Facciata della struttura - sera/notte

Recensioni per ProfilHotels Mercur

3 out of 5
ProfilHotels Mercur
Vester Farimagsgade 17, Copenhagen

Recensioni

7,8

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 239 su 1004 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 473 su 1004 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 197 su 1004 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 71 su 1004 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 24 su 1004 recensioni" "

7,8/10

Pulizia

8,2/10

Personale e servizio

7,4/10

Servizi

7,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2019
Risposta di Liv, Front Desk, il giorno 29 ott 2019
Dear Guest Thank you for your review. It fantastic to hear that you had a perfect stay with us and I hope you will visit us again. Have a pleasant day Kind regards

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Ottima posizione centrale, colazione di buon livello
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2019
Risposta di Marcel - Front desk, il giorno 26 ott 2019
Hi. thank you for your review, we are glad you enjoyed your stay - we hope to see you again in the future! Kind regards Marcel

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2019
Risposta di Liv, Front Desk, il giorno 16 ott 2019
Dear Guest Thank you for your review. It's nice to hear that enjoyed your stay with and I wish you a pleasant day Kind regards

10/10 Eccellente

Giorgio, Roma

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Solo giudizio positivo. Abbiamo soggiornato con formula pernotto colazione. Camera ariosa, spaziosa, pulita, confortevole pur se essenziale nell'arredamento e nella disposizione. Colazione ottima e abbondante, sia dolce che salata. Personale sempre disponibile, anche se non ho avuto modo di chiedere o lamentare nulla per poter dire altrimenti
Soggiorno di 4 notti a settembre 2019
Risposta di Liv, Front Desk , il giorno 17 set 2019
Dear Giorgio Thank you for your review. It's fantastic to hear that you had a perfect stay and that your room was to you liking and enjoyed our breakfast. We appreciate your kind words about our staff and I hope you will visit us again Kind regards

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Ottima struttura ottima posizione bella stanza peccato che il lavandino era semi otturato e poi colazione non inclusa nel prezzo
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2019
Risposta di Elisabeth, Front desk, il giorno 17 ago 2019
Dear guest. Thank you for the kind review. I hope you told the front desk about the sink, we always want to help. It is at the booking website where you have to choose to have breakfast included or not, but I hope you enjoyed our breakfast even if it wasn't included. Have a nice day.

8/10 Buono

maurizio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
ottima esperienza
come tutti confermano, è al centro a pochi passi dalla stazione centrale e il parco tivoli. a piedi e senza usare i mezzi è possibile arrivare nella maggior parte delle attrazioni da vivere a copenaghen. inoltre è possibile noleggiare le bici dell'hotel per tutta la giornata oppure quelle a tempo con le app del telefono e carta di credito. dall'aereoporto è possibile prendere il treno finoa lla staione centrale con il biglietto per una sola tratta ad un prezzo conveniente.
Soggiorno di 3 notti a giugno 2019
Risposta di Mudther/Front Desk, il giorno 28 giu 2019
Dear Ottima Thank you for your review of the hotel We appropriate the detailes you mad on the reviews Have a nice weekend Regards Mudther/Front Desk

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
La posizione è buona e la struttura carina, qualche problema con la doccia.
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2019
Risposta di Liv, Front Desk, il giorno 1 mag 2019
Dear Guest Thank you your review. It nice to hear that you liked our location. I'm sorry to hear about you shower problems, you are more than welcome to come down or call to the reception, if you have any problems. I hope you enjoyed your stay. Kind regards

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Non mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2019
Risposta di Liv, Front Desk, il giorno 1 mag 2019
Dear Guest Thank you for review. I hope you enjoyed your stay. Have a good day Kind regards

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 3 notti ad aprile 2019
Risposta di Liv, Front Desk, il giorno 23 apr 2019
Dear Guest Thank you for taking your time for your review. I hope you will visit us again Kind regards

8/10 Buono

ELENA RITA

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2019
Risposta di Liv, Front Desk, il giorno 7 apr 2019
Dear Elana Nice to hear that you enjoyed you stay at Mercur Hotel. I hope you will visit us again. Thank you for your review and have a nice day Kind regards

