Suite (Prestige) | Area soggiorno | TV LCD, film pay-per-view

Recensioni per Almar Jesolo Resort & Spa

5 out of 5
Almar Jesolo Resort & Spa
Via Dante Alighieri, 106, Jesolo, VE

Recensioni

9,6

Eccezionale

Valutazione di 10 - Eccellente. 257 su 308 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 45 su 308 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 3 su 308 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 1 su 308 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 2 su 308 recensioni" "

9,8/10

Pulizia

9,6/10

Personale e servizio

9,6/10

Servizi

9,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

9,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Alessandro

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

10/10 Eccellente

Marco

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a luglio 2022

10/10 Eccellente

Giovanni

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bellissimo hotel
L’hotel più bello di Jesolo senza dubbio. Personale cortese e preparato. Camera bellissima, zona piscina e pool bar altrettanto. Ci torneremo 👍
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2021

10/10 Eccellente

BORDIGNON

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Camera, servizio, spa e posizione perfetti. Da ritornare
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2019

10/10 Eccellente

CRISTINA

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a giugno 2019
Risposta di Igor Chinellato - General Manager, il giorno 6 set 2019
Gentile Sig.ra Cristina, La ringraziamo per avere scelto Almar Jesolo. È un piacere ricevere la recensione di apprezzamento che ha espresso nei nostri confronti e La vogliamo ringraziare per averla condivisa con Expedia Group. Nella speranza di accoglierLa nuovamente presso il nostro resort, Le porgiamo i nostri più cordiali saluti.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Wellness spa i servizi palestra sauna piscina ristorante massaggi
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2019
Risposta di Igor Chinellato - General Manager, il giorno 8 ago 2019
Gentile Ospite, La ringraziamo per avere scelto Almar Jesolo per il Suo soggiorno. È un piacere ricevere la recensione di apprezzamento che ha espresso nei nostri confronti e La vogliamo ringraziare per averla condivisa con Expedia Group. Siamo contenti di leggere che abbia apprezzato appieno la nostra pluripremiata Spa Almablu, così come la piscina di 70 metri, e la raffnata cucina del nostro Ristorante Mediterra. Con l'augurio di accoglierLa nuovamente presso il nostro resort, Le porgiamo i nostri più cordiali saluti.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 4 notti a giugno 2019
Risposta di Igor Chinellato - General Manager, il giorno 6 ago 2019
Dear Guest, thank you for choosing Almar Jesolo for your stay. We are delighted to receive your appreciation rating and we would like to thank you for taking the time to leave a review with Expedia Group. We are pleased you have recognized the quality of our service. We sincerely hope to see you soon once more in Almar. Our best regards.

10/10 Eccellente

Andrea

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Relax e pace prima di iniziare la stagione ...
È il secondo anno consecutivo che veniamo all'Almar..un pochino è peggiorato...l'anno scorso era praticamente perfetto ...quest'anno qualche difettuccio lo abbiamo trovato...niente di grave assolutamente solo che il paragone con l'Almar 2018 non tiene...l'anno prossimo vediamo...rimane comunque super!
Soggiorno di 4 notti a giugno 2019
Risposta di Igor Chinellato - General Manager, il giorno 8 ago 2019
Gentile Ospite, vogliamo innanzitutto ringraziarLa per averci reso partecipi della Sua esperienza presso il nostro Almar Jesolo. Constatiamo con piacere che abbia scelto anche quest'anno il nostro resort e ci dispiace sapere che stavolta le Sue aspettative non sono state soddisfatte pienamente. Speriamo di averLa ancora come nostro Ospite e di darLe l'opportunità di ricredersi. Grazie per le belle parole di apprezzamento, ci auguriamo di rivederLa presto presso il nostro resort. Cordiali saluti.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2019

10/10 Eccellente

Roberto

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
favoloso
Esperienza Superlativa
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2019

