Piscina all'aperto, ombrelloni da piscina, lettini

Recensioni per Medplaya Hotel Bali

3 out of 5
Medplaya Hotel Bali
Avenida de Telefonica, 7, Benalmádena, Malaga

Recensioni

7,6

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 126 su 495 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 192 su 495 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 122 su 495 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 40 su 495 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 15 su 495 recensioni" "

8,0/10

Pulizia

8,2/10

Personale e servizio

7,6/10

Servizi

7,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Mi sono trovato abbastanza bene a parte un disguido con la colazione compresa e quindi ho dovuto fare colazione sempre fuori dall'hotel mentre ce l'avevo già compresa per il resto è andato tutto bene

8/10 Buono

roberto, brescia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
puo' andare
Sono tornato per il secondo anno qui e mi sono trovato ancora abbastanza bene,hotel ben oragnizzato per famiglie senza grandissme pretese.unica nota negativa secondo me il fatto che in piscina per trovare una sdraio libera ho dovuto adeguarmi al fatto di mettere due asciugamani la mattina per "occupare" le sdraio e tornare poi quando volevo ,i primi giorni non mettevo l asciugamano e trovavi 10 persone in acqua una ventina sdraiate ,ma le sdraio che sono parecchie in piu' tutte impegnate,,,finalmente quest anno nell animazione c'e anche ragazza italiana Giulia brava ,gentile e simpatica.Nota negativa wifi gratis nella hall lentissimo.ho fatto qui 10 giorni e devo dire che la cucina è ripetitiva e con gusti credo inglesi e i piatti italiani di italiano hanno solo il nome ma non possono paragonarsi alla vera cucina italiana

8/10 Buono

roberto, BRESCIA

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
BUON HOTEL OTTIMO RAPPORTO QUALITA' PREZZO
Ho passato una settimana presso questo hotel,devo dire che mi sono trovato davvero molto bene,ho avuto inizialmente una stanza piccola ma grazie all impegno e grande gentilezza di Isabel mi hanno dato una stanza piu' confortevole -Per quanto riguarda la colazione devo dire che è una classica colazione continentale a buffet,la cena ogni sera diversa e con varia scelta sempre a buffet con dolce e gelato tutti i giorni. l hotel magari ha bisogno di qualche ritocco ma viene tenuto ben pulito.animazione e serate con intrattenimento tutti i giorni. si trova in buona posizione per andare al porto e sul lungomare.bisogna fare comunque una breve ma abbastanza ripida salita per arrivare sul lungomare.

6/10 Soddisfacente

roby, roma

A 100 mt dal mare ma tutto in salita
Il cibo é abbnondante e diversificato la pulizia in camera mediocre il resto buono. Ottimo qualitá prezzo lo consiglio.

8/10 Buono

Roberto, roma

Mi è piaciuto: Personale e servizio
adeguato al prezzo
Secondo le aspettative, si mangia bene, in modo vario per tutti i gusti. le piscine sono buone, la vista mare anche la spiaggia lascia a desiderare in particolar modo la sabbia, è quasi terra, stavano favendo dei lavori per portarla da altri luoghi.

8/10 Buono

Suyen Rodrigues

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bom hotel, não mencionam que fica numa íngreme ladeira. Controle do all, comparado a outros, 1 bebida por pessoa, só recebe outra se entregar 1 copo da bebida anterior. Bebida para tomar fora do bar, copos plásticos e pela metade. All só funciona até 11 pm. Sala de snacks apenas com café e leite, sem sucos ou refrigerantes. Corredores escuros. Hotel, áreas externas escuras.
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2023
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 12 gen 2024
Estimado Suyen: Muchas gracias por dejarnos su opinión. Tengo el placer de informarle que, actualmente conviven 3 tipos de Todo incluido: el básico, el upgrade Premium y el Todo Incluido Premium (disponible a partir del 1 de mayo de 2023 y que sustituyó al anterior upgrade Premium).Este último se lanzó para ampliar nuestro servicio de Todo Incluido y ofrecer a nuestros clientes una selección más amplia de bebidas y de aperitivos y es aplicable en Nuevas Reservas Todo Incluido Premium confirmadas a partir del 4 de marzo de 2023. No dude en contactarnos para solicitar más información. Esperamos verle pronto. Un saludo, Guest Service Manager

