Tripla familiare, letti multipli | Una cassaforte in camera, una scrivania, postazione laptop

Recensioni per Dash Living on Prat

3.5 out of 5
Dash Living on Prat
21 Prat Avenue, Tsim Sha Tsui, Kowloon

Recensioni

8,6

Eccellente

Valutazione di 10 - Eccellente. 446 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 427 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 94 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 25 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 11 su 1003 recensioni" "

8,8/10

Pulizia

8,8/10

Personale e servizio

8,2/10

Servizi

8,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Mirko

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel comodo, pulito, vicino a stazioni metro, ristoranti e negozi. Purtroppo in camera era freddo e ,pur avendo chiesto alla reception, hanno risposto che il riscaldamento non era disponibile.
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024

10/10 Eccellente

Giulio

Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Paolo, Valenza

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Tutto nella norma. Un po di umidita nel corridoi e leggermente in stanza ma applicano dei deumidificatori in tutta la struttura sparsi. Cmq nel conplesso pttino alberghetto ....valido... attavcato alla fermata della metropolitana (MTR)
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2019
Risposta di Manager, il giorno 22 ago 2019
Thank you very much for staying with us and sharing your comments. I am happy to read that you had enjoyed your stay with us and found our location met your expectation. But we regret to hear that you are unsatisfied for the humidity in room. Thank you for your valuable comment. Please accept my apologies and I hope that we will have the opportunity to welcome you sometime in the future. Yours sincerely, Jack Ng Front Office Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a novembre 2018
Risposta di Manager, il giorno 12 nov 2018
Thank you so much for reviewing your recent stay with us. We are so happy you enjoyed your stay and you took the time to write a review and share your experience. Your willingness to offer feedback is greatly appreciated. It would be a pleasure to personally welcome you back to our hotel! Yours sincerely, Jack Ng Front Office Manager

8/10 Buono

Giorgio

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non è proprio nuovissimo anche se è moderno e gradevole. Camere normali per Hong Kong, quindi non troppo grandi ma neanche minuscole. Bagno ampio con doccia e bollitore per caffè, due tipi di cuscini, morbido e duro. Qualche rumore dalle altre stanze ma nulla che impedisca un buon sonno. Moquette e parquet a pavimento ma essendo un hotel non fumatori non è un problema. Dotazione buona in bagno. Niente colazione. Buona la posizione con moltissimi ristoranti e locali nel raggio di 500 metri. Metro (TST) a due minuti a piedi. Volendo trovare una nota negativa di potrebbe migliorare la pulizia.
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2018
Risposta di Manager, il giorno 6 nov 2018
Thank you very much for staying with us and sharing your comments. I am happy to read that you had enjoyed your stay with us and found our location met your expectation. But we regret to hear that you are unsatisfied for the room condition. Thank you for your valuable comment. Please accept my apologies and I hope that we will have the opportunity to welcome you sometime in the future. Yours sincerely, Jack Ng Front Office Manager

8/10 Buono

mary, roma

Non mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
L albergo é grazioso
Posizione ottima,abbastanza pulito ,ma camere rumorose e personale acerbo,conoscenza dell inglese scarsa,poco predisposti a dare informazioni e consigli
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2017
Risposta di Manager, il giorno 13 dic 2017
Thank you so much for reviewing your recent stay with us. Your comments regarding the experience are concerning because our service team always strives for excellence yet your expectation was not met. Appropriate training will be provided and we would be honored to welcome you again in the future! Yours sincerely, Jack Ng Front Office Manager

8/10 Buono

Pietro

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
In transito ad Hong Kong
Un buon albergo situato vicinissimo alla zona di TST. Confortevole e silenzioso. Modernamente arredato. Fornisce anche gratuitamente un cellulare x telefonare in città e vedere le mappe. Ottimo WIFI.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2017
Risposta di Manager, il giorno 1 dic 2017
Thank you for such delightful comments! it's wonderful to know that you found us a good choice for your stay. We are glad to hear that your Butterfly experience was pleasant which you found that our location is convenience. It would be a pleasure to personally welcome you back to our hotel! Yours sincerely, Jack Ng Front Office Manager

10/10 Eccellente

Adrian Siyuan

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The room was spacious for a family of 4. It was clean and had good hot water pressure. The surroundings was safe and convenient to access public transport.
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
Risposta di Dash Living Community Team, il giorno 23 mag 2024
Hi Adrian! Thank you for your feedback. We are glad that you have enjoyed your stay with us. We hope to be able to serve your accommodation needs again in the future. Stay fab and live well!Best Regards,Dash Living Community Team

6/10 Soddisfacente

Panus, Houston

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Non mi è piaciuto: Pulizia
Good location and large room, Poor cleanliness ( found hair on towel and small metallic objects with a lot of wool on floors) look like no cleaning floors, Average staff service
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024

