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Valutazione di 10 - Eccellente. 398 su 1000 recensioni" "
10 - Eccellente
398
Valutazione di 8 - Buono. 375 su 1000 recensioni" "
8 - Buono
375
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 153 su 1000 recensioni" "
6 - Soddisfacente
153
Valutazione di 4 - Scarso. 54 su 1000 recensioni" "
4 - Scarso
54
Valutazione di 2 - Terribile. 20 su 1000 recensioni" "
2 - Terribile
20
8,6/10
Pulizia
8,4/10
Personale e servizio
8,2/10
Servizi
8,2/10
Condizioni e dotazioni della struttura
8,8/10
Ecosostenibilità
Recensioni
6/10 Soddisfacente
GHIN
Viaggio di lavoro
29 ago 2023
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Budapest at Beke Hotel
An overall good experience at Beke in Budapest; breakfast is the top notch of the Hotel, while the personell at reception could be slightly more incline to customer service
Hotel location is quite good for walking around the city.
GHIN
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 8 ott 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback on your experience at Beke in Budapest. We're glad you enjoyed our top-notch breakfast and the hotel's convenient location for exploring the city. Your feedback about the reception staff is duly noted, and we'll strive to enhance our customer service.We look forward to serving you again in the future.Warm regards,Imre CsukaFront Office Manager
10/10 Eccellente
fabio
Viaggio con la famiglia
26 apr 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Struttura nuova e pulita.
Peccato che il materasso del divano letto stanza 741 fosse totalmente rotto.
fabio
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 27 apr 2023
Dear Guest,Let us express our gratitude for your kind review. We are glad that you were satisfied with our hotel overall. We hope that you had a pleasant visit despite the inconvenience you mentioned regarding the broken sofa, we will check it. Thank you for choosing us this time. We are looking forward to your next visit! Best regards,Bognár Gyula, Front Office Manager
10/10 Eccellente
Giuseppe
Viaggio di gruppo
9 gen 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Giuseppe
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2019
Risposta di Gábor Pusztay, il giorno 13 gen 2020
Dear Giuseppe,
I would like to thank you for sharing your experiences you have gained during your recent holiday in Radisson Blu Beke Hotel. It is wonderful you were so impressed by our high level of standards. We aim to provide excellent customer service for our valued guests. I also value your high recommendation. All in all, I heartily hope to have the pleasure of meeting you again soon.
Warm regards,
Gábor Pusztay
Rooms Division Manager
8/10 Buono
Andrea, Roma
Viaggio con la famiglia
30 dic 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Elegante, ben posizionata, camera rifinita e comoda, colazione abbondante
Andrea
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2019
Risposta di Hotel Management, il giorno 2 gen 2020
Dear Andrea,
We are very grateful to you for sharing this wonderful review and you gave maximum points, following your most recent visit to our lovely Ensana Thermal Margitsziget Health Spa Hotel. It is amazing to learn from your feedback that our breakfast, rooms and location could meet your expectations. It would be truly our pleasure to have you back as our guest again in the near future.
Best regards,
Hotel Management
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
14 ott 2019
Mi è piaciuto: Servizi
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2019
Risposta di Pusztay Gábor, il giorno 18 ott 2019
Dear Bill,
What an amazing review you have shared with me about our Radisson Blu Béke Hotel, thank you very much!
First of all, please allow me to express my eternal gratefulness toward you for visiting our hotel. It was much elevating for me and my team to entertain you.
It is wonderful that you have recognized so many aspects of our hotel, and especially that you pointed out your satisfaction with our professional staff, and with the sweet and delicious desserts that we offer to our dear Guests. I also value that you deemed our location competent.
Last but not least, words cannot describe how happy I am that you enjoyed your stay in Radisson Blu Béke Hotel. It would be my pleasure to have you back again – my team and I will always wait you with warm welcome!
