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Valutazione di 10 - Eccellente. 1765 su 3327 recensioni" "
10 - Eccellente
1.765
Valutazione di 8 - Buono. 860 su 3327 recensioni" "
8 - Buono
860
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 375 su 3327 recensioni" "
6 - Soddisfacente
375
Valutazione di 4 - Scarso. 187 su 3327 recensioni" "
4 - Scarso
187
Valutazione di 2 - Terribile. 140 su 3327 recensioni" "
2 - Terribile
140
9,0/10
Pulizia
8,8/10
Personale e servizio
8,4/10
Servizi
8,6/10
Condizioni e dotazioni della struttura
8,4/10
Ecosostenibilità
Recensioni
8/10 Buono
Carolina Falletta, Forli
6 nov 2023
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Carolina Falletta
Soggiorno di 6 notti a ottobre 2023
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 10 nov 2023
Carolina, it's wonderful to hear that your stay at the Hilton Boston Park Plaza was enjoyable, earning a four-star rating. We continuously strive to deliver excellent service and create memorable experiences. We hope to welcome you back soon for another great stay.
6/10 Soddisfacente
Cristina
Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
26 set 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Cristina
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Michael, il giorno 27 set 2023
Thank you, Christina. We are sorry for any disappointment during this stay, but we do hope to see you again soon.
4/10 Scarso
susanna
Viaggio di coppia
28 ago 2023
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Sembrava hotel a 4 stelle solo per la hall. Camera non adeguata al livello : senza frigo bar, cassaforte non funzionante, senza cassettiera, armadio con uno spazio di soli 20 cm per appendere abiti, senza scrivania, bagno piccolissimo (1,4 m X 1,4 M)
susanna
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2023
Risposta di Michael, il giorno 28 ago 2023
We are very sorry for any disappointment, Susanna. We do hope that you'll consider returning to us in the future.
6/10 Soddisfacente
Francesca
Viaggio con la famiglia
21 ago 2023
un buon hotrel con una buona posizione. Ottima la colazione.
Francesca
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 23 ago 2023
Francesca, apprezziamo il tuo feedback e siamo lieti di apprendere che ti è piaciuta la nostra posizione privilegiata e che hai avuto una deliziosa colazione al Boston Park Plaza. Non vediamo l'ora di ospitarvi di nuovo in futuro.
4/10 Scarso
Samuele
16 ago 2023
Samuele
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2023
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 19 ago 2023
We appreciate the feedback, Samuele.We're disappointed your time with us was less than ideal. We do hope you give us another opportunity to share a more positive experience with you soon.
8/10 Buono
paolo
16 ago 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
paolo
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Michael, il giorno 16 ago 2023
Thank you for staying, Paolo. We do hope that you enjoyed your stay and that you'll come back to see us again soon.
8/10 Buono
Paola
Viaggio con la famiglia
22 lug 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Ottima posizione per visitare la città, con il vallet è comodissimo parcheggiare la propria auto. All’interno c’è il ristorante Le Streghe, Starbucks ed all’esterno vari ristoranti.
Paola
Soggiorno di 3 notti a luglio 2023
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 24 lug 2023
Paola, grazie per la tua recensione! Siamo lieti di sapere che ti è piaciuta la nostra posizione eccellente, che lo rende comodo per esplorare la città. Il nostro servizio di parcheggio mira a rendere il parcheggio senza problemi per i nostri ospiti. Siamo lieti che tu abbia apprezzato i servizi in loco, tra cui il ristorante Le Streghe, Starbucks e la varietà di ristoranti all'esterno. Ci auguriamo che tu abbia passato dei bei momenti durante la tua visita. Se hai ulteriori feedback o suggerimenti, non esitare a farcelo sapere. Grazie per averci scelto e speriamo di darvi presto il benvenuto per un altro fantastico soggiorno! Viaggi sicuri!
