Terrazza/patio

Recensioni per Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark

4 out of 5
Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark
Staalmeesterslaan 410, Amsterdam

Recensioni

8,4

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 449 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 344 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 122 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 51 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 36 su 1002 recensioni" "

8,4/10

Pulizia

8,4/10

Personale e servizio

8,2/10

Servizi

8,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Antonio

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Risposta di Olivier, il giorno 1 lug 2023
Dear Antonio,Thank you for taking the time to review your recent stay at Leonardo hotel Amsterdam Rembrandtpark! As a guest relations agent, greatly your feedback.I noticed that you have awarded us a four-star rating without leaving any specific comments about your experience. We value your opinion, and in order for us to understand how we can improve potentially increase your rating, we kindly request you to provide us with more details about your stay. Your feedback will help us identify areas where we can enhance our services and make your future visits more enjoyable.Please feel free to share your observations, suggestions, or any concerns you may have had during your stay. We are committed to continuously improving our facilities and services to ensure that all our guests have a memorable experience. Your valuable input will taken into consideration to enhance our guest experience and elevate our rating.Thank you for choosing Leonardo hotel Amsterdam Rembrandtpark. look forward to hearing from you welcoming you back in the.Warm regards,OlivierGuest Relations Agent

8/10 Buono

REMO

Viaggio con la famiglia
Soggiorno di 3 notti a giugno 2022

6/10 Soddisfacente

Raffaella

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia
Colazione molto varia e di qualità. Terrazza al 17° piano con vista su tutta la città davvero bella. La pulizia lascia un po' a desiderare e anche il servizio in camera.
Soggiorno di 3 notti a maggio 2022
Risposta di Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark, il giorno 21 giu 2022
Dear Raffaella, Many thanks for taking the time to write this review! I am pleased to note you enjoyed the view from the 17th floor! My apologies the cleanliness was not spot-on like we strive for! I hope we shall have the pleasure of welcoming you back again soon. Kind regards, Luna Front Office Supervisor

6/10 Soddisfacente

Alessandro, Bari

Soggiorno di 2 notti a novembre 2021

8/10 Buono

Alessandro, Bari

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
given the price - it's a fair structure. distance is about 20-30 min to the center by tram. Cleaning and service is ok, even if some details should be improved. i.e. glasses for coffee not replaced in the room, some small stains of rust in the shower that needed fixing. on the other side rooms are spacious, that is not usual in Amsterdam. I did not try the breakfast, but consider that as the hotel is isolated in a park, there is no alterantive close by. apparently the hotel should provide Expedia VIP privileges, but in reality nothing was offered. all in all i recommend this structure for work - most of the disadvantages disappear if you can use a taxi to commute to/from the hotel.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2021
Risposta di Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark, il giorno 11 nov 2021
Dear Alessandro, I really appreciate you taking the time to write this review! Thank you for pointing out our location and the easy connection from the hotel to the city center. Your remarks about the room are much appreciated and will be discussed with the maintenance department to improve our services. I hope we shall have the pleasure of welcoming you once more to our hotel in the near future! Kind regards, Luna Front Office

2/10 Terribile

Marco

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Gestione rapporti clientela
I flag rossi non riguardano l'Hotel come struttura, ma riguarda la politica dell'hotel della gestione dei rapporti con la clientela. Per motivi Covid 19 il meeting di lavoro, organizzato dai miei capi, è stato cancellato, e per tempo ho contattato la struttura senza ricevere risposta in merito alla mia richiesta di posporre il soggiorno a un'altra data, o di ricevere un vaucher. Il soggiorno era stato pagato per intero all'atto della prenotazione. Ho perso i soldi. Ritengo inaccettabile il comportamento dello staff dell'Hotel.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2020

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 3 notti a marzo 2020
Risposta di Receprtion supervisor. , il giorno 27 mar 2020
Dear guest, We want to know why your experience are 1 star. Kind regards, Enida

6/10 Soddisfacente

Giovanni

Ho soggiornato 2 notti e la pulizia delle camere è stata molto superficiale, giusto una sistemati a al letto. Mancano dotazioni : cuffie, ciabatte, frigobar. Inoltre l'albergo e poco illuminato specialmente fuori.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2019
Risposta di Reception , il giorno 12 gen 2020
Dear guest, We would like to thank you for your feedback, which is very valuable to us. We are sorry to hear that you have experienced your stay as unpleasant. We will certainly share your experience with our departments so that we can improve our quality.   We are also discussing with the municipality of Amsterdam whether it is possible to better illuminate our immediate environment. Hopefully we can welcome you again in the future and ensure that you experience a great stay. Thank you and kind regards, Team reception

