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Valutazione di 10 - Eccellente. 2 su 14 recensioni" "
10 - Eccellente
2
Valutazione di 8 - Buono. 1 su 14 recensioni" "
8 - Buono
1
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 7 su 14 recensioni" "
6 - Soddisfacente
7
Valutazione di 4 - Scarso. 3 su 14 recensioni" "
4 - Scarso
3
Valutazione di 2 - Terribile. 1 su 14 recensioni" "
2 - Terribile
1
6,2/10
Pulizia
6,4/10
Personale e servizio
5,2/10
Condizioni e dotazioni della struttura
Recensioni
10/10 Eccellente
Qi Gong
Viaggio di lavoro
17 gen 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Qi Gong
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
10/10 Eccellente
Chunqing
28 dic 2018
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Chunqing
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2018
Risposta di Jianing Cui, il giorno 18 apr 2019
Dear guest, thanks for your comments! Our hotel values every guest's comments and advices. Shanshui Trends Hotel is committed to providing guests the premium service, and your satisfaction is our goal. We look forward to your next stay!
8/10 Buono
Gilbert, Montréal
29 ott 2018
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
The hotel is being renovated and some services are not available. The hotel is hard to locate because of it renovation process and the absence of english identification sign.
Gilbert
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2018
Risposta di Jianing Cui, il giorno 19 apr 2019
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6/10 Soddisfacente
Rita M.
20 gen 2018
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
A good budget hotel, but not for Westerners
I would not recommend this hotel for Westerners, it is not very comfortable and my room felt a little cold even though the radiator was on. The thermostat on the wall cannot be used, so there is no way to adjust the heat.
As far as I can tell, there is no restaurant; however there is a small restaurant across the street that offers breakfast beginning at 6:30 a.m. It is Chinese food.
There are other restaurants in the area and it is close to Beijing West railway station. You can walk there in about 15 minutes.
Rita M.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2018
Risposta di Jianing Cui, il giorno 19 apr 2019
Dear guest, thanks for your comments! We apologize for your imperfect experience. Our hotel values every guest's comments and advices. We will self-examine and improve our service and enhance the staff training. Shanshui Trends Hotel is committed to providing guests the premium service, and your satisfaction is our goal. We look forward to your next stay!
6/10 Soddisfacente
nam hyun
19 dic 2017
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
중국어 아니면 말이 통하지 않습니다.
nam hyun
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2017
Risposta di Jianing Cui, il giorno 19 apr 2019
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2/10 Terribile
Viaggiatore verificato
17 dic 2017
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
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6/10 Soddisfacente
Huimei
18 ago 2017
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Zhi Kang
Risposta di Jianing Cui, il giorno 18 apr 2019
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6/10 Soddisfacente
TSUYOSHI
10 gen 2017
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
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6/10 Soddisfacente
Ji
12 nov 2016
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Feel I was treated as a thief
That was OK for my stay, except for the checkout experence. It was early before 6am, I went to frontdesk, a sleepy stuff on tuty told to me to wait a while. Then she called floor stuff to check the room I stayed. Aftet 5min, I was allowed to leave the hotel. Upset to feel as I was a thief other than a respective guest.
Ji
Risposta di General Manager, il giorno 7 dic 2016
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imperfect experience. Our hotel values every guest's comments and advices. We will self-examine and improve our service and enhance the staff training. Shanshui Trends Hotel is committed to providing guests the premium service, and your satisfaction is our goal. We look forword to your next stay!
4/10 Scarso
meng lai
1 ago 2016
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
meng lai
Risposta di General Manager, il giorno 7 dic 2016
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4/10 Scarso
eric
16 set 2014
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
eric
Risposta di General Manager, il giorno 7 dic 2016
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6/10 Soddisfacente
Viaggiatore verificato
7 ago 2014
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
A good hotel but taxi driver found it hard to find as it is hidden away. Close to train station but the area it is located is a bit run down. The hotel is very clean and rooms are spacious.
Viaggiatore verificato
Risposta di General Manager, il giorno 7 dic 2016
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