Suite Premier | Vista dalla camera

Recensioni per Hotel Royal Penang

4 out of 5
Hotel Royal Penang
No. 3 Jalan Larut, George Town, Penang

Recensioni

7,0

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 71 su 607 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 249 su 607 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 184 su 607 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 76 su 607 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 27 su 607 recensioni" "

6,8/10

Pulizia

7,0/10

Personale e servizio

6,4/10

Servizi

6,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

Recensioni

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Servizio ottimo ma hotel datato
Migliorare la pulizia e rimodernare lembo i bagni
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2018
Risposta di The Management, il giorno 23 gen 2018
Dear Guest Thank you for your feedback. We will do all necessary to ensure the best services and comfort is extended to you and all our other guests. Please let us have the opportunity to serve you again, should you plan to visit Penang in the near future. Thank you.

8/10 Buono

Laura

Mi è piaciuto: Comfort della camera
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Nel complesso sistemazione media
Struttura vecchia e maltenuta

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Great location
Soggiorno di 1 notte a luglio 2020

10/10 Eccellente

Stephen

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
good comfortable and friendly
An enjoyable stay. The reception staff are very helpful and I feel I must also make a positive mention of the housekeeping. the breakfast had a good spread and the hotel is handy for lots of eating places. The hotel evening buffet is very good value.
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2019

2/10 Terribile

Lea

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Veloittavat ylimääräisiä kuluja,huoneluokka väärin ja kun huone vaihdettiin oikeaan luokkaan,saatiin tilalle todella paljon vanhempi ja kulahtaneempi huone. Huonesiivous piti joka kerta soittaa erikseen paikalle kun ei neljään mennessä iltapäivällä oltu käyty yhtenäkään päivänä. Ei käsipyyhkeitä,jotka luulisi olevan automaattisesti jopa yhden tähden hotellissa.
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2019
Risposta di nora, il giorno 9 gen 2020
Dear ms Lea, First and foremost, Thank you for sharing your candid review of your recent stay with us. We truly apologies for the inconvenience caused upon arrival and during your entire stay with us, especially for the inconsistent service from Housekeeping department. We will certainly improve our consistency and efficiency and ensure all the information given concise and complete. We hope to welcome you back to a more improved stay in future. Thank you

8/10 Buono

Seetha

Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
short overnight stay.
Lagila lounge was advertised with special drink promotion and we were looking forward to have a drnk and relax. At 1130pm it was apparently closed and there were no staff there. Place was dark and empty. No wonder the hotel cannot generate revenue! When it was the Sheraton, it was lively and it had atmosphere and vibrancy. The room was very comfortable and clean. Hotel is very calm and quiet.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Clean and Comfortable stay
Clean and comfortable room and bed, efficient check in, value for money.
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2019

8/10 Buono

Mohd

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2019
Risposta di EwLoh, il giorno 30 dic 2019
Thanks for the awesome rating! We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear we hit the mark for you. Come back and see us soon. Cheers!

8/10 Buono

Noor

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019

10/10 Eccellente

Ayu

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Comfort and relax
Great for relax
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019
Risposta di EwLoh, il giorno 30 dic 2019
Thanks for the awesome rating! We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear we hit the mark for you. Come back and see us soon. Cheers!

4/10 Scarso

Shankar, Auckland

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Disappointed believeIng this is a 4 star hotel, but this hotel will qualify for 2 stars Or less due to the toilet and bathroom conditions. We have booked 2 rooms but have to change rooms due to the cleanness of the bedsheets in both rooms. Although we were given connecting room in a different floors toilets and bathrooms in all rooms are very bad due to its age. The room we stayed for remaining 4 nights has cracked vanity top, water leaking on the floor through the cracks I believe management is well aware of the conditions of the rooms, and ignoring. I will not recommend this hotel to anyone unless the major renovation is done. I do have pictures and videos of the rooms. We wasted over 2,500 RM for 2 rooms. Keep the cool and to enjoy our 5 days holiday in Penang we decided to continue to stay here. Keep away from this hotel!!
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2019
Risposta di Nora Ashikin, il giorno 26 dic 2019
Thank you for your time reviewing our hotel. We regret to hear about your unpleasant experience during recent stay with us. We have taken notes on your comments with regards to each and every constructive point. We do apologize for the inconveniences during your stay. I am really disappointed to hear about the issues related the room. We sincerely apologize for the inconvenience you have experienced. I fully understand your emotions and sentiments for what transpired. We have taken good note of your comments and truly regret the negative impression reflected. It is certainly most unfortunate that we fell short on this occasion and apologize for the incident. Please be rest assured that we have looked into this issue raised seriously with the aim to improve.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excellent hôtel ! Seuls petits bémols : la piscine était un grand jacuzzi, oû des enfants se baignant tout habillés (religion oblige) occupaient les lieux en permanence. L'hôtel était un peu excentré, mais je l'avais choisi pour sa piscine, sans pouvoir en profiter. Un immense food court et un centre commercial tout près.
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2019
Risposta di EwLoh, il giorno 30 dic 2019
Thanks for the awesome rating! We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear we hit the mark for you. Come back and see us soon. Cheers!

