Servizio della struttura

Recensioni per InterContinental Malta, an IHG Hotel

5 out of 5
InterContinental Malta, an IHG Hotel
St. George's Bay, St. Julian's, Malta

Recensioni

8,4

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 108 su 229 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 69 su 229 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 29 su 229 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 13 su 229 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 10 su 229 recensioni" "

8,4/10

Pulizia

8,8/10

Personale e servizio

8,6/10

Servizi

8,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

cecilia, taormina

Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Joao Soares, il giorno 21 mar 2024
Dear cecilia,Thank you for your review!We’re happy to know that you enjoyed your experience with us.If you have any suggestions, please don’t hesitate to share it with us. We look forward to serving you again soon!Warm regards,Joao SoaresGuest Relations Team

10/10 Eccellente

Martino

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
..
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Joao Soares, il giorno 1 mar 2024
Dear Marino,I'm thrilled to hear that you enjoyed your experience. Your feedback truly means a lot to us. We look forward to serving you again soon!Best regardsJoao SoaresGuest Relations Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Malta
Ottima location, lounge, piscine e servizi al top
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2023
Risposta di Joao Soares, il giorno 22 nov 2023
Dear valued guest,Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed your experience with us.We look forward to see you again.Best regards,Joao SoaresGuest Relations Manager

8/10 Buono

Renato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Albergo completo di tutto, ottima posizione
Soggiorno di 5 notti a settembre 2023
Risposta di Joao Soares, il giorno 19 set 2023
Dear RenatoThank you for taking the time to review your experience at InterContinental Malta.It gives me such a great satisfaction to receive reviews like yours with a high score!Your feedback lift up the spirits of our team and shows us that our efforts to go the extra mile have been met.We hope to see you again.Regards,Joao SoaresGuest Relations Manager

6/10 Soddisfacente

Dylan Fabrizio

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
.
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2023
Risposta di Joao Soares, il giorno 12 set 2023
Dear Mario, Thank you for the review. We would like to apologize for the bad experience.We would request you to please send an email with more information, so we can provide a better experience on the future.We hope you had a wonderful journey. Regards, Joao SoaresGuest Relations Manager

6/10 Soddisfacente

Alessandra, CINISELLO BALSAMO

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
L’hotel dalle foto sembra meraviglioso ma sia foto che descrizione traggono in inganno: l’hotel è enorme una costruzione imponente ma non è sulla spiaggia perché sebbene vicino bisogna uscire dalla struttura. Inoltre le foto che raffigurano la spiaggia non corrispondono neanche lontanamente alla realtà della spiaggia stessa. Abbiamo preso la mezza pensione pagando 35 euro a persona per mangiare sempre le stesse cose: menu con prodotti buoni e cucinati bene ma varietà inesistente. In un hotel a 5 stelle ti aspetti un servizio diverso. Non so se è perché abbiamo prenotato tramite Expedia ma ci è stata data una camera che puzzava di umido e di chiuso e nella quale l’aria condizionata non funzionava per cui al 4 giorno ho chiesto il cambio stanza che mi è stato accordato ma mi sarei aspettata almeno delle scuse o un omaggio per il disservizio e il disagio. Ringrazio Andrea della reception che si è prodigato ed è stato gentilissimo e professionale nell’assisterci anche al momento del check out quando ci hanno addebitato spese non dovute (anche questo inaccettabile per un hotel di questo livello) In generale non consiglierei questo hotel sia per la location che per i servizi che non sono all’altezza di un hotel a 5 stelle
Soggiorno di 11 notti ad agosto 2023
Risposta di Joao Soares, il giorno 30 ago 2023
Dear Alessandra,Thank you for taking the time to tell us about your experience at InterContinental MALTA.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Sincerely,Joao Soares

10/10 Eccellente

maurizio, Lazio

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Se proprio devo trovare un pecca, i due letti matrimoniali un po’ piccoli Ma lo consiglio a tutti
Soggiorno di 7 notti a luglio 2023
Risposta di Tetiana Verhun Guest Relation Agent, il giorno 1 ago 2023
Dear maurizio,thank you so much for taking the time to share your kind feedback about your recent stay at InterContinental Malta. We are absolutely thrilled to hear that you had such a nice experience with us!Your positive review is a tremendous encouragement to all of us, and we genuinely appreciate your kind words. We are committed to continually improving and providing memorable experiences for our guests.Once again, thank you for choosing our hotel, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Should you need anything at all, please don't hesitate to reach out to us.Warm regards,

