3 restaurants, lunch, dinner, brunch served; Chinese cuisine

Recensioni per Hilton Beirut Metropolitan Palace

5 out of 5
Hilton Beirut Metropolitan Palace
Dimitri Hayek St, Horsh Tabet Si, Sin El Fil

Recensioni

7,8

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 33 su 78 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 22 su 78 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 9 su 78 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 9 su 78 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 5 su 78 recensioni" "

8,4/10

Pulizia

7,8/10

Personale e servizio

7,6/10

Servizi

8,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

6/10 Soddisfacente

stefano

Non mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Hotel da rimodernare
Struttura vecchia e poco accogliente. Palestra totalmente da rimodernare e da migliorare nel servizio. Aria condizionata in camera rumorosa e minibar quasi inesistente.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2018

2/10 Terribile

Giovanni, Venezia, Italia

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel senza servizi
Durante il mio breve soggiorno la camera non è mai stata pulita. nessuno è passato e pulito il bagno o rifatto il letto e soprattutto nessuno si è preoccupato di interessarsi nonostante le mie richieste.

8/10 Buono

Alaa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 11 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

wafa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
wonderful stay we enjoyed it fully
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023

10/10 Eccellente

Nima, Dubai

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Service, good Food.
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di Rima, il giorno 12 ott 2023
Dear Nima,Thank you for choosing Hilton Beirut Metropolitan Palace and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future visit.Kind Regards,

10/10 Eccellente

Armand

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 8 notti a giugno 2023
Risposta di Rima, il giorno 1 ago 2023
Dear Armand, Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to Hilton Beirut Metropolitan Palace soon.Kind Regards,

10/10 Eccellente

Ahmed

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Perfect for a quick visit
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Rima, il giorno 1 ago 2023
Dear Ahmed, Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to Hilton Beirut Metropolitan Palace soon.Kind Regards,

10/10 Eccellente

Joseph Michael

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The front desk staff particularly Janaa & Rebeca were very helpful in our needs during our stay in the hotel especially securing tickets for a musical show of Caracalla . Also Charbil & Hassan the concierge were excellent. The Hotel was very clean, safe and in a convenient location of Beirut.
Soggiorno di 7 notti a maggio 2023
Risposta di Rima, il giorno 1 ago 2023
Dear Joseph Michael,Thank you for your feedback regarding your recent stay at Hilton Beirut Metropolitan Palace. We are thrilled to hear that you had a wonderful experience and that our team members made your stay unforgettable. We just shared your warm comments with our team who were truly grateful. We would be very happy to have you with us soon again.Best Regards,

2/10 Terribile

Fady

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
DO NOT COME TO THIS PLACE !! very bad wifi services and terrible food service. I stayed for three days only, each morning the breakfast is either late, not what you ordered or not well cooked. Staff who came to the room are really careless and have no sense of responsibility or hospitality.
Risposta di Nagham, il giorno 4 mag 2023
Dear Mr. Fady, We appreciate your review of your recent stay at our hotel and offer our sincerest apologies for the less than satisfactory experience with our Food & Beverage team. We understand how disappointing it must be when the standard of your stay is not equal to that which you expect, and please rest assured that this is not the lasting impression we wish to leave with our valued guests. We are currently investigating on the details during your stay and can assure you that corrective measure will be taken.Please accept our apology on behalf of the Team Members and hope you will visit us again soon and give us the chance to make it right for you. Best Regards,

10/10 Eccellente

Bachir

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel is excellent - I booked it to a friend and he found it a great experience
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019
Risposta di Naif Zureikat, Cluster General Manager, il giorno 11 dic 2019
Dear, Thank you for taking the time to share this excellent review with us! We are delighted to read your comments and hope we will hosting you again soon! Best Regards,

4/10 Scarso

Joaquin

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
decepcionante
Se olvidaron de recogerme en el aeropuerto. No me quisieron dar el desayuno que tenía incluido... un desastre
Soggiorno di 3 notti a novembre 2019

6/10 Soddisfacente

Jalal

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2019

8/10 Buono

Am, Toronto

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Nice look old but. Nice location for my Business near mall
Soggiorno di 1 notte a settembre 2019
Risposta di Naif Zureikat, Cluster General Manager. , il giorno 13 set 2019
Dear Am, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best Regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Friendly Staff , Understand customers needs Late checkout Excellent Location
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2019
Risposta di Naif Zureikat, Cluster General Manager. , il giorno 19 ago 2019
Dear, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best Regards,

