Piscina coperta

Recensioni per Golden Tulip Sharjah

4 out of 5
Golden Tulip Sharjah
Al Fardan Centre Corniche Road, Sharjah

Recensioni

7,6

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 36 su 133 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 51 su 133 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 29 su 133 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 7 su 133 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 10 su 133 recensioni" "

8,0/10

Pulizia

7,6/10

Personale e servizio

7,4/10

Servizi

7,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

6,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Buono... ma un po' anonimo
Nonostante si tratti di una catena internazionale, non si pone certo a livelli dei concorrenti - da non fraintendere, la qualità del servizio è buona, ma altre catene hanno quella marcia in più che fa la differenza. Le camere sono pulite e spaziose, la colazione (non compresa, da pagare a parte) buona e abbondante. La zona circostante è anonima, ma tranquilla. Consigliato se si è di passaggio, ma non per una visita alla città di Dubai.
Risposta di Ali Rihan..... Front Office Manager, il giorno 3 feb 2018
Dear our guest, Thank you for your recent stay at Golden Tulip Sharjah and for your valuable feedback like yours helps us to identify areas of enhancement. We do apologize for the inconvenience caused and we promise to improve it more, we look forward to welcoming you back at Golden Tulip Sharjah. Again thank you for your feedback

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
No Internet connection
In viaggio di lavoro, non ho avuto la possibilità di connessione Internet per 3 giorni, senza nessuna comunicazione da parte della Direzione. Buffet non molto curato, macchina del caffè rotta dal 2° giorno.
Risposta di Ali Rihan..... Front Office Manager, il giorno 3 feb 2018
Dear our guest, Thank you for your recent stay at Golden Tulip Sharjah and for your valuable feedback like yours helps us to identify areas of enhancement. We do apologize for the inconvenience caused and we promise to improve it more, we look forward to welcoming you back at Golden Tulip Sharjah. Again thank you for your feedback

2/10 Terribile

Casey

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
There studio is NOT a studio. It’s a basic hotel room with no oven, no microwave, and a mini fridge. It’s false advertising. The staff is rude and the rooms smell horrible. Stay anywhere else.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024

8/10 Buono

Tom

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I came with rental car. I did know the parking situation at the hotel. The have a parking one Block away. But ever day, one street away from the hotel I came in the traffic jam of Sharjah. This part of the town is quite busy. Traffic is chaotic. The hotel has a supermarket at the opposite of the reception; that is very good. Cheap restaurant 100 meter away. But it is difficult to find something better for that price
Soggiorno di 5 notti a novembre 2023

2/10 Terribile

SAIFULDEEN

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
The hotel said there is no reservation for me from Expedia. I wait for about 4 hours communicating between Expedia agent and the hotel but nothing happened!!!!
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2024

2/10 Terribile

maan

Soggiorno di 16 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

NAJI

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice and comfortable place to stay in Sharjah.
Very comfortable and clean rooms. Value for money. The hotel is located opposite to corniche. The area as such is a bit crowded. Valet parking is available. All staff, very friendly and cooperative. Special mention to Mr. Bilal and front desk Manager for their support and helping nature.
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023

6/10 Soddisfacente

Inthiaz

Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The property was not clean. My room had cobwebs on the walls and in the corner of the walls. The floor was not cleaned properly and the bathroom had a sewer smell coming from it at times. The bedding wasn’t changed not once while I was there for nine days. Towels wasn’t replaced that was dirty. I wouldn’t come back to this particular hotel in the future
Soggiorno di 10 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

SABA

Viaggio di gruppo, Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good location, reasonable price, cleaning , great staff, quick service, easy parking
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Hazem

Very good service
Soggiorno di 7 notti a novembre 2023

10/10 Eccellente

Mohamed Amin

Soggiorno di 7 notti a maggio 2023
Risposta di Islam, il giorno 19 giu 2023
Dear Mohamed,Thank you for the great feedback of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Islam Hamdy Front Office Manager

6/10 Soddisfacente

Mohamad

Soggiorno di 5 notti ad aprile 2023
Risposta di Islam, il giorno 19 giu 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback. We are sorry that your experience was not an amazing one. At Golden Tulip Hotel, we strive to provide the best experience we can for our customers.Dear Mohamad,Thank you for sharing your feedback. We are sorry that your experience was not an amazing one. At Golden Tulip Hotel, we strive to provide the best experience we can for our customers.Please feel free to reach out to us with any further comments, concerns or suggestions you have so that we can make your experience a better one.We would love to make things right if you could give us another chance.Sincerely, Islam HamdyFront Office Manager

