Valutazioni basate su 72 recensioni verificate

Hanno pagato e soggiornato. Abbiamo verificato.
4,7 su 5
94% degli ospiti consiglia questa struttura
4,8 Pulizia della camera
4,7 Servizio e personale
4,7 Comfort in camera
4,7 Condizioni dell'hotel
Hanno pagato e soggiornato.
Abbiamo verificato.
5 su 5
Consigliato
per Tutti
di un viaggiatore verificato

awesome everyone was great

Data di pubblicazione: 2-gen-2014
I pro: service service service
best hotel ever
5 su 5
Consigliato
per Famiglie
di un viaggiatore verificato

Questo viaggiatore ha solo assegnato un punteggio Data di pubblicazione: 31-dic-2013 su Hotels.com
5 su 5
Consigliato
per Famiglie
di Jillian da Connecticut

Wonderful stay!

Data di pubblicazione: 31-dic-2013
I pro: The courteous staff.
Posizione: The proximity to Boston Commons is fantastic as well as the local theaters.
We came into Boston to attend a show with our young son. The staff was so kind to him - ignoring his fussing and admiring his light-up shoes. We were grateful for the directions and restaurant recommendations. The room was well appointed and we had a wonderful stay.
5 su 5
Consigliato
di un viaggiatore verificato

Questo viaggiatore ha solo assegnato un punteggio Data di pubblicazione: 26-ott-2013 su Hotels.com
5 su 5
Consigliato
di J. Perry da Danbury CT

Best Hotel Staff in Boston

Data di pubblicazione: 26-ago-2013 su Hotels.com
We stayed at the Ritz Carlton BC while our daughter was in the hospital for a serious operation. The entire staff of the hotel went out of their way to see that we were comfortable and well supported. It was almost like having family around us when we needed it most!
3 su 5
Consigliato
per Coppie
di David da Miami, FL

Disappointed

Data di pubblicazione: 23-lug-2013 su Hotels.com
So disappointed. Neighborhood is not great. Upon arrival, I was cleaning long hairs off the bathroom floor. Got stuck in the elevator twice. Air conditioning was not working well at all on a few very, very hot July days. Zero view. Was celebrating my first anniversary, and this hotel was certainly the big disappointment of our trip, even more so when I remember how much I was paying. Switched to the Four Seasons on our return leg. Such an improved experience. Sorry Ritz-Carlton. I loved you in New Orleans. Boston, not so much.
5 su 5
Consigliato
per Evento privato
di CMQ

Questo viaggiatore ha solo assegnato un punteggio Data di pubblicazione: 14-lug-2013 su Hotels.com
5 su 5
Consigliato
per Pernottamento prima di raggiungere la destinazione
di Cmq

Questo viaggiatore ha solo assegnato un punteggio Data di pubblicazione: 13-lug-2013 su Hotels.com
5 su 5
Consigliato
di un viaggiatore verificato da Houston

World class service

Data di pubblicazione: 21-giu-2013 su Hotels.com
Outstanding. Incredible service. Would have rated them even higher than 5 if allowed. Hotel staff went above and beyond expectations. Location was great. Walking distance from the Boston Commons, and trolleys/duck boats stops.
5 su 5
Consigliato
per Coppie
di un viaggiatore verificato

Did not disappoint, great 1 night stay

Data di pubblicazione: 3-giu-2013 su Hotels.com
The Ritz did not let us down for our 1 night stay in Boston. Great service, super nice rooms, gym on site was great, would love to come again and the Ritz is the go-to for luxury, high-end nights away from home. Just wish there were more of them but $$ is pretty high.