Esterni

Recensioni per Kihaa Maldives

5 out of 5
Kihaa Maldives
Kihaadhoo, Baa Atoll, Kihaadhuffaru Island

Recensioni

8,4

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 66 su 129 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 38 su 129 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 9 su 129 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 10 su 129 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 6 su 129 recensioni" "

8,2/10

Pulizia

8,6/10

Personale e servizio

7,8/10

Servizi

8,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

zemira

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
.
Soggiorno di 6 notti a marzo 2024

8/10 Buono

LIDIA

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Dall’arrivo alla partenza sorriso e leggerezza!
Accoglienza, ospitalità, disponibilità meritano voto 10. Isola verde, rigogliosa (da curare maggiormente).Troppe zanzare (mai viste in altri resort delle Maldive, forse fine aprile è il periodo?). Siamo ritornati con tante punture e, ciò, nonostante le ripetute disinfestazioni, anche noiose per gli odori rilasciati e da respirare. Spiaggia bella, percorribile a piedi tutt’intorno,(spesso odore acre di bruciato!). Laguna accessibile ovunque (idem per snorkeling), lato mare bello e comodo è quello senza pontili. Cucina da rivedere (con buffet più vario e internazionale), ed anche la pulizia dei tavoli (non si può apparecchiare su tovagliette usate da altri ospiti, collocando posate pulite al posto di quelle usate). Manca corretta formazione del personale addetto ai tavoli (non si può consumare il dolce con il piatto dello spezzatino ancora a lato ). Invece, preciso e puntuale il riordino della camera, grazie Khan, per la cura dedicataci. Sono in corso ristrutturazioni molto utili.... sarebbe apprezzato uno spazio per il dopo cena o per qualsiasi momento lo si desidera alternativo al piccolo spazio,(con 4 pagliette e 2 gazebi) in prossimità della piscina e del bar dedicato. Cari saluti al Manager J.Gabor, grazie per aver accolto le mie richieste; al referente Andri per l’accoglienza, l'alta professionalità e la grande disponibilità. Grazie a Tutti, il sorriso e la serenità trasmessaci (dopo due anni di pandemia) hanno reso la nostra vacanza veramente leggera!
Le bellezze naturali del Kihaa😉
Soggiorno di 8 notti ad aprile 2022
Risposta di Julius Gabor (Mr.) OTA Manager, il giorno 4 mag 2022
Dear LIDIA, Please accept my sincerest gratitude in choosing Kihaa Maldives with your recent stay in Maldives. It is indeed an honor having you as our guest and we are incredibly grateful that you took the time to leave us this note. We are overjoyed to hear such good feedback and commending me and others for the services given. Our team values customer satisfaction as top priority and is committed in giving outstanding service to our guest. Your compliments and appreciation are our greatest reward. Please be assured we have duly noted your concern and has been shared with the concern department head for our continuous improvement action. Once again, thank you for staying with us, thank you for choosing us. we are more than excited and looking forward to welcome you once again, Stay safe!

4/10 Scarso

Giuseppe, Roma

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Servizi
l'isola è bella. i maldiviani sono lenti e male organizzati. all inclusive è in realtà un partial inclusive, in quanto termina appena alle 22.00. organizzazione volo ritorno disastrosa
Soggiorno di 6 notti a febbraio 2020
Risposta di Julius Gabor (Mr.) OTA Manager, il giorno 15 feb 2020
Dear Giuseppe, We sincerely apologize for not meeting your expectations. As our valued guests, we do take your feedback seriously, which help us to improve our products and services we deliver. We regret to read that our services were not up to your expectations. We always strive to deliver a truly memorable and relaxing experience. We hope that you will consider another stay with us. We assure you that we have a lot of happy guests and for your next visit to the Maldives we will be happy to offer you something special. Please contact us directly so that we can personally look into the matter for you. Regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 7 notti a febbraio 2020
Risposta di Julius Gabor (Mr.) OTA Manager, il giorno 15 feb 2020
Dear Happy Guest, Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Looking forward to your future stay! Regards,

10/10 Eccellente

Elena, Roma

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Il resort ha tutte le carte per essere un TOP level. La conduzione maldiviana ce la sta mettendo tutta e si vede. La spiaggia è attrezzata molto bene e ciascuno, anche gruppi grandi come il nostro (36 persone) ha trovato sempre disponibilità di lettini e ombra. I bungalow da quelli più basic ai super con piscine sono tutti molto grandi e bellissimi in stile maldiviano. Il ristorante, è variato e il cibo locale molto appetitoso! L'ALL inclusive comprende praticamente tutto tranne l'espresso, molto caro 8 dollari, e l'unico difetto è che termina alle 22.00. La SPA è molto cara come tutti gli extra. Che dire??? Sono tornata qui nel grigiore della città ma ho ancora negli occhi lo sconfinato colore smeraldo e il bianco riverbero della spiaggia borotalco dell'isola di Kihaa. Pero tanto di tornare presto!
Soggiorno di 7 notti a febbraio 2020
Risposta di Julius Gabor (Mr.) OTA Manager, il giorno 13 feb 2020
Dear Elena, Please accept my sincerest gratitude in choosing Kihaa Maldives with your recent stay in Maldives. It is indeed an honor having you as our guest and we are incredibly grateful that you took the time to leave us this note. The entire team are thrilled to hear such good feedback. your compliments and appreciation are our greatest reward. Again, thank you for staying with us. looking forward to welcome you once more, bring your family and friends and we will ensure you will have that absolutely fantastic and best holiday you had the last time.

