Camera Standard, 2 letti queen, non fumatori | Una scrivania, postazione laptop, tende oscuranti, ferro/asse da stiro

Recensioni per Quality Inn Denver Tech Center

2.5 out of 5
Quality Inn Denver Tech Center
9719 E Geddes, I-25 to exit 196-Dry Creek, Englewood, CO

Recensioni

6,0
Valutazione di 10 - Eccellente. 188 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 212 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 203 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 180 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 218 su 1001 recensioni" "

6,0/10

Pulizia

7,0/10

Personale e servizio

5,8/10

Servizi

5,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

6,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

6/10 Soddisfacente

Matthew

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Place was falling apart. Peeling wall paper, shower curtain not long enough to prevent bathroom from becoming a pond when I showered. Rusty towel hanger, questionable clientele
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di front desk, il giorno 19 mag 2024
Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I greatly appreciate your comments about aspects of the room that need updating.It is a pleasure to announce that we will be implementing many of these upgrades to the property within the next couple of months. Our rooms will be getting new mattresses, bed skirts, window treatments, carpeting, in-room accessories, and much more! In taking great care of our charming hotel, our main priority is to be able to offer a very well-maintained and comfortable atmosphere.I hope that I can convince you to change your mind about another visit to our property. Please reach out to me directly at if you would be willing to give us a chance to turn your experience around. It would be such a pleasure to personally welcome you back to our new and improved hotel!

2/10 Terribile

john

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
No hot water. Double booked my room so I had to drive to another hotel late at night.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di front desk, il giorno 19 mag 2024
I am sorry for your experience. I ensure you that we do have hot water. Sometimes when hotels use 3rd party websites the systems do not communicate properly and we end up over booked!!

6/10 Soddisfacente

Zachary

Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff were nice, hotel is old and needs some renovations. Room was clean but TV remote and hair dryer didnt work. One thing I noticed was this place attracted a lot "drifters" if you can understand what Im saying...
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

10/10 Eccellente

Lio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

10/10 Eccellente

Douglas

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
good
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

2/10 Terribile

Juan

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 7 notti ad aprile 2024
Risposta di front desk, il giorno 19 mag 2024
Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I greatly appreciate your comments about aspects of the room that need updating.It is a pleasure to announce that we will be implementing many of these upgrades to the property within the next couple of months. Our rooms will be getting new mattresses, bed skirts, window treatments, carpeting, in-room accessories, and much more! In taking great care of our charming hotel, our main priority is to be able to offer a very well-maintained and comfortable atmosphere.I hope that I can convince you to change your mind about another visit to our property. Please reach out to me directly at if you would be willing to give us a chance to turn your experience around. It would be such a pleasure to personally welcome you back to our new and improved hotel!

2/10 Terribile

Marisol

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The room had a very strong Oder of cigarettes it looked dirty overall
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Front desk, il giorno 11 mag 2024
Dear Marisol,Thank you for sharing your feedback. We sincerly apologize for the experience you had with us. We are a fully non smoking hotel and we regret that we fell short on yoour expectations.

10/10 Eccellente

Elizabeth

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great place! And great weekly rates!
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Front Desk, il giorno 11 mag 2024
Dear Elizabeth,I am so glad that you had a good experience with us,please come visit us again!

10/10 Eccellente

Tiffany

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Front Desk, il giorno 11 mag 2024
Thank you Tiffany!! Please come see us again!!

2/10 Terribile

Austin

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Night staff rude and sounded like he was watching porn
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Front Desk, il giorno 11 mag 2024
Dear Austin,Thank you for sharing your feedback. We sincerly apologize for the experience you had with us. We regret that we fell short on your expectations.

10/10 Eccellente

Mario

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Very good service and price
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Front desk, il giorno 11 mag 2024
Dear Mario,I am so glad that you had a good experience. Please come visit us again!!

2/10 Terribile

Loniann

Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di front desk, il giorno 19 mag 2024
Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I greatly appreciate your comments about aspects of the room that need updating.It is a pleasure to announce that we will be implementing many of these upgrades to the property within the next couple of months. Our rooms will be getting new mattresses, bed skirts, window treatments, carpeting, in-room accessories, and much more! In taking great care of our charming hotel, our main priority is to be able to offer a very well-maintained and comfortable atmosphere.I hope that I can convince you to change your mind about another visit to our property. Please reach out to me directly at [email] if you would be willing to give us a chance to turn your experience around. It would be such a pleasure to personally welcome you back to our new and improved hotel!

