Esterni

Recensioni per Embassy Suites Hotel Birmingham

3.5 out of 5
Embassy Suites Hotel Birmingham
2300 Woodcrest Pl, Homewood, Birmingham, AL

Recensioni

6,4
Valutazione di 10 - Eccellente. 265 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 205 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 169 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 191 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 172 su 1002 recensioni" "

6,6/10

Pulizia

7,4/10

Personale e servizio

6,6/10

Servizi

6,2/10

Condizioni e dotazioni della struttura

6,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

6/10 Soddisfacente

Mary

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Alas never look under furniture. The place had some interesting things in unnoticed places: 4 tubes of chapstick, a big rawhide for a dog and also the fridge was frozen and did not work. I accidentally left my charger but I doubt anyone has even bothered to look and call me back about it. The most concerning thing is that in the morning we heard knocking and someone tried to open our door twice. If my cousin hadn't put the extra hook lock on then we would've been in for a surprise. I found out later that they must've been outside contractors when I finally opened the door. That was very disconcerting. The hotel needs to tell people which rooms are occupied. I doubt I will be staying there again. I didn't tell my cousin (who was with me) what happened because I knew she would be scared. I had fond memories of this hotel from my childhood but I will never stay here again.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

2/10 Terribile

Kathy

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
This property is severely rundown. No plants in the planters off the floors. Green moss or plastic plants would look better . Multiple rooms left open as they needed cleaning . Parking is 5$ which is add as it’s not a downtown hotel and they don’t provide valet. The staff was rude not professional . We called 2 times for cups glasses which were not in our room . When we went to get some paper cups on the housekeeper cart we were accused of stealing . The bathtub ran constantly. We did eat at Ruth’s Chris to discover we were not allowed to charge it to our room which we’ve always done in the past. Lastly, the indoor pool wasn’t heated . It’s really sad the condition of this hotel as it USED to be one of the best .
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

4/10 Scarso

Selena, Coos Bay

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Melissa

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

8/10 Buono

Brody

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Our stay wasn’t bad at all, the property definitely needs a face lift but I hear they are renovating in September.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di JP, il giorno 22 apr 2024
Dear Brody,Thank you, for your review! Yes, you are correct about the renovation! We look forward to seeing you, again!Sincerely,Hotel Management

4/10 Scarso

Myeshia

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
This property is old not up to date old furniture old windows dirty windows old curtains this property is not worth the amount I paid to stay
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di JP, il giorno 22 apr 2024
Dear Myeshia,Thank you, for your review. We are sorry that you did not enjoy your stay. On a positive note, our hotel is scheduled to be renovated in September. We hope to see you again!Sincerely,Hotel Management

4/10 Scarso

Justin

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Won’t be back to this location until it’s renovated. It’s in very poor shape.
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di JP, il giorno 8 apr 2024
Dear Justin,Thank you, for your review. I am sorry you did not enjoy your stay. We are scheduled for a renovation this September.Sincerely,Hotel Management

8/10 Buono

Angela

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The room itself was very clean. The halls and elevator areas need a bit more work.
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di JP, il giorno 28 mar 2024
Dear Angela,Thank you, for your positive review! Thank you, for the feedback about halls and elevator. We will have a renovation starting in September. We hope to see you again.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Tammy

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di JP, il giorno 27 mar 2024
Dear Tammy,Thank you very much for the 5* rating!

6/10 Soddisfacente

eric

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Asked for towels and never got them, and called downstairs twice Didn’t have hot water. Water was luke warm at best after running it for abt 10 minutes. Drain in bathroom sink took abt 30 minutes to drain completely.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di JP, il giorno 25 mar 2024
Dear Eric,Thank you, for your review. I am sorry that there were some issues with your stay. That is certainly not our goal. I will share your feedback with both our housekeeping and maintenance departments. Would you mind sharing what was your room number so I can ensure the items are addressed?Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Jeremy

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di JP, il giorno 15 apr 2024
Dear Jeremy,Thank for your 5* rating!

10/10 Eccellente

Tevonderryl

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di JP, il giorno 25 mar 2024
Dear Tevonderryl,Thank you very much for your 5* rating!

6/10 Soddisfacente

Lindsey

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Asked for extra blankets and pillows never got them. Asked for an early check in didn’t get. Lady at the front desk was rude
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di JP, il giorno 18 mar 2024
Dear Lindsey,Thank you, for your review.I am sorry that you never received the blankets and pillows. Do you know the name of the lady at the front desk, so we can follow up?Sincerely,Hotel Management

8/10 Buono

Lonnie

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di JP, il giorno 18 mar 2024
Dear Lonnie,Thank you, for your rating.

2/10 Terribile

Andre

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di JP, il giorno 8 apr 2024
Dear Andre,Thank you, for rating us. We are sorry that you did not enjoy your stay.

