3 piscine all'aperto, ombrelloni da piscina, lettini

Recensioni per Melia Costa Del Sol

4 out of 5
Melia Costa Del Sol
Paseo Maritimo 11- Playa De Bajondillo, Torremolinos, Malaga

Recensioni

8,8

Eccellente

Valutazione di 10 - Eccellente. 511 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 352 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 93 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 28 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 16 su 1000 recensioni" "

9,0/10

Pulizia

9,0/10

Personale e servizio

8,8/10

Servizi

8,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

4/10 Scarso

Amedeo

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a luglio 2023
Risposta di Gloria Arenaza - Guest Experience, il giorno 15 lug 2023
Dear Amedeo,Due to your rating, we are sorry to know that we have not been able to fulfill your expectations.We hope you can give us another chance in the future to regain your confidence in our Hotel.Best regards,

4/10 Scarso

Helena

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2022

8/10 Buono

Felice, Bologna

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Molto bello ,belle camere pulito bellissima piscina panoramica
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2020
Risposta di Guest Experience Manager, il giorno 27 ago 2020
Grazie mille per i tuoi commenti!

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Buona la location per visitare i dintorni, è vicinissima a Malaga e all’aeroporto.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2020
Risposta di Maria Sanchez - Guest Experience Manager, il giorno 17 gen 2020
Many thanks for your lovely review and for the time you took to share it! See you soon!

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
One of the top hotel in Torremolinos. Good food choice.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Ottimo cibo, sopratutto i dolci. Pulizia in camera non impeccabile e scarsa in palestra.
Soggiorno di 14 notti ad agosto 2019

10/10 Eccellente

Giuseppe

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo
Hotel bellissimo, in posizione spettacolare. Bar e ristorante di assoluto livello. Convention Centre con guardie di sicurezza. Lo consiglio vivamente
Soggiorno di 4 notti a novembre 2018
Risposta di Maria Sanchez - Guest Experience Manager, il giorno 6 gen 2019
La ringraziamo per la Sua recensione positiva durante il Suo soggiorno a Meliá Costa del Sol. Siamo contenti che abbia apprezzato la nostra suggestiva location ed i nostri servizi. E' motivo di grande gioia e gratificazione per noi, sapere che la Sua esperienza è stata così speciale. Ci auguriamo di potere ospitarLa nuovamente e contribuire a rendere i Suoi momenti ancora più memorabili

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bellissimo hotel di fronte al mare proprio sul paseo marittimo, zona tranquilla ma ricca di locali e negozi.
Soggiorno di 8 notti ad agosto 2018

6/10 Soddisfacente

Clara, Monza

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia
Rapporto qualità/prezzo non conveniente
Stanze piccole per tre adulti. La terza persona dorme su un letto con materasso da divano letto. Costo dell’acqua ai pasti esagerato. Struttura troppo grande e quindi ci si sente anonimi. Buffet colazione e cena ottimi.
Soggiorno di 4 notti a luglio 2018

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 9 notti ad agosto 2017

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great position, Cleide ti everythig, beautiful sea view
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2017

10/10 Eccellente

Pierluigi

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera

10/10 Eccellente

NEREO

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
elegante e pulito sul mare, si mangia molto bene, grazie

10/10 Eccellente

gianluca, venezia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
ottima posizione
bellissima vacanza su un ottimo hotel buona la posizione vicino al mare e alla zona pedonale che non finisce mai, piena di negozi e locali di ristorazione

4/10 Scarso

moises

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel datato con tanti problemi!
Purtroppo è un hotel datato con diversi problemi. Il bagno si allagava ogni giorno, e abbiamo chiesto di sistemarlo ma non hanno fatto proprio niente!!!! L'hotel non ha abbastanza asciugamani per tutte le stanze (così ci ha detto la donna dalla pulizia) e quindi ogni giorno mancavano asciugamani nel bagno e dovevamo rincorrere per i diversi piani la donna di servizio per avere altre. La colazione era abbondante e buona. In generale non merita pagare il prezzo che chiedono per avere così tanti problemi e nessuna soluzione!