10/10 Eccellente

Claudia, Pavia

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Resort perfetto per chi vuole vivere una settimana in paradiso! Personale gentilissimo, soddisfa ogni richiesta e ti assiste da quando atterri a quando riparti! Unica pecca: il bagno all’aperto nella nostra beach villa non garantisce una pulizia impeccabile. Ma per il resto tutto perfetto! Anche per l’offerta di escursioni, snorkeling, scuba dive, e chi ne ha più ne metta! Grazie Kihaa!
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2020
Risposta di Julius Gabor (Mr.) OTA Manager, il giorno 24 gen 2020
Dear Claudia, Thank you for taking the time to review your stay with us. We are very pleased to hear that our entire staff made your stay pleasant. It is sure that we enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Everyone is so nice because we have the best guests and we have figured out what makes every guest happy. food, comfort, location and friendly dedicated staff to come home to, honestly we are here to help with whatever you need. Once again, Thank you for giving us a perfect rating and for recommending us to other travelers, it is our delight to note that you had the most memorable stay with Jewel of the Oceans and we look forward to welcome you back, bring along your family and friends at KIHAA MALDIVES! Regards,

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Positivo: Qualità e quantità del cibo Negativo: La struttura sta invecchiando ed ha bisogno di aggiornamenti
Soggiorno di 5 notti a settembre 2019
Risposta di Julius Gabor (Mr.) Reservation Manager, il giorno 27 set 2019
Dear Valued Guest, First, I would like to thank you for giving us your time to write a feedback with your recent stay. we sincerely appreciate your compliments. We always strive to deliver a truly memorable and relaxing experience. Please be assured we have duly noted your concern and has been shared with the concern department head for our continuous improvement action. Looking forward to welcome you back at KIHAA MALDIVES!

10/10 Eccellente

Federica, Milano/Montecarlo

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
E' stato un ottimo soggiorno, e ringraziamo il responsabile Zara, e la nostra hostess Asmida per la disponibilità e le rapide risposte a tutte le nostre esigenze Vacanza top! Sicuramente alcuni servizi posso migliorare ma nel complesso l'isola é pulita e curata, le camere pure, stanno lavorando per migliorare il tutto e rinnovarealcune zone, ma la cosa non ha creato alcun problema a noi quindi il paradiso! sicuramente uno dei miglioro resort dove siamo stati , per me la quinta volta e per il mio compagno l'ottava
Soggiorno di 15 notti ad agosto 2019
Risposta di Julius Gabor (Mr.) Reservations Manager, il giorno 3 set 2019
Dear Federica, Please accept my sincerest gratitude in choosing KIHAA Maldives with your recent stay in Maldives. It is indeed an honor having you as our guest and we are incredibly grateful that you took the time to leave us this note. The entire KIhaa Management and team are overjoyed to hear such good feedback. Our team values customer satisfaction as top priority and is committed in giving outstanding service to our guest. your compliments and appreciation are our greatest reward. Once again, thank you for staying with us, thank you for choosing us. we are more than excited and looking forward to welcome you once again, bring your family and friends and we will ensure you will have that absolutely fantastic and best holiday you had the last time. Regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 11 notti a luglio 2019
Risposta di Julius Gabor (Mr.) - Reservations Manager, il giorno 1 ago 2019
Dear Valued Guest, We are very pleased to have received a feedback regarding your stay. We guarantee that we will always continuously improving our services to a better guest’s satisfaction. We are delighted to note that you experienced a great stay with us. Thank you for choosing us and looking forward to welcome you back at KIHAA MALDIVES ISLAND RESORT and SPA!. Regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Sesta volta alle Madive...viaggio con mia figlia sedicenne...15 notti a buon prezzo...è il periodo delle piogge 16/6...3/7. (Mai piovuto) villaggio occupato solo al 30%....ottimo servizio all arrivo e alla partenza...camere ampia e confortevole...cibo buono e vario...personale di servizio merita un elogio a parte...precisi puntuali e se anche manca loro un po di professionalita il tutto è ampiamente rimediato con una gentilezza ed un sorriso....se per voi i problemi sono un po di ruggine sul rubinetto...una formica in bagno...un geco sul soffitto...qualche pezzo di corallo sulla spiaggia...be allora statevene a casina vostra...e fate godere questo paradiso a chi sa apprezzare tanta bellezza...spesso viaggio per turismo posso secondo la mia esperienza consigliare questo resort..
Soggiorno di 14 notti a giugno 2019
Risposta di Julius Gabor - OTA Manager, il giorno 6 lug 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to leave us such a beautiful review. While Expedia places stars next to our business, you, our valued guests are our real star. Most people don't bother to leave reviews about positive experiences incentivized, and that's what makes you the star. It's only when we receive such positive feedback that we know we have done our jobs well. Thank you for giving us this proverbial pat on the back, you made our day! We will strive to deliver great experiences consistently. We look forward to welcoming and serving you again soon! Regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 7 notti ad aprile 2019
Risposta di Julius Gabor (Mr.) - OTA Manager, il giorno 27 apr 2019
Dear Valued Guest, Thank you for giving us a perfect rating. I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
"Un angolo di paradiso sulla terra" Kihaa Maldives é una struttura completamente rinnovata di alta qualità professionale: qui ogni cosa é curata nei minimi particolari
Soggiorno di 7 notti ad aprile 2018
Risposta di Ranga - Reservation Team, il giorno 9 mag 2018
Dear Valued Guest, Thank you very much for your positive comment. We always wants to give a best experience to all of our valued guests and make them happy. Hope to see you again in the near future on your next vacation. Thank you