6/10 Soddisfacente

Bengt

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
OK, men ...
Ett stort hotell med tydlig inriktning på lokala resenärer. Vi var i stort sett de enda europeiska gästerna. Frukosten var därefter - första hotellet som inte ens har ost på frukostbuffén! Rummet ok men varför jättetjocka madrasser när det känns som att ligga på en planka? Sängarna i Sydostasien är visserligen oftast hårda men dessa tar priset.
Soggiorno di 3 notti a novembre 2019
Risposta di EwLoh, il giorno 30 dic 2019
Thanks for the awesome rating! We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear we hit the mark for you. Come back and see us soon. Cheers!

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2019

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Likes: The location was good as it was close to many eateries and tourist sites. The hotel's dinner buffet was very good but the lunch buffet was disappointing. The pool area was quite good. Reception & dining staff were pleasant. Dislikes: The whole hotel needs major refurbishing. Bathroom tiles were full of mold, bath tub chipped in many places. Only 1 hand towel was provided when we asked for 2, it was taken away the next day and not replaced. Cleaning staff need more training. Sink in bathroom badly situated therefore water leaked onto floor which made it slippery and dangerous. We asked for it to be fixed twice but was never resolved. The cleaning staff instead put a floor towel to cover up the puddles. Bed was hard and pillows harder. Towels were paper thin.
Soggiorno di 6 notti a ottobre 2019

8/10 Buono

Bobbie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2019

8/10 Buono

Farhanah

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019

6/10 Soddisfacente

Mohd Norhairie

Soggiorno di 2 notti ad agosto 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2019

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Very poor maintenance, especially the bathroom. Shower curtain dirty, walls need fresh coats of paint, bathroom tiles need to be cleaned, esp in between the tiles; black stains. Tap head to change water flow from shower to bathtub & vice versa not working. Room carpets don't appear clean & room feels gloomy. Overall room was depressing!
Soggiorno di 3 notti a luglio 2019

8/10 Buono

murugasu

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a luglio 2019

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
The toilet shower tap is okd and leaking
Soggiorno di 1 notte a luglio 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Propreté générale correcte, les équipements sont un peu vieillissants
Soggiorno di 2 notti a luglio 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice hotel and good location
Recommended 👌
Soggiorno di 1 notte a luglio 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 3 notti a luglio 2019

8/10 Buono

WAI MING

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a luglio 2019

10/10 Eccellente

yung kin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a luglio 2019

6/10 Soddisfacente

Masaru

Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Breakfast is terrible. Even 7:00 nobody took care of egg plates. Food is warmed up
Soggiorno di 2 notti a luglio 2019

8/10 Buono

Jake

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a luglio 2019

10/10 Eccellente

TAI WAI

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good location
Overall is good, my room at 52/F, good view at day and night, near Twins Tower, near LRT station
Soggiorno di 2 notti a maggio 2019

4/10 Scarso

Florence

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Not recommended to stay
Hotel is old and understaffed. Room was not cleaned the next day till after 2 telephone calls. Breakfast was not nice and the staff were new and ignorant.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2019
Risposta di Husniza Husin Executive Assistant Manager , il giorno 7 mag 2019
Dear Ms Florence, We want to sincerely apologize for your negative experience in our hotel. However, we'd like to learn more about your situation and what exactly happened. We want to make things right. You can also email us at [husniza.husin@hotelroyalpenang.com] and we will get back to you promptly. We look forward to hearing from you and earning you back your business. Yours sincerely, Husniza Husin Executive Assistant Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
古いが、利便性は良い
古いホテルで、設備の古さも否めない。ロケーションは良く、ジョージタウンの古い町並み、レストラン、お店も近くにある。
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2019

6/10 Soddisfacente

YUSUKE

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
古い
すごく良い部屋をあてがっていただいたのですが、ホテル全体が古かったです
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2019

8/10 Buono

yipin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a marzo 2019
Risposta di Husniza Husin (Executive Assistant Manager), il giorno 22 apr 2019
Thanks for the awesome rating! We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear we hit the mark for you. Come back and see us soon. Cheers!

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
ห้องพักกว้างขวาง ที่จอดรถสะดวก พนักงานต้อนรับดี อาหารเช้าพอทานได้ แอร์ไม่ค่อยเย็น ฝักบัวน้ำรั่วตลอดเวลา เก็บค่ามัดจำห้องพัก 50 RM./ห้อง พอเช็คเอ้า ได้คืนแค่ 24 RM./ห้อง ทั้งที่จ่ายเงินค่าที่พักเต็มจำนวน และไม่ได้ทำอะไรเสียหาย
Soggiorno di 2 notti a marzo 2019

8/10 Buono

Sam, Singapore

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Hotel located in Central of the George Town, convenience for those who stay at hotel Royal .
Soggiorno di 1 notte a marzo 2019
Risposta di Husniza Husin (Executive Assistant Manager), il giorno 22 apr 2019
Thanks for the awesome rating! We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear we hit the mark for you. Come back and see us soon. Cheers!