Warm regards,
Pusztay Gábor
Rooms Division Manager
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
Viaggio con la famiglia
25 ago 2019
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
camera ok ma non sostituiscono tazze tea e coffee.good breakfast
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2019
Risposta di Pusztay Gábor, il giorno 29 ago 2019
Dear Guest,
Firstly, thank you so much for spending time on writing us a feedback. We hope, that you had an enjoyable time at Radisson Blu Béke Hotel. Thank you for highlighting the room. On the other hand, we apologise, if you experienced any unpleasantness. It would be a pleasure to host you again!
All the best,
Pusztay Gábor
Rooms Division Manager
4/10 Scarso
Viaggiatore verificato
3 mag 2019
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a maggio 2019
Risposta di Gábor Pusztay, il giorno 15 mag 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to rating Radisson Blu Beke Hotel. It would be an honour if you gave us one more chance to prove our professionalism, we will do our best to win your pleasure.
Kind regards,
Gábor Pusztay
Rooms Division Manager
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
Viaggio di coppia
8 apr 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Albergo bellissimo in ottima posizione, stanza grande luminosa e confortevolissima
Peccato per i lavori in corso molto rumorosi
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2019
Risposta di Pusztay Gábor, il giorno 11 apr 2019
Dear Guest,
Thank you for sharing your thoughts with us about your stay in Radisson Blu Béke Hotel. It is amazing that you were absolutely content with everything you received in our hotel. We hope you enjoyed every minutes you spent here and that you will come back to us.
Kind regards,
Pusztay Gábor,
Rooms Division Manager
8/10 Buono
Regis Jesus, São Paulo
13 ago 2018
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Regis Jesus
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2018
Risposta di imre, il giorno 13 ago 2018
Dear Regis, Thank you for rating our hotel, we hope you had a great time here. Best wishes, Krisztina Apaczeller Hotel Manager
8/10 Buono
E, Fi
2 gen 2018
Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Hotel valido ma in ristrutturazione fino al 28/2
Camera spaziosa buona pulizia zona molto comoda e ben servita sicuramente dopo la ristrutturazione ottimo Hotel
E
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2017
Risposta di Attila Botta, il giorno 17 gen 2018
Dear Guest,
To begin with, I would like to say thank you for choosing to stay at our hotel and for dedicating your precious time to share your review with us.
First and foremost, I am delighted that you were satisfied with your spacious room and you appreciated the cleanliness of your hotel. Furthermore, it brings me great pleasure to know that you considered our area very convenient, I hope you could explore Budapest without any difficulties.
Once again, thank you for your time. I hope to have the opportunity to be your host again soon.
Kind regards,
Attila Botta
FOM
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
11 dic 2017
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Posizione centrale e camere spaziose
Posizione centrale, stanze ampie e pulite.
lavori di ristrutturazione in corso
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a novembre 2017
Risposta di Attila Botta, il giorno 17 gen 2018
Dear Guest,
Thank you so much for choosing to stay at our hotel as well as taking the time to share your honest review with us.
I am more than happy that you highlighted our central location and you appreciated your spacious and clean room. At the same time, I am so sorry that you had some problem due to the renovation, with the renovation, our goal is to make the hotel to be a better place we can welcome our future guests to.
I hope to have the opportunity to welcome you back on your next visit to Budapest.
Kind regards,
Attila Botta
FOM
8/10 Buono
pat , genova
16 ott 2017
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
hotel comodo come locazione
abbiamo già soggiornato in hotel Radisson Blu , (Vienna, Berlino ) dei precedenti questo forse è il "meno " radisson blu , molta confusione nella hall dovuta a comitive , la nostra stanza nulla di eccezionale , buona colazione , ma troppo caos , sempre dovuto ai gruppi ....ad ogni modo nel complesso è un hotel da consigliare per la posizione e la pulizia .
pat
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2017
Risposta di Attila Botta, il giorno 19 ott 2017
Dear Guest,
Thank you so very much for dedicating your valuable time to post this detailed review regarding your most recent stay at our hotel. Your feedback is both valued and highly appreciated.
