Valutazioni basate su 1.319 recensioni verificate

4,3 su 5
85% degli ospiti consiglia questa struttura
4,4 Pulizia della camera
4,3 Servizio e personale
4,2 Comfort in camera
4,3 Condizioni dell’hotel
Recensioni verificate di Expedia
2 su 5
di un viaggiatore verificato

Data di pubblicazione: 22 ago 2019
Personale poco preparato e poco disponibile. Alla reception c’e solo una persona e quindi per il check-in, il check-out o per chiedere delle info facevamo mezz’ora di coda. Le signore delle pulizie in camera per una settimana intera si sono sempre dimenticate di metterci shampoo, bagnoschiuma, ecc... quindi meglio portarseli da casa. Questo hotel è più da soggiorni per affari ma non da vacanza perché non hanno un’assistenza clienti adeguata e neanche un ufficio che organizzi tour. Quindi è tutto molto complicato perché non ti senti seguito.
Commenti Hotel
22 ago 2019 di Patricia Santana Guest Experience Manager, Hotel
Dear guest, We thank you for having dedicated your time to share your recent experience with the El Embajador, a Royal Hideaway Hotel. From your answers, it seems that some aspects of your stay, did not meet our usual service standards and were not of your liking. Please accept our sincere apologies for not making your stay with us a perfect time of relaxation and we greatly appreciate that you have taken time to let us know. Regarding your comment about tours, we are pleased to inform you that we provide these services through our Guest Experience Department, located at the Lobby, near the Front Desk. We would be so glad to help you to organize one on your next visit. Also you may ask for tours before your arrival, by contacting the hotel or through Expedia Message Center. The opinions of our guests provide us the opportunity to see our hotel through their eyes, pointing out any service that may have room for improvement to optimize the stay of our future guests. We would be grateful if you could send us an email to or reply to this same email with more details about your stay (date, room, name) in order we can verify your situation with our different departments. We would like to thank you again for sharing your opinion, and we hope to hear from you soon. We remain at your disposal. Best regards, Patricia Santana Guest Experience Manager
5 su 5
di un viaggiatore verificato

Data di pubblicazione: 27 lug 2019 su Hotels
Commenti Hotel
27 lug 2019 di Patricia Santana Guest Experience Manager, Hotel
Dear guest, We are pleased to have been able to meet your expectations during your stay at El Embajador, a Royal Hideaway Hotel. Thank you very much for taking the time to evaluate your visit. We hope to receive you again in the near future. We remain at your disposal, Best Regards Patricia Santana Guest Experience Manager
5 su 5
di un viaggiatore verificato

Ottimo ma

Data di pubblicazione: 23 gen 2019 su Hotels
Ottimo hotel anche se l’aria condizionata della camera ha condensato per terra tutta la notte. Il giorno seguente mi hanno dato un’altra stanza. Ristorante appena sufficiente
Commenti Hotel
26 gen 2019 di Anais G. Peron Guest Experience Manager, Hotel
Gentile Cliente, Siamo lieti di aver potuto soddisfare le sue aspettative durante il suo soggiorno a El Embajador, al Royal Hideaway Hotel. Grazie mille per aver dedicato del tempo per valutare la sua visita. La ringraziamo anche per il commento dell'aria condizionata, lo abbiamo passato ai capi di dipartamento in modo che possano attuare. Speriamo di riceverla di nuovo nel prossimo futuro.
5 su 5
di un viaggiatore verificato

Data di pubblicazione: 14 gen 2019
Commenti Hotel
14 gen 2019 di Anais G. Peron Guest Experience Manager, Hotel
Thanks for your evaluation! We hope to see you soon with us at the hotel. We remain at your disposal, Best Regards Anais G. Peron Guest Experience Manager
5 su 5
Consigliato
per Tutti
di un viaggiatore verificato da Dodici Morelli

Tutto eccellente!

Data di pubblicazione: 8 set 2015
Tutto favoloso, dalla hall, al giardino fino alla camera da letto! Posizione non in centro città, ma comunque vicino a ristoranti e a centri commerciali, raggiungibili in 10 minuti di taxi.
Commenti Hotel
30 ott 2015 di Guest Experience Manager, Hotel
Caro Elisa e Fulvio , Grazie per i vostri commenti sul vostro soggiorno con noi . E 'un piacere per noi di fornire il miglior servizio per voi . Spero di servirlo ancora nel prossimo futuro .
4 su 5
Consigliato
per Tutti
di Giancarlo da Rome, Italy

ottima posizione per business e parcheggio

Data di pubblicazione: 16 ott 2013
Pro: accoglienza
Contro: la puntualità nella preparazione della executive breakfast room
Posizione: eccellente posizione per il business. ottimo parcheggio in mezzo alla città
servizio affidabile e personale disponibile. un po' meno dinamismo e "smalto" che in passato
5 su 5
di un viaggiatore verificato

Data di pubblicazione: 23 mar 2020
Mi cuarto super moderno. Bien ubicado. Buena comida.
Commenti Hotel
23 mar 2020 di Julianny S. Bibieca, Hotel
Estimado huesped, Agradecemos mucho el tiempo que ha dedicado en compartir su comentario del hotel, para todos nosotros ha sido un placer recibirle en El Embajador, a Royal Hideaway Hotel. Estaremos muy felices de que nos visite de nuevo. Saludos, Julianny S. Bibieca Guest Experience Manager
5 su 5
di un viaggiatore verificato da Atlanta, GA

Data di pubblicazione: 18 mar 2020
The entire hotel was amazing and the staff was even better. Definitely coming back.
Commenti Hotel
18 mar 2020 di Julianny S. Bibieca , Hotel
Dear A.Williams, Thank you for your amazing comments and rate, we are more than happy to see that our team made your stay with us unforgettable. As you know, the guest experience is always something we work on to make your stay as good as you expect. We appreciate the time you have taken to share your opinions. Sincerely, Julianny S. Bibieca Guest Experience Manager
5 su 5
di un viaggiatore verificato

Data di pubblicazione: 16 mar 2020
Beautiful, excellent service , delicious food. Great location ,very clean rooms . The staff is very professional and attentive.
Commenti Hotel
17 mar 2020 di Julianny S. Bibieca, Hotel
Dear guest, Thank you for your comment and rate, it's a pleasure for us to see it and to know that our team made your stay with us unforgettable. Thank you for choosing us to be your place to stay when you come to Santo Domingo. Very cordially, Julianny S. Bibieca Guest Experience Manager
5 su 5
di un viaggiatore verificato

Data di pubblicazione: 15 mar 2020
I love everything about the hotel I can't wait to go back the hotel was very comfortable the staff was very nice
Commenti Hotel
16 mar 2020 di Julianny S. Bibieca, Hotel
Dear guest, We are glad to see you enjoyed your time here at El Embajador, a Royal Hideaway Hotel, it has been a pleasure for us to see your score. Thank you for your 5-star rating for our hotel. It is a pleasure for us to know that we have exceeded your expectations. We hope to serve you again very soon. We are at your complete disposal. Best regards, Julianny S. Bibieca Guest Experience Manager