8/10 Buono

Daniel

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
The property is a good 3 star hotel. The superior room was clean, bright, airy and above all, comfortable. The view from the room was also decent. We went all inclusive and had a very good deal so the food and drink options were great for us, but I'd be disappointed had I paid more. Often the lunch/dinner service was limited to around 5 or 6 hot food trays and resulted in large queues forming - yes even in December. There was a large selection of drinks available, though most of which you had to pay for ON TOP of your all inclusive fee which I found very poor. Also, the all inclusive drinks end at 11pm, which was very disappointing as most shows didn't start until 10pm! They advertise their "all in premium" package everywhere - an excellent money making idea to offer the all inclusive package people think they already have but charge them more! If you're thinking of travelling all inclusive I would highly recommend finding a drinks menu and being aware of 11pm cut off before you book! Overall happy with our stay as we had a very good deal for what we had.
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 27 dic 2023
Dear Daniel: Thanks for your review, we are delighted to know that you had a great time together with us. We really appreciate your satisfaction with the hotel and with the room. Regarding the different types of all-inclusive, I would like to clarify that, currently, there are 3 types of All Inclusive: the basic one, the Premium upgrade (with an improvement in the selection of drinks and the All Inclusive Premium (available from May 1, 2023 and which replaced the previous Premium upgrade).The latter was launched to expand our All Inclusive service and offer our customers a wider selection of drinks and snacks and is applicable on New Premium All Inclusive Reservations confirmed from March 4, 2023. We are sorry for any inconvenience this may have caused you.Hopefully we will see you again in the future. Kind Regards,Guest Service Manager

6/10 Soddisfacente

Peter

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Fint hotel, stort med mange mennesker, meget larm generelt. Utrolig dyrt at parkerer, eks. I den uge vi var der var der 4 biler der havde parkeret oven på og “1” i parkerings kælder, det sige jo lidt om prisen ik’ !. Flink personale i reception.
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2023
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 14 dic 2023
Dear Peter: Thank you very much for leaving us your opinion. We inform you that the price of our parking is standard. The reason why they are freer is because it is low season and many customers park outside.Best regards, Guest Service Manager

8/10 Buono

Phillip

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2023
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 14 dic 2023
Dear Philip: thanks for your rating. Kind regards, Guest Service Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti a novembre 2023
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 14 dic 2023
Dear customer: thanks for leaving your rating. Best regards, Guest Service Manager

10/10 Eccellente

Angela

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 4 dic 2023
Estimada Ángela,Muchas gracias por su puntuación.Un saludo,Guest Service Manager

8/10 Buono

othman

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 30 nov 2023
Dear Othman: Thanks for your rating. Best regards, Guest Service Manager

8/10 Buono

Ilkka

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good service
Soggiorno di 28 notti a ottobre 2023
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 24 nov 2023
Dear IIkka,Thanks for leaving your opinion. We are glad to listen that you enjoyed the service.Best regards,Guest Service Manager

4/10 Scarso

Harald

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
To ukers opphold
Trestjerners hotell men opplever selv at det er maks 2,5. Veldig stort og bråkete, rommet var skittent og senga, for oss, ukomfortabel og knirket veldig ved den minste bevegelse. Det var et tynt laken som dyne. I skapet var også to ulltepper, men disse føltes skitne og uhygieniske. Utvalget av mat var greit nok til både frokost og middag, men det meste var smakløst og åpenbart laget for at «alle» kunne spise det. Dette stedet var dessverre ikke for oss og vi kommer ikke tilbake hit.
Soggiorno di 15 notti a novembre 2023
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 24 nov 2023
Dear Harald,Thank you for your feedback; the opinion of our clients is very important to us in order to find out in which points can be improved. It is important to report any incident that you observe during your stay, in this way we can try to help you and improve your satisfaction.Our main goal is to offer a nice and pleasant holiday to our customers.In reference to our buffet, we are trying to reach the satisfaction of all our customers. We offer a wide range of fresh products in the Show Cooking, and our buffet also offers a lot of different salads, hot and cold dishes every evening and a big variety of desserts, ice cream and fresh fruits.Your suggestions are very appreciated.Best regards,Guest Service Manager