8/10 Buono
erica
Viaggio di coppia
19 ago 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Malissimo il ceck in.abbiamo chiamato il servizio carte di credito in Italia perché tre carte funzionanti non andavano (2 mastercard e una visa).dopo 40 minuti di attesa abbiamo capito che due addetti alla reception non utilizzavano la carta in modo corretto, x fortuna è intervenuto un terzo addetto che in un attimo ha fatto funzionare il pagamento.le carte risultava attive e il limite non era stato raggiunto.dopo questo intoppo il soggiorno è stato piacevole, ad esclusione della seconda mattinata in cui l albergo ha avuto problemi di non funzionamento dell acqua nei bagni(doccia, wc e lavandino) che è stata risolta in un ora e mezza.la struttura è posizionata in zona centrale, le attrazioni principali sono raggiungibili a piedi.vicina alla fermata della metropolitana Arlington.le camere sono pulite e silenziose, non molto grandi ma è la normalità in centro nelle grandi città
erica
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2022
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 20 ago 2022
Grazie per la bella valutazione, Erica!Siamo lieti di sapere che ti è piaciuto il tuo soggiorno con noi. Per quanto riguarda le tue preoccupazioni, le porteremo all'attenzione del nostro team mentre continuiamo a migliorare per il futuro.Ci piacerebbe condividere un'esperienza più positiva con te la prossima volta.
10/10 Eccellente
Francesca
Viaggio di coppia
15 ago 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
La posizione dell’hotel è fenomenale. Pulizia impeccabile e personale molto gentile e disponibile. La stanza è abbastanza piccola e il bagno è minuscolo, ma resta comunque confortevole. L’unica cosa che non ci è piaciuta è stata l’organizzazione della colazione: i tavoli sono molto pochi in proporzione alle dimensioni dell’hotel e al numero di ospiti e la mattina ci si trova a dover stare in coda in attesa che l’host abbia un tavolo disponibile. Secondo me questa cosa è inaccettabile per un hotel di questo livello. È un peccato perché la colazione è abbondante e molto buona.
Francesca
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 16 ago 2022
Grazie per la bellissima recensione, Francesca!
È fantastico che tu abbia avuto un'esperienza così bella al Boston Park Plaza. Siamo entusiasti che ti sia piaciuta la nostra posizione privilegiata e la vicinanza a così tante delle migliori attrazioni della città.
Non vediamo l'ora di condividere presto un'altra fantastica esperienza con te!
10/10 Eccellente
Jay
Viaggio di gruppo
23 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Wonderful hotel, the staff was amazing and super friendly and helpful, great breakfast.
Jay
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024
10/10 Eccellente
Dennis
Viaggio con la famiglia
23 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff was very helpful. All recommendations were great.
Dennis
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
10/10 Eccellente
MARY
21 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Location
MARY
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024
10/10 Eccellente
Nolan
21 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great location. Beautiful interior. Coffee and dining on site. Clean rooms.
Nolan
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 23 mag 2024
Nolan, thank you for sharing your experience at Hilton Boston Park Plaza. We're thrilled you enjoyed the great location, beautiful interior, and the amenities like Off The Common restaurant. It’s wonderful to hear that you found your room clean and appreciated the convenience of our coffee and dining options. We're looking forward to welcoming you back soon!
10/10 Eccellente
Melanie
Viaggio di gruppo
21 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice and convenient
Melanie
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 23 mag 2024
Melanie, thank you for your fantastic feedback about Hilton Boston Park Plaza. The team is delighted to hear that you had a nice and convenient stay. We hope to welcome you back soon!
8/10 Buono
Wilmer
Viaggio con la famiglia
20 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Walkable and nice hotel
Wilmer
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 22 mag 2024
Wilmer, thank you for your review of the Hilton Boston Park Plaza. It’s great to hear you appreciated our convenient location and found the hotel to be nice. We're looking forward to welcoming you back soon.