2/10 Terribile

Mario

Soggiorno di 2 notti a luglio 2023
Risposta di Joao Soares, il giorno 28 ago 2023
Dear Mario, Thank you for the review. We would like to apologize for the bad experience.We would request you to please send an email with more information, so we can provide a better experience on the future.We hope that you will give us another chance and would give us an opportunity to show that this was just an exception. We hope you had a wonderful journey. Regards, Team InterContinental Malta

10/10 Eccellente

Ernesto Di

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 7 notti a giugno 2023
Risposta di Tetiana Verhun Guest Relation Agent, il giorno 1 ago 2023
Dear Ernesto Di,Thank you for taking the time and rated our hotel! We are absolutely thrilled to hear that your recent stay at our hotel exceeded your expectations and left you with such a positive impression.We look forward to welcoming you back in the future and providing you with another exceptional experience.Kind regards,

8/10 Buono

antonio

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Bravi e moderni
Ottimo hotel il servizio in italiano pecca un poco avvolte ci vuole un po' di tempo per avere comprensione soprattutto in sala colazione ,non capisco perché eravamo in 4 e 2 giorni ci hanno portato solo 2 asciugamani sempre ,però sollecitati hanno risolto . Per il resto per me rimane il miglior hotel di san giuliano ed io ne ho provati almeno 8 e loro sono al top per tutto . Complimenti a voi e allo staff. Si vive un aria internazionale ma rilassata e senza regole esagerate come in Italia .bravi bravi
Soggiorno di 4 notti a giugno 2023
Risposta di Tetiana Verhun Guest Relation Agent, il giorno 1 ago 2023
Dear antonio,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed many aspects of your experience, including the overall ambiance, our attentive service, and our dedicated staff.However, we understand that there were some aspects of your visit that did not meet your expectations, and we sincerely apologize for any inconvenience caused. Please know that we are doing our best to address this issue and provide a comfortable environment for all our guests.We take your comments seriously and will review our processes to ensure that such issues are promptly resolved in the future. Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we are committed to making improvements to enhance the overall dining experience.Your feedback is invaluable to us, and we appreciate your understanding. We hope that despite the shortcomings you encountered, you were still able to have a pleasant and enjoyable stay with us. Should you choose to return in the future, we assure you that we will do our utmost to provide you with an even better experience.Thank you for choosing InterContinental Malta as your accommodation, and we hope to have the opportunity to welcome you back soon.Best regards,

10/10 Eccellente

Francesco

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2023
Risposta di João Soares, il giorno 20 dic 2023
Dear Francesco,Thank you so much for your review! I'm thrilled to hear that you enjoyed your experience. Your feedback truly means a lot to us. If you have any more thoughts or suggestions in the future, please don't hesitate to share. We look forward to serving you again soon!João SoaresGuest Relations Manager

10/10 Eccellente

Clementina

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Semplicemente eccezionale...stupenda, curata in tutto. Consiglio vivamente
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2023
Risposta di João Soares, il giorno 20 dic 2023
Dear Clementina,Thank you so much for your review! I'm thrilled to hear that you enjoyed your experience. Your feedback truly means a lot to us. If you have any more thoughts or suggestions in the future, please don't hesitate to share. We look forward to serving you again soon!João SoaresGuest Relations Manager

4/10 Scarso

gabriele

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Deluso da un hotel che di 5 stelle ha molto poco
Struttura molto grande nel centro della movida maltese, a pochi passi dalla spiaggia. Abbiamo atteso 30 minuti per fare il check in. C'erano solo 2 addetti. La stanza (una quadrupla) aveva due letti queen size quindi piccoli. Nella stanza c'erano asciugamani solo per 2 persone. Abbiamo chiesto di cambiarci i cuscini che erano troppo soffici e ce li hanno cambiati con gli stessi. La stanza aveva una lampada rotta e non funzionava l'areazione in camera e neanche l'estrattore in bagno. La piscina interna era torbida, l'hammam tiepido e pieno di bambini che correvano e urlavano tirandosi l'acqua. Il bagno turco rotto. Gentile il consierge, ottima e abbondante la colazione. Le camere sono da rivedere cosi come la spa, mentre le altre parti comuni sono piacevoli. Ciliegina sulla torta: alle 4.15 di mattina squilla il telefono della camera dicendomi che era la sveglia che avevo richiesto. Ovviamente non ne avevo mai fatto richiesta. Me ne sono lamentato in reception e mi hanno offerto un drink al lounge del sesto piano per scusarsi. Al check out mi hanno chiesto come era stato il mio soggiorno e ho risposto che ho avuto molti problemi per cui non tornerò. La risposta é stata (senza cercare di capire che problemi avessi avuto): "I see"
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2023
Risposta di João Soares, il giorno 20 dic 2023
Dear gabriele,Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear about your less-than-ideal experience. Your comments are important to us, and we appreciate the opportunity to improve. We look forward in welcoming you back, under better circumstances.Best regards,João SoaresGuest Relations Manager

