7 bar/lounge, bar sull'acqua, bar a bordo piscina

Recensioni per Caesars Palace

4.5 out of 5
Caesars Palace
3570 Las Vegas Boulevard South, Las Vegas, NV

Recensioni

7,4

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 4496 su 11278 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 2202 su 11278 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 1827 su 11278 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 1397 su 11278 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 1356 su 11278 recensioni" "

8,0/10

Pulizia

7,6/10

Personale e servizio

7,6/10

Servizi

7,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Fabio

Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di ALM, il giorno 1 feb 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

giampietro

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Mi hanno fatto pagare 39€ per dello shampoo in più e due asciugamani puliti
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2023
Risposta di Michelle, il giorno 19 dic 2023
We do not charge for those amenities. Please contact Caesars Palace directly to speak to a member of management regarding your experience or reach out to the billing department.

6/10 Soddisfacente

Fulvio

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di ALM, il giorno 20 nov 2023
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

8/10 Buono

attilio

Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Bella struttura. Prezzi dei negozi stratosferici
Soggiorno di 5 notti a settembre 2023
Risposta di Dan, il giorno 4 ott 2023
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

4/10 Scarso

Maria Belén

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
The hotel is located in the center of Las Vegas Boulevard, close to the main attractions, stores and hotels. The common areas are well decorated, illuminated and clean. Check-in was disappointing, after a very long and slow queue, the lady at the front desk proceeded only to the registration and key providing. When we asked for basic information such as the wifi password, pool hours etc, she invited us to check this information on the tv in our room. None of this information was displayed in the hotel’s channel. As the hotel is open also to visitors not staying in, we expected any security checks to access the rooms but people can take the lift and reach the room floors without any key. Our room was quite disappointing too as minimum amenities such a hairdryer were missing. Also, as some refurbishing works were in progress it was noisy and caused a problem with the floor sinks, causing flooding in our bathroom.
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di JD, il giorno 18 ago 2023
Hello Maria, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

4/10 Scarso

Giovanni Maria

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Camere vecchie e fatiscenti, ascensori rotti ( 1 su 6 in servizio ) Chiesto ed ottenuto un upgrade ( a pagamento ) , la stanza nuova era peggiore della precedente
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2023
Risposta di Dan, il giorno 19 apr 2023
Hello Giovanni, I would like to thank you for taking the time to express your experience concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issues you may have experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

2/10 Terribile

Chiara

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Doc erto il mio giudizio negativo non influirà sull fama del Ceasar ma spero serva a qualche viaggiatore a scegliere un altro hotel. Dormite i miei viaggi a vegas ho alloggiato : al Cosmopolitan al Venetian, al Planet Hollywood, all’ Exalibur e al Flamingo perfio ho dei termini di paragone. La stanza costava 98 dollari un lunedì notte. Arriviamo a mezzogiorno e siccome io check in è alle 16 ci propongono di pagare 30 per check-in anticipato o 60 per upgrade stanza , molto più nuova. Paghiamo 60 e entriamo. Vantano 7 piscine che per tutta la gente che c’è sono anche di lunedì molto affollate . Il servizio pessimo , una sola ragazza che va in giro ( parlo di una piscina ) a prendere ordini . Alle ore 14 di un lunedì di aprile , il Ceasar ha finito le patatine fritte e la Coors light che è la birra nazionale. Cioè , hanno finito 2 degli articoli che negli USA sono più facilmente reperibili . Da mangiare avevano solo la Ceasar Salad . L povera cameriera imbarazzata ma di certo non era colpa sua. Nella stanza che ci è stata venduta come Nuova , il rubinetto dell’acqua fredda non funziona e … zero bicchieri ! Mi chiedo se avessi voluto acquistare una bottiglia del loro costoso gin che hanno nel minibar , come avrei dovuto berlo secondo loro ? Imbarazzante . Ne’ accappatoio ne pantofole di cortesia , nulla , neanche la cuffia per i capelli . Neanche un asciugamano in più . Passiamo al parcheggio . Costa 18 dollari ( come in tutti gli hotel di Las Vegas ) peccato che la tessera per
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di ALM, il giorno 12 apr 2023
Hello Chiara , I would like to thank you for taking the time to express your experience concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issues you may have experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

8/10 Buono

Michela, arsiero

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Personale gentile,camera pulita e grande,posizione ottima.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023

6/10 Soddisfacente

MAURIZIO

8/10 Buono

Agnese

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Pro: hotel storico di Las Vegas, con posizione centrale lungo la Strip e ben collegato agli altri resort. Camera ampia, ben arredata e silenziosa. Letto comodissimo. Buon rapporto qualità-prezzo. Contro: pulizia non adeguata (c'erano capelli sul pavimento del bagno e nella doccia). Parcheggio a pagamento anche per chi alloggia nell'hotel (18$ al giorno).
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022

8/10 Buono

raffaele

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022

8/10 Buono

Filippo

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Buona
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022

4/10 Scarso

Marco

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
non ti puliscono la stanza...assurdo che in un hotel del genere saltano la pulizia e quando la chiedi non la fanno! mai vista una cosa del genere e io sono uno che viaggia tantissimo per il mondo e in strutture tutte lusso o extra!
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022

10/10 Eccellente

Adan

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very nice inside
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Kimberly, il giorno 25 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 Soddisfacente

Isabel Theile

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Everything was great but you have to pay for your coffee in the room now also I had no hairdryer. It felt like minimum on everything. The elevators were kind of scary rattling. For the price per room and I rented 2 … it was disappointing Have stayed and cheaper places with more amenity and at least free coffee.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Dan, il giorno 24 apr 2024
Thank you for taking the time to share your thoughts. Guest satisfaction is our number one priority.