First of all, it is great that our breakfast has won your pleasure, but there is always a peak period in the mornings when the dining room gets crowded. Also, I am thrilled that you highlighted the cleanliness of our hotel, we pay a lot of attention to this factor. Moreover, it is very rewarding to hear that you were satisfied with our location, I hope you could easily discover our city from. On the other hand, I am so sorry that your room did not meet your expectations.
I would be honored if you chose our hotel again in the future and I sincerely hope that you will spend more days with us.
Warm regards,
Attila Botta
FOM
6/10 Soddisfacente
Rocco, Milano
2 set 2017
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Old hotel needs renewals
The hotel got the 4 stars maybe in the 70ies. It needs to be urgently renewed. There was such a bad smelling in my room 206 and the floor was continually wet! The breakfast was good
Rocco
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2017
Risposta di Attila Botta, il giorno 6 set 2017
Dear Guest,
We take high value in every guest feedback given, so I am grateful to you for sharing your candid opinion with us.
You cannot imagine how truly sorry I am to hear that you were not so satisfied with the room you recently stayed in. In case our guests have any issue regarding the room, we always encourage them to report the problem so we can solve it or if it is possible, we can offer the opportunity to change rooms. Next time please do not hesitate to contact our front desk staff!
On the other hand, I am glad you enjoyed our hearty and delicious breakfast. Hope you had positive experience with the customer service too.
It would be our pleasure to be your host again anytime.
Best regards,
Attila Botta
FOM
10/10 Eccellente
Giuseppe, Italy
29 ago 2017
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel eccezionale in tutto
Hotel eccezionale in tutto.
ottima posizione. stanze spaziosissime. grande TV. colazione abbondante e variegata.
Lo consiglio vivamente.
Giuseppe
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2017
Risposta di Attila Botta, il giorno 2 set 2017
Dear Guest,
What an excellent review! Thank you so much for the kind and praising words, I am more than glad you had a wonderful stay at our hotel recently.
It delights me to read you enjoyed the hotel in every aspect and found the location to be great too. I am also thrilled that you loved your spacious room and were satisfied with the abundant and varied breakfast as well.
Thank you again for your time and I very much look forward to being your host again soon.
Warm regards,
Attila Botta
FOM
10/10 Eccellente
monia, milano
2 mag 2017
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
hotel in posizione centrale comoda
3 notti a Budapest sono poco sufficienti per visitare la città
monia
Risposta di Attila Botta, il giorno 16 mag 2017
Dear Guest,
Thank you so much for dedicating your valuable time to write a short summary of your most recent experience staying at our hotel.
I would like to thank you for mentioning our very friendly staff, your kind words will reach them for sure. Also, it felt particularly nice that you were satisfied with our great central location. At the same time, I regret to read that you found our breakfast expensive.
Thank you again for the brilliant review and I very much look forward to welcoming you back in the near future.
Warm regards,
Attila Botta
FOM
6/10 Soddisfacente
JoJo, Roma
15 giu 2015
Mi è piaciuto: Pulizia
Visita culturale e svago in famiglia
A Budapest per la seconda volta, la località dell'albergo era ideale per visitare a piede/con i mezzi publici/pullman turistici la città.
JoJo
10/10 Eccellente
chiara, lodi
8 gen 2014
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
chiara
2/10 Terribile
Daniela
1 ago 2012
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
addirittura il buco nel muro
Albergo che assolutamente non ha nulla a che vedere con gli standard Radisson Blue. Moquette sporca, aria viziata nei corridoi, noi avevamo addirittura un "buco" nel muro della camera, probabilmente un residuo di lavori svolti ma poi mascherati male. La colazione non merita assolutamente, di scarsa qualità e anche l'ambiente non invoglia. Molto meglio uscire e andare al California coffe di fianco all'albergo. Insomma: albergo sconsigliatissimo.
