Vista dalla struttura

Recensioni per Copenhagen Admiral Hotel

4 out of 5
Copenhagen Admiral Hotel
Toldbodgade 24-28, Copenhagen

Recensioni

9,2

Meraviglioso

Valutazione di 10 - Eccellente. 1168 su 1665 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 372 su 1665 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 79 su 1665 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 23 su 1665 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 23 su 1665 recensioni" "

9,4/10

Pulizia

9,2/10

Personale e servizio

9,0/10

Servizi

9,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

9,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

ANNA

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Yuliana, il giorno 8 gen 2024
Dear Anna,We truly appreciate your feedback, and we are happy to read that our colleagues, products, and services have exceeded your expectations.It was a pleasure to have you as our guest at Admiral Hotel and we are looking forward to having you again! :)Kind Regards,YulianaGuest Relations Manager

4/10 Scarso

andrea

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Servizi
albergo grande e potenzialmente ben posizionato, hall poco proporzionata, camere prive di qualsiasi benvenuto,i servizi in generale scadenti
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Yuliana, il giorno 15 dic 2023
Dear Andrea,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We sincerely apologize for any inconvenience or disappointment you experienced during your visit. Please allow us to address your concerns.Firstly, we regret that you found our hall poorly proportioned. We understand that the layout and design play a crucial role in creating a welcoming and comfortable atmosphere. We will consider your feedback when planning any future renovations or improvements to our property.Regarding your comment about the lack of a welcome in our rooms, we apologize for falling short in providing a warm and inviting ambiance upon your arrival. Your remark highlights an area where we can certainly improve, and we will take immediate steps to ensure that all our guests feel valued and greeted when they enter their accommodations.Furthermore, it is disheartening to hear of your disappointment with our overall service. We take great pride in delivering exceptional service, and it seems that we let you down on this occasion. Your feedback will be shared with our team so that we can identify where we fell short and implement the necessary training and protocols to enhance our overall service delivery.We genuinely value your comments as they provide us with the opportunity to improve and grow. We aim to ensure that every guest has a memorable experience, and we apologize for not meeting your expectations during your stay.Thank you for choosing our hotel, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.Best regards,YulianaGuest Relations Manager

10/10 Eccellente

Andrea

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2023
Risposta di Yuliana, il giorno 28 ago 2023
Dear Andrea,We truly appreciate your feedback, and we are happy to read that our colleagues, products, and services have exceeded your expectations.It was a pleasure to have you as our guest at Admiral Hotel and we are looking forward to having you again! :)Kind Regards,YulianaGuest Relations Manager

4/10 Scarso

Yu

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Yuliana, il giorno 23 ago 2023
Dear Yu,Thank you very much for taking the time to give us your feedback. It would help us a lot to get a reason why your stay did not meet your expectations so that we can improve where necessary.You are more than welcome to contact us through our email. You are always more than welcome to contact our reception so that they can help as best they can during your stay. Nevertheless, we hope that we will be able to welcome you again, and make it up to you again.Kind Regards,YulianaGuest Relations Manager

6/10 Soddisfacente

Lin

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Yuliana, il giorno 22 ago 2023
Dear Lin,Thank you very much for taking the time to give us your feedback. It would help us a lot to get a reason why your stay did not meet your expectations so that we can improve where necessary.You are more than welcome to contact us through our email. You are always more than welcome to contact our reception so that they can help as best they can during your stay. Nevertheless, we hope that we will be able to welcome you again, and make it up to you again.Kind Regards,YulianaGuest Relations Manager

8/10 Buono

Lorenzo

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
la struttura è molto bella anche dal punto di vista architettonico
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023

10/10 Eccellente

Elena

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia
Bellissima
Soggiorno di 2 notti a maggio 2023
Risposta di Yuliana, il giorno 14 mag 2023
Dear Elena,We truly appreciate your feedback, and we are happy to read that our colleagues, products, and services have exceeded your expectations.It was a pleasure to have you as our guest at Admiral Hotel and we are looking forward to having you again! :)Kind Regards,YulianaGuest Relations Manager

8/10 Buono

ALMIR

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Bella struttura,pulita e moderna
Soggiorno di 2 notti a maggio 2023
Risposta di Yuliana, il giorno 9 mag 2023
Dear Almir,I would not want to miss the opportunity to thank you for having chosen to stay with us. I was delighted to read your positive comments and I am happy that our facilities and services completely met your needs. We look forward to welcoming you back in the future and the entire team remains at your disposal. Kind Regards,YulianaGuest Relations Manager