4/10 Scarso
abubaker
20 mag 2024
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The room is very small. Inadequate towels or bath robs or slipper. You have toqsk for all that if younred it. Minimal storage space for cloths such as underwear so practically live out of suitcase. One nightstand for king size bed. The layout of the room made it that he door to the room almost touching the bed when you open the door to the room. Room service is mostly pool and for the most part is sunavailable
All in all I would not stay in this hotel again
abubaker
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 22 mag 2024
Abubaker, thank you for taking the time to leave your feedback. Our Cozy Room is, as the name states, little. We make a great effort to ensure our guests are aware of the special room type they're booking and clearly set expectations by prominently listing the room name and giving an honest description online and offline.We apologize that your guest room was not refreshed properly and for the minimal storage space. Additionally, complimentary mini fridges and cribs are available upon request.Room service experiences are important to us, and it’s disappointing to hear yours did not meet expectations. Our team strives to offer great service at all times.Please accept our apologies for the challenges in regards to the authorization of your credit card, however we, like most hotels, require a deposit to hold your room, and authorizations may take between 5-7 business days to be released by the card's issuing bank.We hope you will give us another opportunity to serve you and that you will come back for a renewed experience.
10/10 Eccellente
cherie
Viaggio di coppia
20 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Breakfast was over priced and not very good.
cherie
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 22 mag 2024
Cherie, thank you for sharing your thoughts. The feedback regarding breakfast pricing and quality has been noted. The team continually strives to improve, and guest insights are valuable. We're glad to hear you enjoyed other aspects of Hilton Boston Park Plaza and hope to provide an even better experience on your next visit.
10/10 Eccellente
Kevin
19 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Nice clean what you want
Kevin
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Mike, il giorno 19 mag 2024
Thank you so much for staying with us and we are so glad you enjoyed your stay. We hope to see you again the next time you are in Boston.
4/10 Scarso
Atdhe
19 mag 2024
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Atdhe
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 22 mag 2024
Atdhe, thank you for taking the time to provide your feedback. We're sorry to hear your experience didn't meet expectations. If there were any specific issues you encountered, we would appreciate the opportunity to address them.We hope you consider giving us another chance in the future.
8/10 Buono
Beth, Santa Fe
19 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice room but extra small bathroom was a little difficult
Beth
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 21 mag 2024
Beth, thank you for your feedback. Our Cozy Room is designed to be intimate, and we strive to ensure guests are well informed about this special room type. We're glad you enjoyed other aspects of your stay and hope to welcome you back to Hilton Boston Park Plaza for a renewed experience.
10/10 Eccellente
Emma
19 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Emma
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 22 mag 2024
Emma, thank you for your excellent rating of the Hilton Boston Park Plaza. We're delighted to hear that you enjoyed your stay and took the time to share your positive experience. We're looking forward to welcoming you back soon. Safe travels!
10/10 Eccellente
Amanda
Viaggio con la famiglia
18 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great location
Amanda
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 21 mag 2024
Amanda, thank you for your positive feedback! Our Hilton Boston Park Plaza team is delighted to hear that you loved our location. We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Eccellente
Amanda
Viaggio con la famiglia
18 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
perfect location
Amanda
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 21 mag 2024
Thank you for this lovely review, Amanda!We're thrilled to know you had such a wonderful experience at Hilton Boston Park Plaza. We're also glad you enjoyed our prime location and proximity to so many of the city's best attractions. We look forward to hosting you again so we can share yet another fabulous experience with you!
4/10 Scarso
Krisztina
Viaggio di coppia
18 mag 2024
Mi è piaciuto: Servizi
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Overpriced!!! Horrible value for what we paid for a night; we expected more. Crammed, tiny bathroom; zero countertop other than a small picture ledge above the toilet to keep toiletries. Cheap, thin towels. Awful, lumpy old pillows. The bedding had strong, bleachy odor. A creepy and dirty walk-in “closet”; we obviously couldn’t hang our clothes, so we had to keep everything in our luggage. Not ideal! The $40/person/night “resort fee” is a sneaky tack on! I would not recommend this hotel!
Krisztina
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 21 mag 2024
Krisztina, thank you for sharing your thoughts. Our Cozy Room is, as the name states, little. We make a great effort to ensure our guests are aware of the special room type they're booking and have made it a priority to clearly set expectations by prominently listing the room name and giving an honest description online and offline. We have recently completed renovations on every one of our guest rooms and are looking forward to sharing many positive changes with our guests. We apologize that your guest room was not refreshed properly. The hotel would have provided additional amenities like complimentary mini fridges or cribs upon request. Regarding the authorization of your credit card, please accept our apologies for the challenges; however, we, like most hotels, require a deposit to hold your room, and authorizations may take between 5-7 business days to be released by the card's issuing bank. Your feedback is very important, and we hope you will give us another opportunity to serve you with a renewed experience.
