Hall

Recensioni per The Manor Amsterdam

4 out of 5
The Manor Amsterdam
Linnaeusstraat 89, Amsterdam

Recensioni

8,8

Eccellente

Valutazione di 10 - Eccellente. 539 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 365 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 60 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 24 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 13 su 1001 recensioni" "

9,0/10

Pulizia

9,0/10

Personale e servizio

8,6/10

Servizi

9,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Mauro

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Nicole Lagas , il giorno 14 dic 2023
Dear Mauro,We would like to thank you very much for sharing your experience here on this website. I am happy to read that you enjoyed our facilities and that we have been able to provide you with a great stay in Amsterdam!Please rest assured that your compliments will be shared with the rest of the team.We would be honored to welcome you again. With kind regards,Nicole Lagas – General Manager

8/10 Buono

Raffaella Antonia Anna Rosaria, Milano

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Servizi
Camera silenziosa anche se non perfettamente pulita. Personale in reception non molto gentile
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2022
Risposta di Nicole Lagas, il giorno 3 set 2022
Dear Raffaella,Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are glad to see that you have enjoyed the room. However, we very much regret that we did not completely meet your expectations. Please accept our apologies for the inconvenience caused. We are taking your feedback regarding the cleaness of the room and you experience with our staff serious and we have already taken actions in order to prevent this from happening in the future.As the satisfaction of our customers is our priority, we therefore hope that you will consider giving us a second chance to prove that we are able to deliver our esteemed guests with the 4 star level experience that so many have come to love throughout the years. With kind regards,Ester - Reception

10/10 Eccellente

Denis

Soggiorno di 4 notti ad agosto 2022

8/10 Buono

Raffaella

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2022
Risposta di nicole lagas, il giorno 28 feb 2022
beste Raffaella, Bedankt voor het achterlaten van deze geweldige 8/10 score! wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a marzo 2020
Risposta di Nicole Lagas, il giorno 17 mar 2020
Dear guest, We would like to thank you very much for sharing your experience here on this website. I am happy to read that you enjoyed our hotel and that we have been able to provide you with a great stay in Amsterdam! Please rest assured that your compliments will be shared with the rest of the team. We would be honored to welcome you again. With kind regards, Nicole Lagas – General Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Accogliente e personale disponibile.otima posizipne per rsggiungere il centro con i mezzi pubblici
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2019
Risposta di Nicole Lagas, il giorno 18 ago 2019
Dear Guest, Thank you for this review, we are very happy to see that you enjoyed our staff and rooms. We are looking forward to welcoming you back in our hotel in the future! Kind regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Sono stati carinissimi la struttura e elegante bella il personale per lo meno quelli che ho conosciuto sono gentili, non avevamo la colazione compresa nel pacchetto e al ceckut non c'è l hanno fatta pagare. Una cosa..... Possibile che nessuno parli un po' di italiano 😥
Soggiorno di 2 notti a maggio 2019
Risposta di Nicole Lagas, il giorno 13 mag 2019
Dear Guest, Thank you for your review and 4 starts out of 5. We are very happy that you had a good stay and enjoyed our staff and breakfast. We would love to welcome you back in our hotel. Kind regards

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Ottima struttura in posizione tranquilla e comoda per gli spostamenti
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2019
Risposta di Nicole Lagas , il giorno 22 feb 2019
Dear Guest, Thank you kindly for sharing your experience with us. We appreciate that! We are happy to see that you enjoyed our hotel and Amsterdam. With kind regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Bell'albergo, vicino al centro ed all'isola dei musei, raggiungibili entrambi con la metro che passa davanti alla struttura. Se devo dare un voto negativo lo do alla pulizia della stanza in quando non veniva pulita, cambiavano solo gli asciugamani ma non pulivano per terra, si dimenticavano di metterti la carta igienica, o di ricaricare le capsule della macchinetta del caffè. Nel complesso ottima struttura.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2019
Risposta di Nicole Lagas, il giorno 22 gen 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We would like to thank you for your feedback on cleaning of the room. It gives us insight in our guests’ thoughts and can always help us to further improve our services and facilities! Our sincere apologies for any inconvenience you experienced. With kind regards, Nicole Lagas – General Manager

