Piscina all'aperto, ombrelloni da piscina

Recensioni per Goldfinch Hotel Delhi NCR

3.5 out of 5
Goldfinch Hotel Delhi NCR
Sector 39, Suraj Kund, Faridabad, Haryana

Recensioni

7,0

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 10 su 49 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 18 su 49 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 9 su 49 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 6 su 49 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 6 su 49 recensioni" "

7,0/10

Pulizia

6,4/10

Personale e servizio

5,6/10

Servizi

6,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

6,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

6/10 Soddisfacente

Anurag

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Reception staff was not trained enough to talk decently. Lots of mosquitoes and fuming smell throughout the hotel. I booked a non-smoking room but they giving me a smoked room with puking smell in the hallway
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

AMIT KUMAR

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Shobhit Dubey, il giorno 3 mar 2024
Dear Mr. Kumar,Thank you for your valuable feedback. A positive feedback always gives us more courage to perform and deliver better. We request you to please stay with us whenever you plan to visit Faridabad.Regards

8/10 Buono

Anindya, North Vancouver

Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
I checked into a very sub standard room where the AC was running full blast in the peak of Delhi winter and there was a smell in the bathroom. I was ready to walk out, but I commend the management and staff for insisting that I give them a chance. They shifted me to a MUCH better room where the heating actually worked. The breakfast buffet was very good for the price and the hotel was crowded which is a good sign. Average hotel but with excellent management and staff which makes up for everything. Its the people that make this property.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Team Goldfinch, il giorno 16 mar 2024
Dear Guest,Thank you for reviewing us at this platform.We apologise foe the inconvenience caused during your stay.We would request you to consider this as one off case and provide us the opportunity to serve you again

6/10 Soddisfacente

Samira

Soggiorno di 5 notti ad aprile 2023

8/10 Buono

Suresh

Soggiorno di 1 notte a marzo 2023

10/10 Eccellente

Kiran, Cranbury

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
great customer service, friendly staff , very corteous. didnt like the room condition. bathroom shower and sink was blocked, bedding had to be changed.
Soggiorno di 6 notti a febbraio 2023

6/10 Soddisfacente

dinesh

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Only thing I like is Mr Sharma at front desk was very helpful and polite!
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2023

8/10 Buono

Rob

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a novembre 2022
Risposta di Deepak Kumar Verma, il giorno 15 nov 2022
Dear Guest,Greetings of the day! Thank you for your wonderful feedback, we are glad to see you feedback that your experience with us at goldfinch hotel delhi (ncr ) was pleasant, out team have taken good care during your stay and made your memorable moments. We are wishing to welcoming you soon. Thank you! Best regards! Team, Goldfinch Hotels Delhi(NCR)

2/10 Terribile

Amit

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Ok
Soggiorno di 2 notti a settembre 2022
Risposta di Deepak Kumar Verma, il giorno 19 set 2022
Dear Guest, Greetings of the day! Thank you for your feedback, as you rated it 1 out of 5, showing that your stay was not as you expected, we are regret for the inconvenience caused, and we assure you of better service in the future We hope you will provide us the opportunity to be part of the service again in the future. We look forward to welcoming you back..Thank You! Best Regards! Team Goldfinch Hotels Delhi(NCR)

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022
Risposta di FRONT OFFICE MANAGER, il giorno 27 giu 2022
Dear Guest, Namaskar! Thank you for your feedback , regret to the inconvenience caused, we have taken note of your feedback and will be look into it. We hope that you provide us an another opportunity to serve you better , we look forward to welcoming you soon. Thank You! Team Goldfinch Hotels(Faridabad)

10/10 Eccellente

Sharmishtha

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a giugno 2022
Risposta di Deepak Kumar Verma, il giorno 8 set 2022
Dear Guest,Greetings of the day!Thank you so much for your wonderful feedback, we are really glad to learn that you had very pleasant stay with us. We cherish and looking forward again to welcoming you back.Thank You!Best Regards!Team, Goldfinch Hotels Delhi(NCR)

6/10 Soddisfacente

Aakash, Toronto

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Construction ongoing Everything a mess No hotwater available
Soggiorno di 2 notti a novembre 2021
Risposta di Amit, il giorno 10 gen 2022
Dear Guest, Greetings! I would like to thank you for sharing your valuable feedback and apologise for the inconvenience that you would have faced due to construction at the hotel. We were getting our annual maintenance done for the floors to ensure best services for our guest. I will ensure you get the best room for all your future visits. Look forward to welcome you back again soon. Regards Amit Sehgal Front Office Manager

