Vista dalla struttura

Recensioni per Habtoor Grand Resort, Autograph Collection

5 out of 5
Habtoor Grand Resort, Autograph Collection
Al Falea Street, Jumeirah Beach, Dubai

Recensioni

8,8

Eccellente

Valutazione di 10 - Eccellente. 588 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 287 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 65 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 37 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 24 su 1001 recensioni" "

9,0/10

Pulizia

9,0/10

Personale e servizio

9,2/10

Servizi

8,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Antonio Carlo

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Albergo non nuovissimo ma complessivamente eccezionale
Soggiorno di 6 notti a marzo 2024
Risposta di Lijith, il giorno 20 apr 2024
Dear Guest, We appreciate your comments and perfect score. It gives us great pleasure to know that your time with us was so delightful and that you appreciated the excellent service provided by our staff. Your words of gratitude will undoubtedly serve as an inspiration to all of us. here at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection to consistently provide Exactly Like Nothing Else service. Thank you for staying with us. Please visit us again soon! Best regards, Lijith, Rooms Controller - Habtoor Grand Resort, Autograph Collection

10/10 Eccellente

Alberto

Viaggio di coppia
Ogni volta che torniamo a Dubai ci fermiamo all’Habtoor. Posizione strategia, personale efficiente. Unica nota i bambini lasciati troppo a piede libero nella sala della colazione.
Soggiorno di 7 notti a marzo 2024
Risposta di Lijith, il giorno 28 mar 2024
Dear Guest,Whilst it was a pleasure to have you as our guest at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection, we have noted that your stay was not up to your expectations on this particular occasion. Guest feedback is of immense value to us and I would like to assure you that your constructive comments have been shared with the team.Once again thank you very much for taking the time to share your experience on this platform and we look forward to welcoming you back. Kind regards,LIJITH A.S Rooms Controller Supervisor

10/10 Eccellente

marco

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Tutto ok.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Lijith, il giorno 22 mar 2024
Dear Guest, We appreciate your comments and perfect score. It gives us great pleasure to know that your time with us was so delightful and that you appreciated the excellent service provided by our staff. Your words of gratitude will undoubtedly serve as an inspiration to all of us. here at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection to consistently provide Exactly Like Nothing Else service. Thank you for staying with us. Please visit us again soon! Best regards, Lijith, Rooms Controller - Habtoor Grand Resort, Autograph Collection

10/10 Eccellente

Isabella

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Where nice hotel , nice location, nice pool
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2024
Risposta di Hussein, il giorno 26 gen 2024
Dear Guest, We appreciate your comments and perfect score. It gives us great pleasure to know that your time with us was so delightful and that you appreciated the excellent service provided by our staff. Your words of gratitude will undoubtedly serve as an inspiration to all of us. here at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection to consistently provide Exactly Like Nothing Else service. Thank you for staying with us. Please visit us again soon! Best regards, Hussein, Rooms Controller - Habtoor Grand Resort, Autograph Collection

10/10 Eccellente

FRANCESCA MARIA

Risposta di Hussein, il giorno 9 feb 2024
Dear Guest, We appreciate your comments and perfect score. It gives us great pleasure to know that your time with us was so delightful and that you appreciated the excellent service provided by our staff. Your words of gratitude will undoubtedly serve as an inspiration to all of us. here at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection to consistently provide Exactly Like Nothing Else service. Thank you for staying with us. Please visit us again soon! Best regards, Hussein, Rooms Controller - Habtoor Grand Resort, Autograph Collection

10/10 Eccellente

clara

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Amazing
Risposta di Lijith, il giorno 15 feb 2024
Dear Guest, We appreciate your comments and perfect score. It gives us great pleasure to know that your time with us was so delightful and that you appreciated the excellent service provided by our staff. Your words of gratitude will undoubtedly serve as an inspiration to all of us. here at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection to consistently provide Exactly Like Nothing Else service. Thank you for staying with us. Please visit us again soon! Best regards, Lijith, Rooms Controller - Habtoor Grand Resort, Autograph Collection

