Tutte le recensioni mostrate sono state scritte da ospiti che hanno effettivamente soggiornato nella struttura. Solo i viaggiatori che hanno prenotato un soggiorno con noi possono inviare una recensione. Verifichiamo le recensioni seguendo le nostre linee guida e le pubblichiamo tutte, positive e negative.Maggiori informazioniApertura in un’altra finestra
Valutazione di 10 - Eccellente. 368 su 1001 recensioni" "
10 - Eccellente
368
Valutazione di 8 - Buono. 431 su 1001 recensioni" "
8 - Buono
431
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 142 su 1001 recensioni" "
6 - Soddisfacente
142
Valutazione di 4 - Scarso. 43 su 1001 recensioni" "
4 - Scarso
43
Valutazione di 2 - Terribile. 17 su 1001 recensioni" "
2 - Terribile
17
8,2/10
Pulizia
8,6/10
Personale e servizio
8,0/10
Servizi
7,8/10
Condizioni e dotazioni della struttura
7,8/10
Ecosostenibilità
Recensioni
10/10 Eccellente
Giuseppe
20 nov 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel con un ttimo rapporto qualità prezzo
Ha tutto il necessario per un fantastico soggiorno
Giuseppe
Soggiorno di 15 notti a novembre 2023
Risposta di Mariaa, il giorno 5 dic 2023
Dear Giuseppe,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanlayanee Sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality
8/10 Buono
G., Milan
21 nov 2018
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Albergo molto confortevole, buona colazione, camera accogliente e silenziosa.
Ottima posizione per visitare la città, a poca distanza da SkyTrain e MRT.
G.
Soggiorno di 6 notti a novembre 2018
Risposta di Kris, il giorno 26 nov 2018
Thank you very much for sharing your review of your recent stay with us at Galleria 10 Hotel Bangkok. We look forward to having you back again here in the near future. We proud to present you our new rooftop boutique bar in city at NOMAD, Galleria 10 Hotel Bangkok for your next visit too! ^_^
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
29 ago 2018
Personale scontroso
Hotel carino, nella media ma personale molto molto scontroso e antipatico!
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2018
Risposta di Kris, il giorno 30 ago 2018
Thank you very much for sharing your review of your recent stay with us at Galleria 10 Hotel Bangkok. We look forward to having you back again here in the near future.
10/10 Eccellente
GP
14 dic 2017
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Molto bello
Ottima struttura molto vicino allo skytrain
Buona colazione continentale e thai
GP
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2017
Risposta di Kris, il giorno 15 dic 2017
Thank you very much for sharing your review of your recent stay with us at Galleria 10 Hotel Bangkok. We are all so glad to know your time here was such an enjoyable in our hotel. We look forward to having you back again here in the near future.
6/10 Soddisfacente
Viaggiatore verificato
24 nov 2017
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel a tre stelle
Per essere un hotel a 4 stelle mi aspettavo di piu non cambiano le lenzuole ti danno due asciugamani contati e non puliscono bene purtroppo non ci ritornerei
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 3 notti a novembre 2017
Risposta di Kris, il giorno 25 nov 2017
Thank you very much for sharing your review of your recent stay with us at Galleria 10 Hotel Bangkok. We are all so glad to know your time here was such an enjoyable in our hotel. We look forward to having you back again here in the near future.
8/10 Buono
marco
30 lug 2017
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
marco
Soggiorno di 5 notti a luglio 2017
Risposta di Kris, il giorno 3 ago 2017
Thank you very much for sharing your review of your recent stay with us at Galleria 10 Hotel Bangkok. We are all so glad to know your time here was such an enjoyable in our hotel. We look forward to having you back again here in the near future.
10/10 Eccellente
gio, gz
26 mag 2017
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
eccellente posizione
Ottima logistica e collegatissimo alla metropolitana, vicino al centro e ai locali notturni
gio
Risposta di Kris, il giorno 28 mag 2017
Thank you very much for sharing your review of your recent stay with us at Galleria 10 Hotel Bangkok. We are all so glad to know your time here was such an enjoyable in our hotel. We look forward to having you back again here in the near future.
10/10 Eccellente
Christiaan, Washington
23 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Wonderful staff, clean and near shopping and transportation. It was everything that I sought.
Christiaan
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
4/10 Scarso
Bradley, San Tan Valley
18 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Traveled 24 hours on flight. They had rooms ready but would not check me in until exactly 2pm.