8/10 Buono

GOUTAM

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Good hospitality
Good but noise of occupants from adjacent room was little disturbing.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2021
Risposta di Amit, il giorno 10 gen 2022
Dear Guest, Greetings! I would like to thank you for sharing your valuable feedback. I am happy to see that you enjoyed the services during your visit. We have noted your feedback and will ensure that we will allocate you a quite room for all your future visits. Look forward to welcome you back again soon Regards Amit Sehgal Front Office Manager

10/10 Eccellente

Tushar

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2021
Risposta di Dutta, il giorno 26 ott 2021
Dear Mr. Tushar, Greetings from Goldfinch Hotel Delhi-NCR ! thank you for your feedback. We cherish your comments that laud our service standards in providing exceptional hospitality. We value your patronage and look forward to welcoming you back. Warm regards Sweta Dutta front office

6/10 Soddisfacente

Ravi

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2021
Risposta di Dutta, il giorno 26 ott 2021
Dear Mr. Tushar, Greetings from Goldfinch Hotel Delhi-NCR ! thank you for your feedback. We cherish your comments that laud our service standards in providing exceptional hospitality. We value your patronage and look forward to welcoming you back. Warm regards Sweta Dutta front office

2/10 Terribile

Garv Singh

Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
!!
Soggiorno di 1 notte a settembre 2021
Risposta di Dutta, il giorno 26 ott 2021
Dear Mr.Gaurav Singh, Greetings from Goldfinch Hotel Delhi NCR ! thank you for your feedback. We apologize for falling short of your expectations and have delved into improvements to ensure we improvise to perfect. We request your valuable consideration towards our hospitality as we look forward to welcoming you back. Warm regards Sweta Dutta front office

8/10 Buono

Garv Singh

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a settembre 2021

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
It was the worst experience. No AC in the reception I had to wait there in 50 degrees for 2 hours as my check in was 12:30pm. Then my food was burnt and also when I asked for a water bottle they gave me a hot water bottle. I am so disappointed with the service and it feels like I wasted my money.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2021

2/10 Terribile

HARJEET

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
WORST SERVICES
It was worst. Rude behavior of staff , will give 0 rating for cleanliness of rooms, poor service. will never recommend anyone in my life to stay in this hotel.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2021

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Not ood tariuf is high but no facilities in the room
Soggiorno di 1 notte a settembre 2019

10/10 Eccellente

Anchal, Delhi

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Staaf was exlilent but neet to be renovate little bit but was fun to be here
Soggiorno di 1 notte a settembre 2019
Risposta di Amit, il giorno 28 set 2019
Dear Guest, Greetings from Goldfinch Hotel Delhi NCR! First of all I would like to thank you for taking your valuable time to share your feedback. I am happy to see that the hotel staff was able to make your stay comfortable & meet expectations as per your requirement. We will have the message communicated to our staff. Regarding the renovation feedback, we are doing phase by phase maintenance and renovation work. Look forward to welcome you back again soon. Regards Amit Sehgal Room Division Manager

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel in bad shape, needs serious remodeling
I would give zero stars if there was an option. The room was dirty, mosquito infested, sheets were damp, air conditioning was non functional. Worst hotel I have ever stayed in.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2019

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Too much formal staff , no feelings for customers , just stick to self made dry and rigid terms
Soggiorno di 1 notte a marzo 2019
Risposta di Amit, il giorno 3 apr 2019
Dear Guest, Thank you for bringing this to our attention. We apologize for the inconveniences you faced during your stay, as that is not up to our normal standards. We will share your feedback with our staff and make the necessary changes. We hope you choose to stay with us again, so we can show you our true level of service. Regards Amit Sehgal Room Division Manager

