Esterni

Recensioni per AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen

4 out of 5
AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen
Martha Christensens Vej 5, Copenhagen

Recensioni

8,4

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 613 su 1242 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 402 su 1242 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 112 su 1242 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 73 su 1242 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 42 su 1242 recensioni" "

8,6/10

Pulizia

8,6/10

Personale e servizio

8,2/10

Servizi

8,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Stefano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Moderno, comodo e strategico
Stanze abbastanza grandi e molto belle. Bagno super . per prezzo hotel la colazione inclusa sarebbe più corretta. Posizione Top per mezzi pubblici e autostrada
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023

6/10 Soddisfacente

Liana

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022

10/10 Eccellente

Michael

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Interesting modern architecture and layout of the hotel. I liked the bar area with the offerings of local beer and food. The cheeseburger was one of the best I’ve ever had - no kidding! There are interesting areas on the ground and 1st floors to sit and enjoy a beverage and food. The room was small as most are in Europe but functional. The one draw back was the sink in the room. The faucet arches over the sink making shaving or face washing difficult. The upper level restaurant is well appointed and stylish. I took breakfast up there twice. However, it is my understanding that is not the norm. However, dinner there would probably be nice. Sit in a lower area for the full window and view experience. Overall a very good hotel with excellent service.

6/10 Soddisfacente

Irene, Ringsted

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

2/10 Terribile

Mechelle

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Sent email to manager requesting full refund. The four rooms I was moved to were all disgustingly filthy. The fourth room and the fact that it was 12:30am in the morning forced me to decide to sleep in my clothes in the least of the filthiest room for a few hours. 1) Soiled mattresses 2) Dirty shower floors 3) Dirty glassware 4) Mirrors stained 5)Base boards filthy 6)Dirty shower head - unable yo take shower. I have pictures to support.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Lars

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Dejligt og roligt hotel, venligt personale
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Susanne

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Modernes und schönes Hotel. Lage Top und kurze Metro Anbindung in die Innenstadt. Zimmer sehr sauber und Frühstück sehr gut! Parkmöglichkeiten ausreichend vorhanden aber leider nur über App bzw. QR-Code zu bezahlen.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Arne

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

8/10 Buono

Liwayway A

Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Good!!
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Sylvester, London

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I stayed for 2nights and it was amazing.l will visit again soon
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Sandor

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent 4 stars hotel, for an affordable price in April.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Rita

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very good
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Katerina Woleska, Guest Relations, il giorno 31 mar 2024
Dear Rita,Thank you for your feedback and for giving us the highest score. We are delighted that you enjoyed your stay and that we met your expectations. We do hope to see you again in the future.Kind Regards.

10/10 Eccellente

Ben

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024

8/10 Buono

jonathan

Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Excellent staff, check out the bathrooms , mine was dirty
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Katerina Woleska, Guest Relations, il giorno 31 mar 2024
Dear Jonathan,Thank you for taking the time to share your feedback. We are thrilled that you find our staff excellent as it is our goal to provide the best service possible. I would like to thank you for raising the issue regarding the bathroom cleanliness. We will investigate and address it to prevent future occurrences. We hope to welcome you back in the future and provide you with even more enjoyable experience.Kind Regards.

10/10 Eccellente

Samuel

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Fantastic stay, beautiful hotel and fantastic staff. Everyone from the servers to the cleaners saying hello. Easy check in and out which always helps. The restaurant on the 23rd floor was unbelievable and definitely worth a visit.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Katerina Woleska, Guest Relations, il giorno 31 mar 2024
Dear Samuel,On behalf of the entire team I would like to express our gratitude for your wonderful feedback. It brings us great joy to hear that you had a positive stay experience, that you were happy with our staff, and found the check-in and check-out processes to be seamless. Your compliments about Sukaiba are truly appreciated. We look forward to the opportunity to welcome you back in the future. Thank you once again.Warm Regards.