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo hotel a due passi dal mare
Location perfetta per chi ama essere a due passi dal mare ma non nella confusione. Camere spaziose. Ottimo rapporto qualità prezzo. Varietà di locali per mangiare presenti nella zona. Per raggiungere il centro di Torremolinos è sufficiente fare una passeggiata max di 10 min in salita. Colazione abbondante e sempre rifornita nonostante il continuo ricambio di commensali. Direi che è fra i migliori hotel della zona.

8/10 Buono

Milena Lecco

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Siamo stati bene
Bell'albergo, pulito in centro e soprattutto Buffet molto vario..pesce di tanti tipi come gamberoni, vongole ,seppie ,filetti etc. Merita!

8/10 Buono

Francesca

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera

8/10 Buono

Jason

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
!!
Soggiorno di 6 notti a marzo 2024
Risposta di Carmen González Guest Experience, il giorno 9 apr 2024
Dear Jason,Thank you for taking the time to share your opinion with us.It is heartening to see your commendation of our hotel's cleanliness and overall condition; these are aspects we take great pride in. Equally pleasing is your acknowledgment of the service provided by our dedicated team, who strive to ensure that every guest's experience is nothing short of exceptional.While we are pleased to note your satisfaction with many aspects of your stay, we regret that the room amenities did not entirely meet your expectations. We appreciate your perspective, and it is insights like yours that enable us to enhance our guest experience.We are committed to providing a haven of comfort and exceptional service, and it delights us to know that we were able to create a memorable experience during your visit to the enchanting Costa del Sol.The entire team look forward to welcoming you back for a future visit.Kind regards,Carmen GonzálezGuest Experience

10/10 Eccellente

Denise

Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
A great hotel, rooms and facilities excellent. Since my last visit they have upgraded many areas and equipment. Loved it before, but even better now. If i have a moan, it wokld be the rooftop pool not heated. On my first visit 4 years ago it was heated, but subsequent visits no. A shame.
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di Carmen González Guest Experience, il giorno 23 mar 2024
Dear Denise,We are grateful for the time you took to review your recent stay.We are thrilled to hear that you found our rooms and facilities to be excellent and that the enhancements since your last visit have added to your enjoyment. As for the temperature of our rooftop pool, while it is a beloved feature, we maintain it without heating to provide a refreshing experience during our warmer months. Nonetheless, your feedback is greatly appreciated and provides us with insight into our guests' preferences.All of the team hope that we may be able to see you again in the future. Kindest regards,Carmen GonzálezGuest Experience

10/10 Eccellente

Mansel Philip

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Brilluant stay and hotel
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Carmen González Guest Experience, il giorno 18 mar 2024
Dear Mansel Philip, Thank you for taking the time to share your experience with us.It's wonderful to hear that the cleanliness of your room met your standards, and we're thrilled that you appreciated our hotel's condition. Your recognition of the room amenities reflects our commitment to providing a comfortable and enjoyable experience for our guests. We take pride in ensuring that the contemporary design, parquet flooring, and the full opening terrace doors contribute to a stay that is as relaxing as it is memorable.It would be a pleasure to welcome you again. Best regards,Carmen GonzálezGuest Experience

10/10 Eccellente

Claudette

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Tout aimé! Nous y reviendrons assurément!
Soggiorno di 20 notti a febbraio 2024
Risposta di Carmen González Guest Experience, il giorno 3 mar 2024
Chère Claudette,Merci pour cette excellente appréciation.Nous sommes ravis de lire que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes et que vous ayez particulièrement apprécié la qualité du service que vous avez reçu chez nous.Nous transmettons votre compliment à notre équipe.Au plaisir de vous revoir,Carmen GonzálezGuest Experience

10/10 Eccellente

Thomas

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Amazing
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Gloria Arenaza - Guest Experience Manager, il giorno 18 feb 2024
Dear Thomas,Thank you for your magnificent feedback!We hope to see you soon.Kind regards,

10/10 Eccellente

alison Jayne

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Superb staff, great location, good entertainment, wide range breakfast selection
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2024
Risposta di Gloria Arenaza Guest Experience Manager, il giorno 15 feb 2024
Dear Alison Jayne,Thank you for sharing your review.We are delighted to hear that our team made a superb impression and that you found the location to be advantageous for your stay.It is also gratifying to know that our range of entertainment met with your approval. We take great pride in our breakfast selection, aiming to provide a wide variety to cater to all our guests' tastes.We look forward to welcoming you back on a future visit.Kind regards,Gloria ArenazaGuest Experience Manager