Daniela
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
16 gen 2012
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Budapest Radisson SAS
Siamo stati ospiti di questo hotel che abbiamo scelto per la vicinanza alla stazione della Metro e per i servizi offerti. Pienamente soddisfatti per il servizio in generale (disponibilità e competenza del personale) sia per la parte ristorazione (abbiamo anche cenato una sera al ristorante dell'hotel) che per la piccola zona relax (piccola piscina e sauna). Un po' decentrato rispetto al centro turistico che si puo' comunque raggiungere anche a piedi se si vuole affronatare una camminata di mezzora, in caso contrario si puo' usufruire della metropolitana.
Viaggiatore verificato
10/10 Eccellente
natascia, trieste, italy
28 apr 2011
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Pasqua A Budapest
Ho organizzato una gita per un gruppo di 15 amici a Budapest. Tutti sono stati molto soddisfatti del livello dell'hotel, delle comodità e dei servizi che offre. I punti forti sono la centralità, le ampie stanze ed il parcheggio sottostante. La qualità del caffè e dei dolci che vendono nel bar al pianoterra è alta e direi, per essere una triestina e quindi estremamente esigente è il luogo fuori Italia dove ho bevuto il miglior estresso!!!!
natascia
8/10 Buono
Milena, Trieste
27 apr 2011
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Buon hotel in centro
L'hotel è molto comodo, vicino a due stazioni della metro con cui si possono raggiungere in pochi minuti tutte le attrazioni principali. Camere pulite e silenziose. La colazione non era compresa nel prezzo.
Milena
10/10 Eccellente
ruggero, roma, italia
22 ago 2010
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Assolutamente nessun problema
Professionalità, molti servizi a disposizione, ottime stanze, aria condizionata, pulizia, buona colazione, parcheggio sotostante.
ruggero
8/10 Buono
Riccardo, Cologno Monzese
12 apr 2010
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel Radissons SAS Budapest
E' andato tutto bene.Nulla da segnalare!
Riccardo
10/10 Eccellente
Diana&Heaven, Milano
10 apr 2010
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bello e comodo
Posizione ottima; mezzi pubblici comodi; camere pulite e confortevoli; personale cordiale. Da consigliare!
Diana&Heaven
8/10 Buono
Max, Roma
16 ott 2009
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Ottimo Hotel
Hotel rimodernato recentemente; stanze pulite e spaziose; ottima ed abbondante colazione; ottimamente collegato con i mezzi pubblici.
Max
8/10 Buono
Karen Mae
Viaggio con la famiglia
20 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It is near public transport, only 5mins walk away from the underground station.
Accessible to shopping centers and restaurants.
We had a good sleep as the bed is so comfy.
Lastly, it would be a 5 star rating if the staff could have been friendly, welcoming and smiling.
Karen Mae
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 20 apr 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We're pleased to hear that you appreciated the convenient location near public transport, shopping centers, and restaurants, and that you found the bed comfortable for a good night's sleep. We apologize if our staff did not seem as friendly and welcoming as you expected. Providing a warm and engaging service is crucial to us, and we will certainly address this feedback with our team to improve our guest interactions. We hope to have the opportunity to host you again and provide a stay that fully meets your expectations, achieving that 5-star rating.Warm regards,Imre CsukaFront Office Manager
10/10 Eccellente
Sumesh Kodakkal
6 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel is conveniently located. Staffs are very friendly and beautiful, spacious rooms.
Sumesh Kodakkal
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 7 apr 2024
Dear Guest,Thank you for your positive feedback. We're delighted to hear that you found our hotel's location convenient and that our friendly staff and beautiful, spacious rooms contributed to a pleasant stay. Our team is dedicated to providing a welcoming and comfortable environment for all our guests, and we're glad we could meet your expectations. We look forward to welcoming you back for another enjoyable visit.Warm regards,Imre CsukaFront Office Manager
10/10 Eccellente
Sabina Rose
Viaggio con famiglia e bambini piccoli
4 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Property is clean and quiet. Staff is nice and helpful but does not smile to people.
