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Valutazione di 10 - Eccellente. 333 su 676 recensioni" "
10 - Eccellente
333
Valutazione di 8 - Buono. 219 su 676 recensioni" "
8 - Buono
219
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 71 su 676 recensioni" "
6 - Soddisfacente
71
Valutazione di 4 - Scarso. 34 su 676 recensioni" "
4 - Scarso
34
Valutazione di 2 - Terribile. 19 su 676 recensioni" "
2 - Terribile
19
8,8/10
Pulizia
8,8/10
Personale e servizio
7,8/10
Servizi
8,6/10
Condizioni e dotazioni della struttura
8,2/10
Ecosostenibilità
Recensioni
4/10 Scarso
Jessie
Viaggio con la famiglia
26 mag 2024
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia e servizi
The bar soap was unwrapped and used
There was water around the sink
Mysterious stain on floor
I called ahead and said I was allergic to feather in pillows and blankets, they said it wasn’t a problem, but the number was a hotline or something— their pillows and blankets only had feather—- I had to use towels as pillows and now have to go to the doctor bc I pulled my neck after two nights without a pillow.
Jessie
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
2/10 Terribile
Jim
Viaggio con la famiglia
22 mag 2024
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
I had to cancel my visit several days prior to our planned trip. I requested a refund from Expedia. They said it was up to the hotel. I spoke to the hotel, they said they had to comply with Expedia policy. Both Expedia and Comfort Inn pointed fingers at each other as an excuse to not refund our reservation. In the end they both took their cut and we got nothing refunded.
Don't ever use this service.
Jim
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
10/10 Eccellente
Sharon
18 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Sharon
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Raquel, il giorno 19 mag 2024
Thank you!
6/10 Soddisfacente
Lisa
17 mag 2024
Lisa
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
10/10 Eccellente
Maureen
Viaggio con la famiglia
13 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The onsite manager was very helpful. The staff was very nice.
Maureen
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Raquel, il giorno 19 mag 2024
Thank you for your feedback
8/10 Buono
Anita
11 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Anita
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Raquel, il giorno 19 mag 2024
Thanks
10/10 Eccellente
Sara, Gore
Viaggio di coppia
30 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We arrived late but the lady at the front desk was so nice. Our room was spacious, clean and the bed was so comfortable. We didn’t get to heave breakfast due to heading home but we really enjoyed our short stay and plan to come back.
Sara
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Raquel , il giorno 19 mag 2024
Thank you for your feedback
10/10 Eccellente
Amy
Viaggio con la famiglia
9 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Super nice and friendly front desk staff. The room was very clean and spacious (suite). I’ve had less than positive experiences at other Comfort Inns, but this one is the exception. I’d absolutely stay here again!
Amy
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
10/10 Eccellente
Dawn, Bronx
7 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Dawn
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
10/10 Eccellente
Cortney
4 apr 2024
Cortney
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Raquel , il giorno 19 mag 2024
Thank you
10/10 Eccellente
frances
25 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great
frances
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
10/10 Eccellente
Kyle
Viaggio di coppia
3 mar 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The hotel was great, the area around has no uber, no transportation to anything outside of hotel and fast food or bust eatting options. But the Blue Bird Tavern was worth the visit.
Kyle
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
10/10 Eccellente
victoria
24 feb 2024
victoria
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
10/10 Eccellente
Brenda L.
Viaggio con la famiglia
22 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Our stay was very quiet and relaxing.
Brenda L.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
8/10 Buono
Jeffrey
17 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia
Jeffrey
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
10/10 Eccellente
Dana
16 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great
Dana
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
10/10 Eccellente
Frank
3 feb 2024
Frank
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
10/10 Eccellente
Carl, Spring Lake
Viaggio di lavoro
19 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
All Good
Carl
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Sherry Curtis - General Manager, il giorno 8 feb 2024
Carl,Thank you for taking the time to complete our survey. We are glad to see you had a great experience while staying with us. We hope you'll visit again soon.
8/10 Buono
Michelle
10 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Michelle
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
10/10 Eccellente
Phillip
5 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Phillip
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
10/10 Eccellente
Bruce
Viaggio con la famiglia
28 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great place to stay.
Nice hotel and service.
Bruce
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
10/10 Eccellente
Richard
26 dic 2023
Richard
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
10/10 Eccellente
Kaitlyn
23 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Kaitlyn
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Sherry Curtis - General Manager, il giorno 24 dic 2023
Dear Kaitlyn,Thank you for taking the time to complete our survey. We are thrilled to see you had an enjoyable stay with us. We hope you'll visit again soon but until then, have a Merry Christmas and a wonderful New Year.
10/10 Eccellente
Lamont
17 dic 2023
Lamont
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
10/10 Eccellente
Johnnie
10 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
This stay was much better than my last stay. I appreciate the attention to detail in the cleanliness of the room. Great job!
Johnnie
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Sherry Curtis - General Manager, il giorno 16 dic 2023
Hi Johnnie,Thank you for your kind words. We take the feedback of all of our guests and use it to improve any areas we are lacking. Your previous feedback from other stays helped us do that and I'm glad your stay was a better one. Thanks for giving us a second chance!
