3 ristoranti, aperti a colazione e a pranzo, cucina internazionale

Recensioni per Maritim Crystals Beach Hotel Mauritius

4 out of 5
Maritim Crystals Beach Hotel Mauritius
Coastal Road, Quatre Cocos, Belle Mare, Flacq

Recensioni

8,0

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 27 su 74 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 29 su 74 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 10 su 74 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 2 su 74 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 6 su 74 recensioni" "

7,8/10

Pulizia

7,8/10

Personale e servizio

8,0/10

Servizi

8,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good staying
One of the best marveillous natural Park directly on the white sandy beach. Rooms are big and comfortable, even though a deeper attention in cleaning would not be so bad. Good entertainment, interesting activities proposed (even free of charge) and enough privacy to get relaxed
Soggiorno di 5 notti a gennaio 2019
Risposta di Pat, il giorno 18 gen 2019
Dear Guest, We thank you for choosing the Maritim Crystals Beach hotel for your stay. We hope to welcome you soon for your next trip. Kind regards, The Maritim Hotels Mauritius team

8/10 Buono

Mory

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Hotel sulla spiaggia. Camere grandi e pulite, ma set di cortesia essenziali e niente prese elettriche in bagno. Colazione buona. Hotel isolato, vicino ci sono solo altri hotel con ristoranti....utile avere un'auto per gli spostamenti o taxi. La cittadina più vicina è a poco più di 2 km raggiungibile a piedi di giorno,ma nn di sera perché le strade non sono illuminate.
Soggiorno di 4 notti a novembre 2018
Risposta di Pat, il giorno 12 nov 2018
Dear Guest, we thank you for your feedback. We hope to welcome you soon for your next trip. Kind regards, The Maritim Hotel Mauritius team

10/10 Eccellente

Roelof

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We enjoyed the food variety available from the buffet, breakfast, lunch and dinner (we always missed tea time). The onsite restaurants food was also good. Staff is always friendly and helpful. We just had a great time.
Soggiorno di 7 notti a ottobre 2022

2/10 Terribile

G, Uk

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
There was nothing to like This hotel is a scam The food is disgusting
Soggiorno di 6 notti a gennaio 2020

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Soggiorno di 6 notti a maggio 2019
Risposta di Pat, il giorno 10 giu 2019
We thank you for staying with us and we hope to welcome you for your next trip for a memorable stay. We look forward to hear from you. Kind regards, The Maritim Hotel Mauritius

6/10 Soddisfacente

Lateavailabilty, England

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
The hotel is ok. There are better hotels in Mauritius. The food was OK but not great. It’s a nice setting and has a good beach. You might get board if you stay here more than a week and we couldn’t get into the restaurants that we wanted to every night.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2019
Risposta di Pat, il giorno 10 giu 2019
Dear Guest, We thank you for choosing the Maritim Crystals Beach for your stay. We hope to welcome you for your next trip for a memorable stay. Kind regards, The Maritim Hotel Mauritius

8/10 Buono

Murisa

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Trevligt hotell
Väldigt trevligt hotell med perfektläge på underbar strand som behöver förbättra städningen.Service får toppbetyg och all ära till Adisch,Avishyer och alla andra som förgyllade vår semester.
Soggiorno di 10 notti a gennaio 2019
Risposta di Pat, il giorno 28 feb 2019
Dear Guest, We thank you for staying with us and for taking the time to send us your feedback. We shall consider your points and we hope to welcome you soon on your next stay. Kind regards, The Maritim Hotel Mauritius team

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Séjour très agréable dans un cadre sublime
Les chambres sont propres, récentes, vastes, très bien équipées avec un très grand lit, douche et baignoire, wc séparés ainsi que dressing. L'hotel est très bien entretenu et situé dans un cadre sublime, à l'image de l'ile Maurice. Le buffet propose un vaste choix et il est possible de reserver également dans un des 3 autres restaurants de l'hotel. Par contre, bien que parlant français, le personnel de la réception peine à répondre à nos demandes et semble peu réactif, ce qui est dommage vu le standing affiché par l'hotel. Nous sommes cependant repartis enchantés de notre séjour.
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2018
Risposta di Pat, il giorno 20 gen 2019
Nous vous remercions d'avoir choisi le Maritim Crystals Beach hotel pour votre séjour. Nous espérons vous accueillir très prochainement. Cordialement, L’équipe du Maritim Hotels Mauritius