10/10 Eccellente

Stefano

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Ottima posizione e spiaggia attrezzata privata
Soggiorno di 5 notti a maggio 2023
Risposta di Habtoor Grand , il giorno 17 mag 2023
Dear Guest,Thank you for the perfect score. We really appreciate it.We hope to have you again in the future here at Habtoor Grand Resort, Autograph Collection!Best regards,Zhanar BakhytovaGuest Services ManagerHabtoor Grand Resort, Autograph Collection

10/10 Eccellente

Niccolò

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Camere pulite, ben tenute e spaziose. Ottimi i servizi offerti, dai vari ristoranti disponibilie, passando per la spiaggia e le piscine, fino ad arrivare alle tante attività disponibili (tennis, beach volley, beach soccer...). Unico neo, due volte non ci hanno pulito la stanza, perché sono arrivati alle 18 passate, quando ormai eravamo rientrati per fare la doccia, quindi ci siamo limitati a farci lasciare gli asciugamani puliti e l'acqua per bere.
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2023
Risposta di Habtoor Grand, il giorno 2 mag 2023
Dear Guest,Thank you for the perfect score. We really appreciate it.We hope to have you again in the future here at Habtoor Grand Resort, Autograph Collection!Best regards,Zhanar BakhytovaGuest Services ManagerHabtoor Grand Resort, Autograph Collection

8/10 Buono

Martina

Soggiorno di 7 notti ad aprile 2023
Risposta di Lijith, il giorno 16 mag 2023
Dear Guest, Thank you for the perfect score. We really appreciate it. We hope to have you again in the future here at Habtoor Grand Resort, Autograph Collection! Best regards,Lijith A.S, Rooms Controller - Habtoor Grand Resort, Autograph Collection

8/10 Buono

Matteo

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Ottimo struttura, sia la zona che la struttura in se. Da italiano unica pecca il cibo. La colazione va bene molto fornita, ma facendo o il pranzo o la ceno sempre molto fornita ma non per i nostri gusti! Ah l’aria condizionata forte in tutta la struttura sarebbe meglio un po’ più calda.
Risposta di Habtoor Grand, il giorno 12 gen 2023
Dear Guest,Thank you for the perfect score. We really appreciate it.Please accept our apologies that some aspects of your stay did not meet your expectations. Your feedback in regards to dining experience has been shared with our leaders who will ensure that corrective action is put in place. We hope to have you again in the future here at Habtoor Grand Resort, Autograph Collection!Zhanar BakhytovaGuest Services ManagerHabtoor Grand Resort, Autograph Collection

8/10 Buono

Caimi international Gianni Alberto

Mi è piaciuto: Personale e servizio

10/10 Eccellente

PAOLO

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Ottima struttura bravo il personale e vicinanza alla spiaggia
Risposta di Habtoor Grand Resort, il giorno 8 dic 2022
Dear Guest, We are so grateful for your feedback and perfect score. It is with great pleasure to know that your stay with us has been so enjoyable and you appreciated s impeccable service of our associates. Your words of appreciation will certainly serve an inspiration for all of us here at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection to consistently provide Exactly Like Nothing Else service. Thank you for staying with us. Please visit us again soon! Best regards,Dear Guest, We are so grateful for your feedback and perfect score. It is with great pleasure to know that your stay with us has been so enjoyable and you appreciated s impeccable service of our associates. Your words of appreciation will certainly serve an inspiration for all of us here at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection to consistently provide Exactly Like Nothing Else service. Thank you for staying with us. Please visit us again soon! Best regards,Zhanar BakhytovaGuest Services ManagerHabtoor Grand Resort, Autograph Collection

10/10 Eccellente

Stefano

Viaggio di gruppo, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel molto bello, pulito e con servizi molto validi. Colazione ben fornita sia di dolce che salato e molto buona. Personale particola gentile e sempre disponibile. Molto utile la spiaggia privata e la rest room a disposizione pre check-in e post chek-out. Un’ottima esperienza che rifarei volentieri.
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2022
Risposta di Habtoor Grand Resort, il giorno 22 ago 2022
Dear Guest,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your experiences with us during your stay at Habtoor Grand Resort, Autograph Collection. We are delighted to know that you had enjoyed our genuine hospitality and the extensive facilities. We look forward to welcoming you back again soon for an even better experience.Kind regards,Zhanar BakhytovaGuest Services ManagerHabtoor Grand Resort, Autograph Collection