4/10 Scarso

Debu, Chennai

Mi è piaciuto: Comfort della camera
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Nice Building But as functional hotel its Bad,
Reached Hotel at 9.00 PM after a very tiring journey, though I had informed the Hotel about my late Check in , you would expect them to be ready from the normal check in time 12.30 pm. But to my surprise rooms where not ready and my family had to wait 30 mins for the first room and the second room was given after an hour. when we entered the room , the master card key did not fit into the power slot properly , making power go off every 3 mins. this was rectified by housekeeping by inserting another card into the slot to make the connection tight. The menu was impressive but the guy taking orders had no idea about the continental stuff mentioned. Chicken Crispy with Gherkin and other vegetables was the normal chilly chicken , Mushroom soup had no mushroom pcs and was served cold , A exotic Burger was a simple burger with tomatoes. But the shocker was that payment has to be done immediately as this account is different than the hotel room account. Later on the Toilet Mirror bulbs stopped functioning and could not be repaired. The hot water kettle kept in the room was damaged and broken , maybe by some previous guest , but housekeeping had no idea , but replaced it when I complained. Another shocker was that there is no complimentary breakfast served, and they call this a Business hotel ??? , Expedia should have informed me this prior to booking , nowadays you don't find any business hotel without complimentary breakfast. Bell Boy availability is scarce.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
It was a pleasant stay. Nothing really to complain.

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good stay
Na

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Things I really liked: the helpful staff, the clean and well-maintained facilities and rooms, the quiet environs and the well-appointed rooms. Things that need improvement: the food in the restaurant is overpriced and the quality is not too great, especially for the price. The regional breakfast items are good but main courses could do with a serious overhaul.

8/10 Buono

Sanjay

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
good
good

8/10 Buono

Pahwa Surinder singh

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
NICE AND NEAT
We had a good time, ambiance and cleanness were good staff's were courteous and overall we had a good time hence surely we will recommend this place.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Poor service
Very poor service

6/10 Soddisfacente

Jagjiv, Mohali

Non mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Uncomfortable beds; too soft for comfort
We stayed for one night. The bed was very uncomfortable. The bathrooms are very small. Everything around the hotel was dug up and dusty. The staff lacked personal touch. The property is excellent but could be better managed. Basically it is a business hotel, not recommended for family trips.

8/10 Buono

Anu, Faridabad

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Our experience of staying at Sarovar Portico Fatidabad has been quite good! Rooms are clean and give a good view of the entire Surajkund area. Service was prompt and helpful. Even though we booked the property through hotels.com but the resolution for some error at the time of check out was provided by the hotel front desk team. Apparently in our voucher provided by hotels.com breakfast was a part of the room package however the hotel had some other information. Inspite of making several calls to the booking party no resolution was sought until the front office manager intervened and waived off the breakfast amount from our fnf receipt so that we don't get hassled. Speaks volumes about customer retention and satisfaction! Overall a very good experience

6/10 Soddisfacente

dsv, london

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
horrendous customer service
nice hotel and nice rooms but customer service is non existent

4/10 Scarso

rc, london

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Mixed bag
The rooms are clean and comfortable. However, what lets the hotel down is the truly horrendous customer service. 2 hours to check in then 2 hours to check out says it all.

10/10 Eccellente

Lenka, Kolkata

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Beautiful Hotel, Fantastic Service, Comfy beds
Just great from hotel decor, cleanines, amazing staff, great food, comfy beds..

10/10 Eccellente

lenka, kolkata

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Beautiful Hotel, Fantastic Service, Comfy beds
Just great from hotel decor, cleanines, amazing staff, great food, comfy beds..

8/10 Buono

Prem

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera

8/10 Buono

Mamuni, Dehradun

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great Location
The stay was comfortable and the food was good. Since it was on the highway there was no congestion. Being a new hotel the rooms were clean and comfortable. The only complaint is that there are no taxi or auto stands nearby but then the Badarpur Metro station is only 5kms. away.

8/10 Buono

Sunny, Tamil Nadu, India

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Upgradation for entertainment.
Hotel stay was awesome like everytime but the only thing they are lacking is that they shoul ope a club or pubb kind of place in their premises only so as to make available the mode of entertainment to the guest. As like other countries our indian hotels should also provide these club/pub ( music n drinks) to the guest only not for the outsiders so as to avoid unnecessary hasals ... because everytime guest has to seek these things outside which are far away from hotel. Tats it from ma side n i am sure not only me so many thinks like this only.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera

8/10 Buono

neel ratan mukherjee

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
really good & comfortable

10/10 Eccellente

Nav

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very gud hotel
Had an amazing time. No complaints.

6/10 Soddisfacente

neelratan mukherjee

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
value for money
need to improve the room service otherwise the hotel is comfortable, beautiful sourrindings, overall value for money ..

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
hotel food needs to improve... rest was very good n a comfortable stay..