Sabina Rose
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 7 apr 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience. We're pleased to hear that you found our property clean and quiet, and our staff nice and helpful. We appreciate your observation regarding the smiles of our staff; providing a warm and welcoming atmosphere is important to us, and we will address this feedback with our team to ensure our hospitality is fully expressed through both our actions and expressions. We hope to welcome you back and provide an even more welcoming experience in the future.Warm regards,Imre CsukaFront Office Manager
10/10 Eccellente
Steven
Viaggio con la famiglia
1 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Lovely hotel. We had a room for three. The bed settee was adequate for a child. Room was on the small side but had everything we needed. Nespresso coffee maker in the room and complementary water. Breakfast was lovely. Hotel is close to bus, train and tram routes, which makes exploring the city from easy.
Steven
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 2 apr 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at our lovely hotel. We're glad to hear that the accommodation for three, including the bed settee, met your needs, and that you found our room well-equipped with amenities like the Nespresso coffee maker and complimentary water. It's great to know that you enjoyed the breakfast and appreciated our hotel's proximity to bus, train, and tram routes, making city exploration convenient. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay, offering you the perfect base for discovering more of what the city has to offer.Warm regards,Imre CsukaFront Office Manager
10/10 Eccellente
Daiki
7 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Daiki
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 8 mar 2024
Dear Guest,Thank you for your t powerful feedback. We're delighted to hear that everything about your stay with us was perfect. It's our goal to ensure each guest has a seamless and enjoyable experience. We look forward to the opportunity to welcome you back for another perfect stay in the future.Warm regards,Imre CsukaFront Office Manager
8/10 Buono
Amma
26 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
My stay was good, only giving it 4 star because of the noise and my room not being ready when I arrived. Had to wait for house keeping to get the room ready. Mind you, I arrived at 9pm. The staff when cleaning in the morning are quite noisy also. Then at night, other guests are noisy also so didn’t get much sleep. In general the hotel is quite nice, breakfast has a few variety and okay. Would stay here again hopefully next time it would be quieter.
Amma
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 3 mar 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience with us. We're glad to hear that your stay was generally good and appreciate your understanding despite the inconvenience of noise and your room not being ready upon arrival at 9pm. We sincerely apologize for any discomfort caused by the wait and the noise levels from both our staff and other guests. Your feedback is invaluable, and we will address these issues to ensure a more peaceful and comfortable environment for all our guests. It's pleasing to know you enjoyed the overall ambiance of our hotel and our breakfast selection. We look forward to welcoming you back.Warm regards,Imre CsukaFront Office Manager
8/10 Buono
Brandon
11 feb 2024
Mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel was amazing however the front desk staff were very robotic very cold. Like they had a exact script to follow
Hotel was very nice very close to almost every thing dinner dancing night life and a 8 min walk to train station. which was very handy
Brandon
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 13 feb 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your impressions of your stay at the Radisson Blu Beke Hotel. We're thrilled to hear you found the hotel amazing and its location conveniently close to dining, nightlife, and the train station. However, we apologize if the interactions with our front desk staff felt robotic and cold; providing warm, personalized service is a priority for us, and we will address this feedback with our team. We hope to have the opportunity to provide you with a more personable and satisfying experience in the future.Sincerely,Csuka ImreFront Office Manager
10/10 Eccellente
Denis Gheorghe
Viaggio di coppia
25 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great Stay.
Denis Gheorghe
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 29 gen 2024
Dear Guest,We're delighted to hear that you had a great stay at Radisson Blu Beke Hotel. Thank you for choosing us for your accommodation. We strive to ensure a memorable experience for our guests, and it's wonderful to know that we succeeded. We look forward to the opportunity to welcome you back in the future.Sincerely,Csuka ImreFront Office Manager
6/10 Soddisfacente
NEDA
3 gen 2024
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
.