10/10 Eccellente

Stefano

Viaggio di gruppo, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Tutto eccezionale come sempre sarà la 10 volta che torniamo in questo hotel e soddisfa sempre tutte le nostre aspettative
Soggiorno di 7 notti a novembre 2021
Risposta di Habtoor Grand, il giorno 17 nov 2021
Dear Guest, Thank you so much for your feedback and perfect score. Thank you very much for your loyalty. We are so happy to know that your overall stay was up to your liking and satisfaction. Your appreciative feedback gives us an inspiration to continue to achieve our goal of having each and every valued guest that walks through our doors to have a similar wonderful experience as yours. We hope to have you again in the future here at Habtoor Grand Resort, Autograph Collection! Zhanar Bakhytova Guest Services Manager Habtoor Grand Resort, Autograph Collection,

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Resort full of kids poor restaurant and no umbrella at the beach and at the adult pool!!
Soggiorno di 12 notti a luglio 2021
Risposta di Habtoor Grand, il giorno 29 lug 2021
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to share experience in regards to your recent stay at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection Hotels We appreciate all forms of guest comments and it is the feedback from guests like you that help us improve our service standards and accommodation. Please accept my personal apologies for the issues you encountered during your stay at the resort, including the internet issue, not having an umbrella on the beach, and noise from children throughout the hotel which impacted negatively with your overall experience in the resort. We are grateful that you shared this with us, and we will absolutely pass your valuable feedback to hotel management to avoid a similar occurrence in the future. Once again, thank you for your valuable feedback and hope to welcome you back at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection Hotel to provide you with a better experience on your next stay with us. Kind regards, Zhanar Bakhytova Guest Services Manager Habtoor Grand Resort, Autograph Collection Hotel

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a giugno 2021
Risposta di Habtoor, il giorno 26 giu 2021
Dear Guest, Thank you for your feedback and for staying at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection Hotel. Further, it appears from your feedback that you have experienced unsatisfactory service. To understand better the source of the problem, we would highly appreciate if you could provide us a detailed information about the challenges you have encountered during your stay. Once again thank you for your valuable feedback and look forward to hear from you. Kind regards, Randy Sawalha Asst. Front Office Manager

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Soggiorno di 4 notti a giugno 2021
Risposta di Habtoor , il giorno 26 giu 2021
Dear Guest Thank you for sharing your feedback. We have noticed that you have rated us 3, we would like to have more details on your feedback so we can share it with the appropriate hotel team to ensure the necessary guidelines are in place to prevent any inconveniences from occurring in the future. We hope to have you again in the future here at Habtoor Grand Resort, Autograph Collection! Best regards, Randy Sawalha Asst. Front Office Manager

10/10 Eccellente

Gabriele

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2020
Risposta di Habtoor, il giorno 30 lug 2020
Dear Guest Thank you for giving us a perfect score. We are looking to welcoming you back at Habtoor Grand Resort, Autograph Collection. Best Regards, Randy Sawalha Asst, Front Office Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Struttura consigliata. Punto mare molto bello con spiaggia ampia e sabbia fine. Piscina con acqua riscaldata e scivoli in quella dei piccoli. Posizione tutto sommato strategica per raggiungere la marina e Jumeirah Wall con tanti ristoranti e bancarelle.
Soggiorno di 7 notti a febbraio 2020
Risposta di Habtoor, il giorno 17 mar 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to write a feedback of your stay with us. We sincerely appreciate you for highlighting our kid's pool and the nice sea point. Your comments and praise serves an inspiration for all of us here to consistently provide best memorable experiences to all our valued guest like you. Once again, thank you for staying with us. We look forward to welcoming you back soon. Best Regards, Randy Sawalha Asst. Front Office Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Cucina e personale eccellenti. Struttura non al livello di altri hotel 5 stelle a Dubai
Soggiorno di 6 notti a febbraio 2020
Risposta di Habtoor, il giorno 1 mar 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your recent experience at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection Hotels. It was a pleasure to hear from your comments that you delighted with the service and enjoyed the cuisine. We would like to apologize for any inconvenience and disappointment that you experienced. We hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Dubai. Thank you again for your time and we look forward to welcome you to visit us soon! Best Regards, Randy Sawalha Asst. Front Office Manager