10/10 Eccellente

Shane

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great central location. Hotel staff were very helpful and friendly really enjoyed our stay in Penang.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2019
Risposta di Husniza Husin (Executive Assistant Manager), il giorno 12 feb 2019
Thanks for the awesome rating! We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear we hit the mark for you. Come back and see us soon. Cheers!

10/10 Eccellente

Y, Japan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
スーパーが近くにあり便利だった。
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2019
Risposta di Husniza Husin (Executive Assistant Manager), il giorno 12 feb 2019
Thanks for the awesome rating! We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear we hit the mark for you. Come back and see us soon. Cheers!

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
All was perfect except for the slight rumbling noise of the air cond return fan and poor quality room slippers.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2019
Risposta di Husniza Husin (EAM), il giorno 30 gen 2019
Thank you for leaving us with a great review. I am thrilled to hear that you have enjoyed your stay with us. Delighted to hear that our team members have left a positive impact on your stay. Kindly be assured that your remarks on our Housekeeping and Engineering service standards have been duly noted and will be shared with the team to improve the service level in future. I look forward to welcoming you back to Hotel Royal Penang again soon.

6/10 Soddisfacente

Pasi, Ko Phangan

Non mi è piaciuto: Pulizia
Hotelli oli muuten ihan mukava mutta huone siivous ei lupauksista huolimatta toiminut.
Soggiorno di 6 notti a gennaio 2019

10/10 Eccellente

Hady

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
oke hotelnya
oke tempatnya
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2019
Risposta di Husniza Husin Executive Assistant Manager, il giorno 30 gen 2019
Thanks for the awesome rating! We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear we hit the mark for you. Come back and see us soon. Cheers!

8/10 Buono

Mohammad Zaki Alfuad

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2019
Risposta di Husniza Husin Executive Assistant Manager, il giorno 30 gen 2019
Thanks for the awesome rating! We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear we hit the mark for you. Come back and see us soon. Cheers!

8/10 Buono

Aleksandr

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Мой Джоржтаун
Отэль в принципе хороший но конечно не 4звезды.Расположение хорошее .За углом продуктовый супермаркет.Номер у нас был с видом на море ну очень красиво.Номер средних размеров.Если в холле разговаривают или пьют под дверью то слышно хорошо.А так отэль рекомендую к проживанию.
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2018
Risposta di Husniza Husin (Executive Assistant Manager), il giorno 8 gen 2019
Thanks for the awesome rating! We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear we hit the mark for you. Come back and see us soon. Cheers!

2/10 Terribile

Yong Khun

Mi è piaciuto: Comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Check out horrible
The checking out was terrible. Had to queue and wait behind all the check ins. Took so long. Terrible.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2018
Risposta di Husniza Husin (Executive Assistant Manager), il giorno 2 gen 2019
We want to sincerely apologise for your negative experience upon your departure. Kindly be assured that your remarks on our Front Desk service standards have been duly noted and will be shared with the team to improve the service level in future. I look forward to welcoming you back to Hotel Royal Penang again soon.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2018
Risposta di Husniza Husin, il giorno 26 dic 2018
Thanks for the awesome rating! We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear we hit the mark for you. Come back and see us soon. Cheers!

8/10 Buono

Chee Cheang

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
My stay in royal hotel
As I have continue staying in the hotel for all my trip to Penang speak for itself but good to recognise loyal customer
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2018
Risposta di Husniza Husin, il giorno 24 dic 2018
Thanks for the awesome rating! We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear we hit the mark for you. Come back and see us soon. Cheers!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
No lift from parking to lobby
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2018
Risposta di Husniza Husin, il giorno 24 dic 2018
Thanks for the awesome rating! We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear we hit the mark for you. Come back and see us soon. Cheers!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
We requested a quiet room away from the crowds, this was not a problem for the excellant reservations team, as was an airport pick up (even though the contract driver took us to the wrong hotel and attempted checkin). Great room and breakfast. Only complaint is the aircon controller would not raise temp above 19 degrees and the dining room is freezing, far too cold to sit and enjoy breakfast. Thank you to staff and management for a great stay, we will be back.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2018
Risposta di Husniza Husin, il giorno 24 dic 2018
Thanks for the awesome rating! We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear we hit the mark for you. Come back and see us soon. Cheers!

8/10 Buono

Francis

Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Francis Australia
Staff friendly. Quick checked in. Few eat places surrounding.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2018
Risposta di Husniza Husin, il giorno 8 dic 2018
Thanks for the awesome rating! We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear we hit the mark for you. Come back and see us soon. Cheers!

10/10 Eccellente

Nabihah

It was super amazing, i love the room so much. But the service on breakfast at the egg station, the staff was not friendly n kind and it made me a bit disappointed with it.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2018
Risposta di Pierre, il giorno 4 dic 2018
Good day to you. Glad that you had a wonderful stay with us. My sincere apologies for the service random to you was not up to expectation during your breakfast at the restaurant. Thank you for bringing this matter to our attention. I will address this with the team to look into the matter. Looking forward to your return with an improve services.