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
La porta del bagno è in vetro e non è ermetica. No privacy.
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2018
Risposta di Nicole - General Manager, il giorno 18 ago 2018
Dear guest, In light of your recent experience at The Manor Amsterdam, I would like to sincerely thank you for taking the time to share your experience on this website. I deeply regret that we did not meet your expectations, but am grateful for your feedback about the glass bathroom door as it allows us to reflect upon the facilities we provide. We truly hope to have the chance to welcome you again, should you have the opportunity to come and visit our city once more. With kind regards, Nicole

10/10 Eccellente

Barbara, Roma

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Albergo comodo da raggiungere con i mezzi pubblici
L'albergo non si trova in centro ma è ben collegato con i mezzi pubblici che funzionano perfettamente. Ben organizzato ed il personale è molto cortese e disponibile.
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2018
Risposta di Nicole - General Manager, il giorno 18 ago 2018
Dear Barbara, Thank you for your feedback here on Expedia! I'm glad you enjoyed our good location outside the center and the kind and helpfull service our staff provided you! We hope to be able to welcome you back one day! Kind regards, Nicole

10/10 Eccellente

Gaetano, Genova Italy

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Albergo vicino al centro
Bellissimo albergo confortevole e soprattutto pulito bella la camera la posizione è vicina ad alcuni locali, la fermata del tram per il centro si trova all'uscita dell'albergo e in 10 minuti ti trovi in piazza Dam oppure alla stazione centrale. Il prezzo è giusto per il servizio che da tenendo presente altri alberghi oppure hotel nei dintorni.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2018
Risposta di ManorGM, il giorno 29 apr 2018
Grazie per le gentili parole Gaetano. Ci vediamo? Ciao. Paul Bremen General Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Albergo comodo e vicino al centro
L'albergo è piacevole e soprattutto molto comodo per raggiungere il centro di Amsterdam, perché ha il tram che porta in centro praticamente davanti l'hotel. Vicinissimo anche il treno che porta dall'aeroporto all'hotel (non più di 300m). La camera era comoda, non grandissima e la pulizia abbastanza buona. Noi avevamo due camere comunicanti. Vicinissimo all'albergo anche un supermercato. La colazione non era compresa e non ne abbiamo usufruito, in ogni caso era davvero troppo cara (€12,50 se si riserva al momento dell'arrivo, €15 altrimenti). Nel complesso consigliato.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2018
Risposta di ManorGM, il giorno 12 apr 2018
Dear Stena, Thank you for you recommendation and kind words on the team. We loved having you as our guest and it would be great to have you back! Kind regards, Paul Bremen General Manager

10/10 Eccellente

Marcello, trieste

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Marcello
Hotel moderno, molto pulito, solo per non fumatori privacy garantita, posizione strategica in quartiere residenziale tipico lo consiglierei sicuramente
Soggiorno di 6 notti a ottobre 2017
Risposta di ManorGM, il giorno 23 ott 2017
Thank you Marcello! Kind regards, Paul Bremen General Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Consigliatissimo!
Siamo stati in questo hotel tra agosto e settembre 2017, staff all'accoglienza gentilissimo, camera accogliente e pulita, arredamento moderno e in buono stato. Nonostante non sia in pieno centro non abbiamo avuto nessun problema a spostarci a qualsiasi ora del giorno, nelle immediate vicinanze dell'hotel sono presenti diverse fermate nelle quali passano i tram che collegano con tutti i luoghi di interesse. Ottimo il servizio di noleggio biciclette interno all'hotel. Zona tranquilla con vari negozi, punti ristorazione e coffee shop. Eccellente rapporto qualità\prezzo!
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2017