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Toppen hotell med allt man kan önska
Min man och jag bodde en vecka all inklusive, Vi var båda supernöjda med vår resa. Mycket vänlig personal. Fina och goda bufféer. Rummet var stort med en stor balkong med sköna möbler. Stort hotell område med en hel del aktiviteter under dagarna. Åker gärna tillbaka och skulle verkligen rekommendera det till andra. Låg en bit utanför byn. Men för vår del passade det alldeles utmärkt.
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2018
Risposta di Pat, il giorno 28 dic 2018
Kära gäst, Vi tackar dig för din feedback. Vi hoppas att det hjälper dig planera din resa. Vi ser fram emot att välkomna dig till din nästa resa. Vänliga Hälsningar, Maritim Hotel Mauritius-laget

8/10 Buono

Dhari

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Location was good. Hotel staff friendly. Food was good
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2018
Risposta di Pat, il giorno 20 dic 2018
Dear Guest, We thank you for your feedback. We look forward to welcome you soon for your next trip. Kind regards, The Maritim Hotel Mauritius team

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 19 notti a novembre 2018
Risposta di Pat, il giorno 18 gen 2019
Dear Guest, We thank you for choosing the Maritim Crystals Beach hotel for your stay. We look forward to welcome you soon for your next trip. Kind regards, The Maritim Hotels Mauritius

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 4 notti a dicembre 2018
Risposta di Pat, il giorno 18 gen 2019
Dear Guest, We thank you for choosing the Maritim Crystals Beach hotel for your stay. We look forward to welcome you soon for your next trip. Kind regards, The Maritim Hotels Mauritius

10/10 Eccellente

Johan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
One week stay
+: Great beach Breakfast Good rooms Good pool lots of activities (free tennis, snorkling excursions each day, archery) Great gym -: Buffet is OK The resturants are kind of hit and miss The surrounding area is just other resorts- i recommend full board if you are staying here Would definately consider returning if we come back to Mauritius: Great value for money.
Soggiorno di 7 notti a novembre 2018
Risposta di Pat, il giorno 14 dic 2018
Dear Guest, We appreciate and we thank you for your feedback. We have taken good note and we hope to welcome you soon for your next trip. Kind regards, Patrice Maritim Hotel Mauritius

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 2 notti a novembre 2018
Risposta di Pat, il giorno 18 gen 2019
Dear Guest, We thank you for choosing the Maritim Crystals Beach hotel for your stay. We look forward to welcome you soon for your next trip. Kind regards, The Maritim Hotels Mauritius

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Super Strand und sehr gute Tauchbasis Sehr guter Service modernes Hotel
Soggiorno di 14 notti a novembre 2018
Risposta di Pat, il giorno 3 dic 2018
Dear Guest, We thannk you for your feedback. We hope to welcome you for your next trip. Kind regards, The Maritim Hotel Mauritius

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 10 notti a novembre 2018
Risposta di Pat, il giorno 18 gen 2019
Dear Guest, We thank you for choosing the Maritim Crystals Beach hotel for your stay. We look forward to welcome you soon for your next trip. Kind regards, The Maritim Hotels Mauritius

8/10 Buono

Katja, Solingen

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Toller Strand, riesiges Zimmer, superfreundliches Personal, sehr abwechslungsreiche Buffets, die toll präsentiert wurden
Soggiorno di 9 notti a novembre 2018
Risposta di Pat, il giorno 21 nov 2018
Dear Guest, We thank you for your feedback. We hope to welcome you soon for your next trip. Kind regards, The Maritim Hotel Mauritius