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
comodissimo a due passi dall'aereoporto personale gentilissimo
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2019
Risposta di Signe, Front Desk, Mercur Hotel, il giorno 2 feb 2019
Thank you for your review. We are very happy that you liked your stay, and the staff here as well on the airport. Have a nice day

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2018
Risposta di Brynn H., Front Office Supervisor, il giorno 6 gen 2019
Dear guest, Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. If you like to elaborate on your stay with us we would be more than happy to hear from you. It would be such a pleasure to welcome you back at our hotel in the future.

8/10 Buono

Martina, Roma

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Ottimo hotel, in posizione strategica per raggiungere a piedi tutti i punti di interesse principali e vicinissimo alla stazione centrale. Ho apprezzato molto anche la cortesia dello staff oltre che la colazione, molto varia ed abbondante! Il bagno è piccolino ma nel complesso la stanza si presenta moderna, comoda e confortevole! Bello anche l'ampio terrazzino vista Tivoli Garden. Consiglio questo hotel, buon rapporto qualità prezzo!
Soggiorno di 2 notti a novembre 2018
Risposta di David Simpson, il giorno 21 nov 2018
Dear Martina, Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. In taking great care of our charming hotel, our main priority is to be able to offer a very well-maintained and comfortable atmosphere. It would be such a pleasure to personally welcome you back at our hotel. With much appreciation, David Simpson, Guest Relations

8/10 Buono

Andrea

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice hotel
Great Staying in Copenhagen
Soggiorno di 1 notte a settembre 2018
Risposta di Signe, Front Desk, il giorno 25 set 2018
Thank you for your review, we appreciate your answer. We are very happy you enjoyed your stay, and we hope to greet you again another time. Have a nice day,

6/10 Soddisfacente

G-M, Torino, Italia

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Ottima posizione, hotel da rimodernare
Albergo in ottima posizione, ma con molte cose da migliorare, soprattutto nei bagni.
Soggiorno di 9 notti ad agosto 2018
Risposta di Brynn H., Supervisor, Front Desk, il giorno 9 set 2018
Dear guest, Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We do apologies for the inconvenience the shower caused. It is a standard solution in Denmark, but we have heard our guest and will make changes in this area. After our 2 sister hotels are done with their renovations, it is our turns to make some modification were the showers are one of them. We do hope you enjoyed your time regardless. It would be such a pleasure to personally welcome you back at our hotel. With much appreciation, Brynn H., Front Office Supervisor

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Hotel in the centre, very well located
Very good position but hotel room needs improvements
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2018
Risposta di David Simpson, il giorno 27 ago 2018
Dear Guets, Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. It is also a pleasure to announce that we will be doing a light updating in our bathrooms, which will be a great improvement to rooms. It would be such a pleasure to welcome you back at our hotel in the future. With much appreciation, David Simpson, Guest Relations

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo per la sua posizione ma solo per quello
Come detto nel titolo, l'albergo gode di una posizione privilegiata a pochi passi (500 mt) dai Giardini di Tivoli e dalle altre maggiori attrazioni. Ottima anche la vicinanza alla Stazione Centrale (per chi arriva dall'aeroporto). Tuttavia, focalizzando l'attenzione sulla struttura, la camera assegnataci è parsa un po' fatiscente, specie nel bagno (davvero molto piccolo) che richiederebbe una ristrutturazione. Presenza di vasca con doccina. La mancanza di aria condizionata nella camera (all'interno abbiamo trovato un ventilatore), ha reso la stanza calda e la vicinanza alla strada e alla stazione della subway di Vestport non ha reso possibile dormire con la finestra aperta (il primo giorno, a nostra insaputa, siamo stati svegliati alle 5.30 dagli "scambi" dei primi treni). Per quanto riguarda la pulizia non abbiamo trovato nulla di insolito se non un po' di normale polvere originata dalla moquette, da segnalare un materasso molto comodo e la presenza di un piumino sul letto decisamente esagerato, visto anche il caldo nella stanza. Televisore con canali solo in lingua danese. Per gli amanti dello sport, nella camera erano presenti due pesi utilizzabili per gli esercizi.
Soggiorno di 6 notti ad agosto 2018
Risposta di David Simpson, il giorno 20 ago 2018
Dear Guest, Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. It is very unfortunate to read that you had to experience such heat in your room during your stay. It has been a very rare and extreme heat wave in Copenhagen for the last month, which is not normal condition and our guests can normally sleep very well at our hotel without an AC system. In taking great care of our charming hotel, our main priority is to be able to offer a very well-maintained and comfortable atmosphere, so therefore we would also consider an AC system for future renovations at the hotel. It would be such a pleasure to personally welcome you back at our hotel. With much appreciation, David Simpson, Guest Relations