6/10 Soddisfacente

Rubén

Mi è piaciuto: Pulizia
Bad internet
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Gloria Arenaza Guest Experience Manager, il giorno 15 feb 2024
Dear Rubén,Thank you for taking the time to provide your feedback.Regarding the connectivity concerns you mentioned, while we endeavor to offer reliable internet services, we acknowledge the inconvenience a disrupted connection might cause. We continuously strive to improve our services, and your feedback will be taken into consideration for future enhancements.Nevertheless, we have checked with our technicians and we have been able to confirm that is working properly within the hotel facilities. Sometimes, it could be just a punctual issue with the guest's device and as soon as we are aware of this, we are happy to assist you. Looking forward to welcoming you back. Best regards,Gloria ArenazaGuest Experience Manager

10/10 Eccellente

Arno

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Zeer net hotel en aan het strand.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Carmen González Guest Experience, il giorno 10 feb 2024
Dear Arno, Thank you very much for your nice score!We are pleased to hear that the cleanliness of our rooms, the condition of the hotel, the service and the room facilities met your expectations. Your appreciation for the proximity to the beach underlines the exceptional location we offer, right on the beautiful Mediterranean Sea. Our commitment to an impeccable guest experience is reflected in your positive feedback.We look forward to welcoming you again next time. Sincerely,Carmen GonzálezGuest Experience

10/10 Eccellente

Steven

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Risposta di Gloria Arenaza - Guest Experience Manager, il giorno 16 feb 2024
Dear Steven,Thank you so much for such a good rating!We look forward to welcoming you back soon.Best regards,

6/10 Soddisfacente

air

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia
Location Good
I told the staff that I want the bedsheet changed everyday, BUT it never happended. They did not change our bedsheet for the 3 night stay we had. Very Unprofessional
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Gloria Arenaza Guest Experience, il giorno 9 gen 2024
Dear air,Thank you for taking the time to share your review.It is delightful to hear that you found our location to your satisfaction and that the overall comfort and conditions of our hotel met your expectations.Regarding your experience with the housekeeping service, while our standard is to ensure daily cleanliness with attention to detail, we sincerely regret if your experience differed from this. We truly value your input and it will be used constructively to ensure that our services consistently meet the high standards our guests expect.We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the future.Kind regards,Gloria ArenazaGuest Experience

8/10 Buono

jacqueline

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Gloria Arenaza - Guest Experience Manager, il giorno 9 gen 2024
Dear jacqueline,Thank you for your positive review!We hope to see you soon.Best regards,

10/10 Eccellente

Jean Luc

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Gloria Arenaza - Guest Experience Manager, il giorno 9 gen 2024
Dear Jean Luc,Thank you for your magnificent feedback!We hope to see you soon.Best regards,

10/10 Eccellente

Peter

Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Gloria Arenaza - Guest Experience Manager, il giorno 9 gen 2024
Dear Peter,Thank you for choosing our Meliá Costa del Sol to spend your recent holidays in Torremolinos and for posting such a positive feedback.We are already waiting for your next visit.Kind regards,

10/10 Eccellente

Carmen

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Overall everything and near the beach
Soggiorno di 8 notti a dicembre 2023
Risposta di Carmen González Guest Experience, il giorno 5 gen 2024
Dear Carmen,Please accept our thanks for your kind review regarding your stay.It is delightful to hear that you enjoyed your stay and appreciated our proximity to the beach.We hope to have the occasion to welcome you back. Kind regards,Carmen GonzálezGuest Experience

10/10 Eccellente

Anne

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Très bien situé. Vue magnifique de la mer. Buffet supérieur! Piscine sur le toit avec vue spectaculaire! Spectacle tous les soirs. Chic et de bon goût!
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2023
Risposta di Carmen González Guest Experience, il giorno 2 gen 2024
Chère Anne,Merci d'avoir pris le temps de partager vos impressions.Nous sommes ravis de lire que la localisation exceptionnelle de notre établissement et la vue magnifique sur la mer vous ont enchanté. Il est gratifiant de savoir que notre buffet a su dépasser vos attentes et que la piscine sur le toit a contribué à un séjour mémorable avec sa vue spectaculaire. Que vous ayez apprécié le spectacle proposé chaque soir témoigne de la qualité de notre divertissement. Nous sommes également heureux que l'élégance et le bon goût de notre hôtel aient rehaussé votre expérience.Au plaisir de vous revoir parmi nous,Carmen GonzálezGuest Experience

