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Valutazione di 10 - Eccellente. 722 su 1006 recensioni" "
10 - Eccellente
722
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Valutazione di 2 - Terribile. 4 su 1006 recensioni" "
2 - Terribile
4
9,4/10
Pulizia
9,6/10
Personale e servizio
9,2/10
Servizi
9,4/10
Condizioni e dotazioni della struttura
9,2/10
Ecosostenibilità
Recensioni
10/10 Eccellente
Vittorio
Viaggio di coppia
10 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Xxxx
Vittorio
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di J. Sadni Ziane, Direttrice generale, il giorno 11 mar 2024
Gentile Storywriter Vittorio,Grazie per averci fatto conoscere la sua opinione.Dal rating massimo che ha assegnato alla nostra struttura, riteniamo che la sua permanenza sia stata INKredibile da ogni punto di vista. Lavoriamo quotidianamente per poter garantire a ciascun ospite un'esperienza di soggiorno piacevole e rilassante e la sua valutazione, oltre ad essere una grande gratificazione, ci incoraggia a proseguire su questa strada.Speriamo di poterla ospitare nuovamente presso l'INK Hotel Amsterdam - MGallery in futuro. Nell'attesa, le porgiamo i nostri cordiali saluti.J. Sadni Ziane, Direttrice generale
10/10 Eccellente
Fabio De, Milano
Viaggio con la famiglia
20 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Nice little hotel close to the Royal Palace. rooms are small, sometimes very small, but comfortable. The whole structure looks very clean. Restaurant is modern, good food and perfectbreakfast
Fabio De
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di J. Sadni Ziane, General Manager, il giorno 21 feb 2024
Dear Storywriter Fabio,Thank you for taking the time to share your review.Our team takes pride in maintaining a pristine environment and offering a delightful dining experience with options for all-day dining, as you enjoyed during your stay. We're also thrilled that you appreciated our modern restaurant and the perfect breakfast at the PRESSROOM, which is a testament to our commitment to providing a high-quality culinary experience from morning to evening.We are glad you found the rooms comfortable, we appreciate that some of our rooms are cosy in size, which is often the case in city centre locations. We do have varying sizes and our team is always happy to assist you in finding the one that best suits your needs. Our hotel's design reflects a unique history, with each space meticulously crafted by Concrete Architects, ensuring that comfort and style are not compromised. We strive to make every guest's stay memorable, and it's rewarding to learn that you've had a positive experience. Our team is dedicated to delivering exceptional service, and we appreciate your feedback which helps us to continue to enhance our guest experience.We would love to welcome you back on a future occasion for an INKredible stay. Kind regards,J. Sadni Ziane, General Manager
10/10 Eccellente
Francesco
Viaggio con la famiglia
19 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Struttura molto pulita e situata nei pressi delle maggiori attrazioni.
Francesco
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di J. Sadni Ziane, Direttrice generale, il giorno 20 feb 2024
Gentile Storywriter Francesco,Grazie per averci fatto conoscere la sua opinione.Siamo lieti di sapere che la pulizia delle camere ha incontrato il suo apprezzamento e che la posizione strategica dell'hotel ha contribuito a rendere la sua visita ad Amsterdam ancora più piacevole.Il nostro impegno è sempre rivolto a mantenere elevati standard di servizio e comfort, come dimostrato dai riconoscimenti ricevuti per il design della struttura e dalla disponibilità di servizi come il Wi-Fi gratuito e un centro fitness aperto 24 ore su 24, aspetti che contribuiscono a rendere INKredibile la permanenza nel nostro albergo.In attesa di poterla accogliere di nuovo all'INK Hotel Amsterdam - MGallery, le porgiamo i nostri cordiali saluti.J. Sadni Ziane, Direttrice generale
8/10 Buono
ANNA
Viaggio con la famiglia
23 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Struttura adeguata come posizione e servizi. unico difetto. le camere non hanno un bagno separato dalla zona letto, non esiste la privacy se non si è da soli!!!!
