TV a schermo piatto 55 pollici con canali via cavo, TV

Recensioni per Hilton Los Angeles Airport

4 out of 5
Hilton Los Angeles Airport
5711 W Century Blvd, Los Angeles, CA

Recensioni

7,4

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 1930 su 4775 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 1027 su 4775 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 747 su 4775 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 525 su 4775 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 546 su 4775 recensioni" "

8,0/10

Pulizia

8,0/10

Personale e servizio

7,4/10

Servizi

7,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Jessica

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Bella la struttura e le camere. Parcheggio a pagamento con o senza vallet. Servizio spedizioni non efficiente. Orari servizi limitati per essere una struttura vicino all'aeroporto. Di contrasto, camera silenziosa nonostante la vicinanza con l'aeroporto. Dal punto di vista dell'accessibilità, manca un rubinetto vicino al wc.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Franco Ramirez, il giorno 9 gen 2024
Dear Jessica,Thank you for acknowledging the aesthetics of our hotel and the quality of our well-designed rooms. We apologize for any inconvenience with our parking and shipping services, and we'll take steps to improve efficiency and accessibility. We're glad to hear that despite the proximity to the airport, your room provided a quiet retreat. Your feedback regarding accessibility is valuable, and we'll explore options to improve convenience for all our guests, including the consideration of adding taps near toilets. We hope to have the opportunity to welcome you back for an even more enjoyable stay!Best,

8/10 Buono

patrizia fabi

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Franco Ramirez, il giorno 5 dic 2023
Dear Patrizia,We're thrilled that you enjoyed your time with us! Your feedback is valuable as we continuously work to improve our services. If there's anything specific you'd like to share or any ideas for making your next stay even better, feel free to let us know. We look forward to hosting you again soon!

8/10 Buono

ELENA

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022

10/10 Eccellente

Chetan, Escondido

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Always handy to LAX. Very friendly staff….
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

10/10 Eccellente

Anthony

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Absolutely served it’s purpose
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Geoffrey

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Best airplane watching ever! Really nice traditional rooms, really comfortable beds
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

6/10 Soddisfacente

Tanya

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Franco Ramirez, il giorno 19 apr 2024
Dear Tanya,Thank you for your rating, and I appreciate your honesty. We strive to provide exceptional experiences for all our guests, and it's clear there are areas where we fell short during your stay.Your feedback helps us understand where we can improve, and we'll use it to make necessary adjustments to enhance the quality of our services and facilities. If you have any specific comments or suggestions, please feel free to share them with us. We value your input and hope to have the opportunity to exceed your expectations on your next visit.Best Regards,

2/10 Terribile

Juana

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Susana

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Hight recommended
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Alexandre

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I usually stay at the Hilton when I have an overnight layover. The shuttle makes it very convenient to get to the hotel from LAX. The hotel is always clean, rooms and beds very cozy and comfy. The staff is also very helpful and friendly.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

8/10 Buono

Daniel Gregorio Ponce

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel muy cercano a LAX con buen servicio de traslado. Lo único que no me gusto fue el check in, la persona que me atendió (Sabrina) estaba más interesada en cobrarme extras que en darme información del Hotel
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

4/10 Scarso

Jianxin

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Rebecca, Forks

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Jose

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I love it
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

8/10 Buono

Lorin Sandra

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good Experience Thank you
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024

8/10 Buono

Steven

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice property. Mattress could be better.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

6/10 Soddisfacente

Jan-Patrick

Viaggio di gruppo, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Lobby and entrance very beautiful but do not fit to the rooms. Very old rooms - need modernization.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Franco Ramirez, il giorno 16 apr 2024
Dear Jan-Patrick,Thank you for your feedback regarding your recent stay with us. We're glad to hear that you found our lobby and entrance beautiful; however, we apologize that the rooms did not meet your expectations. We understand the importance of providing modern and comfortable accommodations for our guests, and we appreciate your input regarding the need for modernization.Please know that we take guest feedback seriously, and we will share your comments with our management team for further review. Our goal is to continuously improve the guest experience, and your feedback helps us to identify areas where we can make enhancements.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more enjoyable stay. If there's anything else we can do to assist you, please don't hesitate to reach out. Thank you for choosing to stay with us.Best Regards,

6/10 Soddisfacente

Andre

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was fine, although I never got my deposit back.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Alicia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great hotel
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

PERCIVAL, Las Pinas

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It’s nice and looks safe but lacks presence of security especially in the entrance and exit of the main lobby.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

8/10 Buono

Douglas

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Servizi
Spacious room, very good shower, amazing burgers, room was airport side, was noisy into early hours, but was a great vantage point for plane watching
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

4/10 Scarso

Ken, New Westminster

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Servizi
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
We checked in and we’re given our room. We went to the room and the lock was one of those ones you had to tap, but our room key wouldn’t tap and the lock didn’t indicate it was being registered at all. So we went back downstairs and they gave us new key, and a lecture on how to use the key, and sent us back up. They also sent Security up to “help“ us. When Security showed up they realized that the room we had didn’t have the type of lock that you slide the key in, and in fact, wasn’t even open for use. So we got moved down the hall to room 1230. Well the room keys in that one wouldn’t work apparently because the battery pack was dying for the key slot pack. So we went out for dinner on the promise that engineering would come up and fix it. We got back to the room. It wasn’t fixed. Same problem. So back down to the front desk for new keys. And when I finally got a green light activated on the second set of keys, the door wouldn’t open easily as it was stuck.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

April

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We enjoyed our stay.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Sharon, Surgoinsville