8/10 Buono

Feras

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di Islam Hamdy , il giorno 27 apr 2023
Dear Feras,Thank you for the great feedback of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Islam Hamdy Front Office Manager

4/10 Scarso

Harrison

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Although I had a confirmed prepaid booking they tried very hard to deny me access to the room since I arrived after midnight.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2023
Risposta di Islam Hamdy , il giorno 27 apr 2023
Dear Harrison,Thank you for sharing your feedback. We are sorry that your experience was not an amazing one. At Golden Tulip Hotel, we strive to provide the best experience we can for our customers.We take our customers’ feedback very seriously. For our Customer services, we ensure that the quality is of top standards.We would love to make things right if you could give us another chance.Sincerely, Islam HamdyFront Office Manager

10/10 Eccellente

Oscar

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Estuvo excelente todo, limpieza, personal, servicios
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023
Risposta di Islam Hamdy , il giorno 27 apr 2023
Dear Oscar,Thank you for the great feedback of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Islam Hamdy Front Office Manager

6/10 Soddisfacente

Harrison

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Room was very clean, Spacious, and quiet. Lobby needs to be upgraded since it looks outdated.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2023

10/10 Eccellente

Zina

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023

8/10 Buono

Christopher

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very nice hotel with nice and helpful staff. The area is very nice with good amenities nearby. The 24hr supermarket (Carrefour) opposite the hotel is very handy. The gym is small and the pool isn’t outdoor but both are fine.
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2023

10/10 Eccellente

Ahmed

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2023

6/10 Soddisfacente

Frank

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Some of the staff were quite helpful and the location of the hotel was central which was what we wanted. However, when we first arrived we seemingly were not expected. After booking this hotel we received a message thanking us. On their website we were asked to let them know if we were due to arrive after midnight. We did this and received no acknowledgement so we messaged a second time and still no acknowledgement! Our safe was broken, we had no adapter plug for the kettle, a light was on the inside of the wardrobe constantly and there was no way of switching this off. Admittedly when we informed staff about the safe and the kettle, these issues were dealt with immediately.
Soggiorno di 11 notti a febbraio 2023

2/10 Terribile

farhan shah

Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023

2/10 Terribile

aaron

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The place is not traveller friendly and definitely not recommended for any foreigners to book. They will not consider emergency situation for international travellers.

8/10 Buono

Mohamed

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Overall very good for the money we paid. Few cons: Shower stall is small. AC control was not working and temp was fixed at 18.5C. We didn’t call to get it fixed.
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2022
Risposta di Islam , il giorno 9 set 2022
Dear Mohamed,Thank you for sharing your feedback. We are sorry that your experience was not an amazing one. At Golden Tulip Hotel, we strive to provide the best experience we can for our customers.We would love to make things right if you could give us another chance.Sincerely, Islam HamdyFront Office Manager

10/10 Eccellente

SUCHA SINGH

Soggiorno di 10 notti a luglio 2022
Risposta di Islam Hamdy , il giorno 28 lug 2022
Dear SUCHA, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Islam Hamdy Front Office Manager

10/10 Eccellente

Salah

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very clean rooms Good position close to alkasba Very friendly staff
Soggiorno di 6 notti a giugno 2022
Risposta di Islam , il giorno 22 giu 2022
Dear Salah, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Islam Hamdy Front Office Manager

10/10 Eccellente

Salah

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very nice hotel and friendly staff
Soggiorno di 7 notti a giugno 2022
Risposta di Islam Hamdy , il giorno 5 lug 2022
Dear Salah, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

10/10 Eccellente

Beatriz Itzel

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
you get what it is advertised
Soggiorno di 11 notti a marzo 2022
Risposta di Islam , il giorno 23 mag 2022
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are sorry that your experience was not an amazing one. At Golden Tulip Hotel, we strive to provide the best experience we can for our customers. We would love to make things right if you could give us another chance. Sincerely, Islam Hamdy Front Office Manager

6/10 Soddisfacente

shawky

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Servizi
Very busy area and hard to reach the hotel and room is not that clean and as usual they put you in a rear view room
Soggiorno di 1 notte a marzo 2022
Risposta di Islam , il giorno 27 mar 2022
Dear Shawky, Thank you for sharing your feedback. We are sorry that your experience was not an amazing one. At Golden Tulip Hotel, we strive to provide the best experience we can for our customers. Please feel free to reach out to us with any further comments, concerns or suggestions you have so that we can make your experience a better one. We would love to make things right if you could give us another chance. Sincerely, Islam Hamdy Front office Manager

