Ingresso della struttura

Recensioni per Motel 6 New Haven - Branford, CT

2 out of 5
Motel 6 New Haven - Branford, CT
320 E Main St, Branford, CT

Recensioni

6,8
Valutazione di 10 - Eccellente. 220 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 272 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 235 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 136 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 137 su 1000 recensioni" "

7,0/10

Pulizia

7,4/10

Personale e servizio

5,6/10

Servizi

6,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

6,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

you get exactly what you pay for. For roughly 50 USD you have got a clean room without a lot of "optional" but for sure it is worth the money you pay for
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2017
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 28 ago 2017
Dear Guest, We appreciate you recognizing our excellent value, and we are glad to hear you enjoyed your stay. If you haven't already done so, please call our Guest Relations Department to share your experience. We hope to see you again soon. Safe Travels.

8/10 Buono

ivan angelo, milano

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
ottimo rapporto qualità prezzo
Ottimo hotel recentemente rinnovato a un prezzo giusto

6/10 Soddisfacente

Davide, Valsamoggia

Nella norma
Motel conforme alle aspettative. Camera molto spaziosa. Vicino alla strada principale

10/10 Eccellente

Samantha

Clean and friendly staff
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Desiree

Viaggio con animali domestici
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The friendliness of the staff, the cleanliness of the room and the convenient location to the restaurants nearby
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

6/10 Soddisfacente

Bjorn, Brooklyn

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

2/10 Terribile

Tyler

Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Siobhan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Oneil

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Jaquan

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great stays
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 18 apr 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

6/10 Soddisfacente

Selene

Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Lack of soap, shampoo. Plus there was construction happening inside the motel. Finally, the coffee provided was beyond limited.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 18 apr 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

4/10 Scarso

Britney

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Beds are outdated and very uncomfortable!!
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 18 apr 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

8/10 Buono

Bruno

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 18 apr 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

8/10 Buono

Brian

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

6/10 Soddisfacente

James

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Harold

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Nothing to complain about.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 12 apr 2024
Hi Harold,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

Darnell

Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 12 apr 2024
Hi Darnell,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 Eccellente

Siobhan

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Really fantastic ladies at the front desk!
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 12 apr 2024
Hi Siobhan, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

8/10 Buono

johanne

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It's was good
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 1 apr 2024
Hi Johanne, Thanks for your review, we really appreciate the support.Natalie #Team6

4/10 Scarso

Darnell

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

8/10 Buono

Mark

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

2/10 Terribile

Joy

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Randy, the caucasian, at the front desk is clearly unstable. I was charged for 2 nights when I was only staying 1. He didn’t want to give me my money back, He tried to take advantage of me. Then, after being really nice to him, he tried to put on a charade & call me names & did bad acting for the cameras that he claimed were there. It was completely bizarre. It’s an incredibly unsafe hotel. When I told him I couldn’t stay there another night that I felt unsafe & gave him reasons why one of them was because we were locked out of the only lobby the front lobby where guests come in. It’s locked at nightfall we had to go through a dark parking lot around to the side of the building walk all the way down the opposite hallway of our room as soon as you walk in the smell of smoke and marijuana smack you in the face. The room didn’t smell like smoke so that was good but by the time you walk all over the place, you could’ve been robbed raped or mugged anything. He tried to say it was for my safety. If it was for my safety, they would’ve let us in the front lobby where it would be normal to let us in. Instead, they lock it up Because it’s so unsafe. He tried to say it was for my safety & that Branford was safe. then why did the hotel lock the only lobby? There was no way into the building except for the side doors. It’s ridiculous. I get the employee needs to be safe, so do guests! luckily, Corporate Motel 6 refunded me the overcharge.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 20 mar 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

8/10 Buono

Oneil

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 26 apr 2024
Hi Oneil,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

8/10 Buono

Zengpeng

great
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 6 mar 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Magdalena

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 8 mar 2024
Hi Magdalena, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

10/10 Eccellente

Lesley

Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Monica, Bridgeport

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Friendly staff
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 28 feb 2024
Hi Monica,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

8/10 Buono

Colin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 14 feb 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Ebony

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
My room was very clean; felt safe & located right by 95
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Jess

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

8/10 Buono

Frederick

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 7 feb 2024
Hi Frederick,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

6/10 Soddisfacente

Jess

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia
Online states check out is at 12 (noon) but staff at hotel said it 11AM. House keeping was very rude even after showing them why were were not out by 11AM.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 7 feb 2024
Hi Jess,On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Lilith #Team6

4/10 Scarso

Ricardo

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Mediocre at best
Soggiorno di 9 notti a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 30 gen 2024
Hi Ricardo,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 Terribile

William

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Terrible Experience
I made a reservation for two friends, one of whom is in a wheelchair. The attendant required more documentation for the guests than I have ever seen, and the wheelchair guest was turned away. I was able to cancel the charges, but this was an awful experience for a woman who is dying of cancer.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Maria

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I like everything. Nice clean and polite staff
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 9 gen 2024
Hi Maria,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6

2/10 Terribile

Jaquan

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

8/10 Buono

Mark

Mi è piaciuto: Pulizia

10/10 Eccellente

Monica, Bridgeport

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

8/10 Buono

Monica

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e servizi

8/10 Buono

Joyce

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

2/10 Terribile

joe

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Room were small and tv
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 12 dic 2023
We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Cameron A. #Team6

8/10 Buono

Alexandra

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Pleasant check in. Clean and comfortable rooms. Hallways smelled like pot
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 12 dic 2023
Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving.Cameron A. #Team6

8/10 Buono

Harold

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

10/10 Eccellente

brian

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Very good
Soggiorno di 4 notti a novembre 2023

10/10 Eccellente

Maria

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

10/10 Eccellente

Solenny

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023

8/10 Buono

Kenneth

Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
It was adequate
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 5 dic 2023
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Nicole

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very peaceful me and my husband go Every weekend 🙏❤️
Risposta di Nancy Y., il giorno 5 dic 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 Buono

Terry

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
After a long and tiring drive, I was greeted by the warm and welcoming smile of Glenda, the evening receptionist at Motel 6. Her friendly demeanor and genuine hospitality instantly put me at ease, making me feel right at home. Glenda went above and beyond to facilitate my reservation, ensuring that my stay was as comfortable and enjoyable as possible. She was incredibly helpful and accommodating, answering all my questions with patience and a genuine desire to assist. Her positive attitude and willingness to go the extra mile made a world of difference after a long day on the road.
Risposta di Nancy Y., il giorno 5 dic 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6