8/10 Buono

Alessio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Meraviglia
Vacanza veramente bella e spensierata in questo resort All Inclusive, personale davvero gentile e competente
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2017

8/10 Buono

matteo, milano

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Bel resort su una spiaggia e mare pazzeschi
Splendida Isola,mare spiaggia spettacolari. Reef a due passi davvero colorato e pieno di pesci di ogni genere. Gli unici aspetti un po' negativi sono la poca varietà di cibo e zero attività da parte del personale es ( un po' di inventiva x intrattenere gli ospiti)Ma nel complesso un.gran bella esperienza
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2017

10/10 Eccellente

paolo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo resort in splemdida isola
Il resort si trova in una delle tante isole delle Maldive, l'isola si puo' girare tutta a piedi in meno di mezzora. Il resort ha camere molto belle e funzionali, due piscine vicino al mare con bar e una splemdida vista. Il resort offre anche varie escursioni, sport acquatici, pesca, ecc. Buono il cibo con discreta varietà. Il mare con la sua vita (piu pesci che coralli a dire il vero a causa delle avverse condizioni climatiche che interessano tutto l'oceano indiano) costituiscono ovviamente l'attrazione principale. Ci siamo trovati bene con la clientela, principalmente di origine italiana, paesi dell'Est, Francia - intendo persone educate con cui puoi fare due chiacchiere se hai voglia. Lati negativi? Non è certo una vacanza a buon mercato, tutto costa parecchio anche se abbiamo potuto godere di un prezzo per il b&b competitivo a causa di una recente ristrutturazione, con alcuni lavori marginali ancora i corso. Il personale è efficiente ma potrebbe essere un pò più flessibile, forse questo è dovuto al fatto che la struttura aveva appena riaperto e il personale doveva fare esperienza.

8/10 Buono

kihaad febbraio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Fantastica Kihaad
L'isola è un paradiso, circondata per circa il 90% da un'incantevole spiaggia di sabbia corallina finissima sulla quale sono inseriti in modo assolutamente discreto e naturale ombrelloni e sdraio a disposizione dei clienti. La laguna è meravigliosa con colori che spaziano dal turchese all'azzurro intenso. La meraviglia della natura dell'isola aiuta a superare alcune pecce della struttura ormai un po vetusta anche se in via di lenta ristrutturazione! Le camere sono comunque ampie ed io bagno all'aperto bellissimo! Il ristorante a buffet puó essere definito buono e vario anche se a mio avviso in una struttura di questo livello almeno la cena dovrebbe essere alla carta! L'all inclusive davvero molto ampio.

2/10 Terribile

Anna Maria, Roma.

Non mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
C'ERA UNA VOLTA KIHAAD.....
Avevo scelto Kihaad per le esperienze riferitemi in passato da amici che vi avevano più volte soggiornato fino a circa 10 anni fa. Ora la situazione è ben diversa da quando non è più di Valtur. Anche se l'isola resta sempre bella, il resto non è assolutamente all'altezza di un 5 stelle. La cosa peggiore e inimmaginabile è il fatto che la notte vengono bruciati i rifiuti senza alcun accorgimento ad evitare che dalla ciminiera escano i fumi tossici della combustione tra cui certamente anche la diossina. Mentre gli ospiti dormono ignari di tutto, in questo modo respirano i veleni. Nel mio caso , in particolare avevo la ciminiera a pochi metri la mia stanza e la mattina ci si svegliava con un ideare acre tremendo anche dentro la camera con addirittura gli asciugamani del bagno impregnati di fumo. In tutto il soggiorno ho cambiato 4 camere e poi sono dovuta andare via prima del termine della mia vacanza di 9 giorni per evitare di respirare i veleni.
dietro le camere il camino che brucia rifiuti ed esce fumo tossico.
passeggiando per il Resort si vede la ciminiera
Camminando sulla spiaggia si trova questo
A fianco a una camera sul mare

8/10 Buono

daste

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Maldive paradiso terrestre
Sesta volta alle Maldive e come sempre si rimane incantati dai colori del mare,del cielo e della natura dell'isola!!!