4/10 Scarso

Daniele

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Albergo mediocre
Albergo molto grande servizio che lascia a desiderare, lettini sempre pieni per trovarne uno libero bisogna aspettare ed essere fortunati. Stanze grandi ma stile antiquato
Soggiorno di 8 notti a dicembre 2019
Risposta di Habtoor, il giorno 16 gen 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your recent experience at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection Hotels. It was a pleasure to hear from your comments. We would like to apologize for any inconvenience and disappointment that you experienced. We hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Dubai. Thank you again for your time and we look forward to welcoming you to visit us soon! Best Regards, Randy Sawalha Asst. Front Office Manager

10/10 Eccellente

M, Venice

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
è iul mio secondo soggiorno nella strtuttura. ottima posizione e personale molto disponibile. Secondo me ci sono delle situazioni che meriterebbero una manutenzione straordinaria ma nel complesso il resort si presenta bene. A causa di alcuno lavori è un po complicato entrare a dubai marina a piedi in questo periodo mentre è agevolissimo JBR .
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2019
Risposta di Habtoor, il giorno 20 dic 2019
Dear Guest, We sincerely appreciate you for praising the resort location, as well as the great service of our associates, which were up to your liking and satisfaction. Your feedback serves as a confirmation to all of us that our efforts in providing the best guest experience have really paid off in an effort to make a difference in the daily lives of our valued guests like you. We do apologize for the inconvenience that you have encountered during your stay. It is our pleasure to be of service to you and we look forward to welcoming you back at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection Hotels. Best Regards, Randy Sawalha Asst. Front Office Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Non e la prima volta che soggiorno in questo hotel a Dubai e devo dire che ne rimango sempre entusiasta pe tutto. Posizione spiaggia accoglienza mangiare pulizia età. Età e
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2019
Risposta di Habtoorr, il giorno 11 dic 2019
Dear Guest, We sincerely appreciate you for praising the resort location, as well as the great service of our associates, which were up to your liking and satisfaction. Your feedback serves as a confirmation to all of us that our efforts in providing the best guest experience have really paid off in an effort to make a difference in the daily lives of our valued guests like you. It is our pleasure to be of service to you and we look forward to welcoming you back at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection Hotels. Best Regards, Randy Sawalha Asst. Front Office Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2019
Risposta di Habtoor, il giorno 9 dic 2019
Dear Guest, Thank you for giving us a perfect score, it is a pleasure to have you as our guest. We are looking forward to serving you again in the future. Best Regards, Randy Sawalha Asst. Front Office Manager

8/10 Buono

marco, napoli

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
La spiaggia e la piscina a sfioro. La palestra . Molto cari i ristoranti
Soggiorno di 2 notti a novembre 2019
Risposta di Habtoor, il giorno 19 nov 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback. I am sorry to hear that you found the prices too expensive. Further, I would like to take the opportunity to inform that our pricing is in line with the 5-star beach properties in Dubai given the extensive facilities we offer to our valued guest like you. Once again, thank you for staying with us and we hope to have the opportunity to welcome you back at the Habtoor Grand Resort. Best Regards, Randy Sawalha Asst. Front Office Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a novembre 2019
Risposta di Habtoor, il giorno 19 nov 2019
Dear Guest Thank you for giving us the perfect score, and we hope to serve you again in the future. Best Regards, Randy Sawalha Asst. Front Office Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
OTTIMA STRUTTURA, PERSONALE QUALIFICATO, COMODO AI SERVIZI
Soggiorno di 6 notti ad agosto 2019
Risposta di Habtoor Grand, il giorno 29 ago 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience following your recent stay in our resort. It is with great pleasure to know that you were pleased with the resort facilities and had an enjoyable and memorable experience with us. Your words of appreciation will certainly give further encouragement to all of us here to deliver the best guest experience at all times. It is our pleasure to be of service to you and we look forward to hosting you again at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection Hotel. Best regards, Randy Sawalha Asst. Front Office Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Giardino e servizi all'aperto prossimi alla spiaggia
Soggiorno di 3 notti a maggio 2019
Risposta di Habtoor Grand Resort, il giorno 13 mag 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to give us your feedback during your stay in our resort. It is with great pleasure to know that you had a worthwhile stay with us. We are happy to know that the overall aspect of the resort was up to your liking and satisfaction. We look forward to welcoming you back soon at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection Hotels for another exciting experience. Best regards, Aboud Manashi Asst. Front Office Manager

