Sulla spiaggia, sabbia bianca, lettini da mare, ombrelloni

Recensioni per Meliá Nassau Beach - All Inclusive

4 out of 5
Meliá Nassau Beach - All Inclusive
1 West Bay Street - Cable Street, Nassau, New Providence

Recensioni

7,2

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 247 su 999 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 331 su 999 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 219 su 999 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 113 su 999 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 89 su 999 recensioni" "

7,6/10

Pulizia

7,4/10

Personale e servizio

7,0/10

Servizi

7,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

10/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 7 notti a dicembre 2019
Risposta di Guest Experience Manager , il giorno 18 gen 2020
Dear Guest, Thank you much for rating our resort. Warmest regards, Cecilia Sit

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 5 notti ad aprile 2019
Risposta di Guest Experience Manager, il giorno 16 mag 2019
Dear Guest, Thank you for rating our resort, your feedback is very appreciated. Sincerely yours, Cecilia Sit Guest Experience Manager

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 7 notti ad aprile 2019
Risposta di Guest Experience Manager, il giorno 5 mag 2019
Dear Guest, Thank you for your rating, we will continue to improve our services and products. Warm regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
All inclusive
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2019
Risposta di Guest Service Center Management, il giorno 11 mag 2021
Dear Guest, Thank you very much for your rating and support. We are looking foward to welcoming you back soon. Kind regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a gennaio 2020
Risposta di Guest Service Center Management, il giorno 30 mar 2021
Dear Guest, Thank you very much for your rating and visit. We are looking forward to welcoming you back soon. Kind regards

8/10 Buono

Julie, Ny

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Loved it I just wish they had more things to do at midnight on weekends
Soggiorno di 4 notti a giugno 2019
Risposta di Melia Nassau, il giorno 31 ott 2020
Thank you for your response. We hope you enjoyed the entertainment during the evenings.

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 4 notti ad aprile 2020
Risposta di Melvern Williamson, il giorno 9 apr 2020
Good day, Please give us more information as we would welcome your feedback. Warm regards,

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 4 notti a marzo 2020
Risposta di Melvern Williamson, il giorno 6 apr 2020
Dear Anonymous, can we be of assistance?

2/10 Terribile

Sarah

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Closed resort, ignoring request for refund
We arrived on a Sunday, and were told that our stay would be cut short due to closong on Wednesday. No restaurants were open. Just the buffet. No amenities, snorkel gear, etc. Tuesday at 10am we were told to leave by noon. I have not been refunded the 4 nights we had already paid for, and haven't been told they will be refunded or that I'll be compensated in any way. Hotels.com contacted them too, but were told to call back. Phones aren't being answered. Emails ignored. I have emailed the Reservations email as well as the general email address.
Soggiorno di 6 notti a marzo 2020
Risposta di Melvern Williamson, il giorno 30 mar 2020
Dear Sarah, Please accept my apology for the delay in response. Please note, due to COVID 19, the resort operation has been suspended. The resort is closed. We understand your urgency to have this matter resolved and we ask for your patience during this time. All emails will be answered. Warm regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
We really enjoyed our four night stay. Pretty much everything was good except the room cleanness. Buffet was decent, service was very friendly. Overall happy, would definitely be back.
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2020
Risposta di Melvern Williamson, il giorno 27 mar 2020
Dear Anonymous, Thank you for such a wonderful review. We truly appreciate you taking the time to comment. We will ensure to share the areas you mentioned with the team. We hope to see you back soon. Warm regards,

10/10 Eccellente

Hernandez, Boston

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We enjoyed our stay. Everyone was very accommodating and super friendly! It was our daughters birthday and everyone made her feel so special! The team is wonderful, definitely looking forward to stay there again.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2020
Risposta di Melvern Williamson, il giorno 24 mar 2020
Dear Hernandez, Thank you for stay with us and taking the time to give a comments. We hope you will come back and see us soon. Warm regards,

10/10 Eccellente

Michelle, Fort Worth

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I'd definitely go back. The food was amazing. Everyone went above and beyond
Soggiorno di 5 notti a marzo 2020
Risposta di Melvern Williamson, il giorno 24 mar 2020
Dear Michelle, Thank you for giving us a post and we hope to see you back real soon. Warm regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff was great, so friendly and welcoming. The room was clean and spacious.
Soggiorno di 4 notti a marzo 2020
Risposta di Melvern Williamson, il giorno 24 mar 2020
Dear Anonymous, Thank you for such a wonderful post. We do hope you will come back and see us very soon as we would love to welcome you. warm regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff was excellent and due to how large the resort is there is something for everyone...
Soggiorno di 6 notti a marzo 2020
Risposta di Melvern Williamson, il giorno 24 mar 2020
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to give us such a wonderful post. We look forward to having you back with us. Warm regard,

