Combinazione doccia/vasca, vasca da bagno a immersione totale

Recensioni per Radisson Blu Resort Bukovel

4 out of 5
Radisson Blu Resort Bukovel
Polyanitsa Village, Yaremche Town Council, Bukovel

Recensioni

9,0

Meraviglioso

Valutazione di 10 - Eccellente. 92 su 132 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 24 su 132 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 8 su 132 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 5 su 132 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 3 su 132 recensioni" "

9,4/10

Pulizia

9,0/10

Personale e servizio

9,0/10

Servizi

9,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

9,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Enzo, Milano

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Hotel in posizione strategica
Mini vacanza in questo hotel all'insegna del relax e comfort
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2017
Risposta di Vitaliy Pidhirskyy, il giorno 6 nov 2017
Dear Mr. Enzo Thank you for staying with us and for your kind review and recommendation. We are delighted to note that you had a pleasant experience during your stay with us. Thank you once again for your review and for your patronage. We are looking forward to welcoming you on your next stay with us. Sincerely, Vitaliy Pidhirskyy Front Office Manager vitaliy.pidhirskyy@radissonblu.com

10/10 Eccellente

Ivan

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024

8/10 Buono

Victor, Newington

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

10/10 Eccellente

volodymyr

Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 18 ago 2022
Dear Mr Volodymyr, Thank you for this positive review, we hope to see you again soon! Best regards, Team of Radisson Blu Resort, Bukovel

2/10 Terribile

Igor

Mi è piaciuto: Servizi
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Rude personel. Problems with keycard every single day. Pretty old rooms, shower was broken.
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2022
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 10 mar 2022
Dear Mr Igor, Thanks for taking the time to share your feedback. It’s really disappointing to hear that whilst we strive to offer our guests the very best service, on this occasion something went wrong. I can only apologise for your experience and assure you this is not the usual standard here. I hope we get the chance to show you this in the future. Best regards, Hotel Management

10/10 Eccellente

Maryana

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2022

4/10 Scarso

Igor

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Stayed for 10 times here and this is the first time the personal was rude and not friendly at all.
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2022
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 14 feb 2022
Dear Mr Igor, Thanks for taking the time to share your feedback. It’s really disappointing to hear that whilst we strive to offer our guests the very best service; on this occasion something went wrong. We can only apologise for your experience and assure you this is not the usual standard here. We hope we get the chance to show you this in the future. Best regards, Hotel Management

6/10 Soddisfacente

Lyubov

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Need major upkeep
This hotel used to be nice. But now need lots of of upkeep. Walls are peeling cracks everywhere. Showers and baths are need major upkeep. The Bar area is very dirty floors furniture I hope they can keep up even because of Covid.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2022
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 4 feb 2022
Dear Ms Lyubov, Thanks for your honest feedback. It’s disappointing to hear that the hotel didn’t meet with your expectations. We’ll share your feedback with the team here and rest assured, we’ll take your comments on board and where possible, look to make improvements. Hope you will visit us again. Best regards, Radisson Blu Resort, Bukovel Team

10/10 Eccellente

VOLODYMYR, Kyiv

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Everything good
Soggiorno di 5 notti a gennaio 2022
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 12 gen 2022
We are so pleased you had a good stay, thanks for sharing your feedback. Best regards, Radisson Blu Resort, Bukovel Team

10/10 Eccellente

Mykhailo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Супер
Как всегда все замечательно лучший отель буковеля
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2021
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 11 gen 2022
Уважаемый Михаил, Такие отзывы, как Ваш, воодушевляют нас! Мы очень рады, что Вам понравился наш отель, и надеемся, что в ближайшем будущем Вы остановитесь у нас снова! С уважением, Команда Radisson Blu Resort, Bukovel

10/10 Eccellente

Valerii

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2021
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 11 gen 2022
Дякуємо за Ваш відгук - нам дуже приємно, що Вам сподобалося перебування в нашому готелі! З повагою, Команда Radisson Blu Resort, Bukovel

4/10 Scarso

Talal

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
الموظفين متعالين جداً ، الغرف لا يتم نظافتها بالشكل المطلوب اكل خدمة الغرف سيء جداً
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2021
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 14 dic 2021
Dear Mr Talal, Thanks for taking the time to share your feedback. It’s really disappointing to hear that whilst we strive to offer our guests the very best service; on this occasion something went wrong. We can only apologise for your experience and assure you this is not the usual standard here. We hope we get the chance to show you this in the future. Best regards, Team of Radisson Blu Resort, Bukovel

10/10 Eccellente

Yevhenii

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a novembre 2021
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 1 dic 2021
Dear Yevhenii, we are really pleased you enjoyed the hotel and hope to welcome you back in the near future. Best regards, Team of Radisson Blu Resort, Bukovel