10/10 Eccellente

Flavio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Relax a Jesolo
Tutto ok, ottimo soggiorno. Forse la preparazione della camera all’arrivo in serata poteva essere anticipata. Mancavano asciugamani e 3. Letto non era pronto.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2018

10/10 Eccellente

Davide

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Meraviglia!!
L'unica cosa negativa é averci passato solo una notte...abbiamo soggiornato con la nostra cagnolina, purtroppo l'accesso ai cani alla struttura é un po' limitato, ma per noi non é stato un problema, c'é una spiaggia per cani a 10 minuti a piedi, per ciò che riguarda la struttura é semplicemente un hotel meraviglioso, personale gentile e disponibile, colazione ottima, abbiamo avuto la fortuna di ricevere un upgrade che ci ha davvero lasciato a bocca aperta, la suite al settimo piano, camera spaziosa, arredata con gusto e confort di alta fattura, un sogno!!GRAZIE
Soggiorno di 1 notte a maggio 2018
Risposta di General Manager, il giorno 23 giu 2018
Gentile Ospite, La ringraziamo per avere scelto Almar Jesolo. È un piacere leggere le parole di apprezzamento che ha espresso nei nostri confronti. Siamo lieti che abbia gradito il design dei nostri spazi, nonché la cura dei dettagli che contraddistingue la nostra struttura, cerchiamo sempre di fare del nostro meglio per soddisfare le aspettative dei nostri Ospiti. Siamo veramente felici che abbia goduto appieno del Suo soggiorno e che abbia avuto modo di apprezzare la disponibilità e la gentilezza del nostro team, che è sempre pronto a intervenire per soddisfare le richieste dei nostri Ospiti, e il nostro ricco buffet della colazione. Nella speranza di accoglierLa nuovamente presso il nostro resort, Le porgiamo i nostri più cordiali saluti, Igor Chinellato

10/10 Eccellente

Lorenzo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Relax 5 stelle!
Viaggio di una notte con amiche due camere bellissime vista mare, servizio impeccabile, gentilezza di tutto il personale, dalla reception alla sig.ra servizio ai piani, alla Spa. Abbiamo cenato in hotel, ottime pietanze. Colazione sublime con personale attento. Direi che siamo state tutte molto felici. Ottimo soggiorno relax!
Soggiorno di 1 notte a novembre 2017

10/10 Eccellente

Luciano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2017

10/10 Eccellente

topo, milano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Perfetto
Altissimo livello di servizio Personale veramente professionale
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2017

10/10 Eccellente

Marco

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Semplicemente perfetto
Struttura e staff perfetti, nulla da dire estasiati dalla bellissima esperienza

10/10 Eccellente

Dimitri

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottima accoglienza!
Mini vacanza da favola in questo splendido hotel! Personale molto gentile, ottima accoglienza! Ci torneremo.

10/10 Eccellente

Aurora, Riva del Garda

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
top
troppo breve per poter apprezzare un albergo così bello

10/10 Eccellente

Massimo, Vicenza

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
50 shades of Paradise
50 shades of Paradise................................................................................................................................................

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
meraviglioso top di lusso
purtroppo solo una notte di passaggio in uno dei migliori alberghi mai visti. nuovo e servizio incredibilmente gentile. complimenti, peccato il prezzo altino.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
il migliore a Jesolo
Ottima struttura fronte mare, bella spa, colazione eccellente. Nota deludente per parte del personale e ristorante non adeguato a un 5 *****

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Top design hotel
Veramente non capisco chi possa avere scritto recensioni negative. Architettonicamente l'hotel e' eccezionale, le camere sono molto eleganti e con vista mare stupenda. Il centro benessere e' realizzato con lo state if the art delle attrezzature , la piscina riscaldata e' fruibile tutto l'anno, il personale e' cortese e sorridente.. boh. Non pensavo esistessero resort cosi' da questa parte dell'adriatico. Complimenti, torneremo alla vs riapertura stagionale.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottima Struttura
Ottimo Hotel con connessione Wi-fi e colazione eccellenti