10/10 Eccellente

wayne

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Fantastic location , cannot grumble about a thing , shower amazing, food and service amazing
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 13 nov 2023
Dear Wayne,Thanks for your fantastic rating and nice words.It will be a pleasure to welcome again.Guest Service Manager

8/10 Buono

Lammert

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Niks mis mee, goeie locatie prima ontbijt alles lekker schoon
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 21 nov 2023
Beste Lammert: Bedankt voor uw fantastische recensie. Hartelijke groeten,Guest Service Manager

10/10 Eccellente

Paul

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti a novembre 2023
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 10 nov 2023
Dear Paul,Thanks for your wonderful rating.Best regards,Guest Service Manager

10/10 Eccellente

Lynn

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti a novembre 2023
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 9 nov 2023
Dear Lynn,Thanks for your fantastic rating.We hope to see you soon,Guest Service Manager

8/10 Buono

Marko

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hyvä sijainti.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 30 ott 2023
Dear Marko,We are glad you enjoyed the hotel location.Thank you once again for your stay at the Bali hotel and we hope to welcome you one more time in the sunny Benalmadena.Best regards,Guest Service Manager

10/10 Eccellente

Alexandre

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Vraiment sympa pour les familles 😊
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2023
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 25 ott 2023
Cher Alexandre: Merci beaucoup pour votre score fantastique et pour vos mots. Cordialement, Guest Service Manager

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Huone pieni mutta ok. Respan henkilöstö ei tervehtinyt ja oli jokseenkin ylimielisiä. Hotellin sijainti hyvä. Aamiaishuone kellarissa oli ahdistava. Aamiainen todella yksipuolinen, makkaraa, papuja ja pekonia. Vihannekset puuttuivat täysin.
Soggiorno di 10 notti a ottobre 2023
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 19 ott 2023
Dear customer,Thank you for your feedback; the opinion of our clients is very important to us in order to find out in which points can be improved.In reference to our breakfast buffet, we are trying to reach the satisfaction of all our customers. We offer a wide range of products like pastry cakes, cold cuts and fresh fruits. We are very sorry that in your case we didn't reach your full satisfaction regarding the food.Thank you once again for your stay at the Hotel Bali and we hope to welcome you one more time in the sunny Benalmadena.

10/10 Eccellente

Victoriano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 2 ott 2023
Estimado Victoriano. ¡Muchas gracias por su magnífica puntuación! Reciba un cordial saludo, Guest Service Manager

6/10 Soddisfacente

Hussein, Alexandria

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
The room was in the renovated section so it was good. The public areas were just ok, typical 3 start hotel not more. The pool areas were not clean enough and needs allot more cleaning, the floors in those areas were very dirty. They will charge you for using the safe in the room 3Euro/day. They will charge you 15Euro/day for using the parking. The food is just ok but nothing fancy. Overall not bad for the price.
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 2 ott 2023
Dear Hussein, Thank you for your feedback; the opinion of our clients is very important to us in order to find out in which points can be improved. Do not doubt that we will take note of each point that you have mentioned.We are delighted to know that you enjoyed the renovated room.We take this opportunity to thank you for placing your trust in MedPlaya and we hope to host you again, whenever your trips bring you back to Costa del Sol.Guest Service Manager

8/10 Buono

Ian

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 6 notti a settembre 2023
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 25 ott 2023
Dear Ian,Thanks for your rating.Thank you once again for your stay at the Bali Hotel and we hope to welcome you one more time in the sunny Benalmadena.Guest Service Manager