10/10 Eccellente

ada maia peperi, trieste

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
una vacanza indimenticabile
Una esperienza fantastica. Immersi in un isolotto tropicale con piante e fiori . Circondati da un mare puro e cristallino con colori varianti dall'azzuro trasparente al blù più intenso. Snorkeling con pesciolini multicolori nella barriera corallina a pochi metri dalla spiaggia. Camera ampia e confortevole . Colazione ricca di ogni ben di dio. Non abbiamo scelto all inclusive e abbiamo fatto bene essendo più che sufficiente un pasto al giorno. Personale competente , gentile e sempre disponibile. Organizzazione impeccabile. Da consigliare a tutti

8/10 Buono

Rossella

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Buon resort inserito in una bellissima isola
Bellissima isola con ristorante a buffet molto valido con buon assortimento e in ottima posizione all'esterno sulla sabbia e sotto le palme ed un cielo stellato. bella piscina con alcuni eleganti gazebo. Personale molto disponibile a risolvere qualsiasi problema. Unica nota stonata e' l'interno delle ville tutte che necessità di una manutenzione maggiore per adeguarle a livello di un cinque stelle .

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great Hotel
We had a fantastic time at Kihaad. The location itself and the beautiful surroundings are what really make it special but we also enjoyed many details at the hotel. We especially liked the outdoor bathroom which was a truly unique experience! The only complaint is that the a la carte menus were a bit limited and we ran out of things to choose by the end of our stay but I guess that's to be expected when you are on a small desert island!

8/10 Buono

GG

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera

10/10 Eccellente

Marco, Reggio Emilia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera

10/10 Eccellente

Simona, camairago

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Camera bellissima e confortevole. Attrezzature sportive sempre disponibili. Accoglienza calorosa soprattutto dal personale del diving.

8/10 Buono

Andreas

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Very nice and friendly staff, only one problem on this island is, that you get in the evening nearly always the same food. It is Tuna fish in lemon, kapern, chilli sauce and so on. You get every day grilled beef or Spaghetti. This island has also a big problem with mosquitos. if they don’t spread every day gas or poison you will have a lot of mosquitos bites. You have to intervene at the reception to get daily your “mosquitos service”.
Soggiorno di 8 notti a febbraio 2024
Risposta di Julius Gabor - Sales Manager - Senior, il giorno 19 mar 2024
I would like to thank you for giving us your time to write a feedback with your recent stay. We sincerely appreciate your compliments. We always strive to deliver a truly memorable and relaxing experience. Please be assured we have duly noted your concern and has been shared with the concern department head for our continuous improvement action. Despite your stay less than perfect, we are still delighted to note that you had a good stay with us and looking forward to welcome you back at Kihaa Maldives!

10/10 Eccellente

Lidija

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti a novembre 2023
Risposta di Julius Gabor - OTA Manager - Sales, il giorno 21 nov 2023
Dear Lidija, Thank you for giving us a perfect rating and for recommending us to other travelers, it is our delight to note that you had the most amazing stay and we look forward to welcome you back at Kihaa Maldives!

8/10 Buono

Gazmend

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia
Sauberkeit in der Villa war okay aber im Restaurant war es gar nicht gut. Teller, Gläser, Stühle und Tische waren nicht sauber. Essen war okay. Das Personal war sehr freundlich.
Soggiorno di 7 notti ad aprile 2022
Risposta di Julius Gabor (Mr.) OTA Manager, il giorno 4 mag 2022
Dear Guest, First, I would like to thank you for giving us your time to write a feedback with your recent stay. We sincerely appreciate your compliments. We always strive to deliver a truly memorable and relaxing experience. Please be assured we have duly noted your concern and has been shared with the concern department head for our continuous improvement action. Despite your stay less than perfect, we are still delighted to note that you had a great stay and looking forward to welcome you back at Kihaa Maldives!

8/10 Buono

Patricia

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Excellent customer service. All members of staff worked hard to make our stay enjoyable. We were cared for as soon as we landed at Male. On our return a member of staff was with us until we completed check in to make sure everything went smoothly.
Soggiorno di 8 notti a febbraio 2022
Risposta di Julius Gabor (Mr.) OTA Manager, il giorno 26 feb 2022
Dear Patricia, We are very pleased to have received a feedback regarding your stay. Your appreciation is our greatest reward. We are truly honored to read your kind and encouraging words to our guests. The entire management and team are thrilled to hear such good feedback. We sincerely appreciate your compliments. We guarantee that we will always continuously improving our services to a better guest’s satisfaction. We are delighted to note that you experienced a great stay. Thank you for choosing us and looking forward to welcome you back at KIHAA MALDIVES!