6/10 Soddisfacente

Ahmad

Viaggio con la famiglia
Not bad
Soggiorno di 2 notti a novembre 2021
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 22 nov 2021
We are so pleased you had a good stay, thanks for sharing your feedback. Best regards, Radisson Blu Resort, Bukovel Team

10/10 Eccellente

Kasper

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2021
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 1 nov 2021
Dear Kasper, Thank you for this positive review, we hope to see you again soon! Best regards, Radisson Blu Resort, Bukovel Team

10/10 Eccellente

Taras

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2021
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 28 ott 2021
Thank you for this positive review, we hope to see you again soon! Best regards, Radisson Blu Resort, Bukovel Team

10/10 Eccellente

Nazar

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2021
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 28 ott 2021
Thanks for your positive comments, it’s great to hear you had such a good stay! Best regrads, Radisson Blu Resort, Bukovel Team

10/10 Eccellente

Mona

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Amazing time
Had a great time in radisson blu bukovel , everything was great & amazing, friendly staff, but the food was not good , so many arabs comes to this resort it will be great if they provide arabic dishes
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2021
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 22 ott 2021
Dear Mona, reviews like this make it all worthwhile. We’re so pleased you had a great stay and really hope to see you again in the near future. Best regards, Radisson Blu Resort Bukovel Team

10/10 Eccellente

Sultan

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2021
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 22 ott 2021
Thank you for this positive review, we hope to see you again soon!

2/10 Terribile

Alex

Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel is old, and rooms are falling apart. Air conditioning did not work on our room. Someone in management is a thief, as they promised a refund for checking out a day early, and now telling me I checked out a day late, even though by that time I was in a different city. On a good side, the spa is very nice and the staff at the spa, the restaurant, and room service are all very nice. Unfortunate for them management is so incompetent as they can't keep AC working in the rooms and steal money after promising a refund.
Soggiorno di 6 notti a ottobre 2021
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 22 ott 2021
Dear Alex, Thanks for your honest feedback. It’s really disappointing to hear that whilst we strive to offer our guests the very best service, on this occasion something went wrong. I’ll share your feedback with the team here and rest assured, we’ll take your comments on board and where possible, look to make improvements. I’m really pleased you enjoyed our SPA and restaurant, thank you for the kind words. By the way, your refunding process is active, and as we told you before, we contacted Expedia Team and we are waiting for an answer, but no worries, the operation will be successful, we apologize for all the inconvenience related to this situation. I can only apologise for your experience and assure you this is not the usual standard here. I hope we get the chance to show you this in the future. Best regards, Arina Nikolaeva, Assistant Reservation Manager

10/10 Eccellente

Vasyl

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
All good, I’m really enjoy stay in this hotel !
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2021
Risposta di Arina NIkolaeva, il giorno 18 ott 2021
Dear Vasyl, reviews like this make it all worthwhile. We’re so pleased you had a great stay and really hope to see you again in the near future. Best regards, Hotel Management

10/10 Eccellente

Prus

Soggiorno di 3 notti a ottobre 2021
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 18 ott 2021
Thank you for this positive review, we hope to see you again soon! Best regards, Hotel Management

8/10 Buono

Yaroslav, Cleveland

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
good place, no good restaurant on site, lounge are is great
Soggiorno di 2 notti a settembre 2021
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 18 ott 2021
Dear Yaroslav, Thanks for taking the time to share your positive feedback, it means a lot to our team. Best regards, Hotel Management

4/10 Scarso

Bohdan

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a settembre 2021
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 18 ott 2021
Dear Bohdan, thanks for taking the time to share your feedback. It’s really disappointing to hear that whilst we strive to offer our guests the very best service, on this occasion something went wrong. I can only apologise for your experience and assure you this is not the usual standard here. I hope we get the chance to show you this in the future. Best regards, Hotel Management

10/10 Eccellente

Olha

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Сподобалось
Дуже гарний номер, прибирання раз в день, хороший басейн і спа, в спа було небагато людей, для мене це плюс. Хотілось би, щоб була ще одна лаундж зона, бо та, що поруч рецепції не надто затишна і багато людей
Soggiorno di 6 notti ad agosto 2021
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 13 set 2021
Шановна пані Ольго, Нам дуже приємно, що Вам сподобався наш готель, і, сподіваємось, наступного разу Ви зупинитесь саме у нас! З повагою, Команда готелю Radisson Blu Resort, Bukovel

10/10 Eccellente

Viktoriya

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia
Amazing views but remote location
Overall nice property with several areas that require improvements- location is far away from everything and requires driving to get to any place in Bukovel. Would be nice to have a free shuttle to the city. Room cleaning was spotless but the hall area was not cleaned during our stay at all- the same pile of garbage on a floor was there all 3 days. Breakfast has really nice, great selection of food.
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2021
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 13 set 2021
Dear Ms Viktoriya, Thank you for taking the time to share your positive feedback, it means a lot to our team and I. We’ll take your comments on board and where possible, look to make improvements. Best regards, Radisson Blu Resort, Bukovel Team

10/10 Eccellente

Aaron

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2021
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 31 ago 2021
I’m so pleased you had a good stay, thanks for sharing your feedback.