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
posizione ottima, dettagli da migliorare
posizione ottima centralissina , ma camere non molto accoglienti e dotate. no frigo, non aria condizionata, tenda plastica in doccia anzichè porta bagno con utensili portasapene vecchi non utilizzati e lasciati alle pareti... Per essere un tre stelle e pagare cifre non bassissime dovrebbe migliorare alcune dotazioni Ottime la colazione
Soggiorno di 4 notti a luglio 2018
Risposta di David Simpson, il giorno 10 ago 2018
Dear Guest, Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I regret to read about your various experiences during your stay. I will bring your comments to the Hotel Manager and make sure that it will be handled accordingly. In taking great care of our charming hotel, our main priority is to be able to offer a very well-maintained and comfortable atmosphere. It would be such a pleasure to personally welcome you back at our hotel. With much appreciation, David Simpson, Guest Relations

10/10 Eccellente

Mariagiovanna, Napoli

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ideale per lunghe permanenze
L'hotel è in posizione strategica. Nelle vicinanze Tivoli, la stazione ferroviaria, fermate di bus, parchi, supermercati, ristoranti. In un quarto d'ora si arriva nella zona più rinomate come Nyhavn, il palazzo reale e i musei. L'hotel ha tutti i confort e il personale è molto disponibile. Colazione abbondante con dolce e salato, stanze confortevoli e pulite.
Soggiorno di 4 notti a giugno 2018
Risposta di David Simpson, il giorno 18 lug 2018
Dear Mariagiovanna, Thank you very much for your wonderful review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. In taking great care of our charming hotel, our main priority is to be able to offer a very well-maintained and comfortable atmosphere. It would be such a pleasure to personally welcome you back at our hotel. With much appreciation, David Simpson, Guest Relations

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bagno piccolo, tenda doccia lurida, niente aria condizionata , stanza caldissima e nn si può tenere la finestra aperta x il forte rumore di macchine e x la ferrovia che passa proprio sotto., niente frigobar x acqua.
Soggiorno di 2 notti a giugno 2018
Risposta di Marie Faxholm, Guest Relations, il giorno 18 giu 2018
Dear guest, We are sorry to hear that you weren't satisfied with your stay with us. We unfortunately do not have air conditioning nor a fridge in the room. We do offer fans or the use of a fridge in the reception to compensate. We do also apologies that you were disturbed by noise from the road and trains. We do offer earplugs and do wish the best comfort for our guest and a happy to move them to a more quiet room towards our courtyard. And lastly we are sorry to hear about your experience with our cleaning, we strive towards providing great service and this is clearly not our standard. We will take this directly with our housekeeping personal. Thank you for choosing Mercur hotel. With much appreciation, Marie Faxholm, Guest Relations

