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Valutazione di 10 - Eccellente. 14 su 64 recensioni" "
10 - Eccellente
14
Valutazione di 8 - Buono. 30 su 64 recensioni" "
8 - Buono
30
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 15 su 64 recensioni" "
6 - Soddisfacente
15
Valutazione di 4 - Scarso. 4 su 64 recensioni" "
4 - Scarso
4
Valutazione di 2 - Terribile. 1 su 64 recensioni" "
2 - Terribile
1
7,8/10
Pulizia
7,8/10
Personale e servizio
7,0/10
Servizi
7,4/10
Condizioni e dotazioni della struttura
Recensioni
10/10 Eccellente
Mohamed, Modena
28 dic 2017
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
bene
Mohamed
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2017
10/10 Eccellente
Johannis
Viaggio di coppia
23 ott 2023
Vriendelijk personeel, ontbijt goed verzorgd en beleefd.
Johannis
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Jamal Muhamad General Manager, il giorno 22 dic 2023
Dear Mr. Johanis ,Warm Greeting from Ibis Jakarta Senen.We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Jakarta Senen. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,
10/10 Eccellente
huiging mai
15 mar 2023
huiging mai
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2023
10/10 Eccellente
Bahruddin
29 gen 2022
Bahruddin
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2022
10/10 Eccellente
michael
22 lug 2020
michael
Soggiorno di 1 notte a luglio 2020
10/10 Eccellente
Elia
Viaggio di lavoro
22 lug 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good job
Nice
Elia
Soggiorno di 1 notte a luglio 2020
Risposta di Hotel Management, il giorno 27 lug 2020
Dear Ms. Elia, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Jakarta Senen. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Jamal Muhamad - General Manager
10/10 Eccellente
Me, jakarta
Viaggio di lavoro
21 feb 2020
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great for facilities however found dirry in towel And need to ask amenities, should be put all amenities in the toilet so no need to ask
Me
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Hotel Management, il giorno 27 feb 2020
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Ibis Jakarta Senen. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.
We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely,
Hendri Setiawan
General Manager
6/10 Soddisfacente
Viaggiatore verificato
17 ott 2019
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2019
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
24 lug 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a luglio 2019
8/10 Buono
Patrick
10 lug 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Agréable séjour et bon petit dejeuner
Même niveau qu'en Europe pour 3 fois moins cher et un bien meilleur petit déjeuner.
Les chambres restent basiques. 10 mn à pied de la gare de Pasar Senen. Sinon pas grand chose d'autre dans quartier.
Patrick
Soggiorno di 1 notte a luglio 2019
6/10 Soddisfacente
Viaggiatore verificato
5 apr 2019
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
床墊舒適,但衛浴清潔有待加強,早餐尚可,工作人員熱心,飯店位置離公車站走路尚需8分鐘,不算太近!
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 4 notti a marzo 2019
8/10 Buono
Charlotte
6 gen 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Charlotte
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2019
Risposta di Hendri SETIAWAN - General Manager, il giorno 15 gen 2019
Dear CHARLOTTE,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Jakarta Senen.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
Hendri Setiawan
General Manager
8/10 Buono
godfrey
23 dic 2018
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice hotel good 3 star
The hotel is nice with friendly staff and comfortable room. The TV was turned down so low I couldn't hear it . I had to get someone to increase the volume. Breakfast was nice but i have had more variety in other hotels and for the price it was about right for the quality. Organising taxis was a bit haphazard with no bookings being made, just calling front porter staff. Overall a good experience though.
godfrey
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2018
Risposta di Hendri Setiawan - General Manager, il giorno 31 dic 2018
Dear Mr. GODFERY,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Jakarta Senen.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
Hendri Setiawan
General Manager
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
16 dic 2018
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2018
Risposta di Hendri Setiawan - General Manager, il giorno 18 dic 2018
Dear valued guest,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Jakarta Senen.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
Hendri Setiawan
General Manager
6/10 Soddisfacente
RAJA AZMAN
15 dic 2018
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
RAJA AZMAN
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2018
Risposta di Hendri Setiawan - General Manager, il giorno 18 dic 2018
Dear Mr.Raja Azman,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Jakarta Senen.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
Hendri Setiawan
General Manager
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
16 ott 2018
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Istrht siang trganggu clening servis ketok2 pintu
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2018
8/10 Buono
yaw kim
2 ott 2018
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Far from airport and taxi fare plus toll expensive
Not so good
yaw kim
Soggiorno di 1 notte a settembre 2018
Risposta di Hendri SETIAWAN - General Manager, il giorno 16 ott 2018
Dear Mr.YAW KIM,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Jakarta Senen. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.