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
The hotel is in an good condition for a 5 star hotel, but the design and furniture are very outdated. The parking is owned by a third party company, so you're not allowed to park your own car, you have to give it to the valet or park on the street, when I spoke to the front desk about it, the lady started bragging about how she went around the world's hotels and it's always like that, you're never allowed to use the hotel's parking in any hotel. We only had one towel for 2 people, I had to call 3 times for them to finally send me a towel 45mins later. No one the help by the pool, no bartender, not even towel service.
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2019
Risposta di Naif Zureikat, Cluster General Manager., il giorno 19 ago 2019
Dear, Thank you for taking the time to review us on Expedia. Your feedback is really important to us as this is what drives us to improve ourselves. We are currently investigating on the details during your stay and can assure you that corrective measure will be taken where needed. We apologize in advance on behalf of Hilton Beirut Metropolitan PalaceTeam Members and hope you will visit us again soon and give us the chance to make it right again. Best Regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019

10/10 Eccellente

Bachir

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019

4/10 Scarso

Mohamed

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The parking was over priced while it was supposed to be free
Soggiorno di 1 notte a luglio 2019
Risposta di Naif Zureikat, Cluster General Manager, il giorno 24 lug 2019
Dear Mohamed, Thank you for taking the time to review us on Expedia. We look forward to another opportunity to host you. Best Regards,

6/10 Soddisfacente

Grant

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 9 notti a giugno 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 5 notti a giugno 2019

10/10 Eccellente

Nabeeh

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a maggio 2019

8/10 Buono

Joyce

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a maggio 2019

8/10 Buono

Joyce

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very friendly staff
Soggiorno di 2 notti a maggio 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good Location Candle light bar is nice Friendly atmosphere
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2019
Risposta di Naif Zureikat, il giorno 8 apr 2019
Dear, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best Regards, Naif Zureikat, Cluster General Manager.

4/10 Scarso

Canadian

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Beautiful hotel, not all the staff are up to our expectations!
Soggiorno di 1 notte a marzo 2019
Risposta di Naif Zureikat, il giorno 29 apr 2019
Dear, Thank you for taking the time to review us on Expedia. Your feedback is really important to us as this is what drives us to improve ourselves. We are currently investigating on the details during your stay and can assure you that corrective measure will be taken where needed. We apologize in advance on behalf of Hilton Beirut Team Members and hope you will visit us again soon and give us the chance to make it right again. Best Regards, Naif Zureikat, Cluster General Manager.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Room service was not fast & proper. They didn't get me the full order from the first time. And it took them a long time to send the rest of my breakfast.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2018
Risposta di NZureikat, il giorno 7 gen 2019
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best Regards, Naif Zureikat, Cluster General Manager.

6/10 Soddisfacente

Sally

Mi è piaciuto: Pulizia
Disappointing
Client service very poor. Location not ideal especially if you have to go to the other side of town or Cory center. Way overpriced for what you get.
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2018

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice place and helpful staff with taxi assistance. Great view from room
Soggiorno di 1 notte a novembre 2018
Risposta di Naif Zureikat, il giorno 2 dic 2018
Dear Guest, We appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. If you're travelling to our area gain soon, don't hesitate to call us. Best Regards, Naif Zureikat, Cluster General Manager.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia
Maintenance issues and very weak “free” internet, however “most@ of the staff is very polite.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2018

10/10 Eccellente

Peter

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Découvrir le Liban.
J'étais satisfait à 100 %. Surtout Fadi et Perla étaient toujours très gentils, compétents est toujours disponibles.
Soggiorno di 7 notti a ottobre 2018

8/10 Buono

Michael

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Short Trip
+ Pick Up / Drop off zum Flughafen perfekt organisiert + sehr freundliches Personal + Verbindungsgang zur "Le Mall" (Einkaufspassage) + super Frühstück - Vor den Zimmern in den hohen Stockwerken ist es sehr heiß (dafür extrem kühl im Frühstücksbereich und bei den Aufzügen)
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2018