ANNA
Soggiorno di 5 notti a gennaio 2024
Risposta di J. Sadni Ziane, Direttrice generale, il giorno 24 gen 2024
Gentile storywriter Anna,Grazie per averci fatto conoscere la sua opinione.Siamo lieti che abbia trovato la posizione e i servizi del nostro hotel adeguati. Per quanto riguarda l'architettura aperta delle nostre stanze, comprendiamo che la mancanza di separazione tra la zona notte e il bagno possa essere una sorpresa. Questo design è coerente con la nostra estetica, menzionata nella descrizione dell'albergo sul sito web, mirando a creare un'esperienza unica per i nostri ospiti. Ci scusiamo se questo ha recato disagio durante il suo soggiorno.Saremo lieti di poterla ospitare di nuovo presso l'INK Hotel Amsterdam - MGallery in futuro. Nell'attesa, le porgiamo i nostri cordiali saluti.J. Sadni Ziane, Direttrice generale
8/10 Buono
CANDIDA
Viaggio con la famiglia
22 ago 2023
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Buona
CANDIDA
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2023
Risposta di J. Sadni Ziane, Direttrice generale, il giorno 23 ago 2023
Cara storywriter Candida,Grazie per averci fatto conoscere la sua opinione.Ci fa molto piacere sapere che la sua permanenza nel nostro albergo sia stata in generale molto positiva. Lavoriamo quotidianamente per poter garantire a ciascun ospite un'esperienza di soggiorno INKredibile e siamo felici di essere riusciti a soddisfare le sue aspettative.Saremo lieti di poterla accogliere di nuovo presso l'INK Hotel Amsterdam - MGallery in futuro. Nell'attesa, le porgiamo i nostri cordiali saluti.J. Sadni Ziane, Direttrice generale
8/10 Buono
EUGENIO
Viaggio di coppia
14 ago 2022
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
OTTIMA STRUTTURA , MOLTO COMODO IN QUANTO MOLTO VICINO DAL CENTRO
EUGENIO
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2022
10/10 Eccellente
Edoardo, Cerro Maggiore
Viaggio di lavoro
23 giu 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Bello
Edoardo
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022
10/10 Eccellente
Pollasto
Viaggio di coppia
9 mar 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Struttura stupenda, con camera magnifica. Abbiamo soggiornato io e la mia ragazza per 2 notti in questo splendido hotel e lo abbiamo trovato magnifico. L'hotel si trova in zona centrale e ben collegato. Personale gentile, disponibile , camera pulitissima, ben tenuta e dall' aspetto lussuoso. Che dire.. Consigliatissimo in tutto.
Pollasto
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2022
8/10 Buono
Edoardo, Cerro Maggiore
Viaggio di lavoro
6 nov 2021
cleaning service bad
Edoardo
Soggiorno di 2 notti a novembre 2021
8/10 Buono
Gaetano
Viaggio di lavoro
3 nov 2021
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Il costo esagerato e i servizi da hotel di categoria inferiore….
Ser
Gaetano
Soggiorno di 2 notti a settembre 2021
8/10 Buono
Tiziana
Viaggio di coppia
12 set 2021
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Bella struttura, in una zona strategica. Peccato che il servizio in camera lasciava a desiderare. Abbiamo dovuto chiamare per avere doccia schiuma e shampoo e bicchieri per il caffè. Mancava anche il telecomando della tv. Forse una controllata più precisa alle camere dopo la pulizia la si dovrebbe fare
Tiziana
Soggiorno di 3 notti a settembre 2021
10/10 Eccellente
Maurizio, Cremona
9 set 2021
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel di ottima qualità. Centrale, a 10 minuti a piedi dalla stazione ferroviaria. Stanza pulita e ben isolata. Buona la prima colazione. Unici due difetti. Menù del ristorante eccellente ma con poca varietà. Nella stanza, doppia, un unico armadio e troppo piccolo. Personale dell'Hotel estremamente gentile e disponibile.
Maurizio
Soggiorno di 4 notti a settembre 2021
10/10 Eccellente
silvia
18 ago 2021
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
silvia
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2021
10/10 Eccellente
Giacomo
12 lug 2021
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Staff molto cortese e professionale, camera grande e decisamente bella ed accogliente. Location comoda a tutto il centro cittadino. Tornerò
Giacomo
Soggiorno di 2 notti a luglio 2021
Risposta di Jolanda Sadni-Zaine - General Manager, il giorno 23 lug 2021
Dear Storywriter Giacomo,
Thank you very much for taking the time to review your stay in INK hotel Amsterdam.