8/10 Buono

Sinikka

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Meteli käytävällä häiritsi ajoittain, äänieristys huono. Siivoojat eivät pyyhkineet tai lakaisseet lattiaa, se harmitti. Muuten oli miellyttävä hotelli. Aamupala monipuolinen. Miellyttävä henkilökunta.Hyvällä paikalla. Aurinkoterassi katolla plussaa.
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2023
Risposta di Carmen González Guest Experience, il giorno 2 gen 2024
Arvoisa vieraamme SinikkaKiitos paljon kivasta arviostanne.Mukava kuulla, että aamiainen oli monipuolinen ja henkilökuntamme miellyttävä sekä sijaintimme erinomainen.On myös hienoa, että pidit aurinkoterassistamme kattokannella.Olemme pahoillamme, että pidit käytävän melua häiritsevänä. Varmistamme, että siivoushenkilöstömme ylläpitää korkeita siivousstandardejamme ja otamme palautteesi vakavasti, jotta voimme tarjota jokaiselle vieraallemme mahdollisimman miellyttävän kokemuksen.Toivottavasti saamme teidät pian toistekin vieraaksemme. Ystävällisin terveisin,Carmen GonzálezGuest Experience

8/10 Buono

Margaret

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Property was very clean, foyer and level nicely decorated and presented, room dated bathroom and bedroom could do with being refurbished. The level was not manned on a regular basis, tv in bedroom did not work no signal reported this to staff on numerous occassions. Food at lunch time in main menu always cold not a great variety to choose from either. The snacks on the level very basic not much to choose from. Entertainment very good, staff at main reception, bar and food staff very pleasant and helpful, found one member off staff on the level very unhelpful quite dismissive and could not get away from you quick enough. This is the third Melia hotel i have stayed in and would have to say it does not compare to the others.
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Gloria Arenaza Guest Experience, il giorno 4 gen 2024
Dear Margaret,First of all, thank you for taking your time to evaluate Meliá Costa del Sol services. We appreciate very much that you have shared your honest feedback with us regarding some aspects of your stay.We are sorry to read that we have not been able to achieve our main purpose with you, which is our guests’ complete satisfaction, since we always do our greatest effort to be successful in accomplishing our commitment.It really surprises us your opinion about our staff, as we ensure our training process is effective and that our employees are fully qualified to work in a 4-star Hotel like ours. Actually, our Team is one of our top rated items in our hotel and most of our valued guests appreciate our daily hard work. I can assure you that our The Level Team is always willing to help our guests with any matter and we are sorry to read that we have not been able to find an adequate solution this time.We hope to have the opportunity to welcome you back wishing we can change your current opinion. Kind regards,Gloria ArenazaGuest Experience

10/10 Eccellente

Anders

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Jättefint och fräscht hotell i bra läge med trevlig personal
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Gloria Arenaza Guest Experience, il giorno 1 gen 2024
Dear Anders,Thank you for this positive review of your stay.We are delighted that you enjoyed your stay with us and appreciate your kind comments about our team who work hard to ensure that we deliver the best service and always meet your expectations. Our guests' satisfaction is our highest reward.It is also great to know that our location was ideal for you.We really hope we will have the opportunity of welcoming you back in the future. Kind regards,Gloria ArenazaGuest Experience

10/10 Eccellente

Kim

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
5/5
Huoneet tilavat ja siistit. Aamupala hyvä ja monipuolinen.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Carmen González Guest Experience, il giorno 16 dic 2023
Hyvä vieraamme KimArvostamme, että kirjoitit tämän arvostelun vierailusi jälkeen osoitteessa Meliá Costa del Sol.Olemme iloisia kuullessamme, että huoneemme tilavuus ja siisteys vastasivat odotuksiasi.Huoneidemme moderni sisustus ja parhaat mukavuudet ovat meille tärkeitä.Aamiaisemme monipuolisuudesta ja laadusta olemme erityisen ylpeitä, ja on hienoa kuulla, että ne vastasivat odotuksiasi.Toivottavasti näemme teidät pian uudestaan vieraanamme. Parhain terveisin,Carmen GonzálezGuest Experience