10/10 Eccellente

Hank, New York, NY

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
The best hotel in Beirut. Staff was very professional, welcoming. The Hotel is big, luxurious, clean, and you also have access to facilities at the Hilton Habtoor across the street. Breakfast is very tasty, and includes a vast variety of food and choices. The room was spacious, clean, bed was comfortable, and we had a very nice view of Beirut too. A big mall is also across the street. The hotel is very centrally located. It was a perfect stay. I strongly recommend the Hilton Metropolitan and will certainly be back.
Soggiorno di 14 notti ad agosto 2018
Risposta di Naif Zureikat, il giorno 27 ago 2018
Dear Hank, We would like to take this opportunity to thank you for posting such a detailed review regarding your overall experience during your recent stay Hilton Beirut Metropolitan Palace. It was an absolute pleasure to read your review, we strive to provide all of our guests with a memorable and pleasant experience whilst with us and therefore we are delighted that you were able to experience this on your visit. Your generous acknowledgements of the products and services of Hilton Beirut Metropolitan Palace is much valued. Looking forward to hosting you back soon. Best Regards, Naif Zureikat, Cluster General Manager.

10/10 Eccellente

Dr. Moustafa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Worth it
It was for a wedding of a family memeber.. services were amazing.. breakfast did have a bit of variety.. but not much.. but it was delicious .. room service was quick.. overall.. a good experience .. will come again
Soggiorno di 1 notte a luglio 2018
Risposta di NZ, il giorno 30 lug 2018
Dear Dr. Moustafa , Thank you for taking the time to write this lovely review about your recent stay at the Hilton Beirut Metropolitan Palace. We are happy to read you had an enjoyable experience at our breakfast and complimented our services and team members’ professionalism. Looking forward to hosting you back soon, Best Regards, Naif Zureikat, Cluster General Manager.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Comfort della camera
Qualité prix on peut trouver mieux sinon juste pour un passage éclair en raison de la proximité avec l’autre hôtel et son centre commercial ou pour une conférence dans le quartier
Soggiorno di 2 notti a luglio 2018
Risposta di NZ, il giorno 19 lug 2018
Dear Anonymous, Thank you for staying at Hilton Beirut Metropolitan Palace. We look forward to welcoming you back soon with us Best Regards, Naif Zureikat, Cluster General Manager.

8/10 Buono

MR SAMIR RAAD

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hilton Habtoon
Short stay in between a trip to Rome. Very consistent with the Hilton standard. House keeping arrives quite early so be sure to put up the DND sign if you fancy a sleep in. Room service is quite expensive but overall great place to stay.
Soggiorno di 3 notti a giugno 2018
Risposta di NZ, il giorno 17 lug 2018
Dear SAMIR RAAD , Thank you for taking the time to write this lovely and very constructive review about your recent stay at the Hilton Beirut Metropolitan Palace. We are very happy to read you had an enjoyable experience and complimented our team members’ professionalism. Looking forward to hosting you back soon, Best Regards, Naif Zureikat, Cluster General Manager.

10/10 Eccellente

Jania

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hilton Beyrut
I loved the hotel staff, their breakfast was delicious and the beds very comfortable. The rooms are spacious but have carpet and they are not very modern. I would still they there again because of the outstanding service we received from the staff. We paid for the business lounge and used it often. The views from there are amazing!
Soggiorno di 6 notti a maggio 2018
Risposta di NZ, il giorno 17 lug 2018
Dear Jania, Thank you for taking the time to write this lovely review about your recent stay at the Hilton Beirut Metropolitan Palace. We are happy to read you had an enjoyable experience at our breakfast and complimented our spacious rooms and team members’ professionalism. Looking forward to hosting you back soon, Best Regards, Naif Zureikat, Cluster General Manager.

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Hotel is average, staff are average at best
It has been a while since my stay, however I found the general attitude of the staff at this Hilton unpleasant, which is unusual for a Hilton (as a diamond member), as well as the hotel being rather dated. There are far better hotels and friendlier staff at better prices. I won't stay there any more even if I am a loyalty member.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2018

8/10 Buono

XIAO JUAN

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
干净,房间设施比较好,床上用品比较舒适,浴巾毛巾不是很新但还算柔软