6/10 Soddisfacente
Peter
18 mag 2024
Noisy
Peter
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 21 mag 2024
Thank you for taking the time to share your feedback, Peter.While we're glad to hear you found your stay to be agreeable, we regret to hear your experience with us was anything less than perfect. We've shared your feedback with the appropriate members of our team and look forward to hosting you again so that we can share a more positive stay with you.
10/10 Eccellente
Joseph
Viaggio di coppia
17 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We were very impressed and would stay here again.
Joseph
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 21 mag 2024
Joseph, your kind words about Hilton Boston Park Plaza are greatly appreciated. We're delighted to hear that you were very impressed and look forward to welcoming you back for another wonderful stay.
6/10 Soddisfacente
alex
Viaggio di gruppo
15 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
The wicked small room truly is wicked small. Good luck turning around in the shower. Clean room, great location, nice staff.
alex
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 17 mag 2024
Alex, thank you for providing your feedback. Our Cozy Room is, as the name suggests, compact. We aim to ensure our guests are well-informed about the room type they are booking through clear descriptions online and offline. We are pleased to hear that you found your room clean and appreciated the great location and friendly team members. We hope you will give us another opportunity to serve you and come back for a renewed experience.
4/10 Scarso
Abraham
Viaggio di lavoro
15 mag 2024
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Room is tiny and badly laid out. No desk? No nothing? Plus a "resort fee" was added over my objections. 5 star price but 2 star quality.
Abraham
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 17 mag 2024
Abraham, thank you for taking the time to leave your feedback. Our Cozy Room is, as the name states, little. We make a great effort to ensure our guests are aware of the special room type they're booking and have made it a priority to clearly set expectations by prominently listing the room name and giving an honest description online and offline. In regard to the layout and amenities, we appreciate your input and will take it into consideration for future improvements.Please accept our apologies for the challenges regarding the additional fee. We, like most hotels, require a deposit to hold your room, and authorizations may take between 5-7 business days to be released by the card's issuing bank. We hope you will give us another opportunity to serve you and that you will come back for a renewed experience.
6/10 Soddisfacente
Dalton
Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
14 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi
Pretty with friendly staff. Small room didn’t feel worth the price. The size was perfect, just ~$100 too much.
Dalton
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 17 mag 2024
Dalton,Thank you for your feedback. Our Cozy Room is, as the name suggests, more compact. We make great efforts to ensure our guests are aware of the room type they're booking and have clearly set expectations with detailed descriptions. Your comments about the price are noted, and we are constantly evaluating our rates to ensure value for our guests. We hope you'll give us another opportunity to provide you with a renewed experience.
10/10 Eccellente
Margaret
Viaggio con la famiglia
14 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff were always very friendly and helpful. The bed and pillows are great. I initially said there were some issues with the A/C noise and shower water pressure. The called me within 1/2 hour and offered to change our room. We chose not to. They sent someone to fix the shower pressure and it was good. Very responsive. The restaurant was very expensive. $7 for a cup of coffee. It was $65 for 2 of us for breakfast. I only had pancakes and coffee. Husband had eggs, toast, potatoes, bacon and the coffee. I guess it's to be expected in Boston though. It's an expensive town. We had a great time though. Celebrated daughter's graduation with her Master's Degree from Emerson College.
Margaret
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 16 mag 2024
Margaret,The Hilton Boston Park Plaza team is delighted to hear that you found our colleagues friendly and helpful. It's great that you enjoyed the bed and pillows and that our team was able to promptly address the A/C and shower issues you mentioned. Off The Common features premium breakfast offerings, and we appreciate your understanding given Boston's pricing. Congratulations on your daughter’s graduation! We're thrilled you had a great time and hope to welcome you back soon.Best regards.
10/10 Eccellente
Gregory
14 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Always love staying there, bar is great and it’s close to everything. My room this time was on the small side and bathroom was too tight for 2 people.