We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely,
Hendri SETIAWAN - General Manager
8/10 Buono
WALDEMAR
30 set 2018
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Dobry hotel.
Dobry hotel.
WALDEMAR
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2018
Risposta di Hendri SETIAWAN - General Manager, il giorno 16 ott 2018
Dear Mr. WALDEMAR,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Jakarta Senen.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
Hendri SETIAWAN - General Manager
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
11 set 2018
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice hotel close to pasar senen station
Had to catch an early train so convenient for station staff friendly, clean rooms, WiFi worked well everything was good
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a settembre 2018
Risposta di Firman Tamin - General Manager, il giorno 17 set 2018
Dear Valued Guest,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Jakarta Senen.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
Firman Tamin
General Manager
10/10 Eccellente
Ahmad, Jeddah
6 set 2018
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ahmad
Soggiorno di 1 notte a settembre 2018
Risposta di Firman Tamin - General Manager, il giorno 17 set 2018
Dear Valued Guest,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Jakarta Senen.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
Firman Tamin
General Manager
8/10 Buono
Gunawan
27 ago 2018
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Gunawan
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2018
Risposta di Firman Tamin - General Manager, il giorno 17 set 2018
Dear Mr.Gunawan,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Jakarta Senen.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
Firman Tamin
General Manager
6/10 Soddisfacente
Viaggiatore verificato
10 giu 2018
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a giugno 2018
4/10 Scarso
Viaggiatore verificato
6 apr 2018
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Viaggiatore verificato
6/10 Soddisfacente
Henri
24 feb 2018
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Honorable. Rapport qualité prix médiocre. Buffet nul.
Henri
6/10 Soddisfacente
yaw kim
30 gen 2018
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
good
good
yaw kim
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2018
6/10 Soddisfacente
yaw kim
28 gen 2018
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
good hotel,
yaw kim
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2018
4/10 Scarso
yaw kim
26 gen 2018
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ok.
yaw kim
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2018
10/10 Eccellente
Reyon
14 gen 2018
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great hotel at a great price.
Great hotel. Awesome food. Awesome staff. Only problem is the area. Very sketchy but if you take a taxi you’ll be fine.
Reyon
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2018
8/10 Buono
Tony , Singapore
16 dic 2017
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Affordable stay
Pleasant stay and did meet my expectations
The only thing i like to comment is personal taxis are avaiable on demand - the hotel staff will assist if need arise- but you have to ensure the taxis will use meters for fare or ensure that you have negotiate price with the taxi man
I was overcharged by a Eagle taxi driver on the my way to airport as I assumed he will use the meter which he did not - he insists I agree to his fare during the journey which I have no choice since I need to catch my flight on time.
Tony
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2017
8/10 Buono
nick, Canada
6 nov 2017
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Nice hitel but very bad depressive lication
I did not like tye lication at all. Cannot put one feet outside the door without to have a begger asking for money or try to cheat you with taxi or tuk tuk. But inside the hotel it is ok la. The prie is ok and it is clean and confortable. But no place to walk outside. Only way to go out is by taxi or car.
nick
Soggiorno di 1 notte a novembre 2017
6/10 Soddisfacente
Viaggiatore verificato
30 ott 2017
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia
View of window is good, but the window cannot be open; bed is a king, but cleanliness of sheet is worrisome.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2017
4/10 Scarso
Viaggiatore verificato
27 ott 2017
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2017
10/10 Eccellente
yujin
10 ott 2017
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
yujin
Soggiorno di 6 notti a ottobre 2017
8/10 Buono
Cindy
3 mag 2017
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel bersih, sesuai untuk transit
Kamar bersih dan nyaman. Tp memang kamar sangat kecil, maklum budget hotel. Dekat dengan stasiun dan pasar senen.