2/10 Terribile

Loniann

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Servizi
We were there for 2 nights the front desk person was really rude both times we have stayed there. The cable didn’t work either night. And we got the run around about it.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Front desk, il giorno 11 mag 2024
Dear Lonin,Thank you for sharing your feedback. We sincerly apologize for the experience you had with us. We regret that we fell short on your expectations. If you happen to give us another chance, we will be sure to place you in one of our updated rooms!! Thank you

2/10 Terribile

Maryj

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
It was safe, but other than that, the hotel is falling apart. There are holes in walls, scratches on doors/ furniture, seems don’t seem clean. It’s not great. The breakfast doesn’t even give you water. You have to pay for a bottle of water instead of a water fountain or water from a vase. The breakfast only has two cereal options and make-your-own waffles. When we arrived to our room, the bed wasn’t made. They were quick to come make the bed for us, but after our first night there, they didn’t come in and re-make our bed, didn’t give us fresh towels, or do anything. We didn’t have a sign on our door saying to not come in too, so I don’t know why they didn’t come in and clean. Just not ideal or a great place. Beds are comfy, didn’t see any marks for bed bugs, and bathroom was good. But everything else is not great.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di QI DTC, il giorno 11 mag 2024
I apologize for the experience you had at our hotel. We are currently working on updating the property. Also there is water available for free on the juice machine. I apologize for the inconvenience. Our housekeeping staff cleans stay over rooms every 3 days. We would love for you to come stay again in one of our updated rooms if you get the chance.

8/10 Buono

Robert, Centennial

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Front desk, il giorno 11 mag 2024
Thank you Robert! We hope to see you again!

10/10 Eccellente

Ashley

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Front desk, il giorno 11 mag 2024
Thank you so much!

6/10 Soddisfacente

Jesson

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Front Desk, il giorno 11 mag 2024
Thank you Jesson.

2/10 Terribile

Jeff

Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
I pre-paid a room for my son doesn’t have a credit card and they wouldn’t let him stay there because his card wasn’t a credit card just so everyone knows you can’t use a cash app card to pay for your deposit because they also don’t tell you about the deposit when you pay online for someone this is extremely messed up and hard for the ones that we love and are trying to help. I think they should accept more types of cards so that these rooms can be available to everyone.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Front Desk, il giorno 11 mag 2024
Dear Jeff, I apologize for the experience that you and your son had. We absolutely accept cash app cards as long as his name is on it. I am not really sure why it was not accepted. Also all websites state that we do take a deposit. I really do apologize for the bad experience and that we did not meet your expectations.

6/10 Soddisfacente

Sergio

Non mi è piaciuto: Servizi
Check in lady was a little rude. But check out lady in the morning was cheerful. Could use a little more variety for breakfast:
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Front Desk, il giorno 11 mag 2024
Dear Sergio,Thank you so much for your review! We should have had, Waffles, yogurt, cold cereal, oatmeal, juice, milk, and coffee for breakfast. I do sincerly apologize if some of those items were not out.

4/10 Scarso

Jami

Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Not good
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di FD, il giorno 11 mag 2024
Thank you for your feedback. We apologize for any inconveniences or issues you experienced during your stay

10/10 Eccellente

Marquis

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Traveling around Colorado Solo
Convenient check in hours after long drive. It is very quiet. I was offered breakfast never disturbed during my stay.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di manager, il giorno 20 feb 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you again next time

10/10 Eccellente

Ramone

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very clean and quiet
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di manager, il giorno 12 feb 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you again next time

2/10 Terribile

Rhonda

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The front desk clerk had an additude after I asked her why I didn’t get the $50 deposit on room from my previous stay when I was checking in. After some words were exchanged I was asked to leave but I was charged for the room anyway. Never did receive the $50 deposit back either. Don’t stay at this hotel.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di manager, il giorno 26 gen 2024
Thank you for your feedback. We apologize for any inconveniences or issues you experienced during your stay

10/10 Eccellente

Edith

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di manager, il giorno 23 gen 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you again next time

10/10 Eccellente

NeCoyia

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di manager, il giorno 23 gen 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you again next time

10/10 Eccellente

Brandon

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di manager, il giorno 20 gen 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you again next time

6/10 Soddisfacente

Cemanuel

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Buena ubicacion pero necesita mas limpieza
Soggiorno di 5 notti a gennaio 2024
Risposta di manager, il giorno 14 gen 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you again next time

