Scalinata

Recensioni per Park Star Hotel Taksim

3 out of 5
Park Star Hotel Taksim
Dünya Saglik Sokak No :11/13, Istanbul

Recensioni

6,2
Valutazione di 10 - Eccellente. 28 su 272 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 84 su 272 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 73 su 272 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 39 su 272 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 48 su 272 recensioni" "

6,4/10

Pulizia

6,4/10

Personale e servizio

5,6/10

Servizi

5,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

5,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

6/10 Soddisfacente

Marco, Abbiategrasso

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Grazioso albergo a 2/3 min da Piazza Taksim
Albergo senza infamia e senza lode, ottimo per la posizione centrale (2/3 min a piedi per arrivare in Piazza Taksim). Ideale per chi deve solo dormirci. Colazione internazionale. Stanza leggermente piccola.
il numero dei nostri ospiti . Dobbiamo prestare attenzione ai dettagli per voi . Ci sforziamo di servire meglio. Grazie.

8/10 Buono

Semex, Cagliari

Ottima posizione ma stanze piccole
L'hotel è in ottima posizione a 2 min da piazza Taksim e dalla stazione della metro. Le stanze sono molto piccole ma pulite e accoglienti, ottimi i letti e sempre calde. Il personale cordiale e disponibile. Unica pecca la colazione, nessun dolce, niente succhi di frutta ne yogurt, solo salumi, pane e confetture.
Risposta di General Manager, il giorno 10 set 2016
Thank you

6/10 Soddisfacente

Inga, Berlin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Nice
The room was small but clean. The position is great. People very kind!
Risposta di General Manager, il giorno 25 nov 2016
Thank you, for your comment.

8/10 Buono

Limosky, Milano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Vicino a piazza Taksim
come da titolo l'hotel è vicinissimo a piazza Taksim e la Istiklal caddesi, una delle vie più "in" di Istanbul. Dall'hotel si possono raggiungere a piedi Kabatas in 5 minuti (il ritorno, essendo una salita pendente, non lo consiglio), Istiklal caddesi in 5 minuti, la torre di Galata in 20 minuti a piedi e così via. Le stanze sono piccoline ma accoglienti, insomma non per un soggiorno lungo ma per massimo 3 giorni sono confortevoli. I bagni sono veramente piccoli ma hanno tutto il necessario. il personale va a fortuna: può essere veramente gentilissimo come un po' brusco. La colazione è ottima!

8/10 Buono

carniela

Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
ottima posizione, colazione scarsa
Posizione ottima.Camere un pò piccole ma accoglienti. Colazione deludente:non c'erano succhi di frutta e biscotti (la colazione era prettamente salata).La colazione era servita dalle 7.30 alle 10. Alle 10.01 spegnevano i ditributori del caffè ed iniziavano a sparecchiare, se chiedi altro dopo le 10 non ti veniva dato

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Good choice!
Room enough spacious for 2 people; maybe the toilet could be bigger. Very clean room. It was winter and the room was very warm. No noise from outside even if the hotel is few minutes walk from Taksim. Breackfast has a good buffet but with poor choice. Useful free WiFi in room. Good public transport commection.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Hotel dicreto, senza grandi pretese.
Personale disponibile, struttura senza grandi pretese. L'hotel dispone dei servizi essenziali, ma utilili per chi non desidera rimanere in camera o in hotel per lunghi periodi e preferisce muoversi all'esterno per turismo o lavoro. A pochi passi dalla fermata dell'autobus e della metropolitana. A 5 minuti sa Taksim Square. La camera veniva pulita tutti i giorni compresi il cambio degli asciugamani.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
istanbul
the location was perfect...the only weak point was the small room...but at the end of the day it was not a problem since our staying was for holiday and we spent short time in the room.

