Valutazioni basate su 1.692 recensioni verificate

Hanno pagato e soggiornato. Abbiamo verificato.
4,7 su 5
97% degli ospiti consiglia questa struttura
4,8 Pulizia della camera
4,7 Servizio e personale
4,7 Comfort in camera
4,8 Condizioni dell'hotel
Hanno pagato e soggiornato.
Abbiamo verificato.
5 su 5
Consigliato
per Tutti
di un viaggiatore verificato

Ottimo sia per posizione che per accoglienza

Data di pubblicazione: 8-gen-2014
I pro: Interni molto curati pulizia eccellente, sia nei vari ambienti che nelle camere personale molto educato e disponibile a qualsiasi tua richiesta.
I contro: il prezzo giornaliero eccessivo per il parking sopratutto per gli ospite dell'hotel
Posizione: posizione fuori il centro ma ottimamente servito dagli innumerevoli mezzi pubblici che la citta di Boston offre ottimo.
Commenti Hotel
19-lug-2014 di jcapalbo, Hotel
Grazie per le gentili parole e commenti sul parcheggio. Il nostro prezzo è molto competitivo con altri alberghi della zona, ma grazie per le vostre risposte. Joe Capalbo, General Manager
4 su 5
Consigliato
per Altro
di un viaggiatore verificato

Hotel Boston Cambrige

Data di pubblicazione: 1-set-2011
Bell'hotel le camere pulite, bagno non molto grande, ma per il resto ok. Metropolitana vicina, ma chiusa la fermata da aprile a dic 2011, ma sostituita con dei bus.
5 su 5
Consigliato
di un viaggiatore verificatoda Segrate

hotel marlowe di cambridge

Data di pubblicazione: 1-nov-2009
Hotel confortevole, prossimo a servizi importanti e mezzi di trasporto pubblici. vista panoramica. servizio accurato.
5 su 5
Consigliato
di un viaggiatore verificatoda Roma

Vista bellissima

Data di pubblicazione: 28-ago-2009
Davvero un ottimo albergo! Direttamente collegato a un centro commerciale e a breve distanza da Boston (25 minuti a piedi).Abbiamo avuto una camera con una vista fantastica sulla citta'. Originale l'arredamento. Unica nota negativa, al check in anche se la camera era completamente pagata mi hanno prelevato a titolo di deposito una cifra molto alta (300 euro) che a distanza di 3 settimane non hanno ancora rilasciato. Sicuramente lo faranno a breve ma mi hanno creato un problema con la disponibilita sulla carta avendo molte altre destinazioni in programma in U.S.A.
5 su 5
Consigliato
di un viaggiatore verificatoda marche

eccellente su tutto

Data di pubblicazione: 9-ago-2009 su Hotels.com
il miglior albergo del viaggio
5 su 5
Consigliato
di un viaggiatore verificatoda Milano

Ottimo Hotel

Data di pubblicazione: 31-ago-2007
Hotel posizionato non in centro a Boston. Situato vicino al museo delle scenze naturali. L'arredamento è curato in ogni dettaglio. Le camere sono fornite di accappatoi. La sera le stanze vengono preparate con luci soffuse e musica soft. Dall'albergo si accede direttamente ad un mall dove oltre ai negozi è possibile mangiare. L'unico punto negativo è che il paarcheggio costa 20$ a notte. L'albergo è attrezzato per ospitare cani.
5 su 5
Consigliato
per Tutti
di un viaggiatore verificatoda Hartford, CT

Weekend Getaway

Data di pubblicazione: 6-nov-2014
I pro: Exceptional staff, clean rooms, nice bar/ restaurant.
Posizione: Perfect location for sightseeing or doing anything in the Boston area.
Staff at the hotel made the trip a pleasure. Everyone we met at the hotel made my wife and I feel special. Our dinner reservations and transportation were handled by the hotel staff and were greatly appreciated. Next trip to Boston area will definitely include a stay at the Hotel Marlowe.
5 su 5
Consigliato
per Tutti
di un viaggiatore verificatoda New Canaan CT

