Biancheria da letto di alta qualità, una cassaforte in camera

Recensioni per Red Planet Davao

3 out of 5
Red Planet Davao
J.P. Laurel Avenue, Bajada, Davao, Davao

Recensioni

8,2

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 132 su 444 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 226 su 444 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 59 su 444 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 14 su 444 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 13 su 444 recensioni" "

8,6/10

Pulizia

8,4/10

Personale e servizio

7,2/10

Servizi

8,2/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Il solito Tune
Il solito Tune Hotel, uguale ovunque vai. Un po' fuori mano rispetto al centro, ma non è necessariamente un difetto con i taxi così economici. A due passi, o 50/60 php di taxi, dai due principali mall di Davao, il che vuol dire ristoranti e tutto il resto.

6/10 Soddisfacente

Robert

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
We had trouble opening our door-it was simple but unusual. just push Elevator did not work Wifi password did not work Phone did not work We were walking down the long hall to stairs then to front desk
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP Hotel Manager, il giorno 24 apr 2024
Dear Robert,Thanks for writing a review. My team and I are sorry to know your not so good experience during your last stay with us. We hope this will not hinder you to come and try us out again as we strive to bounce back.Regards, Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

10/10 Eccellente

Richard

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Overall the service & location very good.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP Hotel Manager, il giorno 28 mar 2024
Hello there Richard.Thanks for the review and star rating too. Come again soon. Regards,Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

6/10 Soddisfacente

Henry

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
No cabinets in room
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP Hotel Manager, il giorno 26 feb 2024
Hello Henry.Thanks for the review and star rating too. Come again soon. Regards, Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

2/10 Terribile

Adonis

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP Hotel Manager, il giorno 26 feb 2024
Hello Adonis.Thanks for the star rating. Regards,Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

8/10 Buono

Landy

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I stayed for 6 days. The good - The staff was awesome! Very friendly, were there to answer questions and to advise me on local events. Everyone spoke english well. The hotel and the room were clean. The not so good - The rooms are fairly small. Like they are really just for sleeping. If you want to do anything besides shower and sleep.. you're going to find it challenging. A few days I had to do remote work from the room and it wasnt very suitable. There is no table or chairs .. just the bed. the only other thing...I saw someone else mentioned this .. the shower tiles were squishy like they had standing water under them...and no shower door so the water from the shower goes all over the bathroom floor. Oh and the honking from the traffic .. wait at 3 am there was no traffic...but still the honking.
Soggiorno di 11 notti a novembre 2023
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 20 dic 2023
Dear Landy,Mabuhay ug madayaw from Red Planet Davao.Thank you for the review and star rating too. Our room's toilet and bath has been designed purposely so that the door can be swung fully to cover and close the shower area while you take your shower. This way there is no need for another door that is space consuming. Some works are being done to our hotel now to address the shower tiles. Regards, Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

6/10 Soddisfacente

ROGERS G., Modesto

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I have stayed before, there was earthquake damage
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 30 nov 2023
Hello ROGERS G..Thanks for the review and star rating too. We are currently undergoing some works to address your feedback. Come again soon. Regards, Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

6/10 Soddisfacente

Paul

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Small rooms, not A/C controls, no door to shower so water gets everywhere. Price does not match what you get elsewhere.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 20 nov 2023
Dear Paul, As “Asia’s favorite budget hotel”, our rate is a dynamic, unique and flexible system generated that changes according to the demand.The floor area of 14 sqm and actual pictures of our rooms are posted on all our websites and our partners as well. The ACU control is located near the keycard pwer insertion. Our room's toilet and bath has been designed purposely so that the door can be swung fully to cover and close the shower area while you take your shower. This way there is no need for another door that is space consuming.Regards, Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

8/10 Buono

Cecilia Madeja

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
It was very convenient to mall and shopping venues
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 30 nov 2023
Hi there Cecilia Madeja.Thanks for the review and star rating too. We hope to see and welcome you again soon. Regards, Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