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2019
Risposta di Michelle, il giorno 22 ago 2019
Dear sir, madam, Thank you for taking the time to give us a rating regarding your stay. If you have any recommendations that you would like to share with us, please let me know. Kind regards, Michelle Front office supervisor

8/10 Buono

Anna Maria

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a giugno 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The room was clean but bathroom not so much and a little was cold
Soggiorno di 3 notti a maggio 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Ottima posizione alla fermata del tram 13 per recarsi in centro ad Amsterdam, Camera confortevole e zone tranquilla.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2019

8/10 Buono

Fabio

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Buon hotel in buona posizione
In generale buon hotel, in buona area, ma ci sono dei dettagli che andrebbero curati un po' meglio, tipo il parcheggio, la colazione o la palestra (quest'ultima davvero deludente).
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a marzo 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
LA STRUTTURA è FAVOLOSA, DISTA CIRCA 20 MIN DAL CENTRO. PERSONALE E CAMERE PERFETTE COMODE E PULITE. CONSIGLIATO.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Tutto il personale è stato molto disponibile e gentile. Hotel carino pulito a due passi dalla fermata del tram che porta diretto in centro. Lo consiglierei sicuramente.
Soggiorno di 7 notti a febbraio 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 7 notti a febbraio 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 4 notti a dicembre 2018

4/10 Scarso

Ambra

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Prima di prenotare con Expedia abbiamo chiamato l'albergo per chiedergli se era al centro di Amsterdam ci hanno risposto di sì mentre era una bugia perché era al di fuori quasi di Amsterdam per raggiungere il centro bisognava fare 11 fermate di tram numero 13 in più ci avevano detto che la navetta per andare e tornare dall' aeroporto era gratuita invece All'andata per arrivare in aeroporto è stata gratuita al ritorno hanno preteso €15 e ce l'hanno detto solamente al momento del check-out non mi sembra corretto.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2018
Risposta di NAJIM, il giorno 7 dic 2018
Dear Ambra, First and foremost, I would like to apologize for not being able to reply to your review in Italian and to thank you for staying with us during your trip to Amsterdam. Concerning your comment, there might have been a misunderstanding (maybe) due to the language barrier. If this was not the case, let me please apologize for this inconvenience once again. Turning now to our shuttle bus service, this is a complimentary service when coming from the airport to the hotel but not on the way back; this is the reason why you also need to book for it on the way back to the airport Sir. This is clearly specified on our official website but again, we feel deeply sorry for the misunderstanding that there might have been in this sense. We hope you enjoyed your stay despite the aforementioned situation and we hope you had a great trip back home. Kind regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a novembre 2018

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2018

10/10 Eccellente

Shukri

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
A
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024

4/10 Scarso

Craig

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia
The property and area itself are amazing. The restaurant and rooftop incredible. The main desk is terrible - worst I have ever experienced. There is no option to leave credit card on file for incidentals, cleaning and additional services are requested via QR Code and are answered intermittently. Check in was slow and annoying. I was doubled charged for the room city tax which they are refusing to refund. The explanation from tbe front desk is I must have 2 rooms. Room card was deactivated because they said i owed money, they did not refund my deposit for the bike rental. Computers kept crashing, every interaction was terrible and slow. Feel bad for the staff - the systems they are being asked to use are aweful and designed to fail. One of the best areas and properties in Amsterdam - but the absolute worst guest experience. I cant imagine returning.
Soggiorno di 6 notti a maggio 2024

6/10 Soddisfacente

Vaga

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Alles in allem gut. Für mich persönlich negativ das man keine Fenster öffnen kann.
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024
Risposta di GR, il giorno 21 mag 2024
Dear Vaga,Thank you for taking the time to leave a review, for the windows it for safety reasons. It's been our absolute pleasure having you stay with us and we hope to welcome you soon again.Thank you and Regards,

10/10 Eccellente

Doreen

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This is my 15th time at the hotel. I love the location - quiet but in the city center within minutes.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Team Leonardo Hotel Rembrandtpark, il giorno 17 mag 2024
Dear Doreen,Thank you for being a loyal guest and choosing to stay with us for the 15th time! We are delighted to hear that you love our hotel's location, which offers a quiet setting while still being in the city center. We truly appreciate your continued support and look forward to welcoming you back for your 16th visit!Warm regards,Team Leonardo Hotel Rembrandtpark