10/10 Eccellente

giusto

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Personale qualificato, pulizia, struttura meravigliosa
Soggiorno di 2 notti a novembre 2022
Risposta di Tarek Kanawaty, il giorno 12 dic 2022
Good Morning, Greeting from IHG Malta. Thank you for staying with us, and for your feedback. Looking forward to host you soon again. Best Regards,

10/10 Eccellente

stefano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Ottima colazione e cortesia
Risposta di Tarek Kanawaty, il giorno 12 dic 2022
Good Morning, Greeting from IHG Malta. Thank you for staying with us, and for your feedback. Looking forward to host you soon again. Best Regards,

10/10 Eccellente

Maurizio La

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Consiglio vivamente a tutti. Sono un cliente affezionato e non cambierei mai struttura
Soggiorno di 3 notti a settembre 2022

10/10 Eccellente

Alfio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2022

8/10 Buono

Francescantonio

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Struttura ricca di servizi. Eccellente. Da ristrutturare solo l’esterno.
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2022

10/10 Eccellente

Agostino

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno deluxe
Struttura eccezionale. Servizio impeccabile. Lo consiglio vivamente a tutti.
Soggiorno di 6 notti ad agosto 2022

10/10 Eccellente

FRANCESCO

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
TUTTO PERFETTO, DA RIVEDERE SOLO LA MANUTENZIONE DELLA PISCINA ESTERNA.
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2022

10/10 Eccellente

Simona

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti a luglio 2022

10/10 Eccellente

Maurizio La

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Consiglio a tutti
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2022

10/10 Eccellente

Maurizio La

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Sono stato davvero bene. La struttura la consiglio vivamente
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2021
Risposta di Guest Experience Agent, il giorno 5 gen 2022
Dear Maurizio, Thanking you for providing us with your feedback and I love to hear that you had a pleasant stay. I just simply cannot wait to host you soon again. I hope you had a wonderful journey. Regards,

10/10 Eccellente

Maurizio La

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Centrale, ristrutturata da poca è molto confortevole
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2021
Risposta di Guest Experience Agent, il giorno 5 gen 2022
Dear Maurizio, Once again thank you for writing about our exuberant location filled with great activities and energy. I look forward to host you soon again. :) Regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Sempre bello davvero
Soggiorno di 1 notte a luglio 2021
Risposta di Lola Huisma, Guest Relations Manager, il giorno 24 lug 2021
Thank you for taking the time to review the InterContinental Malta after your most recent stay. I am delighted to read that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back in the near future. Warm regards,

10/10 Eccellente

Halina maria

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Superlativo
Abbiamo soggiornato in questo hotel per una settimana,la nostra esperienza è stata molto positiva,pulito,silenzioso,ottima prima colazione e sopratutto l'unico con la spiaggia attrezzata. Ristorante Paranga uno dei migliori nella zona di San Juliano,ingresso al casino' direttamente dal hotel,quindi non manca nulla,ci ha colpito la gentilezza e disponibilità del personale,sia nel hotel che sulla spiaggia e ristorante,grazie a tutti .
Soggiorno di 7 notti a giugno 2021

10/10 Eccellente

Laura, Agrigento

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Perfetta la posizione, pulizia impeccabile e cortesi del personale
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2020
Risposta di VKhruslov, il giorno 5 mar 2020
Dear Laura, We would like to thank you for taking the time to review InterContinental Malta after your most recent stay with us. Our Guest’s experience in our hotel is something that we take great pride in. Guest satisfaction is very important to us and that is why your review is so rewarding for our team. Our aim is to excel in our services and to know that your stay was truly memorable for all the right reasons, is our best motivation to continue to aim higher! Once again, thank you for recommending our hotel and I do hope that we can welcome you back for another memorable stay. Warm regards, Viacheslav Khruslov Guest Relations Manager