Gregory
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Michael, il giorno 14 mag 2024
Thanks, Gregory, We are delighted that you enjoyed most aspects of your visit. We are sorry for any frustration regarding the size of the room. We do hope that you'll consider returning to us again in the future.
8/10 Buono
Karen
Viaggio di coppia
13 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The breakfast menu was excellent with friendly and efficient staff.
Karen
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
Risposta di Mike, il giorno 13 mag 2024
Thank you so much for staying with us! We are so glad you enjoyed your stay with us, and we hope to see you again the next time you are in Boston.
10/10 Eccellente
christine
13 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Excellent location!!! Great staff!! Very helpful!!!
christine
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 15 mag 2024
Christine, it's wonderful to hear you appreciated the prime location of Hilton Boston Park Plaza! We're delighted our team members were able to assist you during your stay. We look forward to your next visit and providing another exceptional experience.
8/10 Buono
Diane
Viaggio con la famiglia
13 mag 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
I love staying here partly because of the view, I am not from a city. The room we stayed in 11088, the window was so dirty we could not see very well. This is the first time that has happened and I have been here 5 or 6 times. Diane
Diane
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Michael, il giorno 13 mag 2024
Thank you for staying, Diane. We apologize for the issue with the windows and will make sure that our team address that. We do hope that you'll consider returning to us again in the future.
10/10 Eccellente
Jennifer
Viaggio con famiglia e bambini piccoli
11 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent
Jennifer
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 13 mag 2024
Jennifer, we're thrilled you had an excellent stay at Hilton Boston Park Plaza. We appreciate your positive feedback and look forward to serving you again in the future.
10/10 Eccellente
Lanore
Viaggio di gruppo
7 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great location, helpful staff, extremely quiet room, comfortable bed.
Lanore
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
Risposta di Michael, il giorno 7 mag 2024
Thank you, Lanore. We are delighted that you've enjoyed your stay here with us. We do hope to see you back again here when you return to Boston.
10/10 Eccellente
Christopher, Fergus
7 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff at check-in were extremely helpful in assisting me with some last-minute changes. And, the lobby bar is a great place for some quality drinks and food.
Christopher
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
Risposta di Michael, il giorno 7 mag 2024
Thanks, Christopher. We are delighted that you enjoyed your visit as much as you did! We hope to be able to welcome you back again soon.
8/10 Buono
Diana
Viaggio con la famiglia
6 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Ist night we were there, jack hammer was working late into the night. The Saturday night the music/bass was very annoying. It didn't quit until 12:30 am.
Diana
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Mike, il giorno 6 mag 2024
We are so sorry for your loud stay. We hope you try us again the next time you are in Boston so we can redeem ourselves.
10/10 Eccellente
Sonja
4 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Sonja
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 7 mag 2024
Sonja, thank you for awarding Hilton Boston Park Plaza a perfect rating on Expedia. We trust you enjoyed dining at our lobby restaurant, Off The Common. Our team is glad you had a wonderful experience. We look forward to welcoming you back on your future visits.
10/10 Eccellente
Carol
3 mag 2024
Carol
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
8/10 Buono
Jaubin
3 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Jaubin
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 7 mag 2024
Jaubin, we're glad to hear that you enjoyed your experience at the Hilton Boston Park Plaza. It's uplifting to know that our unique features and amenities added value to your stay. We appreciate your feedback and are looking forward to serving you again in the future.
8/10 Buono
Eileen
Viaggio con la famiglia
1 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Overall, I was happy with the hotel. What I didn't like was having to pay $35.00 per day for fitness club access, parking and whatever else it covered. They call it a "Destination Charge". I think it should be optional for guests who intend to use theses services.
Eileen
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 4 mag 2024
Eileen, it is wonderful to hear that you found satisfaction in your stay at Hilton Boston Park Plaza. Addressing a point you raised, the Destination Charge covers a range of amenities and services to enhance our guests' overall experience. Your valuable feedback will be considered for future policy reviews and updates. We greatly appreciate your patronage and we hope to have the pleasure of hosting you again soon.