8/10 Buono

Oscar

Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
Risposta di Dash Living Community Team, il giorno 23 mag 2024
Hello Oscar,Thank you for taking the time to leave a review. Keep staying fab and living well!Best Regards,Dash Living Community Team

6/10 Soddisfacente

LEI KEI

Easy access to public transport
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024

10/10 Eccellente

Man sze, Brooklyn

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
Risposta di Dash Living Community Team, il giorno 23 mag 2024
Hello Man sze,Thank you for taking the time to leave a review. Keep staying fab and living well!Best Regards,Dash Living Community Team

10/10 Eccellente

YOSHIYUKI

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024

8/10 Buono

David, Toronto

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Small hotel in prime shopping districk in TST. Spacious modern room well equipped. Very environmental conscience- towel changed only upon request. all soap/shampoo refillable. 3 min from MRT. Shopping and restaurants galore in vicinity. Fair value for money. HKG is very expensive city.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

joe

Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Dash Living Community Team, il giorno 23 mag 2024
Hello Joe,Thank you for taking the time to leave a review. Keep staying fab and living well!Best Regards,Dash Living Community Team

8/10 Buono

Jacky

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
None
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

8/10 Buono

Norman

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
th hotel doesn't have gym and restaurant, it must to have it...
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

8/10 Buono

Young Wook

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Good location
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

8/10 Buono

David, Charlottesville

Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

China

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
周りは賑やかな街中なので尖沙咀を観光するにはすごく便利です!!
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

10/10 Eccellente

Bai Lu, Richmond

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
clean n spacious
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

8/10 Buono

SHIGEKI, TAKARAZUKA

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
移動に便利な立地です
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

6/10 Soddisfacente

KENJI

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

8/10 Buono

STeve

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Pleasant stay
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024

6/10 Soddisfacente

Albert

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Ross Anne

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
6 Stars
Our first stay and very happy with how clean and hassle free staying with Dash. Location is convenient too. If not for the inconsiderate and noise pollution by guests came from china on this trip, our stay would be perfect. Do note there is no daily housekeeping becos this is a service apartment not hotel which we are totally fine since we prefer not to be disturb. Will be great if there is a phone in the room incase of emergency. The rest is good.
Soggiorno di 7 notti a febbraio 2024

6/10 Soddisfacente

zhe

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

8/10 Buono

Mitsuko

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia e servizi
いつも地下鉄の出口に近い別のホテルに宿泊していましたが満室のため、初めてこちらに滞在しました。全体的には可もなく不可もなく部屋も大きめです。ただし、シャワールームの入り口や壁に前の宿泊者の髪の毛がへばりついていたりと、毎日清掃が入らないことでの不潔さは否めません。 フロントのチェックインタイムのスタッフはとても感じの良い方ですが、夜の時間はアルバイトの人なのか、良い印象は受けませんでした。 香港はこういう場所だからと思っている方には良いかもしれません。 日本語はほとんど通じないこと、それと、アダプターを持っていかないと充電等できません。 近くで買って来てと言われますので事前に準備されることをお勧めします。 宿泊することだけであれば良いかと思われますが清潔さを重視される方にはお勧めしません。
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Look outside the windows and you have bags of trash. Water damage walls, they ask if it's OK not to clean you're room when you check in. The worst hotel in TST. Go somewhere else.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024

6/10 Soddisfacente

alexander

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
bed too small
the bed is too small for 2 person
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024

4/10 Scarso

SEONYONG

Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

8/10 Buono

MIN GOO

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good for valuable trip
Good location and so reasonable
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024

10/10 Eccellente

PengXiang

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The concierge staff was well trained and provided an excellent service. The hotel was on a convenient spot based on traveling or walking distance to famous attractions.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024

6/10 Soddisfacente

Kazuhiko

Mi è piaciuto: Pulizia
All I wanted was the bare minimum of amenities and towels. However, it is a very convenient and clean hotel.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

8/10 Buono

Hiromitsu

Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Kazuya

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Mayumi

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Community Team, il giorno 31 gen 2024
Dear Guest,Thank you for your feedback. We're glad to hear that you were mostly satisfied with your experience, rating it 8 out of 10. We appreciate your input and will continue to strive towards providing even better service. If there's anything specific we can do to improve, please let us know. We value your support and look forward to serving you again in the future!