10/10 Eccellente

Lara

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
2 notti al mercur hotel di copenaghen,
Ho soggiornato per due notti con i miei genitori in una camere tripla. La camera è davvero spaziosa con corridoio contenente appendini, armadi e asse/ferro da stiro, la camera matrimoniale vera e propria e separato da un "mezzo-muro" un salottino con il divano letto. Camera (con moquelle) pulitissima, avevo le ciabatte da camera con la suola bianca e così è rimasta! In camera ho trovato 2 bottiglie d'acqua, noccioline, macchinetta per espresso italiana con capsule incluse e bollitore, più tutti i set di cortesia possibili e immaginabili (oltre ai classici: balsamo, crema corpo, lametta/schiuma da barba, spazzolini, kit notte con mascherina e tappi e altro che non ricordo). Personale disponibile e gentilissimo, ci hanno tenuto la valigia tutto il giorno visto che il check-out è a mezzogiorno e avevamo l'aereo alle 20. La colazione è prevalentemente salata, ma se preferite il dolce c'è comunque 1 tipo di brioches/croissant, pane, marmellate, yogurt con cereali e succo di frutta. Nel complesso siamo rimasti super soddisfatti del soggiorno e lo consigliamo sicuramente. Il prezzo è alto per i nostri standard, ma la danimarca è cara e questo hotel li merita tutti!
Soggiorno di 2 notti a marzo 2018
Risposta di David Simpson, il giorno 6 mar 2018
Dear Lara, Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. What a pleasure to read your comments from your stay at our hotel. Great to hear that you enjoyed the room, the staff, our breakfast and of course the central location in heart of Copenhagen. In taking great care of our charming hotel, our main priority is to be able to offer a very well-maintained and comfortable atmosphere. It would be such a pleasure to personally welcome you back at our hotel. With much appreciation, David Simpson, Guest Relations

10/10 Eccellente

Antonio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Comodo al centro e ottimo stato!
Hotel molto comodo alla stazione e al centro. Molto pulito e personale cortese. Il check-in alle 15 è un pò "scomodo" ma il personale lascia tranquillamente una "luggage room" a disposizione dove parcheggiare temporaneamente i bagagli se si arriva (come noi) con largo anticipo
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2018
Risposta di Marie Faxholm, Guest Relations, il giorno 8 feb 2018
Dear Antonio, Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us and that you liked our staff. We try our best to do early check-ins for your convenience, but sometimes it is not possible. We are happy to hold you luggage in the meantime as we always strive to make the best experience. It would be such a pleasure to welcome you back at our hotel in the future. With much appreciation, Marie Faxholm, Guest Relations

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Molto buono
Hotel molto curato, personale molto disponibile e multilingua. Nel complesso molto pulito e comodo ai vari punti di interesse di Copenhagen.
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2018
Risposta di Marie Faxholm, Guest Relations, il giorno 8 feb 2018
Dear guest, Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We are happy to hear that you enjoyed your stay and liked our hotel staff, we always strive to make the best experience. It would be such a pleasure to welcome you back at our hotel in the future. With much appreciation, Marie Faxholm, Guest Relations

10/10 Eccellente

daniela , vercelli

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
vicino alla fermata metro e stazione centrale
HOTEL COMODO CON COLAZIONE SUPERBA COMODO AL CENTRO
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2017
Risposta di David Simpson, il giorno 4 gen 2018
Dear Daniela, Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. In taking great care of our charming hotel, our main priority is to be able to offer a very well-maintained and comfortable atmosphere. It would be such a pleasure to personally welcome you back at our hotel. With much appreciation, David Simpson, Guest Relations

8/10 Buono

Monik, Alessandria

BUON HOTEL
Hotel 3 stelle buono in generale, ci siamo trovati in generale bene, l'unica cosa che posso dire è che non funzionava il termosifone in bagno, facendo la doccia faceva un po' freddo, l'abbiamo detto in reception ma non sono venuti a controllarlo. Per la colazione mancava il dolce che per noi italiani è la nostra abitudine. Mi sento di dire che la mia esperienza è stata positiva.
Soggiorno di 3 notti a novembre 2017

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia
The hotel was fine and personell kind. But not excellent. No air condition on the room. Location near to the center of the city
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2017

2/10 Terribile

Steffen

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
nice rection guy,be there next time again
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Kristoffer Team Mercur, il giorno 26 mar 2024
Dear Steffen.Thank you for your compliment! We're delighted to hear that our reception team made a positive impression on you. We hope to have you back with us again at another time. If there's anything we can do to make your future stays more enjoyable, please feel free to let us know. We're here to ensure you have a wonderful experience each time you visit. See you soon!Warm regardsTeam mercur

