Esterni

Recensioni per Detroit Marriott Southfield

3.5 out of 5
Detroit Marriott Southfield
27033 Northwestern Hwy, Southfield, MI

Recensioni

8,2

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 540 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 237 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 84 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 56 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 86 su 1003 recensioni" "

8,4/10

Pulizia

8,6/10

Personale e servizio

8,0/10

Servizi

8,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Jenny

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Had a great stay for a quick getaway into detroit very pleasant will be back soon thank you
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

8/10 Buono

Reaija

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Towels in my room were not clean. One towel in my room that I thought was clean, I grabbed to use after the shower and it had brown (or what looked brown) stains on it. I would suggest using bleach to clean them, or just completely throwing them away and using new, clean ones.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Guest service manager, il giorno 30 apr 2024
Thank you for staying with us!

10/10 Eccellente

Victoria

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Guest service manager, il giorno 30 apr 2024
THank you for staying with us!

8/10 Buono

Christopher

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel was great the door slamming at night was annoying. The in hotel restaurant was not marked or advertised that will. Other than that great stay.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Guest service manager, il giorno 29 apr 2024
Thank you for staying with us!

10/10 Eccellente

Eric

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great stay
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Guest service manager, il giorno 23 apr 2024
Thank you for staying with us!

2/10 Terribile

Levaughn, fallschurch

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I did not get in a room until an hour past check in because every room they checked me in had used toilet tissue in the toilet, old tampon lodged and crumbs on the floor like fried chicken crumbs. After the initial room they sent me to and i saw the used wipe in the toilet i told the front desk and the staff and manager did not seem to be too concerned nor in a rush to accommodate me. I basically spent an hour going into additional rooms with same cleanliness issue on the 6 th floor...I was sent to a total of 4 rooms when i asked for the manager i was told he was only the manager.of the bar and not of the hotel. When i requested to be accommodated for my inconvenience i was told the accomodation was that they put me in another room and that there was nothing more that could be done because i purchased through expedia.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Guest service manager, il giorno 23 apr 2024
Thank you for staying with us!

10/10 Eccellente

Stevvette

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Guest service manager, il giorno 29 apr 2024
Thank you for staying with us!

10/10 Eccellente

Siu Lun, Richmond Hill

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good staff and room condition.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 31 mar 2024
Thank you for staying with us!

10/10 Eccellente

Aundre E

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
C
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Guest service manager , il giorno 17 mar 2024
Thank you for staying with us!

2/10 Terribile

Ana

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Nasty restaurant people
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Donte, il giorno 17 mar 2024
Hi ana, Please contact the hotel directly to discuss with us about your stay.

10/10 Eccellente

Janay

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Guest service manager, il giorno 14 mar 2024
thanks for staying with us!

6/10 Soddisfacente

Dirk

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Jo, il giorno 9 mar 2024
Thank you for staying with us!

6/10 Soddisfacente

Mohammed Hassan

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
THE ROOM WAS GOOD AND CLEAN . THE PHONE WAS OUT OF SERVICE AND I WENT TO RECIPTION MY SELF ,ASKING THEM TO REOAIRE IT BUT NO BODY CAME..?? VERY STRANGE THAT SUCH GOOD HOTEL BUT THERE WERE NO ANY DRINKING WATER IN THE ROOM AND BECAUSE THE PHONE WAS OUT SO I WENT MYSELF TO ASK BATTEL OF WATER FROM RECIPTION....!!!!!!!
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Jo, il giorno 9 mar 2024
Maintaining a clean atmosphere within our guest rooms and common areas is important and I apologize that we did not fulfill that expectation during your visit. I've shared with our feedback with our housekeeping leaders to ensure this is an isolated incident.

6/10 Soddisfacente

Ebony

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
I’m a a platinum member and the room I was in didn’t make me feel like it.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Jo, il giorno 9 mar 2024
Thank you for staying with us!

2/10 Terribile

Allison

Viaggio con la famiglia
They charge you to check in early but make you leave before the time
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Jo, il giorno 9 mar 2024
Maintaining a clean atmosphere within our guest rooms and common areas is important and I apologize that we did not fulfill that expectation during your visit. I've shared with our feedback with our housekeeping leaders to ensure this is an isolated incident.

10/10 Eccellente

John

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Jo, il giorno 9 mar 2024
Thank you for staying with us!

10/10 Eccellente

Tiffany, Oak park

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The front desk staff is very nice and professional
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Jo, il giorno 9 mar 2024
Thank you for staying with us!