4/10 Scarso

francesco, brooklyn

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Has seen better days
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2023
Risposta di Yuliana, il giorno 27 feb 2023
Dear Francesco,We sincerely apologize for falling short of meeting your expectations.Despite that, we hope we get the chance to welcome you back again to Admiral Hotel.Kind RegardsYulianaGuest Relations Manager

8/10 Buono

Lorenzo

Soggiorno di 2 notti a novembre 2022
Risposta di Mia, il giorno 13 nov 2022
Dear Lorenzo,Thank you so much for your kind words. We appreciate you taking the time to write your feedback. And we are very pleased to read about your experience with us here at the Admiral Hotel. We sure hope to welcome you back again some time in the near future. Best regardsMiaAssistant Manager

8/10 Buono

Simone

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
la posizione
Soggiorno di 4 notti a giugno 2022

10/10 Eccellente

Laura

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Molto bello questo albergo. Ottima colazione a 30 euro. Per chi mangia molto ne vale la pena.
Soggiorno di 2 notti a giugno 2022

10/10 Eccellente

Salvatore

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2021

8/10 Buono

francesco, brooklyn

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Servizi
Nice hotel a bit impersonal and cold like all the Scandinavian hotels
Soggiorno di 3 notti a settembre 2021

10/10 Eccellente

Nick

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Incredible hotel in a great part of town, walking distance to everything you want and need.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Sara

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This was a great location and our room looked at the water. Beds were comfy. Front desk efficient but not so friendly. In the middle of everything. We could walk to so many places. The breakfast is PHENOMENAL! Everything you might want to eat. Do not miss it! I didn’t like that they stored the linens in the hall between each beautiful stone pillar. They are doing a little renovation so maybe that’s it? Not a fan of the shower. No tub or surround so water is everywhere afterwards. Thx
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024

8/10 Buono

Valentina

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Beautiful hotel overlooking the Marina, centrally located and at only 10 minutes from the closest metro station. Very clean and quiet. The only downside was that they are currently under construction on the ground floor and on the marina side of the hotel.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Susan

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff is very helpful, nice and efficient. Any time we asked for something for our room it arrived right away. The location is right on the water and offers great views of the Opera House. The hotel is near lots of great activities and sights
Soggiorno di 6 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Saskia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Lovely hotel, lovely area and great links to all the sites you want to see
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Peter Arie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Matt

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very good service and very clean. The rooms were nice and I loved that I could open the window and feel the fresh breeze. Right down the street from main attractions , yet tucked away so it was nice and quiet.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

8/10 Buono

Bernardo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Aurelia

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Lovely hotel and very well located.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024

2/10 Terribile

Alexandru

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024

6/10 Soddisfacente

Amy

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia
Check in - unwelcoming reception staff. Room - incredible room, gorgeous fittings, finished to the highest of standards. Amenities - no tea or coffee in the room. Only able to buy from cafe in reception between certain limited hours. Poor bar area, feels like you are sitting in reception having a drink. Overall needs work, but the room was lovely. In a very quiet area, about 10 / 15 min walk from the main area.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024

8/10 Buono

Marie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024

10/10 Eccellente

Snorri, Mosfellsbaer

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024

8/10 Buono

Louise

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024

10/10 Eccellente

Alan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024

10/10 Eccellente

Graham

Soggiorno di 3 notti a marzo 2024

10/10 Eccellente

Luke

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Really great room for the family
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024

10/10 Eccellente

Alison

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Couldnt fault anything right in the heart of Copenhagen
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024

10/10 Eccellente

Jessica

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
What a wonderful stay! We booked last minute, as our flight was canceled due to the weather. Even without our luggage, it was such a pleasant stay. The staff were very friendly and helpful, the rooms were beautiful, and the breakfast was amazing!
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023

10/10 Eccellente

Derin, Somerville

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Yuliana, il giorno 14 mar 2024
Dear Derin,On behalf of the entire team at Admiral Hotel, I wanted to take a moment to express our sincerest gratitude for choosing to stay with us during your recent visit. We truly appreciate your decision to make us a part of your travel experience. We are happy to read that our colleagues, products, and services have exceeded your expectations.Once again, thank you for choosing Admiral Hotel. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another wonderful stay.Warm regards,Yuliana Guest Relations Manager