10/10 Eccellente

JERMOND

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great Hotel
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di JP, il giorno 10 mar 2024
Dear Jermond,Thank you, for your 5* review! We hope to see you again!Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Robert

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di JP, il giorno 5 mar 2024
Dear Robert,Thank you, for your 5* rating!Hotel Management

10/10 Eccellente

Connor

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di JP, il giorno 4 mar 2024
Dear Connor,Thank you, for your 5* rating!We hope to be at your service again!Hotel Management

10/10 Eccellente

Hayden

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di JP, il giorno 25 mar 2024
Dear Hayden,Thank you very much for your 5* rating!

4/10 Scarso

Ron

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel in need of major renovations. Between the two rooms I reserved there were dirty floors, debris under the couch, mold in the shower, soap scum on the tub, and one of the rooms had a strong musty/moldy/smoke smell (530). I arrived at 3 but my rooms were not ready until 5. Check in was at 4, i was offered no compensation.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di JP, il giorno 29 feb 2024
Dear Ron,Thank you, for your constructive feedback. We use our guest's feedback to be better every day. I am sorry that you had issues and that the room was not ready by 4pm. Please accept my apologies.On a good note, we are due for a renovation this September.Sincerely,Hotel Management

6/10 Soddisfacente

Shatara

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
It was ok 👍
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di JP, il giorno 27 feb 2024
Dear Shatara,Thank you, for your review. We hope to see you again!Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

SYLVIA MARIA

Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di JP, il giorno 2 feb 2024
Dear Sylvia,Thank you very much for your "10" rating!You made our day!

4/10 Scarso

NANCY

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
This hotel needs a major overhaul. Worn out paint and metal finishes, stained carpet everywhere, the list could go one. Nothing like other Embassy Suites we've stayed in. Big disappointment.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di JP, il giorno 30 gen 2024
Dear Nancy,Thank you, for your feedback. We are sorry that you did not enjoy your stay. We are scheduled for a renovation in September.Sincerely,Hotel Management

8/10 Buono

Angela

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
The staff was great, but the grounds were very dated
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di JP, il giorno 30 gen 2024
Dear Angela, Thank you for your review and for recognizing the staff!Sincerely,Hotel Management

6/10 Soddisfacente

Pamela

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel needs upgrading. Falling apart
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di JP, il giorno 29 gen 2024
Dear Pamela,Thank you, for your review. We strive every day to provide the best possible guest experience. We are scheduled for a renovation in September. We hope to see you again!Hotel Management

6/10 Soddisfacente

Sandra

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Comfort della camera
Only one roll of t-paper in room. I’m assuming whoever cleaned room just didn’t put second roll in room. Went downstairs to lobby restroom and took a roll. Hole n the wall size f a baseball. Carpet was damp in front of sink. Toilet was leaking. Was disappointed especially since I paid 911 for two nights. Was overall a little shabby. Not shabby chic either.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di JP, il giorno 29 gen 2024
Dear Sandra,Thank you, for your feedback. We are sorry that your stay was not trouble free! I have shared your comments with both housekeeping and maintenance teams. Would you mind to share what was your room number?Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Daniel

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di JP, il giorno 24 gen 2024
Dear Daniel,Thank you so much for your 10 out of 10 rating!We hope to see you again!

8/10 Buono

Bobby

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di JP, il giorno 18 gen 2024
Dear Bobby,Thank you, for scoring us!We hope to see you again!Sincerely,Hotel Management

4/10 Scarso

Recarter

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
I didn’t have but one face towel in my room. The refrigerator was not clean and microwave was dirty. I did enjoy Ruth Chris inside the restaurant the breakfast was nice
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di JP, il giorno 8 gen 2024
Dear Recarter,Thank you, for your review. We are sorry that you did not have a worry-free stay. I have shared your comments with our housekeeping and maintenance departments to address the issues you've brought up. Hopefully our team was able to fix those issues while you were here. Thank you, for your praise of the restaurant and breakfast staff!Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Donja

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I will be returning
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di JP, il giorno 8 gen 2024
Dear Donja,Thank you, for your 5-star rating!

10/10 Eccellente

Thomas

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Great staff!
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di JP, il giorno 8 gen 2024
Dear Thomas,Thank you, for your 5-star review and for recognizing our staff!We hope to see you again!

6/10 Soddisfacente

Wes

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di JP, il giorno 4 gen 2024
Dear Wes,Thank you, for rating us.

10/10 Eccellente

Abraham

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di JP, il giorno 8 gen 2024
Dear Abraham,Thank you, for the 5-star rating!

10/10 Eccellente

Mischa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Hubby's 55th Birthday
My husband andnI thoroughly enjoyed our stay as usual! Everything was amazing, and the service and food at Ruth's Chris was beyond amazing!!!
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di JP, il giorno 20 dic 2023
Dear Mischa,Thank you, for taking the time to write us a few words of appreciation. It made our day! We are so glad that you had a great time celebrating such a great milestone!We hope to see you again!Hotel Management

8/10 Buono

Terrence

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di JP, il giorno 20 dic 2023
Dear Terrence,Thank you, for your positive rating!