Cindy
8/10 Buono
Shigeki
13 apr 2017
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
リアルなジャカルタを感じたい人向け
ホテルのすぐ北にあるJI.Kramat通りで、毎週日曜日にフリーマーケットが開催されます。
Masjid Al-Riyadh Kwitangというモスクまで通じる歴史あるフリーマーケットだそうです。ここを訪れる目的だけでも泊まる価値アリです。
ただし、相当な人混みでスリやひったくりにご注意を。訪れる際は自己責任で。
近くのモールPlaza Atriumも庶民的で観光客が少なく、それ故にリアルなジャカルタを感じられます。
Shigeki
8/10 Buono
traveller
6 apr 2017
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Nice, basic hotel not far from Pasar Senen station
Stayed there for one night on a way to Yogyakarta. A basic, no-frills hotel. Good for a short stop in Jakarta. The room was clean and wifi worked without problems. The shower had a low water pressure but otherwise nothing to complain about. The staff was friendly and welcoming.
traveller
8/10 Buono
Ng
20 feb 2017
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Ng
Risposta di General Manager, il giorno 4 mar 2017
Dear Ng,
Thank you for the good star rated. We hope to welcome you back to our hotel very soon.
Sincerely,
Edward SETIADY
Cluster General Manager
Ibis Jakarta Senen & Ibis Gading Serpong
8/10 Buono
Ng
20 feb 2017
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Ng
Risposta di General Manager, il giorno 4 mar 2017
Dear Ng,
Thank you for the good star rated. We hope to welcome you back to our hotel very soon.
Sincerely,
Edward SETIADY
Cluster General Manager
Ibis Jakarta Senen & Ibis Gading Serpong
8/10 Buono
sari, semarang
2 feb 2017
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
th hotel was nice and clean. the room a bit small expecially the toilet. the breakfast was terrible. a lot of flies around and no much options. when i went for breakfast at 9 am all dishes were finished and none dare to replace . the only thing available was omelette but i had to wait 20 min because everyone is wating for omelette since no other options.
tor
Risposta di General Manager, il giorno 6 gen 2017
Dear tor,
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Sincerely,
Edward SETIADY
Cluster General Manager
Ibis Jakarta Senen & Ibis Gading Serpong
6/10 Soddisfacente
Viaggiatore verificato
14 dic 2016
Mi è piaciuto: Comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Viaggiatore verificato
Risposta di General Manager, il giorno 23 dic 2016
Dear Valued Guest,
Thank you for the review of our hotel! We hope to see you again very soon.
Sincerely,
Edward SETIADY
Cluster General Manager
Ibis Jakarta Senen & Ibis Gading Serpong
10/10 Eccellente
Ishrat
8 dic 2016
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
New and clean
Staying was good. Only point I can make the locality is a bit rundown.
Breakfast was not good for all the days
Ishrat
Risposta di General Manager, il giorno 23 dic 2016
Dear Valued Guest,
Thank you for the review of our hotel! We hope to see you again very soon.
Sincerely,
Edward SETIADY
Cluster General Manager
Ibis Jakarta Senen & Ibis Gading Serpong
2/10 Terribile
Sulaeman
23 nov 2016
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
كانت اقامتي سيئه ولَم ارتاح في نومي للإزعاج الجيران
Sulaeman
Risposta di General Manager, il giorno 2 dic 2016
عزيزي الضيف،
أشكركم على أخذ الوقت لتخبرنا عن تجربتك في أبو منجل جاكرتا سينين. أنا آسف أن تجربتك لا تلبي التوقعات الخاصة بك. اسمحوا لي أن أعبر عن خالص اعتذاري.
في Ibis، ونحن نسعى إلى توفير تجربة أرقى الخدمات لجميع العملاء. ولذلك ملاحظاتك من المهم للغاية بالنسبة لنا. يرجى أن تطمئن إلى أن نحن نتخذ التدابير المناسبة لمعالجة هذه المشكلة ومنع حدوث في المستقبل.
نحن نقدر لك مشاركة مخاوفك، ويحدونا الأمل في أن لكم سيتيح لنا الفرصة لخدمتك بشكل أفضل في المستقبل القريب.
Sincerelly،
إدوارد SETIADY
المدير العام الكتلة
أبو منجل جاكرتا سينين وأبو منجل جادينج سيربونج
6/10 Soddisfacente
Viaggiatore verificato
10 nov 2016
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Sehr freundliches & hilfsbereites Personal!
