Cortile

Recensioni per Swissôtel Al Murooj Dubai

5 out of 5
Swissôtel Al Murooj Dubai
Al Mustaqbal Steet, Opposite The Dubai Mall Downtown Dubai, Dubai, United Arab Emirates

Recensioni

8,4

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 519 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 280 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 104 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 50 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 48 su 1001 recensioni" "

8,8/10

Pulizia

8,8/10

Personale e servizio

8,4/10

Servizi

8,2/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Laura

Mi è piaciuto: Personale e servizio
I like the view on the burj khalifa and the other skyscrapers
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Amro Nagah, il giorno 17 apr 2024
Dear Ms. Laura,Thank you for taking the time to rate our hotel. We really appreciate your positive rating and comments.Best regards,Amro NagahGeneral Manager

8/10 Buono

Pietro

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
My room was very noisy (even with air conditioning turned off). most probably due to an air condition of nearby room. Rest was very ok
Soggiorno di 3 notti a maggio 2023
Risposta di Amro Nagah, il giorno 14 mag 2023
Dear Mr. Pietro,Thank you for your feedback. I am glad that in general, you enjoyed your stay with us.We have noted your comments and be assured that this will be assessed.Looking forward to welcoming you back in the near future.Best regards,Amro NagahGeneral Manager

10/10 Eccellente

MARIA CHIARA

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Ottimo
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2022
Risposta di Ian Rydin, il giorno 18 gen 2022
Dear Ms. Maria Chiara, We take pride in knowing that you have had an enjoyable stay at Swissotel Al Murooj Dubai. Thank you for staying with us and for sharing your experience with other travelers. We are looking forward to welcoming you back soon. Best regards, Ian Rydin Cluster General Manager

10/10 Eccellente

Roberta, CAGLIARI

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
personale gentilissimo ho avuto problemi l ultima sera avendomi avvisato in ritardo l agenzia che avremo dovuto fare un tampone per poter salire sul volo di rientro, e un ragazzo gentilissimo se non sbaglio di nome Ahmir mi ha aiutato tantissimo contattando l'ospedale per farci avere gli esiti e poter partire. per non parlare della posizione eccellente di questo hotel a due passi dal Dubai mall e dal bruj kalifa, nonchè dalla fermata della metro. il servizio è stato fantastico, una ricca colazione e tantissimi confort per un soggiorno meraviglioso, ci tornerei sicuramente!
Soggiorno di 6 notti a settembre 2021
Risposta di Ian Rydin, il giorno 12 ott 2021
Dear Ms. Roberta, It is indeed very heart-warming to receive positive comments such as yours. We have a great team at the hotel and constantly strive to ensure that our guests have the best possible experience and I am so pleased to read that you did. We are all looking forward to welcoming you back at Swissotel Al Murooj Dubai. Best regards, Ian Rydin Cluster General Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 11 notti ad agosto 2021
Risposta di Ian Rydin, il giorno 31 ago 2021
Dear Mr. Simone, Thank you for rating us. We are glad we were able to meet your expectations. Best regards, Ian Rydin Cluster General Manager

10/10 Eccellente

ADOLFO

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2021
Risposta di Ian Rydin, il giorno 11 apr 2021
Dear Mr. Adolfo, Thank you for taking the time to leave an excellent rating. We look forward to welcoming you again at Swissotel Al Murooj Dubai. Best regards, Ian Rydin Cluster General Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Hotel molto bello, posizione centrale. Abbiamo avuto, tuttavia, un disguido con l’elettricità dovuto alla pioggia; per quasi 24 ore l’hotel non aveva corrente.
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2020
Risposta di Nael Elwaary, il giorno 19 gen 2020
Dear Valued Guest, On behalf of our team and myself at Roda Al Murooj Hotel, we wish to thank you immensely for taking the time to convey your comments about your experience during your stay with us. Please allow me to express my deepest apologies for the power outage inconveniences that you experienced, and we understand your frustration as we failed to provide you with the degree of service you expected from Roda Hotels. Be assured that the comments and suggestions we receive are taken seriously. We truly appreciate your valuable and constructive feedback which will help us to constantly improve. We hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future. We look forward to welcoming you back to our Hotel. Kindest regards, Nael Elwaary General Manager