10/10 Eccellente

Andrea, Bologna

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice hotel!!!
A beautiful comfortable hotel near the muiderpoort station and across from the tram stop. (in tram 10 min to reach the centruum)
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2017
Risposta di ManorGM, il giorno 12 set 2017
Dear Andrea, Thank you for this 5 star review! See you again? Kind regards, Paul Bremen General Manager

8/10 Buono

Roberto

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hampshire Hotel - The Manor Amsterdam (Super OK)
Abbiamo soggiornato in coppia ed è stato tutto perfetto, dalla pulizia al servizio. La posizione dell'hotel veramente ideale in quanto c'è un supermercato vicino a 200 metri ed il tram n°9 che ti porta in centro e si ferma davanti all'hotel. Per non parlare del ristorante italiano (Enoteca) che fa da mangiare veramente bene con tutti cuochi italiani disponibili ad ogni richiesta!!! Lo consiglierei a chiunque!!! P.S.:sicuramente se dovessi tornare ad Amsterdam tornerei in questo fantastico hotel!!!
Soggiorno di 6 notti ad agosto 2017
Dear Roberto, Thank you for you kind words! Great to read that you had such a good time both the hotel and Amsterdam. See you again? Kind regards, Paul Bremen General Manager

10/10 Eccellente

Carlo, Terzo , Italy

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo albergo, bello e confortevole Great hotel
Posizione un po' distante dal centro ma, facilmente raggiungibile con il tram n 9, personale molto gentile è capace di soddisfare le richieste. Camera pulita e confortevole. Consiglio questo albergo a chiunque Location a bit far from downtown but is easily accessible by tram no 9, very friendly staff is able to meet the demands. Clean and comfortable room. I recommend this hotel to anyone
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2017
Risposta di ManorGM, il giorno 21 ago 2017
Dear Carlo, Thank you for your kind words and thank you for the time you have taken to write this review. Kind regards, Paul Bremen General Manager

6/10 Soddisfacente

Antonio, Napoli - Italy

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Albergo bello e servito bene dai mezzi pubblici.
La stanza era situata al primo piano ed era molto bella. Pessimi però i materassi del letto matrimoniale e le pulizie non proprio all'altezza di un quattro stelle. Il frigo vuoto non mi era mai capitato nei miei tanti soggiorni in albergo in Italia e all'estero.
Risposta di BremenP, il giorno 9 ott 2017
Dear Antionio, Thank you for your feedback and thank you for staying at our hote. I am sorry to read that you did not like the fridge in your room. Most of our guest have indicated that they like a fridge above a minibar, hence this choice. As an alternative we offer a vending machine machine with cooled drinks and snacks in the lobby. Kind regards, Paul Bremen General Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bell'albergo buona posizione
La struttura e molto bella elegante luminosa, situato benissimo per lo spostamento con treno e tram, cucina ottima personale adeguato alla location . La cosa che mi ha colpito molto ê il silenzio della struttura di solito negli alberghi si dorme poco invece questo ê stato l'unico in cui il riposo è stato ottimo.

10/10 Eccellente

Laura, Milano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Albergo piacevole, posizione strategica
Sono arrivata venerdì mattina alle 8,30 e nonostante la camera fosse libera dalle 15 sono stati molto gentile nell'accoglienza. Hanno immediatamente messo a disposizione il WI-FI senza neanche chiederlo; hanno in dotazione delle piantine della città molto dettagliate e veramente utili; a disposizione molte indicazioni per le escursioni. Esperienza molto positiva, personale molto gentile ed accogliente.

10/10 Eccellente

giovanni, Roma

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bellissimo albergo vicino al centro.
6 notti ad Amsterdam indimenticabili! Albergo bellissimo, personale disponibile e gentile, stanze spaziose e confortevoli! Lo consigliamo vivamente! Fermata del tram che porta in centro praticamente di fronte! Eccellente.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia
Hotel confortevole
Posizionato non lontano dal centro, comodo. Pulizia dal secondo giorno superficiale, mancanza di bibite in camera

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera

8/10 Buono

Nicoletta

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Confortevole hotel con personale efficiente., gentile e sempre disponibile per risolvere qualsiasi problema. Prima colazione veramente ottima e di ampia scelta.anche il ristorante fornisce ottimi piatti.