Zimmer sind normaler Ibis Standart mit kleineren Mängeln!
Viaggiatore verificato
Risposta di Edward SETIADY, il giorno 15 nov 2016
Sehr geehrter Gast,
Vielen Dank für die gute Bewertung unseres Hotels! Wir hoffen jedoch, dass sie bei Ihrer Reiseplanung weiterhilft. Original auf Englisch Language Weaver Bewerten Sie diese Übersetzung: Vielen Dank für Ihre Bewertung Mangelhaft Gut
Mit freundlichen Grüßen,
Edward SETIADY
Geschäftsführer
Ibis Jakarta Senen & Ibis Gading Serpong
8/10 Buono
Dion
4 nov 2016
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
nice Hotel
Good Hotel but heavy trafic in the noon
Dion
Risposta di General Manager, il giorno 12 nov 2016
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Edward SETIADY
Cluster General Manager
Ibis Jakarta Senen & Ibis Gading Serpong
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
18 ott 2016
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Guter standard
Sehr großes Zimmer, alleine genutzt, wäre ausreichend für 2 Personen gewesen. Personal war sehr freundlich und stets bemüht. Liegt sehr zentral, die meisten Sehenswürdigkeiten zu Fuß errreichbar
Viaggiatore verificato
Risposta di Edward SETIADY, il giorno 19 ott 2016
Sehr geehrter Gast,
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen. Wir hoffen jedoch, dass sie bei Ihrer Reiseplanung weiterhilft.
Mit freundlichen Grüßen,
Edward SETIADY
Geschäftsführer
Ibis Jakarta Senen & Ibis Gading Serpong
8/10 Buono
Jumahat
13 set 2016
Love it.
Clean and affordable. I would definitely come back here again and book under hotels.com
Jumahat
Risposta di General Manager, il giorno 30 set 2016
Dear Valued Guest,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Jakarta Senen. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
Edward SETIADY
Cluster General Manager
Ibis Jakarta Senen & Ibis Gading Serpong
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
24 ago 2016
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Classique et satisfaisant
Hôtel très récent, chambre propre et service efficace et rapide.
Rien d'exceptionnel mais aucune mauvaise surprise, les chambres ne sont pas immenses, mais c'est suffisant pour y passer une bonne nuit de repos.
Le petit déjeuner local est très bon également, et dans des quantités importantes.
Viaggiatore verificato
Risposta di General Manager, il giorno 30 set 2016
Cher client Valued,
Nous apprécions beaucoup vos commentaires concernant votre séjour à l'ibis Jakarta Senen.
Il est toujours un plaisir de recevoir des commentaires positifs. Je vais partager vos commentaires avec notre équipe. Je suis sûr que cette rétroaction servira comme un encouragement à tous nos employés que nous nous efforçons d'améliorer en permanence la qualité de nos services.
Je vous remercie encore de partager votre expérience, et nous espérons que votre prochaine visite sera aussi agréable que la précédente.
Cordialement,
Edward SETIADY
Directeur Général Cluster
Ibis Jakarta Senen & Ibis Gading Serpong
8/10 Buono
Rangga, Bandung
31 lug 2016
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel budget nyaman
Menginap disini lumayan nyaman dg hotel konsep budget. Pelayanan baik, staf ramah dan kondisi hotel jg baik. Dg harga yg ditawarkan agak mahal sih tp overall ok lah.
Rangga
Risposta di General Manager, il giorno 9 ago 2016
Rangga yang terhormat,
Kami sangat berterima kasih atas komentar Anda mengenai kunjungan Anda di ibis Jakarta Senen. Kami akan memberitahukan komentar Anda kepada tim kami. Kami yakin bahwa umpan balik ini akan menjadi motivasi bagi semua staf kami karena kami berusaha untuk terus meningkatkan kualitas layanan kami.
Sekali lagi terima kasih karena Anda telah memberitahukan pengalaman Anda, dan kami berharap kunjungan Anda berikutnya akan sama memuaskan seperti kunjungan sebelumnya.
Hormat kami,
Edward SETIADY
Cluster General Manager
Ibis Jakarta Senen & Ibis Gading Serpong