They made me wait 30 minutes for bad policy and I was smelly and tired from long long flight.
During my stay, I had visitor and it was like interrogation despite me listing 2 guests. They wanted ID or passport. I started to just ignore the front desk staff and walk by. That was another ridiculous policy. They gave me a secure key annd you have to have it to get up the elevator and then they start asking for my ID, when I return and there is a different staff. Again. I just ignored. I do not take my passport out drinking with me.
The property was very nice but these were very negative intrusions on my stay and why I will NOT stay here again and only give 3 stars
Bradley
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Mariaa, il giorno 20 apr 2024
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to share your comments. We regret to read that you did not enjoy your stay with us. Please be assured that it is in the interest of safety and security of our guests that we strictly require ID of any visitors if they wish to accompany a guest to their room. Nonetheless, the staff present during that incident have been informed and further trained in their approach with such occurrences.We strive to provide an exclusive service experience for every guest; therefore, your feedback is very important to us. For those reasons, please allow us to express our sincerest apologies regarding the inconveniences caused.Yours sincerely,Kanlayanee Sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality
2/10 Terribile
John
Viaggio di coppia
11 apr 2024
The property is a long way nside the street and DOES NOT HAVE A SHUTTLE SERVICE WOULD NOT RECOMMEND THIS HOTEL
John
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
8/10 Buono
Claudia Monika
Viaggio di coppia
5 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Gute zentrale Lage in einer Nebenstraße. Nichts vom Lärm zu hören. Frühstück war sehr gut, wenn man nicht unbedingt Brot haben möchte. Personal sehr freundlich. Würde jederzeit wieder kommen.
Claudia Monika
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Mariaa, il giorno 21 apr 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Yours sincerely,Kanlayanee Sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality
8/10 Buono
kawano
Viaggio con famiglia e bambini piccoli
3 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Yours sincerely,Kanlayanee Sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality
10/10 Eccellente
KENTARO
27 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
KENTARO
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Mariaa, il giorno 21 apr 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanlayanee Sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality
10/10 Eccellente
Scott
Viaggio di coppia
25 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Stayed here numerous times. Good value and clean rooms. Roof top pool is a bonus
Scott
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Mariaa, il giorno 21 apr 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanlayanee Sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality
10/10 Eccellente
Hidehiko
24 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Hidehiko
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Mariaa, il giorno 18 apr 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanlayanee Sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality
8/10 Buono
Ming Yin
Viaggio con la famiglia
23 mar 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Walk along the street easy to find it out, but, take so long for walking from the BTS or terminal 21.
No restaurants near by.
Having said that, the staffs are very well and very nice.
Ming Yin
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
10/10 Eccellente
GERALD
Viaggio di gruppo
16 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Located right between Nana and Asok BTS station, Lots of massage places along the roadway to hotel. They should get their tuk-tuk back
GERALD
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di Mariaa, il giorno 17 mar 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. Your comments are well noted and shared with our team for further improvement. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Yours sincerely,Kanlayanee Sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality
10/10 Eccellente
Chi Hang
11 mar 2024
Chi Hang
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Mariaa, il giorno 21 apr 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanlayanee Sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality
6/10 Soddisfacente
Roland
10 mar 2024
Roland
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Mariaa, il giorno 21 apr 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Yours sincerely,Kanlayanee Sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality
6/10 Soddisfacente
KOJIMA
7 mar 2024
ロケーションがよかった
KOJIMA
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Mariaa, il giorno 17 mar 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Yours sincerely,Kanlayanee Sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality
6/10 Soddisfacente
mik
2 mar 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. Your comments are well noted and shared with our team for further improvement. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Yours sincerely,Kanlayanee Sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality
10/10 Eccellente
Hajime
26 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Hajime
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2024
Risposta di Mariaa, il giorno 17 mar 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanlayanee Sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanlayanee Sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality
10/10 Eccellente
Thomas
24 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Thomas
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Mariaa, il giorno 17 mar 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanlayanee sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality
4/10 Scarso
Dexter
23 feb 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
The shower room door was broken and my wife was stuck in there for so long till the guy came and fixed.The switch of toilet is also broken. I booked this hotel because it said 4 start.It should deserve only 2 Star.
