Esterni

Recensioni per Radisson RED Madrid

4 out of 5
Radisson RED Madrid
Atocha 123, Madrid, Madrid

Recensioni

8,8

Eccellente

Valutazione di 10 - Eccellente. 104 su 163 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 35 su 163 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 13 su 163 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 5 su 163 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 6 su 163 recensioni" "

9,2/10

Pulizia

9,0/10

Personale e servizio

8,4/10

Servizi

9,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Beatrice

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Ottimo soggiorno, personale gentile, camera confortevole e molto accessoriata. Colazione ricca e varia
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Wojtek, il giorno 12 ago 2023
cara Beatrice, grazie mille per le tue gentile parole, cordiali saluti da Madrid RED. Wojtek, Front Desk

10/10 Eccellente

cecilia

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Ottima posizione, colazione a buffet molto buona
Soggiorno di 2 notti a marzo 2023
Risposta di Marina, il giorno 10 apr 2023
Dear Cecilia,We are glad to see you enjoyed your time at Radisson RED Madrid. Thank for dedicating a moment to provide us your feedback. We hope to see you welcome yo again soon.Best regards,

10/10 Eccellente

Federica

Soggiorno di 3 notti a marzo 2023
Risposta di Marina, il giorno 10 apr 2023
Dear Federica,Thank you for choosing Radisson RED Madrid for your stay. We are glad to see that you enjoyed your time with us, and hope to see you again soon.Best regards,

10/10 Eccellente

Federica

Soggiorno di 1 notte a marzo 2023
Risposta di Marina, il giorno 10 apr 2023
Dear Federica,We are very happy to see you enjoyed your time at Radisson RED Madrid, and we are looking forward to welcoming you again soon.Best regards,

10/10 Eccellente

katy

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great room. Stayed with 2 children so we had 3 x single beds. Very happy. Breakfast was ok. Not amazing but good enough.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Wojtek, il giorno 27 mar 2024
dear katy, Thank you for sharing your experience! We're delighted to hear that you enjoyed your room and that it accommodated your family's needs well. We appreciate your feedback regarding the breakfast, and we'll certainly take it into consideration as we strive to improve our offerings. If there's anything else we can do to enhance your stay in the future, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you and your family back again soon! Wojtek

10/10 Eccellente

Ylebsuy Sarabastik Daniela

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Bueno
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Wojtek, il giorno 27 mar 2024
dear Daniela, Thanks for your feedback, we appreciate it! best, Wojtek, Guests Relations RED.

6/10 Soddisfacente

Elitza, McLean

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Pros - location! Cons - older; issues with room, overpriced for what you get, crazy noise every night from bar downstairs (can hear on 5th floor)
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di wojtek, il giorno 9 mar 2024
dear Elitza, thank you for your comments, we appreciate it. Looking forward to welcoming you back, Best wishes, Wojtek, Guests Relations RED.

6/10 Soddisfacente

Takako

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Wojtek, il giorno 27 mar 2024
Dear Takako, Thank you for your feedback, we do appreciate it! see you soon, Best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

10/10 Eccellente

fumiya, Otaku

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
朝早くの到着にも関わらず荷物を預かっていただけ充実した観光が出来ました。駅近くにあるため朝の列車にも余裕で乗車出来とても良かったです。
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Wojtek, il giorno 26 feb 2024
Dear Fumiya, thank you for your feedback, we do appreciate it! best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

6/10 Soddisfacente

mario

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Moderna bien ubicada pero no honraron mi beneficio de expedia NO me dieron mejor habitacion y NO me dieron beneficio VIP
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Wojtek, il giorno 26 feb 2024
Estimado Mario, muchas gracias por su comentario. Esperamos nos de otra oportunidad en el futuro donde podr'a disfrtutar de los benefios VIP. Saludos, Wojtek, Guests Relations RED.

