Esterni

Recensioni per Le Meridien Kochi

5 out of 5
Le Meridien Kochi
Maradu, Kanayannur, Kerala

Recensioni

8,4

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 144 su 285 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 85 su 285 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 29 su 285 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 15 su 285 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 12 su 285 recensioni" "

8,8/10

Pulizia

8,6/10

Personale e servizio

8,6/10

Servizi

8,2/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Albergo a 5 stelle dove non funziona nulla. In 8 giorni di soggiorno abbiamo cambiato la stanza e nonostante questo l'acqua calda non funzionava, idem per telefono, luci e wifi. Non è pensabile in un albergo a 5 stelle. Pessimo
Soggiorno di 9 notti a novembre 2018

10/10 Eccellente

Rekha

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Pragil Prabhakaran, il giorno 2 mag 2024
Dear Ms. Rekha,Namaskaram from Le Meridien Kochi !Thank you for your rating of our hotel and services. We are delighted to have been your chosen hotel during your recent visit and we appreciate your business.Looking forward to seeing you soon.Best Regards,Pragil PrabhakaranFront Office Manager

2/10 Terribile

Sandeep

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Only food is good, proeprty is pretty old and need to be refurbished. During my stay out of 3 small lifts only 2 worked. You need to be standing in the bath tub for normal bath also, definitely a problem for senior people. Would not recommend.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Pragil Prabhakaran, il giorno 2 mag 2024
Dear Mr. Sandeep,Thank you for taking your valuable time in sharing your feedback. We are glad you liked our food and we thank you for the compliment. We have noted your feedback on the guest elevators and regret the inconvenience that it may have caused. Please accept our sincere apologies for the same. It is our constant endeavor to provide the finest of products and service in line with the 5 Star standards and will be looking at ways to improve guest experience for all those choose to stay with us. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Pragil Prabhakaran

10/10 Eccellente

Vana

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Grounds are beautiful and plenty of area to walk. Occasionally power outages would reset the air conditioning system and I needed to put in the temperature again which was inconvenient during the night. The outage would also blow the fuse so the lights would not turn on. The staff was quick to fix the issue.Service was excellent.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Pragil Prabhakaran , il giorno 2 mag 2024
Dear Ms. Vandana,Thank you for your kind words on our property ambiance. Nevertheless, in order to better uphold our commitment to deliver exceptional service to every guest, we have shared your feedback with the hotel’s leadership team. We will work to improve guest experience and aand do our best to prevent such from occurring in the future.We hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Regards,Pragil PrabhakaranFront Office Manager

6/10 Soddisfacente

Antony

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

6/10 Soddisfacente

Shaji

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

10/10 Eccellente

VISUVANATHAN, Naperville

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Kevin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Rusmir

Soggiorno di 6 notti a dicembre 2023

8/10 Buono

Mussa

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
overall a good experience , we enjoyed our time there. service and staff were great .THANK YOU
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023

10/10 Eccellente

cijomon

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The best restaurant staffs I have ever seen! What a team, what a service!
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023

8/10 Buono

VINOD KUMAR

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
A bit disappointed by the efficiency of the ROOM SERVICE
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

8/10 Buono

Ajo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
It’s old furniture in room but staff was very nice
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023

10/10 Eccellente

Suresh

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Checkin was a breeze, great room and view, location was convenient. Breakfast was a plentiful spread. Completely satisfied with our stay
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023

