Salottino della hall

Recensioni per ibis Aalst Centrum

3 out of 5
ibis Aalst Centrum
Villalaan 20, Aalst

Recensioni

7,8

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 81 su 338 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 156 su 338 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 68 su 338 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 19 su 338 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 14 su 338 recensioni" "

8,2/10

Pulizia

8,0/10

Personale e servizio

7,4/10

Servizi

7,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Stefania

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
attenzione alla pulizia, personale gentile e disponibile. ottima posizione per girare in zona
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Dominique Van Ooteghem, General Manager, il giorno 19 set 2023
Gentile Stefania,Grazie per aver averci fatto conoscere la sua opinione.Siamo lieti che abbia apprezzato la pulizia delle nostre camere e la gentilezza del nostro personale. La nostra posizione è ideale per esplorare la zona e siamo felici che l'abbia trovata ottima.Speriamo di avere presto il piacere di ospitarla di nuovo. Nel frattempo, le porgiamo i nostri cordiali saluti.Dominique Van Ooteghem, General Manager

10/10 Eccellente

Valentyn

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Check il alle 10 e mezza grazie tutto perfetto
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023
Risposta di Dominique Van Ooteghem, Direttore generale, il giorno 14 feb 2023
Gentile Valentyn,La ringraziamo per la sua recensione.Ci fa piacere che abbia messo in evidenza la pulizia e la funzionalità delle nostre camere, curate in ogni dettaglio per poter offrire ai nostri ospiti degli ambienti ideali per una permanenza piacevole e serena.Apprezziamo particolarmente la sua menzione riguardo la disponibilità del nostro staff, il cui lavoro rappresenta uno dei principali punti di forza dell'hotel e ci permette di poter soddisfare al meglio le esigenze di ciascun ospite.Speriamo di avere il piacere di accoglierla di nuovo in futuro.Cordiali Saluti,Dominique Van Ooteghem, Direttore generale

8/10 Buono

carlo

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 9 notti a dicembre 2022
Risposta di Dominique Van Ooteghem, Direttore generale, il giorno 10 gen 2023
Gentile Carlo,La ringraziamo per questa recensione positiva.Siamo molto felici di sapere che la sua permanenza nel nostro albergo sia stata in generale molto positiva. Lavoriamo quotidianamente per poter garantire a ciascun ospite un'esperienza di soggiorno piacevole e rilassante e le sue parole, oltre ad essere una grande gratificazione, ci incoraggiano a proseguire su questa strada.Speriamo di avere il piacere di accoglierla nuovamente come nostro gradito ospite. Cordiali saluti,Dominique Van Ooteghem, Direttore generale

6/10 Soddisfacente

Niccolò

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a novembre 2021
Risposta di Kenneth Claerbout, General Manager, il giorno 1 dic 2021
Dear Niccolo, Thank you for your rating. We're sorry your experience hasn't been fully satisfying. We would like to know how we could improve your experience with us. We hope to welcome you back for a return visit, Best regards, Kenneth Claerbout, General Manager

8/10 Buono

Carlo

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Clean & well positioned
Functional hotel, well positioned next to the highway but not far from the city center. Clean and efficient.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2020

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Kenneth Claerbout, General Manager, il giorno 18 feb 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to send us your rating. We are sorry that not everything was to your satisfaction. A private message with further details would be gratefully received. We look forward to welcoming you again. Best regards, Kenneth Claerbout, General Manager

8/10 Buono

RobertoT, Torino, it

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Comodissimo dall'autostrada Parcheggio gratuito Funzionale
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2019

8/10 Buono

Alessandro

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Viaggio d’affari
Hotel carino per un viaggio d’affari. Standard Ibis style
Soggiorno di 2 notti a marzo 2019

10/10 Eccellente

aldo

Ottimo , specialmente la direzione .e reception.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2018