10/10 Eccellente

Leroy

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I love everything thing, the comfort thr friendly staff the service was excellent
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di Melvern Williamson, il giorno 24 mar 2020
Dear Leroy, Thank you for a wonderful post. We are happy your choose to stay with us and hope to see you back soon. Warm regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 4 notti a marzo 2020
Risposta di Melverne Williamson , il giorno 24 mar 2020
Thank you so much for your rating! We look forward to your next vacation with us in Paradise. Warm Regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Variety of restaurants was perfect, pools and hot tubs were great. Proximity to the beach was amazing.
Soggiorno di 10 notti a marzo 2020
Risposta di Melverne Williams , il giorno 24 mar 2020
Thank you soo much for your amazing review! We are so elated that you gave us 5 stars! We look forward to hosting you again in the future. Warm Regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
I love the view right outside our room of the pools and the ocean I believe that so many of the rooms have this view. The beaches were clean there were plenty of chairs around for all the pools and the beach. I frequently saw the staff cleaning is this virus is going around I do think it could use a little bit more updating as far as the carpet goes. Cleaning the chairs and inside the room and the curtains seem to be needing cleaned on the cushions.
Soggiorno di 5 notti a marzo 2020
Risposta di Melvern Williamson, il giorno 24 mar 2020
Dear Anonymous, Thank you for sharing your post with us. We sincerely appreciate you giving a wonderful review. Thank you for noticing the staff taking precaution due to the outbreak. We hope to see you when this is all behind us. Warm regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a marzo 2020
Risposta di Melverne Williamson, il giorno 24 mar 2020
WOW! Thank you for rating! We truly appreciate your feedback! Looking forward to hosting you on your next visit! Warm Regards,

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a marzo 2020
Risposta di Melverne Williamson , il giorno 25 mar 2020
Thank you for your comments. As a resort we strive to provide exceptional service to all of our guests and we regret that we fell short in this instance. Please note that we will use your feedback as a training opportunity to improve our operations in the future. We trust that you will allow us another opportunity to regain your confidence on a future stay with us. Warm Regards,

6/10 Soddisfacente

L, New York

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Food was poor. Fairly basic Nicer restaurants needed to book few days ahead for decent time. Still not that exciting and wanted extra for decent dishes.... If you drink worth going all inclusive: if not disappointed Room dated and needed some improvements. Cold tap didn’t work, broken. No full length wardrobe. No conditioner (whole hotel ran out) and tight on replenishing toiletries and water
Soggiorno di 3 notti a marzo 2020
Risposta di Melverne Williamson , il giorno 24 mar 2020
Dear L, Thank you for taking the time to share you review from you recent stay with us. We are disappointed that you did not enjoy your stay and restaurants. As a resort we strive to provide exceptional service and we regret that we fell short in this instance. We will definitely use your feedback as a training opportunity to further enhance our resort in the future. Once again we thank you for staying with us. Warm Regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a marzo 2020
Risposta di Melverne Williamson , il giorno 25 mar 2020
Thank you for your review. We truly appreciate you taking the time to write us regarding your stay. We look forward to hosting you again in the future. Warm Regards,

6/10 Soddisfacente

KatGee, Boca Raton,FL

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
We were given a room with a view of the construction going on and A tiny view of the water. The front desk staff and dinner reservations staff were rude and extremely unfriendly. To get a dinner reservation is almost impossible so you’ll probably eat at the market place a lot which is bland buffet style foods. If you do get a chance eat at the Mexican restaurant that was delicious and the waiter was great. Also if you happen to get crappy whether like we did with all the heavy winds don’t even count on the pool being heated. Oh yeah and it’s not so family friendly. That hotel was more for young kids and singles.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2020
Risposta di Melverne Williamson, il giorno 24 mar 2020
Dear KatGee, Thank you so much for taking the time to give us such as detailed review. We truly appreciate your feedback. As a resort we strive to provide exceptional service to all of our guests and we regret that we fell short in this instance. This feedback will be shared to enhance training across the property. We are happy that you enjoyed the cuisine at our Mexican restaurant. We trust that you will allow us another Warm Regards