NEDA
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 19 gen 2024
Dear Guest,Let me begin with saying thank you for taking the effort to give this excellent rating on our Radisson Blu Beke Hotel. I am more than glad to see that you were entirely satisfied with what we can offer.Our doors will always be open for you.Best regards,Csuka Imre Front Office Manager
10/10 Eccellente
Christine
1 gen 2024
Christine
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 19 gen 2024
Dear Guest,Thank you for giving Radisson Blu Beke Hotel a perfect rating on Expedia. We are delighted to know that your experience with us was positive. Your satisfaction and feedback are highly valued. We eagerly look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.Sincerely,Csuka ImreFront Office Manager
8/10 Buono
Karsten
Viaggio con la famiglia
1 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Karsten
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 31 gen 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your thoughts on your stay at Radisson Blu Beke Hotel. We're glad that your experience was alright, but we always aim to exceed our guests' expectations. If there are any specific areas where you feel we could improve, please do not hesitate to share. Your insights are valuable to us in our ongoing efforts to enhance our service and guest experience.Sincerely,Csuka ImreFront Office Manager
8/10 Buono
Shona
1 gen 2024
Shona
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 19 gen 2024
Dear Guest,Thank you for your rating on Expedia for your stay at Radisson Blu Beke Hotel. We are pleased that your overall experience with us was positive. If there are any specific areas where you feel we could improve, please feel free to share. We value your feedback and look forward to welcoming you back for an even better experience in the future.Sincerely, Csuka Imre Front Office Manager
10/10 Eccellente
Zimbrida
Viaggio con famiglia e bambini piccoli
27 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We always stay at Radisson Blue given the opportunity. Its a great brand and best value for your buck. We booked a suite that had all bells and whistles. Very spacious, clean and cute design. Staff was extra friendly and helpful. Amazing breakfast. Would highly reccommend
Zimbrida
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 19 gen 2024
Dear Guest,Thank you for your glowing review and the high rating for your stay at Radisson Blu Beke Hotel. We're thrilled to hear that you always choose Radisson Blu and found great value during your stay with us. Your compliments about our spacious and well-designed suite, along with the friendliness and helpfulness of our staff, are much appreciated. We're also delighted that you enjoyed our breakfast and would highly recommend us. We look forward to your next visit.Sincerely,Csuka ImreFront Office Manager
10/10 Eccellente
Angutinnguaq
22 dic 2023
Angutinnguaq
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 19 gen 2024
Dear Guest,Thank you for the excellent rating of your stay at Radisson Blu Beke Hotel. We are delighted to know that your experience with us was highly positive. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another memorable stay.Sincerely,Csuka ImreFront Office Manager
10/10 Eccellente
Krishan
Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
18 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Such a beautiful hotel and excellent service
Krishan
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 19 gen 2024
Dear Guest,We're thrilled to receive your rating on Expedia and to hear that you found Radisson Blu Beke Hotel beautiful with excellent service. Your kind words and high praise are greatly appreciated. We look forward to the opportunity to welcome you back for another exceptional experience.Sincerely,Csuka ImreFront Office Manager
10/10 Eccellente
Kevin
Viaggio di coppia
10 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very nice hotel with fantastic staff
Kevin
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 19 gen 2024
Dear Guest,Thank you for your glowing about your recent stay at Radisson Blu Beke Hotel. We are thrilled to hear that you found our hotel very nice and our staff fantastic. Your positive feedback is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back for another exceptional experience.Sincerely,Csuka ImreFront Office Manager
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
3 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Kommer gjerne igjen
Nydelig beliggenhet. Jeg kom klokka 11, lenge før innsjekk, men fikk likevel rommet med en gang. God frokost.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 11 dic 2023
Dear Guest,Thank you for your positive review of your stay at the Radisson Blu Beke Hotel. We're delighted to hear that you enjoyed our beautiful location and were pleased with the early room availability upon your early arrival. It's great to know that our breakfast met your expectations. We look forward to welcoming you back again soon for another enjoyable experience.Warm regards,Csuka ImreFront Office Manager
10/10 Eccellente
Andrea
27 nov 2023
Andrea
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 19 gen 2024
Dear Guest,Thank you for your excellent ű for your recent stay at Radisson Blu Beke Hotel. We're delighted to hear that you had a positive experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back in the near future for another memorable stay.Sincerely,Csuka ImreFront Office Manager
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
5 nov 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 15 nov 2023
Dear Guest,Thank you for giving us a perfect rating! We are delighted to know that you had an excellent experience during your stay. We appreciate your feedback and look forward to hosting you again at Radisson Blu Beke Hotel.Best regards,Csuka ImreFront Office ManagerRadisson Blu Beke Hotel
6/10 Soddisfacente
Kashif
31 ott 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Bra og fint hotell. Var altfor varmt i rommet, AC fungerte ikke.