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice place for a short stay near the highway
Everything ok, but it took long time for check in because only one operator, that was kept busy by other two guests with several other requests
Soggiorno di 1 notte a luglio 2018
Risposta di Kenneth Claerbout, General Manager, il giorno 27 lug 2018
Dear Guest, Thanks for the time taken to comment your stay among us. Thanks for choosing our hotel for your stay in Aalst. We are sorry for the waiting time. It happen that many guests arrive at the same time. But, our team members are all prepared for these moments and are aware of the appropriate action in order to avoid the guests have to wait too long. We nevertheless won't miss to share your opinion with the reception. We are pleased you enjoyed our location near E40 Motorway, connecting Ghent and Brussels. We look forward to seeing you again in the future. My kindest regards, Kenneth Claerbout, General Manager

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Mai piu li
Se un hotel si chiama ' central' Ti aspetti che sia al centro citta e non lo era . Camera fredda, telecomando tv non funxionante , non proprio pulita , mangiare pizze congelate , prezzo completamente fuori dell offerta

8/10 Buono

GIOVANNI, LUGO ( ITALIA )

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Buona scelta
Scelto come base per partecipare alla Ronde Van Vlandereen Cyclo

6/10 Soddisfacente

Luca, varese

Mi è piaciuto: Personale e servizio
sono arrivato tardi e mi hanno assegnato una stanza fumatori, state attenti! I bagni sono box pre-assemblati ... orribili e di plastica.

8/10 Buono

Ruud

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Ibis Aalst General Manager, Manager, il giorno 11 apr 2024
Beste Ruud, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Hopelijk tot ziens,Ibis Aalst General Manager, Manager

8/10 Buono

Marcus

Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Ibis Aalst General Manager, Beheerder, il giorno 25 apr 2024
Beste Marcus, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Ibis Aalst General Manager, Beheerder

6/10 Soddisfacente

Arno

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Degelijke kamer, ontbijt kan uitgebreider (fruitsap en bijvoorbeeld pannenkoekjes) en er is een koffiemachine te weinig in het restaurant bij het ontbijt, waar door je lang moet aanschuiven
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Robert

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024

10/10 Eccellente

FRANK

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Ibis Aalst General Manager, Manager, il giorno 18 gen 2024
Beste Frank,Hartelijk dank voor uw review.Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat de kamer naar wens was. Ook fijn dat u de goede service als pluspunt aanhaalt. Daar doen we het voor!Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Ibis Aalst General Manager, Manager

8/10 Buono

Thomas

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Ibis Aalst General Manager, Manager, il giorno 18 gen 2024
Beste Thomas, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Ibis Aalst General Manager, Manager

2/10 Terribile

Rainer

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Ibis Aalst General Manager, Manager, il giorno 16 feb 2024
Dear Rainer,Thank you for taking the time to share your review.Unfortunately it seems that we did not meet all of your expectations. Could you please let us know exactly what you found unsatisfactory? We always welcome our guests' feedback and suggestions for improvement.We hope you will consider staying with us again in the future. Best regards,Ibis Aalst General Manager, Manager

8/10 Buono

Dominique

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Ibis Aalst General Manager, Manager, il giorno 16 feb 2024
Dear Dominique.Thank you very much for sharing your positive review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to seeing you again. Best wishes,Ibis Aalst General Manager, Manager

8/10 Buono

Thierry

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
emplacement pratique, bon rapport qualite prix
Nous avons passé un tres bon sejour dans cet établissement. Alost est idealement situé pour rejoindre bruxelles, anvers, gand. Un seul regret peut etre : le manque de luminosité de chambre ( une petite fenetre donnant sur l´interieur + unneclairage perfectible).
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Ibis Aalst General Manager, Thierry, il giorno 3 gen 2024
Cher Thierry,Merci d'avoir partagé votre expérience chez nous.Nous sommes ravis d'apprendre que notre emplacement a été pratique pour vos déplacements et que vous avez trouvé un bon rapport qualité-prix. Nous tenons à vous remercier pour vos commentaires positifs sur la propreté de nos chambres et l'état général de l'hôtel, ainsi que sur le confort et le service que nous offrons.Nous sommes désolés que la luminosité de votre chambre n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Sachez que notre équipe est toujours disponible pour répondre à vos besoins et nous espérons avoir l'opportunité de vous offrir une expérience encore plus satisfaisante lors de votre prochaine visite.Au plaisir de vous recevoir à nouveau,Ibis Aalst General Manager, Thierry