10/10 Eccellente

stefania , z

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Albergo ottimo, pulito e funzionale
Albergo molto bello, sia esternamente che internamente. Camere spaziose e belle. Collegato molto bene con il centro

10/10 Eccellente

Antonio, Foggia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel ben posizionato e carino
E' un albergo ben posizionato, non in pieno centro ma comunque vicinissimo a facilmente raggiungibile. Bella struttura dotata dei confort attesi.

8/10 Buono

Lilian, Roma

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice and confortable hotel
I stayed in this hotel only one night and i wished i could stay longer! The rooms are very large and comfortable and clean. Definitevely i would recommend it to friends or choose it again for my next stay

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
bell'hotel, non centrale ma ben servito
struttura originale e emoderna, soggiorno ottimo, camere comfortevoli e tranquille. letto molto comodo. il personale è cortese e attento alle richieste dei clienti. quelche problema con internet (collegamento iniziale un po' difficile, in seguito non velocissima). lontano del centro ma servito da ben tre linee di tram (per il centro/stazione, per il quartiere dei musei ed il centro esposizioni) e diversi bus, fino a dopo mezzanotte. buon rapporto qualità/prezzo (per Amsterdam), la colazione inclusa sarebbe stata la cigliegina sulla torta.

8/10 Buono

Brian

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
What a lovely hotel! We arrived early morning and the amazing staff was nice to check us in before the afternoon. Reception staff were very polite, friendly and professional. We had a room with a terrace as we were upgraded. The room & bathroom were of a good size, we liked the high ceiling, the terrace was great! The only reason why I didn't put 5* is because we felt that the mattress was too soft, otherwise everything else was perfect!! The hotel is 2 tram stops from the Zoo, 20 minutes ride from central station. Trams are outside and round the corner from the hotel. ' 100' We would definitely reccomend this hotel! Thank you.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Gamze, il giorno 26 apr 2024
Dear Brian,Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel.We're especially happy to hear that the reception staff were able to accommodate your early arrival and that you appreciated the upgrade to a room with a terrace! It sounds like you were able to take full advantage of the spacious room and high ceilings, and of course, the terrace!Thank you again for recommending our hotel! We're so glad you would stay with us again and we hope to welcome you back soon.Kind regards,Nicole Lagas- General Manager

6/10 Soddisfacente

Nadir

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Quiet and clean, but not very close to city center and pricy.
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di Nicole Lagas, il giorno 23 apr 2024
Dear Nadir,Thank you very much for taking the time to share your feedback about your stay in our accommodation. We are glad to hear that you found the place quiet and clean.We are sorry to hear that the location was not close to the city center. As for the price, we understand that you may find it expensive. However, we believe that we offer good value for money, taking into account the characteristics of the accommodation and the services we offer.We would like to take this opportunity to remind you that we are always working to improve our services and offer the best possible experience to our guests. If you have any suggestions on how we could improve, please do not hesitate to let us know.We hope to have the opportunity to see you again in the future and that you can enjoy a more satisfactory stay.With kind regards,Nicole Lagas,General Manager.

10/10 Eccellente

Claire

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Fantastic, quiet and convenient location for exploring. Would stay again
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Nicole Lagas, il giorno 22 apr 2024
Dear Claire,Thank you so much for your fantastic review and the perfect 5 star rating! We are very pleased that you enjoyed your stay at our accommodation and that you found the location to be ideal for exploring the city.We are very pleased with your feedback and it motivates us to continue to strive to provide our guests with the best possible experience. We are pleased to hear that you found our accommodation quiet and comfortable and that you found the location convenient for your travels.We appreciate your recommendation and look forward to welcoming you again in the future.With kind regards,Nicole Lagas,General Manager.