10/10 Eccellente

Alma

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent, exceptional and two thumbs up
Soggiorno di 8 notti a gennaio 2024
Risposta di Galyna, Team Mercur, il giorno 11 feb 2024
Dear Alma,Thank you so much for your glowing feedback! We're thrilled to hear that you had an excellent and exceptional experience during your stay with us. Your two thumbs up mean the world to us!Providing outstanding service and ensuring our guests have a memorable stay is our top priority, and we're delighted that we could exceed your expectations.If there's anything else we can do to make your next visit even more enjoyable, please don't hesitate to let us know. We can't wait to welcome you back for another fantastic stay in the future!Warm regards,

8/10 Buono

Claus Wagner

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Galyna, Team Mercur, il giorno 11 feb 2024
Dear Claus Wagner,Thank you for sharing your feedback with us. We're pleased to hear that you had a positive experience during your recent stay, and we appreciate your rating of 4 out of 5.Ensuring our guests have a comfortable and enjoyable stay is our top priority, and we're glad to know that we met the majority of your expectations.If there's anything specific you think we could do to earn that perfect score next time, please don't hesitate to let us know. Your feedback is invaluable to us, and we're committed to continuously improving our services to ensure that each guest has a memorable experience.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another enjoyable stay.Warm regards,

8/10 Buono

Arne

Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Galyna, Team Mercur, il giorno 20 dic 2023
Dear Arne,Thank you for taking the time to share your feedback, and we appreciate your positive rating of 8 out of 10. We're delighted to hear that your experience with us was generally positive.To ensure we continue to meet and exceed your expectations, we would love to hear more about your stay. If there are specific aspects that stood out or any areas where we can improve, please feel free to provide additional details.We value your feedback, and it will help us enhance our services for future guests. Thank you for choosing us, and we look forward to the opportunity to welcome you back for an even better experience in the future.Best regards,

10/10 Eccellente

Angutinnguaq

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Galyna, Team Mercur, il giorno 20 dic 2023
Dear Angutinnguaq, Thank you so much for your fantastic rating of 10 out of 10! We are thrilled to learn that you had a perfect experience during your stay with us.Your satisfaction is our ultimate goal, and we're delighted that our efforts contributed to a memorable stay for you. If there are specific aspects of your visit that stood out or any feedback you'd like to share, we would love to hear more about it.It was a pleasure hosting you, and we look forward to the opportunity to welcome you back for another exceptional stay in the future. Thank you for choosing us.Best regards,

4/10 Scarso

Rene

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Worst bed ever.
Worst bed I ever slept in. Feathers in pillow and duvet. Cleaness was OK but only saw the cleaner 2 times in 5 days. Location and staff was great but not a hotel for my liking.
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2023
Risposta di Galyna, Team Mercur, il giorno 20 dic 2023
Dear Rene,Thank you for sharing your feedback with us, and we sincerely apologize for the challenges you faced during your stay. We deeply regret that the comfort of our beds did not meet your expectations, and we understand the importance of a good night's sleep.Your comments about the cleanliness and the presence of feathers in the pillow and duvet are concerning, and we assure you that we take these matters seriously. We will address these issues promptly with our housekeeping team to ensure improvements are made.We appreciate your positive remarks about our location and staff, and we are pleased to know that these aspects of your stay were satisfactory. However, we understand that our accommodations did not meet your preferences, and we apologize for any inconvenience caused.We value your feedback, and it will be used to make necessary adjustments and improvements. If there are specific details you would like to share for us to address more effectively, please feel free to provide them.We genuinely hope you will reconsider staying with us in the future, giving us another opportunity to provide you with the exceptional experience we strive to deliver.Warm regards,