10/10 Eccellente

Lamees

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Enjoyed our stay
It’s a great hotel for long stays every thing convienant around - only issue that windows don’t open in rooms due to security Islam was great at reception and in managing our room- everything was great even the belly boy Ahmed - so friendly and helpful staff It’s been days and we still remember the great hospitality! Well done
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2021
Risposta di Islam , il giorno 14 gen 2022
Dear Lamees, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Islam Hamdy Front Office Manager

10/10 Eccellente

Qutaibah

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Will consider for my next visit.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2021
Risposta di Islam , il giorno 14 gen 2022
Dear Qutaibah, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Islam Hamdy Front Office Manager

6/10 Soddisfacente

Jawad Akbar

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Okay
Okay
Soggiorno di 1 notte a novembre 2021
Risposta di Islam , il giorno 15 dic 2021
Dear ِAkbar, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

10/10 Eccellente

Mathai

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent
Soggiorno di 7 notti a novembre 2021
Risposta di Islam , il giorno 7 dic 2021
Dear Mathai Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay and just around the corner. Call us if there is anything we can help you with. Islam Hamdy Front Office Manager Golden Tulip - Sharjah

8/10 Buono

Hosam

Soggiorno di 8 notti a novembre 2021

8/10 Buono

Voon Chin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good location and very near laffah (excellent fried chicken place) and lulu ( grocery store) and same building as carrefour (grocery place). Staff members generally friendly. My only complaint is when I was checking out I was told to sit and wait while they checked the room. I sat there right in front of the female receptionist. After awhile the bell boy came and asked me if I was checking in or out. I told him I was waiting for release and he went to check with the female receptionist. She just waved at him to ask me to leave I guess because he conveyed that to me. She didn’t even acknowledge or look at me all the time she asked me to wait. I think that was really rude. Besides her with bad service and attitude the other staff were very friendly.
Soggiorno di 3 notti a novembre 2021
Risposta di Islam , il giorno 24 dic 2021
Dear Chin, Thank you for sharing your feedback. We are sorry that your experience was not an amazing one. At Golden Tulip Hotel, we strive to provide the best experience we can for our customers. We have shared your feedback with the appropriate hotel team to ensure the necessary guidelines are in place to prevent this from occurring in the future. Sincerely, Islam Hamdy Front Office Manager

6/10 Soddisfacente

Mohamed

Soggiorno di 1 notte a novembre 2021

8/10 Buono

Mohammed

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excellent
Its good location is ideal
Soggiorno di 1 notte a novembre 2021
Risposta di Islam , il giorno 7 dic 2021
Kindly accept our sincere apologies for the bad service towards our Female receptionist / we will make make sure that will be change to pleasant service. Islam Hamdy Front Office Manager

10/10 Eccellente

Yafil Mubarak

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
La cocina esta muy bien equipada y los apartamentos son amplios. Si necesitas algo te lo proporcionan y en general sin coste extra. Lo malo que alguna vez tardan en coger el telefono o no lo hacen. Pero al final siempre consigues llegar a ellos.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2021
Risposta di Islam , il giorno 24 dic 2021
Dear Yafil, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Islam Hamdy Front Office Manager

2/10 Terribile

Zafar

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
In the morning there was leakage from the wash room and was flooded with water. Drain was also blocked . Informed Hotel management staff . Could not resolve issue for more than a hour. Asked the house keeping person who was in the corridor to clean as it an emergency and needed to use wash room. The house keeping person ( Patel ) informed that I will come when I have cleaned the room which i am assigned. I had to take the towels and cleaned the wash room. The manager was informed he casually said that he will take and never came back. The manager did lip services. We stayed for four night and no one came to provide any type of compensation for the inconveyence caused. The client canceled my meeting due to being late which resulted in a financial loss to me Please take up with the management to provide compensation for the poor customer service and leakage from wash room. Above all a very cold attitude from the staff and management
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2021
Risposta di Islam , il giorno 7 dic 2021
Yafil Mubarak Dear Mr Yafil, Thanks for sharing your feedback. We’re sorry your experience didn’t match your expectations. It was an uncommon instance and we’ll do better in the future. Please feel free to reach out to Islam Hamdy - Front Office Manager with any further comments, concerns, or suggestions you wish to share. We would love to make things right if you give us another chance. Thanks Have a nice day Islam