2/10 Terribile

Israel

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Nice hotel with rude and vicious staff!!!
I'm a gold member with bookings in over 20 countries and stayed with Expedia and Hotels.com in close to 50 cities across the globe. I've never felt a personal hatred coming from hotel staff until now. The staff were hostile and not accommodating to our religious dietry needs. We began eating our religious dietry food in a empty smoking room, the staff showed up and made us pack everything up. We vowed to clean up the place even cleaner than before but the staff refused saying that we all (six people in three seperate rooms) need to eat in our rooms and refused to let us dine outdoors on the side of the hotel. One of the staff even took it personal and kept following us for a while with a vicious/victorious smile to make sure we don't find a quiet spot in the huge outdoor premises to gulp down our food. She made us feel very uncomfortable. It was a very degrading moment as a client.
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2021
Risposta di Hotel Management, il giorno 31 ago 2021
Thanks for taking the time to share your feedback. It’s really disappointing to hear that whilst we strive to offer our guests the very best service; on this occasion something went wrong. We can only apologise for your experience and assure you this is not the usual standard here. We hope we get the chance to show you this in the future.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
فندق ممتاز ومناسب للعوائل ، رايق وشي فخم ويستحق ، الافطار ممتاز والاجواء رهيبة انصح فيه
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2021
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 31 ago 2021
Dear Mr Hussain, Thank you for this positive review, we hope to see you again soon!

10/10 Eccellente

Fabrice

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2021
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 19 ago 2021
Thank you for this positive review, we hope to see you again soon!

10/10 Eccellente

FAISAL

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 6 notti ad agosto 2021
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 19 ago 2021
It’s great to get such good feedback, thank you.

10/10 Eccellente

Roman

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Best place in Bukovel for families
Excellent place for both ski holidays and summer mountains hiking. Needs some attention to kitchen but overall great just as during all the previuys years.
Soggiorno di 6 notti ad agosto 2021
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 19 ago 2021
Dear Mr Roman, Reviews like this make it all worthwhile. We’re so pleased you had a great stay and really hope to see you again in the near future. Best regards,

10/10 Eccellente

Mohammed

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
فندق جميل و مرتب و الافضل في الموقع
المكان يشرح الصدر
Soggiorno di 3 notti a luglio 2021
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 9 ago 2021
Dear Mr Mohammed, We are really pleased you enjoyed the hotel and hope to welcome you back in the near future.

10/10 Eccellente

Naser

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a luglio 2021
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 13 lug 2021
Thanks for taking the time to share your positive feedback, it means a lot to my team and I.

10/10 Eccellente

Naser

Soggiorno di 1 notte a luglio 2021
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 13 lug 2021
It’s great to get such good feedback, thank you.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
The hotel is pretty but i have many issues while I’m staying, i will not book in it again , there is much better hotels in the area.
Soggiorno di 1 notte a giugno 2021
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 13 lug 2021
Thanks for taking the time to share your positive feedback, it means a lot to my team and I. I’ll share your feedback with the team here and rest assured, we’ll take your comments on board and where possible, look to make improvements.

10/10 Eccellente

Ramzi

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
منتجع رائع بكل ما تعنيه الكلمة من معنى وسط الطبيعة المنتجع فخم وضخم جداً وحوله جميع الانشطة
Soggiorno di 3 notti a giugno 2021
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 13 lug 2021
I’m so pleased you had a good stay, thanks for sharing your feedback.

10/10 Eccellente

suliman

Soggiorno di 1 notte a giugno 2021
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 13 lug 2021
Great feedback, thank you!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Lovely place, lovely view.
Lovely view from a lovey room. The downside was: 1) i would probably stay somewhere else in the summer because the ski resort area is just dirty now, 2) the dinner at night was not staffed well enough. my neighbor diner waited 40 minutes without anything served...not even the soup... The staff was trying - although it seemed others were getting some priority treatment even over my just ordering? Anyway, it's probably normally fine, but ...
Soggiorno di 1 notte a giugno 2021
Risposta di Arina Nikolaeva, il giorno 13 lug 2021
Thanks for taking the time to share your positive feedback, it means a lot to my team and I. We do use guest feedback to find areas of improvement and I will be sharing your feedback with the team. I hope we get the chance to host you again in the future and show you that your experience this time is not the norm.