10/10 Eccellente

Tak

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
excellent services, value for money.
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Joshua

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura

10/10 Eccellente

Rajbans

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great room. Good bed.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Güven

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Einfach tolles hotel super personal
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 11 feb 2024
Dear Guven,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience at AC Hotel Bella Sky. I'm delighted to read that you awarded us the highest score. I would also like to express gratitude for the kind words you've dedicated to our team. They mean a lot to us, as we are dedicated to providing warm and genuine hospitality to each and every one of our guests.We hope we can welcome you back soon.Kind regards

10/10 Eccellente

Gitte

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 11 feb 2024
Dear Gitte,Reading your review and seeing the highest score fills us with immense pride, as it reaffirms our commitment to providing exceptional service every day. Your recognition serves as powerful motivation for our entire team. Thank you sincerely for your time and for choosing to stay with us. We eagerly anticipate your return to Bella Sky soon.Kind regards

10/10 Eccellente

Rikke

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Altid Super dejligt og komfortabelt at bo på Bella Sky
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 11 feb 2024
Dear Rikke,It was once again a pleasure to welcome you at AC Hotel Bella Sky, and thank you for your kind words. Your opinion is extremely valuable to us, and I can only express gratitude for your time. We hope to welcome you back soon for another magnificent stay. Do let us know if we can help in any way.Warm regards

8/10 Buono

Raymond

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 11 feb 2024
Dear Raymond,On behalf of the entire hotel team, I want to extend our sincerest gratitude for taking the time to share your recent experience with us. We firmly believe that providing the highest level of service is only possible when we receive constant feedback from guests like yourself. It allows us to tailor our services to better meet your needs and expectations. Thank you once again for your valuable feedback, and we look forward to welcoming you back for another exceptional stay.

10/10 Eccellente

Finn

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Dejligt ophold
Alt var super
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 11 feb 2024
Dear Finn,Thank you so much for your kind words. Your review has been shared with the team as a way of celebrating the experiences we provide for guests and as a fantastic motivational tool. Thank you again for taking the time to share your comments. We look forward to welcoming you back soon for another brilliant stay.

8/10 Buono

Thomas

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

6/10 Soddisfacente

Gitte

Viaggio di lavoro
Fint hotel, men alt personale er engelsk talende, hvilket jeg finder meget mærkeligt på et dansk hotel. Og så kunne man ikke få Rom service, hvilket også er underligt på sådan et fint hotel.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Anne

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 11 feb 2024
Dear Anne,It is always a great pleasure to see our efforts reflected in such a high and perfect score. We take pride in consistently delivering the most hospitable and warm service to our guests, and we couldn't be happier to read your review. Thank you for your time and for choosing to stay with us. We eagerly anticipate your return.Warm regards

8/10 Buono

Dorthe

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 11 feb 2024
Dear Dorthe,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience while staying at AC Hotel Bella Sky. We are pleased to hear that overall, you had a good time with us and we hope that you will consider our hotel on your next visit to Copenhagen. Please do not hesitate to contact us ahead if there is anything we can assist you with to make sure that everything will be perfect. Kind regards

6/10 Soddisfacente

Helle

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Katerina Woleska, Guest Relations, il giorno 3 feb 2024
Dear Helle,Thank you for sharing your feedback with us. We regret that your recent stay with us was not as positive as we would expect. If there are specific areas where we could have improved to make your stay more enjoyable, please feel free to contact us directly. We hope that we will have the chance to welcome you back and provide you with a much better experience. Kind Regards.

10/10 Eccellente

Birgitte

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Katerina Woleska, Guest Relations, il giorno 3 feb 2024
Dear Birgitte,Thank you for sharing your extremely positive feedback with us. We are happy that we have provided you with an exceptional service and we hope to have the opportunity to welcome you back again in the future. Kind Regards.

10/10 Eccellente

John

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The towers are striking and artful, and the hotel is perfectly maintained, with excellent restaurants inside. It’s a block from the Metro, so you can get downtown in 10 minutes.
Soggiorno di 14 notti a dicembre 2023
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 26 gen 2024
Dear John,We are truly grateful for your positive feedback! Your recognition of the captivating architecture, the well-kept hotel, and the delightful gastronomic experience makes us both grateful and proud. The convenience of our proximity to the Metro and quick access to the city center is also a notable highlight, and we thank you for your time and opinion, which are always so important to us. We hope to have the pleasure of welcoming you again for another exceptional experience.