10/10 Eccellente
Zoraida
Viaggio con la famiglia
9 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
1. Everything I need in the same place. Security and comfort for me and my family.
Zoraida
6/10 Soddisfacente
Viaggiatore verificato
Viaggio con la famiglia
3 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Meh
We arrived after 9PM and had to wait 20 minutes before someone came to the desk to check us in.
The beds are terribly firm.
The “eco-friendly” cups are wrapped in even more plastic. Not sure about eco-friendliness.
Otherwise, we appreciated the clean, well-kept condition of the room and building in general.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Sherry Curtis - General Manager, il giorno 16 dic 2023
Thank you for taking the time to complete our survey. Your feedback is important to us and I shared it with my staff. I sincerely apologize for the delay in having someone check you in. That is not at all the impression I want my staff to leave on our guests and rest assured, I did discuss this with the team member in question. I hope you'll give us another opportunity to improve by visiting us again soon!
10/10 Eccellente
Michelle
30 nov 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Michelle
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Sherry Curtis - General Manager, il giorno 4 dic 2023
Michelle,Thank you so much for your positive review on your recent stay with us. My staff and I strive to give all of our guests an exceptional experience during their stay and we are thrilled yours was a positive one. We hope to see you again soon!
10/10 Eccellente
Ryan
30 nov 2023
Ryan
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Sherry Curtis - General Manager, il giorno 4 dic 2023
Ryan,Thank you so much for your positive review on your recent stay with us. My staff and I strive to give all of our guests an exceptional experience during their stay and we are thrilled yours was a positive one. We hope to see you again soon!
10/10 Eccellente
Charles
24 nov 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was easy to find, quiet, and clean. Comfortable bed and friendly staff.
Charles
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Sherry Curtis - General Manager, il giorno 26 nov 2023
Charles,Thank you for taking the time to complete our survey on your recent stay with us. We appreciate your feedback and hope to see you again soon.
8/10 Buono
Duane, Mount Kisco
22 nov 2023
Duane
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Sherry Curtis - General Manager, il giorno 16 dic 2023
Thank you for taking the time to complete our survey. We are glad you enjoyed your stay. Hope to see you again soon!
10/10 Eccellente
Sam
15 nov 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
A Nice option to have for the Chestertown area.
Sam
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Sherry Curtis - General Manager, il giorno 26 nov 2023
Sam,Thank you for taking the time to complete our survey. We appreciate your positive feedback and hope to see you again soon.
10/10 Eccellente
Matthew
Viaggio di gruppo
12 nov 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Liz
Liz at the front desk was amazing friendly, quick, and efficient.
Matthew
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Liz, il giorno 15 nov 2023
Thank you! I am pleased to hear that you had a good stay. Hope you come back to stay with us again soon!
10/10 Eccellente
Emmanuel
5 nov 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I had a nice rest the room was nice and clean the staff was wonderful and the food was delicious 💯✌ and I will be staying there again appreciate it and thanks for everything blessings on blessings
Emmanuel
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Sherry Curtis - General Manager, il giorno 6 nov 2023
Thank you for taking the time to complete our survey. We appreciate the positive feedback you have left for us. We work very hard to make sure our guests have a wonderful stay and I'm happy to hear we accomplished that with you. Hope to see you again soon!
4/10 Scarso
Glenn
4 nov 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Perhaps the most overpriced room
Nothing wrong with the place, but nothing special. Perhaps it is a supply and demand issue, but the price per night was outrageous for the room. I have stayed in a lot of rooms in a lot of places in my life, none have struck me as being as overpriced as the Comfort Inn in Chestertown, MD.
Glenn
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Sherry Curtis - General Manager, il giorno 6 nov 2023
Thank you for taking the time to complete our survey. Yes, you did visit us during a peak weekend at which time our rates do increase; supply and demand just as you described. We are glad to hear that otherwise, your accommodations with us were satisfactory. We hope you'll visit us again.
10/10 Eccellente
Juan Tomas
Viaggio di lavoro
3 nov 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It is good
Juan Tomas
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Sherry Curtis - General Manager, il giorno 6 nov 2023
Thank you so much for your positive review!We hope you'll visit again soon.
2/10 Terribile
Inessa
30 ott 2023
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
The room had bedbugs!!! Room 231
Inessa
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Sherry Curtis - General Manager, il giorno 30 ott 2023
Thank you for staying with us. I was surprised to see you stated the room had bed bugs. During your 2 nights of staying with us, you never mentioned any issues however, I did personally inspect the room and although I so absolutely no indication of bed bugs, I did schedule pest control to come out and do a formal inspection. I'm confident their findings will be the same. In the future, please feel free to let us know of concerns while you are here so that we can take care of things and provide you with adequate accommodations which we strive to offer all of our guests.
4/10 Scarso
jason
Viaggio con la famiglia
29 ott 2023
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Over priced but nice people
Old tired. Breakfast was good staff great. No sitting chair in bedroom counter tops were dirty had to fix clock. All this for more then I would pay at airport
jason
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Sherry Curtis - General Manager, il giorno 6 nov 2023
Thank you for taking the time to complete our survey. I was surprised to hear you describe our hotel as "old tired" especially since we recently completed a full renovation. We understand however that different guests have different taste and we appreciate yours. We hope you'll choose to visit us again so we have another opportunity to exceed your expectations.