2/10 Terribile

Diorey Jesse

Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 31 ott 2023
Hello Diorey Jesse.Thank you for the star rating.Regards,Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

4/10 Scarso

Carl, madill

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
They gave us a card to use the elevator and room only one card shut off everything in the room my wife and i had to leave together and return together otherwise no ac or lights also no eating in the room then the earthquake and we were stuck on the 8th floor i wont go back
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 31 ott 2023
Hi Carl. We do give 1 keycard only to all our guests but you may request for another one. We're sorry you felt this way about the staying again with us due to the earthquake. Regards, Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

8/10 Buono

Michael

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Good
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 31 ott 2023
Hi Michael.Thanks for taking the time to give Red Planet Davao a review. Come visit and stay with us again soon. Regards, Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

10/10 Eccellente

Kenneth

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The room is a typical size for a budget hotel in Europe or the US and for the price and location near a mall, convience store, and a pizza place. Its great! The room also had a good tv that worked well which i haven't seen often in the Philippines. Definitely recommended as a place to go if you want to stay in Davao and sleep in a clean and convenient place.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 29 set 2023
Dear Kenneth, Greetings. Thanks for the review and star rating too. Come again soon. Regards,Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

8/10 Buono

John Arthur

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2023
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 29 set 2023
Hi there John ArthurThanks for the star rating!Come again soon. Regards, Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

10/10 Eccellente

John Arthur

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2023
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 29 set 2023
Hi there John ArthurThanks for the star rating!Come again soon. Regards, Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

2/10 Terribile

Aprilyn

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
rooms is like you are in the boarding house and toilets are disgusting with yellowish and stains. limited parking space and they prioritize it for employees not for clients. breakfast is not a buffet just a plate with 1 cup of rice and 1 viand. and its in a cafe next to it that maybe they partner with and charge for extra rice and milk in your coffee coz they only give free sugar and cream. not a place to recommend.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 29 set 2023
Dear Aprilyn, I'm sorry you feel this way about our hotel. As our team has undergone several customer services training of international standards regularly, I can assure you that our team strives to give the best service we can to all our guests. Camp Burgrille is our concessionaire. I will let them know your feedback too. Respectfully, Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

10/10 Eccellente

William

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
This property was very nice if your on a budget, close to fast food restaurants and SM Mall was great which is less then 5 minutes down the street

8/10 Buono

jimmy

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Every thing was good except the door was hard to open because of the door knob
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2023
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 12 ago 2023
Hello Jimmy.Our door knob is unique which is also one of our many ways to keep our guests safe and secure.We hope to welcome you again soon. Regards, Daffodil Martinez-Bahani, CGSP Hotel Manager

8/10 Buono

Jørn Roar

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a luglio 2023
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 19 ago 2023
Hi there Jørn Roar.Thanks for the star rating. Come again soon. Regards,Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

6/10 Soddisfacente

John

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Only cleaning done was every other day or on request. Was good but not great. Towels looked ysed and bedding was not changed just re made
Soggiorno di 8 notti a giugno 2023
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 28 lug 2023
Hello John.Thanks for the review. And thanks for the star rating. Regards,Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

6/10 Soddisfacente

Maria Jovita

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 28 lug 2023
Hello Maria Jovita.Thanks for the star rating. Regards,Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

10/10 Eccellente

Maria

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 28 lug 2023
Hi Maria.Thanks for the star rating. Regards,Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

8/10 Buono

Lovey Marshan D

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Plenty Good
The room was adequate for a solo traveler like me. The bathroom does need work. The tiles in my shower releases water when stepped on. That means there's stagnant water underneath from taking a shower the day/night before.
Soggiorno di 10 notti a giugno 2023
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 1 lug 2023
Hello Lovey Marshan D.Thanks for the review and your feedback too. Our team is working on these now. Hope to welcome you again soon. Regards,Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

