Esterni

Recensioni per Residence Inn Dallas DFW Airport South/Irving

3 out of 5
Residence Inn Dallas DFW Airport South/Irving
2200 Valley View Ln, Irving, TX

Recensioni

9,0

Meraviglioso

Valutazione di 10 - Eccellente. 181 su 274 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 55 su 274 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 18 su 274 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 8 su 274 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 12 su 274 recensioni" "

9,2/10

Pulizia

9,0/10

Personale e servizio

8,4/10

Servizi

9,2/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Alessandro

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
splendido , ci ritornerò sicuramente .
Soggiorno di 2 notti a settembre 2019

10/10 Eccellente

DeAnna, Silver Spring

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Cleanliness
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024

10/10 Eccellente

Samuel Richard

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
This is an outstanding hotel with amazing customer service
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

David

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Juha

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Nancy, il giorno 12 mar 2024
Thank you for your 10 stay review.

10/10 Eccellente

Henry, Columbia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Stayed there for the Cotton Bowl. Kitchen facilities were good and drive to AT&T stadium was reasonable. Other facilities such as breakfast and elevators were good.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Nancy, il giorno 12 mar 2024
Thank you for your 5 star review

10/10 Eccellente

Bruce

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Easy access right off highway
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

LaMonte

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Easy access to airport and shopping
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023

6/10 Soddisfacente

Carlos Pinho

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
Tem batatas no quarto
Soggiorno di 6 notti a settembre 2023

10/10 Eccellente

Melissa

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Large rooms with full kitchen! Unexpected.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Nancy, il giorno 15 set 2023
Thank you for your 5 star review! We are glad you enjoyed our rooms. We hope to see you again soon!

6/10 Soddisfacente

Lori

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Disappointing
I waited an hour and 45 mins for the airport shuttle....after being told it could take up to an hour. I kept calling back..sometimes they wouldn't even answer the phone.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2023

6/10 Soddisfacente

James

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Nice, but comfort issues
The facility is newly renovated and is very nice. The people were great. Breakfasts were great. Our only issues were with the room itself. The furniture was thoroughly uncomfortable, especially the fold-out sofa that was the main seating piece for the parlor. The bed was fine except that the mattress was covered in plastic. We both woke up drenched in sweat the first night and had to put bath towels down on the mattress to alleviate the discomfort. And the pillows were awful; thin, floppy, uncomfortable. All this is fixable and we hope they do.
Soggiorno di 6 notti a gennaio 2023
Risposta di KK, il giorno 27 gen 2023
Hello James! Thank you for your feedback on the staff, breakfast, and the sofa sleeper in the room. We hope to see you stay with us again.

10/10 Eccellente

Wen

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2022
Risposta di F. Sihotang, Hotel Manager, il giorno 23 gen 2023
Thank you for staying with us!

10/10 Eccellente

James

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2022
Risposta di KK, il giorno 20 set 2022
Thank you for staying with us James! We hope to see you again with in the DFW area.

10/10 Eccellente

Jason, Moore

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Clean
Soggiorno di 1 notte a settembre 2022
Risposta di KK, il giorno 20 set 2022
Thank you for staying with us Jason! We will let our staff know to keep up the good work.

10/10 Eccellente

Lawrence

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was a well maintained property.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di KK, il giorno 24 ago 2022
Hi Lawrence, Thank you so much for staying with us! We hope to see you again when in the DFW area.

10/10 Eccellente

Pamela

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very nice clean rooms. Large living and kitchen. No tub. We liked the room and free breakfast
Soggiorno di 1 notte a maggio 2022

10/10 Eccellente

Carol

Soggiorno di 1 notte a maggio 2022

6/10 Soddisfacente

Jennifer

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia
Room with 3 roaches
The hotel was fine except we had 3 roaches in our room. We told the lady up front and she didnt seem to care.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2022
Risposta di Nancy, il giorno 12 apr 2022
Hello Jennifer, I'm sorry for the inconveniences you experienced during your stay. I will be following up with our housekeeping leadership team to get this resolved so this doesn't happen again in the future. Thank you,

10/10 Eccellente

STACY, STOCKBRIDGE

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Property was clean and well maintained and the staff was excellent.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2022
Risposta di Nancy, il giorno 12 apr 2022
Hello Stacy, Thank you for your feedback. I'm glad you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon. Thank you,

8/10 Buono

Chris

Soggiorno di 1 notte a marzo 2022

2/10 Terribile

JAMAR

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
I asked house keeping as well as the front desk to have my linens changed nad to replace towels and wash clothes. When I returned that night after the Dallas vs San Fran game all trash was still full old towels still on floor. They dropped off new linen wich was left on the counter I guess for me to change myself but I could sworn they were house keeping.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2022
Risposta di Nestor Estrada, Asst. General Manager, il giorno 20 gen 2022
Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience of our hotel is below our standard. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the housekeeping leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent and all issues from occurring in the future. I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.

10/10 Eccellente

Charles

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice and clean. Close to just about everything. Will definitely stay again
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2022
Risposta di Nestor Estrada, Asst. General Manager, il giorno 20 gen 2022
Thank you for your great response! We hope to see you next time you are in the Irving/DFW area!