8/10 Buono

Joan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Property was great location was poor
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di Katerina, il giorno 22 apr 2024
Dear Joan,Thank you for your feedback. We're glad to hear that you found our property to be great. We're sorry to hear that the location did not meet your expectations. We understand that location is an important factor for our guests, and we appreciate your input. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even more satisfactory stay.Warm regards,Katerina AngelkovskaGuest Experience Executive

10/10 Eccellente

Saleh

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
A nice place to stay
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Katerina, il giorno 3 apr 2024
Dear Saleh,Thank you for taking the time to share your feedback! We're delighted to hear that you enjoyed your stay and found our location to be convenient with plenty to do around the area. We strive to provide our guests with a memorable experience, and it's wonderful to know that you had a great time.If you have any suggestions or if there's anything we can do to make your next stay even more enjoyable, please feel free to let us know. We look forward to welcoming you back again soon!Best regards,Katerina AngelkovskaGuest Experience Executive

10/10 Eccellente

Saleh

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It’s great place with much to do around here
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Katerina, il giorno 3 apr 2024
Dear Saleh,Thank you for taking the time to share your feedback! We're delighted to hear that you enjoyed your stay and found our location to be convenient with plenty to do around the area. We strive to provide our guests with a memorable experience, and it's wonderful to know that you had a great time.If you have any suggestions or if there's anything we can do to make your next stay even more enjoyable, please feel free to let us know. We look forward to welcoming you back again soon!Best regards,Katerina AngelkovskaGuest Experience Executive

8/10 Buono

Keji

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Lovely five star hotel with lots to do around. Staff were polite and very helpful and would go out of their way to help. Lots of options at breakfast. Some of the restaurants/facilities were closed. Shower at the indoor pool is disappointing, needs attention and Air-conditioning unit was not working so the room was a bit warm. A fan was brought to make us feel welcome. Would definitely recommend this hotel.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Katerina, il giorno 27 mar 2024
Dear Keji,Thank you for your review! We're delighted to hear that you enjoyed your stay at our lovely five-star hotel and that you found our staff to be polite, helpful, and accommodating. We're glad you appreciated the variety of options available at breakfast.We apologize for any inconvenience caused by the closure of some restaurants/facilities and for the issues with the shower at the indoor pool and the air conditioning in your room. Your feedback is valuable to us, and we will address these areas to ensure a more comfortable experience for our guests in the future.We're pleased to hear that our team brought a fan to help make your room more comfortable and that you would recommend our hotel. We appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back for another enjoyable stay. If there's anything else we can do to enhance your experience next time, please don't hesitate to let us know. Thank you for choosing to stay with us!Warm regards,Katerina AngelkovskaGuest Experience Executive

10/10 Eccellente

Michelle Louise

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Joao Soares, il giorno 18 mar 2024
Dear Michelle Louise,I'm thrilled to hear that you enjoyed your experience. Your feedback truly means a lot to us. We look forward to serving you again soon!Best regardsJoao SoaresGuest Relations Manager

8/10 Buono

Samuel

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel customer service is extraordinary. Only issue with the hotel - no parking.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Joao Soares, il giorno 14 feb 2024
Dear Samuel,I'm thrilled to hear that you enjoyed your experience. Your feedback truly means a lot to us. We look forward to serving you again soon!Best regardsJoao SoaresGuest Relations Manager

10/10 Eccellente

Hidehisa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 6 notti a gennaio 2024
Risposta di Tetiana Verhun Guest Relations Agent, il giorno 26 gen 2024
Dear Hidehisa,Thank you for choosing our hotel for your recent stay and for taking the time to share your feedback. We're pleased to hear that overall, you enjoyed your experience with us. If you have any further questions or need additional assistance, please don't hesitate to reach out. We value your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Kind regards,Tetiana VerhunGuest Relations Agent

10/10 Eccellente

Mohammed Imam Salem Imam, Soest

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a gennaio 2024
Risposta di Tetiana Verhun, il giorno 9 gen 2024
Dear Mr. Salem Imam,Thank you for sharing your detailed feedback about your recent stay with us.We look forward to hosting you again on your next visit to Malta. If there's anything specific you'd like to share or discuss further, please feel free to reach out. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your continued trust in our hotel.Warm regards,Tetiana VerhunGuest Relations Agent