8/10 Buono

GIANFRANCO

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
albergo situato presso la Marina di Dubai facilmente raggiungibile a piedi. Molto confortevole , ben organizzato , personale gentilissimo e attento a tute le tue esigenze. per il compleanno di mia moglie ci hanno fatto trovare una torta in camera e sul letto la scritta H.B.( happy birthday) fatta con petali di rosa.
Soggiorno di 5 notti a gennaio 2019
Risposta di Habtoor Grand Resort, il giorno 10 feb 2019
Dear Valued Guest, First of all, thank you for choosing Habtoor Grand Resort, Autograph Collection again and thank you for this wonderful feedback, so with the perfect score! Our location is one of the things we are most proud of and we’re glad that you liked it. Thank you for mentioning it as well as how friendly and attentive our staff members are. We will share this with them and I’m sure it will keep them more and more inspired everyday. Once again, thank you for staying at Habtoor Grand Resort, Autograph Collection and we hope to see you soon again in your next trips in Dubai! Yours sincerely, Randy Sawalha Asst. Front Office Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bella albergo, con 6-7 ristoranti. A 3 minuti dal walk
Soggiorno di 8 notti a gennaio 2019
Risposta di Habtoor Grand Resort, il giorno 15 gen 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your positive feedback. It is truly rewarding to know that you had a pleasant stay with us and have found our hotel nicely appointed and were pleased with the various resort facilities. Once again, thank you for staying with us and hope to welcome you back soon at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection Hotel. Yours sincerely, Aboud Manashi Asst. Front Office Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Buon hotel. Struttura un po’ datata ma molto ben tenuta. Ottimo il servizio. Location un po’ rumorosa.
Soggiorno di 5 notti a gennaio 2019
Risposta di Habtoor Grand Resort, il giorno 9 gen 2019
Dear Guest, Thank you for the fantastic review! Everyone here is committed to delivering consistent products and services that exceed the expectations of our guests and we are happy that you had a worthwhile stay with us. It is indeed our pleasure to have you stay with us and we look forward to welcoming you back at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection Hotels. Best regards, Aboud Manashi Asst. Front Office Manager

8/10 Buono

Mario

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Struttura ben collocata su mare, forse nel miglior punto di Dubai (in genere qui il mare non è bello , un po' antiquata ma ben tenuta. Unica nota veramente negativa la colazione, servita in un locale chiuso, triste e piccolo per le dimensioni dell'hotel con conseguente coda (!!!) per accedere, con fine orario alle 10: del tutto inaccettabile per un 5 stelle.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2019
Risposta di Habtoor Grand Resort, il giorno 7 gen 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience in our resort. Please be assured that we have taken notes of the things which you find unsatisfactory and will certainly take the necessary action. It is our pleasure to serve you and we look forward to welcoming you again at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection Hotel. Best regards, Aboud Manashi Asst. Front Office Manager