10/10 Eccellente

Bent

Viaggio di lavoro
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 26 gen 2024
Dear Bent,It is wonderful to read that we were able to meet your expectations and that you appreciated our efforts to make this experience memorable, at AC Hotel Bella Sky.On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience while staying with us. And we hope to deserve your choice again in the future.

10/10 Eccellente

Hiba

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 26 gen 2024
Dear Hiba,Thank you so much for your incredibly positive review! We are delighted to hear that you had a wonderful stay with us. We look forward to welcoming you back for another fantastic experience in the future.Warm regards,

4/10 Scarso

Lars

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Meget langsom check-in. Slidt og dyrt hotel. Kedelig morgenmad.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 26 gen 2024
Dear Lars,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the check-in experience and any inconvenience it may have caused. Your insights are crucial to our ongoing efforts to enhance our services.We regret to hear that our hotel fell short of your expectations. Our commitment is to provide a comfortable and pleasant stay, and we appreciate your feedback on areas where we can improve.Despite the challenges you faced, we hope to have the opportunity to welcome you back and provide a more positive experience in the future.Warm regards,

10/10 Eccellente

Jakob

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 27 gen 2024
Dear Jakob,We truly appreciate your feedback, and we are delighted to understand that we were able to fulfill your highest expectations. We hope we can welcome you again, at AC Hotel Bella Sky, when your travels bring you back to Copenhagen.

10/10 Eccellente

Helge

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 27 gen 2024
Dear Helge,On behalf of the entire hotel team, I want to express our gratitude for sharing your experience during your stay with us. We strive to provide warm and genuine hospitality, and we couldn't be happier to see that you had a perfect stay at Bella Sky.Warm Regards,

8/10 Buono

Jessica

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 27 gen 2024
Dear Jessica,Your extremely positive rating means a lot to us, and we hope that the level of service provided at AC Hotel Bella Sky will be a reason for you to choose us again in the future when you return to Copenhagen. Your feedback is highly valued, and if we can do anything to improve your experience, please don't hesitate to contact us. We want to make your next stay perfect.

10/10 Eccellente

Peter S

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 27 gen 2024
Dear Peter,On behalf of the entire hotel team, I extend our heartfelt gratitude for sharing your experience during your stay with us. Your feedback is sincerely valued, and it brings us great joy to learn that we met and exceeded your expectations. We look forward to the opportunity of welcoming you back to Copenhagen whenever your future travels may lead you here.

4/10 Scarso

Trine Weber

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 26 gen 2024
Dear Trine,Thank you for taking the time to share your feedback with us, which is instrumental in helping us enhance our services.If you find the time, we would be grateful if you could provide us with more details about your experiences. Your additional input will assist us in addressing specific areas for improvement.Once again, thank you for your valuable feedback, and we look forward to the opportunity to welcome you back in the near future.

10/10 Eccellente

Linda

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Skøn weekend i København
Smukt rummeligt værelse med fantastik byudsigt over København.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 26 gen 2024
Dear Linda,Thank you so much for your wonderful feedback! We're delighted to hear that you enjoyed the beautiful and spacious room, along with the fantastic view of Copenhagen. Thank you for sharing the pictures with us. It's our pleasure to provide memorable experiences, and we look forward to welcoming you back for more delightful stays.

2/10 Terribile

Aleksandros

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
The dirtiest bathroom ever see, old and not well maintained. Baby size pillows uncomfortable, with stain marks on it. Decent breakfast. Doesn’t deserve the money that they are asking.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 22 gen 2024
Dear Aleksandros,Thank you so much for sharing your recent experience with us. Your feedback is truly valued, and we sincerely apologize for any inconvenience you may have encountered during your stay. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we would be grateful for the opportunity to address your concerns directly. If possible, we kindly ask you to contact us at your earliest convenience. Your cooperation means a lot to us, and we want to express our gratitude in advance. Your insights will play a key role in helping us take the necessary actions to enhance and improve our services.We look forward to hearing from you soon.Warm Regards,

8/10 Buono

Camilla

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia
Godt men mangler lidt rengøring.
Der lå de samme vatpinde og andet snacks på hotel gangen under hele døgnet og spejle/vinduer i badet mm var der tegninger på når det blev dugget når man var i bad (altså ikke rengjort). Fin morgenmad, og gode senge - flot udsigt.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 26 gen 2024
Dear Camilla,Thank you for bringing your concerns to our attention. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Your feedback is invaluable, and we take it seriously. Rest assured, we are addressing these matters to ensure a more pleasant experience in the future.We sincerely appreciate your positive remarks on our breakfast, comfortable beds, and the scenic view. We hope these can be good reasons for you to choose us again when visiting Copenhagen. We look forward to the opportunity to welcome you back for an amazing stay.