It is always very nice to read such positive feedback. I'll share you comments about the team with the staff members. When you come back to Amsterdam we would like to welcome you again in our hotel.
Kind regards,
Jolanda Sadni-Zaine - General Manager
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
Viaggio di gruppo
2 mar 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2020
Risposta di Jolanda Sadni Ziane, il giorno 5 mar 2020
Dear Story Writer,
Thank you for taking the time to share your experience with us.
It was our pleasure having you as our guest and we look forward to welcoming you back for another INKredible story.
Warm regards,
Jolanda Sadni Ziane
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
15 feb 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2020
Risposta di Jolanda Sadni Ziane, il giorno 5 mar 2020
Dear Story Writer,
Thank you for sharing your review with us.
We always strive to provide each guest with a memorable experience. I am happy to read that we have succeeded to provide you with an INKredible stay.
Thank you for staying with us and we hope to welcome you back for another INK story.
Warm regards,
Jolanda Sadni Ziane
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
Viaggio di coppia
22 gen 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Comoda molto centrale per gli spostamenti. Pulita unico neo personale non parla assolutamente Italiano
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2020
Risposta di Jolanda Sadni Ziane - General Manager, il giorno 14 ago 2020
Dear Story Writer,
Thank you for sharing your INK story with us.
I am happy to read that you enjoyed our central location in the heart of Amsterdam and that you experienced our hotel as clean.
All our staff members speak English. We also have a few staff members that speak Italian in the hotel. Always happy to assist you.
Thank you for your say and we hope to welcome you back!
Kind regards,
Jolanda Sadni Ziane - General Manager
10/10 Eccellente
Andrea, Roma
Viaggio di coppia
18 dic 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Arredamento grandioso, ottime dotazioni delle camere e grandissima gentilezza.
Andrea
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2019
Risposta di JS, il giorno 20 dic 2019
Dear Story Writer Andrea,
Thank you for taking the time to share with us about your recent experience here at INK!
I am pleased to read that you enjoyed an INKredible stay with us!
We appreciate your compliments on our great decor, great room amenities and the kindness of our staff!
We look forward to welcoming you back soon for more memorable moments!
Warm regards,
Jolanda Sadni Ziane - General Manager
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
4 nov 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2019
Risposta di JS, il giorno 18 dic 2019
Dear Story Writer,
Thank you for taking the time to share with us about your recent experience here at INK!
We are pleased to read that you had an INKredible stay with us, and we look forward to welcoming you back soon for more memorable moments!
Warm regards,
Jolanda Sadni Ziane - General Manager
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
15 set 2019
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 4 notti a settembre 2019
10/10 Eccellente
Elena Maria
27 feb 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno eccellente
Location perfetta, personale molto attento, struttura molto carina.
Elena Maria
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2019
Risposta di Jolanda Sadni Ziane – General Manager , il giorno 1 mar 2019
Dear Story Writer Elena Maria,
We are happy to hear that everything from the location to the service we provided were excellent. We look forward to welcoming you again at INK Hotel Amsterdam in the near future.
Warm regards,
Jolanda Sadni
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
Viaggio di coppia
17 feb 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Davvero un bellissimo hotel. Nonostante le tantissime camere i servizi sono eccellenti. L’unica pecca da italiano è che in una struttura del genere non c’è manco una persona del personale che parla italiano. Prezzi eccessivi per il servizio in camera, dove pretendono pure la mancia, a quanto pare obbligatoria. Altra pecca è che mi è capitata una stanza con una finestra che affaccia letteralmente su un muro, non entrava un po’ di luce dall’esterno.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 6 notti a febbraio 2019
Risposta di Jolanda Sadni Ziane – General Manager , il giorno 18 feb 2019
Dear Storywriter,
Thank you for taking the time to review our hotel. I am happy to hear that our staff has provided you with excellent service. Next time you visit us at INK Hotel Amstedam, please ask for our duty manager, she speaks Italian and would be happy to assist you. Please be sure that the feedback you have given us is being shared with all of the mentioned departments in order for us to provide you with an even better stay.