8/10 Buono

Takuya

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Servizi
アトーチャ駅そばでプラド、王立の両美術館にも近く利便性がよい。 ダウンタウンで敷地も広く取れないので仕方ないが共用部がレストランをはじめ余裕がない気がしました
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Anastasia FO, il giorno 14 feb 2024
Dear Takuya, Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your positive comments about our convenient location. We understand your concerns about the limited space in our common areas, including the restaurant. We will take your feedback into consideration to improve our services. We hope to welcome you back in the future.Sicnerely,AnastasiaFront Desk

10/10 Eccellente

Amy

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I liked the room and the special christmas cookies mantecados that they shared with us. The music in the elevator lobby is too loud. Our room was over the courtyard and very quiet. Much of the furniture in the lobby was very uncomfortable. The self checkin was a little rough but the staff was friendly. Great location and close to train station and museums!
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di wojtek, il giorno 3 feb 2024
Dear Amy, Thank you for your feedback, we really appreciate it! best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

10/10 Eccellente

alejandra

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Habitación sin aspirar o sacudir
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2023
Risposta di wojtek, il giorno 3 feb 2024
Dear Alejandra, Thank you for your feedback, we really appreciate it! Sorry for the housekeeping issues. best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

10/10 Eccellente

Gonzalo

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Amazing and near train station
Risposta di wojtek, il giorno 3 feb 2024
Dear Gonzalo, Thank you for your feedback, we really appreciate it! best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

2/10 Terribile

Mamatha

In Oct 2023 we stayed at Radisson and absolutely loved it, however without realizing, I booked a stay for incorrect dates in Dec 2023, however in spite of numerous follow ups and request, they did not respond to my cancellation request with a refund. Such a bring brand should be flexible on policies.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Wojtek, il giorno 5 gen 2024
Dear Mamatha, Thank you for your comments, we really appreciate it! Unfortunately we can not cancel or change reservations made with travel agencies, you always have to cancel them directly where you made them. Thank you for your understanding. best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

2/10 Terribile

LAWRENCE

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
My stay at the Raddison Red Hotel in Madrid (5 Star) was beyond horrible and atrocious. When we reached the hotel on our first day, nobody came to even help with our baggages even though we were constantly stared at by the staff. Additionally, on the first night, we noticed that our hotel room’s phone wasn’t working. Due to this, we told the staff and receptionists downstairs more than three times about this issue and nothing was resolved. Moreover, on the second day, we tried to visit the hotel’s restaurant for lunch and we were greeted very poorly by the staff at the restaurant, with phrases such as “What do you want? Why are you here”. Lack of courtesy. Furthermore, every time our hotel room got “cleaned”, we weren’t given new lotion bottles, even though the bottles given were less than 5ml, and we weren’t given new bar soaps even though this was the third time our room was getting “cleaned”. In conclusion, our stay at this hotel was not at all what is expected of a 5 star hotel and it was even less of a 3 star hotel.
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Reception Team, il giorno 1 gen 2024
Thank you very much for taking the time to provide us with your valuable feedback and rating. We deeply regret that we did not meet your expectations regarding your reservation. Please accept our apologies for the inconvenience you experienced during your stay.Best regards,

10/10 Eccellente

LUIZ CESAR

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ótimo
Hotel moderno, ótimo atendimento da recepcionista argentina, fácil e rápidos check in e check out, quarto amplo e moderno, banheira e ducha e espelho enorme para mulher. Água no corredor e suco e café free de manhã no saguão. Perto da estação de trem Atoche, uns 400 metros e de todo o centro histórico, acesso ao metro e ônibus em 100m. Passamos o natal no restaurante do hotel, ceia muito boa e preço justo!. Vale a pena se hospedar, com certeza voltaremos!!!
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Wojtek, il giorno 29 dic 2023
Dear Luiz Cesar, Thank you for your kind words! We will congratulate Flavia on your behalf. Thanks for your feedback, we really appreciate it. Best regards, Wojtek

8/10 Buono

rodrigo

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very Good
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Wojtek, il giorno 29 dic 2023
Dear guests, thank you for your feedback, we do appreciate it! our best from Madrid. Wojtek

8/10 Buono

ellen

Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Wojtek, il giorno 13 gen 2024
Dear guests, thank you for your feedback, we really appreciate it! best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

8/10 Buono

Francisco

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The staff was very friendly and professional. I had a problem with my initial reservation and they resolved it with no stress to me or my party.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Wojtek, il giorno 20 dic 2023
Dear Francisco, Thank you for your great feedback, with best regards from Madrid. Wojtek, Front Desk.

