Hall

Recensioni per Hilton Prague

5 out of 5
Hilton Prague
Pobrezni 311/1, Prague

Recensioni

8,0

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 432 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 317 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 119 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 67 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 65 su 1000 recensioni" "

8,6/10

Pulizia

8,2/10

Personale e servizio

8,4/10

Servizi

8,2/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Frank

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Bella struttura, pulitissima e con personale gentile, dopo tutto è un 5 stelle. Collocato in zona non bella e un po scomoda per i mezzi pubblici. L'affaccio camera era sull'interno della hall ma tanto gli affacci esterni davano su stradoni e palazzi.
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2022
Risposta di Tetiana, Duty Manager, il giorno 3 set 2022
Dear Frank,Thank you for choosing Hilton Prague and for the time to fill out your feedback regarding your visit.I was pleased that you found our staff helpful and the room clean. However, I regret that you found access to public transport not to your liking even metro and train stations only a few minutes away from the hotel.We're very sorry you were unhappy with the room allocation but all our family rooms face inside the hotel only. We do have a beautiful Junior Suite that can fit for family and you can enjoy the outside view from higher floors.Hope that you will revisit us in not too distant future to find out more about the facilities of our international hotel.

10/10 Eccellente

Davide

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022
Risposta di Katarina, Marketing, il giorno 25 ago 2022
Dear Davide, thank you very much for sharing your high rating. Kind regards

10/10 Eccellente

Fabio

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Non è più l'Hilton di una volta, ormai è più ad un villaggio turistico..ma per il prezzo resta sempre eccellente.
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2021
Risposta di Katarina, Marketing, il giorno 30 ago 2021
Dear Fabio, thank you for sharing your review. We are pleased to hear that you have enjoyed your stay even though the hotel clientele was different this summer. We do hope to welcome you back in the not so distant future. Kind regards

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Hotel enorme e molto scenografico, ascensori panoramici e ampi spazi comuni. Terrazze con bar e localie notturno sul tetto. Servizio auto con autista al costo di un normale taxi. Colazione molto varia con cibo cucinato al momento. Peccato il caffè dai distributori automatici, da un 5 stelle mi aspettavo caffè nel bricco. Comunque complessivamente colazione molto buona. Non mi è piaciuto il fatto che "a causa covid" non puliscono le stanze a meno che il cliente non faccia richiesta la sera prima... anche il cambio asciugamani solo su richiesta. Nessuno ci ha avvertito lo abbiamo scoperto da soli. Anche il check in è stato difficoltoso. Un'ora di coda c'era troppa gente e non ce la facevano a gestirla. Stessa storia al check out ma sono stati più veloci. Una cosa positiva è che ci hanno fatto l'upgrade di una camera perché quella che ci avevano dato non corrispondeva a quella prenotata.
Soggiorno di 2 notti a luglio 2021
Risposta di Marketa, il giorno 4 ago 2021
Dear Guest, Thanks for sharing your feedback, it is very valuable for us. Please accept our apologies for the check in and check out waiting times, we are currently taking measures to ensure that queues are eliminated. I am also sorry you were not satisfied with the cleaning services. Please note that we have has implemented the global Hilton CleanStay programme, a new standard of hotel cleanliness and disinfection to elevate hygiene practices and to ensure every Hilton guest enjoys an even cleaner and safer stay from check-in to check-out. As part of this program, room cleaning is done only upon request. This information is shared in a welcome letter distributed by the hotel reception and in the guest room directory in the guest room TV set. I am sorry you missed this information. Despite the above, we hope to be able to welcome you at Hilton Prague during your stay in Prague. Kind regards Marketa, Marketing.

8/10 Buono

roberto, fiumicino

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
le camere grandi la teiera a disposizione gli accappatoi in bagno
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2020
Risposta di Michaela Sokolova , il giorno 28 mar 2020
Dear guest, thank you for you comment. We are glad that you enjoy your visit in our property. We are looking forward to welcome you in future.