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Posizione centrale in Downtown ma rumorosa per le "autostrade" intorno
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2019
Risposta di Nael Elwaary, il giorno 8 gen 2020
Dear Valued Traveler, Thank you very much for your review of your recent stay with us at Roda Al Murooj Hotel on Expedia. With much regret we learnt about the noise which impacted your stay. For future visits we recommend to request a room with view to the garden and on high floor. Our ultimate goal is not only to meet but exceed guests’ expectations and with your valued feedback we are again a step further. Thank you very much! Looking forward to welcoming you back to Roda Al Murooj Hotel in the near future, we remain with kind regards Nael Elwaary Cluster General Manager

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 5 notti a novembre 2019
Risposta di Nael Elwaary, il giorno 12 nov 2019
Dear Valued Guest, Greetings from Roda Al Murooj Hotel. Thank you for the positive rating on Expedia following your recent stay at Roda Al Murooj Hotel. We look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Nael Elwaary Cluster General Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Sono stato al Roda diverse volte,e' il mio hotel preferito a Dubai. Consiglio assolutamente la struttura,tutti i servizi,dal personale alle camera,al ristorante e alla piscina. Hotel centralissimo,fronte Dubai Mall...tutto a disposizione in pochi passi a piedi. Io ci torno sicuramente,Dubai e' per me una seconda casa...e al Roda vengo coccolato come a casa. Top in Dubai.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2019
Risposta di Nael Elwaary, il giorno 29 set 2019
Dear Valued Guest, First of all, thank you very much for your continued loyalty to Roda Al Murooj Hotel. I am very pleased to read your positive review from your recent stay with us and thank you for taking the time to share your feedback and recommend our hotel on Expedia. With delight I read that you were again overall impressed with the quality of our hotel and service which you describe as “top notch” – an incredible honor for us. Please be assured that your gracious comments will be certainly shared with our colleagues as they serve as an added inspiration to consistently maintain the high standards which you have experienced during your stay with us. I look forward to welcoming you back soon to Roda Al Murooj Hotel. Sincerely, Nael Elwaary Cluster General Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a settembre 2019
Risposta di Nael Elwaary, il giorno 15 set 2019
Dear Valued Traveler, Thank you very much for the excellent rating on Expedia following your recent stay at Roda Al Murooj Hotel. We look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Nael Elwaary Cluster General Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
la posizione vicina al Burj Kalifa, servizio e camere ottimo, servizio in piscina ottimo
Soggiorno di 3 notti a giugno 2019
Risposta di Nael Elwaary, il giorno 17 giu 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing the kind review with your recent holiday with us at Roda Al Murooj Hotel on Expedia. I am glad to learn that we have indeed lived up to your expectations when you chose to stay in our hotel. It is pleasing to read that you thoroughly enjoyed our services and recreational facilities. Surely, the view on our Pergolas terrace overlooking our gardens and pool added to a relaxing atmosphere. Again, thank you so much for your valuable feedback, and I look forward to welcoming you back soon. Kindest regards, Nael Elwaary Cluster General Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Ristorazione non adeguata x la cena - personale buono reception
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2019
Risposta di Nael Elwaary, il giorno 5 mag 2019
Greetings from Roda Al Murooj Hotel. Thank you very much for your very positive review of your recent holiday with us at Roda Al Murooj Hotel. I am happy to read about your experience with our hotel facilities and services. It is very pleasing to read how much you have enjoyed your time with us. I appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Expedia and look forward to welcoming you back to Roda Al Murooj Hotel in the future. Kind regards, Nael Elwaary Cluster General Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
MOLTO VICINO AL CENTRO CITTA’. Molto vicino al centro città
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2019
Risposta di Nael Elwaary, il giorno 15 apr 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your very positive review of your recent stay with us at Roda Al Murooj Hotel. I am happy to read about your experience with our hotel facilities and services and that you found especially our location suitable for your purpose of visit to Dubai. I appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Expedia and look forward to welcoming you back to Roda Al Murooj Hotel in the future. Kind regards, Nael Elwaary Cluster General Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
La struttura é un po' vecchiotta ma ben tenuta. E' sita in una posizione strategica poiché a 5 minuti a piedi dal Dubai Mall in una zona da cui si raggiungiono facilmente anche le spiagge o la parte vecchia della città in taxi.
Soggiorno di 4 notti a marzo 2019
Risposta di Nael Elwaary, il giorno 2 apr 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your very positive review of your recent stay with us at Roda Al Murooj Hotel. I am happy to read about your experience with our hotel facilities and services and that you found especially our location suitable for your purpose of visit to Dubai. I appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Expedia and look forward to welcoming you back to Roda Al Murooj Hotel in the future. Kind regards, Nael Elwaary Cluster General Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Tutto perfetto. L’unico neo è che di fronte stanno facendo dei lavori e quindi si sentono dei rumori durante la notte. Per il resto il soggiorno è stato perfetto.
Soggiorno di 8 notti a dicembre 2018
Risposta di Nael Elwaary, il giorno 2 gen 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your comments about your recent stay with us at Roda Al Murooj Hotel. Your valued feedback and suggestions are important for us to improve continuously our service quality as our goal is not only to meet but even exceed our guests’ expectations. With much regret we read that the noise from the construction site impacted your stay, please note that it is a directive from Roads and Transport Authority which is beyond our control. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. Looking forward to welcoming you back soon. Kindest regards, Nael Elwaary Cluster General Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bella struttura alle spalle del Dubai Mall e burj Khalik , con tutti i confort. Ad un chilometro dalla metro.
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2018
Risposta di Haitham , il giorno 10 dic 2018
Dear Valued Guest, thank you for staying with us , we appreciate your feedback. Kind regards Haitham Galal Director of Rooms

