Valutazioni basate su 256 recensioni verificate

Hanno pagato e soggiornato. Abbiamo verificato.
3,7 su 5
79% degli ospiti consiglia questa struttura
4,1 Pulizia della camera
3,8 Servizio e personale
3,9 Comfort in camera
3,7 Condizioni dell'hotel
Hanno pagato e soggiornato.
Abbiamo verificato.
4 su 5
Consigliato
per Tutti
di un viaggiatore verificatoda Como, Italiy

Hotel al centro in posizione comoda

Data di pubblicazione: 3-set-2014
I pro: Posizione, buon rapporto qualità/prezzo
I contro: Nessuno
Posizione: Centro, posizione favorevole, vicino metro Iglesia del Carmen
Vacanza piacevole, visita città e luoghi interessanti nelle vicinanze
Commenti Hotel
5-set-2014 di Mcapel, Hotel
Caro Signor Alessandro, Ricevi cordiale saluto a nome di tutto lo staff del Continental Hotel & Casino. Desideriamo ringraziare i vostri commenti e ricevere i suoi ordini per la prossima volta che si visita la città di Panama. Saluti. Mirna Capel Customer Manager
1 su 5
di un viaggiatore verificato

Anni 50

Data di pubblicazione: 29-ago-2014
I pro: La cortesia della reception
I contro: tutto
Unico lato positivo, è in pieno centro. Camere ordinarie, con puloizia che lascia a desiderare. Bagni simili a quelli di un treno merci.
Commenti Hotel
2-set-2014 di Mcapel, Hotel
Cara (o) Anni di visitatori: Ricevere un cordiale saluto a nome di tutto il personale che lavora presso il Continental Hotel & Casino. Offriamo le nostre scuse per non aver soddisfatto le vostre aspettative. Tuttavia desideriamo informarLa che il rimodellamento presto farà al nostro hotel e questo ci permetterà di offrire servizi moderni e confortevoli. Vi aspettiamo per un'altra opportunità di servire voi e sorprendere favorevolmente. Cordiali saluti, Mirna Capel Customer Manager
5 su 5
Consigliato
di un viaggiatore verificatoda Treviso

Molto bello, anche se con qualche mancanza

Data di pubblicazione: 8-mar-2011
Posso dire che è un buon hotel, esteticamente bello, forse un po' datato sia nella struttura che negli arredamenti, ma le camere sono pulite e ben curate, forse non è ben isolato dai rumori sia quelli interni (tra camera e camera) che da quelli esterni (soprattutto dei rumorosissimi autobus e clacson dei Panamegni), ma è assolutamente passabile. Purtroppo internet non è compresa nel costo della camera, si deve richiedere al momento del check in, se si è li per lavoro direi che è una scomodità, in hotel di questo calibro ritngo dovrebbe essere sottointeso che è incluso e non doverlo prendere come optional. Attenzione ai taxi, prendete solo quelli che stazionano e che vi procurano dall'hotel ma preparatevi a conti salatissimi, costano molto di più che in qualsiasi grande citta del resto del mondo.
Commenti Hotel
5-lug-2014 di Mcapel, Hotel
Stimata (a) host: Accogliamo con favore i vostri commenti, ci aiutano a migliorare il nostro servizio. Cordiali saluti, Mirna Capel Cliente
3 su 5
di un viaggiatore verificatoda A

Needs up date in mobiliary and humidity problems

Data di pubblicazione: 25-nov-2014
Staff is very nice and kind. Good locación, but walls are very thin, you have to overhear your neighbors in rooms and halls. The lobby has a terrible smell and Is very humid. It is definitely not a five atar hotel as prometes by expedía.
4 su 5
Consigliato
per Tutti
di un viaggiatore verificatoda Canada

Nice Hotel -- Good Value

Data di pubblicazione: 16-nov-2014
I pro: It's location and helpful staff.
I contro: The pool table felt and cues.
Posizione: Good food is easy to find and a large 24 hr grocery store is within 1 block.
Check in was pleasing with a clerk who spoke very good English. Housekeeping, room service, etc. spoke Spanish but could provide an English speaking member when asked. The pool table felt and cues were extremely worn but other than that it was a wonderful experience.
Commenti Hotel
26-nov-2014 di Mcapel, Hotel
Dear Mrs Wendy: Thank you kindly for taking the time to share your feedbacck regarding your recent stay with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and tha you appreciated the special care from our check in clerk. However, We truly regret the conditions of our pool table. We hope to see you back soon, Sincerely, Mirna Capel Customer Service Manager
3 su 5
Consigliato
per Tutti
di un viaggiatore verificatoda Twin Lakes, WI