Classic & Comfortable

Data di pubblicazione: 3-nov-2014
I pro: comfortable rooms and friendly staff, plus pet friendly!
I contro: queen beds for doubles would be more comfortable.
Posizione: close to Harvard and MIT and downtown Boston
Very nice hotel, clean and well staffed with professional well trained personnel. Very convienient with great views of the Charles River and downtown Boston.
Commenti Hotel
8-nov-2014 di jcapalbo, Hotel
Reviews like this make me smile! Thanks for sharing... Joe Capalbo, General Manager
4 su 5
Consigliato
per Tutti
di un viaggiatore verificatoda Boulder, CO

GREAT location and wonderful staff....

Data di pubblicazione: 28-ott-2014
I pro: The staff!!! The bar.... The rooms and the bed (very comfortable) and the excellent location.....
I contro: Coffee!!! A more cheery bar tender on a Saturday / Sunday night (please). Plus bar was closed when we got back from the restaurant at 10:30 PM Sunday.
Posizione: EVERYTHING!! The "T" is a short walk away away - or (if the weather is nice) a short walk across the bridge takes you to Beacon Hill and down-town!!!
This is about the tenth or twelfth time that I have stayed at this hotel and I have never had a bad - or even marginal - experience. It is *not* cheap, but - in my opinion - it is worth it.... The rooms are very quiet, the bar area is well maintained and some of the bar staff go well "above and beyond".... but not all. The front desk folks are great - friendly, cheery, helpful and very professional and the overall upkeep is excellent. Food is also good but there are plenty of excellent restaurants in the surrounding vicinity as well. Never (ever!!) will understand the "no coffee in the room" policy (???). So my advice is to be prepared to a) argue about who has to pull on clothes and trek down to the lobby to get the coffee (or order the room service) and b) if it's you that loses, getting scalded hands on the way back up to the room - this stuff is HOT!! I also don't get the lack of fan in the bathroom(s) so things get steamed up and there was not mirror in the room (???). But everyone knows these are really *very* minor "niggles" on yet another exemplary stay!!! Thank you!!
Commenti Hotel
1-nov-2014 di jcapalbo, Hotel
Thanks for sharing and more importantly thank you for your loyalty to the Marlowe over there years! Just a quick note, we do have coffee machines available upon request. We can add it to your profile to have one in the room for if you'd like? Thanks again! Joe Capalbo, General Manager
1 su 5
di un viaggiatore verificatoda New York

Friendly staff, WORST beds we have every slept on

Data di pubblicazione: 16-ott-2014
Nice-looking hotel...but VERY expensive for what you get. Staff was friendly. If you are needing WiFi service DO NOT book here. It took us over 30 mins and 5 phone calls to the front desk to get our WiFi working. It only started to work because they finally sent someone to our room to go through the enrollment process (which is cumbersome and incredibly tedious). Most hotels make it easy to use WiFi (e.g., simply entering your room number and last name). This was certainly not the case here. It felt like a job interview with 85 questions just to get onto WiFi. Once WiFi worked, it was totally unreliable. Calls and internet connection kept dropping and speed was slightly faster than dial-up modem. The beds looked so inviting and comfortable, but both my business partner and I woke up with sore necks and backs because the pillows and mattresses were WAY overly soft. Zero firmess at all. Whoever was in charge of purchasing the mattresses for this hotel certainly didn't consider that some people like firm, some like soft. The logical thing is to find a middle ground. We had such a horrible night's sleep that we had to cancel morning engagements.
Commenti Hotel
21-ott-2014 di jcapalbo, Hotel
Thanks for the feedback. We are upgrading our entire WiFi service this week and the speeds should improve, I am so sorry that it was unreliable for you during your visit. Usually we get great feedback on the comfort of our mattresses, so I am concerned about your comments and will definitely address the issues you mention with those particular mattresses. Thanks for sharing. Joe Capalbo, General Manager