8/10 Buono

Diana

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
The hotel is clean, service minded people and excellent location. But I don’t understand why they ask you to check in online, where you give all the regular information asked, are told that keys wait for you at the reception, but when you arrive at the hotel, you have to do the check in again. Pointless
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Galyna, Team Mercur, il giorno 20 dic 2023
Dear Diana,Thank you for taking the time to provide your feedback, and we're pleased to hear that you found our hotel clean, with service-minded staff and an excellent location. Your positive comments are truly appreciated.We apologize for any inconvenience you experienced with the online check-in process. We understand your frustration, and your feedback is valuable for us to improve our services. We'll review our check-in procedures to ensure a smoother and more efficient experience for our guests in the future.Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back for an even more seamless and enjoyable stay.Thank you for choosing us as your accommodation, and we look forward to serving you again.Best regards,

8/10 Buono

Frode Elias

Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Galyna, Team Mercur, il giorno 20 dic 2023
Dear Frode Elias,Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay. We appreciate your positive assessment and are glad that your overall experience with us was favorable.If there are specific areas where we could have improved to make your stay even better, or if you have any additional comments or suggestions, we would love to hear them. Your insights are valuable to us as we continually strive to enhance our services.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another positive and enjoyable stay. Thank you for choosing our hotel.Best regards,

8/10 Buono

Dirk

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Galyna, Team Mercur, il giorno 17 dic 2023
Dear Dirk,Thank you for your feedback and for rating your experience. We appreciate your input and would love to know more about your stay. If there are particular aspects that contributed to the 4 out of 5 rating or areas where we can improve, please feel free to share your thoughts. Your feedback is invaluable to us as we strive to enhance our services and accommodations. We hope to have the chance to welcome you back and provide an even better experience in the future.Warm regards,

10/10 Eccellente

Birgith

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Galyna, Team Mercur, il giorno 17 dic 2023
Dear Birgith, We're truly honored to receive such a high rating from you. Your satisfaction is our top priority, and we're delighted that we could make your experience exceptional. If there's ever anything specific that stood out to you or any way we can make your next stay even better, please don't hesitate to share. We can't wait to welcome you back for another perfect 10 out of 10 experience!Warm regards,

8/10 Buono

Karin

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Galyna, Team Mercur, il giorno 17 dic 2023
Dear Karin, Thank you for taking the time to reach out with your feedback. It makes us very happy that you had a good stay with us, and hope to have you back in the future. Kind regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Galyna, Team Mercur, il giorno 17 dic 2023
Dear Guest, Thank you so much for the perfect score! We're thrilled to hear that you had a fantastic experience. If there's anything more you'd like to share about your stay or if there are specific aspects you enjoyed the most, please feel free to let us know. We truly appreciate your positive feedback and look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future!Warm regards,

8/10 Buono

Catharina

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Galyna, Team Mercur, il giorno 17 dic 2023
Dear Catharina,Thank you for taking the time to share your feedback and for choosing to stay with us. We're pleased to see you had a positive experience.Your satisfaction is important to us, and we would love to hear more about your stay. If there are specific areas where we excelled or aspects that we can enhance to earn that extra point in the future, please feel free to share your insights.We appreciate your valuable feedback, and it will certainly help us in our continuous efforts to provide the best possible experience for our guests. We look forward to the opportunity to welcome you back and strive for that perfect 5 in the future.Warm regards,

8/10 Buono

Klaus

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Galyna, Team Mercur, il giorno 17 dic 2023
Dear Klaus, Thank you for taking the time to leave us some feedback. We are delighted to hear that you had a great stay with us, and hope to see you again! Best regards,

8/10 Buono

Lisbeth

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Galyna, Team Mercur, il giorno 17 dic 2023
Dear Lisabeth, Thank you very much for leaving us your feedback. We are very happy to hear that you had a good stay with us, and hope to have you back in the future. Kind regards,