6/10 Soddisfacente

Christopher

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
So first this is an American review. We stayed for a 3 day weekend in April. High 70’s - low 80’s. It was a great property and right on the beach. The biggest issues we dealt with were the chairs and umbrellas had not yet been put out on the beach, but other hotels did, so the beach wasn’t very enjoyable. It is considered their off season and they had an amazing pool area so not a huge loss. The biggest problem is no AC. Which is a normal thing, but not for Americans. 5 star hotel but you can’t have AC in your room, so the first night it was rough and we almost checked out and left. The second day it cooled down and was manageable. The pool area is great it has 5 pools. Two small ones were empty, but had no impact for us. The others are all together. One is inside and heated connected by a sliding glass door in the pool to another outside pool. The other pool is directly connected with a small wall and extends next to the restaurant. The only issue is the bar is down one floor from the pool and it’s hard to get a drink pool side. You either need to go down and order and have them deliver back to pool side or grab one of them as they are bringing someone else’s drinks out. I would just have a small bar near the pool and they would get so much more business. Another small issue was the bar near the end of our trip they started to rush drinks and did not add all the ingredients or only filled cups half way. Breakfast was amazing. Something’s are extra but the basics are great.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Susanne

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Bethany

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

8/10 Buono

Vanessa

Viaggio con animali domestici, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Im Großen & Ganzen ein sehr schönes Hotel, mit ausgezeichnetem Service, das ganze Personal ist sehr zuvorkommend! Das Frühstück ist sehr gut ausgestattet, sogar auf Unverträglichkeiten & Allergien wird geachtet, das hat uns sehr gut gefallen. Zwei Aspekte waren leider nicht so positiv: die Zimmer sind sehr hellhörig, sodass man abends beim Einschlafen die Nachbarn hört. Außerdem ist die Tiefgarage sehr klein, da hat man mit großen Autos eher Schwierigkeiten. Aber vor dem Hotel gibt es auch Parkplätze. Uns hat der Aufenthalt sehr gefallen & wir würden wieder kommen!
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Monica Bonamassa - Resident Manager, il giorno 8 apr 2024
Dear Vanessa,We want to thank you for choosing to stay at Almar Jesolo Resort & Spa and for sharing your experience with us.We are pleased to learn that you found excellent staff and service; we work everyday with dedication to offer you an indelible 5 star experience. Your appreciation for our well-equipped breakfast, which takes into account intolerances and allergies, fills us with joy as we constantly strive to provide a comprehensive and inclusive culinary experience for all our guests.However, we are sorry that you found the room noisy, we would like to assure you that our rooms are equipped with soundproofing to ensure a peaceful and restful sleep. In any case, for any need or desire, we always advise you to contact our staff, because they always try to make your days perfect and in this case they would surely solve the situation by ensuring a peaceful sleep. Regarding your note about the garage, we are pleased to offer valet parking service to facilitate parking and make our guests' stay absolutely carefree.We are very pleased to read your feedback and to know that your desire is to return to our Resort. We want to thank you again for choosing us and for sharing your experience. We look forward to welcoming you back for another wonderful experience.Best regards,Monica BonamassaResident Manager

10/10 Eccellente

Sebastian, Nuernberg

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
it was exactly how we expect it .
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Monica Bonamassa - Resident Manager, il giorno 5 apr 2024
Dear Sebastian,Thank you for choosing Almar Jesolo Resort & Spa, and for taking time to evaluate your stay.We are delighted that your Almar Experience has lived up to your expectations, we hope you collected indelible memories and sensations of pleasant abandonment and delightful tranquility. In the hope of welcoming you back to our Resort for your next holiday in Jesolo, we thank you and wish you a nice day.Best regards,Monica BonamassaResident Manager