We look forward to seeing you again at INK Hotel Amsterdam.
Warm regards,
Jolanda Sadni
10/10 Eccellente
Daniela, Roma, Italia
14 lug 2018
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Viva il moderno!
Hotel moderno, a due passi del centro della città. Camera silenziosa, personale giovane ed accogliente. Se non volete essere disturbati, ricordate di appendere l'apposito cartellino fuori la camera: passano mattina presto e pomeriggio inoltrato per darvi acqua extra (gratis) o altro. L'acqua del frigobar è gratis ma si può bere anche quella del rubinetto. Macchinetta Nescafè con capsule gratis da fare in camera, così come bustine di tè e tisane da fare col bollitore fornito.
Prodotti bagno e phon inclusi, vengono forniti anche accappatoi e ciabatte.
Originale l'idea del lavabo a vista.
Daniela
Soggiorno di 3 notti a luglio 2018
Risposta di Jolanda Sadni Ziane – General Manager , il giorno 23 lug 2018
Dear Storywriter Daniela,
Thank you for your time to share your experience with us!
It looks like you have read the Standards Operation Procedures for using the Do Not Disturb sign, perfect! It is indeed true that we would like to give your room service during the day and close the curtains at night.
It always a pleasure to have you with us and we do hope to be on your top hotel list whenever Amsterdam become your destination!
Warmest regards from Amsterdam,
8/10 Buono
GAETANO
31 mag 2018
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bello ma caro rispetto quanto offerto da altri
a mio parere paer quanto pagato la colazione dovrebbe essere inclusa
GAETANO
Soggiorno di 2 notti a maggio 2018
Risposta di Jolanda Sadni Ziane, il giorno 1 giu 2018
Dear Storywriter GAETANO,
Thank you for sharing your recent experience with us at INK.
Booking breakfast in advance give you a better price so please do not hesitate to do so.
We all do hope to welcome you back in the future, to make your next stay an INK-redible one!
Warm regards,
Jolanda Sadni Ziane - General Manager
6/10 Soddisfacente
Jade
2 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The hotel was in a great location walkable to many different locations. The hotel room itself was very small. There were two of us in the room and if there was just one, it still would have felt small.
Jade
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
10/10 Eccellente
Michael
27 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was right in area where you walk to all the major tourist destinations. Friendly staff as well.
Michael
Soggiorno di 6 notti ad aprile 2024
Risposta di Jolanda de Smit, General Manager, il giorno 30 apr 2024
Dear Storywriter Michael,Our sincerest thanks for this positive review of your stay at our hotel.It is heartening to know our central location facilitated your exploration of Amsterdam's major tourist destinations and that our staff's friendliness added to your experience.We are looking forward to the opportunity of welcoming you back for another INKredible stay.Warm regards,Jolanda de Smit, General Manager
10/10 Eccellente
John
24 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
John
Soggiorno di 6 notti ad aprile 2024
Risposta di Jolanda de Smit, General Manager, il giorno 29 apr 2024
Dear Storywriter John,Thank you for positively reviewing your visit.Our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to ensure they have an INKredible experience with us, and we are delighted we had such a positive impact.We would be delighted to welcome you back for another INKredible stay in the future. All the best,Jolanda de Smit, General Manager
8/10 Buono
Mingyu
10 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel in general is very good. Only downside is that taxi or car cannot park right in the front of hotel. I have to cross the street with my luggage’s, which is a bit difficult.
Mingyu
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Jolanda de Smit, General Manager, il giorno 12 apr 2024
Dear Storywriter,We appreciate that you took the time to share your experience with us.Thank you for sharing your experience at our hotel; we're delighted to hear you found our establishment and service to be of high standard. It's rewarding to know that you appreciated the cleanliness and condition of our hotel, as well as the amenities provided. Regarding the accessibility for taxis and cars, the municipality decided this for us, so unfortunately there is not much we can do, while we understand the inconvenience. We assure you that our team is always ready to assist with luggage crossing the street to make your arrival and departure as smooth as possible.We would love to welcome you back in the future. Kind regards,Jolanda de Smit, General Manager
10/10 Eccellente
Clare
Viaggio di gruppo
3 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Lovely staff, welcoming, helpful, informative - including housekeeping staff.