6/10 Soddisfacente
Jaclyn
Viaggio di lavoro
1 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
My room was quite small. Property has nice common space and water bottle filling stations. Do not use their irons. Ruined my dress.
Jaclyn
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 3 mag 2024
Jaclyn, we appreciate your input. It's delightful to hear that you appreciated the shared spaces and our dedication to sustainability with our water bottle filling stations. We must note, our cozy rooms are compact as described in our various communications. However, we apologize for the inconvenience related to the iron. Our team members are always ready to assist with any issues as they arise. We trust this occurrence won't prevent you from considering us on your future travels. We are eager to offer you a superior experience next time.
4/10 Scarso
Joe
Viaggio di lavoro
1 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
When I made my reservation through Expedia I paid additional money to upgrade to a superior room of 280 square feet (per the website). I was placed into an extremely small room with a queen bed but, after complaining, was told by the front desk the room was only 220 square feet. (They have rooms as small as 180 square feet.) I ended up paying even more money to get a room I could actually live in. I was extremely disappointed with this booking and will be reluctant to book through Expedia again.
Joe
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 4 mag 2024
Joe, we appreciate you taking the time to provide feedback. We do have a variety of room styles, including the Cozy Room, which is indeed smaller. We've made an effort to detail each room's features clearly online to manage expectations. We're sorry to hear there was confusion around the room you booked. We've recently renovated all our rooms and strive to ensure each guest has a comfortable and enjoyable stay. We hope you'll consider giving us another chance to serve you better.
8/10 Buono
Luz del Carmen
Viaggio con la famiglia
1 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Creo que le falta algo de mantenimiento a los baños, hay partes en donde la pintura se está botando, puerta y techo.
Luz del Carmen
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 3 mag 2024
Luz, agradecemos tus comentarios sobre el aspecto de mantenimiento de tu estadía. Entendemos que tuvo algunos problemas con el baño. Si bien nos esforzamos continuamente por mantener nuestro hotel, tomamos nota de sus inquietudes sobre ciertas áreas que parecen requerir atención. Sus comentarios constructivos se tendrán en cuenta en nuestra agenda continua de mantenimiento de la propiedad.
4/10 Scarso
Victor, Harrison
1 mag 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Victor
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 4 mag 2024
Victor, it's unfortunate that your recent stay didn't meet expectations. We appreciate your feedback. We have noted your overall rating and would invite you for a renewed experience, where we hope to showcase the many improvements and positive changes our recent renovations have created. Our cozy rooms are a unique feature reflecting the historic charm of our property, and our complimentary mini fridges are always available upon request for guests' comfort and convenience. Thank you for taking the time to share your thoughts.
8/10 Buono
Nicholas
30 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Nicholas
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 3 mag 2024
Nicholas, thank you for rating your stay at Hilton Boston Park Plaza. We're glad to hear that you enjoyed our on-site dining option, Off The Common. As we strive to provide the best guest experience, we encourage you to share any additional details about your stay. We're looking forward to your next visit.
10/10 Eccellente
Robert, SF
28 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
OK
Robert
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 30 apr 2024
Robert, it's delightful to hear that you chose to stay at Hilton Boston Park Plaza. We hope you had a chance to try out our fruitful restaurant, Off The Common. As centered on continual improvements, we have refurbished all our rooms recently and they continue to retain their quaint charm, including the special "servidor" compartments, harking back to our inception in 1927. Hope we'll have you back soon for another memorable experience.
10/10 Eccellente
richard
27 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
richard
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Mike, il giorno 28 apr 2024
Thank you so much for staying with us! We are so glad you enjoyed your stay and we hope to see you again the next time you are in Boston!
10/10 Eccellente
Patricia
Viaggio con la famiglia
27 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I love the location and it's always clean, the staff is awesome and no matter what time we arrive they always have a room ready for us
Patricia
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Jon Crellin, Managing Director, il giorno 29 apr 2024
Patricia, we're ecstatic to hear about your positive experience at Hilton Boston Park Plaza. We take pride in our prime location, cleanliness, and attentive team members who aim to have rooms readily available for our beloved guests like yourself. We can't wait to serve you once more during your next visit.