10/10 Eccellente

Francesco, Verona

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Sono stato molto soddisfatto In esperienza da rifare
Soggiorno di 7 notti a ottobre 2018
Risposta di Nael Elwaary, il giorno 15 ott 2018
Dear Mr. Francesco, Thank you very much for your wonderful review of your recent holiday with us at Roda Al Murooj Hotel. It is with much pleasure I read your kind acknowledgment of our warm hospitality, exquisite facilities and especially the culinary experience. We make every effort to maintain the high standards of timely and quality service delivery, and we are delighted that we have been successful in achieving this during your stay. I appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Expedia and look forward to welcoming you back to Roda Al Murooj Hotel in the future. Sincerely, Nael Elwaary Cluster General Manager

10/10 Eccellente

Reena

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Très agréable
Soggiorno di 9 notti ad aprile 2024
Risposta di Amro Nagah, il giorno 17 apr 2024
Dear Ms. Reena,Thank you for taking the time to leave an excellent rating and comments. We look forward to welcoming you again at Swissotel Al Murooj Dubai.Best regards, Amro NagahGeneral Manager

4/10 Scarso

Kimberley

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Walkable to Dubai Mall. Would never stay again. No coffee in rooms. No ice. $8 Canadian for the smallest bottle of coke.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Amro Nagah, il giorno 13 apr 2024
Dear Ms. Kimberley,Thank you for your comments about your recent stay with us at Swissotel Al Murooj Dubai.With much regret, we read that we did not meet your expectations in terms of our facilities and services. While coffee and ice do not belong to the standard amenities set-up, these are available through Guest Services. I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.Again, we regret that your stay at Swissotel Al Murooj did not fully meet your expectations, however, hope nevertheless to welcome you at another opportunity. Kind regards,Amro NagahGeneral Manager

2/10 Terribile

Carlos

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
old apartments, not remodeled, ugly smell.
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Amro Nagah, il giorno 6 apr 2024
Dear Mr. Carlos,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Swissôtel Al Murooj Dubai. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Swissôtel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are currently reviewing opportunities for improvements, including renovations to enhance the overall guest experience. We appreciate that you have shared your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Amro Nagah General Manager