10/10 Eccellente

Gregor

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Everything perfect only missing a swimming pool
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
Risposta di Team Leonardo Hotel Rembrandtpark, il giorno 17 mag 2024
Dear Gregor,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are delighted to hear that you found everything to be perfect during your time at our hotel. While we do not have a swimming pool, we do offer other leisure facilities for our guests to enjoy. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards,Team Leonardo Hotel Rembrandtpark

8/10 Buono

jon

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
a good hotel with a good price; easy access to outside dining opportunity and to the Amsterdam tram system.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Team Leonardo Hotel Rembrandtpark, il giorno 17 mag 2024
Dear J,Thank you for your positive review! We are delighted to hear that you found our hotel to be a good value and that you enjoyed the easy access to outside dining options and the Amsterdam tram system. We hope to welcome you back to Leonardo Hotel Rembrandtpark in the near future!Warm regards,Team Leonardo Hotel Rembrandtpark

8/10 Buono

Ingrid Agneta Unnerstedt

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Nöjd
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Team Leonardo Hotel Rembrandtpark, il giorno 17 mag 2024
Dear Ingrid Agneta Unnerstedt,Thank you for sharing your feedback with us. We are glad to hear that you were satisfied with your stay. Your satisfaction is our priority, and we hope to welcome you back in the future.Warm regards,Team Leonardo Hotel Rembrandtpark

6/10 Soddisfacente

Helen

Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024

8/10 Buono

David

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Public transport close
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024

8/10 Buono

Jennifer, Hampton

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The tram to central station was a 3 minute walk from the hotel. Easy check in/out, the breakfast was great. Nice size room for the price.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Team Leonardo Hotel Rembrandtpark, il giorno 27 apr 2024
Dear Jennifer,Thank you for sharing your positive experience with us! We are thrilled to hear that you found our location convenient for exploring the city and enjoyed our easy check-in/out process, great breakfast, and the value for your room size. We look forward to welcoming you back in the future!Warm Regards,Team Leonardo Hotel Rembrandtpark

6/10 Soddisfacente

Frank

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Frühstücksangebot durchschnittlich. Frühstücksraum sehr voll und laut. Duschkabine sehr offen --> Bad schwimmt nach dem Duschen
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

MASAKI

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024

10/10 Eccellente

Joe

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
boss
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Team Leonardo Hotel Rembrandtpark, il giorno 21 apr 2024
Dear Joe,Thank you for your review. We are glad to hear that you had a good experience. Warm regards,Team Leonardo Hotel Rembrandtpark

10/10 Eccellente

Juliette

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Team Leonardo Hotel Rembrandtpark, il giorno 17 mag 2024
Thank you so much for your review! We're thrilled to hear that you enjoyed your experience with us and look forward to welcoming you back soon.

10/10 Eccellente

Gillian

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
From the moment of check in to leaving there was nothing we could fault. The underground car parking was a real bonus, safe, secure and bright and clean. There was the added bonus of a tram line within 100m of the hotel which took us straight to the centre. Breakfast was excellent plus espresso martinis later. Would recommend the hotel.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di GR, il giorno 5 apr 2024
Dear Gillian,Thank you for taking the time to leave us your feedback, its been our absolute pleasure having you stay with us and we hope to welcome you again soon!Thank you and Regards,Leonardo Hotel amsterdam Rembrandtpark Team

6/10 Soddisfacente

Yuka

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
The hotel by itself was OK, but the shuttle bus service was awful. The driver would not even wait 1 minute.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di GR, il giorno 5 apr 2024
Dear Yuka,Thank you for taking the time to leave us your feedback, its been our absolute pleasure having you stay with us. Unfortunately Driver has a schedule that he has to follow and cant wait because if he is late then the whole day is ruined for other guests and as you know its for the airport so guests cant be late to their flights. We hope to welcome you again soon!Thank you and Regards,Leonardo Hotel amsterdam Rembrandtpark Team

4/10 Scarso

Piotr

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Our room was not cleaned, even when we asked multiple times for it. our safe did not work, someone had to config it. the telephone was not configured and not pluged in, also no numbers where saved (e.g. for reception). overall a disappointment as a family.
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Team Leonardo Hotel Rembrandtpark, il giorno 2 apr 2024
Dear Piotr,Thank you for sharing your experience with us. We apologize for the inconvenience caused by the issues with room cleaning, the safe, and the telephone. Your feedback is valuable, and we will address these issues with our team to ensure they are resolved promptly. We hope that you will give us another opportunity to provide you with the exceptional stay you deserve.Warm Regards,Team Leonardo Hotel Rembrandtpark