10/10 Eccellente
John
Viaggio di coppia
23 ott 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff was great! Breakfast was awesome!
John
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Sherry Curtis - General Manager, il giorno 26 ott 2023
Dear John (no pun intended) :)Thank you so much for taking the time to complete our survey and leaving such positive feedback. We work hard to provide our guests with exceptional accommodations and service while they are away from home. I am thrilled we seemed to have accomplished that with you. My staff join me in thanking you and we hope you'll visit again soon.
8/10 Buono
Bev
Viaggio di gruppo
13 ott 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bev
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Sherry Curtis - General Manager, il giorno 19 ott 2023
Thank you for taking the time to complete our survey. Guest satisfaction is very important to us. We hope to welcome you to our hotel again soon.
8/10 Buono
Diana
Viaggio con la famiglia
6 ott 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
The hotel was clean and the staff were very nice. The front desk called within 15 minutes of getting in the room to see if we needed anything.
Diana
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Sherry Curtis - General Manager, il giorno 6 ott 2023
Dear Diana,Thank you for taking the time to complete our survey. We value the feedback from our guests and use the information to recognize what we may be doing well or to improve areas we may fall short. We appreciate you staying with us and hope you'll visit again.
2/10 Terribile
Victor
Viaggio di lavoro
17 set 2023
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Victor
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Sherry Curtis - General Manager, il giorno 22 set 2023
Thank you for taking the time to complete our survey. Should you wish to leave any feedback on why you scored us the way you did, we would appreciate the opportunity to fix any issues you may have experienced.Best Regards,
8/10 Buono
Sonia
16 set 2023
Sonia
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Sherry Curtis - General Manager, il giorno 6 ott 2023
Thank you for rating your visit with us. We appreciate you staying with us.
8/10 Buono
Camilo
Viaggio con la famiglia
3 set 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice Staff, specially the guy in the Kitchen.
Thank you!
Camilo
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Sherry Curtis - General Manager, il giorno 22 set 2023
Thank you for taking the time to leave a review and acknowledge our breakfast gentleman. He takes pride in his work and enjoys meeting / speaking with our guests. We hope to have the pleasure of welcoming you to our hotel again soon.
10/10 Eccellente
Barbara
3 set 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Clean, comfortable. Nice staff
Barbara
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Sherry Curtis - General Manager, il giorno 6 ott 2023
Dear Barbara,Thank you so much for taking the time to evaluate us and offer input on your stay. We are thrilled that you had a comfortable visit and feel the staff is nice. We hope you'll return again soon.Best Regards,
4/10 Scarso
MaryAnn
Viaggio con la famiglia
2 set 2023
Non mi è piaciuto: Servizi
Stayed for one night. For $250/night.. hotel booked with two soccer teams. We had no a/c in 90 degree weather. Staff helpful w fans but still sweating all night in Maryland on Labor Day! Hoping I get discounted rate after all this. Bfast good but get there early before 60 athletes show up!
MaryAnn
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Sherry Curtis - General Manager, il giorno 2 set 2023
Thank you for your review. Although we spoke earlier, I would like to again apologize for your inconvenience. I have processed a full refund for your room charge and you should see that credit within a few business days. Should you wish to offer an updated review, we would greatly appreciate it.
4/10 Scarso
Sam
Viaggio con la famiglia
28 ago 2023
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Roach Motel
Room had roaches.
Sam
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Sherry Curtis - General Manager, il giorno 28 ago 2023
Thank you for your review. After inspecting your room, we found no roaches. We also checked the guest log and found no calls from you to the desk during your stay where roaches were reported. We just completed renovation on our hotel and take great pride in the cleanliness and sanitation process we perform. We also do monthly pest control maintenance to avoid issues such as you've reported. In the future, please consider making us aware of such "roaches" so we can investigate. Best Regards,
8/10 Buono
Victoria
24 ago 2023
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Victoria
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Sherry Curtis - General Manager, il giorno 29 ago 2023
Thank you for your review. Please reach out if you would like to discuss any issues you may have experienced.
10/10 Eccellente
Denise
Viaggio con la famiglia
23 ago 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Staff was very friendly n helpful. I like the fact that coffee was served all day. I thought breakfast should have been served a little later. Unfortunately we didn’t have breakfast daily, kids didn’t get up
Denise
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2023
Risposta di Sherry Curtis - General Manager, il giorno 29 ago 2023
Thank you for taking the time to complete our survey. We appreciate your business and choosing to stay with us. In the future, please let us know your plans for the day as we often adjust our breakfast times to accommodate our guests. We hope to see you again.
10/10 Eccellente
Marshall
21 ago 2023
Marshall
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Sherry Curtis - General Manager, il giorno 6 ott 2023
Dear Marshall,Thank you so much for taking the time to evaluate us on your stay. We hope you'll visit us again soon.