10/10 Eccellente

Monica, Stockholm

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ett hotell för total avkoppling, fin strand med solstolar och parasoll. Trevlig och serviceminded personal, rummen är stora och luftiga. Kan inte bli bättre.
Soggiorno di 5 notti a novembre 2018
Risposta di Pat, il giorno 21 nov 2018
Dear Guest, We thank you for choosing the Maritim Crystals Beach hotel for your stay. It is great to see that you enjoyed your stay. We look forward to welcome you soon for your next trip. Kind regards, The Maritim Hotel Mauritius

10/10 Eccellente

Kristo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a novembre 2018

10/10 Eccellente

Alexa, London

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Beautiful hotel, looks much better than the photos. It is a big property. Beach is one of the most beautiful I have seen and I travel a lot. Great customer service, great entertainment, perfect place, I would absolutely stay again. The only negative would be that if you are not all inclusive they will rip you off. Everything inside the resort is triple the price or more and unfortunately you cannot go anywhere near outside so you will have to spend a lot on basics like water at every meal. A bottle of water in a supermarket is 15 rupees and in the hotel it is 90 rupees, buffet lunch it is 840 rupees without water. Massages are from £50 up basically UK prices. It is probably best if you go for the all inclusive package. I have spent way more than expected whilst there. Very expensive, it was worth it however if you are on a tight budget keep this in mind. I can happily say it is one of the best places still.
Soggiorno di 10 notti a novembre 2018
Risposta di Pat, il giorno 26 nov 2018
Dear Guest, We thank you for choosing the Maritim Crystals Beach hotel for your stay. It is indeed a great pleasure to hear that you will come again for your next trip. We shall work on your comments and hope to welcome you soon for a memorable stay. Kind regards, The Maritim Hotel Mauritius team

10/10 Eccellente

Claus, Ludwigslus

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Angenehmer Aufenthalt und bester Badestrand mit klarem ruhigem Badewasser
Soggiorno di 1 notte a novembre 2018
Risposta di Pat, il giorno 12 nov 2018
Dear Guest, we thank you for your feedback. We look forward to welcome you soon for your next trip. Kind regards, The Maritim Hotel Mauritius team

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Soggiorno di 14 notti a ottobre 2018

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
excellent ce jour les personnels tres accueillent a l'écoute serviable une tres belle salle d'arcade merci a clyfe pour les jeux merci à tout monde
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2018
Risposta di Pat, il giorno 8 nov 2018
Toute l’équipe du Maritim Crystals Beach hotel vous remercie d'avoir choisi l’établissement pour votre séjour. Nous restons a votre disposition pour tout complément d'information.

10/10 Eccellente

Karyne, SAINT-BENOIT (REUNION)

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Un bel accueil, personnel très aimable, agréable, toujours souriant, à l'écoute et efficace. La chambre était parfaite. Petite attention, très appréciée, pour notre anniversaire de mariage, ainsi que l'anniversaire de mon mari. Les repas étaient variés et bons. Le petit déjeuner copieux. Joli cadre, 2 piscines, pied dans l'eau. on trouve même des magasins de souvenirs, et une petite boutique. Ambiance à thème le soir. Nous avons passé un super week end. Nous reviendrons. Et n'hésitez pas, je le conseil fortement
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2018
Risposta di Pat, il giorno 8 nov 2018
Nous vous remercions d'avoir choisi le Maritim Crystals Beach hotel lors de votre sejour. Nous esperons vous revoir tres vite afin de vous faire vivre encore des moments inoubliables.