8/10 Buono

Moreno, Volpago

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Servizi
no sauna nella spa in un hotel a 5 stelle solo piscina
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
La struttura è molto curata vicina al centro ed è dotata di un buon ristorante e pub, la colazione è curata, varia e di ottima qualità
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2019

10/10 Eccellente

Germana

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo soggiorno
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2019

10/10 Eccellente

laura

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Praga
Ottimo sogiorno, hotel bello ,pulito e ottima posizione, con 2€ con uber si arriva in pieno centro di Praga.
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2019

10/10 Eccellente

Gionata

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno all'Hilton Prague Hotel dicembre 2019
Ho soggiornato con la famiglia dal 27 al 30 dicembre '19 in occasione della visita alla città di Praga. Sistemazione splendida, camere ristrutturate di recente, ottima pulizia e ottima colazione, 5 stelle meritatissime
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2019

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 3 notti a ottobre 2019

4/10 Scarso

anna maria

Non mi è piaciuto: Comfort della camera
too much noise all the day long including in the sunday, no way to sleep or relax. the room was preatty clean but could have been much better set up. by far the worst hilton i've ever seen.
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2019

6/10 Soddisfacente

RUDY

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Si può migliorare
Soggiorno di 3 notti a giugno 2019

10/10 Eccellente

DAVIDE

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2019

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Buongiorno, quando sono arrivato in hotel non trovavsno la prenotazione, poi e arrivata una rsgazza che Parlava Italiano alla fine ci a aiutati e ci hanno Dato la Camera, dopo sia Mo andati in Piscina un episodio molto brutto, ho visto la mia bimba di 8 anni che da bordo piscina fissava la vetrata difronte praticamente mi sono avvicinato alls bimba e ho visto che cerano uomini nudi che si facevvsno la docvia .non ritorbero piu in questo Hotel ho fatto anvhe un reclamo alla recepcion
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2019

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Bella struttura, ma servizio non all'altezza. Abbiamo prenotato una camera per 2 adulti + 2 bambini, il divano letto è stato trasformato in letto quasi all'una di notte e solo dopo numerose segnalazioni.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 4 notti ad aprile 2019

10/10 Eccellente

Franco

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo soggiorni
Hotel molto buono. Cortesia e professionalità
Soggiorno di 1 notte a marzo 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel di lusso Alti standard qualita'cortesia e servizi
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2018

2/10 Terribile

mayra

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
spariti due giacche di marca della mia proprietà
Assolutamente no, se dimenticate qualcosa nella stanza del hotel non pensate di poterlo recuperare, ho dimenticato un oggetto importante nella camera del hotel, ho chiamato per farmelo restituire via currier e mi hanno risposto che non c’era niente nella camera del albergo quando sono andata via, non mi spiego come una prestigiosa catena di hotel come questa di faccia fregare dal personale di pulizia, non ci sono controlli?, forse non c’è nessun ufficio di oggetti smarriti.
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2018

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
C'erano dei lavori in corso e abbiamo cambiato la camera dopo la prima notte per rumore. Come il lavoro erano in un piano intero il rumore si presentava anche nella nuova camera. Nel secondo giorno ci ha chiesto se volevamo cambiare la camera ancora una volta perché non sarebbe servito acqua nel pomeriggio per 2 ore. Abbiamo rifiutato perché era troppo cambiare la camera ancora una volta. Fora questo disguido il hotel è favoloso come lo standard di Hilton!
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2018

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo 5 Stelle a Praga
Bella Struttura. Buona la stanza con due letti matrimoniali per famiglia di 4 persone. Veramente ottima la colazione. Comodo il parcheggio a pagamento. Servizio e staff ottimo. Per un cinque stelle rapporto prezzo qualità ottimo.
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2018

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel comodo posizionato vicino ai principali punti d'interesse(es 10 minuti a piedi per raggiungere il Ponte Carlo). Personale molto gentile
Soggiorno di 2 notti a giugno 2018

8/10 Buono

w

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
comodo hotel vicino al centro
buon servizio in generale; location interessante, vicino ai mezzi pubblici
Soggiorno di 3 notti a maggio 2018