Great location, not a 4 star hotel

Data di pubblicazione: 9-nov-2014
I pro: Location
I contro: More lounge chairs in pool area. Breakfast buffet had plenty of choices, trying to get served a cup of coffee however was slow.
Posizione: The Metra is walking distance away. There are all kinds of great restaurants in the area, all types of food.
Please keep in mind 4 star hotels in other countries do not equate to 4 stars in USA hotels. On USA standards this hotel probably would rank 3 stars. The staff was friendly, the internet worked fine, our room was comfortable. The hotel is very convenient to the Metra and is in walking distance to many great restaurants. The pool area is pretty tiny and there are not enough lounge chairs to accommodate guests. We opted for the club package, and although there was not a separate club area to have the cocktail hour and breakfast as stated in hotel information, these services were offered in main dining area and lobby bar.
Commenti Hotel
25-nov-2014 di Mcapel, Hotel
Dear Guest; We welcome your comments and we can assure you that your opinion is very important to us. We would like to inform you that a remodeling program in our hotel should start by next year. To offer a comfortable and modern facilities that will meet your expectations , sure are our main goal. Thank you very much for visiting us. Best regards, Mirna Capel Customer Service Manager
3 su 5
Consigliato
per Tutti
di un viaggiatore verificatoda Scotland

Convenient and reasonably priced

Data di pubblicazione: 9-nov-2014
On first impressions, the hotel could do with a bit of refurbishment. But the rooms are nice and clean. Staff were helpful. Food was fine. The hotel is conveniently located, near bus and metro stations. Plenty of nice bars and restaurants nearby (eg, in the more expensive hotels).
Commenti Hotel
26-nov-2014 di Mcapel, Hotel
Dear Mr. Alasdair: Receive our greetings on behalf of all employees of the Continental Hotel & Casino. We thank you for the time you took to write your comments about our services and facilities. We are pleased to inform you that we will be starting a remodeling program by next year. We are glad that you enjoyed the rest of your stay with us. Sincerely, Mirna Capel Customer Service Manager
2 su 5
di un viaggiatore verificato

Data di pubblicazione: 31-ott-2014
The hotel wanted to charge per person in a double bed room If there are two people of we booked double bed is because we are two. smelled like garbage, staff never available
Commenti Hotel
11-nov-2014 di Mcapel, Hotel
Dear Guest: As an information, our hotel only charge per room per night. regret the misunderstanding. We offer our sincere apologies. Best regards, MCapel Customer Service
4 su 5
Consigliato
per Tutti
di un viaggiatore verificatoda NEWPORT BEACH, CA

Best 50 Buck hotel deal in Panama

Data di pubblicazione: 27-ott-2014
I pro: location, location, location
I contro: the restaurant service on Sunday night was extremely bad especially in light of excellent service every other night.
Posizione: For those visiting Panama for the BEST of Columbia, they can be found every night at the Havana Bar directly across the street from the Marriot
Great location, great facilities, and super friendly staff. The room was large, clean, with good AC, flat screen tv with a 100 channels, and a large refrigerator...what more do you need.
Commenti Hotel
27-ott-2014 di Mcapel, Hotel
Dear Guest: We welcome your comments, it helps us to improve our service. Sincerely, Mirna Capel Customer Service
4 su 5
Consigliato
per Tutti
di un viaggiatore verificatoda dubai

Nice front desk staff!

Data di pubblicazione: 14-ott-2014
I pro: staff members were all polite, friendly and professional always.
overall great value for money ... Excellent location, 10 seconds from the metro. All staff members were always polite and happy to serve. The hotel is a bit old ... But I will surely be back.
Commenti Hotel
17-ott-2014 di Mcapel, Hotel
Dear Mr(s) MK: Thanks so much for your comments, we are glad to know that you were satisfy with our services. A remodeling programm will begin by jan 2015. Hope you visit us again. Sincerely, Mirna Capel Customer service