2/10 Terribile

Shahab

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
While check in front desk has taken a lot time to verify or to cross check since we were having hotel confirmation in well advance. Room services were very bad. Every day you have to request towel and others. Dinning facility was good and they were very cooperative.
Soggiorno di 6 notti a ottobre 2021
Risposta di Islam , il giorno 24 dic 2021
Dear Shahab, Thank you for sharing your feedback. We are sorry that your experience was not an amazing one. At Golden Tulip Hotel, we strive to provide the best experience we can for our customer, Please accept our sincere apologies for the inconvenience experienced during your stay. We sincerely hope that you will give us another opportunity to serve you in the near future so we can win back your trust. Sincerely, Islam Hamdy Front Office Manager

8/10 Buono

nishan

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
de hotel op zich was heel goed,alleen hebben ze niet veel informatie voor toeristen.
Soggiorno di 9 notti a settembre 2021

8/10 Buono

Alaa Addin

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a settembre 2021
Risposta di Islam , il giorno 24 dic 2021
Dear Alaa, Thank you for the great rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Islam Hamdy Front Office Manager

8/10 Buono

Alaa Addin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
موقع ممتاز
جيد
Soggiorno di 1 notte a settembre 2021
Risposta di Islam , il giorno 24 dic 2021
Dear Alaa Addin, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Islam Hamdy Front Office Manager

8/10 Buono

m

Soggiorno di 3 notti a settembre 2021
Risposta di Hisham Galal, il giorno 22 set 2021
Many thanks for your sharing feedback on the recent experience at the Golden Tulip Sharjah. We look forward to having the opportunity to welcome you back in Sharjah. Sincerely, Front Office Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2021
Risposta di Hisham Galal, il giorno 22 set 2021
Many thanks for your sharing feedback on the recent experience at the Golden Tulip Sharjah. We look forward to having the opportunity to welcome you back in Sharjah. Sincerely, Front Office Manager

8/10 Buono

Radwan

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Comfort della camera
Soggiorno di 10 notti a gennaio 2021
Risposta di Hisham Galal, il giorno 22 set 2021
Dear Valued Guest Thank you for your feedback and glad to hear that you enjoy your stay with us and our team were able to make you feel welcome and has exceeded your expectation to make your stay memorable. It is our pleasure to receive positive feedback. We will share your comment with our team for us to continue to serve the same quality of our services. Thank you and we look forward to welcoming you back again at Golden Tulip Sharjah Hotel Sincerely, Front Office Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 3 notti a settembre 2020
Risposta di Widhy Purnama, il giorno 11 ott 2020
Dear Valued Guest Thank you for your feedback and glad to hear that you enjoy your stay with us and our team were able to make you feel welcome and has exceeded your expectation to make your stay memorable. It is our pleasure to receive positive feedback. We will share your comment with our team for us to continue to serve the same quality of our services. Thank you and we look forward to welcoming you back again at Golden Tulip Sharjah Hotel Best Regards, Golden Tulip Sharjah Team

6/10 Soddisfacente

Mohamad Raid

Viaggio con la famiglia
I have lost my watch in the Hotel. Most of the front office team are not friendly.
Soggiorno di 6 notti a febbraio 2020
Risposta di Islam , il giorno 24 dic 2021
Dear Mohamad, Thank you for sharing your feedback. We are sorry that your experience was not an amazing one. At Golden Tulip Hotel, we strive to provide the best experience we can for our customers. You may contact the undersign for any inquiries, We would love to make things right if you could give us another chance. Sincerely, Islam Hamdy Front Office Manager

8/10 Buono

Tori, New York New York

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great location and friendly staff. Old hotel but things work... ac is strong. The rate fluctuates so if can get the lower rate then a very good deal.
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2019
Risposta di Hisham Galal, il giorno 22 set 2021
Dear Ahmed Bin Ebrahim, Many thanks for your sharing feedback on the recent experience at the Golden Tulip Sharjah. We look forward to having the opportunity to welcome you back in Sharjah. Sincerely, , Front Office Manager

6/10 Soddisfacente

MAHMMOUD

Soggiorno di 2 notti a novembre 2019
Risposta di Marketing Manager, il giorno 23 nov 2019
Dear Mahmmoud, thank you for your recent stay at Golden Tulip Sharjah and for your valuable feedback which helps us to identify areas of enhancement. We look forward to welcoming you back and offering you a better stay

10/10 Eccellente

MAHMMOUD

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a novembre 2019
Risposta di Marketing Manager, il giorno 23 nov 2019
Dear Mahmmoud, We are happy that you enjoyed your stay. Looking forward welcoming you again soon