8/10 Buono

M, venice, it

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Arrivo in hotel circa all una di notte. Effettuo il check in e mi qualifico come membro Gold Elite ( il programma soci di Marriott). Vengo accompagnato in una stanza ubicata in una struttura adiacente, rinnovata non da molto, pavimenti in ceramica e bagno moderno. Il bagno chiaro mi permette di notare macchie dovute ad una non perfetta pulizia, la camera non è male ma secondo me non all altezza di una struttura 5 stelle di dubai, apro il balcone e mi trovo i rami di un albero che oscurano completamente tutto. La mia prenotazione su Expedia prevedeva un letto Kings in una camera non fumatori, nel “resort” ( non era specificato da nessuna parte cosa si intendesse per resort). Mi ritrovo in una camera con due letti singoli e per fumatori, ad un piano basse e nemmeno l’upgrade previsto per membri Gold mi è stato proposto. Il giorno successivo, dopo mie disapprovazioni, vengo contattato dalla direzione per essere trasferito nella torre, in una camera migliore, con letto kings e non fumatori, in pratica quella per cui avevo prenotato. il personal è gentile un po ovunque e sempre disponibile; la struttura ha piu piscine e l accesso diretto alla spiaggia privata, il mio scopo era quello di rilassarmi e quindi ho passato gran parte del tempo nella struttura. I prezzi dei servizi sono nella norma di dubai e piu bassi di quelli riscontrati in altri hotel. A metà soggiorno mi viene recapitata in camera una lettera dove mi chiedono di passare in reception per lasciare un deposito in qua
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2018
Risposta di Habtoor Grand Resort, il giorno 17 dic 2018
Dear Guest, Thank you for your feedback. Regret to hear that you have faced some issues during your stay in the resort. We will certainly inspect the areas you have pointed out as the mentioned shortfalls should have not occurred. Nevertheless, we sincerely appreciate you for pointing out the positive aspects of your stay. It is our pleasure to serve you and we look forward to welcoming you again at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection Hotel. Best regards, Aboud Manashi Asst. Front Office Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Hotel bellissimo posizione strategica,solamente il venerdì sentivamo la musica fino a tarda ora
Soggiorno di 6 notti a novembre 2018
Risposta di Habtoor Grand Resort, il giorno 20 nov 2018
Dear Guest, Thank you for staying with us and sharing your positive feedback. We sincerely appreciate you to have found our location nicely appointed that brings our guest just a few steps away from must-see attractions and modern-day conveniences. Further, please be assured that we have taken notes of the thing which you find unsatisfactory and will certainly take the necessary action. Best regards, Aboud Manashi Asst. Front Office Manager

10/10 Eccellente

Maurizio, Roma

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Albergo stupendo con annesso tutto quello che si vuole per un ottima vacanza
Soggiorno di 6 notti a settembre 2018
Risposta di Habtoor Grand Resort, il giorno 24 set 2018
Dear Guest, Thank you for your flattering feedback. We are happy to know that you had a wonderful stay at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection Hotels and get to experience our #ExactlyLikeNothingElse service and accommodation. We are so proud that our resort and team were instrumental to make your family holiday truly an enjoyable one. It is our pleasure to be of service to you and we look forward to hosting you again at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection Hotels. Best regards, Aboud Manashi Asst. Front Office Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Vacanza fine agosto
Eccellente hotel, colazione internazionale molto ricca, cibo buono pulizia ottima
Soggiorno di 12 notti ad agosto 2018
Risposta di Habtoor Grand Resort, il giorno 12 set 2018
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback on Expedia. We are happy to know that your stay was beyond expectations and we were able to provide you the superb experience. Your commendation about the exceptional service of our associates, the distinct resort facilities and mouth-watering gastronomy is highly appreciated. It is our pleasure to have you in the resort and we look forward to welcoming you back soon at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection Hotels for another enjoyable experience. Best regards, Daisy Fuentes Jomoc Guest Relations Manager