4/10 Scarso

Jagpaul

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
I’m pretty generous in my reviews but this I feel the need to really provide a detailed review for young families. This hotel (apartment side) really appealed to us because of the proximity of the Dubai Mall and Burj K & the fact that there was 5 of us. The only positive of booking this hotel is the location. No need for Uber or taxi (15-25 min ride from airport depending on traffic- as an aside government taxi’s are 60 percent cheaper than Ubers- we paid 48-55 Dirham. Walking distance to mall is 5 min. You have to cross two easy intersection crosswalks. We were placed on the 5th floor. Upon entering the suite, all I can say is that it was below par. The rugs were absolutely disgusting and stained (not sure why there isn’t tile only all around) we walked continuously on crocs inside. The furniture is quite dated (80s style Couches) and the washrooms are also quite dated - something of what you would see at a motel 6. The kitchen was so disgusting that we didn’t step foot. We would have paid couple hundred more at more up to date place had we known. The hallway of the 5th floor also had a terrible smell. I also made two toll free collect calls to my credit card company and was charged 60 Dirham. The staff did not understand my objection to this. On our first night, we had a fire alarm wake us up at 1 a.m. When we asked for an explanation the day after, none was given. The main hotel that is connected to the apartment seemed nice- nice pool area
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Amro Nagah, il giorno 6 apr 2024
Dear Mr. Jagpaul,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Swissôtel Al Murooj Dubai. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Swissôtel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are currently reviewing opportunities for improvements, including renovations to enhance the overall guest experience. We appreciate that you have shared your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Amro Nagah General Manager

8/10 Buono

Chin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
A nice place to stay
Risposta di Amro Nagah, il giorno 1 apr 2024
Dear Ms. Chin,We take pride in knowing that you have had an enjoyable stay at Swissotel Al Murooj Dubai. Thank you for staying with us and for sharing your experience with other travelers.We are looking forward to welcoming you back soon.Best regards,Amro NagahGeneral Manager

8/10 Buono

Emma

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Amro Nagah, il giorno 30 mar 2024
Dear Ms. Emma,Thank you for rating us. We are glad we were able to meet your expectations.Best regards,Amro NagahGeneral Manager

10/10 Eccellente

Kiran

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Amro Nagah, il giorno 25 mar 2024
Dear Mr. Kiran,Thank you for taking the time to leave an excellent rating. We look forward to welcoming you again at Swissotel Al Murooj Dubai.Best regards, Amro NagahGeneral Manager

8/10 Buono

Nassar

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Maintenance slightly lacking
Soggiorno di 7 notti a marzo 2024
Risposta di Amro Nagah, il giorno 18 mar 2024
Dear Mr. Nassar,Thank you for your feedback. I am glad that in general, you enjoyed your stay with us.We have noted your comments and be assured that this will be assessed.Looking forward to welcoming you back in the near future.Best regards,Amro NagahGeneral Manager

6/10 Soddisfacente

Fahad

Hotel is understaff. Need to improve customer service.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Reservations department, il giorno 17 mar 2024
Dear Fahad Suleman,Please let us know what was challenging you during your pervious stay, in order to escalate directly with our management.Your reservation Team!Swissôtel Al Murooj Dubai!

8/10 Buono

Mirza

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Overall the experience was good but could have been better. We noticed that the room service was not as great. The food did not taste as good as we expected from this type of hotel.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Amro Nagah, il giorno 17 mar 2024
Dear Mr. Mirza,Thank you for your feedback. I am glad that in general, you enjoyed your stay with us.We have noted your comments and be assured that this will be assessed.Looking forward to welcoming you back in the near future.Best regards,Amro NagahGeneral Manager

10/10 Eccellente

Housam

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
N
Soggiorno di 10 notti a marzo 2024
Risposta di Amro Nagah, il giorno 17 mar 2024
Dear Mr. Housam,Thank you for taking the time to leave an excellent rating. We look forward to welcoming you again at Swissotel Al Murooj Dubai.Best regards, Amro NagahGeneral Manager

10/10 Eccellente

Safa

Soggiorno di 5 notti a febbraio 2024
Risposta di Amro Nagah, il giorno 30 mar 2024
Dear Ms. Safa,Thank you for taking the time to leave an excellent rating. We look forward to welcoming you again at Swissotel Al Murooj Dubai.Best regards, Amro NagahGeneral Manager

10/10 Eccellente

Rosendo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 7 notti a febbraio 2024
Risposta di Amro Nagah, il giorno 7 mar 2024
Dear Mr. Rosendo,Thank you for taking the time to leave an excellent rating. We look forward to welcoming you again at Swissotel Al Murooj Dubai.Best regards, Amro NagahGeneral Manager