8/10 Buono

Gerard

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Cocotier et sable blond
Hôtel, situé au bord d'une très belle plage, avec activités de loisirs et sportives multiples gratuites ou non. Nous avions une très belle chambre, donnant directement sur la plage, à 15m du rivage. Personnel très souriant et attentionné, toujours prêt à satisfaire nos désirs. Petit déjeuners et repas de bonne qualité, variés et savoureux. Toutefois, un problème d'eau froide dans la chambre à tardé à être résolu. Hotel parfait pour le farniente plage-piscine, un peu loin de tout pour les visites. La location de voiture est très souhaitable pour visiter l'île.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2018
Risposta di Pat, il giorno 30 ott 2018
Cher Monsieur, Nous vous remercions de vos commentaires. Nous espérons vous recevoir a nouveau lors de votre prochain séjour.

10/10 Eccellente

nayla

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Merveilleux
Soggiorno di 9 notti a ottobre 2018

8/10 Buono

Jacques, Genève

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Personnel souriant, attentionné, intransigeant sur les consignes et n'ayant pas toujours une bonne connaissance de son propre lieu de travail et surtout, surtout super lent.....même si on est en vacances, on veut bien patienter mais pas trop longtemps La chambre très agréable d'ailleurs était souvent nettoyée que l'après-midi vers 17 heure, c'est bien trop tard ! Le buffet créole au restaurant Bellevue coûte 30 euros. Ce repas accompagné d'un groupe musical local ne vaut pas ce prix. La nourriture servie est égale au buffet gratuit dans la formule all inclusive et demi-pension. Quant au groupe musical, bien que ses membres soient sympathiques, autant la musique que la danse ne sont pas au niveau d'un bon amateur....Parmi les animations en soirée, nous avons eu un groupe de musique accompagné de danses mauriciennes. Quel contraste avec la soirée créole du restaurant Bellevue, musiciens et danseuses vraiment au top ! Nous n'avons pas tous la même définition de la formule All Inclusive. En fait vous pensez que tout est compris. C'est faux ! Cette formule n'inclut uniquement certaines prestations. Pour les repas et boissons, vous avez une carte sur laquelle il est indiqué ce que vous avez droit dans cette formule et ce qui n'est pas compris et que vous devez payer. Ce n'est donc pas All Inclusive ! Les espaces verts et le bord de plage sont magnifiques. On ne peut que s'y sentir bien. Attention à l'entretien des infrastructures. Terrain tennis délabré et 3 lampes sur 8
Soggiorno di 11 notti a ottobre 2018

8/10 Buono

Regina, Österreich

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nettes Hotel
Das Resort ist sehr gepflegt. Das Essen vom Buffet war sehr gut mit täglich wechselnden Angebot und großer Auswahl. Die Restaurants konnten wir nicht ausprobieren, da uns am ersten Tag gesagt wurde man müsse nicht unbedingt einen Platz reservieren. Am folgenden Tag wollten wir in der Früh reservieren, da wurde uns aber mitgeteilt das man mindestens 24h vorher reservieren muss. Was für uns ärgerlich war, da wir nur 2 Nächte blieben. Die Junior Suite war schön. Leider war die Dusche nicht so sauber und schon in die Jahre gekommen. Dafür war die Badewanne sehr toll. Leider gab es die erste Nacht ein Problem und es tropfte von der Decke im Zimmer. Nach ca. 1h war das Problem aber behoben. Das Personal war behilflich auch wenn man teilweise die Aufmerksamkeit der Kellner und Barkeeper erst erkämpfen musste. Toll war das wir am Abreisetag noch den ganzen Tag das ganze All Inclusive Angebot nutzen konnten. Der Strand ist Wunderschön.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2018

2/10 Terribile

Rodolfo

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nunca mais
Terrível. All inclusive só no nome. Comida no buffet não é boa e a dos restaurante a la carte não é muito melhor. As melhorzinhas só pagando extra. Apenas 1 pedalinho funcionando e duas pranchas de SUP. Por incrível que pareça quando chegamos não tinha quarto, tiveram que nos hospedar em outro hotel. Toalhas e lençóis manchados, secador de cabelo ruim e frigobar que não gela. Em resumo péssimo all inclusive e hotel
Soggiorno di 4 notti a settembre 2018