2/10 Terribile

Fatih

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hallo Zusammen Empfehle das Hotel niemanden fangen wir an das Hotel Stinkt nach Abwasser Kanalisation die Zimmern wurden mit Raumspray eingesprüht damit dann das im ersten Moment richen Soll. Desweiteren Sind die Bettwäschen Feucht und dreckig Matratze voller Schimmel Badezimmer genau so Schimmel beschädigt Spiegelglas beschädigt Föhn Stromkabel beschädigt das Hotel hat keine 3 Sterne sondern -3 habe das Hotel 1 eine Woche gebucht Bekommen jedoch nach einem Tag gezuwunger weise übernachtet. Mitarbeiter bzw der menager richtig unfreundlich versuchte Laut zu werden und zu bedrohen. Wo er sah dass er nicht weiter kommt hatt er Sein Ton geändert. Beschwerde Bei Expedia wurde eingereicht menager teilte mit dass das Hotel nicht uns gefallen hat und hat dabei gelogen. Daraufhin habe Ich mich mitbeteiligt am Telefon und habe dehn Sachverhalt geschildert. Desweiteren Internet kein Empfang. Fernseher ohne Funktion sehr schlechter Empfang. Im kurzen werde Rechtwege einleiten empfehle keinen das Hotel. Bitte fernhalten und Geld sparen.
Soggiorno di 6 notti a novembre 2023

6/10 Soddisfacente

Alagas

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Our bathroom only had one shower door. It was difficult to shower. And the breakfast was verry poor also. I wouldn’t recommend to take breakfast into your reservation. I would advice to eat outside the hotel.
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2023

6/10 Soddisfacente

Gonul

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023

8/10 Buono

Ibrahim

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a maggio 2023

10/10 Eccellente

Gökhan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022

4/10 Scarso

Erkan

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a novembre 2022

6/10 Soddisfacente

Erkan

Soggiorno di 1 notte a novembre 2022

6/10 Soddisfacente

Elizabeth

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 3 notti a novembre 2022

4/10 Scarso

Adem

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Bin endteuch

2/10 Terribile

Henry

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Terrible and dirty
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2022

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Requires a lot of improvements. Not recommended.
Hotel exception st was rather nice, but reluctant to solve issues. Lobby smells bad - feels like something is wrong with sewerage or ventilation. Room was not clean - dusty and sheets had holes. And judging by water paths on the walls - it probably has fungus. When I asked receptionist about shoe cleaning machine - if it works - they were unable to make it work by connecting into socket. I am disappointed with this place. We moved to another hotel right after our reservation finished. I would suggest to hotel owners to pay more attention to the cleanliness of their property as well as motivation of their employees to pay attention to costumer's concerns.
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2022

10/10 Eccellente

Nataliia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2022

2/10 Terribile

Mohyaddin

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2022

4/10 Scarso

Sarah

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Sehr nahe an der Innenstadt und Metrostation. Hotellobby roch zwischendurch immer wieder unangenehm nach Abfluss. Zimmerreinigung war ok. Zimmer sehr klein und man hört alles was auf dem Korridor passiert. Rezeptionisten sind zwar freundlich sind aber auf einen Vorfall nicht wirklich eingegangen.
Soggiorno di 6 notti a ottobre 2022

8/10 Buono

Rana

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Servizi
Perfect location but very small rooms but for the price your paying is good 2 min walk to taxim square
Soggiorno di 3 notti a settembre 2022

2/10 Terribile

Mohamed

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very bad experience
The room is very dirty and the cleaner doesn’t want to clean even when I asked her to do so,and the window without a curtain and I asked them to install one they say they will do but every time I asked them why you didn’t do it they tell me they will do until I checked out they didn’t fixed it the receipt pretended he can’t speak English to ignore the customer
Soggiorno di 2 notti a settembre 2022

2/10 Terribile

Omrani

Soggiorno di 3 notti ad agosto 2022

4/10 Scarso

KEREM

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Oda da ağır sigara kokusu vardı, perdelere klimaya sinmiş. Akşam giriş yaptım odaya şarj aletimi bıraktım ve dışarı çıktım. Gece geri geldiğimde kart odamı açmadı ve şüphelendim.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022