10/10 Eccellente

Darren

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Servizi
Food was excellent, and the service in general was excellent. The pool bar staff were really nice genuine people and full of joy. The reception staff and restaurant staff were also all amazing, and the entertainement team were also amazing and proffessional.
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 25 ott 2023
Dear Darren,Thank your for taking the time to give us your feedback.We are very happy to read that you liked our food and the staff of the Hotel.Thank you for choosing the Bali Hotel for your holidays and perhaps we have the opportunity to welcome you again.Guest Service Manager

2/10 Terribile

MUBARAK

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
No parking always full just few parking
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023

8/10 Buono

Simone

Soggiorno di 6 notti a luglio 2023
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 24 lug 2023
Muchas gracias por su fantástica puntuación. Esperamos verle pronto con nosotros. Un saludo

10/10 Eccellente

Danny

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Always a good stay here, if you don't mind hiking up the side of a small mountain to gain access after a night out.
Soggiorno di 4 notti a luglio 2023

10/10 Eccellente

michael william

Viaggio di gruppo, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Fantastic holiday staff as soon we booked in where very friendly and helpful rooms very clean and newly refurbished definitely will return
Soggiorno di 7 notti a luglio 2023
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 18 lug 2023
Dear Michael,Thank you for your feedback! We're thrilled to hear that you had a fantastic holiday experience with us. Our staff takes great pride in providing excellent customer service, so we're glad they were friendly and helpful throughout your stay. It's also wonderful to know that you found the rooms to be clean and newly refurbished, ensuring a comfortable and enjoyable stay. We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back in the future.

8/10 Buono

Christina

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
Das Zimmer war leider überhaupt nicht sauber! Dreckige Wände und überall Haare. In Bad lag 4 Tage lang die Seife die getropft ist am Boden, ein Tag vor Abreise wurde es erst sauber gemacht. Im Pool Bereich wurde zwischendurch leider nicht sauber gemacht, es lag viel Müll rum. Im Restaurant gab es jeden Tag egal ob Mittags oder Abends immer verschiedene speisen.
Soggiorno di 2 notti a giugno 2023

6/10 Soddisfacente

Bartlomiej

Soggiorno di 2 notti a maggio 2023

10/10 Eccellente

Mats

Soggiorno di 1 notte a maggio 2023
Risposta di Medplaya Hotels, il giorno 9 mag 2023
Dear Mats,thank you for choosing Hotel Bali to spend your holiday and for the excellent rating.We are glad to know that you liked all that the Hotel offers.We hope to welcome you again soon!Kind regards

6/10 Soddisfacente

Elias

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
kokonaisuutena tyydyttävä. aamiaiset ja illallinen oivat. esitteessä mainittu ilmastointi ei toiminut helmikuussa, ilmastointi on vain huhti-syyskuussa, muutoin lämmitys.
Soggiorno di 7 notti a febbraio 2023
Risposta di Medplaya Hotels, il giorno 27 feb 2023
Dear Elias,thank you for choosing Hotel Bali to spend your holiday.We are glad to know that you enjoyed your stay and you liked our buffet.We confirm that in winter season there is heating and in summer season cold air.We apologize for any inconvenience caused.We hope to welcome you again soon.Kind regards

10/10 Eccellente

Simon

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Just a nice hotel for a basic stay. Weather was rubbish but still got out and about. Little fridge in room is nice touch for drinks. Bathroom smelt of sewage some mornings but loads of works going on in block 1. Quick squirt of air freshener sorted it. I like the hotel it’s chilled
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2022
Risposta di Medplaya Hotels, il giorno 12 dic 2022
Dear Simon,thank you for choosing Hotel Bali to spend your holiday and for taking the time to share your opinion.We are glad to know that you like the Hotel and that you have enjoyed your stay.We hope to welcome you again soon.Kind regards,

