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Valutazione di 10 - Eccellente. 28 su 272 recensioni" "
10 - Eccellente
28
Valutazione di 8 - Buono. 84 su 272 recensioni" "
8 - Buono
84
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6 - Soddisfacente
73
Valutazione di 4 - Scarso. 39 su 272 recensioni" "
4 - Scarso
39
Valutazione di 2 - Terribile. 48 su 272 recensioni" "
2 - Terribile
48
6,4/10
Pulizia
6,4/10
Personale e servizio
5,6/10
Servizi
5,8/10
Condizioni e dotazioni della struttura
5,8/10
Ecosostenibilità
Recensioni
6/10 Soddisfacente
Marco, Abbiategrasso
14 feb 2014
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Grazioso albergo a 2/3 min da Piazza Taksim
Albergo senza infamia e senza lode, ottimo per la posizione centrale (2/3 min a piedi per arrivare in Piazza Taksim). Ideale per chi deve solo dormirci. Colazione internazionale. Stanza leggermente piccola.
Marco
il numero dei nostri ospiti .
Dobbiamo prestare attenzione ai dettagli per voi .
Ci sforziamo di servire meglio.
Grazie.
8/10 Buono
Semex, Cagliari
31 gen 2014
Ottima posizione ma stanze piccole
L'hotel è in ottima posizione a 2 min da piazza Taksim e dalla stazione della metro. Le stanze sono molto piccole ma pulite e accoglienti, ottimi i letti e sempre calde. Il personale cordiale e disponibile. Unica pecca la colazione, nessun dolce, niente succhi di frutta ne yogurt, solo salumi, pane e confetture.
Semex
Risposta di General Manager, il giorno 10 set 2016
Thank you
6/10 Soddisfacente
Inga, Berlin
31 dic 2013
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Nice
The room was small but clean. The position is great. People very kind!
Inga
Risposta di General Manager, il giorno 25 nov 2016
Thank you, for your comment.
8/10 Buono
Limosky, Milano
26 lug 2013
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Vicino a piazza Taksim
come da titolo l'hotel è vicinissimo a piazza Taksim e la Istiklal caddesi, una delle vie più "in" di Istanbul. Dall'hotel si possono raggiungere a piedi Kabatas in 5 minuti (il ritorno, essendo una salita pendente, non lo consiglio), Istiklal caddesi in 5 minuti, la torre di Galata in 20 minuti a piedi e così via. Le stanze sono piccoline ma accoglienti, insomma non per un soggiorno lungo ma per massimo 3 giorni sono confortevoli. I bagni sono veramente piccoli ma hanno tutto il necessario. il personale va a fortuna: può essere veramente gentilissimo come un po' brusco. La colazione è ottima!
Limosky
8/10 Buono
carniela
15 apr 2013
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
carniela
6/10 Soddisfacente
Viaggiatore verificato
23 mar 2013
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
ottima posizione, colazione scarsa
Posizione ottima.Camere un pò piccole ma accoglienti.
Colazione deludente:non c'erano succhi di frutta e biscotti (la colazione era prettamente salata).La colazione era servita dalle 7.30 alle 10. Alle 10.01 spegnevano i ditributori del caffè ed iniziavano a sparecchiare, se chiedi altro dopo le 10 non ti veniva dato
Viaggiatore verificato
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
13 gen 2013
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Good choice!
Room enough spacious for 2 people; maybe the toilet could be bigger. Very clean room. It was winter and the room was very warm. No noise from outside even if the hotel is few minutes walk from Taksim. Breackfast has a good buffet but with poor choice. Useful free WiFi in room. Good public transport commection.
Viaggiatore verificato
6/10 Soddisfacente
Viaggiatore verificato
13 feb 2012
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Hotel dicreto, senza grandi pretese.
Personale disponibile, struttura senza grandi pretese.
L'hotel dispone dei servizi essenziali, ma utilili per chi non desidera rimanere in camera o in hotel per lunghi periodi e preferisce muoversi all'esterno per turismo o lavoro.
A pochi passi dalla fermata dell'autobus e della metropolitana.
A 5 minuti sa Taksim Square.
La camera veniva pulita tutti i giorni compresi il cambio degli asciugamani.
Viaggiatore verificato
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
4 gen 2012
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
istanbul
the location was perfect...the only weak point was the small room...but at the end of the day it was not a problem since our staying was for holiday and we spent short time in the room.
Viaggiatore verificato
2/10 Terribile
Fatih
Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
14 nov 2023
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hallo Zusammen
Empfehle das Hotel niemanden fangen wir an das Hotel Stinkt nach Abwasser Kanalisation die Zimmern wurden mit Raumspray eingesprüht damit dann das im ersten Moment richen Soll.
Desweiteren Sind die Bettwäschen Feucht und dreckig Matratze voller Schimmel Badezimmer genau so Schimmel beschädigt Spiegelglas beschädigt Föhn Stromkabel beschädigt das Hotel hat keine 3 Sterne sondern -3 habe das Hotel 1 eine Woche gebucht Bekommen jedoch nach einem Tag gezuwunger weise übernachtet.
Mitarbeiter bzw der menager richtig unfreundlich versuchte Laut zu werden und zu bedrohen.
Wo er sah dass er nicht weiter kommt hatt er Sein Ton geändert.
Beschwerde Bei Expedia wurde eingereicht menager teilte mit dass das Hotel nicht uns gefallen hat und hat dabei gelogen.
Daraufhin habe Ich mich mitbeteiligt am Telefon und habe dehn Sachverhalt geschildert.
Desweiteren Internet kein Empfang.
Fernseher ohne Funktion sehr schlechter Empfang.
Im kurzen werde Rechtwege einleiten empfehle keinen das Hotel.
Bitte fernhalten und Geld sparen.
Fatih
Soggiorno di 6 notti a novembre 2023
6/10 Soddisfacente
Alagas
Viaggio con la famiglia
29 ott 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Our bathroom only had one shower door. It was difficult to shower.
And the breakfast was verry poor also. I wouldn’t recommend to take breakfast into your reservation. I would advice to eat outside the hotel.
Alagas
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2023
6/10 Soddisfacente
Gonul
12 set 2023
Gonul
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
8/10 Buono
Ibrahim
Viaggio con la famiglia
23 mag 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ibrahim
Soggiorno di 3 notti a maggio 2023
10/10 Eccellente
Gökhan
7 gen 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Gökhan
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
4/10 Scarso
Erkan
30 nov 2022
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Erkan
Soggiorno di 3 notti a novembre 2022
6/10 Soddisfacente
Erkan
30 nov 2022
Erkan
Soggiorno di 1 notte a novembre 2022
6/10 Soddisfacente
Elizabeth
12 nov 2022
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Elizabeth
Soggiorno di 3 notti a novembre 2022
4/10 Scarso
Adem
6 nov 2022
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Bin endteuch
Adem
2/10 Terribile
Henry
Viaggio di coppia
25 ott 2022
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Terrible and dirty
Henry
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2022
4/10 Scarso
Viaggiatore verificato
Viaggio con la famiglia
22 ott 2022
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Requires a lot of improvements. Not recommended.
Hotel exception st was rather nice, but reluctant to solve issues. Lobby smells bad - feels like something is wrong with sewerage or ventilation. Room was not clean - dusty and sheets had holes.
And judging by water paths on the walls - it probably has fungus. When I asked receptionist about shoe cleaning machine - if it works - they were unable to make it work by connecting into socket.
I am disappointed with this place. We moved to another hotel right after our reservation finished. I would suggest to hotel owners to pay more attention to the cleanliness of their property as well as motivation of their employees to pay attention to costumer's concerns.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2022
10/10 Eccellente
Nataliia
13 ott 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nataliia
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2022
2/10 Terribile
Mohyaddin
11 ott 2022
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Mohyaddin
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2022
4/10 Scarso
Sarah
Viaggio di coppia
8 ott 2022
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Sehr nahe an der Innenstadt und Metrostation. Hotellobby roch zwischendurch immer wieder unangenehm nach Abfluss. Zimmerreinigung war ok. Zimmer sehr klein und man hört alles was auf dem Korridor passiert. Rezeptionisten sind zwar freundlich sind aber auf einen Vorfall nicht wirklich eingegangen.
Sarah
Soggiorno di 6 notti a ottobre 2022
8/10 Buono
Rana
Viaggio con la famiglia
2 ott 2022
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Servizi
Perfect location but very small rooms but for the price your paying is good 2 min walk to taxim square
Rana
Soggiorno di 3 notti a settembre 2022
2/10 Terribile
Mohamed
Viaggio con la famiglia
28 set 2022
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very bad experience
The room is very dirty and the cleaner doesn’t want to clean even when I asked her to do so,and the window without a curtain and I asked them to install one they say they will do but every time I asked them why you didn’t do it they tell me they will do until I checked out they didn’t fixed it the receipt pretended he can’t speak English to ignore the customer
Mohamed
Soggiorno di 2 notti a settembre 2022
2/10 Terribile
Omrani
25 ago 2022
Omrani
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2022
4/10 Scarso
KEREM
21 ago 2022
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Oda da ağır sigara kokusu vardı, perdelere klimaya sinmiş. Akşam giriş yaptım odaya şarj aletimi bıraktım ve dışarı çıktım. Gece geri geldiğimde kart odamı açmadı ve şüphelendim.
KEREM
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
8/10 Buono
Koji
13 ago 2022
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
The location was so convenient to the tube station and the breakfast is also enough to start a day.
I was disappointed to see the room because the door to bathroom was broken and could not be closed (they fixed soon) and water from toilet was leaking (they did not fix).
Koji
Soggiorno di 4 notti a luglio 2022
4/10 Scarso
Mehmet
10 ago 2022
Mehmet
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2022
2/10 Terribile
Farzana
27 lug 2022
Farzana
Soggiorno di 3 notti a luglio 2022
8/10 Buono
HAKAN
27 feb 2022
HAKAN
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2022
Risposta di Alince, il giorno 21 mar 2022
Sayın Misafirimiz,
Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz.
Star Hotel taksim, Istanbul'daki ziyaretiniz süresince keyifli vakit geçirdiğinizi ve hizmetlerimizden memnun kaldığınızı öğrendiğime çok memnun oldum.
Star Hotel taksim, Istanbul çalışanları olarak, tüm ekibimizin amacı misafirlerimize en üst hizmet kalite standartlarını sunarak memnuniyetlerini sağlamaktır ve bunu gerçekleştirmek için çaba gösteririz.
Sizin yorumlarınız ve görüşleriniz, bizim hedeflediğimiz hizmet standartlarını sunabilmemiz adına büyük önem taşıyor.
Sizi tekrar Star Hotel Taksim, Istanbul'da ağırlamaktan onur duyarız.
Saygılarımla,
Otel Müdürü
4/10 Scarso
Pelin
16 gen 2022
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
Pelin
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2022
2/10 Terribile
Rabih El
3 gen 2022
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Old building, old furniture, very small rooms, small and not clean bathroom,
Staff barely smile, and don't speak other languages,
The only good thing is the location of the hotel, you just need 2 minutes walk to the bus station.
Rabih El
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2021
Risposta di Alince, il giorno 4 gen 2022
Star Hotel Taksim, Istanbul.
I would like to thank you for taking the time to share your comments with us. It is disheartening to know that your experience with us was less than favourable.
Please allow me to apologize on behalf of our team for the inconvenience you endured, and assure you that this situation is not indicative of the standards we want to be known for, or strive to provide.
Guest feedback is the only true way for us to measure the effectiveness of our service delivery and unfortunately in this case, it has come a poor way for you to remember us.
Furthermore, I would like to thank you for permitting us contacting. Rest reassured that we are looking forward to solve this unpleaseant experience with us.
Remaining at your disposal,
Manager
6/10 Soddisfacente
Ozlem
Viaggio di gruppo
29 dic 2021
Hotel bevindt zicht op een perfecte locatie maar hotel zelf is niet te doen.
Ozlem
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2021
Risposta di Alince, il giorno 29 dic 2021
Greetings from Star Hotel taksim, Istanbul!
I would like to take this opportunity to thank you for your time to share your valuable feedback regarding your recent experience.
Please allow me to apologize on behalf of our team for the inconvenience you endured, and assure you that this situation is not indicative of the standards we want to be known for, or strive to provide. We are sorry to hear that your experience has not meet the expectations this time.
Please note that I have addressed your points with the relevant department heads and taken measures to ensure that experiences such as these are prevented in the future.
Please do not hesitate to contact me directly in order that I may personally assist you with any of your reservation needs and ensure you a flawless visit.
Looking forward to the pleasure of welcoming you back to Star Hotel taksim, Istanbul,
Yours Sincerely,
6/10 Soddisfacente
Hasan Hüseyin
14 dic 2021
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Sauberkeit schlecht
Lager war gut
Hasan Hüseyin
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2021
Risposta di Alince Mr,, il giorno 17 dic 2021
Greetings from Star Hotel Taksim, Istanbul!
I would like to take this opportunity to thank you for your time to share your valuable feedback regarding your recent experience.
Please allow me to apologize on behalf of our team for the inconvenience you endured, and assure you that this situation is not indicative of the standards we want to be known for, or strive to provide. We are sorry to hear that your experience has not meet the expectations this time.
Please note that I have addressed your points with the relevant department heads and taken measures to ensure that experiences such as these are prevented in the future.
Please do not hesitate to contact me directly in order that I may personally assist you with any of your reservation needs and ensure you a flawless visit.
Looking forward to the pleasure of welcoming you back to Star hotel Taksim, Istanbul,
Yours Sincerely,
10/10 Eccellente
Constantin
19 nov 2021
Constantin
Soggiorno di 4 notti a novembre 2021
Risposta di Alince, il giorno 23 nov 2021
Dear our guest,
Thank you very much for a very wonderful review. Indeed, we also think that our hotel is such an amazing beauty and if one takes the time to walk around to discover the amazing details, then, Star Hotel taksim it is a true modern Butic Hotel. I am so glad to know that you enjoyed your days with us!
We are looking forward for having you back and I thank you once more for your support.
All the very best,
8/10 Buono
Eren
Viaggio di lavoro
8 nov 2021
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Eren
Soggiorno di 2 notti a novembre 2021
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 10 nov 2021
Star Hotel Taksim, İstanbul'daki konaklamanızla ilgili yorumlarınız için teşekkür ederim. Misafir geri bildirimi, hizmet sunumumuzun etkinliğini ölçmenin tek gerçek yoludur.
Nazik sözlerinizi meslektaşlarımıza ileteceğimden emin olabilirsiniz. Umarım çok uzak olmayan bir gelecekte sizi tekrar Star Hotel taksim Bosphorus, İstanbul'da ağırlayabiliriz.
2/10 Terribile
Suhib
Viaggio di gruppo
25 ott 2021
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Worst experience ever
The worst experience i ever had in my life, stains and shredded blankets bad smell with no parking lots also the staff were very terrible.
Suhib
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2021
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 8 nov 2021
Dear our guest,
Greetings from Star Hotel taksim, Istanbul.
We are very sorry to hear that your accommodation experience has not meet the expectations this time.
We hope that you will give us another opportunity in the future.
Please do not hesitate to contact me directly in order that I may personally assist you with any of your reservation needs and ensure you a flawless visit.
2/10 Terribile
Arman
19 ott 2021
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Arman
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2021
Risposta di Hotel Guest Service Manager, il giorno 8 nov 2021
Dear our guest,
Greetings from Star Hotel Taksim, Istanbul!
I would like to take this opportunity to thank you for your time to share your valuable feedback regarding your recent experience.
Please allow me to apologize on behalf of our team for the inconvenience you endured, and assure you that this situation is not indicative of the standards we want to be known for, or strive to provide. We are sorry to hear that your experience has not meet the expectations this time.
Please note that I have addressed your points with the relevant department heads and taken measures to ensure that experiences such as these are prevented in the future.
Please do not hesitate to contact me directly in order that I may personally assist you with any of your reservation needs and ensure you a flawless visit.
Looking forward to the pleasure of welcoming you back to Star Hotel taksim, Istanbul,
Yours Sincerely,
Mr, Alince
4/10 Scarso
Saban
1 ott 2021
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Saban
Soggiorno di 3 notti a settembre 2021
6/10 Soddisfacente
Mohamed sohil
Viaggio di lavoro
29 ago 2021
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Was acceptable
Mohamed sohil
Soggiorno di 6 notti ad agosto 2021
2/10 Terribile
Atakan
Viaggio con la famiglia
30 lug 2021
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ma reservation a été annulé par l’hotel ! Je ne sais pas la raison. Je n’ai même pas eu de mai d’annulation.
J’ai du chercher un nouvel hotel
Atakan
Soggiorno di 3 notti a luglio 2021
4/10 Scarso
Tarik
25 lug 2021
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Tarik
Soggiorno di 1 notte a luglio 2021
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 19 ago 2021
Dear our guest,
Greetings from Star Hotel taksim, Istanbul!
I would like to take this opportunity to thank you for your time to share your valuable feedback regarding your recent experience.
Please allow me to apologize on behalf of our team for the inconvenience you endured, and assure you that this situation is not indicative of the standards we want to be known for, or strive to provide. We are sorry to hear that your experience has not meet the expectations this time.
Please note that I have addressed your points with the relevant department heads and taken measures to ensure that experiences such as these are prevented in the future.
Please do not hesitate to contact me directly in order that I may personally assist you with any of your reservation needs and ensure you a flawless visit.
Looking forward to the pleasure of welcoming you back to Star Hotel taksim, Istanbul,
Yours Sincerely,
Hotel manager
10/10 Eccellente
Ali
Viaggio di lavoro
26 giu 2021
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Star taksim otel bölgedeki 1 numara otel
Kaliteli hizmet ekibi ile misafirlerini en iyi şekilde ağırlıyor ve uğurluyor kalitede hizmete ve temizlikte ön plândalar kahvaltısı güzel zengin ayrıca ön buradan ali bey çok yardınseve misfirelerini güler yüzlü karşılıyor
Ve konumu taksime beşiktaşa çok yakın şahsım adıma göştermiş oldunuz ilgi ve alakaya teşekkür ederim hep başarılı projelere hayatta olun dualarımız desteklerimiz sizlerle iyi çalışmalar saygılar sevgiler berke ali karamustafao
Ali
Soggiorno di 2 notti a giugno 2021
Risposta di Hotel Guest Service Manager, il giorno 13 lug 2021
Merhabalar değerli misafirimiz, Yorumlarınız için yürekten teşekkür ederim. Çalışma arkadaşlarım da yorumunuzu okuduklarında çok ama çok sevinecekler. Sizlerin memnuniyeti bizler için en büyük ödül. Tekrar Star Hotel Taksim, Istanbul'da sizleri tekrar ağırlamak dileğiyle, Sağlık ve sevgiyle kalın. A.INCE
2/10 Terribile
Majid
24 apr 2021
Majid
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2021
Risposta di Hotel Guest Service Manager, il giorno 9 giu 2021
Thank you for taking the time to share your feedback following your recent experience with us. Every single experience and opinion from our esteemed guests is very important to us. I was very sorry to read that you were not happy during your stay with us. Your contructive comments were duly noted in order to take necessary steps to avoid a similar inconveniences in the future.
I sincerely hope that you give us another chance and be our guest again.
We are looking forward to welcome you back soon.
Kind regards,
Hotel Guest Service Manager
2/10 Terribile
Merve
Viaggio con la famiglia
3 apr 2021
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Merve
Soggiorno di 3 notti a marzo 2021
8/10 Buono
Rachel
25 dic 2020
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Reat value for money
For the price of this place you cant complain it is cheap and right on top of taksim square
There is nothing wrong with this little place if you bear that in mind
Rachel
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2020
Risposta di Hotel Manager, il giorno 30 dic 2020
Dear Valuable Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Star Hotel. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team members. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Star Hotel Taksim.
2/10 Terribile
Abdelghani
Viaggio di gruppo
10 dic 2020
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Abdelghani
Soggiorno di 7 notti a novembre 2020
Risposta di Hotel Manager, il giorno 30 dic 2020
Dear Valued Guest, First of all we would like to thank you very much for taking the time to share your Star Hotel experience. We will share your valuable comments (positives and negatives) with our team members and we assure you intensive training programmes will be added to yearly training plan. Also, we are thankful for bringing the issues to our attention as letting us improve our service quality, necessary preventive and corrective actions will be taken as soon as possible. Best regards, Star Hotel / Taksim
6/10 Soddisfacente
Viaggiatore verificato
Viaggio di gruppo
10 mar 2020
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi
Le petit déjeuner est terrible, plus d'effort svp
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 7 notti a febbraio 2020
Risposta di Alince, il giorno 16 mar 2020
C’était un plaisir de vous accueillir au Star Hotel Taksim Istanbul.
Je viens de prendre connaissance de votre commentaire et je vous remercie d'avoir pris le temps de nous écrire.
Je suis ravi de lire que vous avez passé un excellent moment en notre compagnie et que vous avez été séduite par la qualité de votre séjour. Soyez assurée que nous avons déjà transmis votre satisfaction à nos équipes.
Dans l'attente de vous recevoir de nouveau parmi nous, je vous souhaite une très belle semaine.
Sincèrement,
10/10 Eccellente
Imad
Viaggio di gruppo
27 feb 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Imad
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2020
Risposta di Alince, il giorno 6 mar 2020
Hello from Star Hotel Taksim!
Thank you for taking the time to write such a glowing review following your stay with us.
I am glad that Star Hotel where there to take care of you and I am delighted to know that all our colleagues have shared our well known Star Hotel Taksim and Turkish hospitality with you.
Nice reviews are the best applause we can get for our work and we are grateful for each and everyone. We look forward to the opportunity of welcoming you back again sometime soon!
All the very best. Ali