10/10 Eccellente

navil eldamouni

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Everything was good
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2024
Risposta di Amro Nagah, il giorno 24 mar 2024
Dear Mr. Navil,Thank you for taking the time to rate our hotel. We really appreciate your excellent rating and comments.Best regards,Amro NagahGeneral Manager

10/10 Eccellente

Andreas

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
everything was perfect
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Amro Nagah, il giorno 6 mar 2024
Dear Mr. Andreas,We take pride in knowing that you have had an enjoyable stay at Swissotel Al Murooj Dubai. Thank you for staying with us and for sharing your experience with other travelers.We are looking forward to welcoming you back soon.Best regards,Amro NagahGeneral Manager

10/10 Eccellente

Anne-Marie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Amro Nagah, il giorno 5 mar 2024
Dear Ms. Anne-Marie,Thank you for taking the time to leave an excellent rating. We look forward to welcoming you again at Swissotel Al Murooj Dubai.Best regards, Amro NagahGeneral Manager

6/10 Soddisfacente

Mimo

Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Amro Nagah, il giorno 4 mar 2024
Dear Mr. Mimo,Thank you for rating us. We are glad we were able to meet your expectations.Best regards,Amro NagahGeneral Manager

8/10 Buono

Sviatlana

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We stayed at the hotel for a week in February. The hotel is really well located in the downtown with the proximity to the mall, shops, pharmacy etc. The room was cleaned daily and the staff was very helpful and responsive. The room is really big and cosy. We recommend the hotel!
Soggiorno di 8 notti a febbraio 2024
Risposta di Amro Nagah, il giorno 26 feb 2024
Dear Ms. Sviatlana,We take pride in knowing that you have had an enjoyable stay at Swissotel Al Murooj Dubai. Thank you for staying with us and for sharing your experience with other travelers.We are looking forward to welcoming you back soon.Best regards,Amro NagahGeneral Manager

10/10 Eccellente

Scott

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great location and fit our needs.
Soggiorno di 6 notti a febbraio 2024
Risposta di Amro Nagah, il giorno 26 feb 2024
Dear Mr. Scott,Thank you for taking the time to leave an excellent rating. We look forward to welcoming you again at Swissotel Al Murooj Dubai.Best regards, Amro NagahGeneral Manager

6/10 Soddisfacente

Moh'd

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
This is just nice facility
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Amro Nagah, il giorno 20 feb 2024
Dear Mr. Moh'd,Thank you for rating us. We are glad we were able to meet your expectations.Best regards,Amro NagahGeneral Manager

8/10 Buono

Futoshi

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff service is good enough and very convenient place if going to Dubai mall. Variety of Breakfast meal, also I can recommend dinner buffet, especially international buffet which serving weekend is good. You can take a dinner and take all you can eat. Also the buffet price is reasonable. No need to try to find outside restaurants. Just consider that check in / out are slightly taking time. I’m not sure why that’s so. It might be not enough something to proceed it.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Kindest regards, Amro Nagah General Manager, il giorno 13 feb 2024
Dear Mr. Futoshi,Thank you very much for taking the time to review your recent stay with us at the Swissotel Al Murooj Dubai.I am glad that in general, you enjoyed your stay with us. We have noted your comments and be assured that this will be assessed and rectified as required.Thank you once again for your time. On behalf of my team, I look forward to welcoming you once more to the Swissotel Al Murooj Dubai in the near future.

6/10 Soddisfacente

wahida

Viaggio con la famiglia
The hotel was very noisy , every thing was old and smells. The hotel customers service was slow and not very helpful.
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2024
Risposta di Amro Nagah General Manager, il giorno 13 feb 2024
Dear Ms. Wahida,Thank you very much for your review of your recent stay with us at Swissotel Al Murooj Dubai. With much regret we learnt that we did not meet your expectations for which we sincerely apologize. Please be assured that your valued comments and suggestions will be assessed and rectified as required. Our ultimate goal is not only to meet but exceed guests’ expectations and with your valued feedback we are again a step further. Thank you very much!Looking forward to welcoming you back to Swissotel Al Murooj Dubai in the near future, we remain with kind regards,

8/10 Buono

Oliver

Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Guter Ausgangspunkt, um Stadt zu erkunden
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2024
Risposta di Best regards, Amro Nagah General Manager, il giorno 9 feb 2024
Dear Mr. Oliver,Thank you for rating us. We are glad we were able to meet your expectations.