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Hotel confortevole e pulito,comodo per il centro di Praga.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2018

6/10 Soddisfacente

Sachin

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Good
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Duty Manager, il giorno 13 apr 2024
Dear Mr. Dubb,Thank you for staying at the Hilton Prague Hotel and for completing the review regarding your stay. It was a pleasure for me to learn, that overall you enjoyed your stay with us and that you remained highly satisfied with our services and facilities. I will share your positive scoring with the entire team, and I would like to assure you, that scoring such as yours acts as a great motivator. Thank you very much for your patronage and I look forward to your next stay in our property. Sincerely Yours,Anastasiya Burliayeva,Duty Manager

10/10 Eccellente

Gisela

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Todo fue estupendo. Su ubicación , trato del personal, instalaciones . Súper recomendable!
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Duty Manager, il giorno 9 apr 2024
Dear Gisela,I would like to express my gratitude for choosing to stay at the Hilton Prague Hotel and for taking the time to share your feedback with us. Your review is greatly appreciated. I am delighted to hear that you enjoyed your stay with us and that our services and facilities met your expectations. Your positive comments will be shared with the entire team, as they serve as a great motivator for us to continue providing exceptional service.With kind regards,Jiří, Duty Manager

8/10 Buono

Daniel, Forest Hill

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice and enjoyed stay. Just felt our room took a while to walk too being on opposite sides of the building from the lifts, but otherwise everything was great.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Duty Manager, il giorno 9 apr 2024
Dear Daniel,Thank you for choosing to stay at the Hilton Prague Hotel and for taking the time to leave such a fantastic review. I was thrilled to learn that you thoroughly enjoyed your stay with us and that you found our services to be to your liking. We hope that you'll come back soon and that we'll have the pleasure of welcoming you once again.With kind regards,Jiří, Duty Manager

10/10 Eccellente

Adele

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
A luxurious place to stay. Fantastic for its breakfast buffets and located 2 minutes walk from a metro line, a major bus terminal ( Praha Florenc) and trams into the centre. Super staff from the front door to the house maids
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Duty Manager, il giorno 7 apr 2024
Dear Adele,I would like to express my gratitude for choosing to stay at the Hilton Prague Hotel and for taking the time to share your feedback with us. Your review is greatly appreciated. I am delighted to hear that you enjoyed your stay with us and that our services and facilities met your expectations. Your positive comments will be shared with the entire team, as they serve as a great motivator for us to continue providing exceptional service.With kind regards,Jiří, Duty Manager

8/10 Buono

Chrisowalandis

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The personell at the reception was not very capable and some (especially at the check-in and and check-out) were really unfriendly.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Duty Manager, il giorno 7 apr 2024
Dear Chrisowalandis,Thank you for staying at the Hilton Prague Hotel and for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and were overall satisfied with the services and facilities provided.However, I was disappointed to learn that your stay was negatively influenced by the reception desk agents. I will bring your comment to the attention of the Front Office Manager to follow up to prevent such shortcomings in the future.On a happier note, I was pleased that you have enjoyed your stay at the Hilton Prague Hotel overall, and I hope that we will have an opportunity to welcome you back.With kind regards,Jiří, Duty Manager

10/10 Eccellente

Carolin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Es war aöles bestens...wir waren sehr zufrieden
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Duty Manager, il giorno 2 apr 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for staying at the Hilton Prague Hotel and for completing the review regarding your stay. It was a pleasure for me to learn, that overall you enjoyed your stay with us and that you remained highly satisfied with our services and facilities. I will share your positive scoring with the entire team, and I would like to assure you, that scoring such as yours acts as a great motivator. Thank you very much for your patronage and I look forward to your next stay in our property. Sincerely Yours,Anastasiya BurliayevaDuty Manager