8/10 Buono

Moe

Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
All was good, nice clean rooms Stayed there 10 days - good location plenty transportation options to town Two issues - one is the cleaning staff seemed forgetful - didn't replace the towels one day and didn't resupply a water bottle on another day - the other was when I ordered a taxi they supplied one but didn't mention that their minumum charge was 20 euros, so taking an Uber would have been cheaper, so I never used their taxi's again
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Maria

Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Nicole Lagas, il giorno 23 apr 2024
Dear Maria,We are very happy to read your 5 star review!Our goal is to provide guests with a comfortable and pleasant experience, and we are happy to know that we achieved this with you.Thank you for choosing us and for sharing your positive experience! We look forward to welcoming you back in the future.With kind regards,Nicole Lagas,General Manager.

10/10 Eccellente

Esther

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Nicole Lagas, il giorno 8 apr 2024
Dear Esther,Thank you so much for your wonderful review and for your 5 star rating! We are very proud to know that you enjoyed your stay at our hotel.Your review motivates us to keep working hard to provide our guests with a memorable experience. We look forward to having the pleasure of welcoming you back to our hotel in the future.With kind regards,Nicole Lagas,General Manager.

8/10 Buono

Jane

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Nicole Lagas, il giorno 2 apr 2024
Dear Jane,Thank you very much for rating us and sharing your experience with us. Your satisfaction is our top priority. We hope to see you again in our hotel.With kind regards,Nicole Lagas,General Manager

10/10 Eccellente

Logan

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Really enjoyed my stay here! Clean, friendly staff, etc.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Gamze, il giorno 31 mar 2024
Dear Logan,Thank you so much for your fantastic review! We're delighted to hear you enjoyed your stay at our hotel. We strive to provide a clean and welcoming environment with friendly staff, so it's wonderful to know we achieved that for you.We hope to welcome you back again soon.With kind regards,Nicole LagasGeneral Manager

10/10 Eccellente

Bethany

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was absolutely beautiful and the staff was so helpful
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Gamze, il giorno 15 mar 2024
Dear Bethany,Thank you so much for your kind words! We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us.We are happy to hear that you found our staff to be helpful. We believe that our staff is one of our greatest assets and we are always happy to hear that they went above and beyond to make your stay enjoyable.We hope to have the opportunity to welcome you back again soon!Kind regards,Nicole Lagas-General Manager

8/10 Buono

Catherine

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Overall the hotel itself was good. I gave 4 stars due to 2 main reasons: 1) Restaurant/bar closed before 11pm and 2) the rubber mat in front of the door is incredibly unsafe. I almost tripped on the way in and then my luggage got stuck on the way out and I DID fall and broke a rib...
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Nicole Lagas, il giorno 11 mar 2024
Dear Catherine,First of all, we would like to express our sincere apologies for the accident you suffered on our hotel and for the injury to your rib. We deeply regret that your experience was affected in this way.We greatly appreciate you taking the time to share your feedback with us. Your feedback is of great value to us and allows us to continually improve our services and ensure that our guests have a memorable experience.Again, we apologise for your accident and wish you a full and speedy recovery. We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel and provide you with an excellent experience.With kind regards,Nicole Lagas,General Manager

8/10 Buono

Maryam

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Nicole Lagas, il giorno 2 apr 2024
Dear Maryam,Thank you very much for your review and for your 4-star rating. We are glad to hear that you enjoyed your stay in our accommodation.We hope you will consider us again for your next stay in the area. We are committed to providing you with the best possible experience.With kind regards,Nicole Lagas,General Manager

8/10 Buono

Johannes Jacob

Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Nicole Lagas , il giorno 22 mar 2024
Dear Johannes Jacob,We would like to thank you very much for sharing your experience here on this website. I am happy to read that you enjoyed our facilities and that we have been able to provide you with a great stay in Amsterdam!Please rest assured that your compliments will be shared with the rest of the team.We would be honored to welcome you again. With kind regards,Nicole Lagas – General Manager