Lovely room, fancy teas and coffee pod machine.
Not a fan of the bathroom design - no door between it and bedroom, although, separate door each to shower cubicle and toilet.
Clare
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Jolanda de Smit, General Manager, il giorno 9 apr 2024
Dear Storywriter Clare,Thank you for highlighting our attentive staff and the fancy tea and coffee amenities in your room, which are part of our commitment to providing a unique and comfortable experience for our guests. We're thrilled to hear that you enjoyed the overall service and room quality at our hotel.We acknowledge your thoughts on the open bathroom design, which is indeed an intentional aspect of our hotel's award-winning design, aiming to create a modern and open atmosphere.Your positive remarks about room cleanliness and hotel condition truly reflect our team's dedication to maintaining high standards.We look forward to welcoming you back for another story-filled stay at our hotel.Kind regards,Jolanda de Smit, General Manager
10/10 Eccellente
Sabrina
Viaggio di gruppo
2 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Loved everything about this place!! Highly recommend
Sabrina
Soggiorno di 6 notti a marzo 2024
Risposta di Jolanda de Smit, General Manager, il giorno 3 apr 2024
Dear Storywriter Sabrina,Thank you for this positive review of your stay.We're thrilled that our commitment to cleanliness, hotel condition, and service met your expectations and contributed to a memorable experience. It's rewarding to know that the room amenities enhanced your stay; our team takes great pride in offering a space where every detail is tailored for comfort and convenience. Your glowing feedback is a testament to the INKredible effort our staff puts into maintaining the high standards of the INK Hotel Amsterdam - MGallery.We look forward to welcoming you back for another INKredible stay. Best wishes,Jolanda de Smit, General Manager
10/10 Eccellente
Duncan a.p.
1 apr 2024
Duncan a.p.
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Jolanda de Smit, General Manager, il giorno 24 apr 2024
Dear Storywriter Duncan,It was a pleasure to receive this kind review of your time with us.We are delighted to know you made the most of your time with us at our INKredible hotel.We sincerely hope we may have the pleasure of welcoming you back for another INKredible experience.Best wishes,Jolanda de Smit, General Manager
4/10 Scarso
Jesper
1 apr 2024
Jesper
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Manager, il giorno 8 apr 2024
Dear Storywriter Jesper,Thank you for sharing your experience. We're glad to hear that you found our hotel's cleanliness to be satisfactory. Our team works diligently to maintain a high standard of cleanliness for all our guests. Regarding the service, we continuously strive to provide a personal touch and cater to our guests' needs, and we're sorry to hear that it did not meet your expectations on this occasion.We hope to welcome you back in the future for a more INKredible experience.With kind regards,
10/10 Eccellente
Laura
Viaggio di gruppo
31 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
First trip to Amsterdam. The hotel was wonderful. Spotlessly clean, excellent location and staff super helpful. Hope to return later this year. Thank you
Laura
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di J.de Smit, General Manager, il giorno 2 apr 2024
Dear Storywriter Laura,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel.We're thrilled to hear that your first journey to Amsterdam brought you to our doorstep and that you found our hotel spotlessly clean, with a prime location for exploring the city. Your recognition of our team's helpfulness is much appreciated; they strive to provide an INKredible experience for every guest. It's delightful to know that your stay with us has inspired a return visit, and we look forward to welcoming you back.We hope to see you again later this year for another memorable chapter in your travels. Warm regards,J.de Smit, General Manager
10/10 Eccellente
Elisa
29 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Elisa
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Jolanda de Smit, General Manager, il giorno 2 apr 2024
Dear Storywriter Elisa,Thank you for this INKreible rating of your stay.We're thrilled to hear that you found our hotel's condition and service to be 100%. It's our joy to maintain a high standard that resonates with our guests. We take pride in the cleanliness of our rooms and are glad this contributed to a positive experience during your stay.We hope to have the pleasure of welcoming you again for another memorable chapter at our hotel. Warm regards,Jolanda de Smit, General Manager
8/10 Buono
Simon
29 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Simon
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Jolanda de Smit, General Manager, il giorno 10 apr 2024
Beste Storywriter Simon,Bedankt voor uw feedback.We doen er alles aan om onze gasten zo'n comfortabel mogelijk verblijf te bieden, het is dan ook erg motiverend om te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad.We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,Jolanda de Smit, General Manager
10/10 Eccellente
Allan
Viaggio di coppia
28 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good location next two two trams. Easy walk to restaurants.