10/10 Eccellente

Sharon

Torremolinos
the hotel, room and all restaurants were excellent. The location and view from my room could not have been better. i will be back with my husband.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Carmen González Guest Experience, il giorno 10 dic 2023
Dear Sharon,Thank you for sharing your opinion of your stay with us.We're delighted to hear that our hotel's room and dining options exceeded your expectations and that the views from your room significantly enhanced your experience. It's always our goal to provide an exceptional stay for our guests, and we're thrilled that our strategic location on the Costa del Sol contributed positively to your visit.We hope to see you again soon.Kind regards,Carmen González Guest Experience

8/10 Buono

Mica, Worcestershire

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Decent hotel however we came for a spa break. The spa is only open Wednesday-Sunday which we didn’t know. Also it closes at 2pm until 4pm. You are unable to use the spa facilities for the whole day which when you go out of season would have been nice considering the outside pools are not heated. Breakfast had plenty of choice. Dinner time was disappointing as was also a buffet and the food quality was not great. We ate out for dinner. Bar was nice however it was very cold throughout the days and nights with heating only going on one night in the bar. Staff however were lovely and room was good. Would look at staying somewhere else next time due to some of these reasons.
Risposta di Carmen González Guest Experience, il giorno 10 dic 2023
Dear Madam,We are grateful for the time you took to review your recent stay.We are delighted to hear that our breakfast selection met your expectations and that our staff made a positive impression. Our team strives to provide a welcoming atmosphere, and it's rewarding to know that their efforts resonated with you. Additionally, we appreciate your kind words about the room's cleanliness and overall condition. Regarding the spa hours, we offer a tailored experience designed to provide both relaxation and exclusivity, aligning with our guest's preferences for tranquility. While we regret if this schedule did not perfectly align with your visit, we assure you that we aim to provide clear communication about our facilities' availability. We also understand that dining experiences are a significant aspect of any stay, and while many guests enjoy our dinner buffet, we're sorry to hear that it did not live up to your expectations. Your comments are invaluable as we continuously seek to enhance our culinary offerings. The ambiance in our bar area is intended to be comfortable for all guests, and your observations regarding the temperature have been noted. We are always attentive to our guests' comfort and will certainly review our heating protocols.All of the team hope that we may be able to see you again in the future. Kindest regards,Carmen GonzálezGuest Experience

6/10 Soddisfacente

Timothy, Riga

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
I just wanted to sleep in. But starting from 7, there was noise from outside and then shortly after, the sounds of housekeeping inside.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Gloria Arenaza Guest Experience, il giorno 9 dic 2023
Dear Timothy, Thank you for taking the time to share your feedback.We are sorry to read that the situation you mention could have affected your rest, since the wellbeing of our guests is of top priority for us.Please know that while our rooms are equipped with double-glazing to minimize external sounds, we aim to ensure all our guests experience a peaceful stay, and your remarks are valuable in this endeavor.We hope that we can welcome you in the future so we can change your current perception.Best regards,Gloria ArenazaGuest Experience

2/10 Terribile

Georg

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Aufenthalt war eine, Katastrophe, Leute in Reception unfreundlich und nicht kompetent, Mensch muss paarmal erinneren. Zimmer:Klimaanlage und Heizung( in Anfang auch war nicht in Betrieb, musste rufen Techniker) sehr laut, Badezimmer richt nicht gut, gibt keine WC Bürste, gibt keine Hausschuhe, Fernsehen hat auch nicht funktioniert, musste zweimal errineren in Reception, dann endlich Techniker ist gekommen und alles erledigt (Juan Fernández) nett und kompetent , Mensch hat keine Lust so eine Hotel besuchen, Zimmer hellhörig, es tut mir sehr leid, dass ist Wahrheit
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Gloria Arenaza - Guest Experience, il giorno 2 dic 2023
Dear Georg,We appreciate very much that you have shared your honest feedback with us regarding some aspects of your stay.We only regret you did not make us aware of these issues while on-site so we could have discussed them with you personally and found an adequate solution.I can assure you that our Team is always willing to help our guests with any matter and please allow me to apologize on their behalf for any misunderstanding there could have been.Our staff is one of our top rated items in our hotel and we ensure that our training process is effective and that our employees are fully qualified to provide the high quality service that characterizes our Hotel. I can assure you that it was absolutely not our intention to cause you any bother or make you feel uncomfortable.With the confident that we may have another opportunity of welcome you back again so that improve your impressions.Regards,