6/10 Soddisfacente

Johnny

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia
Room had hair and stick stuff on bathroom floor. We were switched to different room when requested.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Jo, il giorno 9 mar 2024
Maintaining a clean atmosphere within our guest rooms and common areas is important and I apologize that we did not fulfill that expectation during your visit. I've shared with our feedback with our housekeeping leaders to ensure this is an isolated incident.

10/10 Eccellente

Derek

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Friendly staff hotel was clean to perfection. That was like a floating cloud will definitely be back.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Jo, il giorno 9 mar 2024
Thank you for staying with us!

10/10 Eccellente

Tiffany, Hazel Park

Viaggio di gruppo, Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I love this place and Jillian is awesome she definitely deserves a raise and weekend off.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Jo, il giorno 9 mar 2024
Thank you for staying with us!

10/10 Eccellente

Tiffany, Hazel Park

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Absolutely love this place
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Jo, il giorno 9 mar 2024
Thank you for staying with us!

8/10 Buono

Mark

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Sean Hughes, il giorno 3 feb 2024
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay,It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.

10/10 Eccellente

Alexander

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Guest service manager, il giorno 20 mar 2024
Thank you for staying with us!

10/10 Eccellente

Shaikh

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great spot
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Sean Hughes, il giorno 3 feb 2024
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay,It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.

10/10 Eccellente

LaKeisha

Mi è piaciuto: Servizi
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Sean Hughes, il giorno 3 feb 2024
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay,It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.

8/10 Buono

Quentin

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Front Desk Supervisor, il giorno 9 gen 2024
Thank you for choosing the Detroit Marriott Southfield! We appreciate your business and look forward to servicing you again soon!

10/10 Eccellente

Delilah

Viaggio di gruppo, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Clean & safe. Nice staff. Older hotel but the rooms are still nice.
Risposta di Jo, il giorno 9 mar 2024
Thank you for staying with us!

8/10 Buono

Catheia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel was very clean and comfort bed.Love the light up mirror in bathroom and walk in shower. However I wish I had a microwave in room
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Front Office Manager, il giorno 3 gen 2024
Thank you for choosing the Detroit Marriott Southfield! We appreciate your business and look forward to servicing you again soon!

10/10 Eccellente

Makayla

Viaggio con la famiglia
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Front Office Manager, il giorno 28 dic 2023
Thank you for choosing the Detroit Marriott Southfield! We appreciate your business and look forward to servicing you again soon!

10/10 Eccellente

Pamela

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Everything is beautiful and the staff is awesome. The heater and hot water are preset. My mom and aunt were cold because I couldn’t adjust the temperature and wanted to take a hot shower.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Front Office Manager, il giorno 19 dic 2023
Thank you for choosing the Detroit Marriott Southfield! We appreciate your business and look forward to servicing you again soon!

2/10 Terribile

Kevin

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel was an absolute circus with guests making noise through the hotel literally all night long until morning. (It seemed like there were two large groups using the hotel that night.) Given the reputation of the Mariott brand, I'm disappointed that staff if not manage the situation. We chose it instead of another similarly rated hotel nearby due to the strength of the brand. I wish we hadn't.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Front Office Manager, il giorno 19 dic 2023
We recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have provided.In order to better uphold our commitment to deliver exceptional service to every guest, I have shared your feedback with the Operations leadership team. Your feedback is valuable and is used to simply make us and even our processes better. Thank you for your time.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.

10/10 Eccellente

Keely

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The breakfast grits were the best a hotel could offer. Made like grandma grits.
Risposta di Jo, il giorno 8 feb 2024
Hi Keely, Thank you for staying with us!

10/10 Eccellente

Kim

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good location- quiet- good bed
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Front Office Manager, il giorno 18 dic 2023
Thank you for choosing the Detroit Marriott Southfield! We appreciate your business and look forward to servicing you again soon!

10/10 Eccellente

Diondre

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Front Office Manager, il giorno 18 dic 2023
Thank you for choosing the Detroit Marriott Southfield! We appreciate your business and look forward to servicing you again soon!

2/10 Terribile

Alisa

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
The bed was not the most comfortable, I was not able to get any rest during my stay nor was my partner. The internet connection did not work properly, it was spotty and the connection didn't allow me to connect to the internet. I was unable to complete work on the laptop that I needed to complete.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Front Office Manager, il giorno 14 dic 2023
Thank you for taking the time to share your experience with us. I apologize that we had shortcomings along the way. I have shared your feedback with the entire team as a way of simply becoming better! Thank you again for taking the time to share your experience with us and we hope we have the opportunity to host and WOW you again!