8/10 Buono

LaShawn

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was nice overall I went to use the bathroom at 2:00 in the morning and saw a roach he got killed didn’t see anymore after that but didn’t want to see that 1 in the first place
Soggiorno di 4 notti a novembre 2021
Risposta di Nestor Estrada, Asst. General Manager, il giorno 29 nov 2021
Thank you for your honest review. We have provided the information to the proper department and will make sure this does not happen to any future guests. We hope to see you next time you are in the Irving area!

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Our bed had a gross stain on it and when we asked if we could get new bedding the manager said she couldn’t because it was a room service issue and just kept trying to get us to check out instead of fixing the problem. She was very rude
Soggiorno di 2 notti a novembre 2021
Risposta di Nestor Estrada, Asst. General Manager, il giorno 22 nov 2021
Thank you for your honest review. I will make sure to provide this information to the proper department. We hope to see you next time you are in the Irving DFW area!

10/10 Eccellente

Janice

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Clean, big rooms, great breakfast
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2021
Risposta di Nancy Soto, il giorno 9 nov 2021
Dear Janice, Thank you for taking the time in writing us a review. We are so glad you enjoyed your stay with us and we hope to see you again soon. Thank you,

10/10 Eccellente

James

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I liked the rooms, the BBQ patio area and the lobby was excellent along with staff
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2021
Risposta di Nancy Soto, il giorno 25 ott 2021
Hello! Thank you for staying with us and providing such great feedback. We hope to see you again soon!

10/10 Eccellente

Anong

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2021
Risposta di Nancy Soto, il giorno 25 ott 2021
Thank you for your 10 star rating!

10/10 Eccellente

George, San Antonio

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Staff was very friendly. Property is currently under construction in the breakfast area. Breakfast was limited in scope. Room was clean though the stopper on the bathroom sink did not work. Room was spacious and well stocked for what you needed.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2021
Risposta di Residence Inn DFW South Team, il giorno 22 set 2021
Hi George, Thank you for your feedback and staying with us. Should your travels bring you to back to Irving, we hope to have the chance to provide you with even better service. And for you to enjoy our hotel post renovation! Sincerely,

10/10 Eccellente

Hector

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excelente hotel
Todo excelente y cerca del aeropuert
Soggiorno di 1 notte a giugno 2021
Risposta di Residence Inn South Irving Staff, il giorno 8 giu 2021
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback! We hope to have the chance to serve you in the future as well. Thank you

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Front desk Staff highly rude
Soggiorno di 1 notte a giugno 2021
Risposta di Hotel Staff, il giorno 8 giu 2021
Dear Valued Guest, Thank you for taking time to give feedback of your experience with us. We hope to get the chance to better serve you in the future.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte a maggio 2021
Risposta di Residence Inn DFW South Staff, il giorno 18 giu 2021
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback. We always strive for our guest to have great experiences and we thank you for choosing Residence Inn DFW South/Irving.

8/10 Buono

Caroline

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a maggio 2021
Risposta di Residence Inn DFW South, il giorno 30 mag 2021
Dear Caroline, Thank you for taking the time to leave us feedback. We appreciate you staying with us and hope to get the opportunity to serve you in the future.

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Property was under construction. None of the amenities listed on site were available. Utterly disappointing when you only go for the amenities. Waste of money.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2021
Risposta di Hotel Staff, il giorno 23 mag 2021
Dear Valued Guest, We thank you for taking the time to give feedback of your stay.We are saddened to hear it did not meet your expectations. We do hope to have the chance to better serve you in the future. Thank you

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Repairing storm damage Staff very helpful
Soggiorno di 2 notti a maggio 2021
Risposta di Hotel Staff, il giorno 22 mag 2021
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback with us. We hope to have the chance to serve you again in the future. Thank you

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a maggio 2021
Risposta di Hotel Staff, il giorno 22 mag 2021
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback. We always strive to make our guests stay enjoyable and memorable. If you would like to discuss your stay further, please do not hesitate to contact us. Thank you

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Property was Clean & Nicely designed
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2021
Risposta di Hotel Staff, il giorno 22 mag 2021
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback. We are happy to know that your experience with us at the Residence Inn DFW South was pleasurable.

2/10 Terribile

Jessica

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Construction Site & Power Outage
The hotel was under renovation. It was basically a construction zone as soon as you walked through the doors. The beds were hard. The worst part of it as if hearing the construction happening WHILE ON VACATION, the power went out at 4am. This was NOT worth MY $133 and MOST IMPORTANTLY my RELAXATION TIME.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2021
Risposta di Monica, il giorno 13 apr 2021
Thank you for sharing your feedback and staying with us here at The Residence Inn DFW Airport South. We do apologize for the renovation in progress. We always strive to give our guests the most memorable experience while staying with us and have fallen short during your stay. We hope to have the chance to provide you excellence in service should your travels bring you back to Irving!