10/10 Eccellente

Luca

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Quasi tutto ottimo
Un ottimo resort con degli ottimi servizi! Pulito e il personale cordiale, peccato x la posizione un po’ scomoda.
Risposta di Habtoor Grand Resort, Autograph Collection, il giorno 12 mag 2018
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We are delighted that you had a satisfying stay here at Habtoor Grand Resort, Autograph Collection. It has been our great pleasure serving you. Thank you for highlighting the cleanliness of our property and we're glad you enjoyed our recreational facilities. Thank you for mentioning the friendliness of our associates as well. This will certainly continue to inspire them more in delivering exceptional service. Once again, thank you for staying with us and we hope to see you again! Yours sincerely, Daisy Fuentes Jomoc Guest Relations Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel con spiaggia privata
Il valore aggiunto è sicuramente la camera club, per usufruire della lounge al 25 piano, dove si consuma la colazione, il tea time e gli aperitivi. Ottima la ristorazione, 6 ristoranti a tema di varie nazionalità ed 1 internazionale. Ottimo anche il room service h24. Il personale è gentile e disponibile. La struttura è datata, rispetto sl target di dubai, ma comunque è una buona struttura, così anche le camere. Io ho frequentato la spiaggia (quasi dederta) mentre la zona piscina era un po’ troppo affollata, i lettini sono uno attaccato all’altro. Se tornassi a Dubai, alloggerei ancora all’habtoor.
Soggiorno di 6 notti ad aprile 2018
Risposta di Habtoor Grand Resort, il giorno 19 apr 2018
Dear Guest, Thank you for your kind’s words and the time you took to share them with us. It is truly rewarding to know that our valued guest like you had an worthwhile stay with us and appreciated the various facilities of the resort as well as the exceptional service of our Associates who take pride in their roles in our industry very seriously and try every day to provide that quality customer service, that our guests expect. I have shared your flattering feedback with our team to continue to further encourage them to provide best care and attention to our guests at all times. Once again, thank you for staying at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection Hotel and we look forward to welcoming you back soon in our resort. Best regards, Daisy Fuentes Jomoc Guest Relations Manager

10/10 Eccellente

Alessia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
La garanzia Marriott!
Ottima posizione, bello la sera per una passeggiata a dubai marina o per la cena in uno dei ristoranti del the beach mall. Stanza pulitissima e dotata di vari comfort, silenziosa. Pers8nale gentilissimo. Bellissima la zona spiaggia, lettini molto confortevoli e personale sempre disponibile. Purtroppo i tempi di attesa sono un po' lunghi per cui conviene ordinare il vostro pranzo con notevole anticipo. Abbiamo mangiato molto bene al ristorante italiano Luciano. Sicurezza e pulizia ovunque. Bella la piscina con gli scivoli per i bambini. Colazione di ottima qualitaper ogni esigenza, soltanto l'ambiente risulta un po' caotico. Comodissima la navetta per i centri commerciali. Atrezatissima la palestra. Ottimo davvero. Il marchio Marriott é garanzia di qualità. Potremmo ritornare.
Risposta di Habtoor Grand Resort, il giorno 4 apr 2018
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your experience at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection Hotel and it is our pleasure to have you stay with us. Thank you for the perfect scores. Our location is one of the many things we are proud of as it is accessible to many establishments which makes it hopeful for our guests’ convenience. We’re glad you liked it. Thank you for the recognition, so with mentioning how good our food was, how nice our staff members. We are very happy to know that you enjoyed our swimming pools and we are delighted to know that you enjoyed our breakfast selections as well. Thank you for all these beautiful comments. It is our pleasure to be of service to you and we look forward to welcoming you back at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection Hotel. Yours sincerely, Daisy Fuentes Jomoc Guest Relations Manager

8/10 Buono

Valter , como

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo hotel
Piscina sulla spiaggia ( a pagamento con consumazione..) che diffonde musica assordante ininterrottamente...che si aggiunge a quella della spiaggia ZERO GRAVITY adiacente . Per il resto buon livello...Ottimo il servizio Club lounge....noncera previsto x cui è stata una bella sorpresa così come il transfer gratuito x l aeroporto
Soggiorno di 7 notti a febbraio 2018
Risposta di Habtoor Grand Resort, Autograph Collection, il giorno 25 feb 2018
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback. We are delighted that you were pleased and enjoyed the Grand Club Lounge. We apologize if there was any inconvenience encountered during your stay. Rest assured your comments will be shared with the concerned departments. Once again, thank you for staying at Habtoor Grand Resort, Autograph Collection. We hope to see you again. Yours sincerely, Daisy Fuentes Jomoc Guest Relations Manager

8/10 Buono

Silvia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
posizione stupenda
Ottimo resort, come Leto dibtutti i servizi. Ottimi i ristoranti soprattutto quello australiano
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your flattering feedback on Expedia. Thank you so much for your comprehensive and thoughtful review. We love that you were so impressed with many aspects of your stay and particularly our top class facilities and services. It is indeed our dedicated and professional associates that truly set us apart It is our pleasure to be of service to you and we look forward to welcoming you back in our resort. Best regards, Daisy Fuentes Jomoc Guest Relations Manager