4/10 Scarso

Ribal

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
disappointing for a 5 star
arrived to check in and the staff was nice yet he gave us a dirty room with stains on floor but after complaining he changed the room Wifi was terrible and no connection most of the time i requested more towels to be provided yet same number of towels were given after checkout i had an urgent requirement for internet access and when i asked the receptionist for a 2 minute access she refused and did not even bother to help i was not happy with check in and room so i gave the feed back to expedia so usually i get a call from the hotel for feedback yet no one contacted me during my 6 days stay
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2017
Risposta di NZ, il giorno 11 gen 2018
Dear Ribal, Thank you for taking the time to write this review and for staying at Hilton Beirut Metropolitan Palace. We regret to hear that some of our services were not up to your expectations and will make sure to deliver your complaints to the concerned and take actions in making your next stay a better one. We look forward to welcoming you back soon with us Best Regards, Naif Zureikat, Cluster General Manager.

10/10 Eccellente

lucia, mexico

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
nice hotel on city center and connected to shoppin
nice experience,excelent breakfast,servicies,hotel amenities,clean and personal very nice...
Soggiorno di 6 notti a settembre 2017
Risposta di NZ, il giorno 29 nov 2017
Dear lucia, Thank you for taking the time to write this lovely and very constructive review about your recent stay at the Hilton Beirut Metropolitan Palace. We are very happy to read you had an enjoyable experience at our breakfast, bar, mall, and complimented our location and team members’ professionalism. Looking forward to hosting you back soon, Best Regards, Naif Zureikat, Cluster General Manager.

4/10 Scarso

Victoria, Canada

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Promoted as 5 star hotel, but operating as 3 star
Concierge service was disappointing. Hotel staff was unfamiliar with Beirut attractions and tours. Guest Services was typically unresponsive and unhelpful. Room service was supposed to be offered 24/7, but was actually only available during certain hours. Not as close to the downtown as description suggests. Taxis were very expensive. The WiFi connectivity was inconsistent and often unavailable. Breakfast buffet and housekeeping services were OK. Would recommend staying at the Hilton Grand across the street instead.
Soggiorno di 9 notti ad agosto 2017
Risposta di NZ, il giorno 5 set 2017
Dear Victoria, Thank you for staying with us at Hilton Beirut Metropolitan Palace. However we regret to hear that the service and hotel were not up to your expectations. We will take all your comments into consideration and hoping to make your next stay a better one. Looking forward to hosting you back soon, Best Regards, Naif Zureikat, Cluster General Manager.

6/10 Soddisfacente

eman, saudi Arabia

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
The room was not clean and when we ask them to clean the room or remove used cup. They will take more than 3 hours to do

4/10 Scarso

francais

Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Aucun accueil. Service déplorable. Cheap.
N'a de palace Que le nom. Tout service est en surpaiement. Room service paye amoboigatoiremenr en cash. Alors que pas même annoncé. Petits accords entre concierges et compagnies de taxis visant à arnaquer les touristes. Etc etc. Évitez cet établissement

10/10 Eccellente

sergio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Me gustó la estancia
Muy limpio y tranquilo

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
The worse hotel in the world ...
It was so baddddd... so dirty ... they have to close this hotel ..

8/10 Buono

hayder

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel muito confortável, decoração fantástica. Café da manhã incompatível com o preço cobrado.
Risposta di General Manager, il giorno 26 ago 2016
Dear Anonymous, thank you for sharing with us your feedback about your recent stay at Hilton Beirut Metropolitan Palace. We are happy to read you had a memorable experience with us. Looking forward to your future visit. Best Regards, Naif Zureikat, Cluster General Manager.

6/10 Soddisfacente

Sam, Northville Michigan USA

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice hotel but not managed well
Firstly, our hotels.com reservation was not accurately reflected in the hotel's reservation system. Incorrect number of people per room and denial of included breakfast. AC didn't initially work due to fault due to cracked open window. Hotel itself is impressive. Desk staff and porters were polite. For the star rating, it seemed the hotel was not managed well. I don't recommend it if you are particular about getting exactly what you expected.
Risposta di General Manager, il giorno 3 ago 2016
Dear Sam, thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Our hotel is committed to providing our guests with the highest quality services and facilities and I regret to read your disappointment. We apologize that we fell short of your expectations and you were not able to enjoy your time with us. This is certainly not how we would like for you to remember us and it is our hope that when you return to Beirut you will visit with us again so we may have another opportunity to exceed your expectations. Best Regards, Naif Zureikat, Cluster General Manager.