8/10 Buono

Ginevra

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Non mi è piaciuto: Pulizia
I was in Kihaa Maldives years and years ago a nd was very excited to go back. The island is beautiful and beautifully located. It is a paradise. The staff will make your stay incredible, especially the bar and cleaning stuff. What we did not enjoy is that the management is quite poor and they are clearly not organised. On pick up they were about to make us go on a domestic flight instead of the sea plane we paid additionally for. This was quickly addressed. Then two of our activities were cancelled without us being informed, we found out as we were about to go on the activity, they tried to charge us extra for things that were not included, they continued to misinform us, also with our PCRs, our transfer back to Male etc. The food quality is incredibly disappointing for a 5 star hotel. It is really rather terrible. Apparently the island has recently changed management - we hope it will change management again because the current members are not interested in giving guests the experience that a resort and island like this should. We recommend the place, it is beautiful, the diving centre offers amazing activities and it’s separate to the hotel. Just bear in mind about the food and the fact that management is likely to screw something up. Other than that, one of the best holidays we’ve had. Amazing for couples, groups of friends and families with kids too.
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2022
Risposta di Julius Gabor (Mr.) OTA Manager, il giorno 6 feb 2022
First, I would like to thank you for giving us your time to write a feedback with your recent stay. We sincerely appreciate your compliments. We always strive to deliver a truly memorable and relaxing experience. Please be assured we have duly noted your concern and has been shared with the concern department head for our continuous improvement action. Despite your stay less than perfect, we are still delighted to note that you had an enchanting stay with our small slice of paradise and looking forward to welcome you back at Kihaa Maldives! Regards,

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Decent
the hotel itself is very beautiful and quiet and lovely however they have plenty of things that they can improve on.. starting with the prices of things. for starters the room that I stayed in came up to a total of a little over US$4000 and it just wasn’t worth the money. yes the room was nice but it was not worth $4000. secondly they don’t have any all inclusive packages that would be helpful for customers to save money. breakfast and dinner is included but lunch isn’t and then the fee for lunch is $150 per day and that does not include drinks so just imagine paying that if you’re staying there for two weeks. the manager is more than helpful and so is front desk reception. most of the servers in the buffet area have very nasty attitudes & don’t like doing their job clearly. the fans are never on so it’s always ridiculously hot wherever you go.. as for breakfast dinner and lunch the options are always pretty much the same and not much to choose from.. room service should be 24 hours or at least until 4/5 am considering the fact that dinner ends at 9 PM and breakfast starts at 7 AM I’m pretty sure plenty of people are really hungry during that time frame and there are no microwaves in the rooms so people pretty much just starve until its time to eat. I would also like to add the fact that I was charged $40 for a single burger & $15 for apple juice. I understand that this is a vacation and some prices are going to be different but that is just beyond ridiculous.
Soggiorno di 7 notti a ottobre 2021
Risposta di Julius Gabor (Mr.) OTA Manager, il giorno 9 nov 2021
Dear Valued Guest, First, I would like to thank you for giving us your time to write a feedback with your recent stay. We sincerely appreciate your compliments. We always strive to deliver a truly memorable and relaxing experience. Please be assured we have duly noted your concern and has been shared with the concern department head for our continuous improvement action. Despite your stay less than perfect, we are still delighted to note that you had an great stay at KIHAA MALDIVES!

6/10 Soddisfacente

Maureen

Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Close to Manta Rays
One of the few known islands which you can still walk around completely on the beach. Well organized transfer and nice reception and bar. Great dive center. For the price, the food needs drastic improvement and rooms need some brush up. For us, the steakhouse doesn't fit with the hotel and had the best food but with a heavy price tag. We had half board and the buffet at dinner had 6 choices of main courses but only 3 meats. The meat quality was also not good and they ran out of food quickly. For the price we paid, we would try another resort next time in the same area.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2021
Risposta di Julius Gabor (Mr.) OTA Manager, il giorno 11 ott 2021
Dear Maureen, First, I would like to thank you for giving us your time to write a feedback with your recent stay. We sincerely appreciate your compliments. We always strive to deliver a truly memorable and relaxing experience. Please be assured we have duly noted your concern and has been shared with the concern department head for our continuous improvement action. Despite your stay less than perfect, we are still delighted to note that you had a great stay. Thank you! Regards,

10/10 Eccellente

Alon

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Amazing vacation. A lot of water options diving and local reef is amazing. Very quite and beautiful sites everywhere you look around the island. Loved it all!!!
Soggiorno di 8 notti a settembre 2021
Risposta di Julius Gabor (Mr.) OTA Manager, il giorno 25 set 2021
Dear Alon, We are very pleased to have received a feedback regarding your stay. Your appreciation is our greatest reward. We are truly honored to read your kind and encouraging words to our guests. The entire management and team are thrilled to hear such good feedback. We sincerely appreciate your compliments. We are delighted to note that you experienced a great stay! Thank you for choosing us and looking forward to welcome you back at KIHAA MALDIVES!