10/10 Eccellente

Bruno, Rome (Italy)

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Beautiful hotel
Amazing swimming pool with perfect services. Room was large and room services very fast and clean. Really 5 star hotel. Sea was beautiful, but during June water is too hot.
Soggiorno di 7 notti a giugno 2017
Risposta di Habtoor Grand, il giorno 7 ago 2017
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. Thank you for the perfect score too! Thank you for finding excellence in our hotel and we’re glad that you enjoyed the pools. Our location is one of the many things we are indeed proud of for its accessibility to many different establishments you can also visit for both leisure and convenience. We’re pleased to know you liked it. Thank you for recognizing our room service as well. Once again, thank you for staying at Habtoor Grand Resort, Autograph Collection! We hope to see you again! Yours sincerely, Daisy Fuentes Jomoc Guest Relations Manager

10/10 Eccellente

Alessandro

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti a maggio 2017

10/10 Eccellente

Silvia, lecco

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Splendido resort sul mare
Fantastica è giá la seconda volta che ci vado e per le prossime volte che andrò a dubai l'HABTOOR resort sarà la scelta per il mio soggiorno.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
fantastico
Ospitalità eccellente camera con vista spaziosa servizio impeccabile spiaggia comoda . . Purtroppo solo due giorni ma fantastici .... Torneremo

8/10 Buono

Luana, Firenze

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel sul mare con spiaggia privata a dubai marina
Consiglio vivamente questo hotel per tutti i comfort e per la locazione. Ho trovato cortesia ovunque da parte del personale, camera spaziosa e pulita, spiaggia privata. Marina dubai è bellissima come lo è tutta Dubai!!!!

10/10 Eccellente

Laura, Roma

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Molto elegante, direttamente sul mare con piscine
Nonostante il periodo non ottimale per le alte temperature, il soggiorno e' stato piacevolissimo. La stanza molto bella, grande e pulita, al 19 piano con panorama stupendo senza alcuna maggiorazione di costo. Caffe' e Acqua gratuiti in camera e personale di servizio sempre molto cortese e disponibile . Ristoranti all'interno cosi come il servizio di ristorazione nelle piscine sempre di qualita' , veloce e vario. Piscine molto belle, palestra fornitissima di macchine e attrezzi . SPA non recensibile perche' non utilizzata. Anche il servizio di Concergie e supporto cliente molto efficace, professionale e gentile in ogni occasione .

6/10 Soddisfacente

ANTONIO

Mi è piaciuto: Comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Vacanza con imprevisti:QUINDI VALUTAZIONE NEGATIVA
In breve nulla da dire sulla struttura... Pulizia stanza appena sufficiente, ricambio asciugamani ottimo etc.... acqua in omaggio ogni giorno... Unico neo: mi cambiano l'asciugamano alle 17,30 e non si accorgono che al suo interno c'erano i costumi miei e di mia moglie ad sciugare.. Morale della favola il suo lo ritrovano e il mio ARMANI UOMO è sparito...chiedo , telefono e mi rivolgo in Reception e mi dicono che è impossibile. Mi danno quasi per un approfittatore... GLI SPIACE E BASTA...LORO NON LO HANNO TROVATO !! quello di mia moglie che non era firmato SI e il mio di marca e DA UOMO è sparito.... E HANNO VOLUTO RAGIONE FINO IN ULTIMO... servizio cliente DA SCHIFO !!! Per il resto se vi mettete via la roba sotto chiave , compresi vestiti TUTTO OK....

4/10 Scarso

Mona

Non mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di LIJITH , il giorno 23 mar 2024
Dear Guest,Whilst it was a pleasure to have you as our guest at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection, we have noted that your stay was not up to your expectations on this particular occasion. Guest feedback is of immense value to us and I would like to assure you that your constructive comments have been shared with the team.Once again thank you very much for taking the time to share your experience on this platform and we look forward to welcoming you back. Kind regards,LIJITH A.S Rooms Controller Supervisor