10/10 Eccellente

Jared Campbell

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great experience
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Dan, il giorno 24 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 Soddisfacente

Donna

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
The hotel is showing its age minor repairs show be done like painting and carpets cleaning on the first floors
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di ALM, il giorno 24 apr 2024
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

4/10 Scarso

Angie

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The pool area was superb.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Doug, il giorno 24 apr 2024
Hello Angie, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

8/10 Buono

Sean

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Nice staff
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Doug, il giorno 24 apr 2024
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8/10 Buono

John

Viaggio con la famiglia
Awesome place, a lot of things to do without ever leaving the property. It was very clean, food was delicious and was not too expensive.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Doug, il giorno 24 apr 2024
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10/10 Eccellente

Deanna Jo

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Our stay was fantastic and we were impressed with the hotel/casino. We did upgrade our room to check in early but was worth every penny.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di John , il giorno 24 apr 2024
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4/10 Scarso

Kathleen

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi
Checking in was a nightmare. They tried to charge $65 for early check-in so we waited 4 hours to check-in. I attempted to use Express check-in but their kiosks were all down so the lines for traditional check-in snaked around the lobby. It was ugly - angry people, noisy & not the way you want to start your stay. Then got to the room which felt rundown - chipped furniture, poor water pressure - not what I am used to at Caesar’s.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Michelle, il giorno 23 apr 2024
Hello Kathleen, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

6/10 Soddisfacente

Kimberly D

Viaggio con la famiglia
The bathroom smelled like a sewer and they tried to charge for minibar when not used.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Michelle, il giorno 23 apr 2024
Hello Kimberly, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

10/10 Eccellente

Eloy

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Love the pool
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Michelle, il giorno 23 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 Soddisfacente

Gelsiniy

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Bad service, too many ppl, but hotel is beautiful and views from the rooms. Hope they will take seriousply the service, very bad(((
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Michelle, il giorno 23 apr 2024
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

10/10 Eccellente

Simon

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
good
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di ALM, il giorno 24 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Shekhar

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Check in took 45 mins which is way too long. There was a long line up. Staff was good but they need more staff or faster check in process.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Dan, il giorno 23 apr 2024
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

8/10 Buono

Ally

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di ALM, il giorno 24 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 Soddisfacente

HONG

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Condition
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di ALM, il giorno 23 apr 2024
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

8/10 Buono

Brian

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Dan, il giorno 24 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Eduardo

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di ALM, il giorno 24 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Michael

The room is gorgeous, the check in was brutal. Wait times
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di ALM, il giorno 23 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Supaporn

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I love this place
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Doug, il giorno 24 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Fini

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great place ! Will be back. Nice and clean
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Doug, il giorno 23 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 Soddisfacente

Amy

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Doug, il giorno 24 apr 2024
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

2/10 Terribile

Tina

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di John , il giorno 24 apr 2024
Hello Tina, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

8/10 Buono

Lorna

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Servizi
We only had one staff member that was actually wonderful and helpful. The rest were rushing in didn’t seem to care
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Michelle, il giorno 23 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Nancy, Elmhurst

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di John , il giorno 24 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Eric, Peoria

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Michelle, il giorno 23 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 Soddisfacente

Clarissa

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Check in was great. Front desk clerk was so sweet and helpful. Was unable to check out on the machine and attendant was rude. Starbucks employees don’t know what they’re doing.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Latrice, il giorno 22 apr 2024
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your stay. Guest satisfaction is our number one priority. We’re sad to hear that your stay was not fantastic, and you're disappointed with your stay. We are working hard daily to improve the Hotel/Casino so that our guest can have a fantastic experience. Please have a great day.

10/10 Eccellente

Laura

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
We’ve stayed at other Vegas properties, including Bellagio only two weeks ago, and this was by far my favorite. The staff was extremely accommodating and pleasant. Shout out to Tomek and Pablo at the check in counter for going above and beyond in helpfulness! The elevators in the Augustus Tower were prompt and never crowded. Our floor and room were very quiet, despite evidence of other guests around us. The hotel had good options for take out and casual dining. Connecting to The Forum shops was a bonus. All our food was excellent, esp the Bacchanal buffet and The Brasserie for brunch. Would definitely stay here again.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Michelle, il giorno 22 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Jose

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
A
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Latrice, il giorno 22 apr 2024
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your stay. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 Soddisfacente

Julie

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Servizi
Nice jacuzzi tub. Just wish they offer a fridge, coffee, and better bathroom amenities
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Christina Banks , il giorno 22 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Billy

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Christina Banks , il giorno 23 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Christine, Alameda

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We loved the pools.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Michelle, il giorno 21 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Steve L

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Michelle, il giorno 22 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 Buono

Olibeth, PARK RIDGE

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I loved the location.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Latrice, il giorno 21 apr 2024
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your stay. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 Buono

Rosalinda

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
I thought the parking was HORRIBLE. Are Room Key never worked and always caused a traffic jam.There was a weird mirror on one whole side of our bedroom wall but when u went into the living room, Youncan clearly see it is an maintenance access. The room was clean an neat and the Starbucks was near the elevators. Knowone at the elevators checking for room.keys,But at the pool they checked..
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Christina banks , il giorno 21 apr 2024
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

8/10 Buono

Jodi

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Found everything I wanted
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Christina banks , il giorno 21 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

mike

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Loved it So fun
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Christina banks , il giorno 20 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!