Allan
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Jolanda de Smit, General Manager, il giorno 29 mar 2024
Dear Storywriter Allan,Thank you so much for your positive feedback following your stay.We're delighted to hear that the location of our hotel served you well, providing easy access to local dining and convenient tram connections.We look forward to the opportunity to welcome you back for another INKredible stay with us.Jolanda de Smit, General Manager
10/10 Eccellente
Edward
27 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I love this hotel it's so convenient, clean, modern and very close to everything. I will definitely stay here again!
Edward
Soggiorno di 6 notti a marzo 2024
Risposta di Jolanda de Smit, General Manager, il giorno 29 mar 2024
Dear Storywriter Edward,Thank you for this feedback concerning your recent visit.Thank you for sharing your INKredible experience; we're thrilled to know you found our hotel convenient, clean, and modern. Your appreciation for our hotel's proximity to Amsterdam's heart is also a testament to our city-center location. It's wonderful to hear that you're considering us for your future stays.We would be delighted to welcome you back for another INKredible stay in the future. All the best,Jolanda de Smit, General Manager
10/10 Eccellente
William Reignor
25 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
William Reignor
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Jolanda de Smit, General Manager, il giorno 27 mar 2024
Beste Storywriter William,Bedankt voor deze prachtige beoordeling.De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Jolanda de Smit, General Manager
10/10 Eccellente
Katherine
Viaggio di coppia
25 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel was lovely, lovely design, friendly staff, comfortable bed, accommadating.
Katherine
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di J.de Smit, General Manager, il giorno 26 mar 2024
Dear Storywriter Katherine,Thank you for this positive review of your stay.We strive to create a memorable experience for every guest and are delighted that you had such an INKredible stay with us.We look forward to welcoming you back for another INKredible stay.Very best wishes,J.de Smit, General Manager
10/10 Eccellente
Samuel
Viaggio di coppia
18 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Loved it
Samuel
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di J. Sadni Ziane, General Manager, il giorno 20 mar 2024
Dear Storywriter Samuel,Thank you for positively reviewing your visit.We strive to create a memorable experience for every guest and are delighted that you had such an INKredible stay with us.We all hope to welcome you back for another INKredible moment at the INK Hotel Amsterdam - MGallery.Best wishes,J. Sadni Ziane, General Manager
10/10 Eccellente
Natasha Elizabeth
Viaggio di gruppo
17 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
A very personalised service
Friendly, helpful and trustworthy staff!
Natasha Elizabeth
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Manager, il giorno 19 mar 2024
Dear Storywriter Natasha,Thank you very much for this kind review of your stay.We're thrilled to hear that our team’s friendly, helpful, and trustworthy nature contributed to a positive experience for you. Our team strives to provide personalised service, and it's rewarding to know this was evident during your stay.We look forward to welcoming you back for another INKredible stay. Best wishes,
10/10 Eccellente
Roberto
11 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Roberto
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di J. Sadni Ziane, General Manager, il giorno 16 mar 2024
Dear Storywriter Roberto,It was a pleasure to receive this kind review of your time with us.We are delighted to know you made the most of your time with us at our INKredible hotel.We all hope to welcome you back for another INKredible moment at the INK Hotel Amsterdam - MGallery.J. Sadni Ziane, General Manager
10/10 Eccellente
Marcel
Viaggio di coppia
10 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
❤️
Marcel
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di J. Sadni Ziane, General Manager, il giorno 12 mar 2024
Geachte Storywriter Marcel,Wij vernemen met plezier dat u verblijf bij ons geheel naar wens is verlopen.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in het hart van Amsterdam. Met hartelijke groet,J. Sadni Ziane, General Manager
8/10 Buono
Amy
8 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Amy
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di J. Sadni Ziane, General Manager, il giorno 11 mar 2024
Dear Storywriter Amy,Thank you very much for this kind review of your stay.We are delighted to know you made the most of your time with us at our INKredible hotel.We look forward to welcoming you back for another INKredible stay. Very best wishes,J. Sadni Ziane, General Manager