10/10 Eccellente

Induja, Brampton

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The location was so beautiful, right by the canal. Lots of tourist attractions nearby in walking distance. Room was clean and spacious. Great amenities.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

10/10 Eccellente

Alison

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
great
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

10/10 Eccellente

Freya

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff are so friendly and helpful. The hotel was lovely and clean with great amenities. Within walking to all attractions. Over all had a wonderful stay and will definitely be back again!
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Yuliana, il giorno 7 mar 2024
Dear Freya,Thank you for your glowing review! We're thrilled to hear that you found our staff to be friendly and helpful, and that you enjoyed the cleanliness and great amenities of our hotel. It's fantastic to know that our location was convenient for you, allowing you to walk to all attractions easily. We're delighted that you had a wonderful stay overall and that you plan to return in the future.We look forward to welcoming you back again and ensuring you have another memorable stay with us. If there's anything specific you'd like for your next visit, please don't hesitate to let us know. Thank you for choosing our hotel, and we can't wait to have you back!Warm regards,YulianaGuest Relations Manager

10/10 Eccellente

Hiromichi

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
GOOD HOTEL!
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Yuliana, il giorno 7 mar 2024
Dear Hiromichi,On behalf of the entire team at Admiral Hotel, I wanted to take a moment to express our sincerest gratitude for choosing to stay with us during your recent visit. We truly appreciate your decision to make us a part of your travel experience. We are happy to read that our colleagues, products, and services have exceeded your expectations.Once again, thank you for choosing Admiral Hotel. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another wonderful stay.Warm regards,Yuliana Guest Relations Manager

10/10 Eccellente

Lars

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Yuliana, il giorno 7 mar 2024
Kære Lars,Tusind tak for din feedback, vi sætter virkelig pris på at du har givet dig tid til at anmelde os.Vi er glade for at du havde et godt ophold, og vi glæder os til at få fornøjelsen af at byde jer velkommen igen. De bedste hilsner,YulianaGuest Relations Manager

10/10 Eccellente

Sören

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Michael

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Beautiful Room well appointed. Lovely experience staff were excellent.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Yuliana, il giorno 23 feb 2024
Dear Michael,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are thrilled to hear that you had a lovely experience during your stay and that you found our room to be beautiful and well-appointed.We take great pride in providing exceptional service, and I'm delighted to hear that our staff exceeded your expectations. Your kind words will be shared with our team.We truly appreciate your positive feedback, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another wonderful experience in the near future. Thank you once again for choosing to stay with us.Warm regards,YulianaGuest Relations Manager

8/10 Buono

Arielle

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2024
Risposta di Yuliana, il giorno 22 feb 2024
Dear Arielle,On behalf of the entire team at Admiral Hotel, I wanted to take a moment to express our sincerest gratitude for choosing to stay with us during your recent visit. We truly appreciate your decision to make us a part of your travel experience. We are happy to read that our colleagues, products, and services have exceeded your expectations.Once again, thank you for choosing Admiral Hotel. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another wonderful stay.Warm regards,Yuliana Guest Relations Manager

10/10 Eccellente

Cathleen

Mi è piaciuto: Pulizia
Risposta di Yuliana, il giorno 20 feb 2024
Dear Cathleen,On behalf of the entire team at Admiral Hotel, I wanted to take a moment to express our sincerest gratitude for choosing to stay with us during your recent visit. We truly appreciate your decision to make us a part of your travel experience. We are happy to read that our colleagues, products, and services have exceeded your expectations.Once again, thank you for choosing Admiral Hotel. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another wonderful stay.Warm regards,Yuliana Guest Relations Manager

8/10 Buono

Xavier

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Estaba en obras pero todo bien muy cerca del palacio de el rey. El baño si que es cierto que a veces había a un olor como a tuberías. Recomendado!!
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Yuliana, il giorno 20 feb 2024
Dear Xavier,Thank you for taking the time to leave us a review. We're pleased to hear that overall you had a positive experience with us, despite the ongoing modernizations' work. We understand that modernization can be disruptive, and we appreciate your understanding and patience during this time.We're glad to hear that you found our location convenient, being close to the King's Palace. As for the issue with the smell in the bathroom, we apologize for any inconvenience this may have caused. Rest assured, we will investigate the matter further to ensure that it is addressed promptly.Thank you for recommending us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an even more enjoyable stay.Warm regards,YulianaGuest Relations Manager

6/10 Soddisfacente

Karin E.