10/10 Eccellente

Wesley

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
The staff was nice, the hotel is nice but is older. It was clean but really needs an update. Welcome drinks and snacks every night and a Ruths Chris in lobby was nice.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di JP, il giorno 20 dic 2023
Dear Wesley,Thank you, for your positive review and for recognizing our staff! I'm pleased to let you know that we will have a room renovation next September!We hope to see you again!Sincerely,Hotel Management

2/10 Terribile

Karmen

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di JP, il giorno 20 dic 2023
Thank you, for taking the time to rate us. We are sorry that you did not enjoy your stay.

10/10 Eccellente

Stephani

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Will stay again.
Room was pleasant. The hotel was older but well kept. Bed was very comfy.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di JP, il giorno 20 dic 2023
Dear Stephani,Thank you, for your positive review!We hope to see you again!Sincerely,Hotel Management

2/10 Terribile

Shahar

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di JP, il giorno 20 dic 2023
Thank you, for taking the time to rate us. We are sorry that you did not enjoy your stay.Sincerely,Hotel Management

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
The air conditioner did not work in room 529 and temperature reached 85* we had to leave balcony door open to get cool air.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di JP, il giorno 4 gen 2024
Dear Anonymous,Thank you, for your valuable feedback. I'm sorry about the issues with your AC. Hopefully, you were able to change to another room.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Jeff

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The room was very nice and comfortable, also it is conveniently located to UAB, my reason for being here.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di JP, il giorno 7 dic 2023
Dear Jeff,Thank you, for your kind words and positive review!We look forward to be at your service again!

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good
Our stay was very nice. Complimentary drinks and hot breakfast. Very relaxing
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di JP, il giorno 7 dic 2023
Dear Anonymous,Thank you, for your positive review!We hope to see you again!

10/10 Eccellente

Larry

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Nice!! Clean!!!
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di JP, il giorno 4 dic 2023
Dear Larry,Thank you, for your positive feedback and 5-star review!

10/10 Eccellente

Phillip

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Location to interstate
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di JP, il giorno 4 dic 2023
Dear Phillip,Thank you, for the 5-star review!

10/10 Eccellente

CHRISTOPHER

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di JP, il giorno 4 dic 2023
Dear Christopher,Thank you, for the 5-star review.

6/10 Soddisfacente

Jaclyn

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Staff was great! Ac did not work so opened up sliding glass door was cold out. Way to many teens running and screaming shady people hanging out.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di JP, il giorno 20 nov 2023
Dear Jaclyn,Thank you, for your review!I am sorry you had issues with the AC and with other guest's noise. Thank you, for recognizing our staff! It means a lot to us!Sincerely,Hotel Management

6/10 Soddisfacente

Jordan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Embassy Suites Birmingham
Overall the room was fine to sleep in for a couple of nights. The tv wouldn’t turn on, the shower wouldn’t drain, the shower curtain was ripped in the curtain and there were two bulbs out. Maintenance replaced one of the bulbs during the stay.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di JP, il giorno 20 nov 2023
Dear Jordan,Thank you so much for your feedback! It is highly appreciated! I am sorry that you had some issues in your room. I hope that our team was able to address all of them.Sincerely,Hotel Management

4/10 Scarso

Xiang

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The hidden fee of pet $80 and parking $5 should be stated clearly in website or third party websites. And the hotel is old and room phone broken. Not recommended
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di JP, il giorno 20 nov 2023
Dear Xiang,Thank you, for your review.I am sorry that your room phone did not work. Pet fees and parking are not hidden fees, they are stated on both 3rd party websites and our Hilton website. I am sorry that you've missed it.

10/10 Eccellente

Rozetta

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di JP, il giorno 30 ott 2023
Dear Rozetta,Thank you, for your 5-star rating!

10/10 Eccellente

Deborah

Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
They stay was wonderful,It was the Customer service that was terrible,We were not allowed to pick own room,The lady hit me with a fee that was told after we arrived,and when she saw how surprised we were about the fee,She told me that i could call and cancel our reservation. She was Not friendly At All . She showed No Concern...
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di JP, il giorno 16 ott 2023
Dear Deborah,Thank you, for your review.We are very glad that you had a wonderful stay! The only fee we charge (every hotel does), is the incidental fee, meaning if you charge food to the room, smoke in the room or damage the room, then the hotel keeps the fee (100) per day. If none of this happens, the fee is returned upon checkout. Most banks take between 3-5 business days. I apologize for the agent not being friendly and not explaining in detail what the fee is about.We hope to be at your service in the future!Sincerely,Hotel Management