8/10 Buono

StarHorizonTV

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The red planet in Davao is a good hotel for the price. Decent mattress and it's clean. The soap dispensers are broken which I experienced in many different red planet hotels. Seem to be too hard to hotel customers to treat those in a correct manner. Not much dining options around there but the next SM is only a few minutes away from.the hotel by taxi.
Soggiorno di 2 notti a giugno 2023
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 1 lug 2023
Hello StarHorizonTV.Thanks for the review and your feedback too. Hope to welcome you again soon. Regards,Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

8/10 Buono

Ernie

Soggiorno di 3 notti a giugno 2023
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 1 lug 2023
Hie Ernie.Thanks for the star rating. Regards,Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

4/10 Scarso

Kathryn

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 6 notti a maggio 2023
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 24 mag 2023
Hi Kathryn.Thanks for the star rating!Regards,Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

10/10 Eccellente

Robert, Chino

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I've been coming to the Red Planet since 2019. It is a great place to stay for a few days.
Soggiorno di 11 notti ad aprile 2023
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 24 mag 2023
Hi Robert. My team and I are happy to know that you are one of valued returning guests. We hope to see and welcome you again soon.Regards,Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

6/10 Soddisfacente

Wilmar

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 1 lug 2023
Hie Wilmar.Thanks for the star rating. Regards,Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

2/10 Terribile

Myrna

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 8 notti ad aprile 2023
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 24 mag 2023
Hi Myrna.Thanks for the star rating!Regards,Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

8/10 Buono

Dolores

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a marzo 2023
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 8 apr 2023
Hi Dolores.Thanks for the star rating.Come again soon.Regards,Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

8/10 Buono

Joenar

Soggiorno di 5 notti a marzo 2023
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 24 mag 2023
Hie Joenar.Thanks for the star rating!Regards, Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

8/10 Buono

Welmer

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 20 nov 2023
Hi tthere Welmer.Thanks for the rating. Come again soon.Regards, Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

8/10 Buono

Josephine

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good location. Friendly staff.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2023
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 8 apr 2023
Dear Josephine, Thanks for you r review and the star rating too.Come again soon.Regards,Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

10/10 Eccellente

Ciprian

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Keep up the Good work
I stayed at Red Planet two weeks earlier when I landed in Davao after a long trip from Saskatchewan, Canada. I was impressed by the over-all condition of the property, the cleanliness, the efficiency of the staff and the availability of hot water. This particular trip is the first leg of my return trip to Canada and again I am impressed with Red Planet. Because of my positive experience in Davao I booked the Red Planet for my overnight stay at Cebu.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2023
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 28 gen 2023
Dear Ciprian,Thank you for taking few minutes of your precious time to write your “Keep up the Good work” review about our hotel. My team and I are happy to read your review knowing you have been impressed. We hope to welcome you again soon. Regards, Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

10/10 Eccellente

Ciprian

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Impressive
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 2 gen 2023
Dear Ciprian,Thanks for your “Impressive” review about Red Planet Davao and for that awesome star rating too.We hope to welcome you again soon.Regards, Daffodil Martinez-Bahani,CGSPHotel Manager

10/10 Eccellente

Jonathan

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good location, within walking distance to SM mall, and next to food options.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 28 dic 2022
Hi Jonathan.Thanks for the review. Come again soon.Regards,Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
値段相応のサービス
1日目 バスタオル1枚と足拭きタオルがなかった。タオルはシミがあちこちにあり、清潔感がなく不快だった。ドライヤーが壊れていて使用できなく、修理依頼した。 2日目 バスタオルが2枚ともなかった。前日のタオルが汚かったのでフロントに状況を伝えたが、届いたものは、穴が空いた物だったので、基本的にタオルは老朽化し、綺麗なものはないものと理解した方が良い。 後から気がついたが、本来ドアノブに吊り下げる札で、起こさないでくれと、掃除してくれの意思表示するものが、この部屋にはなく、清掃員に直接声をかけて掃除してもらうことになった。 値段が安いので快適さを期待してはいけない所ですかね。 唯一良かったのは、1階にあるお店の料理は美味しかった。
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2022
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 19 dic 2022
こんにちは。あなたが説明した経験は、私と私たちのチームに深い懸念を引き起こします.当ホテルが目指すサービスの質を表すものではありません。あなたの経験は、私たちが目指して努力し、実際にレッドプラネットダバオで慣習的に維持している基準の品質を決して表していません.私たちのチームと私は、心からお詫び申し上げます。