6/10 Soddisfacente

Karina, New York

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Like the beach , boardwalk, the nearby market open to resort guess , like the pool and the benches fo seating by the beach and pool , like the pool garden lunch and options , like the inside bar and upstairs bar . Didn’t like the pool bar drinks , didn’t like that for Meliá resort while it advertises didn’t have spring breakers resort was packed with young college age adults pre adults that took up entire resort amenities, bar was mostly unreachable , certain drinks ran out and was surprised they didn’t offer top shelf liquor was not the Meliá experience I am used to and priced paid for having spring breakers onsite was over priced . However resort is beautiful but quality of food and liquor could be better for Meliá reputations .
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2020
Risposta di Melverne Williamson , il giorno 24 mar 2020
Dear Karina, Thank you for your detailed review. We are delighted that you enjoyed the beach, boardwalk, pools and garden. We apologize for any inconveniences experienced during your visit. We will use your feedback to improve our operations in the future. Warm Regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
For what I paid I thought the hotel was clean and had all the amenities I expected. My only complaint is that multiple times during the week they claimed to run out of water bottles and felt like I had to pull teeth to get water.
Soggiorno di 5 notti a marzo 2020
Risposta di Melverne Williamson, il giorno 24 mar 2020
Thank you for your detailed review regarding your stay with us. We sincerely apologize for any misunderstanding regarding the distribution of our water bottles. This information has been shared with the respective management team as a training opportunity to prevent reoccurrences in the future. Warm Regards,

8/10 Buono

Lexy, New York

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The property was beautiful, however at times I felt the staff could have been a little more pleasant and accommodating to their guests.
Soggiorno di 5 notti a marzo 2020
Risposta di Melverne Williamson, il giorno 24 mar 2020
Dear Lexy, Thank you for much for taking the time to share your feedback with us from your recent stay. We are elated that you enjoyed our property and the atmosphere. We will certainly use you feedback regarding our associated for training purposes. We hope that you will allow us to regain your confidence in this regard on your next visit. Warm Regards,

10/10 Eccellente

Nicole, Brooklyn, NY

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I loved the Melia, we stayed there for six days and enjoyed every second. Such a great all inclusive resort. The food was great, so was the property and the amenities. I definitely would stay again.
Soggiorno di 5 notti a marzo 2020
Risposta di Melverne Williamson, il giorno 24 mar 2020
WOW! Thank you for your awesome review! We truly appreciate you taking the time to share about your stay with us. We pride ourselves in providing exceptional service to all of our guests and are delighted that you enjoyed your stay with us in Paradise! Looking forward to your next visit! Warm Regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a marzo 2020
Risposta di Melverne Wiliamson, il giorno 24 mar 2020
WOW! 5 STARS! Thank you for your awesome rating! Looking forward to you next stay with us! Warm Regards,

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2020
Risposta di Melverne Williamson, il giorno 25 mar 2020
Thank you so much for your review. We truly appreciate your rating. Warm Regards,

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 4 notti a febbraio 2020
Risposta di Guest Experience Manager , il giorno 5 mar 2020
Dear Guest, Thank you for your feedback. Warm regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager

6/10 Soddisfacente

HV, Toronto

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Beautiful beach area, facilities were well maintained. Staff service could be better. More often than expected, the staff seemed stand-offish or indifferent. A handful of them were friendly and helpful however.
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2020
Risposta di Melverne Williamson , il giorno 24 mar 2020
Thank you for your review from you recent stay with us at Melia Nassau Beach. We are delighted that you enjoyed our pristine beached and facilities. We will definitely use your feedback to enhance training amongst our associates. We look forward to hosting you again on another visit. Warm Regards,

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi
This resort had little entertainment and the buffet was very low quality food. The longer we stayed, the worse it got. Construction outside our room was very loud - couldn't open glass doors.
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2020
Risposta di Melverne Williamson, il giorno 24 mar 2020
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We will use this feedback to improve our operations moving forward. We trust that you will allow us to regain your confidence in the future. Warm Regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di Guest Experience Manager , il giorno 3 mar 2020
Dear guest, Thank you for your support. We appreciate having you as our guest. Warm regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager

8/10 Buono

Tom, Ohio

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was clean in the room and though out the Hotel the food was good and seem to be fresh . The shops were nice the beach was outstanding and well kept .
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2020
Risposta di Guest Experience Manager , il giorno 5 mar 2020
Dear Tom, We really appreciate your feedback and hope to have you again in the future. Sincerely, Cecilia Sit Guest Experience Manager