10/10 Eccellente

Christopher, Tucson

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Not a lot of Americans get this far. Long way to go, so don't plan on seeing many fellow Americans. It is worth it. This is at a UNSECO biosphere site. It is an island with rooms and luxury for those trying to break away from life for a few days. No cars, No stores, No sundries stores, no vending. Not a potato chip - Literally with in miles (by boat) I suggest a semi beach bum life style. Bare foot and baggies. You eat, drink and relax and have fun. Snorkeling is great, scuba, jet ski, The sea life is abundant. Every evening an event to meet and greet at the main pool area. The rooms are very clean (housekeeping is excellent). The staff and reception learn your names and note your preferences, with you for every need. I travel often and have seen many resorts. This is in the top of the list. They work so hard to make your stay for you. Our "handler" greeter at the terminal. Can't say a enough, Took us from terminal to terminal, to process and got us on the "local" to the Island - the resort is the island and vice versa. These folks run on their own Kihaa (Island time). WIFI was problem free. If you want my honest opinion- yes worth the trip. The change from top gear to idling is a noticeable and welcome shift in your life. I say twist your lid off and let the stress bubble away.
Soggiorno di 6 notti ad agosto 2021
Risposta di Julius Gabor (Mr.) OTA Manager, il giorno 1 set 2021
Dear Christopher, Thank you for taking the time and sharing your stay experience with us Your appreciation is our greatest reward. We are truly honored to read your kind and encouraging words to our guests. The entire management and team are thrilled to hear such good feedback. We sincerely appreciate your compliments. We guarantee that we will always continuously improving our services to a better guest’s satisfaction. We are delighted to note that you experienced a fantastic stay in our small slice of paradise. Thank you for choosing us and looking forward to welcome you back at KIHAA MALDIVES!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
We had an excellent week, food was very good, drinks were nice and the island is like paradise ....not to discribe in words. The staff at Kihaa Maldives is excellent they do everything to feel you comfortable. Ibrahim from the restaurant and Miron from the bar made us feel speciale every day.... many thanks for this and see you ‘ hopefully ‘ soon.
Soggiorno di 7 notti ad aprile 2021
Risposta di Julius Gabor (Mr.) OTA Manager, il giorno 8 mag 2021
Dear Guest, Your appreciation is our greatest reward. We are truly honored to read your kind and encouraging words to our guests. We sincerely appreciate your compliments. All of our staff members were delighted to note that their efforts were recognized and so well appreciated. It is our constant endeavor to provide our warm, efficient and discrete service to our guests. We are delighted to note that you experienced a fantastic stay in our small paradise. Looking forward to your next stay at KIHAA MALDIVES!

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great beach
Soggiorno di 9 notti a gennaio 2021
Risposta di Julius Gabor (Mr.) OTA Manager, il giorno 16 gen 2021
We sincerely appreciate your compliments, KIhaa management and team are delighted to note that you experienced a great stay with us and we look forward to your next visit in the future. STAY SAFE!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Wonderful staff. Very professional and attentive. Beautiful and clean beaches and delicious international cuisine.
Soggiorno di 6 notti a marzo 2020
Risposta di Julius Gabor (Mr.) OTA Manager, il giorno 1 apr 2020
Dear Valued Guest, We are very pleased to have received a feedback regarding your stay. Your appreciation is our greatest reward. We are truly honored to read your kind and encouraging words to our guests. The entire management and team are thrilled to hear such good feedback. We sincerely appreciate your compliments. We guarantee that we will always continuously improving our services to a better guest’s satisfaction. We are delighted to note that you experienced a fantastic stay with our small slice of paradise. Thank you for choosing us and looking forward to welcome you back at KIHAA MALDIVES! Regards,

10/10 Eccellente

Mimi, Montelimar

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Le personnel est souriant, attentif, courtois, à l'écoute et très sympathique . Hôtel très calme, plage idyllique et eau cristalline. L'attention portée au client est exceptionnelle.
Soggiorno di 13 notti a febbraio 2020
Risposta di Julius Gabor (Mr.) OTA Manager, il giorno 17 mar 2020
Dear Mimi, We are very pleased to have received a feedback regarding your stay. Your appreciation is our greatest reward. We are truly honored to read your kind and encouraging words to our guests. The entire management and team are thrilled to hear such good feedback. We sincerely appreciate your compliments. We guarantee that we will always continuously improving our services to a better guest’s satisfaction. We are delighted to note that you experienced a great stay with us! Regards,

10/10 Eccellente

Julius

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Kihaa
Amazing stayon beatiful island.
Soggiorno di 7 notti a febbraio 2020
Risposta di Julius Gabor (Mr.) OTA Manager, il giorno 23 feb 2020
Dear Julius, Thank you for giving us a perfect rating and for recommending us to other travelers, it is our delight to note that you had the most amazing stay and we look forward to welcome you back at Kihaa Maldives!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The service was exceptional & every need was met before even asking
Soggiorno di 10 notti a gennaio 2020
Risposta di Julius Gabor (Mr.) OTA Manager, il giorno 31 gen 2020
Dear Guest, We are very pleased to have received a feedback regarding your stay. Your appreciation is our greatest reward. We are truly honored to read your kind and encouraging words to our guests. The entire management and team are thrilled to hear such good feedback. We sincerely appreciate your compliments. Looking forward to your future stay with us!

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 8 notti a dicembre 2019
Risposta di Julius Gabor (Mr.) OTA Manager, il giorno 2 gen 2020
Dear Valued Guest, We are very pleased to have received a feedback regarding your stay. The entire management and team are thrilled to hear such good feedback. We sincerely appreciate your compliments. We guarantee that we will always continuously improving our services to a better guest’s satisfaction. Thank you for choosing us and looking forward to welcome you back at KIHAA MALDIVES! Regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Soggiorno di 7 notti a novembre 2019
Risposta di Julius Gabor (Mr.) - OTA Manager, il giorno 14 nov 2019
Dear Happy Guest. Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Looking forward to welcome you once again on your future stay at KIHAA MALDIVES!

2/10 Terribile

Nimalan

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2019
Risposta di Julius Gabor - Reservations Manager, il giorno 18 ott 2019
Dear Nimalayan, Greetings! Apologies for not meeting up your expectations with us. rest assured that we will continuously improve our service for our guest's satisfaction in the future. despite your stay less than perfect, we look forward to welcoming you once again and recreate good memories. Thank you!

10/10 Eccellente

Pavel

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Эмоций, впечатления и открытия
Для тех кто привык к высокому сервису и обслуживанию, то Вам не сюда! Потому что это остров, где живёт и обитает различная живность ) и Вы приезжаете к ним в гости, в их дом ;) Впринцепи никакого дискомфорта они не доставляют ;) Остров небольшой, но уютный и весь зелёный ) можно даже подумать что находишься где-то в джунглях, когда прогуливаешься по дорожке вдоль пальм )) Океан тёплый, чистый и прозрачный ;) есть риф, где можно поплавать и посмотреть на обитателей морских, а их тут очень много ;) так же советую заняться дайвингом - не пожалеете ;) особенно от людей которые тут работают - прежде всего они очень классные профессионалы! А от Русских фраз которые они знают, ещё долго будите вспоминать и смеяться )) Песок - как мука )) можно сутки сидеть и перебирать его )) А какие тут закаты - просто нет слов, одна лишь улыбка и слёзы на глазах )) Персонал очень отзывчивый и дружелюбный - всегда поможет и ответит на Ваши вопросы ;) Номер большой и просторный, Всё как на фото, перечислять нет смысла ;) Еда - Шведский стол, я думаю каждый найдёт то что любит ;) конечно лобстерами, омарами, кальмарами и осьминогами Вас тут не будут кормить )) но вся еда очень вкусная ;) Кто пьёт и выпивает - здесь присутствует практически весь алкоголь ;) Wi-Fi немного хромает, но это не главное, наслаждайтесь природой и общайтесь с людьми =) Здесь живут и работают очень замечательные и хорошие люди! И я рад что я с ними познакомился!
Soggiorno di 12 notti ad agosto 2019
Risposta di Julius Gabor (Mr.) Reservations Manager, il giorno 29 ago 2019
Dear Pavel, I would like to thank you for giving your time to write a feedback with your recent stay. For giving such a nice review. We sincerely appreciate your compliments. The entire Kihaa management team here are thrilled to hear such good feedback. We are delighted to note that you loved our services, our dedicated staff will be pleased to learn of your high praise. They work very diligently and it will provide them with great encouragement to keep doing what they are doing. What a blast! Great memories and an unforgettable holiday experience of a lifetime. Once again, thank you for choosing us, it has been a pleasure having you staying with us and be assured that me and the entire Kihaa Maldives management and team are looking forward to welcoming you back soon at Jewels of the Oceans! Regards,

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 6 notti ad agosto 2019
Risposta di Julius Gabor (Mr.) - Reservations Manager, il giorno 18 ago 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your stay experience. we regret to read that our services were not up to our expectations. we guarantee that we will always continuously improving our services to a better guest’s satisfaction during their stay. Thank you again and we hope that you will consider another stay with us. Regards,

10/10 Eccellente

DIDIER

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Assurément un superbe Resort sur une île non moins superbe. La politesse du staff est exemplaire. Nous avons passé une extraordinaire séjours. Seul petit point sombre, les tarifs du diving center qui sont un peu excessifs non pas aux regards du professionnalisme de l équipe du centre mais sur la qualite de certaines excursions notamment le all day snorkeling et le bapteme de plongée surtout comparé à d autres clubs de plongee.
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2019
Risposta di Julius Gabor (Mr.) - Reservations Manager, il giorno 7 ago 2019
We sincerely appreciate your compliments. All of our staff members were delighted to note that their efforts were recognized and so well appreciated. We have duly noted your concern and please be assured that your feedback has been shared with the concern department head for our continuous improvement action. We are delighted to note that you experienced a great stay at jewel of the oceans, KIHAA MALDIVES! Regards,