8/10 Buono

A E

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Visit marred by too-loud music
For a business hotel, where I need to make calls and have discussions, the background music was much too loud. Thumping bass in the background, means calls sound like they are from a Disco - I will not come back for this reason
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Wojtek, il giorno 9 dic 2023
dear guests, thank you for your feedback! We are glad that you enjoyed your stay! we are sorry to hear you did not like our music. best regards, Wojtek

8/10 Buono

Kevin

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di wojtek, il giorno 9 dic 2023
dear Kevin, thank you for your feedback! We are glad that you enjoyed your stay!best regards, Wojtek

10/10 Eccellente

Amitkumar

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Wojtek, il giorno 9 dic 2023
dear guest, thank you for your feedback! best regards

10/10 Eccellente

Carlos

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent service
Soggiorno di 4 notti a novembre 2023
Risposta di Wojtek, il giorno 9 dic 2023
dear Carlos, thank you for your feedback! We are glad that you enjoyed your stay!best regards, Wojtek

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Wojtek, il giorno 9 dic 2023
dear guests, thank you for your feedback! We are glad that you enjoyed your stay!best regards, Wojtek

8/10 Buono

Maritza

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
It was perfect for what we needed. Cool terrace room and good location. The temperature and dryness in the rooms was tough to deal with
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Insaf, il giorno 19 nov 2023
Dear Maritza,Thank you for taking the time to write your review.Please accept our apologies for the inconvenience you experienced due to the heat during your stay.Kind regards,

8/10 Buono

Diego

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Bed mattresses were hard
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Wojtek, il giorno 9 dic 2023
dear Diego, thank you for your feedback! We are glad that you enjoyed your stay!best regards, Wojtek

10/10 Eccellente

JUAN MANUEL

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Wojtek, il giorno 9 dic 2023
Estimado Juan Manuel. Muchas gracias por su alta puntuación. Esperamos darles la bienvenida de nuevo muy pronto. Saludos! Wojtek

10/10 Eccellente

Steven

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Wojtek, il giorno 9 dic 2023
dear Steven, thank you for your feedback! We are glad that you enjoyed your stay!best regards, Wojtek

10/10 Eccellente

Davide

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
GREAT HOTEL...5 STARS
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di wojtek, il giorno 4 nov 2023
Dear Davide, thank you for your great feedback, we appreciate it! best regards, Wojtek, Front Desk

10/10 Eccellente

Davide

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
5 Stars Hotel
Soggiorno di 6 notti a ottobre 2023
Risposta di Wojtek, il giorno 30 ott 2023
Dear Davide, thank you for your feedback! we really appreciate it! with best regards, Wojtek, Front Desk

8/10 Buono

Flor

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 7 notti a ottobre 2023
Risposta di Wojtek, il giorno 4 nov 2023
Dear Flor, thank you for your great feedback, we appreciate it! best regards, Wojtek, Front Desk