8/10 Buono

Koji

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
The location was so convenient to the tube station and the breakfast is also enough to start a day. I was disappointed to see the room because the door to bathroom was broken and could not be closed (they fixed soon) and water from toilet was leaking (they did not fix).
Soggiorno di 4 notti a luglio 2022

4/10 Scarso

Mehmet

Soggiorno di 5 notti ad agosto 2022

2/10 Terribile

Farzana

Soggiorno di 3 notti a luglio 2022

8/10 Buono

HAKAN

Soggiorno di 2 notti a febbraio 2022
Risposta di Alince, il giorno 21 mar 2022
Sayın Misafirimiz, Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz. Star Hotel taksim, Istanbul'daki ziyaretiniz süresince keyifli vakit geçirdiğinizi ve hizmetlerimizden memnun kaldığınızı öğrendiğime çok memnun oldum. Star Hotel taksim, Istanbul çalışanları olarak, tüm ekibimizin amacı misafirlerimize en üst hizmet kalite standartlarını sunarak memnuniyetlerini sağlamaktır ve bunu gerçekleştirmek için çaba gösteririz. Sizin yorumlarınız ve görüşleriniz, bizim hedeflediğimiz hizmet standartlarını sunabilmemiz adına büyük önem taşıyor. Sizi tekrar Star Hotel Taksim, Istanbul'da ağırlamaktan onur duyarız. Saygılarımla, Otel Müdürü

4/10 Scarso

Pelin

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2022

2/10 Terribile

Rabih El

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Old building, old furniture, very small rooms, small and not clean bathroom, Staff barely smile, and don't speak other languages, The only good thing is the location of the hotel, you just need 2 minutes walk to the bus station.
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2021
Risposta di Alince, il giorno 4 gen 2022
Star Hotel Taksim, Istanbul. I would like to thank you for taking the time to share your comments with us. It is disheartening to know that your experience with us was less than favourable. Please allow me to apologize on behalf of our team for the inconvenience you endured, and assure you that this situation is not indicative of the standards we want to be known for, or strive to provide. Guest feedback is the only true way for us to measure the effectiveness of our service delivery and unfortunately in this case, it has come a poor way for you to remember us. Furthermore, I would like to thank you for permitting us contacting. Rest reassured that we are looking forward to solve this unpleaseant experience with us. Remaining at your disposal, Manager

6/10 Soddisfacente

Ozlem

Viaggio di gruppo
Hotel bevindt zicht op een perfecte locatie maar hotel zelf is niet te doen.
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2021
Risposta di Alince, il giorno 29 dic 2021
Greetings from Star Hotel taksim, Istanbul! I would like to take this opportunity to thank you for your time to share your valuable feedback regarding your recent experience. Please allow me to apologize on behalf of our team for the inconvenience you endured, and assure you that this situation is not indicative of the standards we want to be known for, or strive to provide. We are sorry to hear that your experience has not meet the expectations this time. Please note that I have addressed your points with the relevant department heads and taken measures to ensure that experiences such as these are prevented in the future. Please do not hesitate to contact me directly in order that I may personally assist you with any of your reservation needs and ensure you a flawless visit. Looking forward to the pleasure of welcoming you back to Star Hotel taksim, Istanbul, Yours Sincerely,

6/10 Soddisfacente

Hasan Hüseyin

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Sauberkeit schlecht Lager war gut
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2021
Risposta di Alince Mr,, il giorno 17 dic 2021
Greetings from Star Hotel Taksim, Istanbul! I would like to take this opportunity to thank you for your time to share your valuable feedback regarding your recent experience. Please allow me to apologize on behalf of our team for the inconvenience you endured, and assure you that this situation is not indicative of the standards we want to be known for, or strive to provide. We are sorry to hear that your experience has not meet the expectations this time. Please note that I have addressed your points with the relevant department heads and taken measures to ensure that experiences such as these are prevented in the future. Please do not hesitate to contact me directly in order that I may personally assist you with any of your reservation needs and ensure you a flawless visit. Looking forward to the pleasure of welcoming you back to Star hotel Taksim, Istanbul, Yours Sincerely,