10/10 Eccellente

Nick

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
I loved it the best experience at an hotel yet
Soggiorno di 1 notte a marzo 2021
Risposta di Monica, il giorno 13 apr 2021
Thank you for sharing your feedback and staying with us here at The Residence Inn DFW Airport South. We hope to see you again whenever your travels bring you back to Irving!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte a marzo 2021
Risposta di Monica, il giorno 13 apr 2021
Thank you for sharing your feedback and staying with us here at The Residence Inn DFW Airport South. We hope to see you again whenever your travels bring you back to Irving!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Not enough parking places to park your vehicles...
Soggiorno di 2 notti a marzo 2021
Risposta di Monica, il giorno 13 apr 2021
Thank you for sharing your feedback and staying with us here at The Residence Inn DFW South. We have shared your feedback with the appropriate hotel team to help with this issue in the future. Thank you

10/10 Eccellente

Daniel

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Great hotel
Loved this location to stay at and we loved the rooms. Texas was opened up with no mask mandates but this hotel were still all about them..for some people. We got told several times to wear a mask while they didn’t say anything to others.
Soggiorno di 4 notti a marzo 2021
Risposta di Monica, il giorno 13 apr 2021
Thank you for sharing your feedback and staying with us here at The Residence Inn DFW South. We hope to see you again whenever your travels bring you back to Irving!

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo, Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
There were tiny black ants that showed up on the counter on a knife that had some butter on it. Not sure where they were coming from.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2021
Risposta di Nancy, il giorno 17 mar 2021
Hello, Thank you for your feedback. I do apologize for the inconvenience and we will make sure to address your concerns.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very close to DFW airport, staff does great at any request. At this time there are several fixes going on as bad weather hit the lobby area badly
Soggiorno di 1 notte a marzo 2021
Risposta di Tyler - Assistant General Manager, il giorno 13 mar 2021
Thank you for the time you took to share this! I appreciate that our staff service helped overlook our mess in the lobby. We are still working on repairs from the storm and we will be unveiling this new updated lobby hopefully within the next week or so! I hope you come back to visit our hotel should you find yourself in the area again.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Liked that it had a small kitchen and did not like the ac was not cooling it was stuffy on my 2 days stay
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2021
Risposta di Tyler - AGM, il giorno 21 feb 2021
I do apologize for the issues you've experienced during your visit. Please feel free to reach out to me directly so that I can make sure we inspect and repair this room's AC unit. Thank you for your time.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel rooms offer suite style amenities, fully stocked. The property offers indoor hot tub and indoor swimming pool for year around use. The beds are comfortable. Each room is set up well, plenty of space and storage options. Room offers Plenty of outlets for plug ins. Very nice layout and comfortable for up to 4 guests in each room.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2021
Risposta di Tyler - AGM, il giorno 21 feb 2021
Thank you for taking the time to share your feedback about your experience with us. Can I ask if there was anything we could have done differently during your stay at our property?

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The receptionist was very nice and helpful. The TV didn't work and the heat in the room was very poor.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2021
Risposta di Tyler - AGM, il giorno 21 feb 2021
Thank you for letting me know of the issues you experienced. If you would like to share more, or you feel there is anything else I need to be made aware of, please feel free to reach out to me directly.

10/10 Eccellente

Terry

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Super clean and safe
Very clean hotel...staff was awesome...clean...clean...clean...safe...covid clean...mask were on.10 out of 10...great job!!
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2021
Risposta di Fraxi, Hotel Manager, il giorno 16 feb 2021
Thank you very much, Terry. We appreciate your kind comments and we love taking care of you as if our own family. Please come and visit us again soon!

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Everything was amazing good the only thing I spotted was dead bugs on the floor in the bathroom
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2021
Risposta di Tyler - Assistant General Manager, il giorno 13 feb 2021
Thank you for staying with us, and also for taking the time to share about your experience with us! I do apologize that you had this issue during your visit, and I take this feedback very seriously. Out of an abundance of caution, I will be calling our local pest control company to initiate some preventative pest control. I would hate for this issue to happen to my guests again! Thank you for letting me know. Stay safe out there, and I hope you return to our hotel soon.

4/10 Scarso

Tammy

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
I had the most terrible time at this hotel. It is true when one says “you get what you pay for” 1. We waited over 1/2hr to get checked in upon our arrival 2. I was not notified upon arrival that dishes were in the dishwasher. I felt like a fool when I called front desk to ask 3. Breakfast lady seemed rude and a bit racist. I had to order breakfast for my 2 yr old and she seemed a bit frustrated when I kept asking for milk. She seemed more interested in helping the person behind me. 4. I asked housekeeping to clean the room the next day. I needed cleaned towels. Came back to the hotel only to find out it was not cleaned at all! 5. I had to keep asking housekeeping to clean my room for the entire stay. (We stayed 5 nights) I have never stayed at a place where they disregard clients requests
Soggiorno di 5 notti a gennaio 2021
Risposta di Tyler - Assistant General Manager, il giorno 5 feb 2021
I sincerely apologize for the issues you encountered during your visit with us. This was not the experience we want you to have at all. I take your feedback very seriously and will be addressing each issue you had at our property immediately. Please feel free to reach out to the hotel if you feel I should be made aware of anything else.