Kashif
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 15 nov 2023
Dear Guest,We appreciate your feedback and the time you took to share your experience. It's sad to hear about the issue with the room temperature and AC. Your comments are valuable, and we'll address this to ensure a more comfortable stay for our guests in the future. We hope to welcome you back for an improved experience.Best regards, Csuka ImreFront Office ManagerRadisson Blu eéke Hotel
8/10 Buono
Jose carlos
26 ott 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Jose carlos
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 15 nov 2023
Dear Guest,Thank you for your positive rating! We're thrilled to hear you had a good experience. Your feedback is important to us, and we hope to have the pleasure of hosting you again at Radisson Blu Beke Hotel.Best regards,Csuka ImreFront Office ManagerRadisson Blu Beke Hotel
4/10 Scarso
Viaggiatore verificato
Viaggio con la famiglia
24 ott 2023
Non mi è piaciuto: Pulizia
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 15 nov 2023
Dear Guest,We appreciate your feedback and regret to hear that your experience did not meet your expectations. If there are specific areas where we can improve or if you'd like to share more details, please feel free to let us know immediately. Your input is valuable, and we hope to have the opportunity to enhance your experience in the future.Best regards,Csuka ImreFront Office ManagerRadisson Blu Beke Hotel
6/10 Soddisfacente
Sandra Patricia
19 ott 2023
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia
Agua de cortesia pero habitación algo sucia
Habitación algo sucia
Sandra Patricia
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 14 nov 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback on your stay at our hotel. We appreciate that you noted the complimentary water gesture. However, we apologize for any inconvenience related to the cleanliness of the room. Your feedback will be taken into consideration and also forwarded to our housekeeping staff. We hope to have the opportunity to welcome you again and provide a more satisfying experience.Best regards,Imre CsukaFront Office ManagerRadisson Blu Beke Hotel
8/10 Buono
Bharat
18 ott 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great hotel with room for improvement in F&B
Nice clean hotel. Room/shower was tastefully decorated, comforatable, clean and cozy. Hotel staff were kind and courteous. F&B service needs to improve. Lots of food in the b'fast buffet but lacking quality and presentation. Coffee was weak and not hot and water for tea came from the coffee machine at low temperature so there is no way to have decent brew! Kindly improve on this.
Bharat
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 14 nov 2023
Dear Guest,Thank you for choosing our hotel for your stay in Budapest. We're delighted to hear that you found our hotel clean, comfortable, and tastefully decorated. Our team appreciates your kind words about the courteous service. We've taken note of your feedback regarding the breakfast buffet and F&B service. We value your input, and we look forward to the opportunity to welcome you back for an even more enjoyable experience.Best regards,Imre CsukaFront Office ManagerRadisson Blu Beke Hotel
10/10 Eccellente
Knut Asbjoern
18 ott 2023
Knut Asbjoern
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 15 nov 2023
Dear Guest,Thank you for the perfect rating! We are thrilled to hear you had a fantastic experience. Your feedback is appreciated, and we look forward to hosting you again for another wonderful stay at Radisson Blu Beke Hotel.Best regards,Csuka ImreFront Office ManagerRadisson Blu Beke Hotel