10/10 Eccellente

Heinz

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Spa und beheizter Innenpool, Fitnessbereich mit tollem Ausblick. Kinder unter 16 dürfen nicht in den Wellnessbereich. Das sollte bei der Hotelbeschreibung erwähnt werden.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Monica Bonamassa - Resident Manager, il giorno 5 apr 2024
Dear Heinz,Thank you for choosing us, and for sharing your recent experience at our Almar Jesolo Resort & Spa. We are pleased to know that you particularly enjoyed our award-winning Almablu Spa with its relaxing environments and beautiful indoor heated pool. The peculiarity of our structure is to enjoy beautiful sea views, which instill a deep sense of well-being and relaxation.As for access to the spa, it is only allowed to people over 16 years of age for security reasons and because we have designed other areas of our Resort and other activities that can be liked by children and more suitable for them. Thank you for your observation, we will communicate it more in order to ensure a better experience to our Guests.In the hope of welcoming you back to our Resort to offer you an unforgettable Almar Experience, we thank you for sharing your opinion with us and wish you a wonderful day.Best regards,Monica BonamassaResident Manager

10/10 Eccellente

Andre

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Bis auf das Restaurant mit nur abgehobenen Speisenangebot war alles top.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Monica Bonamassa - Resident Manager, il giorno 5 apr 2024
Dear Andre,Thank you for sharing your experience with us. We are happy to know that you enjoyed the cleanliness of our structure, the kindness and friendliness of our staff, as well as the services and conditions of the property. Every people that work with us is constantly committed to ensuring an unforgettable stay to every one of our Guests, working daily with passion and dedication to always improve our service 5 stars, and we are happy to know that our dedication is noticed.We are sorry to read your opinion about the variety of dishes offered by our refined Mediterra Restaurant. Within our menu you can find a choice of 5 appetizers, 5 first courses, 5 main courses and 5 desserts, all dishes designed by our expert Executive Chef with the intent to surprise even the most demanding palates. We also offer dishes that can meet the choices and needs of our Guests, offering vegan, vegetarian and gluten free. However, we want to thank you for sharing your opinion with us, which we will share with the Department Manager.In the hope of welcoming you again in the future to offer you an even better Almar Experience, we thank you for your assessment and wish you a nice day.Our best regards to you,Monica BonamassaResident Manager

8/10 Buono

Astrid, Hunnenbrunn

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Sehr schöne Anlage & beheiztes Schwimmbad. Kostenlose Parkgarage Restaurant etwas zu hochpreisig
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Monica Bonamassa - Resident Manager, il giorno 5 apr 2024
Dear Astrid,It was a pleasure to have you as a Guest in Almar Jesolo Resort & Spa, thank you for your assessment. We are pleased to know that you appreciated the cleanliness, staff and service, as well as the conditions and equipment of our property. It is our commitment to provide a comfortable and impeccable environment for all our Guests.We are delighted that in particular you enjoyed our amazing outdoor pool, partially covered by a charming glass design structure and heated to three temperatures; we are also pleased to know that you appreciated the service of covered parking and car valet that we offer to our Guests.While about our Mediterra Restaurant, we regret that you found our culinary offering a bit expensive: our menu items are crafted with the utmost care and attention to detail. We use only the freshest, locally-sourced ingredients of the highest quality, and our expert Executive Chef meticulously designs each dish to create unique flavor combinations.It’s important to note that the pricing of our menu items is not only based on the cost of ingredients. Rather, it also reflects the exceptional 5-star service provided to our Guests during their dining experience, as well as the meticulous attention to detail throughout the restaurant ambiance including floral arrangements, elegant furnishings and ambient fragrances. Anyway, thank you for your note because your feedback is very useful to us to always understand on which aspects we can work more and more to improve our offer and our service.In the hope of welcoming you back in our structure, we want to thank you very much for choosing us and for sharing your opinion with us, and we wish you a wonderful day.Sincerely,Monica BonamassaResident Manager