8/10 Buono

Sascha

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti a settembre 2018

6/10 Soddisfacente

li, Lyon

Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Moyen +
Le séjour avait pourtant commencé sur une note positive. On a apprécié d’avoir été placés en rdc ( bébé / pousssette) L’hotel est très exposé au vent et malgré nos inscriptions bateau fond de verre , plongée... le tout toujours annulé avant le départ donc grosse déception.... Nous avons dû faire quelques km pour faire ces activités. Question repas: pas très variés surtout pour les enfants... ( pâtes toute la semaine) Nous avons apprécié la piscine chauffée et le mini club et la literie très confortable.
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2018
Risposta di Pat, il giorno 3 set 2018
Cher Client, Nous vous remercions de votre retour. Nous avons pris bonne note de vos commentaires. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochain séjour.

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Terrible service
It was horrible -terrible service. Never experienced such a bad hotel in Mauritius. Will never recommend the hotel to anyone.
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2018
Risposta di Pat, il giorno 25 set 2018
We thank you for your feedback. We hope to have the opportunity to show you the changes in the near future.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
チェックイン・アウト時間がホテルズ・コムと1時間ずれていた。チェックインタイムになっても入れなくて待たされた。一日で部屋を変わると言われたが、その後何のインフォメーションもなく、結局3泊とも同じ部屋だった。その間、シャワー中に部屋のクリーニングにきたので、時間を指定して頼んでおいたが、クリーニングされていなくて激怒してスッタフを呼んで、やってもらった。最初は水も1本しかなかったが、怒ってからは2本になった。 海はきれいで、マリンスポーツを楽しむことができた。この情報もホテル情報にあるとよいと思う。空港からホテルまでのトランスファー情報もあるとよい。例えばタクシーでいくらくらいとか。
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2018
Risposta di Pat, il giorno 24 ago 2018
Dear Guest, We thank you for your feedback. We shall consider all the points mentioned and hope to have the opportunity to welcome you again in our property. Kind regards, The Maritim Hotels Mauritius team

8/10 Buono

Yamna

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Merci à toutes les animateurs de mini clubs
Soggiorno di 13 notti a luglio 2018
Risposta di Pat, il giorno 12 ago 2018
Nous vous remercions d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour. Nous avons bien apprécié votre retour et nous passerons le message à tous les animateurs. Au plaisir de vous accueillir à nouveau au Maritim Crystals Beach hotel. L'équipe du Maritim Hotels Mauritius

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Comfort della camera
Bonjour Bien appart le Service au bar un peut long
Soggiorno di 19 notti a luglio 2018
Risposta di Pat, il giorno 2 ago 2018
Bonjour, nous vous remercions de votre retour. Au plaisir de vous acceuillir tres prochainement. Cordialement, L'equipe du Maritim Resort & Spa Mauritius

2/10 Terribile

Zubair

Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Horrible attitude and service
This hotel has been left to ruin my the current management. They do the bare minimum and you can see the hotel is declining. The first night we arrived when I put my sleeping child into his bed the bed broke. Upon inspection I found that the leg was broken and whoever repaired it did a bad job. The next day they gave us a new bed but we found it had bed bugs in it. The first night we heard dogs barking outside our room and when I looked out of the window we found two stray dogs sleeping on the veranda. We informed management but no one came, I chased them away myself. This happened the next two days until the dogs did not return again. They used to leave a mess of mud and hair on the outdoor furniture so we couldn't use it. Once the dogs were gone we found that the veranda was full of mice. The other issue is the snorkel and glass bottom boats go out twice a day and have very few places so unless you book early and in advance you wont get a chance. In a hotel with 180+ rooms to have space for 8 people per boat When making the booking I requested to pay on check-in however the hotel still charged my card. When I asked for it to be reversed so I could pay cash at first they refused and said that I had not informed them until I showed them the email I sent telling them. They finally agreed but took over a week until the charge was reversed, I could not use my credit card the entire trip and so could not hire car. I did not even receive an apology from the hotel.
Soggiorno di 7 notti a giugno 2018
Risposta di Pat, il giorno 10 ago 2018
Dear Guest, We thank you for taking the time to send us your views. We value all guests and we always take all feedbacks as constructive. The Management is doing his upmost to keep the Standard as we consider that there is always room for improvement even if you are at the highest level. We hope to welcome you soon for a better experience. Kind regards, The Maritim Hotels Mauritius team