6/10 Soddisfacente

kenneth

Convenient location.
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2024

6/10 Soddisfacente

Khee Choong

Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024

10/10 Eccellente

HYERAN

Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024

6/10 Soddisfacente

MUBASHIR

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Customer service needs a lot of improvement.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

6/10 Soddisfacente

Ying

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Kerby

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
We extended our stay here twice and ended up spending 7 nights. The staff was friendly and helpful especially Yuko and Sarah. They gave some great suggestions for restaurants and was very helpful with directions. One of the major complaints I see is people complaining about is the size of the beds. Be mindful that this is Hong Kong. The rooms are going to be smaller. A queen size bed is much smaller than a regular size American queen. That goes for all sizes of beds. So be mindful of this when selecting your hotel. The hotel does not provide daily house keeping. So if that’s your desire than this hotel is not for you. One other important thing to note is the rooms do not have heat. Only AC. So if you are one to get cold easily than again this hotel is not for you. A couple of things that make this hotel a great choice is the location. Restaurants galore right out the front door and the MTR train station is only two blocks away. Lastly the hotel offers a lounge area in the basement for an extra $70HK. The lounge has a full on kitchen, coffee maker, big screen TVs, laundry machines, a yoga or meditation room with limited dumbbells. Definitely worth the extra $70. Overall, I definitely would recommend this hotel.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Community Team, il giorno 31 gen 2024
Dear Kerby,Thank you for sharing your detailed and positive feedback about your extended stay at our property. We're thrilled to hear that you had a great experience and that our staff, especially Yuko and Sarah, provided friendly and helpful service. It's wonderful to know that their suggestions for restaurants and directions were valuable to you.Regarding the size of the beds, we appreciate your understanding that space can be limited in Hong Kong. We strive to provide comfortable accommodations within the constraints of the city's size limitations. We also appreciate you mentioning that our hotel does not provide daily housekeeping and that the rooms do not have heating, as this information is important for potential guests to consider when making their selection.We're glad that you found our location convenient, with a variety of restaurants nearby and the MTR train station within walking distance. Additionally, we're pleased to hear that you enjoyed our basement lounge area, which offers various amenities for an additional fee. We're glad you found it to be worth the extra cost.Thank you for recommending our property. We truly appreciate your support and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. If you have any further comments or need any assistance, please feel free to let us know.

6/10 Soddisfacente

Richard, Everett

Viaggio di coppia
A decent property but no room service and no heat in the rooms, we were given a blanket but for the price there should be heat in the winter months
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Community Team, il giorno 31 gen 2024
Dear Richard,Thank you for your feedback regarding your recent stay. We apologize for the inconvenience caused by the lack of room service and heating in the rooms. We understand that these amenities are important, especially during the winter months. We will take your comments into consideration and make efforts to improve our services and facilities to better meet the expectations of our guests. If there's anything else we can assist you with or if you have any further concerns, please don't hesitate to let us know. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to provide you with a more satisfactory experience in the future.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
TSTの便利なホテル
出張で3泊利用しました。近くにコンビニ、ファストフード、レストランもあり便利です。空港リムジンのバス停も近いです。 内装もきれいでまた利用したいと思いました。
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Community Team, il giorno 31 gen 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your positive experience during your business trip. We're glad to hear that you found our property convenient, with nearby convenience stores, fast food options, restaurants, and an airport limousine bus stop. We take pride in maintaining a beautiful interior for our guests to enjoy, and we're delighted that you would choose to stay with us again. If you have any other feedback or need further assistance, please let us know. We appreciate your support and look forward to welcoming you back in the future!

8/10 Buono

Chen yin

Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Community Team, il giorno 31 gen 2024
Dear Chen Yin,Thank you for your feedback. We're glad to hear that you were mostly satisfied with your experience, rating it 8 out of 10. We appreciate your input and will continue to strive towards providing even better service. If there's anything specific we can do to improve, please let us know. We value your support and look forward to serving you again in the future!

8/10 Buono

Wai Chun Regine

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Community Team, il giorno 31 gen 2024
Dear Wai Chun Regine,Thank you for your feedback. We're glad to hear that you were mostly satisfied with your experience, rating it 8 out of 10. We appreciate your input and will continue to strive towards providing even better service. If there's anything specific we can do to improve, please let us know. We value your support and look forward to serving you again in the future!

10/10 Eccellente

Ka Yeung

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Dash Living on Prat, il giorno 4 gen 2024
Dear Ka Yeung, Thank you so much for your exceptional rating!We truly appreciate your perfect score you have given us. It means a lot to our team to know that we were able to meet and exceed your expectations during your stay.We value your continued support and look forward to welcoming you back for another outstanding stay in the future. If there is anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know.Thank you once again for your wonderful review and the perfect score. It means the world to us!Best regards,Community TeamDash Living on Prat

8/10 Buono

Ka Chuen

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Community Team, il giorno 4 gen 2024
Dear Ka Chuen, Thank you so much for your rating!It means a lot to our team to know that we were able to meet and exceed your expectations during your stay.We value your continued support and look forward to welcoming you back for another outstanding stay in the future. If there is anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know.Thank you once again for your score. It means the world to us!Best regards,Community TeamDash Living on Prat