10/10 Eccellente

MARGIT

Soggiorno di 4 notti a ottobre 2023

10/10 Eccellente

Sandor

Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023

10/10 Eccellente

Christina

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Fantastic pool and jacuzzi, a pleasant nap on the healing loungers and a walk on the lungomare path, golden sand beach. Room bed and bath delightful, food service slow, but we digested well. Will return, very relaxing
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Monica Bonamassa - Resident Manager, il giorno 6 nov 2023
Dear Christina,Thank you for choosing Almar Jesolo Resort & Spa during your stay in Lido di Jesolo, and for sharing your opinion with us.We are very delighted that you enjoyed your stay and that you particularly appreciated the relaxing environments of our award-winning Almablu Spa. We are also pleased that you enjoyed the room assigned to you, with modern cozy design and large windows that make the light the protagonist. We are sorry that you found a service at the restaurant a little slow and we want to thank you for your report, we have discussed it with the Manager of the Department in order to improve this aspect.Looking forward to welcoming you again on the occasion of your next days of rest, we thank you for your words and wish you a wonderful day.Our best regards to you,Monica BonamassaResident Manager

10/10 Eccellente

Josef

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Super Hotel-Resort immer wieder gerne das Personal ist immer zuvorkommend und nett! Das Frühstück der Hammer!
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Monica Bonamassa - Resident Manager, il giorno 26 ott 2023
Dear Josef,We thank you for your excellent evaluation of your recent stay at Almar Jesolo Resort & Spa. We are pleased that you enjoyed the Almar world and that your stay was pleasant. We strive daily to offer each Guest a relaxing stay that can remain etched in the happy memories and we are delighted that, in particular, you have appreciated the friendliness and kindness of our staff, and the gastronomic offer that our Executive Chef has designed for the awakening of our guests, using only local ingredients of the highest quality.We thank you for your feedback, and in the hope that you will choose to rely on us again for your next beach holiday, we warmly greet you and wish you a nice day.Sincerely,Monica BonamassaResident Manager

8/10 Buono

Ismajl

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Eigerner strand und tiefgararage ist sicher von Vorteil
Soggiorno di 6 notti a settembre 2023
Risposta di Monica Bonamassa - Resident Manager, il giorno 26 ott 2023
Dear Ismajl,We are pleased to have you as a Guest at Almar Jesolo Resort & Spa, thank you for sharing with us your opinion about your stay.We are delighted that your Almar Experience has lived up to your expectations, and that you particularly enjoyed the exclusive golden beach that is right in front of our property, and the underground car park with Car Valet service for our Guests.We hope to welcome you again on the occasion of your next holiday in Lido di Jesolo, in the meantime we thank you and wish you a wonderful day.Sincerely,Monica BonamassaResident Manager

10/10 Eccellente

Patricia

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Ein sehr ruhiger, entspannter Urlaub, in einer hochwertigen Unterkunft mit zuvorkommendem Personal und lecker Essen. Der Wellnessbereich ist wirklich toll!
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di Monica Bonamassa - Resident Manager, il giorno 5 ott 2023
Dear Patricia,Thank you for choosing Almar Jesolo Resort & Spa during your beach holiday, and for sharing with us your excellent opinion about it.We are happy that in your days of rest you could spend moments of relaxation and quietness, and that you noticed and appreciated the warmth and kindness that our staff reserve for our guests. We are delighted to know that you enjoyed the award-winning Almablu Spa, and that you have been delighted by the culinary offerings of our Mediterra Restaurant, designed with care by our experienced Executive Chef.In the hope of welcoming you again for your next stay in Lido di Jesolo, we want to thank you for choosing us, we greet you and wish you a wonderful day.Sincerely,Monica BonamassaResident Manager