10/10 Eccellente

Melissa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Perfection Vacation
Had the most lovey time at Kihaa. The villas were stunning. The beach was one of the most beautiful things I’ve ever seen. Went snorkeling with mantas and sting rays. Couldn’t have asked for a better vacation and can’t wait to go back.
Soggiorno di 4 notti a luglio 2019
Risposta di Julius Gabor (Mr.) - Reservations Manager, il giorno 6 ago 2019
Dear Melissa, Hearing that you had the most lovely time at KIHAA is the best thing we could hope for! your recommendation means a lot to us. Thank you for choosing us, Thank you for having you stay with us and we cannot wait to welcome you once again on your next visit! Regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Les plus : Le calme des lieux , la villa , la gentillesse d’Ibrahim : notre garçon de chambre . Les moins : les repas, rien d’extraordinaire. Le réseau internet qui fonctionne très mal.
Soggiorno di 8 notti a luglio 2019
Risposta di Julius Gabor (Mr.) OTA Manager, il giorno 23 lug 2019
Dear Valued Guest, First, I would like to thank you for giving us your time to write a feedback with your recent stay. We sincerely appreciate your compliments. We always strive to deliver a truly memorable and relaxing experience. Please be assured we have duly noted your concern and has been shared with the concern department head for our continuous improvement action. Despite your stay less than perfect, we are still delighted to note that you had a great stay and looking forward to welcome you back at Kihaa Maldives island resort and spa. Regards,

4/10 Scarso

ahmad

Non mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Amazing location but uncomfortable stay
Location 5/5 Amazing views Facilities 5/5 They had most of the water sports and two pools ( one of them is an infinity pool) Our room 0/5 Even tho the room was cold, the bed was really uncomfortable and hot we couldnt sleep. When the mosquito nets were closed we couldn’t feel the cold but if we removed the net we would be exposed to the mosquitoes. When we spoke to the reception he just laughed in our face and said remove the net and no one had this problem before. Another note, the bathroom was outside so your exposed to bugs (crabs, lizards, beetles and ants) it’s not an issue for us but might be for other people who would need an indoor bathroom. Taps and shower head had rust and dirt on the floor. Food 2/5 For 5 nights we had the same food with slight variations and it feels like it was a high school cafeteria Staff 5/5 All smile, greet and happy to help
Soggiorno di 5 notti a luglio 2019
Risposta di Julius Gabor - OTA Manager, il giorno 13 lug 2019
Dear Ahmad, We are very pleased to have received a review regarding your stay in our hotel. We regret to read that our services were not up to our expectations. Your concerns have been duly noted and rest assured that your feedback has been shared with the concerned department. We guarantee that we will always continuously improving our services to a better guest’s satisfaction during their stay. Despite your stay less than perfect, we thank you again and we hope that you will consider another stay with us.

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Attention aux faux facture
Contact clientele très mediocre. Ajouts de facture inconnue en milieu de nos facture, Donc il faut vérifier ce qu’on a consommé avant de régler la facture. Le management ne regarde que l’argent.
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2019
Risposta di Julius Gabor (Mr.) - OTA Manager, il giorno 25 mar 2019
Dear Valued Guest, We are very pleased to have received a review regarding your stay in our hotel. We regret to read that our services were not up to our expectations. Your concern have been duly noted and rest assured that your feedback has been shared with the concerned department. We guarantee that we will always continuously improving our services to a better guest’s satisfaction during their stay. Thank you again and we hope that you will consider another stay with us.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
The island itself is the best one I have been to in the Maldives, our room was lovely as was the position it was in watching the sun go down but the cleansenss was good and I had to tell the young lad doing it several times the things he hadn’t cleaned properly or at all,the mini bar was crap and even when we asked for drinks we didn’t get them for a couple of days sometimes and had to complain to reception, the restaurant staff were very good and the food was acceptable, as I said the island itself is amazing but the people in charge of different services need to oversee their staff better, in other words better man management is needed,we never go back to the same island because we like to explore different ones but would recommend people try kihaa
Soggiorno di 14 notti a gennaio 2019
Risposta di Julius Gabor (Mr.) - OTA Manager, il giorno 9 mar 2019
Dear Valued Guest, First, I would like to thank you for giving us your feedback. We sincerely appreciate your compliments being one of the best resorts you've been to Maldives, how lovely our rooms are. But, We sincerely apologize for not meeting your expectations. As our valued guests, we do take your feedback seriously as this will help us to improve our products and services we deliver. We regret to read that our services were not up to your expectations. We always strive to deliver a truly memorable and relaxing experience. Despite your stay less than perfect, We, the team here will look forward to welcoming you back at Kihaa Maldives Island Resort and Spa!