2/10 Terribile

Nadine

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The room was disgusting we had to ask for a different room and even that room was still dirty the maid was really kind of nice and came in and took care of it and did extra for us and she was really sweet but one of the front desk ladies was so rude to us and disrespectful matter of fact I would never stay there again
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di manager, il giorno 14 gen 2024
Thank you for your feedback. We apologize for any inconveniences or issues you experienced during your stay

10/10 Eccellente

shane

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Servizi
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di manager, il giorno 14 gen 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you again next time

6/10 Soddisfacente

Cynthia

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di manager, il giorno 14 gen 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you again next time

2/10 Terribile

Diana

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Quality Inn-DTC, il giorno 26 dic 2023
Thank you for your feedback. We apologize for any inconveniences or issues you experienced during your stay

8/10 Buono

LaNessa

Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Quality Inn-DTC, il giorno 26 dic 2023
Thank you for your feedback. We hope to see you again next time

8/10 Buono

Kimberly

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Quality Inn-DTC, il giorno 26 dic 2023
Thank you for your feedback, We hope to see you again next time

10/10 Eccellente

Obed

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Quality Inn-DTC, il giorno 26 dic 2023
Thank you for your feedback. We hope to see you again next time

8/10 Buono

LaNessa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Quality Inn-DTC, il giorno 26 dic 2023
Thank you for your feedback. We hope to see you again next time

10/10 Eccellente

Eric

Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Room was clean. Staff was helpful.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Quality Inn-DTC, il giorno 26 dic 2023
Thank you for your feedback. We hope to see you again next time

10/10 Eccellente

Rose

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was very clean and quiet
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Quality Inn-DTC, il giorno 26 dic 2023
Thank you for your feedback. We hope to see you again next time

10/10 Eccellente

Stephen

Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Quality Inn-DTC, il giorno 26 dic 2023
Thank you for your feedback. We hope to see you again next time

6/10 Soddisfacente

Nishath

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di manager, il giorno 22 nov 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

2/10 Terribile

Tyryn

Soggiorno di 7 notti a novembre 2023
Risposta di Quality Inn-DTC, il giorno 26 dic 2023
Thank you for your feedback. We apologize for any inconveniences or issues you experienced during your stay with us

10/10 Eccellente

Benjamin

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di manager, il giorno 22 nov 2023
Thank you for letting us know how your stay was at The Quality Inn. We appreciate your positive feedback. Have a beautiful day!

10/10 Eccellente

Benjamin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di manager, il giorno 22 nov 2023
Thank you for letting us know how your stay was at The Quality Inn. We appreciate your positive feedback. Have a beautiful day!

4/10 Scarso

Kevin

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di MANAGER, il giorno 15 nov 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

10/10 Eccellente

Robert

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
I love the staff and the building is nice
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di MANAGER, il giorno 15 nov 2023
Thank you for letting us know how your stay was at The Quality Inn. We appreciate your positive feedback. Have a beautiful day!

4/10 Scarso

Christopher

Soggiorno di 7 notti a ottobre 2023
Risposta di MANAGER, il giorno 25 nov 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

8/10 Buono

Charles

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di MANAGER, il giorno 31 ott 2023
Thank you for letting us know how your stay was at The Quality Inn. We appreciate your positive feedback. Have a beautiful day!

10/10 Eccellente

jose

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di MANAGER, il giorno 15 nov 2023
Thank you for letting us know how your stay was at The Quality Inn. We appreciate your positive feedback. Have a beautiful day!

4/10 Scarso

Alfredo

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The hotel does need to be taken care . A lot of things that don’t work and not very clean .
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2023
Risposta di MANAGER, il giorno 31 ott 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

2/10 Terribile

Ethan

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
DO NOT STAY HERE!
VERY DIRTY! There was food on the walls and ceilings, it appeared to have blood all over the pull out mattress, there was red chunky stuff on one side of mattress, bugs in the bathroom, and the tiles in the bathroom would shift whenever you walked on them like the floor was about to fall in. By far the nastiest hotel!
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di MANAGER, il giorno 31 ott 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

6/10 Soddisfacente

Lisa

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Non mi è piaciuto: Pulizia
The staff is very nice and friendly. The property is safe but old and our toilet didn’t work well. The cleanliness of the room could be better.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di MANAGER, il giorno 31 ott 2023
Thank you for letting us know how your stay was at The Quality Inn. We appreciate your positive feedback. Have a beautiful day!