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
HORRIBLE EXPERIENCE. DO NOT STAY HERE!
This is actually the first review I've ever done on a hotel, but I couldn't let another minute go by without letting future guests know of my HORRIBLE experience dealing with staff and management. I was double charged for a two-night stay. (And this was the second time I stayed here, the first being a few weeks earlier). Hotels.com spoke to the finance person at Radisson Red, who agreed that he saw the double charge. He requested Hotels.com send an email, and once received, he would refund my money. That was four days ago. I reached out to Hotels.com this morning to inquire why I hadn't received my refund. Hotels.com once again reached out to Radisson Red and the manager said they will not be giving me back my money as they are denying the double charge. In this day and age, when you can actually SEE the double charge on your bank statement, it seems odd and extremely unprofessional to think that simply denying a double charge will make it go away. I now have to cancel my card (it's the only way to dispute a charge with my bank's Visa card), and go to the bank to sit down with an associate and show them the double charge and dispute it. It will take another two hours of my time--not including the two hours spent disputing this charge--when I could be working to earn a living. Radisson Red has absolutely HORRIBLE staff and their management needs to learn a thing or two about dealing with their guests. I will NEVER stay at this hotel again.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Wojtek, il giorno 4 nov 2023
Dear guestsWe sincerely apologize for the inconvenience you experienced with the room charge during your stay. This is not the level of service we aim to provide, and we understand your frustration.We've looked into this matter, and it appears to have been a miscommunication between our reception and the finance department We regret that it was not resolved to your satisfaction during your stay. Your feedback is valuable to us, and we have taken steps to ensure better coordination between our teams.In addition, we are sorry for not reaching out to you after your stay to address this matter. This is an oversight on our part, and we appreciate your understanding.If you are planning to return to Madrid, please feel free to contact us directly, and we will ensure this issue is rectified promptly. We hope to have the opportunity to make it right for you in the future.Thank you for choosing our hotel. Best regards,

10/10 Eccellente

Richard, Castle Rock

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great staff. Walkable to the historic district and Plaza Mayor. Very convenient.
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2023
Risposta di Wojtek, il giorno 30 ott 2023
Dear Richard, thank you for your feedback! we really appreciate it! with best regards, Wojtek, Front Desk

8/10 Buono

William

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Convenient location, good room facilities, room well-cleaned each day, very helpful staff. However a red and black decor is not restful, and in the dim passages dull red-on-black signage is not easy to read. Over-loud music blaring in the lobby and elsewhere spoils the experience. I've stayed here several times before the revamp but I probably won't return.
Soggiorno di 7 notti a ottobre 2023
Risposta di Wojtek, il giorno 21 ott 2023
Dear William, thank you for your feedback, we really appreciate it! Best regards, Wojtek, Front Desk

10/10 Eccellente

Rita

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very nice hotel. Great location near Teina Sofia and the Prado. Comfortable bed, lovely room and lobby decor
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Wojtek, il giorno 21 ott 2023
Dear Rita, thank you for your feedback, we really appreciate it! Best regards, Wojtek, Front Desk

8/10 Buono

Inger M S

Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Anastasia Front Desk, il giorno 21 ott 2023
Dear Inger,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson RED Madrid. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,

6/10 Soddisfacente

Lucas

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice hotel. Good rooms. Staff adequate. I had a room looking out on a side road. On Friday and Saturday very much noise from people waiting in a queue for a nightclub. Noise till 6.30. On Sunday night it was quiet. Tip for a room which doesn’t has a view on the sidestreet with the club
The queue at night
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Wojtek, il giorno 21 ott 2023
Dear Lucas, thank you for your feedback, we really appreciate it! We are sorry about the noises coming from outside. Best regards, Wojtek, Front Desk

10/10 Eccellente

Juan D

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Wojtek, il giorno 21 ott 2023
Dear Juan, thank you for your feedback, we really appreciate it! Best regards, Wojtek, Front Desk

10/10 Eccellente

MIchael

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This was a great location for our stay in Madrid. Walking distance to Atocha station, Prado Museum and Retiro Park. Lots of great restaurants on the side streets.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Wojtek, il giorno 21 ott 2023
Dear Michael, thank you for your feedback, we really appreciate it! Best regards, Wojtek, Front Desk

10/10 Eccellente

Erika

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
A very nice hotel. Very convenient to the train station. Very busy area - noisy all night. Strange bathroom configuration with very little privacy.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Wojtek, il giorno 21 ott 2023
Dear Erika, thank you for your feedback, we really appreciate it! Best regards, Wojtek, Front Desk