8/10 Buono

Ching Chi

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
需要改善住客環境
給客人用的淋浴間水龍頭壞了,空調只有冷的功能,房間浴缸排水孔蓋壞了沒辦法用
Soggiorno di 1 notte a giugno 2018
Risposta di Pat, il giorno 6 lug 2018
We thank you for your feedbacks. We shall look into the matter and do needful. We hope to have the opportunity to welcome you back at our property.

10/10 Eccellente

ADRIANO

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a giugno 2018
Risposta di Pat, il giorno 13 lug 2018
..

6/10 Soddisfacente

Julie, Saint Denis

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Personnel charmant
Notre arrivée fut chaotique mais tout le monde s'est plié en 4 pour que notre séjour se passe au mieux. Chef Radj et Jérôme au top!!
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2018
Risposta di Pat, il giorno 18 apr 2018
Nous vous remercions de votre retour et d'avoir choisi le Maritim Crystals Beach lors de votre sejour. Nous esperons avoir l'opportunite de vous acceuillir a nouveau dans notre etablissement.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Bra hotell, fin strand mycket att göra.
Vi var där med 2 barn. Det fanns 2 pooler + strand så det fanns stora möjligheter till vattenaktiviteter. Fanns sedan en kids club som var bra. Maten var bra. Vi hade buffén men det fanns 2 restauranger till. Städningen kan bli bättre.
Soggiorno di 11 notti a novembre 2017
Risposta di Patrice, il giorno 21 dic 2017
We thank you for your feedback. I shall consider your points and work even harder to fix it. Thank you for choosing the Maritim Crystals Beach hotel. Hope to welcome you for your next trip to Mauritius.

8/10 Buono

Pedro, BH, Brazil

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Just one night but everything was fine! Nice space. Nice facilities.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2017
Risposta di Patrice, il giorno 21 dic 2017
Thank you for your feedback. Hope to welcome you soon again.

8/10 Buono

Thais

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bom hotel, mas com pontos de melhoria
Ficamos hospedados por três dias no Maritim. No geral é um hotel bom, com alguns pontos bem positivos e outros que precisam de atenção. Pontos positivos: as instalações são bonitas e bem conservadas, os quartos bem espaçosos e confortáveis, a praia é linda e a disponibilização de equipamentos para a prática de atividades aquáticas é muito legal. Pontos negativos: a comida deixa muito a desejar, a apresentação não é das melhores, a louça nunca tinha aparência de bem higienizada e a iluminação no restaurante principal é bem ruim. Achei um cabelo envolvido na massa de um pão, mas essa não foi uma "surpresa" exclusiva do Marítim. Alguns funcionários do restaurante cheiravam a suor e vi vários manuseando alimentos sem luvas. Ainda sobre a questão da limpeza, o nosso quarto tinha cheiro de úmido e alguns travesseiros estavam bem fedidos. Sobre os funcionários, a maioria foi muito gentil, mas como estávamos como o nosso filho de dois anos, percebemos que alguns "forçavam" a simpatia e queriam interagir de qualquer modo com a criança. Ficamos com a percepção que eles recebem alguns tipo de orientação para agradar as crianças e deixarem os pais "satisfeitos".
Soggiorno di 3 notti a novembre 2017

6/10 Soddisfacente

JP, Reunion

Mi è piaciuto: Comfort della camera
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
hotel vieillissant
Manque de personnels, accueil débordé, chambre faite tardivement, cadre agréable
Soggiorno di 7 notti a novembre 2017
Risposta di Patrice, il giorno 20 nov 2017
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous envoyer vos points. Nous veillerons à ce que ces points soulevés soient pris en considération dans le but d'ameliorer la qualité. Nous espérons que nous aurons l'occasion de vous revoir et de vous démontrer qu'on a pu améliorer sur ces points. Bien à vous, L'équipe du Maritim Crystals Beach Hotel