8/10 Buono

Miss

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 7 notti a novembre 2022
Risposta di Medplaya Hotels, il giorno 14 nov 2022
Dear guest,thank you very much for choosing Hotel Bali to spend your holiday.We are glad to know that you enjoyed your stay.We hope to welcome you again soon.Kind regards

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Incheckning kl14 men barnpool stängd före 17 och öppnade inte innan utcheckning nästa dag. Komplicerat system för parkering. Dålig frukost.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2022
Risposta di Medplaya Hotels, il giorno 31 ott 2022
Dear guest,We are sorry to read that you did not enjoy your stay with us.Pools are open from 11am till 5pm because we are in low season/autumn season. Check-in is from 12:00 to 14:00 depends of availability: if you come only for one night of course you do not have many hours to use the pool but you can check this before you book with us, in order to prepare your stay; instead, if you stay more than one night you should not have any issue about this.Our parking cost 12 per day and you can pay in reception.Outside the Hotel in low season it is enough easy to find parking by the street for free.Regarding the breakfast, we have continental and international buffet: we are sorry that the buffet has not been adjusted to your needs. We try to satisfy all our clients of different nationalities.Kind regards,

2/10 Terribile

Rochd

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2022
Risposta di Medplaya Hotels, il giorno 24 ott 2022
Dear Rochd,We are sorry to read that you did not enjoy your stay with us. We don't know exactly what you didn't like in order to improve it.We work hard every day to offer a quality service within the standards of our 3-star hotel and we are always available to our customers and their suggestions for improvement. We apologize for any inconvenience caused.Regards,

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
No lo recomiendo
El hotel deja mucho de desear, todo roto por todos lados ,puertas paredes etc . El bufet muy malo y muy muy poca variedad, l piscina cierra a las siete, ect no lo recomiendo
Soggiorno di 3 notti a settembre 2022
Risposta di Medplaya Hotels, il giorno 28 set 2022
Estimado cliente,sentimos si no hemos cumplido sus expectativas.El hotel, obviamente, no está todo roto por todos lados, su comentario no es cierto.El buffet es de estilo mediterráneo, abundante y variado con platos fríos, calientes, plancha en vivo, verduras, fruta, postres, etc.Un saludo,

2/10 Terribile

Nicola

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Needs renovation and food was poor cold and not good poor quality not worth the money
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2022
Risposta di Loyalty Medplaya Hotels, il giorno 7 set 2022
Dear Nicola,Thank you for sharing your opinion.We are sorry to read that we did not reach your satisfaction.We would like to let you know that Superior rooms have been recently refurbished.It is important to report to reception any issue you have during the stay in order to help you and find the best solution for you.Our Mediterranean buffet has been thought to satisfy all our guests with cold dishes and side dishes but also with plenty of hot dishes.Our show cooking is very appreciated by our guests.We hope to see you back soon.Kind regards

10/10 Eccellente

DEBORAH

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel Bali
The Hotel was nice and clean. Staff were very nice. The swimming pools were fantastic. Location was great. Entertainment was in Spanish which was a let down for grandchildren. Otherwise was a nice Hotel.
Soggiorno di 8 notti ad agosto 2022
Risposta di Loyalty & Community Manager, il giorno 29 ago 2022
Hello Deborah,Thanks very much for your excellent rating.We hope you have had a lovely holiday with us.Kind regards

4/10 Scarso

Martin

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
😧
Veldig lite parkering på hotellet, fullt når vi var der. Måtte parkere ca 1 km unna til 24€ pr natt. Rommet var ekstremt dårlig forfatning. Bassengene var bra for barn, men hotellet er ett enormt maskineri, her er det ingen personlighet. Bare pump ut masse mat og drikke. Frokost og middag smakte greit, men ekstremt lite koselig. Kjøpte heller mat ute. Vil ikke anbefale dette hitellet, ei heller byen. Veldig mye fulle folk overalt. Vil du ha en hyggelig ferie med familien så er ikke dette hotellet eller byen noe for dere. Vil du på fyllefest så kjør på!
Soggiorno di 2 notti a luglio 2022
Risposta di Loyalty & Community Manager, il giorno 27 lug 2022
Hello Martin, We are very sorry to read you had a bad experience with us. We work hard every day to offer a high-quality service within the standards of our 3 star hotel, and we are always available to our customers and their suggestions in order to offer a better service. We apologise for the inconvenience caused.