10/10 Eccellente

Constantin

Soggiorno di 4 notti a novembre 2021
Risposta di Alince, il giorno 23 nov 2021
Dear our guest, Thank you very much for a very wonderful review. Indeed, we also think that our hotel is such an amazing beauty and if one takes the time to walk around to discover the amazing details, then, Star Hotel taksim it is a true modern Butic Hotel. I am so glad to know that you enjoyed your days with us! We are looking forward for having you back and I thank you once more for your support. All the very best,

8/10 Buono

Eren

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a novembre 2021
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 10 nov 2021
Star Hotel Taksim, İstanbul'daki konaklamanızla ilgili yorumlarınız için teşekkür ederim. Misafir geri bildirimi, hizmet sunumumuzun etkinliğini ölçmenin tek gerçek yoludur. Nazik sözlerinizi meslektaşlarımıza ileteceğimden emin olabilirsiniz. Umarım çok uzak olmayan bir gelecekte sizi tekrar Star Hotel taksim Bosphorus, İstanbul'da ağırlayabiliriz.

2/10 Terribile

Suhib

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Worst experience ever
The worst experience i ever had in my life, stains and shredded blankets bad smell with no parking lots also the staff were very terrible.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2021
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 8 nov 2021
Dear our guest, Greetings from Star Hotel taksim, Istanbul. We are very sorry to hear that your accommodation experience has not meet the expectations this time. We hope that you will give us another opportunity in the future. Please do not hesitate to contact me directly in order that I may personally assist you with any of your reservation needs and ensure you a flawless visit.

2/10 Terribile

Arman

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2021
Risposta di Hotel Guest Service Manager, il giorno 8 nov 2021
Dear our guest, Greetings from Star Hotel Taksim, Istanbul! I would like to take this opportunity to thank you for your time to share your valuable feedback regarding your recent experience. Please allow me to apologize on behalf of our team for the inconvenience you endured, and assure you that this situation is not indicative of the standards we want to be known for, or strive to provide. We are sorry to hear that your experience has not meet the expectations this time. Please note that I have addressed your points with the relevant department heads and taken measures to ensure that experiences such as these are prevented in the future. Please do not hesitate to contact me directly in order that I may personally assist you with any of your reservation needs and ensure you a flawless visit. Looking forward to the pleasure of welcoming you back to Star Hotel taksim, Istanbul, Yours Sincerely, Mr, Alince

4/10 Scarso

Saban

Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a settembre 2021

6/10 Soddisfacente

Mohamed sohil

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Was acceptable
Soggiorno di 6 notti ad agosto 2021

2/10 Terribile

Atakan

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ma reservation a été annulé par l’hotel ! Je ne sais pas la raison. Je n’ai même pas eu de mai d’annulation. J’ai du chercher un nouvel hotel
Soggiorno di 3 notti a luglio 2021

4/10 Scarso

Tarik

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a luglio 2021
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 19 ago 2021
Dear our guest, Greetings from Star Hotel taksim, Istanbul! I would like to take this opportunity to thank you for your time to share your valuable feedback regarding your recent experience. Please allow me to apologize on behalf of our team for the inconvenience you endured, and assure you that this situation is not indicative of the standards we want to be known for, or strive to provide. We are sorry to hear that your experience has not meet the expectations this time. Please note that I have addressed your points with the relevant department heads and taken measures to ensure that experiences such as these are prevented in the future. Please do not hesitate to contact me directly in order that I may personally assist you with any of your reservation needs and ensure you a flawless visit. Looking forward to the pleasure of welcoming you back to Star Hotel taksim, Istanbul, Yours Sincerely, Hotel manager