8/10 Buono

Thi Minh Tho

Soggiorno di 7 notti a dicembre 2023
Risposta di Tetiana Verhun Guest Relations Agent, il giorno 26 gen 2024
Dear Thi Minh Tho,Thank you for sharing your feedback with us. We're glad to hear that you enjoyed your experience at InterContinental Malta.Thank you for staying with us, and we look forward to the opportunity to welcome you back in the future.Best regards,Tetiana VerhunGuest Relations Agent

6/10 Soddisfacente

James

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
It is an average hotel, the room cleaniness was an issue and the quality of the cleans. Overall very average stay
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2023
Risposta di Tetiana Verhun, il giorno 9 gen 2024
Dear Mr. James,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We appreciate your detailed insights, and we will certainly review and address the issues you've raised with our team. We sincerely hope that you would consider giving us another chance in the future.Kind regards,Tetiana VerhunGuest Relations Agent

10/10 Eccellente

Ayodele

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Was a good hotel
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Tetiana Verhun, il giorno 9 gen 2024
Dear Ayodele,Thank you for choosing our hotel for your recent stay and for taking the time to share your feedback. We're pleased to hear that overall, you enjoyed your experience with us.If you have any further questions or need additional assistance, please don't hesitate to reach out. We value your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Kind regards,Tetiana VerhunGuest Relations Agent

2/10 Terribile

SUGI

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Joao Soares, il giorno 10 dic 2023
Dear SugiThank you for taking the time to review your experience at InterContinental Malta.We hope you had a wonderful journey and a safe return home. We do take star ratings seriously. That is the reason I am writing to you, to be able to gather more information, as a 2 star rating for us is low and means that we are not good enough for you.Feel free to reach out to our Guest Relations team directly, so we can address your concerns on hopes of providing a better experience for the future.Sincerely, Joao SoaresGuest Relations Manager

10/10 Eccellente

Varsha

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Right from check in to check out the staff were very friendly but efficient. We had Opal lounge and all the staff were very polite and accommodating with any requirements. The Paranga restaurant staff very very welcoming and service was excellent. We were not happy with the manager at Waterbiscuit restaurant, he was very arrogant.
Soggiorno di 4 notti a novembre 2023
Risposta di Joao Soares, il giorno 22 nov 2023
Dear Varsha,Thank you so much for taking the time to share your positive review about our staff! We truly appreciate your kind words and are thrilled to hear that your experience with our team was exceptional. Our staff members take pride in providing top-notch service and creating a welcoming environment for all our customers.We look forward to having the opportunity to serve you again in the future. If you ever have any more feedback, suggestions, or inquiries, please don't hesitate to reach out. Once again, thank you for choosing us and for sharing your positive experience with our staff!Best regards,Joao SoaresGuest Relations Manager

10/10 Eccellente

Stephen

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent!
Soggiorno di 7 notti a ottobre 2023
Risposta di Joao Soares, il giorno 22 nov 2023
Dear Stephen,Thank you so much for your kind words! I'm thrilled to hear that you enjoyed your experience. Your feedback truly means a lot to us.We look forward to serving you again soon!Best regardsJoao SoaresGuest Relations Manager

2/10 Terribile

Richard

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
This hotel is horrible. Dark little rooms, buried 7 floors below sunlight - that is the garden rooms here. Pool is tiny and inadequate, nestled next down to a skyscraper under construction, worker leering over your wife as she bathes. Smells of damp in the rooms. Staff are however nice and you make the best of it. Terrible music playing everywhere
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2023
Risposta di Joao Soares, il giorno 31 ott 2023
Dear Richard,Thank you for taking the time to share your feedback about your experience with us. We truly value all feedback, both positive and negative, as it helps us identify areas for improvement and provide better service to our customers.We're truly sorry to hear that your experience fell short of your expectations. We're committed to ensuring that each and every customer has a positive experience with us, and we regret that this was not the case for you.We strive to improve and provide better service in the future. If you have any specific concerns, please feel free to reach out to us directly.Sincerely,Joao SoaresGuest Relations Manager