10/10 Eccellente

Danny Nigel

Soggiorno di 4 notti a luglio 2022

10/10 Eccellente

David

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
staff were very helpful and friendly
Soggiorno di 5 notti a giugno 2022
Risposta di Loyalty & Community Manager, il giorno 4 lug 2022
Hi David, Thanks very much for your amazing review. Kindest regards

2/10 Terribile

MARIA TERESA

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
mediocre
Soggiorno di 7 notti a giugno 2022
Risposta di Loyalty & Community Manager, il giorno 4 lug 2022
Hola María Teresa, Lamentamos que su estancia no haya sido de su agrado. Es importante reportar cualquier incidencia durante su estancia para poderla subsanar y mejorar su satisfacción. Un saludo y disculpe cualquier molestia ocasionada.

6/10 Soddisfacente

Jennifer

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Overall i enjoyed our stay. We loved the kids pool. Reception staff very helpful. Food at the hotel bar & pool bar was really bad. Only downfall.
Soggiorno di 5 notti a giugno 2022
Risposta di Loyalty & Community Manager, il giorno 22 giu 2022
Dear Jennifer, Thanks for sharing your thoughts. We are pleased to read that there were some aspects of this popular hotel which you enjoyed, but are sorry that there were other areas where you felt we could do better, like the buffet. We hope that in spite of this disappointment, you enjoyed your holiday overall in Costa del Sol. Kind regards,

10/10 Eccellente

Vincent

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Excellent establishment, location and service. Coming back!
Soggiorno di 6 notti a giugno 2022
Risposta di Loyalty & Community Manager, il giorno 22 giu 2022
Hello Vincent, We are thrilled to receive your fabulous review, thanks very much for sharing it! We hope you can visit us again soon! Kind regards

10/10 Eccellente

Francisco Manuel

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Vacaciones en la costa del sol
Excelente hotel,comodas instalaciones. Buenas áreas de recreación, piscina, bar restaurante. Personal atento y eficiente. Ubicación inmejorable.Lo mejor de todo precio súper solidario para la calidad ofrecida
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022
Risposta di Loyalty & Community Manager, il giorno 20 giu 2022
Estimado Francisco Manuel: Es un honor recibir comentarios tan agradables como el suyo, muchas gracias por compartirlos. Nos encantaría volver a darle la bienvenida de nuevo pronto. Saludos

8/10 Buono

María Teresa

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Muy bien!
Nos lo hemos pasado genial, los niños los que mejor. En general todo muy bien, la habitación con unas vistas increíbles a la playa y las piscinas, muy cerquita de la playa. Por poner alguna pega, las piscinas cierran a las 7 que es muy pronto, y la animación, había leído buenos comentarios pero es de risa, todos los días los mismos juegos y canciones y muy poca gracia, y animando poco, los niños no querían jugar, pero bueno, eso va a gustos. La comida bien, poca variedad pero cosas ricas
Soggiorno di 4 notti a giugno 2022
Risposta di Loyalty & Community Manager, il giorno 14 giu 2022
Hola María Teresa, Muchas gracias por su amable reseña. La animación se va adaptando según la ocupación y el tipo de cliente. A partir de esta semana se ofrece un programa más amplio y variado. Las piscinas amplían su horario en temporada de verano. Un saludo y gracias.

10/10 Eccellente

mary

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
It was all fine .we stayed in a m Club room which I expected to be bigger . All a bit cramped I felt
Soggiorno di 4 notti a giugno 2022
Risposta di Loyalty & Community Manager, il giorno 10 giu 2022
Hello Mary, Thanks for sharing your opinion. We are glad to read that, overall, you have had a fantastic holiday. The hotel is being refurbished gradually. Kindest regards