10/10 Eccellente

Ramachandran

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023

2/10 Terribile

Sheril

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Don’t want your money. This property is being false advertised. May be when it first started it was a 5 star. Today I wouldn’t give it 5 star looking at the room condition. The rooms is not cleaned probably and they are not up keeping with maintaining around the room and property. I think the staff is wonderful but the property itself isn’t and so I am very disappointed with my stay. I check out after a day because I couldn’t stay in a dirty room.
Risposta di Deepraj Mukherjee, il giorno 14 lug 2023
Dear Sheril,Namaskaram from Le Meridien Kochi!We thank you for having raised this with us in a timely manner and we are glad that we were able to help resolve your concerns during your stay. We thank you for taking the time out to speak to us. It is our constant endeavour to provide the finest of products and service in line with the 5 star standards and we hope that the steps taken to elevate your stay did allay your concerns to an extent. In order to better uphold our commitment to deliver exceptional service to every guest. I have shared your feedback with the hotel's leadership team. We will work continually to improve our stay experience and do our best to prevent such issues from occuring in the future. We hope to welcome you again soon. Sincerely, Deepraj Mukherjee,General Manager

2/10 Terribile

Cory, Chicago

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Wry friendly staff and manager, but club level room had atrocious musty smell, clear black mold in the bathroom, and generally high humidity in the room.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Deepraj Mukherjee, il giorno 10 lug 2023
Dear Cory, We thank you for taking the time to let us know about your experience which I'm convinced is below our standard. Maintaining a clean atmosphere within our guest rooms and common areas is important and I apologize that we did not fulfil that expectation during your visit. The issues pertaining to cleanliness has been shared with our housekeeping leaders.We constantly endeavour to provide the best of services in line with the 5 star standards for all our guests and we are determined to take the necessary steps to prevent the issue from happening again in the future. My hope is the next time you are in the area, you will give us another chance to provide the guest experience we strive to deliver.Sincerely,Deepraj MukherjeeGeneral Manager

10/10 Eccellente

Robin

Soggiorno di 1 notte a giugno 2023

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Everything about the stay was good. The breakfast spread was very good. The room was good.
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di Deepraj Mukherjee, il giorno 14 lug 2023
Dear Sir/ Madam,It was a pleasure to have you stay at the Le Meridien Kochi and we thank you for sharing your generous feedback.All of us at the hotel, take great pride in the service we provide and in looking after our guests. We are delighted to note that you were impressed by the hotel and our buffet spread. Your feedback inspires us to do even better.We look forward to welcoming you back to the resort.Sincerely,Deepraj MukherjeeGeneral Manager

10/10 Eccellente

Austin

Soggiorno di 1 notte a maggio 2023
Risposta di Deepraj Mukherjee, il giorno 14 lug 2023
Dear Austin,Namaskaram from Le Meridien Kochi!Thank you for your rating. We are delighted to have been your chosen hotel during your recent visit and we appreciate your business.Looking forward to see you soon.Best RegardsDeepraj MukherjeeGeneral Manager

10/10 Eccellente

Nimin

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Had an awesome stay!
Soggiorno di 1 notte a maggio 2023
Risposta di Deepraj Mukherjee, il giorno 14 lug 2023
Dear Nimin,Namaskaram from Le Meridien Kochi !Thank you for your kind words. We are delighted to have been your chosen hotel during your recent visit and we appreciate your business.Looking forward to seeing you soon.Best RegardsDeepraj MukherjeeGeneral Manager

8/10 Buono

SUNIL KUMAR KANIYATH

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2023

10/10 Eccellente

Neelima

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023

8/10 Buono

SARATH

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Checking was easy. Room was clean and spotless. Restaurant food was amazing especially Chef Pillai’s restaurant.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2023

10/10 Eccellente

SUEYOSHI

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
ホテルスタッフは非常に親切でした。
Soggiorno di 3 notti a marzo 2023

10/10 Eccellente

Harman

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Must try
It was amazing
Soggiorno di 5 notti a marzo 2023

10/10 Eccellente

Tsukasa

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The food and the hospitality is amazing!
Soggiorno di 2 notti a marzo 2023

4/10 Scarso

Jacob

Soggiorno di 2 notti a febbraio 2023

10/10 Eccellente

Roy

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excellent
Amazing
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2023

10/10 Eccellente

Dharma

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Everything was good
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2023