4/10 Scarso

Ziqin

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The hotel’s interior decoration was fabulous and reception was friendly. Unfortunately we had a bad experience. The AC in our room is either break or just working poorly as it is and informing the staff didn’t helped us. We turned the AC to the highest wind level to 20 degree but could still barely feel the cold wind. The temperature was like 30 degrees Celsius during the day, and on the first day we checked-in the room was hot and we stayed about 30 minutes in the room with AC on but still the temperature was not going down. We had to leave the AC on and leave the room for 3 hours and come back to feel it cool down a bit. On the second day we leave the room power and AC on before we leave but cleaning service seems to turn off the power when we are not in the room so we come back to a hot room again. Worst thing is that we told the front desk about this issue 2 days in a roll, they said they will send maintenance to take a look and we heard nothing after. No one called us to follow up, neither explained it’s fixed or not or offer to changing room for us. We only stayed for 2 nights so has this issue for the whole time of our stay. Besides we are close to the Atocha station and our room was on the second floor so it’s pretty noisy at night, my boyfriend had trouble sleeping with those noises. If you are staying here, try to get the higher floor if possible.
Risposta di wojtek, il giorno 21 ott 2023
Dear Ziquin, thank you for your feedback, we really appreciate it. We are sorry about the AC problems you experienced. Best regards, Wojtek, Front Desk

4/10 Scarso

Brianna

Non mi è piaciuto: Pulizia
I was very disappointed with my stay here. I reserved a superior room terrace and when I got to my room, the room reeked of cigarettes. The hotel has a smoke-free policy so it was the fault of a guest and not the hotel but I don't know why steps were not taken to rid the room of the smell. I was given a new room of supposedly equal caliber but the room was half the size and the terrace was no where near as nice. It was frustrating to know that I was paying for the same for a room of far less quality but I was told it was the only room left of the "superior" terrace room type. I did not enjoy the room as it was very small and not a lot of room to fit my luggage. My AC also did not work the entire time. Also, the shower also had nowhere to store your shower toiletries. Outside of my actual room experience, I found the staff to be pleasant but I would not stay here again or would recommend it to anyone.
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di Wojtek, il giorno 21 ott 2023
Dear Brianna, thank you for your feedback, we really appreciate it. We are sorry about the AC issues you experienced. We will revise the problem in the room you stayed so the next guest wii not have the same problem. Best regards, Wojtek, Front Desk

8/10 Buono

Maria

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Wojtek, il giorno 30 set 2023
Dear Maria, Thank you for your feedback. We appreciate it! With best regards from Madrid, Wojtek, Front Desk

10/10 Eccellente

KAREN

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio
This property needs some remodeling
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di Wojtek, il giorno 30 set 2023
Dear Karen, Thank you for your feedback. We appreciate it! With best regards from Madrid, Wojtek, Front Desk

6/10 Soddisfacente

Janai, Midlothian

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi
Soggiorno di 5 notti a settembre 2023
Risposta di Wojtek, il giorno 21 ott 2023
Dear Janai, thank you for your feedback, we really appreciate it! Best regards, Wojtek, Front Desk

8/10 Buono

Verónica

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Wojtek, il giorno 20 set 2023
buenos días Verónica, muchas gracias por sus comentarios. Buen día! saludos

10/10 Eccellente

MARIA

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very quaint and newly renovated property. The staff was very helpful and the location is ideal.
Soggiorno di 5 notti a settembre 2023
Risposta di Marina, il giorno 16 set 2023
Dear Maria,Thank you for your feedback. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay so much and we hope to welcome you back soon.

10/10 Eccellente

Marcus

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Wojtek, il giorno 11 set 2023
dear Marcus. Thank you for your feedback! we really appreciate it! best regards

2/10 Terribile

saroj, monroe township

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
This property is located near all amenities but the room we got was right next to club and all night long it was noisy couldn’t sleep any of the nights. They also didn’t offer any of the VIP benefits to us.
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di Kiko, il giorno 9 set 2023
Dear Guest.First of all, thank you very much for taking the time to rate us.We deeply regret that your stay with us was negative.We apologize for all the inconveniences you had during your stay and we take note of them to improve.If you stay in Madrid again, we would love to welcome you back so that you can check that we have solved everything you have told us.Best regards and thanks again.Kiko, Front Desk