4/10 Scarso

Merve

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Ibis Aalst General Manager, Georis Thierry, il giorno 3 gen 2024
Dear Merve,Thank you for taking the time to share your feedback,Unfortunately it seems that we did not meet all of your expectations. Could you please let us know exactly what you found unsatisfactory? We always welcome our guests' feedback and suggestions for improvement.You can use H3155-FO@accor.com mail to leave more commentsWe hope we can provide you with an improved stay in the future and wish you a nice year 2024.Kind regards,Ibis Aalst General Manager, Georis Thierry

10/10 Eccellente

Boris

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Ibis Aalst General Manager, Georis Thierry, il giorno 27 dic 2023
Dear Boris,Thank you for your review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope to welcome you back in the future.Best wishes,Ibis Aalst General Manager, Georis Thierry

8/10 Buono

Michael

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Trip to Christmas Market
Have stayed here before. Always felt that it gave good value. Parking easy and usually a quiet place to stay. Breakfast good .
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Ibis Aalst General Manager, Georis Thierry, il giorno 19 dic 2023
Dear Michael,Thank you for your positive review, we appreciate it.We're delighted to hear that you found our hotel to be a quiet haven and our parking facilities convenient for your visit to the Christmas Market. It's also gratifying that you enjoyed our breakfast offerings and felt that you received good value during your stay. We appreciate your positive remarks on the cleanliness of our rooms and the overall condition of our hotel, as we strive to maintain high standards for our guests. We're also thrilled to receive full marks on our service, as our team is dedicated to ensuring a pleasant and comfortable experience for all our guests. The entire team look forward to welcoming you back for a future visit.Kind regards,Ibis Aalst General Manager, Georis Thierry

8/10 Buono

Michael

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Frankfurt Christmas Market trip
Have stayed here before and never had any issues. Room ok but would benefit from tea making facilities. Couldn’t affect the room temperature so was quite hot. Parking easy and breakfast good. Overall good value
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Ibis Aalst General Manager, Georis Thierry, il giorno 19 dic 2023
Dear Sir,Thank you for taking the time to review a second time your stay.We're pleased to hear that you found parking convenient and the breakfast to your liking, and that you consider your stay to have been good value. Regarding room amenities, while we don't offer tea making facilities in the rooms, we do have a variety of hot and cold beverages available at our bar around the clock. We understand that maintaining the ideal room temperature is crucial for comfort, and although our building requires a choice between air conditioning and heating, each room's temperature can be individually adjusted by our guests to a certain point. We hope to welcome you back soon!Best regards,Ibis Aalst General Manager, Georis Thierry

4/10 Scarso

Peter

Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023

4/10 Scarso

MARK

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Felt like a youth hostel
Terrible check in (stood waiting for ages and zero welcome). Bar was overrun with people, stank of weed. Drunks barging ahead of us when ordering food. Parking was €9. Breakfast mediocre. Room small. Toilet seat wouldn't stay up. Air con was ineffective. Food prices were high for the quality (€19 for a cheeseburger and fries). Definitely won't stay again.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Manager, il giorno 22 nov 2023
Dear Mark,Thank you for taking the time to review your stay.We regret to hear about your check-in experience and the discomfort you faced at the bar. Please rest assured that our team is dedicated to providing a warm welcome and efficient service, and we are sorry if we fell short in this instance. We understand the importance of a peaceful environment and apologize for any disturbance caused by other guests. Our parking fee is in line with local standards, and we offer both complimentary outdoor parking and a secure underground option for those who prefer it. We acknowledge your thoughts on the breakfast selection and room amenities. While our air conditioning system is centralized for efficiency, we regret if it did not provide the comfort you expected. We take note of your comments on the food pricing and will review our offerings to ensure they meet our guests' expectations for quality and value. Our team is always on hand to address any issues promptly, and we encourage guests to report any dissatisfaction during their stay so we can make immediate improvements.We hope you will consider staying with us again in the future. Best regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Generellt bra men luktar rök
Trevlig enkelt och prisvärt hotell. Bott där flera gånger och upplevelsen är densamma var gång. Bra frukost med nypressad jos och bra kaffemaskin. Det som är negativt är att rummen luktar rök, upplevt det vid flertalet övernattningar.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Ibis Aalst General Manager, Manager, il giorno 20 nov 2023
Dear guest,thank you for taking your time to leave a review.We are sorry that the smell of smoke was present in your room as we propose a non smoking hotel.Thank you for your other remarks on the price and breakfast.Our team is hoping to welcome you back in the future. Best regardsIbis Aalst General Manager, Manager