6/10 Soddisfacente

Mandar

Soggiorno di 3 notti a marzo 2024

10/10 Eccellente

Jessica

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di GR, il giorno 5 apr 2024
Dear Jessica,Thank you for taking the time to leave us your feedback, its been our absolute pleasure having you stay with us and we hope to welcome you again soon!Thank you and Regards,Leonardo Hotel amsterdam Rembrandtpark Team

6/10 Soddisfacente

Scott

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Great hotel, but the staff were keen to get us to check out at 10am despite check out being 12, knocking on the door asking us to leave. Housekeeping only came once, on our first morning there. Reception were lovely, and that’s the reason I ranked the staff as high as I have.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di GR, il giorno 5 apr 2024
Dear Gillian,Thank you for taking the time to leave us your feedback, its been our absolute pleasure having you stay with us, W apologize for any inconvenience you experienced with check out time it is indeed at 12 noon maybe there was a misunderstanding or miscommunication but we apologize for that and we hope to welcome you again soon!Thank you and Regards,Leonardo Hotel amsterdam Rembrandtpark Team

10/10 Eccellente

Cameron

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di GR, il giorno 5 apr 2024
Dear Cameron,Thank you for taking the time to leave us your feedback, its been our absolute pleasure having you stay with us and we hope to welcome you again soon!Thank you and Regards,Leonardo Hotel amsterdam Rembrandtpark Team

6/10 Soddisfacente

Jennifer, Stephens City

Soggiorno di 5 notti a gennaio 2024
Risposta di GR, il giorno 5 apr 2024
Dear Jennifer,Thank you for taking the time to leave us your feedback, its been our absolute pleasure having you stay with us and we hope to welcome you again soon!Thank you and Regards,Leonardo Hotel amsterdam Rembrandtpark Team

8/10 Buono

Monica

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di GR, il giorno 5 apr 2024
Dear Monica,Thank you for taking the time to leave us your feedback, its been our absolute pleasure having you stay with us and we hope to welcome you again soon!Thank you and Regards,Leonardo Hotel amsterdam Rembrandtpark Team

10/10 Eccellente

tatiana

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Muy bien. El personal muy amable. El cuarto muy bien y bonito. Estuvimos muy cintentas
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Team Leonardo Hotel Rembrandtpark, il giorno 23 feb 2024
Estimada Tatiana,¡Muchas gracias por su amable reseña! Estamos encantados de saber que tuvo una estancia muy agradable en nuestro hotel y que nuestro personal fue amigable y atento. Nos complace saber que disfrutó de una habitación bonita y agradable. ¡Su satisfacción es nuestra máxima prioridad! Esperamos tener el placer de recibirle nuevamente en el futuro.Saludos cordiales,Equipo Leonardo Hotel Rembrandtpark

10/10 Eccellente

Mark

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I chose this hotel because it was close to my friend’s house, it is not in the center. Beginning with a really friendly check in, my stay was excellent. This is not a five star hotel, nor should you expect one for the price, but the value per dollar ratio is super high. Well maintained, super clean and helpful staff. The sauna is huge and was a nice addition considering it was snowing. I was the only one in it, so a large private sauna is also a plus. Lastly, a lot of airplane pilots use the place, which is a testimony to its value.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Team Leonardo Hotel Rembrandtpark, il giorno 23 feb 2024
Dear Mark,Thank you for choosing our hotel for your stay and for taking the time to share your positive feedback. We are delighted to hear that you had an excellent stay and enjoyed our friendly check-in process. We appreciate your understanding that we are not a five-star hotel, but we strive to provide great value for our guests. It's wonderful to know that you found our property well-maintained, super clean, and that our staff was helpful. We're also glad you enjoyed our spacious sauna, especially during the snowy weather. Thank you for mentioning that our hotel is a preferred choice for airplane pilots as well. We truly value your feedback and hope to welcome you back on your next visit.Warm regards,Team Leonardo Hotel Rembrandtpark

8/10 Buono

Kaci

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
it was nice and very good
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2024

8/10 Buono

Morten Meher

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Rolig området
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023

8/10 Buono

Choukri

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
only bad thing is that the room didn't have any windows that you could open. and no fridge apart from that it was really good!
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024