10/10 Eccellente

Ali

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Star taksim otel bölgedeki 1 numara otel
Kaliteli hizmet ekibi ile misafirlerini en iyi şekilde ağırlıyor ve uğurluyor kalitede hizmete ve temizlikte ön plândalar kahvaltısı güzel zengin ayrıca ön buradan ali bey çok yardınseve misfirelerini güler yüzlü karşılıyor Ve konumu taksime beşiktaşa çok yakın şahsım adıma göştermiş oldunuz ilgi ve alakaya teşekkür ederim hep başarılı projelere hayatta olun dualarımız desteklerimiz sizlerle iyi çalışmalar saygılar sevgiler berke ali karamustafao
Soggiorno di 2 notti a giugno 2021
Risposta di Hotel Guest Service Manager, il giorno 13 lug 2021
Merhabalar değerli misafirimiz, Yorumlarınız için yürekten teşekkür ederim. Çalışma arkadaşlarım da yorumunuzu okuduklarında çok ama çok sevinecekler. Sizlerin memnuniyeti bizler için en büyük ödül. Tekrar Star Hotel Taksim, Istanbul'da sizleri tekrar ağırlamak dileğiyle, Sağlık ve sevgiyle kalın. A.INCE

2/10 Terribile

Majid

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2021
Risposta di Hotel Guest Service Manager, il giorno 9 giu 2021
Thank you for taking the time to share your feedback following your recent experience with us. Every single experience and opinion from our esteemed guests is very important to us. I was very sorry to read that you were not happy during your stay with us. Your contructive comments were duly noted in order to take necessary steps to avoid a similar inconveniences in the future. I sincerely hope that you give us another chance and be our guest again. We are looking forward to welcome you back soon. Kind regards, Hotel Guest Service Manager

2/10 Terribile

Merve

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a marzo 2021

8/10 Buono

Rachel

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Reat value for money
For the price of this place you cant complain it is cheap and right on top of taksim square There is nothing wrong with this little place if you bear that in mind
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2020
Risposta di Hotel Manager, il giorno 30 dic 2020
Dear Valuable Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Star Hotel. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team members. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Star Hotel Taksim.

2/10 Terribile

Abdelghani

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 7 notti a novembre 2020
Risposta di Hotel Manager, il giorno 30 dic 2020
Dear Valued Guest, First of all we would like to thank you very much for taking the time to share your Star Hotel experience. We will share your valuable comments (positives and negatives) with our team members and we assure you intensive training programmes will be added to yearly training plan. Also, we are thankful for bringing the issues to our attention as letting us improve our service quality, necessary preventive and corrective actions will be taken as soon as possible. Best regards, Star Hotel / Taksim

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi
Le petit déjeuner est terrible, plus d'effort svp
Soggiorno di 7 notti a febbraio 2020
Risposta di Alince, il giorno 16 mar 2020
C’était un plaisir de vous accueillir au Star Hotel Taksim Istanbul. Je viens de prendre connaissance de votre commentaire et je vous remercie d'avoir pris le temps de nous écrire. Je suis ravi de lire que vous avez passé un excellent moment en notre compagnie et que vous avez été séduite par la qualité de votre séjour. Soyez assurée que nous avons déjà transmis votre satisfaction à nos équipes. Dans l'attente de vous recevoir de nouveau parmi nous, je vous souhaite une très belle semaine. Sincèrement,

10/10 Eccellente

Imad

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2020
Risposta di Alince, il giorno 6 mar 2020
Hello from Star Hotel Taksim! Thank you for taking the time to write such a glowing review following your stay with us. I am glad that Star Hotel where there to take care of you and I am delighted to know that all our colleagues have shared our well known Star Hotel Taksim and Turkish hospitality with you. Nice reviews are the best applause we can get for our work and we are grateful for each and everyone. We look forward to the opportunity of welcoming you back again sometime soon! All the very best. Ali