8/10 Buono

Renate

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Sauber . Wir waren zu einem Familien Besuch..Die Lage war ideal.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Ibis Aalst General Manager, Manager, il giorno 20 nov 2023
Dear Renate,thank you to take some times to leave us a review,it is nice to ear that the location was suitable for your stay,we are hoping to welcome you in the fututre,Best regards,Ibis Aalst General Manager, Manager

4/10 Scarso

Emi

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Rude service, and for the price, the room was not comfortable at all.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Ibis Aalst General Manager, Manager, il giorno 20 nov 2023
Dear Emi,Thank you for taking the time to share your feedback,We are sorry to learn that you felt the room was not comfortable and that you experienced rude service. Our team is dedicated to providing the best possible service to our guests, and we will address your concerns to ensure that we improve in these areas.Best regards,

8/10 Buono

Margarete

Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Ibis Aalst General Manager, Georis Thierry, il giorno 26 nov 2023
Dear Margarete,Thank you for sharing this lovely review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you again. Best regards,Ibis Aalst General Manager, Georis Thierry

8/10 Buono

Hussain

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Pleasant stay
We stayed as a family for one night. Breakfast was very good, staff were nice but we found the beds could have been more comfortable.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Ibis Aalst General Manager, Manager, il giorno 20 nov 2023
Dear Hussain, Thank you for your feedback.We are glad to hear that you enjoyed our breakfast and found our staff to be nice. We always strive to provide a pleasant stay for our guests.However, we are sorry to hear that you found the beds not as comfortable as expected. Our beds are Sweet beds by Ibis, designed to provide a good night's sleep for our guests. We appreciate your feedback and will take it into consideration for future improvements.We hope to welcome you back on future occasions.Best wishes,Ibis Aalst General Manager, Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Vriendelijk personeel Receptie en bar netjes Keurig ontbijt, vers fruitsap Kamers zijn standaard maar proper. Goede ligging
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Ibis Aalst General Manager, Manager, il giorno 20 nov 2023
Beste gast,Hartelijk bedankt voor uw fijne feedback!We zijn blij te horen dat u ons personeel vriendelijk vond en de receptie en bar netjes waren. Fijn dat u ook genoten heeft van ons keurige ontbijt met vers fruitsap. Het is goed om te weten dat u tevreden was met de netheid en standaard van onze kamers, evenals de gunstige ligging van ons hotel.Met vriendelijke groet,Ibis Aalst General Manager, Manager

10/10 Eccellente

Pui Yi

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The location is good to travel between Brussels, Ghent, also free parking outside
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Ibis Aalst General Manager, Manager, il giorno 20 nov 2023
Dear Pui Yi, Thank you for taking the time to share your review with us.We are delighted to know that you appreciated our convenient location for traveling between Brussels and Ghent, as well as the availability of free parking outside the hotel. We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Ibis Aalst General Manager, Manager

6/10 Soddisfacente

Zuha

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Ibis Aalst General Manager, Manager, il giorno 20 nov 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your review.We do carry out maintenance whenever necessary to keep our rooms up to date, however, we have noted your comment and will be considering it.We all hope we have the pleasure of seeing you in the future.Best regards,Ibis Aalst General Manager, Manager

8/10 Buono

Tony

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Dominique Van Ooteghem, General Manager, il giorno 29 ott 2023
Dear Tony,Thank you for letting us know that you enjoyed your stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to seeing you on your next visit to our hotel. Best wishes,Dominique Van Ooteghem, General Manager

