Valutazioni basate su 1.517 recensioni verificate

Hanno pagato e soggiornato. Abbiamo verificato.
4,7 su 5
98% degli ospiti consiglia questa struttura
4,8 Pulizia della camera
4,7 Servizio e personale
4,7 Comfort in camera
4,8 Condizioni dell'hotel
Hanno pagato e soggiornato.
Abbiamo verificato.
5 su 5
Consigliato
per Tutti
di un viaggiatore verificato

Ottimo sia per posizione che per accoglienza

Data di pubblicazione: 8-gen-2014
I pro: Interni molto curati pulizia eccellente, sia nei vari ambienti che nelle camere personale molto educato e disponibile a qualsiasi tua richiesta.
I contro: il prezzo giornaliero eccessivo per il parking sopratutto per gli ospite dell'hotel
Posizione: posizione fuori il centro ma ottimamente servito dagli innumerevoli mezzi pubblici che la citta di Boston offre ottimo.
4 su 5
Consigliato
per Altro
di un viaggiatore verificato

Hotel Boston Cambrige

Data di pubblicazione: 1-set-2011
Bell'hotel le camere pulite, bagno non molto grande, ma per il resto ok. Metropolitana vicina, ma chiusa la fermata da aprile a dic 2011, ma sostituita con dei bus.
5 su 5
Consigliato
di un viaggiatore verificato da Segrate

hotel marlowe di cambridge

Data di pubblicazione: 1-nov-2009
Hotel confortevole, prossimo a servizi importanti e mezzi di trasporto pubblici. vista panoramica. servizio accurato.
5 su 5
Consigliato
di un viaggiatore verificato da Roma

Vista bellissima

Data di pubblicazione: 28-ago-2009
Davvero un ottimo albergo! Direttamente collegato a un centro commerciale e a breve distanza da Boston (25 minuti a piedi).Abbiamo avuto una camera con una vista fantastica sulla citta'. Originale l'arredamento. Unica nota negativa, al check in anche se la camera era completamente pagata mi hanno prelevato a titolo di deposito una cifra molto alta (300 euro) che a distanza di 3 settimane non hanno ancora rilasciato. Sicuramente lo faranno a breve ma mi hanno creato un problema con la disponibilita sulla carta avendo molte altre destinazioni in programma in U.S.A.
5 su 5
Consigliato
di un viaggiatore verificato da marche

eccellente su tutto

Data di pubblicazione: 9-ago-2009 su Hotels.com
il miglior albergo del viaggio
5 su 5
Consigliato
di un viaggiatore verificato da Milano

Ottimo Hotel

Data di pubblicazione: 31-ago-2007
Hotel posizionato non in centro a Boston. Situato vicino al museo delle scenze naturali. L'arredamento è curato in ogni dettaglio. Le camere sono fornite di accappatoi. La sera le stanze vengono preparate con luci soffuse e musica soft. Dall'albergo si accede direttamente ad un mall dove oltre ai negozi è possibile mangiare. L'unico punto negativo è che il paarcheggio costa 20$ a notte. L'albergo è attrezzato per ospitare cani.
5 su 5
Consigliato
per Tutti
di Sam da New York, NY

Best in Cambridge/Boston area

Data di pubblicazione: 15-apr-2014
I pro: I liked the restaurant the Bambura; incredible brunch but even better dinner options. I also liked the room, it was exquisite and supremely comfortabl
I contro: There is a situation with the knob on their shower; you have to try very hard to get it to work properly, they may want to change that.
Posizione: There's not enough space to share the things to do near by, but I'll try - Mall, Museum, Eating, Shopping, Walking, Duck Tour, Bike Tour, Jogging, and
I kept thinking "wow this place is expensive" they charge for everything, including parking. But then, when you experience it you quickly find out that it's all worth it. The hotel is exactly what every hotel should be, along with some incredible luck and good designers. Lucky because this hotel is connected to a mall, they even share the same parking lot. The great thing is that you can walk to the mall in your PJ's if you want to, which we did and enjoy some Starbucks, Cheesecake Factory, P.F. Changs, or another really incredible Thai place I can't remember the name of (along with shopping for Boston paraphernalia). To make them even luckier, the Hotel Marlowe is walking distance to the Science Museum. It also took us only 10 - 15 minutes to drive to Copley Square/Beacon St/Newbury. To top it all off the art is calming, the leopard towel robes in the room are hysterical, and the accommodations are 5-star.
1 su 5
di Paul da CA

No hot water in shower

Data di pubblicazione: 14-apr-2014
I pro: Room
I contro: The hot water system!!!!
Terrible in the am. Never been to a hotel where the shower doesn't get warm or hot!
3 su 5
di un viaggiatore verificato

Nice hotel but not value for money

Data di pubblicazione: 11-apr-2014
Perfectly nice but for $330 it was no better than a four star. Rooms were small and including and charging for a wine reception that was over when we got there is ridiculous. It was very inconvenient to Harvard - 30 mins to go 3 miles due to traffic and construction so don't recommend this for a Harvard visit. Also it's next to a mall but otherwise in a sort of mesh of busy roads with nowhere to walk to if you want. Again hotel is fine with excellent service but way overpriced in my opinion.
Commenti
14-gen-2014
Thanks for your feedback, although it does sting a bit to read your comments. We are only a few miles from Harvard, but road work can play a part unfortunately and it sometimes takes a bit longer. I drove there today and it was about 10 minutes (30 minutes is true for rush hour)... Also, to clarify, we do not charge our guests to join us for our hosted wine receptions, it's part of the Marlowe experience and it's one of the things that most of our guests love about the hotel, so I apologize that you felt differently, but i do appreciate your feedback. Thanks again for sharing your experience. Joe Capalbo, General Manager
4 su 5
Consigliato
per Tutti
di Connie da ny

Almost perfect

Data di pubblicazione: 10-apr-2014
Great location,comfortable and clean rooms, wonderful and helpful desk staff. The front door valet on the day shift is awful, he is less than helpful, never opens the door as he is either walking in another direction or talking on his cell phone. All of the others were 100 times better. Please put fans in the bathroom! Otherwise this is a favorite destination for us.
Commenti
14-gen-2014
Thanks for sharing your experience, I appreciate it. I will personally address the issue that you brought up about our doorman. Not only is that not ok, but it is definitely something that is not typical for us here at the Marlowe. Thanks again for sharing! Joe Capalbo, General Manager