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Renommiertes Hotel nahe Nyhavn. War alles in Ordnung, jedoch überteuert. Teilweisen etwas in die Jahre gekommen.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Lidyana, il giorno 12 feb 2024
Dear Karin E,Thank you for sharing your experience on your recent stay at the Admiral Hotel, your opinion is valued.We are grateful that you find our establishment prestigious and you are correct in stating that the building is old, the Admiral is from 1787 and used to be a storage for Eastern wares as well as drying grainery. Unfortunately Denmark ranks high on the list regarding most expensive places to live and visit, but despite that we truly hope that you will come back and experience the buzzling city in the summer.Take care.Warm regardsLidyanaGuest Relations

8/10 Buono

John

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Lidyana, il giorno 7 feb 2024
Dear John,Thank you dearly for both takig your time provide us with your feedback and for leaving us with high remarks.We hope that you have enjoyed your stay and that the city of Copenhagen treated you well.Please do come back to visit us again, we will be waiting with arms wide open.May you have a lovely day.Warm regardsLidyanaGuest Relations

8/10 Buono

seth

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Servizi
Only real complaint is that my room was so small that I hit my shin many times.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Yuliana, il giorno 5 feb 2024
Dear Seth,Thank you for sharing your feedback with us. Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we would like to extend our sincere apologies if the size of the rooms you booked did not meet your expectations. We understand that this may have inconvenienced you during your stay, and we regret any frustration or disappointment this may have caused.If you plan to stay with us again in the future, please don't hesitate to let us know your preferences, and we will do our best to accommodate you accordingly. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay. Thank you for choosing our hotel.Kind Regards,YulianaGuest Relations Manager

6/10 Soddisfacente

Owain Ryan

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
One of the front desk staff members was extremely rude. However overall it is a nice hotel
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Yuliana, il giorno 5 feb 2024
Dear Owain Ryan,Thank you for taking the time to provide your feedback. We sincerely apologize for the experience you had with one of our front desk staff members. It is certainly not reflective of the level of service we aim to provide to our guests.We take your comments seriously and will address this matter with our team to ensure that all our staff members uphold the highest standards of professionalism and courtesy at all times. Our goal is to create a welcoming and pleasant environment for all our guests, and we regret if we fell short of this during your interaction.We appreciate your recognition of the overall quality of our hotel, and we hope that this isolated incident does not overshadow your impression of your stay with us. Your satisfaction is important to us, and we would like to extend our sincerest apologies for any inconvenience caused.We value your input and hope to have the opportunity to welcome you back for a more positive experience in the future. Thank you for choosing our hotel.Kind Regards,YulianaGuest Relations Manager

8/10 Buono

Nicola

Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Yuliana, il giorno 25 gen 2024
Dear Nicola,We truly appreciate your feedback, and we are happy to read that our colleagues, products, and services have exceeded your expectations.It was a pleasure to have you as our guest at Admiral Hotel and we are looking forward to having you again! :)Kind Regards,YulianaGuest Relations Manager

10/10 Eccellente

Maria

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Skønt hotel med ideel beliggenhed
Hotellet havde en perfekt placering ift. at følge med i festlighederne i forbindelse med tronskiftet. Vi boede på et loftsværelse - hvilket passede perfekt til to voksne, et barn og en mormor 😊
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Lidyana, il giorno 26 gen 2024
Kære Maria,Først og fremmest vil jeg sige tak for billederne fra værelset, sikke en fin lille prinsesse vi har haft på besøg.Dernæst ønsker jeg at sige mange tak for at tage dig tid til at skrive os en anmeldelse og for at give os 5-stjerner. Vi påskønner dine venlige ord om vores lokation og værelse i boede på.Nu går der desværre et par år før næste tronskifte, men vi håber da at i alligevel giver os muligheden for at byde jer velkommen tilbage indenfor nærmere fremtid.Vi ønsker dig og familien en fantastisk dejlig aften, samt weekend.Varme hilsnerLidyanaGuest Relations