10/10 Eccellente

Lisa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Front Office Manager, il giorno 14 dic 2023
Thank you for choosing the Detroit Marriott Southfield! We appreciate your business and look forward to servicing you again soon!

10/10 Eccellente

DeAndre

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I liked the workout room. I used a treadmill for the first time in my life. I walked off stress and grief in 1 hour. The staff was great even though they didn’t know what I was going through.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Front Office Manager, il giorno 14 dic 2023
Thank you for choosing the Detroit Marriott Southfield! We appreciate your business and look forward to servicing you again soon!

10/10 Eccellente

Bryan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Front Office Manager, il giorno 14 dic 2023
Thank you for choosing the Detroit Marriott Southfield! We appreciate your business and look forward to servicing you again soon!

10/10 Eccellente

Laquisha

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Property was great . Room was nice and clean . Good quiet area. My only problem was my room was prepaid before arrival and I was charged again for my stay two days later after checking out. I called front desk clerk to try and get it resolved.
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Front Office Manager, il giorno 2 dic 2023
Hello Laquisha,I want to thank you for your feedback and for choosing the Detroit Marriott Southfield. I apologize for any mishap during the check-in or check-out process. We hope to host you again soon.

10/10 Eccellente

Jaeleen Jyann

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
My family stayed here for thanksgiving week in Detroit and we enjoyed it very much.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Front Office Manager, il giorno 29 nov 2023
Thank you for choosing the Detroit Marriott Southfield! We appreciate your business and look forward to servicing you again soon!

6/10 Soddisfacente

JOE

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
i think the staff needs to be more understanding with guest issues .
Soggiorno di 4 notti a novembre 2023
Risposta di Front Office Manager, il giorno 28 nov 2023
Hello Joe, I apologize we did not meet your expectations, but we certainly would love the opportunity to wow you again.

6/10 Soddisfacente

Diana

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Property has no guest laundry even thought he website says it does. You need to go to the hotel next door& ask if you can use theirs. Luckily a commercial laundry is located 5 mins away
Soggiorno di 4 notti a novembre 2023
Risposta di Front Office Manager, il giorno 28 nov 2023
Hi Diana, I apologize about the mix-up. We do have a dry cleaning service available. I hope you keep us in mind for all future stays to the Metro Detroit Area!

10/10 Eccellente

Brandon

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Clean and safe
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Front Office Manager, il giorno 28 nov 2023
Hello Brandon thank you for staying with us! We hope to host you again soon.

10/10 Eccellente

Bonnie

Soggiorno di 4 notti a novembre 2023
Risposta di Front Office Manager, il giorno 18 dic 2023
Thank you for choosing the Detroit Marriott Southfield! We appreciate your business and look forward to servicing you again soon!

10/10 Eccellente

Siu Lun, Richmond Hill

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Stayed for 2 nights. The hotel is in a great condition, clean and provides adequate supplies for the stay. I also want to give a compliment to the staff team on an incident. There were guests talking, arguing and yelling loudly in the hallway at 2:30am for 10-15 mins. The security came shortly after and it settled. Thanks for the quick response.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Front Office Manager, il giorno 28 nov 2023
Thank you for your kind feedback. We appreciate you staying with us and hope we have the opportunity to host you again in the future!

8/10 Buono

Sena Subhiyah, Brookfield

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
pillow options was not available. couldn't sleep for the 2 nites we were there.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Front Office Manager, il giorno 20 nov 2023
Hello Sena,Thank you for staying with us and I apologize we did not meet your expectations. I hope that you give us another chance to wow you in the future.

10/10 Eccellente

Stacey

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Clean, staff friendly, beds comfortable, dinner good, and breakfast buffet good, love the shower will definitely be back
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Front Office Manager, il giorno 20 nov 2023
Thank you for staying with us. We greatly appreciate you choosing us and welcome you back soon.

10/10 Eccellente

Yubi

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Front Office Manager, il giorno 14 dic 2023
Thank you for choosing the Detroit Marriott Southfield! We appreciate your business and look forward to servicing you again soon!

2/10 Terribile

Chelsea

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
My room was 82 degrees and the engineer told me it was because “ he turned the boilers on and the ac off”
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Front Office Manager, il giorno 13 nov 2023
Hello Chelsea, I apologize for your experience and am dedicated to following up with our Chief Engineer so that this same issue does not happen again. Thank you for your feedback and for staying with us. We hope you choose to stay with us again in the future.

10/10 Eccellente

Michael

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Front Office Manager, il giorno 13 nov 2023
Thank you, Michael we appreciate your feedback and hope to host you again soon!