10/10 Eccellente

Verena

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Die Parkgaragenmitarbeiter waren die Besten 👍
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Duty Manager, il giorno 31 mar 2024
Dear Verena,I would like to express my gratitude for choosing to stay at the Hilton Prague Hotel and for taking the time to share your feedback with us. Your review is greatly appreciated. I am delighted to hear that you enjoyed your stay with us and that our services and facilities met your expectations. Your positive comments will be shared with the entire team, as they serve as a great motivator for us to continue providing exceptional service.With kind regards,Jiří, Duty Manager

10/10 Eccellente

Maria

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
War alles super!
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Duty Manager, il giorno 26 mar 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for staying at the Hilton Prague Hotel and for completing the review regarding your stay. It was a pleasure for me to learn, that overall you enjoyed your stay with us and that you remained highly satisfied with our services and facilities. I will share your positive scoring with the entire team, and I would like to assure you, that scoring such as yours acts as a great motivator. Thank you very much for your patronage and I look forward to your next stay in our property. Sincerely Yours,Anastasiya Burliayeva,Duty Manager

10/10 Eccellente

Brett

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great place
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Duty Manager, il giorno 26 mar 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for staying at the Hilton Prague Hotel and for completing the review regarding your stay. It was a pleasure for me to learn, that overall you enjoyed your stay with us and that you remained highly satisfied with our services and facilities. I will share your positive scoring with the entire team, and I would like to assure you, that scoring such as yours acts as a great motivator. Thank you very much for your patronage and I look forward to your next stay in our property. Sincerely Yours,Anastasiya BurliayevaDuty Manager

8/10 Buono

JONG EUN

Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Duty Manager, il giorno 9 apr 2024
Dear Jong Eun,Thank you for choosing to stay at the Hilton Prague Hotel and for taking the time to leave such a fantastic review. I was thrilled to learn that you thoroughly enjoyed your stay with us and that you found our services to be to your liking. We hope that you'll come back soon and that we'll have the pleasure of welcoming you once again.With kind regards,Jiří, Duty Manager

10/10 Eccellente

Colin Mackenzie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great hotel
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Duty Manager, il giorno 20 mar 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for staying at the Hilton Prague Hotel and for completing the Online Guest Questionnaire regarding your stay. It was a pleasure for me to learn, that overall you enjoyed your stay with us and that you remained highly satisfied with our services and facilities. I will share your positive scoring with the entire team, and I would like to assure you, that scoring such as yours acts as a great motivator. Thank you very much for your patronage and I look forward to your next stay in our property. Sincerely Yours,Anastasiya BurliayevaDuty Manager

10/10 Eccellente

Ariel

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel stuff were very nice and friendly. The atmosphine in the hotel was great.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Duty Manager, il giorno 15 feb 2024
Dear Ariel,Thank you for staying at the Hilton Prague Hotel and for completing the review regarding your stay. It was a pleasure for me to learn that you enjoyed your stay with us and remained highly satisfied with our services and facilities. I will share your positive scoring with the entire team, and I would like to assure you, that scoring such as yours acts as a great motivator.With kind regards,Jiří, Duty Manager

10/10 Eccellente

Hüseyin

Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Duty Manager, il giorno 21 gen 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for staying at the Hilton Prague Hotel and for completing the review regarding your stay. It was a pleasure for me to learn, that overall you enjoyed your stay with us and that you remained highly satisfied with our services and facilities. I will share your positive scoring with the entire team, and I would like to assure you, that scoring such as yours acts as a great motivator. Thank you very much for your patronage and I look forward to your next stay in our property. Sincerely Yours, Anastasiya Burliayeva

10/10 Eccellente

Farid, Montreal

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good service, nice location, close to everything
Soggiorno di 6 notti a gennaio 2024
Risposta di Duty Manager, il giorno 17 gen 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for staying at the Hilton Prague Hotel and for completing the review regarding your stay. It was a pleasure for me to learn, that overall you enjoyed your stay with us and that you remained highly satisfied with our services and facilities. I will share your positive scoring with the entire team, and I would like to assure you, that scoring such as yours acts as a great motivator. Thank you very much for your patronage and I look forward to your next stay in our property. Sincerely Yours, Anastasiya Burliayeva, Duty Manager