10/10 Eccellente

Brian

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Was as described!
Soggiorno di 10 notti a novembre 2023
Risposta di Carmen González Guest Experience, il giorno 26 nov 2023
Estimado Brian,Nos alegra saber que ha podido disfrutar de su estancia con nosotros. Siempre hacemos el máximo esfuerzo por dar a nuestros clientes el mejor servicio. Nos alegra que así lo haya valorado. Su satisfacción es nuestra mayor recompensa.Será muy grato volver a tener la oportunidad de darle la bienvenida. Saludos cordiales,Carmen GonzálezGuest Experience

10/10 Eccellente

Jane

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I booked this property as I was traveling alone for the first time and thought it would well located for shops etc. I can say I was not disappointed the hotel was fabulous, location could not have been better and as a lone traveller I felt totally safe and welcomed.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Gloria Arenaza Guest Experience, il giorno 24 nov 2023
Dear Jane,Thank you for taking the time to review your stay.We are delighted that you found the ambiance of our hotel to be welcoming and that our proximity to local shops added value to your stay. Our team strives to maintain high standards of cleanliness and service, so it is rewarding to know that these aspects met your expectations.We also take pride in offering well-appointed amenities to enhance our guests' experiences, and it is gratifying to learn that you were satisfied with these offerings.Should your travels bring you back to the Costa del Sol, we would be honored to welcome you once again.Kind regards,Gloria ArenazaGuest Experience

8/10 Buono

Judy

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Hotel clean , walkable location .
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Gloria Arenaza Guest Experience, il giorno 24 nov 2023
Dear Judy,Thank you for sharing this lovely review.We are pleased that we were able to meet your expectations with our high standards and strategic location.We look forward to welcoming you back.Best wishes,Gloria ArenazaGuest Experience

10/10 Eccellente

yamina

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Perfait
Soggiorno di 5 notti a novembre 2023
Risposta di Gloria Arenaza Guest Experience, il giorno 24 nov 2023
Chère Yamina,Merci d'avoir partagé votre expérience chez nous.Nous sommes ravis de lire que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes et que vous ayez particulièrement apprécié la qualité du service que vous avez reçu chez nous.Nous transmettons votre compliment à notre équipe.Nous serions ravis de vous revoir pour une expérience toujours de qualité.Cordialement,Gloria ArenazaGuest Experience

10/10 Eccellente

Eleanor

Soggiorno di 4 notti a novembre 2023
Risposta di Gloria Arenaza - Guest Experience, il giorno 21 nov 2023
Dear Eleanor,Thank you for your positive review!We hope to see you soon.Best regards,

10/10 Eccellente

Andres

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Gloria Arenaza - Guest Experience, il giorno 21 nov 2023
Dear Andres,Thank you for your magnificent feedback!We hope to see you soon.Kind regards,

6/10 Soddisfacente

Georg

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Es tut mir leid, ich muss Wahrheit gestehen, hellhörig Mensch hört alles, Klimaanlage funktioniert sehr schlecht und sehr laut( wie ein Traktor) in Badezimmer richt nicht gut, sehr gute Lage, vielen dank
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Gloria Arenaza - Guest Experience, il giorno 21 nov 2023
Dear Georg,First of all, we sincerely appreciate the time you have dedicated to share your impressions regarding your recent visit to our Hotel.We are sorry to read that we have not been able to achieve our main purpose with you, which is our guests’ complete satisfaction, and that as a Team, we could not fulfill your expectations, since we always do our greatest effort to be successful in accomplishing our commitment.The satisfaction and well-being of our guests are extremely important to us and urge our guests to notify us of any issues or concerns at the time of their visit so that we may find an immediate solution.Thank you again for your comments and we really hope and trust that we can welcome you to this or any other Meliá Hotels International property in the future. Best regards,

10/10 Eccellente

Caroline

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 6 notti a novembre 2023
Risposta di Gloria Arenaza - Guest Experience, il giorno 21 nov 2023
Dear Caroline,Thank you for choosing our Meliá Costa del Sol, to spend your recent holidays in Torremolinos and for posting such a positive feedback.We are already waiting for your next visit.Kind regards,