4/10 Scarso

Anahita

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
wir hatten ein zimmer für 6 personen in wohnungen und es war ein wenig überraschend, weil es anders war als die bilder. es gab ein wenig schimmel im badezimmer und in der dritten nacht hatten wir eine kakerlake. sie boten uns ein neues zimmer und zwei tage frühstück, aber die tatsache des umzugs in der mitte des aufenthalts war ärgerlich. aber die lage ist sehr gut und praktisch.
Soggiorno di 6 notti a gennaio 2024
Risposta di Kind regards, Amro Nagah General Manager, il giorno 9 feb 2024
Dear Mr. Anahita, Thank you very much for taking time to submit your review.Your insight about your experience is important to us in our efforts to improve our services to all of our guests. We sincerely apologize for the inconvenience endured during your stay. I understand that this was very upsetting and we at no level wish to distress you and any of our guests. Rest assured that we are working on improving the areas that have been pointed out. We hope that we can still welcome you back in the near future.

8/10 Buono

Tadayuki, Mitaka

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
ドバイモールにもDIFCにも近く、また、メトロ駅にも7-8分で便利な場所。 アパートメントでしたが清潔でスタッフも普通に明るく親切で良い対応でした。 中庭の日本食?レストランの食事は全体的に日本人には辛過ぎ値段も高かった。
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Kindest regards, Amro Nagah General Manager, il giorno 6 feb 2024
Dear Mr. Tadayuki,Thank you very much for taking the time to review your recent stay with us at the Swissotel Al Murooj Dubai.I am glad that in general, you enjoyed your stay with us. We have noted your comments and be assured that this will be assessed and rectified as required.Thank you once again for your time. On behalf of my team, I look forward to welcoming you once more to the Swissotel Al Murooj Dubai in the near future.

10/10 Eccellente

graciano, BOQUETE

Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Amro Nagah, il giorno 21 mar 2024
Dear Mr. Graciano,The team at Swissotel Al Murooj Dubai is happy to see that you had a 5* experience. Thank you for taking the time to leave such an amazing rating. Kind regards,Amro NagahGeneral Manager

6/10 Soddisfacente

luvia

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Everything was fine only they need to improve with new furniture theyvare really old and for the price they were charging for night
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Amro Nagah, il giorno 22 gen 2024
Dear Ms. Iuvia,Thank you for your feedback. I am glad that in general, you enjoyed your stay with us.We have noted your comments and be assured that this will be assessed.Looking forward to welcoming you back in the near future.Best regards,Amro NagahGeneral Manager

2/10 Terribile

shurei

Non mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Amro Nagah, il giorno 20 gen 2024
Dear Ms. Shurei,We are sorry to hear your experience fell short of your expectations. Discussing your rating further, please reach out to us directly with further information to ensure we can deliver a better experience next time. Best regards,Amro NagahGeneral Manager

10/10 Eccellente

Martin

Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Amro Nagah, il giorno 12 gen 2024
Dear Mr. Martin,Thank you for taking the time to leave an excellent rating. We look forward to welcoming you again at Swissotel Al Murooj Dubai.Best regards, Amro NagahGeneral Manager

2/10 Terribile

Said

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Amro Nagah, il giorno 12 gen 2024
Dear Mr. Said,We are sorry to hear your experience fell short of your expectations. Discussing your rating further, please reach out to us directly with further information to ensure we can deliver a better experience next time. Best regards,Amro NagahGeneral Manager

2/10 Terribile

Arshin

Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Amro Nagah, il giorno 10 gen 2024
Dear Mr. Arshin,We are sorry to hear your experience fell short of your expectations. Discussing your rating further, please reach out to us directly with further information to ensure we can deliver a better experience next time. Best regards,Amro NagahGeneral Manager

8/10 Buono

Mike

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Amro Nagah, il giorno 8 gen 2024
Dear Mr. Mike,Thank you for rating us. We are glad we were able to meet your expectations.Best regards,Amro NagahGeneral Manager