10/10 Eccellente

Daniel

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Easy walk to Muiderpoort station with quick access to central Amsterdam and other cities, though there are good bars and restaurants nearby. Cool old building, rooms were more spacious that most in Amsterdam, and it was very clean.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Nicole Lagas, il giorno 29 feb 2024
Dear Daniel ,Thank you for staying at our hotel.We are happy to read that you enjoyed your stay in our hotel and the locals in our neighborhood.Also thankyou for taking the time to leave a nice review! We are looking forward to welcome you again in our Hotel.With kind regards,Nicole Lagas- General Manager

8/10 Buono

Vesela

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Very good hotel for a short stay in Amsterdam. Good location and excellent value. Nice restaurant and a bar but we didn’t get to try the breakfast, I think it would have been good though
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Nicole Lagas - General Manager , il giorno 25 feb 2024
Dear Vesela,Thank you for being a guest at The Manor Amsterdam. I am delighted with your positive review. Our focus today is providing our guests with the best service. Next to our fantastic facilities we also want to provide our guest with a memorable experience; deliver the perfect service, surprise and making you feel at ease! On behalf of all the members of staff of The Manor Amsterdam, we would be honored to welcome you back again!With kind regards,Nicole Lagas – General Manager

8/10 Buono

Michiel

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Nice room, good bed
Soggiorno di 6 notti a gennaio 2024
Risposta di Nicole Lagas - General Manager , il giorno 25 feb 2024
Dear Michiel,Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are happy to read that you enjoyed our services here at The Manor Amsterdam. We are all looking forward to welcome you here again!Warm regards,Nicole Lagas – General Manager

10/10 Eccellente

tim

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Nicole Lagas , il giorno 22 mar 2024
Dear Tim,We would like to thank you very much for sharing your experience here on this website. I am happy to read that you enjoyed our facilities and that we have been able to provide you with a great stay in Amsterdam!Please rest assured that your compliments will be shared with the rest of the team.We would be honored to welcome you again. With kind regards,Nicole Lagas – General Manager

10/10 Eccellente

Robin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice hotel
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Nicole Lagas , il giorno 30 gen 2024
Dear Robin,We would like to thank you very much for sharing your experience here on this website. I am happy to read that you enjoyed our facilities and that we have been able to provide you with a great stay in Amsterdam!Please rest assured that your compliments will be shared with the rest of the team.We would be honored to welcome you again. With kind regards,Nicole Lagas – General Manager

8/10 Buono

Anastasia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti a gennaio 2024
Risposta di Nicole Lagas - General Manager , il giorno 27 gen 2024
Dear Anastasia,We would like to thank you very much for sharing your experience here on this website. I am happy to read that you enjoyed our facilities and that we have been able to provide you with a great stay in Amsterdam!Please rest assured that your compliments will be shared with the rest of the team.We would be honored to welcome you again. With kind regards,Nicole Lagas – General Manager

8/10 Buono

Marco

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Prima grote kamers, lekker bed. Wel outdated badkamer en zacht douchestraaltje
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Nicole Lagas - General Manager , il giorno 27 gen 2024
Dear Marco,Thank you for your 4-star rating! We have shared your experience with our colleagues; as such great appreciation is a fabulous reward for their continued and consistent efforts.On behalf of all the members of staff of The Manor Amsterdam, we would be honoured to welcome you back again soon!Kind regards,Nicole Lagas – General Manager

8/10 Buono

Maximilian

Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Nicole Lagas , il giorno 14 gen 2024
Dear Maximilian,We would like to thank you very much for sharing your experience here on this website. I am happy to read that you enjoyed our facilities and that we have been able to provide you with a great stay in Amsterdam!Please rest assured that your compliments will be shared with the rest of the team.We would be honored to welcome you again. With kind regards,Nicole Lagas – General Manager