10/10 Eccellente

Edyk

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023

10/10 Eccellente

Jackie

Mi è piaciuto: Servizi
Expertly maintained facility and grounds. My dinner meals were Michelin star quality. The entire staff were lightning speed responsive, kind, and courteous with a high degree of attention to detail. Location is not in the “thick” of the action but I rather enjoyed the quieter atmosphere.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Monica Bonamassa - Resident Manager, il giorno 29 set 2023
Dear Jackie,Thank you for choosing Almar Jesolo Resort & Spa on the occasion of your stay at Lido di Jesolo, and for sharing with us your opinion about it. We are happy that your time with us has been excellent and that you have particularly appreciated the level of Mediterra Restaurant culinary proposal, elaborated by our expert Executive Chef using the best local products, of the highest quality. We are also pleased that you have noticed and appreciated the friendliness and kindness of our staff who, paying careful attention to our guests, tries to make your stay a dream and to satisfy every desire.Finally, we are happy that you appreciated the strategic position in which we are, which really allows you to enjoy relaxation and peace that in other more chaotic areas is difficult to reach. Nevertheless, we are just a short walk from the lively Bafile street with its shops and bars, and thanks to the bike rental service, free for our guests, you can easily reach even the most far areas.We want to thank you very much for your words and we hope to welcome you again in Almar Jesolo Resort & Spa on the occasion of your next days of rest. In the meantime, we offer you our best regards.Sincerely,Monica BonamassaResident Manager

10/10 Eccellente

Philipp

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Waren schon 3x hier und würden jederzeit wieder in dieses Hotel gehen, wir gehen immer ausserhalb der Sasion dann ist genügend Platz für alle :-), kann dieses Hotel nur weiter empfehlen
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2023
Risposta di Monica Bonamassa - Resident Manager, il giorno 29 set 2023
Dear Philipp,It is a pleasure to have welcomed you for the third time at Almar Jesolo Resort & Spa, we are glad to read these words. Thank you very much for choosing us as a destination for your holidays, and for sharing with us your opinion about your stay.We look forward to welcoming you again, on the occasion of your days of rest by the sea. In the meantime, we thank you very much and wish you a nice day.Our best regards,Monica BonamassaResident Manager

10/10 Eccellente

wim, Rosmalen

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Groot modern hotel met toegang tot eigen strand voorzieningen.
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di Monica Bonamassa - Resident Manager, il giorno 14 set 2023
Dear Guest, Thank you for choosing Almar Jesolo Resort & Spa during your stay in Lido di Jesolo, we are very pleased to know that your days have been pleasant.We are happy that you have particularly appreciated the modernity of our structure, the breadth of our spaces designed and cared for in detail for our Guests, and the beauty of our private beach that is just a few steps from our Resort.We hope to see you soon, on the occasion of your future days of rest at Lido di Jesolo. In the meantime, we thank you and wish you a nice day.Sincerely,Monica BonamassaResident Manager

10/10 Eccellente

Thomas

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023

10/10 Eccellente

Dietmar

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Perfekt um mal abzuschalten zwischendurch zwar teuer, dafür ist man aber unter sich.
Soggiorno di 6 notti ad agosto 2023
Risposta di Igor Chinellato - General Manager, il giorno 8 set 2023
Dear Guest,Thank you for choosing Almar Jesolo Resort & Spa on the occasion of your stay at Lido di Jesolo, and for sharing with us your opinion about it.We are very delighted that your stay was so pleasant and that you enjoyed moments of absolute relaxation and well-being. We hope you have collected unforgettable memories with us.In the hope that you will decide to return to stay with us for your next beach holiday, we thank you for the evaluation and wish you a nice day.Our best regards,Igor ChinellatoGeneral Manager