10/10 Eccellente

paul

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
War alles super !!
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Duty Manager, il giorno 11 gen 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for staying at the Hilton Prague Hotel and for completing the Online Guest Questionnaire regarding your stay. It was a pleasure for me to learn, that overall you enjoyed your stay with us and that you remained highly satisfied with our services and facilities. I will share your positive scoring with the entire team, and I would like to assure you, that scoring such as yours acts as a great motivator. Thank you very much for your patronage and I look forward to your next stay in our property. Sincerely Yours, Anastasiya Burliayeva, Duty Manager

8/10 Buono

Rajpal

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
First the staff was rude but later on compensated with executive lounge passes. Check-in was 3pm. We came at 4pm. I requested a room with the view. the front desk lady said she'll see what she can do. Made us wait saying that room is getting cleaned. Got the keys at 4:30 assuming the room with the view was assigned. But it was not. Called the front desk and the manager was apologetic and compensated by giving the executive lounge passes.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Duty Manager, il giorno 11 gen 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize for any inconvenience you encountered during your stay at our hotel.We regret to hear about the initial encounter with our staff, and we appreciate your patience and understanding as we worked to address the situation. It is unfortunate that there was a delay in providing you with the requested room with a view. We understand how important this is to our guests, and we are truly sorry for any frustration this may have caused.We're glad to hear that our manager was able to address the issue promptly and offered compensation in the form of executive lounge access. We hope that this gesture helped improve your overall experience, and we assure you that we are taking steps to prevent similar occurrences in the future.Our team is committed to providing excellent service, and your feedback is invaluable in helping us identify areas for improvement. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved stay in the future.Thank you for choosing Hilton Prague, and we sincerely apologize for any inconvenience caused.Best regards, Anastasiya Burliayeva, Duty Manager

10/10 Eccellente

Karin, Hausen

Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Duty Manager, il giorno 11 gen 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for staying at the Hilton Prague Hotel and for completing the Online Guest Questionnaire regarding your stay. It was a pleasure for me to learn, that overall you enjoyed your stay with us and that you remained highly satisfied with our services and facilities. I will share your positive scoring with the entire team, and I would like to assure you, that scoring such as yours acts as a great motivator. Thank you very much for your patronage and I look forward to your next stay in our property. Sincerely Yours, Anastasiya Burliayeva Duty Manager

10/10 Eccellente

Martin

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great location and very friendly staff
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Duty Manager, il giorno 11 gen 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for staying at the Hilton Prague Hotel and for completing the Online Guest Questionnaire regarding your stay. It was a pleasure for me to learn, that overall you enjoyed your stay with us and that you remained highly satisfied with our services and facilities. I will share your positive scoring with the entire team, and I would like to assure you, that scoring such as yours acts as a great motivator. Thank you very much for your patronage and I look forward to your next stay in our property. Sincerely Yours, Anastasiya Burliayeva Duty Manager

6/10 Soddisfacente

Xhilda

Viaggio con la famiglia
Not very good as expected as a hotel with 5 stars
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Duty Manager, il giorno 7 gen 2024
Dear Xhilda,Thank you very much for choosing the Hilton Prague Hotel for your recent stay in the Czech Republic. I was disappointed to learn, that you were not satisfied with the service provided as you have mentioned in your feedback. I would like to mention that your time in completing this review is very much appreciated, as only the guest's feedback allows us to 'Make It Right'With kind regards,Jiří, Duty Manager

4/10 Scarso

Jan

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Das mit der Kaution und den Wechselkursen ist schrecklich und für den Preis hat die Qualität nicht gestimmt. Wir haben mehr erwartet!
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Duty Manager, il giorno 7 gen 2024
Dear Jan,Thank you very much for your feedback and for choosing the Hilton Prague Hotel for your recent stay. In regards to your dissatisfaction with the exchange rates, allow me to mention that the exchange rates are fully comparable to the exchange rates provided around the city of Prague. We fully follow the rules and restrictions of the Czech National Bank. Therefore, I regret that his occasion had a negative influence on your overall experience of your stay.With kind regards,Jiří, Duty Manager