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Flew in from Tokyo and stayed at the Hilton one night prior to boarding our final leg home. Very comfy and comvenient.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

6/10 Soddisfacente

Charles

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Servizi
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
The rooms in this hotel need updating. Our first room smelled of sewer gas. We cannot have been the first people to notice it. The staff was great, and moved us, and the hotel is in a very convenient location with great transportation, but I would prefer a more updated place.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

6/10 Soddisfacente

Erin

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Rooms are old and dingy. Pillows and mattresses are are horribly uncomfortable; felt like sleeping on a board! Pool was filthy.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Franco Ramirez, il giorno 12 apr 2024
Dear Erin,We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Providing a comfortable and enjoyable stay for our guests is our top priority, and we apologize if the condition of your room and the amenities fell short of what you were expecting. Your feedback regarding the pillows, mattresses, and pool cleanliness is important to us, and we will address these concerns with our team to ensure improvements are made. We appreciate your honesty and will use your feedback to enhance the experience for future guests. If you would like to discuss your concerns further, please feel free to reach out to our management team. Thank you for bringing these issues to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay in the future.Best Regards,

6/10 Soddisfacente

Cynthia

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Non mi è piaciuto: Pulizia
This hotel is Hilton in name only -- or at least the room I stayed in. There was mold growing in the bathroom. The carpet had nasty stains on it and needed to be replaced. The common areas are well maintained. But it's clearly a dated and aging hotel that benefits from its location -- and its name.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Franco Ramirez, il giorno 12 apr 2024
Dear Cynthia,We're truly sorry to hear about your disappointing experience during your stay. Providing a clean and comfortable environment for our guests is of utmost importance to us, and we apologize for falling short of your expectations. Your feedback regarding the condition of the bathroom, carpet, and overall impression of the hotel is deeply concerning, and we will address these issues with our team to ensure they are rectified promptly.While we're glad to hear that you found the common areas well maintained, we understand that this does not excuse the shortcomings you experienced in your room. We take your feedback seriously and will work diligently to make the necessary improvements to ensure a more pleasant stay for our guests in the future.Thank you for bringing these issues to our attention, and we sincerely apologize for any inconvenience this may have caused you. If you would like to discuss your experience further or if there's anything else we can do to address your concerns, please don't hesitate to reach out to our management team. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to regain your trust and welcome you back for a more positive experience.Best Regards,

10/10 Eccellente

Yonell

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Carlos

Viaggio di gruppo, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff is amazing
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Daniel Gregorio Ponce

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent hotel with very easy access from LAX
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

8/10 Buono

Toni

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was great for the furry convention. Lots of great panel rooms with decent a/v equipment. The rooms were all cold. Not sure if this was done on purpose for the fursuiters but those of us without one were mostly freezing. The staff was great and attentive. The one thing that i have to say negative, and that is just unconscionable on the hotel's part is, the prices in their Bistro were completely over inflated. How dare you sell a bag of Boom chika popcorn or a 20 ounce soda for almost 8 dollars each? I was forced to walk to the grocery just to avoid spending anymore of my money there.14 dollars for a glass of draft beer. Absolutely ridiculous prices.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

joerg arnold, Slanesville

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Don’t want to write a comment- you should not force it
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Zeke

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Adam

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Perfectly located LAX hotel.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

8/10 Buono

Michelle

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Tina

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The inside of the hotel was beautiful. All the staff was very kind and respectful. I liked the variety of dining options as well.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024

6/10 Soddisfacente

Owen

Mi è piaciuto: Personale e servizio
.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Franco Ramirez, il giorno 3 apr 2024
Dear Owen,Thank you for your feedback. We appreciate your recognition of our staff and service. We strive to provide exceptional service to all our guests. If there are any areas where we can improve to earn a higher rating from you in the future, please feel free to let us know. We value your feedback and hope to welcome you back for an even better experience.Warm regards

6/10 Soddisfacente

Sherri

Mi è piaciuto: Personale e servizio
The shower in my room did not work. I reported it to front desk upon checkout. The door would unlock but I has to slam it open every time I entered the room The metal lock was broken. Also reported to front desk. Hotel Lobby and restaurant area was beautiful. My hotel room itself was like staying at Motel 6. Reported to front desk.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Franco Ramirez, il giorno 3 apr 2024
Dear Sherri,We apologize for the issues you encountered during your stay. Your feedback is valuable, and we're sorry for any inconvenience caused by the malfunctioning shower and broken lock. We will address these maintenance issues promptly to ensure a more comfortable experience for our guests in the future. Thank you for bringing these concerns to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more satisfactory stay.Warm regards,

8/10 Buono

Raymond

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

8/10 Buono

Reiko

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

randall

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
All went well
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Muriel

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The Hilton Los Angeles Airport was a nice getaway for my son and his girlfriend. He said the hotel and rooms were nice, and they were able to use the transportation services to go to the beaches.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024

10/10 Eccellente

Ramin

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The design of the lobby.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024

10/10 Eccellente

SAURI

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Cerca de aeropuerto
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

CRESENCIA SERNAS

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was a calm stay, they were helpful and treated us kindly, and respectfully.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024

10/10 Eccellente

Greg

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Service and all the food areas was outstanding amenities were wonderful convenience to the airport in Los Angeles was second to none
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

10/10 Eccellente

Collene, Ocala

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

10/10 Eccellente

Cynthia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

10/10 Eccellente

jesus

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
H
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

10/10 Eccellente

Patty

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Everyone at the hotel is very professional and helpful. We especially appreciate the valet,Vincent… he remembers us every time we arrive in the Valet parking
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024