2/10 Terribile

ALAIN BORIS

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Cauchemar
Mon séjour à Ibis Alost a tout simplement été un cauchemar suite au refus d'un employé du nom de Jelle travaillant à la réception de l'hôtel qui nous (moi et un ami) a refusé l'accès au petit déjeuner arguant que nous n'avions pas payé le montant du petit-déjeuner lors de notre paiement en ligne. Nous avons demandé de prendre le petit dejeuner et payer à la sortie de notre séjour mais il a exigé une garantie. Il nous a menacé même de nous faire sortir de l'hôtel et d'appeler la police. Il a aussi décidé d'interdire notre accès au restaurant de l'hôtel. De tous les séjours que j'ai eu à faire dans un hôtel dans tous les 27 pays des cinq continents que j'ai visité, c'est le plus pire séjour que j'ai eu et il me sera difficile de séjourner dans un Hôtel IBIS. J'ai eu le sentiment d'être mal traité à cause de la couleur de ma peau. Je vais officiellement porté plainte au sein du Groupe Ibis Hôtels.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Ibis Aalst General Manager, Directeur, il giorno 21 nov 2023
Cher Monsieur Boris,Je vous remercie d'avoir pris de votre temps pour répondre à ce questionnaire,nous allons investiguer à propos de l'évènement mentionné.Si les accusations s'avèrent réelles, cela ne représente absolument pas l'expérience que nous voulons proposer à nos clients. Accor étant une compagnie prônant entre autre la diversité, ce qui ressort de son positionnement mondiale, son panel de collaborateurs et son acceptation des multitudes cultures présentes autour de nous.Sachez néanmoins, que la prise de garantie pour ouverture de la ligne téléphonique, l'ouverture des crédits restauration, est en effet dans les procédures de notre, et de plusieurs hôtels dans le monde.Toute notre équipe espère que vous nous donnerez l'opportunité de regagner votre confiance.Bien à vous,Ibis Aalst General Manager, Directeur

8/10 Buono

BUSRA

Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Dominique Van Ooteghem, General Manager, il giorno 5 ott 2023
Busra Hanım,Otelimiz hakkında bırakmış olduğunuz yorum için teşekkür ederiz.Sizi konaklamanızdan memnun olarak uğurladığımıza sevindim.Sizleri bir kez daha ağırlamak ister, bizleri seçtiğiniz için teşekkür ederiz.Dominique Van Ooteghem, General Manager

10/10 Eccellente

Qing

Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di Dominique Van Ooteghem, General Manager, il giorno 5 ott 2023
Dear Qing, Thank you for taking the time to share your review with us.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back.Kind regards,Dominique Van Ooteghem, General Manager

10/10 Eccellente

Jacques

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Although the hotel is not near the center, it is easily accessible from the highway. It is very comfortable and clean. Parking is also easy. It is a few minutes drive to the center. We loved it
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Dominique Van Ooteghem, General Manager, il giorno 26 set 2023
Dear Jacques,Thank you for this review of your recent stay.We are glad to hear that you found our hotel comfortable and clean, and that you appreciated the easy access from the highway. It's great to know that you had no issues with parking and that the short drive to the city center was convenient for you.We truly appreciate your kind words and hope that you had a chance to explore the beautiful city of Aalst during your stay. Our location between Brussels and Ghent makes it an ideal base for exploring the surrounding areas as well.We hope to welcome you again in the future. All the best.Dominique Van Ooteghem, General Manager

2/10 Terribile

Lorraine

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Dominique Van Ooteghem, General Manager, il giorno 26 set 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us.Unfortunately it seems that we did not meet all of your expectations. Could you please let us know exactly what you found unsatisfactory? We always welcome our guests' feedback and suggestions for improvement.We hope we can provide you with an improved stay in the future.Kind regards,Dominique Van Ooteghem, General Manager