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Vacances
Dommage que nous n'avons pas eu de visite et du fonctionnement de l'hôtel a notre arrivée.
Soggiorno di 5 notti a settembre 2017
Risposta di Patrice, il giorno 22 nov 2017
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous envoyer votre point de vue. Vos impressions comptent beaucoup pour nous. Au plaisir de vous recevoir lors de votre prochaine visite afin de vous montrer que nous avons pris votre point en considération.

8/10 Buono

Avinash

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good stay, will recommend
The hotel was in a good location. The beach is fantastic and there are a wide variety of activities to do. The nearby towns of Belle Mare and Central Flacq offered good opportunities for local shopping. The food in the hotel was good, although I am not sure I received full benefit of the All Inclusive Plus package. The problem was that the Dine Around option required pre booking at least 24 hours in advance, which I did not fully understand. In addition, some of the meals were still added cost on top of that. Breakfast was always as expected. The Saturday Creole BBQ was fully booked when we arrived on Saturday afternoon - our earlier attempts to book this prior to arrival via email was not successful. The room was very nice and comfortable. Service from the staff was excellent always. I would recommend this hotel to friends, with the explanation regarding the AIP option.
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2017

10/10 Eccellente

Inderdeep

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Belle Mare stay
Very pleasant and comfortable stay. Very safe area. Highly trained and helpful staff. Great breakfast with nice restaurants . Variety of beach activities and a clean swimming pool.

8/10 Buono

Aalay, Ahmedabad

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Wonderful hotel on a lovely white beach!!
Had a great time at Maritim Crystals.....many on the house sea activities - Glass bottom boat, Snorkeling, kayaking, stand up paddles, etc...2 pools including a warm water pool.....very warm staff.....Taxi service is reasonably priced....good activities for kids...lively atmosphere and music.....reasonably spacious rooms.......icing on the cake is the white sand beach and turquoise waters.....!!! Just an advise is if you are carrying Food in the rooms, the ants may have a field day ( which was of course taken care of by replants)...would definitely recommend for the price, location, beach and the hotel itself!!!
White sand beach and turquoise waters!!
Risposta di Patrice, il giorno 13 mag 2017
Thank you for your comments. We hope to welcome you again for your next trip.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Belle chambre mais restaurant très moyen
les + : une très belle chambre et grande, une belle plage les - : restaurant principal avec grande salle type cantine, fuite dans toit du restaurant avec de l'eau sur le sol, nourriture moyenne, wifi impossible dans notre chambre.
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de vos appreciations et les points à améliorer. Nous travaillerons d'avantage sur les points mentionnés. Nous serons ravis de vous acceuillir lors de votre prochain voyage afin de vous démontrer que nous avons pris en considération les points soulevés. Cordialement, L'équipe du Maritim Crystals Beach Hotel

4/10 Scarso

Kamal

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Acceuil cauchemardesques
Un cauchemar , un acceuil indigne d un 4 étoiles , merci à Nicolas de la réception pour son amateurisme !
Nous vous remercions de votre message. Nous travaillerons d'avantage afin d'améliorer nos services. Nous serons ravis de vous acceuillir à nouveau lors de votre prochain voyage afin de vous démontrer que nous avons bien pris en considération vos points et nous les avons amélioré. En vous remerciant d'avoir pris le temps de nous faire part de vos points. Cordialement, L'équipe du Maritim Crystals Beach Hotel

10/10 Eccellente

GUILLAUME

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Hôtel très sympa
Très belle hôtel et service très agréable.
Nous vous remercions d'avoir choisis notre établissement pour votre séjour. Nous espérons vous revoir très bientôt. Cordialement, L'équipe du Maritim Crystals Beach Hotel