Dexter
Soggiorno di 8 notti a febbraio 2024
10/10 Eccellente
Richard
21 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Richard
Risposta di Mariaa, il giorno 17 mar 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanlayanee Sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality
8/10 Buono
Patti
Viaggio di coppia
19 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Stayed for 2 nights. Staff helpful breakfast fantastic. Rooftop pool was nice.
Patti
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Mariaa, il giorno 17 mar 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanlayanee Sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality
10/10 Eccellente
Jamie
17 feb 2024
Jamie
Soggiorno di 12 notti a febbraio 2024
Risposta di Mariaa, il giorno 17 mar 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanlayanee Sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality
8/10 Buono
Thai
17 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Noisy. You can hear people talking outside the room. They wouldn't call a metered taxi for me.
Thai
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Mariaa, il giorno 17 mar 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Yours sincerely,Kanlayanee Sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality
8/10 Buono
Yuk Lun
Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
16 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
very accessible, various food choice, staff helpful, nice roof bar
Yuk Lun
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2024
Risposta di Mariaa, il giorno 17 mar 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Yours sincerely,Kanlayanee Sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality
6/10 Soddisfacente
HIDEYUKI
9 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Yours sincerely,Kanlayanee Sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality
10/10 Eccellente
Maria
Viaggio di gruppo
1 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Maria
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Mariaa, il giorno 17 mar 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanlayanee Sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality
6/10 Soddisfacente
Hiroaki
Viaggio di lavoro
1 feb 2024
Hiroaki
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Mariaa, il giorno 17 mar 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Yours sincerely,Kanlayanee Sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality
10/10 Eccellente
MOE MOE
Viaggio con la famiglia
31 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I like the most is the staff's are very polite and fully attention to guests. Their services are excellent.
MOE MOE
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Mariaa, il giorno 17 mar 2024
Dear Guest,Thank you for choosing to stay with us at Galleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality and for taking the time to share your experience with us. We are delighted to know that you had a pleasant stay.We strive to provide superior levels of service to our guests; therefore, your feedback is very important to us, and we thank you again for providing it.Yours sincerely,Kanlayanee Sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality
10/10 Eccellente
MAITIN
29 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Stayed here several times. Nice discount on weekly bookings. Hard to find a better deal anywhere around Asoke. Nice, simple breakfast buffet with really good eggs and soup.
Nice pool, small but good gym.
Next time I'll book a month, even if I travel for a few days here and there.
MAITIN
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2024
Risposta di Mariaa, il giorno 17 mar 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanlayanee Sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality
8/10 Buono
James
28 gen 2024
James
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
8/10 Buono
dennis, oldham
27 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Decent hotel,good pool area and bar
Would stay again
dennis
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Mariaa, il giorno 17 mar 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Yours sincerely,Kanlayanee Sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality
8/10 Buono
morten
26 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Sentralt og kort vei til BTS banen
Hotellet ligger sentralt til BTS banen.
Vi brukte Nana stasjon som var den korteste veien til hotellet.
Ikke noe problem med å lagre bagasjen på hotellet hvis en skal reise med fly på kvelden.
Hotellet har et tilbud slik at en kan ta seg en dusj før en reiser på kvelden.
Hyggelig betjening+++
morten
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
8/10 Buono
peter
24 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Lovely place next to everything
peter
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Mariaa, il giorno 17 mar 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanlayanee Sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality
10/10 Eccellente
Fabio
24 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The room is super clean and the mattress very clean and comfortable.
Super central, a short walk from Terminal 21 and 1 skytrain stop from EmQuarters.
Staff is very attentive, responsive and kind.
Overall a great value for money!
Fabio
Soggiorno di 6 notti a gennaio 2024
Risposta di Mariaa, il giorno 17 mar 2024
Dear Guest,Thank you for choosing to stay with us at Galleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality and for taking the time to share your experience with us. We are delighted to know that you had a pleasant stay.We strive to provide superior levels of service to our guests; therefore, your feedback is very important to us, and we thank you again for providing it.Yours sincerely,Kanlayanee Sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality
10/10 Eccellente
peter
23 gen 2024
peter
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Mariaa, il giorno 18 apr 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanlayanee Sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality
10/10 Eccellente
Jason
21 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Jason
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Mariaa, il giorno 17 mar 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Kanlayanee Sittimeng Front Office ManagerGalleria 10 Hotel Bangkok by Compass Hospitality