8/10 Buono

Aline

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Séjour agréable très bon petit dej hôtel propre et personnel très sympas
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Galyna, Team Mercur, il giorno 17 dic 2023
Dear Aline,Thank you for taking the time to share your positive feedback. We're thrilled to hear that you had a pleasant stay and enjoyed the very good breakfast. It's fantastic to know that you found our hotel clean and that our staff contributed to a friendly and welcoming atmosphere.Your kind words mean a lot to us, and we're delighted that you had a positive experience. If there's anything specific you'd like to highlight or if there are areas where we can further improve, please feel free to share.We appreciate your choosing to stay with us, and we look forward to the opportunity to welcome you back for another enjoyable visit in the future.Warm regards,

6/10 Soddisfacente

Marthe Aastad

Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Galyna, Team Mercur, il giorno 17 dic 2023
Dear Marthe, Thank you for providing your feedback and sharing your experience. We appreciate your honesty, and we'd love to understand more about your stay. If there are specific areas where we could improve or if there were aspects that didn't meet your expectations, please feel free to share additional details. Your input is valuable to us, and we're committed to making necessary adjustments to enhance our guests' experiences. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide a more satisfying stay.Warm regards,

10/10 Eccellente

Jacob

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Victor, Team Mercur, il giorno 5 dic 2023
Dear Jacob,Thank you very much for taking the time to leave a review.We are very happy to hear that you had a great stay with us, and look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,

10/10 Eccellente

Connie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Victor, Team Mercur, il giorno 5 dic 2023
Dear Jacob,Thank you very much for taking the time to leave a review. We love hearing back from our guests :)We are very happy to hear that you had a great stay with us, and look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,

6/10 Soddisfacente

Ståle

Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Galyna, Team Mercur, il giorno 20 dic 2023
Dear Ståle,Thank you for taking the time to provide your feedback, and we appreciate your rating. We value your honesty, and your comments are important to us as we continuously strive to improve our services.We'd love to learn more about your experience to better understand how we can enhance your future visits. If there are specific areas where we fell short or aspects that you believe we could improve upon, please feel free to share your insights with us.We are committed to providing a positive and enjoyable experience for all our guests, and we hope to have the opportunity to welcome you back and exceed your expectations in the future.Thank you for choosing us, and we look forward to the chance to improve your perception on your next visit.Best regards,

10/10 Eccellente

Jörgen

Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Galyna, Team Mercur, il giorno 20 dic 2023
Dear Jörgen,Thank you for the excellent rating of 5 out of 5! We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay with us.Your satisfaction is our utmost priority, and we are thrilled that we could meet your expectations. If there are specific highlights of your visit that you'd like to share or anything that made your stay particularly enjoyable, we would love to hear about it.It was a pleasure to have you as our guest, and we look forward to welcoming you back for another outstanding stay in the future.Best regards,

8/10 Buono

Bente

Soggiorno di 4 notti a novembre 2023
Risposta di Galyna, Team Mercur, il giorno 20 dic 2023
Dear Bente,Thank you for taking the time to share your feedback, and we appreciate your rating of 4 out of 5. We're pleased to see that your overall experience with us was positive.To ensure we continue to meet and exceed your expectations, we would love to hear more about your stay. If there are specific areas where we can improve or any suggestions you have in mind, please feel free to share them with us.We value your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back for an even better experience in the future.Warm regards,

8/10 Buono

Søren

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Galyna, Team Mercur, il giorno 20 dic 2023
Dear Søren,Thank you for taking the time to provide feedback. We're delighted that you had a positive experience during your stay.To further enhance our services, we would love to hear more about your thoughts on what we did well and where we could make improvements. Your insights are crucial to our continuous efforts to provide the best possible experience for our guests.We're grateful for your choice to stay with us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for an even more enjoyable stay in the future.Kind regards,

8/10 Buono

Jonas

Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Galyna, Team Mercur, il giorno 20 dic 2023
Dear Jonas,Thank you for taking the time to share your feedback, and we're grateful for your rating of 4 out of 5. We're glad to know that your experience with us was positive overall.If there are specific areas where we can improve and earn that extra point for your next visit, please feel free to share more details. Your insights are invaluable, and we are committed to enhancing our services based on guest feedback.We appreciate your choosing our hotel, and we look forward to the opportunity to host you again for an even more exceptional stay.Warm regards,