4/10 Scarso

Willet

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2023
Risposta di Duty Manager, il giorno 1 gen 2024
Dear Valuable Guest,Thank you for staying at the Hilton Prague Hotel and for completing the Online Guest Questionnaire regarding your stay. I was disappointed to learn, that your impression of the Hilton Prague was marred by the obvious shortcomings you experienced during your stay. Please accept my sincere regrets for the fact, that your stay was not according to your expectations, however, please allow me to mention, that a Duty Manager is available in our hotel 24/7 to provide immediate assistance with any kind of inquiry on the spot, therefore, I truly regret you did not report the shortcomings during your stay so that proper action from our side could have been taken on the spot to make your stay faultless. Would you be so kind as to provide us with more details on what could have been done better to exceed your expectations and make you mark all the points with 9 or 10? Please note that our guest satisfaction and feedback are of great importance to us, therefore, I would very much appreciate your feedback in order to improve our services. We look forward to your next stay at our property. Sincerely Yours, Annastasiya Burliayeva Duty Manager

8/10 Buono

Jeffrey, York

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Duty Manager, il giorno 31 dic 2023
Dear Jeffrey,Thank you for staying at the Hilton Prague Hotel and for completing the review regarding your stay. It was a pleasure for me to learn that you enjoyed your stay with us and remained highly satisfied with our services and facilities. I will share your positive scoring with the entire team, and I would like to assure you, that scoring such as yours acts as a great motivator.With kind regards,Jiří, Duty Manager

6/10 Soddisfacente

Thomas

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Overpriced.....
Overpriced.... Spa kapacitet for lav ift hvor mange gæster der var. God morgenmad, men lidt cafeteriaagtigt set-up. Vi havde værelse ind i mod atriumdelen af hotellet - dårlig lydisolering... Overall en skuffelse ift prisen.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Duty Manager, il giorno 31 dic 2023
Dear Thomas,Thank you for staying at the Hilton Prague Hotel and for completing the online review regarding your stay. I was disappointed to learn that your impression of the Hilton Prague was marred during your stay.Concerning your valuable comment about our spa, I would like to inform you that I will share your feedback with the Spa Manager to find an effective solution to improve a guest's experience in the pool.In regards to your feedback about the window isolation, allow me to mention that I have forwarded this comment to the Chief Engineer to follow up.Nevertheless, I truly regret you did not report the experienced shortcomings during your stay. Allow me to mention, that a Duty Manager is available in our hotel 24/7 for providing immediate assistance on the spot.With kind regards,Jiří, Duty Manager

10/10 Eccellente

Semin

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Duty Manager, il giorno 31 dic 2023
Dear Semin,Thank you for staying at the Hilton Prague Hotel and for completing the review regarding your stay. It was a pleasure for me to learn that you enjoyed your stay with us and remained highly satisfied with our services and facilities. I will share your positive scoring with the entire team, and I would like to assure you, that scoring such as yours acts as a great motivator.With kind regards,Jiří, Duty Manager

4/10 Scarso

sid ahmed

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Tout juste correcte pour un hôtel 5etoiles , il n y avait vraiment rien de special , la chambre famille pour 4 est petite , , kids club fermé pratiquement tout le séjour , ouvert que le 26 , pas d’animation particulière propose pour le réveillon de noël .
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2023
Risposta di Duty Manager, il giorno 31 dic 2023
Dear Sid Ahmed,Thank you for staying at the Hilton Prague Hotel and for our review. I was disappointed to learn that you have not been satisfied with your stay.Concerning your comment about the Christmas Eve event, I would like to inform you that the event could be booked in advance to have a guaranteed setting. I regret that we were not aware of your request.Nevertheless, I truly regret you did not report the experienced situations during your stay. Allow me to mention, that a Duty Manager is available in our hotel 24/7 for providing immediate assistance on the spot.With kind regards,Jiří, Duty Manager