10/10 Eccellente

Nadine

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2023

10/10 Eccellente

Jaroslav

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023

10/10 Eccellente

Felix, Zorneding

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Sehr entspannte Woche verbracht.
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2023
Risposta di Igor Chinellato - General Manager, il giorno 29 ago 2023
Dear Guest,We are pleased to have welcomed you to Almar Jesolo Resort & Spa, thank you for sharing with us your excellent opinion about your stay.We are happy that you spent a very relaxing week and that your Almar Experience has been up to your expectations, we work hard every day to offer every single Guests moments of absolute relaxation. We hope that you have collected wonderful moments that can remain etched in happy memories.In the hope of welcoming you back to our Resort for your next beach holiday, we thank you for your assessment and wish you a nice day.Best Regards,Igor ChinellatoGeneral Manager

8/10 Buono

Udo

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Insgesamt eine sehr gute 4,5 Sterne , vielleicht ein wenig zu hochpreisig. Organisation und Personal auf allerhöchsten Niveau. Würde immer wieder gerne nochmals hier Urlaub machen .
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023
Risposta di Igor Chinellato - General Manager, il giorno 2 ago 2023
Dear Udo,Thank you for choosing Almar Jesolo Resort & Spa for your stay at Lido di Jesolo, and for sharing your opinion about it with us.We are happy that you expressed the desire to return in our Resort; knowing that our Guests have enjoyed their Almar Experience so much to express the wish to return, fills us with pride. We are pleased that you have perceived the high level of service and our staff, which, in addition to being recognized for friendliness and kindness, stands for professionalism. On the other hand, we are sorry to read that you found the price a little high; certainly, being a 5 star Resort, the price may be high compared to other accommodations, but it is in line with the Resorts of our level, that in order to provide such a high service, carry out many expenses.In the hope that you will return to our Resort for your future beach holidays, we thank you and cordially greet you.Igor ChinellatoGeneral Manager

10/10 Eccellente

David

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Perfekt
Soggiorno di 3 notti a luglio 2023
Risposta di Igor Chinellato - General Manager, il giorno 20 lug 2023
Dear David,Thank you for choosing Almar Jesolo Resort & Spa, and for taking time to evaluate your stay.We are delighted that your Almar Experience has lived up to your expectations, we hope you collected indelible memories and sensations of pleasant abandonment and delightful tranquility. In the hope of welcoming you back to our Resort for your next holiday in Jesolo, we thank you and wish you a good day.Best regards,Igor ChinellatoGeneral Manager

10/10 Eccellente

Michael

Tolle Haus Sehr freundlich Saubere Zimmer Gutes Essen Wir kommen wieder
Soggiorno di 3 notti a luglio 2023
Risposta di Igor Chinellato - General Manager, il giorno 12 lug 2023
Dear Michael,We thank you for your excellent evaluation of your recent stay at Almar Jesolo Resort & Spa. We are pleased that you enjoyed the Almar world and that your stay was pleasant. We strive daily to offer each Guest a relaxing stay that can remain etched in the happy memories.In the hope that you will choose to rely on us again for your next beach holiday, we warmly greet you and wish you a nice day.Sincerely,Igor ChinellatoGeneral Manager

10/10 Eccellente

David

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Best in Italy
Everything was amazing and there’s not a thing I could complain about. The staff were friendly and helpful and the pool and beach were clean and enjoyable. Food was also delicious, especially the breakfast.
Soggiorno di 2 notti a giugno 2023
Risposta di Igor Chinellato - General Manager, il giorno 5 lug 2023
Dear David,Thank you for choosing Almar Jesolo Resort & Spa for your stay at Lido di Jesolo, and for sharing your opinion with us. We are happy that your stay was so pleasant, that is our goal and your satisfaction is what makes us very proud.We are pleased that you have noted the availability and friendliness of our staff, which is selected because of its special kindness and constantly trained to improve in the service quality. We hope that you felt pampered and welcomed, and that you have collected with us indelible memories of happiness. In the hope of welcoming you back to our Resort, we greet you warmly and wish you a good day.Best regards,Igor ChinellatoGeneral Manager