10/10 Eccellente

Chris, Wichita, Kansas

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Spent a four day family vacation here, and really liked this place. I'm not sure I understand all of the complaints I see. It isn't a 5 star resort, but it's not advertised to be a 5 star resort. The rooms were more than adequate, especially considering you don't go to the Bahamas to sit in your room. Food was good, service was good as well. Had no problem getting reservations to any of the restaurant. We made restaurant reservations for the entire trip on the first day. Pools were great, and so was the beach. We would definitely go back here again.
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2020
Risposta di Melverne Williamson, il giorno 24 mar 2020
Dear Chris, Wow! 5 stars! Thank you so much for taking the time to provide such a detailed review! We truly appreciate your loyalty and look forward to hosting you again on your next visit. Warm Regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Wonderful property. Was charged $130 for “guests we must have had over for lunch” even tho we had no guests and were part of the all inclusive. Other than that it was a wonderful stay.
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2020
Risposta di Melverne Williamson, il giorno 25 mar 2020
Thank you for taking the time to share your review with us. We sincerely apologize for the miscommunication regarding the lunch charge. We are so delighted to hear that you did not allow this to mar your vacation experience with us. Looking forward to hosting you on your next visit. Warm Regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2020
Risposta di Guest Experience Manager , il giorno 3 mar 2020
Dear Guest, We are so happy that you have enjoyed your stay. Thank you for choosing our resort. Warm regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager Warm regards, Cecilia Sit

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2020
Risposta di Guest Experience Manager , il giorno 5 mar 2020
Dear Guest, We appreciate you rating our resort. Thank you for choosing us. Warm regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager

8/10 Buono

Liz, Morristown nj

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Check in was very accommodating getting us adjoining rooms for our family
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2020
Risposta di Guest Experience Manager , il giorno 26 feb 2020
Dear Liz, Thank you very much for your wonderful feedback. Hope to see you and the family again in the future. Regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 7 notti a febbraio 2020
Risposta di Guest Experience Manager , il giorno 26 feb 2020
Dear Guest, Thank you for rating our resort. Warm regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 7 notti a febbraio 2020
Risposta di Guest Experience Manager , il giorno 26 feb 2020
Dear Guest, We appreciate you giving us a ratin and we apologize for not meeting your expectations. Sincerely, Cecilia Sit Guest Experience Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice property. Friendly staff. Food was ok. Nothing special.
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2020
Risposta di Guest Experience Manager , il giorno 26 feb 2020
Dear Guest, We appreciate you rating our resort, your feedback is important to us. Warm regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager

8/10 Buono

AB, Colorado Springs

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Beach, Cleanliness, restaurants were great Bathrooms are clean but old-fashioned, needs upgrade
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2020
Risposta di Guest Experience Manager , il giorno 21 feb 2020
Dear AB, Thank you for providing us with feedback. We appreciate you. Warm regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The beach was amazing. The staff was great, super friendly and accommodating. The location was beautiful
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2020
Risposta di Guest Experience Manager , il giorno 21 feb 2020
Dear Guest, We are glad to have provided you with a wonderful stay. Thank you for sharing. Sincerely, Cecilia Sit Guest Experience Manager

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 3 notti a febbraio 2020
Risposta di Guest Experience Manager , il giorno 21 feb 2020
Dear Guest, We appreciate you rating our resort. Thank you. Warm regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 6 notti a febbraio 2020
Risposta di Guest Experience Manager , il giorno 21 feb 2020
Dear Guest, Thank you for the wonderful review. Regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
The beaches were fabulous. The property was very crowded, hard to find chairs during the day, unless you hit up real early to save a seat. Inclusive did not include anything but generic liquor, which was not mentioned when booking hotel. Reservations fir restaurants were very limited. Activities were very limited and not very well posted to guests. I’d have to rate overall a 3
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2020
Risposta di Guest Experience Manager , il giorno 21 feb 2020
Dear valued customer, Thank you for taking the time to share your experience. We are constantly improving our resort to better serve our guests. We apologize for the areas of fault. Warmest regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The beach, towels, and chairs are beautiful. The food was delicious and the staff was helpful!
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2020
Risposta di Guest Experience Manager , il giorno 21 feb 2020
Dear Guest, Thank you much for the comments. We are glad to know you enjoyed your stay. Warmest regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We sent our parents and they said the staff was very nice, the food was very decent, and the beach was beautiful.
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2020
Risposta di Guest Experience Manager , il giorno 21 feb 2020
Dear Guest, Thank you for giving your parents a wonderful getaway. Hope you will join us next time. Warm regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager