Esterni

Recensioni per Suburban Studios Jackson North

2 out of 5
Suburban Studios Jackson North
572 Beasley Rd, Jackson, MS

Recensioni

6,8
Valutazione di 10 - Eccellente. 136 su 496 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 129 su 496 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 81 su 496 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 72 su 496 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 78 su 496 recensioni" "

7,0/10

Pulizia

7,6/10

Personale e servizio

6,2/10

Servizi

7,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

5,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

2/10 Terribile

Angela

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The room wasn't clean especially the bathtub it was very scummy, the carpet was dirty and the hear didn't work. I've stayed at this property before and was very clean, and also, I didn't feel safe their people walking in and out the building all during the night, they kept the door prop open. Also, my building smelled of marijuana the entire time I stayed! I was so uncomfortable there i left two days early! I will never stay there again, and it wasn't called extended stay america there was a name change.
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024

8/10 Buono

JaAnthony

Mi è piaciuto: Comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024

4/10 Scarso

Joseph

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi
The Expedia listing did not accurately reflect the property. No amenities to include no breakfast/coffee and no internet. Description doesn't mention the additional charge for "any" housekeeping. Smoke detector in the room wasn't even connected. The only positive parts were is was relatively clean and the staff was nice, when available. There is no front desk support between 11pm and 7am.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023

2/10 Terribile

Kasakia

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023

2/10 Terribile

Vichyla

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Pictures worth a thousand words?
I wouldn’t really consider this a stay. This facility needs to be REMOVED from Hotels as a place to stay. The pictures and description online were DECEIVING! Upon arrival I understand EVERYONE needs somewhere to live or either stay if visiting from out of town but this place looked UNSAFE on the outside and inside! Once my husband and I got on the suspect looking elevator to the 3rd flr and entered the room the toilet did NOT flush and the air conditioner did NOT get cold! We immediately went back to the office to demand a refund!
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023

8/10 Buono

Keisha

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Other than the Wi-Fi issues, I had a good stay.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

10/10 Eccellente

Patrick

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
This is a really good and nice hotel and I’ll love my stay here..
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

2/10 Terribile

Kaylin

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023

2/10 Terribile

Velma

Soggiorno di 1 notte a giugno 2023

2/10 Terribile

Tom

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Property closed for no power. No help from staff and no notification from Expedia
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023

2/10 Terribile

Jalece

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Place lights was out and I couldn’t stay
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023

2/10 Terribile

Ryan

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Why accept a booking if you have no power?
I booked a suit. Made it to the hotel. Hotel had no power or anyone at the front desk. Reached out to Hotels.com for a refund and I still haven’t received it. I am not happy at all.
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023

2/10 Terribile

Cantresia

Soggiorno di 1 notte a giugno 2023

2/10 Terribile

Jeffery

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia
No fault of their own, I never got the opportunity to check in because of bad weather the light was out. I’ll have to get a refund.😞
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023

8/10 Buono

Laura

Viaggio con animali domestici
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Staff was nice. Room was clean. I felt safe. Can’t ask for more with the price.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2023

4/10 Scarso

Dorice

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
They tried to put me in a room i didn't pay for
Risposta di Hotel Management, il giorno 29 nov 2022
Dear Dorice, thank you for evaluating your stay with us. You must be completely satisfied, and we are very sorry for any mix-up with your reservation. We will look into the matter to see what went wrong and work harder so your next visit is outstanding. Thank you again.Sincerely,Hotel Management

2/10 Terribile

Shannon

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Worst place I’ve ever stayed.
This property is nasty. Our “non smoking “ room was awful. It smelled like smoke and my allergies were horrible. It is in a really bad part of town and there was screaming/fighting all night in the other rooms. They charged my card for a $100 deposit for damage and the charges showed up more than $100 for it and more than I paid for this nasty place. The floors were sticky and there wa blood on the bathroom door. I would not have stayed here if I could have found a hotel wi a reasonably close area. We did not feel safe one minute of this stay and they gouged us on the price. DONT. BOOK. THIS.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2022
Risposta di Hotel Management, il giorno 24 ott 2022
Dear Shanon, we regret that we did not meet your expectations. Thank you for sharing your feedback about your recent stay. We have shared your concerns with our housekeeping team to do a deep cleaning of our property to keep it clean and fresh for our guests to experience a comfortable stay. Also, please reach out to us at the hotel to review the charges and assist you further. We hope to hear from you soon.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Serena

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I had a great stay
Soggiorno di 5 notti a maggio 2022
Risposta di Hotel Management, il giorno 16 giu 2022
Serena, thank you for rating your stay at Extended Stay America. Nothing is more important than your satisfaction, so we are delighted you gave us a perfect score. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon. Sincerely, Hotel Management

10/10 Eccellente

Tammiela

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2022

2/10 Terribile

Gabrielle Joanna

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Do not stay here. It’s was not clean among many other things. I’m not sure how this place is still able to be open to the public.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2022
Risposta di Hotel Management  , il giorno 23 mar 2022
Gabrielle, on behalf of our entire team, please accept our sincerest apologies for our hotel not meeting your expectations. We do not take these concerns lightly, especially with the cleanliness of our hotel, as this is an essential priority. We will address this matter with our housekeeping associates to ensure that it does not happen again. We hope you will consider giving us another opportunity to host you in the future and to welcome you back again soon. Sincerely, Hotel Management

10/10 Eccellente

Eleshia

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a marzo 2022

10/10 Eccellente

Nicholas

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2022

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Comfort della camera
The oven was filthy but the room was nice.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2021
Risposta di Hotel Management, il giorno 21 dic 2021
Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad to see from your rating that you had a pleasant stay overall. However, we apologize for the cleanliness oversights you encountered. We will review this with our housekeeping team and take steps to ensure we are more diligent going forward. We hope you will reconsider a future stay as we would welcome the opportunity to regain your trust. Sincerely, Hotel Management

10/10 Eccellente

Nora

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The staff was most accommodating and very pleasant. Jessica, Thomas and staff made you feel right at home. Check in/check out was quick and smooth.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2021
Risposta di Hotel Management, il giorno 11 dic 2021
Nora, thank you for your heartwarming words; we sincerely appreciate the wonderful review! We will enjoy sharing your compliments with Jessica, Thomas, and the rest of our team. It will surely put a smile on their faces! We look forward to your next stay at Extended Stay America. Thank you again. Sincerely, Hotel Management

10/10 Eccellente

Kimberly

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Friendly an nice service
Soggiorno di 28 notti a luglio 2021
Risposta di Hotel Management, il giorno 16 set 2021
Kimberly, thank you for the glowing review of Extended Stay America. We strive to provide our guests with thoughtful hospitality and attentive service; therefore, we are pleased to read your generous compliments. On behalf of everyone here, we look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Hotel Management

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice room, clean. A/C nice and quite!!!
Soggiorno di 2 notti a luglio 2021
Risposta di Hotel Management, il giorno 31 lug 2021
Thank you for selecting Extended Stay America and sharing your review. It is a pleasure to know your immaculate suite made for a relaxing and quiet stay. Your gracious rating is highly appreciated, and we look forward to serving you again. Sincerely, Hotel Management

2/10 Terribile

Josie

Soggiorno di 1 notte a luglio 2021

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
I didnt not stay the whole time i checked in and then checked right back out. My daughter got bit up by something and the place was hood and scary. Not in a good area. I wish i would have known i would have never spent my money on that place
Soggiorno di 4 notti a luglio 2021
Risposta di Hotel Management, il giorno 28 lug 2021
Thank you for your review. We are disappointed to read that we did not meet your expectations, and we are truly sorry your stay was anything less than exceptional. We hope you will consider giving us another chance to prove we are up to the task of delivering excellent service and accommodations. Sincerely, Hotel Management

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a luglio 2021
Risposta di Hotel Management, il giorno 20 ago 2021
Thank you for your review. We are sorry for the cleanliness issue you encountered and regret the inconvenience caused. Your feedback has been discussed with our housekeeping team to ensure we are diligent in our efforts moving forward. We hope you will give us another chance to provide you with a better experience. Sincerely, Hotel Management

2/10 Terribile

Lewis

Soggiorno di 1 notte a luglio 2021

2/10 Terribile

Billy

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Unsafe Location! Stay Away!
Unsafe location! The first thing you smell when you walk into the building is scented cigar smoke! First thing you see are bags of trash in the stairway! One day, I noticed what appeared to be a gray mountain bike on side of the building that was missing both tires! Groups of people were loitering in the parking lot day and night! This property will be on my "Do Not Stay List!"
Soggiorno di 2 notti a giugno 2021
Risposta di Hotel Management, il giorno 1 lug 2021
Billy, thank you for your review. Please accept our sincerest apologies for our hotel not meeting your expectations. We do not take these concerns lightly, especially with the cleanliness of our hotel, as this is an essential priority. We will address this matter with our housekeeping team to ensure that it does not happen again. We would welcome another chance to show you our true hospitality spirit. Sincerely, Hotel Management

10/10 Eccellente

Janada

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Amazing!!!
Amazing stay, awesome front desk clerks. Very helpful. Will stay again
Soggiorno di 1 notte a giugno 2021
Risposta di Hotel Management, il giorno 27 giu 2021
Janada, thank you for the glowing review of Extended Stay America. We strive to provide our guests with thoughtful hospitality and attentive service; therefore, we are pleased to read your generous compliments. On behalf of everyone here, we look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Hotel Management

6/10 Soddisfacente

Jessie

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a giugno 2021

8/10 Buono

Regina

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2021

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2021

4/10 Scarso

Marlee

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2021

8/10 Buono

Mary

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Everything was okay
Soggiorno di 1 notte a marzo 2021
Risposta di Hotel Management, il giorno 30 mar 2021
Mary, thank you for posting a review about your experience at Extended Stay America. We are delighted to read you liked everything we had to offer and that you had a comfortable stay with us. Should your travels bring you back this way, it would be our pleasure to host you again. Sincerely, Hotel Management

10/10 Eccellente

Brenda

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a marzo 2021

8/10 Buono

Nicole

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2020
Risposta di Hotel Management, il giorno 18 dic 2020
Nicole, all of us at Extended Stay America appreciate your positive rating. We are glad you had an enjoyable stay and would love to see you again soon. Sincerely, Hotel Management

4/10 Scarso

Gwen

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Keep going
wasn't clean and the young lady that was running a desk couldn't call the manager because the manager was at home sleep and the room was a disgrace to bed had all kind of stuff on it and also wouldn't put us another room because she said there was nothing available people smoking hanging outside and it was supposed to been security just horrible
Soggiorno di 1 notte a settembre 2020
Risposta di Hotel Management, il giorno 9 ott 2020
Gwen, thank you for your feedback. We sincerely apologize as we did not deliver a clean stay. Moreover, we are also sorry our front office associate could not resolve the matter to your satisfaction. We will address your comments with the head of our Housekeeping Department and housekeeping associates to ensure that it does not happen again. Please consider giving us another opportunity to serve you in the future. Sincerely, Hotel Management

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2020
Risposta di Hotel Management, il giorno 30 ago 2020
Thank you for choosing our hotel for your stay. We were disheartened to see your rating, and we sincerely apologize for not living up to your expectations. We value your business and truly hope you will give us another chance to prove that we are committed to providing an excellent experience. Sincerely, Hotel Management

2/10 Terribile

Quinton

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2020
Risposta di Hotel Management, il giorno 18 ago 2020
Quinton, thank you for choosing our hotel for your stay. We are sorry we did not live up to your expectations, so please accept our apologies for the issues that impacted your rating. We hope you will give us an opportunity to restore your confidence in us on a future visit. Sincerely, Hotel Management

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte a giugno 2020
Risposta di Hotel Management, il giorno 30 giu 2020
Thank you for evaluating your stay. Your rating indicates that we may have room for improvement in some areas. We hope you will give us a chance to redeem ourselves the next time you are in the area. Sincerely, Hotel Management

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 7 notti a giugno 2020
Risposta di Hotel Management, il giorno 24 giu 2020
Thank you for the positive feedback. It is a pleasure knowing your visit with us was an enjoyable one. We hope to see you again soon at Extended Stay America. Sincerely, Hotel Management

2/10 Terribile

DeBronski, Jackson

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The front desk people in the evening are very rude and don’t know anything about costumer service. Room was cleaned, trash under bed.. AC keep going in and out .. and no remote
Soggiorno di 2 notti a giugno 2020
Risposta di Hotel Management, il giorno 19 giu 2020
Thank you for taking the time to review your stay with us. We apologize for the difficulties you encountered in your room. Please be assured that we have shared your feedback with our housekeeping and maintenance departments, and we are working with them to fix the problems you mentioned. We are also sorry for the impudent behavior of our front desk associates. We have discussed your concerns with our team to prevent such things from occurring again. We hope you will give us a chance to redeem ourselves the next time you are in the area. Sincerely, Hotel Management

6/10 Soddisfacente

Adrienne

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Overall, it
Soggiorno di 1 notte a giugno 2020

2/10 Terribile

Derrick, Louisiana

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Terrible place to stay not family friendly We asked for more wash clothes and was told to bring the old ones to the front desk to have them washed and given back to us most hotel will give guest extra wash clothes and towels never again will I come back here
Soggiorno di 1 notte a giugno 2020
Risposta di Hotel Management, il giorno 9 giu 2020
Derrick, thank you for taking the time to share comments about your stay. We strive to consistently deliver exceptional service, so we apologize you had a disappointing experience with us. We have shared your feedback with our team. We truly hope you will give us another chance to prove we are committed to providing outstanding guest service. Sincerely, Hotel Management

4/10 Scarso

Jackie

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
I'm surprised it looked clean, it smelled like cigarettes and urine. The bathroom was missing the toilet paper holder, the sink cabinet was falling apart, there was an exhaust vent in the bath extremely dirty and broken. I cannot extend how unsafe I felt too. There was loud music in the cars in the parking lot, people yelling and at around 1am on a TUESDAY there was yelling and music outside and you could hear the people stomping on the room above mine.
Soggiorno di 1 notte a giugno 2020
Risposta di Hotel Management , il giorno 9 giu 2020
Jackie, thank you for staying with us. We are sorry for the inconvenience you experienced due to other guests and for the issues in your room. We work hard to provide the best and cleanest environment for all of our guests, sp we regret we failed in your case. We will verify our procedures to see where we can make improvements so future guests are not similarly impacted. Thank you for your feedback, and please do come to stay with us in the future when you are in the area. Sincerely, Hotel Management

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 2 notti a giugno 2020
Risposta di Hotel Management, il giorno 9 giu 2020
Thank you for the perfect rating! We are overjoyed to learn that from start to finish, your stay was nothing short of exceptional. It was a pleasure having you at Extended Stay America, and we look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Hotel Management

6/10 Soddisfacente

GeorgiaCruse, Tupelo Ms.

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di lavoro
Elevator didnt work, but the dedk lerk eas very nice she helped us get our luggage and grocies out of the vehicle and the room. We had 2 or 3 things wrong with the room and the mamage gave us a free night.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2020
Risposta di Hotel Management, il giorno 2 giu 2020
Thank you for sharing the details of your experience at our hotel. We are happy that except for some issues, your overall stay was pleasant. As we appreciate you letting us know that you were satisfied with our efforts to compensate for your discomforts, we will ensure the concerns you mentioned are properly addressed. We hope you will consider giving us another chance. Sincerely, Hotel Management