10/10 Eccellente

Hans-Heinrich

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 26 gen 2024
Dear Hans-Heinrich,Thank you sincerely for your perfect score and for taking the time to share your thoughts. We appreciate your valuable feedback, which aids us in enhancing our services. Your satisfaction is our top priority, and we are delighted to have met your expectations. We look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future, at AC Hotel Bella Sky.

4/10 Scarso

HIROFUMI

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 26 gen 2024
Dear Hirofumi,I wanted to express my sincere gratitude for the feedback you provided us.Your opinion is truly valuable to our team as it helps us to understand our guests' needs and expectations better. We take all comments seriously and use them to improve our services and amenities as much as possible in the future.Thank you again for your valuable feedback, and we look forward to welcoming you back in the near future.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
God service men mindre gode fysiske rammer
Værelset var ret koldt og vi blev vækket flere gangene løbet af natten af en høj hyletone - måske fra elevatoren dom var tæt på. Uanset hvad gav det en meget dårlig nattesøvn
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 22 gen 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority, and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the maintenance department to ensure the necessary action will be taken. I hope you find the opportunity to visit us again in the future. Please be assured that we are working diligently to enhance our overall experience and provide a flawless stay for our guests.Sincerely,

10/10 Eccellente

Danny

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 22 gen 2024
Dear Danny,We are delighted to read that you gave us a perfect score of 10. It is wonderful to see that we were able to meet your expectations and that you appreciated our efforts to make this a memorable stay.We hope we can welcome you back soon. And please do contact us ahead if there is anything we can do to assist your further.Kind Regards,

10/10 Eccellente

Stefan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 26 gen 2024
Dear Stefan,We recognize that your time is valuable, and we appreciate the feedback you have provided. We are pleased to hear that you had a great time with us and to better maintain our commitment to providing memorable stays for all guests, I have shared your review with the entire team. Warm regards,

2/10 Terribile

naqi

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 22 gen 2024
Dear Naqi,We wanted to express our sincere gratitude for the feedback you provided us. We greatly appreciate your time and effort in sharing your thoughts and experiences with us.Your opinion is truly valuable to our team, and please be assured that we are working diligently to enhance our overall experience and provide a flawless stay for our guests. Once again, we apologize for any shortcomings during your stay with us, and we look forward to the opportunity to serve you better in the future.Sincerely,

10/10 Eccellente

Eric, Lima

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great hotel in Copenhagen, right on the conference center and will connected to the airport and city center.
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2023
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 26 gen 2024
Dear Eric,Thank you very much for taking the time to share your positive experience with us! We are so happy to hear that you found our hotel convenient for your stay, right next to the conference center, and excellent connectivity to both the airport and city center. Your kind words are truly appreciated, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.

8/10 Buono

Nette Nuno Baadh

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 22 gen 2024
Dear Nette,We are pleased to hear that overall, you had a great time with us. And to better maintain our commitment to providing memorable stays for all guests, I have shared your review with the entire team. We work daily to continually improve the quality of the experience provided to our guests. Therefore, please don't hesitate to write us back if you have the time to provide some examples or suggestions on what we could have done differently. Your input is invaluable as we strive to go further in enhancing our services. We sincerely appreciate your feedback and look forward to the opportunity to welcome you back for an even more enjoyable stay in the future.Warm Regards,

10/10 Eccellente

Julianne

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Silvia Rosado, Guest Relations Manager, il giorno 11 feb 2024
Dear Julianne,We are delighted that you gave us a perfect score of 10. On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience with us and we look forward to welcoming you back soon for another brilliant stay.