2/10 Terribile

prime

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
They advertise standard accomodation is for 3 people. yet they charge additional for 3rd person!! Even tried justify that showing a webpage, where also, it said 3 person std occupancy at this hotel. Wont recommend at all.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2023

4/10 Scarso

Carlota Castells

10/10 Eccellente

Rajesh, Simi Valley

4/10 Scarso

rejith

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022

8/10 Buono

William

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022

10/10 Eccellente

Mathew

Soggiorno di 1 notte a novembre 2022

10/10 Eccellente

VIPIN, toronto

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2022

10/10 Eccellente

Karthick

Soggiorno di 2 notti a ottobre 2022

10/10 Eccellente

Sarat

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good experience
Soggiorno di 1 notte a settembre 2022

10/10 Eccellente

alwin

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great comfy family stay
We had great time.Room was good and service was excellent.Breakfast package was additional benefit
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022

8/10 Buono

vimal

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good place, tidy and cozy, good value for money.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022

10/10 Eccellente

Krishna

Soggiorno di 3 notti a luglio 2022

6/10 Soddisfacente

Kiron

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a giugno 2022

6/10 Soddisfacente

Sanjay, Jamshedpur

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia
Here they dont clean your room untill you tell them to. Likewise even the fitness centre is not cleaned and the used towels etc are not sent for washing/cleaning. They continue to lie there for days together (one day in my case)
Soggiorno di 2 notti a maggio 2022

8/10 Buono

Tigin

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Beautiful landscape and child friendly amenities!
Soggiorno di 3 notti a maggio 2022

10/10 Eccellente

TIGIN

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Had a completely relaxing experience.
Soggiorno di 3 notti a maggio 2022

10/10 Eccellente

Philip

Soggiorno di 2 notti ad aprile 2022

10/10 Eccellente

Kenneth

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Neat, spacious and welcoming rooms, modern and clean amenities.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2022
Risposta di Deepraj Mukherjee, il giorno 20 gen 2022
Dear Kenneth, Thank you for staying at the Le Méridien Kochi and rating us as one of the best resort like hotels in Kochi. We are delighted to have been your chosen hotel. It was truly a pleasure to serve you. We appreciate your business and value your honest feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you. We hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Kochi. Deepraj Mukherjee General Manager Le Méridien Kochi

10/10 Eccellente

Shankar

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Awesome experience
It was a truly relaxing two days at Le Meridien. Stay was great and same for the food. Had a wonderful experience overall. Thanks to the entire hotel staff.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2021
Risposta di Deepraj Mukherjee, il giorno 6 gen 2022
Dear Shankar, Thank you for staying at the Le Méridien Kochi and rating us as one of the best resort like hotels in Kochi. We are delighted to have been your chosen hotel. It was truly a pleasure to serve you. We appreciate your business and value your honest feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you. We hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Kochi. Deepraj Mukherjee General Manager Le Méridien Kochi

6/10 Soddisfacente

Arti, Chicago

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
The hotel has a fabulous location, lush green gardens around it, a great breakfast buffet, and on the whole - a great ambience as you enter. The view from the room was wonderful. The rooms however are tired and mediocre. The doors, closets, chairs, bathroom finishes, furniture all need an update. The chair in my room had stains on it that discouraged one from using it. With such a great location and building it’s time they did something to improve the rooms.
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2021
Risposta di Deepraj Mukherjee, il giorno 20 dic 2021
Dear Arti, Thank you for taking the time to share your valuable feedback. It has come to my attention that the experience you received during your recent stay did not meet your expectations. For this, I sincerely apologize. I duly note all your points mentioned and have taken it up internally with the team to ensure the same is rectified for our future guests and your future stay. The experience you described is not characteristic of the level of service we strive to provide. We would make sincere efforts to prevent these issues from occurring in the future. Once again sincere apologies and I look forward to welcoming you to Le Méridien Kochi on your next visit with an assurance of better stay experience. Sincerely, Deepraj Mukherjee General Manager