10/10 Eccellente

Michael

Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
very nice hotel clean safe and great WIFI signal in the room best hotel in Davao perfect for Americans
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 30 nov 2022
Dear Michael,WOW!What an awesome review you have for Red Planet Davao and what a wonderful star rating too!Come visit and stay with us again soon.Regards,Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

10/10 Eccellente

Bill

Soggiorno di 18 notti a ottobre 2022

10/10 Eccellente

Joel

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
I like the room, bathroom are clean
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2022
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 29 ott 2022
Dear Joel, Thanks for taking the time to write a review about Red Planet Davao and for the awesome star rating too.We hope to welcome you again real soon. Regards, Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

8/10 Buono

Seitaro, Oita-city

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
コスパが良くて快適なホテルでした
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 29 ott 2022
Hi Seitaro.Thanks for your beautiful review. Come visit and stay with us again soon.Regards, Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

4/10 Scarso

jovanni

Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 17 set 2022
Hello jovanni.Thanks for the star rating. Keep safe and stay healthy. Regards, Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

10/10 Eccellente

Paul

Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 30 ago 2022
Hi Paul.Thanks for that awesome star rating you have for Red Planet Davao.Stay safe.Regards, Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

4/10 Scarso

Tom

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
No towels,went down,they were delayed from laundry. Second time in shower,then i found there was no soap in the damaged dispenser. Also no mat to avoid water on floor outside bathroom. A bit to much too organize,though quickly fixed. Impression: overprized
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 30 ago 2022
Dear Tom, I'm sorry you felt this way during your last stay with us. Let this be not the reason for you to not come and stay with us again as we hope to bounce back and make you feel safe and comfortable as you used to. Regards,Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

8/10 Buono

Ij

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 30 ago 2022
Hello there Ij.Thanks for the star rating you gave Red Planet Davao.Stay safe.Regards,Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

10/10 Eccellente

Patricia

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 30 ago 2022
Hello Patricia!Thanks for that awesome star rating you gave Red Planet Davao.Stay safe.Regards,Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

10/10 Eccellente

Patricia

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 30 ago 2022
Hello Patricia!Thanks for that awesome star rating you gave Red Planet Davao.Stay safe.Regards,Daffodil Martinez-Bahani, CGSPHotel Manager

8/10 Buono

ROLANDO

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Good affordable hotel
Check in and check out by the front desk is very efficient. Cold aircon. Good pressure and warm water. Free extra pillows. The bed is annoyingly noisy. It makes a sound even on a little movement. Parking is limited. Room facing the road is quite noisy. You can hear the vehicles and even singing in videoke.
Soggiorno di 2 notti a luglio 2022
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 30 lug 2022
Dear ROLANDO, Thank you for taking the time to write a review about Red Planet Davao. Please do let us know when you will be coming back so we can put you in a room not facing the road. Keep safe and stay healthy. We hope to welcome you again soon. Regards, Daffodil Martinez-Bahani, CGSP Hotel Manager

8/10 Buono

Jezelyn

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Clean and friendly staff
Soggiorno di 1 notte a luglio 2022
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 16 lug 2022
Dear Jezelyn, Thanks for taking few minutes of your time to write a review about Red Planet Davao on Expedia. Come visit us again soon. Regards, Daffodil Martinez-Bahani, CGSP Hotel Manager

8/10 Buono

Kevin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great staff and very friendly. I always stay at this hotel because it's affordable and clean.
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022
Risposta di Daffodil Martinez-Bahani, CGSP, il giorno 5 lug 2022
Dear Kevin, Thanks for that heartwarming review and for being one of our returning guests. We do hope to welcome you again soon. Keep safe and stay healthy. Regards, Daffodil Martinez-Bahani, CGSP Hotel Manager