10/10 Eccellente

Sandro

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2023
Risposta di Joao Soares, il giorno 29 ott 2023
Dear Sandro,Thank you for taking the time to rate your experience at InterContinental MaltaReceiving reviews like yours gives me such great satisfaction!It lift up the spirits of our team and shows us that our efforts to go the extra mile have been met.Again, thank you for choosing InterContinental, and if we can be of assistance to you, please contact us directly.Sincerely,Joao SoaresGuest Relations Manager

10/10 Eccellente

Bjørnar

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Høy kvalitet og meget god servic!
Soggiorno di 7 notti a ottobre 2023
Risposta di Joao Soares, il giorno 29 ott 2023
Dear Bjornar,Thank you for taking the time to tell us about your experience at InterContinental Malta.It gives me such a great satisfaction to receive reviews like yours with a high score.Your comments lift up the spirits of our team and shows us that our efforts to go the extra mile have been met.Again, thank you for choosing InterContinental, Sincerely,João SoaresGuest Relations Manager

10/10 Eccellente

Guy Travis

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2023
Risposta di Joao Soares, il giorno 29 ott 2023
Dear Guy TravisThank you so much for your kind words! I’m thrilled to hear that you enjoyed your experience. Your feedback truly means a lot to us. If you have any suggestions, please don’t hesitate to share it with us. We look forward to serving you again soon!Best regardsJoao SoaresGuest Relations Manager

6/10 Soddisfacente

Christian

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
Pratique pour le travail. Pas digne d'un cinq étoiles en revanche. Propreté douteuse. Lavabo bouché non remis en service malgré deux demandes. Cuvette wc dévissée.
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2023
Risposta di Joao Soares, il giorno 29 ott 2023
Dear Christian,We sincerely appreciate your feedback and would like to extend our gratitude for taking the time to share your thoughts about your recent experience with us. We truly value the opinions of our customers as they help us identify areas where we can improve and continue to provide the best service possible.We apologize for any inconvenience you've experienced, and we thank you for bringing this matter to our attention. We are committed to learning from this and taking the necessary steps to improve our offerings. Your feedback will undoubtedly help us grow and better serve you and our future customers.Best regardsJoao SoaresGuest Relations Manager

10/10 Eccellente

Henrik

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Joao Soares, il giorno 29 ott 2023
Dear HenrikThank you so much for your kind words! I’m thrilled to hear that you enjoyed your experience. If you have any suggestions, please don’t hesitate to share it with us. We look forward to serving you again soon!Best regardsJoao SoaresGuest Relations Manager

4/10 Scarso

Roland, Suhr

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
Für Leute die Party machen wollen ist das ganz ok Aber ein Deposit zu verlangen für das Zimmer und es hat nicht mal eine Minibar obwohl das lt. Beschreibung da sein sollte finde ich daneben. Das Casino im eigenen Haus ist die Krönung unfreundlicher geht es nicht, noch nie ein Casino erlebt wo die Mitarbeiter dermassen unfreundlich waren Nie wieder dieses Casino und Hotel
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di Joao Soares, il giorno 29 ott 2023
Dear Roland,We sincerely appreciate your feedback and would like to extend our gratitude for taking the time to share your thoughts about your recent experience with us. We truly value the opinions of our customers as they help us identify areas where we can improve and continue to provide the best service possible.We apologize for any inconvenience you've experienced, and we thank you for bringing this matter to our attention. We are committed to learning from this and taking the necessary steps to improve our offerings. Your feedback will undoubtedly help us grow and better serve you and our future customers.Best regardsJoao SoaresGuest Relations Manager

8/10 Buono

hyunok

Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di João Soares, il giorno 28 set 2023
Dear hyunokThanks so much for your positive review! We appreciate your support.We hope to serve you again in the future.Best regardsJoão SoaresGuest Relations Manager

8/10 Buono

Yvonne

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Gode fasiliteter
Et hotell med fantastisk service og gode fasiliteter. Anbefaler Club rom. Men rommene trenger oppgradering. Gamle tepper og luktende aircon. Fin plassering, nært alt du trenger.
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di Joao Soares, il giorno 19 set 2023
Dear Yvonne,Thank you for taking the time to share your feedback about your experience with us. We truly value all feedback, both positive and negative, as it helps us identify areas for improvement and provide better service to our customers.Once again, thank you for bringing this to our attention. We're continuously striving to improve and provide the best service possible, and your feedback is instrumental in helping us achieve that goal.Sincerely,Joao SoaresGuest Relations Manager