10/10 Eccellente
Shahinda
Viaggio di gruppo
4 mar 2024
The place is modern , chic and smells heavenly. The rooms are cute and comfortable. Staff is friendly and helpful . Great location . Nice breakfast buffet and Bar . Would definitely go again and again
Shahinda
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2024
Risposta di J. Sadni Ziane, General Manager, il giorno 11 mar 2024
Dear Storywriter Shahinda,Thank you for this positive review of your stay.We are thrilled to hear that our establishment's modern and chic ambience, along with the delightful aroma, contributed to your comfort and overall experience. Our team is grateful for your kind words about their friendliness and helpfulness, as our priority is providing top-notch service. It's wonderful to know that our prime location added value to your stay and that you found our breakfast buffet and bar to your liking.We look forward to welcoming you back for another INKredible stay. Best wishes,J. Sadni Ziane, General Manager
10/10 Eccellente
Taswan
Viaggio di coppia
3 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel staff were courteous and welcoming. Several members of the staff provided recommendations on entertainment and local bars. They arranged a taxi for me to the airport at check out. Overall. I will definitely comeback and book another stay!
Taswan
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di J. Sadni Ziane, General Manager, il giorno 4 mar 2024
Dear Storywriter Taswan,Thank you for reviewing your stay.We're thrilled to hear that our team's courteous service and tailored recommendations added to the enjoyment of your stay. It's our pleasure to assist with transportation, ensuring a smooth journey to your next destination.We look forward to welcoming you back again in the future. Best wishes,J. Sadni Ziane, General Manager
10/10 Eccellente
Cesar, Cuernavaca
Viaggio di coppia
22 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
great design
Cesar
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di J. Sadni Ziane, General Manager, il giorno 23 feb 2024
Dear Storywriter Cesar,We are delighted to hear that the design of our hotel resonated so well with you. Our team takes pride in the award-winning design, which reflects the building's storied past as the base of the Dutch newspaper 'Tijd'.We hope to welcome you back soon for another chapter in your story with us.J. Sadni Ziane, General Manager
10/10 Eccellente
Yogindhri
22 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Staff was super helpful, hotel has a great vibe, wonderful breakfast and great service at the bar. Not too far from the train station. Had a wonderful time!
Yogindhri
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di J. Sadni Ziane, General Manager, il giorno 23 feb 2024
Dear Storywriter Yogindhri,It's rewarding to hear that our team's support and the vibrant atmosphere of our hotel contributed to a memorable experience for you. Your appreciation for the wonderful breakfast and exceptional service at the bar reflects our commitment to providing a unique and enjoyable stay. We're also glad you found our location convenient for your travels from the train station. Our close proximity to the central train station and heart of Amsterdam is something we're quite proud of.We look forward to welcoming you back for another stay at our hotel.J. Sadni Ziane, General Manager
10/10 Eccellente
Lorenzo
Viaggio con la famiglia
16 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Clean and great location.
Lorenzo
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di J. Sadni Ziane, General Manager, il giorno 16 feb 2024
Dear Storywriter Lorenzo,Our sincerest thanks for this positive review of your stay at our hotel.We are delighted to hear that the cleanliness of our rooms met your high standards and that our central location contributed positively to your experience. Our team takes great pride in maintaining our award-winning design and ensuring a comfortable stay for all our guests.We look forward to welcoming you back for another INKredible stay.Best wishes,J. Sadni Ziane, General Manager
10/10 Eccellente
Mirko
15 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Mirko
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di J. Sadni Ziane, General Manager, il giorno 21 feb 2024
Dear Storywriter Mirko,Thank you so much for your positive feedback following your stay.Our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to ensure they have an INKredible experience with us, and we are delighted we had such a positive impact.We look forward to welcoming you back to INK Hotel Amsterdam in the future for another memorable stay.J. Sadni Ziane, General Manager