6/10 Soddisfacente

Thomas, Weißenthurm

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Loser Duschkopf, großer Brandfleck Waschtisch, nur 2 Handtücher, kleine Betten
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di Dominique Van Ooteghem, General Manager, il giorno 19 set 2023
Lieber Thomas,danke, dass Sie uns einen Erfahrungsbericht hinterlassen haben.Es freut uns zu hören, dass Sie mit der Sauberkeit unseres Zimmers zufrieden waren. Wir legen großen Wert auf die Sauberkeit und den Komfort unserer Gäste.Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten, die Sie während Ihres Aufenthalts bei uns erlebt haben. Bezüglich des Duschkopfs und des Brandflecks am Waschtisch möchten wir uns entschuldigen und versichern, dass wir dies intern mit unserem Reinigungsteam besprechen werden. In Bezug auf die Handtücher möchten wir darauf hinweisen, dass wir standardmäßig zwei große Handtücher im Badezimmer und zwei zusätzliche im Schrank im Schlafzimmer bereitstellen. Sollten Sie weitere Handtücher benötigen, stehen diese jederzeit kostenlos an der Rezeption zur Verfügung. Wir bedauern, dass die Betten für Sie zu klein waren. Unsere Einzelbetten haben eine Größe von 80 cm x 200 cm und unsere Doppelbetten 160 cm x 200 cm.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen GrüßenDominique Van Ooteghem, General Manager

8/10 Buono

Thierry

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Dominique Van Ooteghem, General Manager, il giorno 11 set 2023
Cher Thierry,Merci pour cet aimable commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous serions enchantés de vous revoir parmi nous.Bien cordialement,Dominique Van Ooteghem, General Manager

10/10 Eccellente

Nitharshan

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Dominique Van Ooteghem, General Manager, il giorno 26 set 2023
Dear Harsha,Thank you very much for this kind review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Dominique Van Ooteghem, General Manager

10/10 Eccellente

Spencer

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Dominique Van Ooteghem, General Manager, il giorno 26 set 2023
Dear Spencer,Thank you very much for your kind review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to having the opportunity to welcome you back in the future. Best wishes,Dominique Van Ooteghem, General Manager

4/10 Scarso

Florian

Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Dominique Van Ooteghem, General Manager, il giorno 23 ago 2023
Sehr geehrter Florian, vielen Dank für Ihre Bewertung.Es freut uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben.Wir bedauern jedoch, dass Sie mit dem Hotelzustand und unserem Service nicht vollständig zufrieden waren. Wir nehmen Ihre Anmerkungen ernst und werden sie nutzen, um unsere Dienstleistungen weiter zu verbessern. Unser Team ist stets bemüht, unseren Gästen den bestmöglichen Service zu bieten.Hoffentlich geben Sie uns in der Zukunft eine zweite Chance.Freundliche Grüße,Dominique Van Ooteghem, General Manager

8/10 Buono

Jeanny Zerrudo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Dominique Van Ooteghem, General Manager, il giorno 23 ago 2023
Sehr geehrte Jeanny,vielen Dank für Ihr positives Feedback!Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Hoffentlich können wir Sie auch in der Zukunft wieder bei uns begrüßen.Freundliche Grüße,Dominique Van Ooteghem, General Manager

8/10 Buono

Alexander

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Dominique Van Ooteghem, General Manager, il giorno 23 ago 2023
Estimado Alexander,Su reseña nos da idea de que pudo disfrutar de una estancia correcta y agradable en nuestras instalaciones. Gracias por elegirnos y por su tiempo a la hora de compartir sus sensaciones.Una vez más le agradecemos su amable opinión de nuestro hotel y esperamos poder servirle de nuevo en el futuro.Un cordial saludo,Dominique Van Ooteghem, General Manager

6/10 Soddisfacente

Ingrid

Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023
Risposta di Dominique Van Ooteghem, General Manager, il giorno 27 ago 2023
Beste Ingrid,Bedankt voor deze beoordeling.We zijn blij dat we u van dienst konden zijn met ons hotel. We noteren uw feedback en zullen kijken wat we kunnen verbeteren.Een volgende keer staan we met genoegen weer voor u klaar.Hartelijke groeten,Dominique Van Ooteghem, General Manager