10/10 Eccellente

Aminah

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
مكيف الهواء كان حار في المساء لم أنم جيدا
Soggiorno di 1 notte a giugno 2021
Risposta di Hotel Management, il giorno 14 giu 2021
Thank you for this positive review, we hope to see you again soon!

10/10 Eccellente

Marco Denni

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
5 super overnatninger
Et framragende hotel. Prisen måske lidt i overkanten men det jo svært at vurdere for andre. Men et super ophold med alt hvad der høre sig til et ski ressort. Resturant og især deres morgenmad og tiden fra 7-11 helt perfekt. Anbefaler klart og kommer igen!
Soggiorno di 5 notti a marzo 2021

10/10 Eccellente

Viktor

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
this is the highest level. there is no such thing
that was great. breakfasts at the highest level, the spa center worked by appointment because of covid, but it was comfortable. a comfortable ski room with access to track 7, friendly staff. our friend was congratulated on her birthday, sent a compliment from the hotel)) thanks!
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2021
Risposta di Hotel Management, il giorno 25 feb 2021
Dear Viktor, We are really pleased you enjoyed the hotel and hope to welcome you back in the near future. Best regards,

8/10 Buono

Ali

Soggiorno di 3 notti a gennaio 2021
Risposta di Hotel Management, il giorno 25 feb 2021
Dear Ali, It’s great to get such good feedback, thank you. Best regards,

10/10 Eccellente

Ziniak

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a settembre 2020

8/10 Buono

Uoraby, Istanbul

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Perfect location and design, it’s very clean, modern and wonderful We had a bad impression because of the reception lady, she was so tuft and uncooperative, but Demetry, the reception man is very perfect and cooperative
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2020

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2020

10/10 Eccellente

Hans

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great hotel in Bukovel!
Everything was really nice at Radisson Blu Resort Bukovel! My wife and I traveled there for our honeymoon first week of August 2020 and we really have not complaints. I made the reservation through Hotels.com and all was smooth. The professional and friendly staff at reception, spa, restaurant, cleaning services, and room service was amazing! If there is an opportunity, we would come back for sure. Thanks for all guys!
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2020

10/10 Eccellente

Andrew

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Overall very good but few things can be improved
This was our fourth stay in this hotel and we still like it as we did when went there first time. Views are excellent, location is close to restaurants and other businesses, ski resort is only minutes away. However it's starting to feel like hotel may need a bit of refresh as shower insulation strips are turned brown now and don't look very nice/clean and coffee creamer was expired (it was likely the one that was sitting there from pre COVID times). Pillows also starting to smell a bit weird. If those are fixed I'd definitely recommend this hotel to anyone during any season. They also have a pool and spa but those weren't available during our stay due to post COVID restrictions. Speaking of COVID they have hand sanitizers on every floor in front of elevators, a bottle of spay sanitizer in a bathroom and virtually everywhere else you may need it in the hotel.
Soggiorno di 1 notte a giugno 2020
Risposta di Vitaliy Pidhirskyi, il giorno 9 lug 2020
Thank You for Your response about Radisson Blu Resort Bukovel! We are delighted to note that you had a pleasant experience during your stay with us, and appreciate your valuable feedback on our rooms. In reviewing your response I noticed areas where you rated us below what I consider to be acceptable. I want to make sure that you feel your comments were heard and I will make sure that necessary measures will be taken regarding your remark. On behalf of our entire staff here at the Radisson Blu we apologize for the concerns you have about your experience at this hotel. Thank you once again for your review and for your patronage, and we are looking forward to welcoming you on your next stay with us. Best regards, Vitaliy Pidhirskyi Front Office Manager

10/10 Eccellente

Ostap

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
+
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di Vitalii Pidhirskyi, Front office manager, il giorno 21 mar 2020
Щиро дякуємо Вам за залишені коментарі, для нас дуже важливо чути Ваші відгуки про наш сервіс. Ми сподіваємося, що Ваш візит був приємним і з радістю чекаємо Вас знову в готелі Radisson Blu Resort Bukovel.

8/10 Buono

Yuriko

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
スキーに最高
スキーに行くなら最高です。ゲレンデまですぐだし、レンタルもある。でも、朝食が無いのに価格が高過ぎる気がします。朝食くらいつけて欲しい。
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Front Office Manager, Vitalii Pidhirskyi, il giorno 24 feb 2020
Dear Yuriko, We would like to thank you for your loyalty, it is a pleasure to welcome you as our guest. Thank you very much for your kind note. We wish you all the best and we are looking forward already to welcome you back next time at the our Hotel.