Serves lunch, dinner, and happy hour

Recensioni per Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel

5 out of 5
Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel
Jalan Sultan Ismail, Kuala Lumpur

Recensioni

8,6

Eccellente

Valutazione di 10 - Eccellente. 503 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 327 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 94 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 47 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 29 su 1000 recensioni" "

8,6/10

Pulizia

8,6/10

Personale e servizio

8,4/10

Servizi

8,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Giovanni

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great hotel and staff located in a very convenient area in Kl
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2022

10/10 Eccellente

Paolo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel elegante e lussuoso,colazione meraviglios
Posizione ottima,centrale,personale professionale e cordiale,hotel di classe

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Hotel buono ma vecchiotto
L'hotel di sicuro è molto bello ma purtroppo andrebbe ristrutturato, si vede che è vecchio. Le aree comuni sono belle e la pulizia è buona. La posizione non è il top ma neanche malvagia, diciamo che si può trovare molto di meglio.
Risposta di Derrick Felix, il giorno 26 gen 2016
We consider your feedback very valuable. We will strive to improve the areas that you have mentioned and we hope that we will renew your faith with us again.

10/10 Eccellente

Ahava Sarah, marina del rey

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Wonderful lobby area that is breathtaking to behold. The rooms are very large ... however this is an old property and this is noticeable in the rooms that could do with a makeover. However the lobby area is exceptional. And makes up for everything. Great service as well. Hospitality gets top marks!
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel, il giorno 25 apr 2024
Hi Ahava Sarah, Thank you for your glowing review! We're thrilled to hear that you found our lobby area breathtaking and enjoyed our spacious rooms. We appreciate your feedback regarding the need for room makeovers, and we'll certainly consider it for future improvements. It's wonderful to know that our service and hospitality earned top marks from you. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another exceptional experience soon!

6/10 Soddisfacente

Kuniko

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
禁煙で予約したのにフロントのスタッフにツインルームは喫煙しかないと嘘をつかれた。 強く抗議して予約通りの禁煙のツインルームにチェックインすることが出来たが、そこに辿り着くまでに労力と時間を費やすことになり非常に腹立たしかった。日本人なら言いくるめられると思ったのかも知れないが、失礼な接客に本当にガッカリだった。眺めは良かったけど、老朽化も気になったし、プールのジャグジーはただの水たまりだったし、高級ホテルとは言えないレベル。 他のホテルに泊まることをおすすめします。
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024

6/10 Soddisfacente

KATO

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
There were only two staffs at the lobby so we had to wait more than 30mins to check in on the arrive day. A hotel staff told us a lie that they didn't have any Non smoking twin room and she was trying to give us Smoking room instead. (We booked 3rooms) We hate the smell of smoking so we refused her offer. After we showed her our confirmation mail which was sent from the hotel, she gave up and finally she gave us 3 Non smoking rooms. It was obviously she told a lie.Because she could give us 3rooms-Non smoking-. The hotel itself was OK,but we were disappointed with her attitude very much.
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel, il giorno 8 apr 2024
Dear KATO, We deeply apologize for the inconvenience and frustration you experienced during your check-in process. It is unacceptable that you had to wait for over 30 minutes due to understaffing, and we regret any inconvenience caused by the misinformation regarding room availability.Please rest assured that we take your feedback seriously, and we are addressing this matter with our team to ensure that such incidents do not recur in the future. Providing accurate and transparent information to our guests is essential, and we apologize for falling short of this standard during your stay.We appreciate your patience and understanding, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved experience in the future.

10/10 Eccellente

Yasuaki

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The room, breakfast and atmosphere of the hotel is very nice. Around the hotel, there are many kinds of nice restaurants.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel, il giorno 19 mar 2024
Hi Yasuaki, Thank you for sharing your experience with us. Pleased to hear that you enjoy your staycation at Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel. Hope to see you back soon. Thank you!

4/10 Scarso

muhamad

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia
We had booked a king room and received a smoking room. The reception said they will change our room the next day but they didn’t have any non-smoking room even tho we reserved one and prepaid for it. We spent 6 days in a smoking room with a terrible smell that bothered us throughout our stay. At times we will go down to the mall across the street to spend time. The staff was very friendly but I will not be returning here next year
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel, il giorno 19 mar 2024
Hi Muhamad.We apologize for the inconvenience of not being able to provide the non-smoking room you reserved despite your prepayment. Your feedback regarding the room allocation process will be addressed to ensure improvements are made. We understand the frustration of spending six days in a smoking room and regret the discomfort it caused. Despite this, we appreciate your kind words about our friendly staff. We sincerely hope you'll reconsider and give us another chance to provide you with a more satisfactory experience in the future. Thank you.

10/10 Eccellente

IREH

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
People are nice, the overall facilities are a bit old but is under good maintenance. Considering the biz trip budget, I will definitely recommend this hotel to others.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel, il giorno 19 mar 2024
Hi IREH, Thank you for taking time to share your experience with us. Pleased to hear that you satisfied with our services. Hope to see you back again.

6/10 Soddisfacente

Vincent

Mi è piaciuto: Pulizia
Property needed upgrades and modernized
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

8/10 Buono

thanh

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Small refrigerator not working Thermostat control not working Manual turn on, switch off Thermostat
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Yuji

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Selvan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Fabulous
Had a fabulous stay. Booked the club room which gives access to club lounge which provides snacks, drinks throughout the day and cocktails in the evening. The breakfast buffet is the best I've seen with an international selection. The pool area is lovely and very relaxing considering we were in the middle of a city. Easy access to transport. Would suggest get the Grab app which is a cost effective way to get around
Soggiorno di 6 notti a gennaio 2024
Risposta di Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel, il giorno 22 feb 2024
Hi Selvan! Thank you for the wonderful review! We're thrilled you had a fabulous stay, enjoyed the club room amenities, and found the breakfast buffet impressive. Your recommendation of the Grab app for transport is noted. We look forward to hosting you again!

10/10 Eccellente

Ravnesh

Soggiorno di 5 notti a gennaio 2024

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Not was expected
The room was not very clean, the facilities are old. I would have been better off in a condo at $30 a night.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel, il giorno 22 feb 2024
Dear guest, We sincerely apologize for the cleanliness issues and any inconvenience caused by the condition of our facilities. Your feedback is important, and we take it seriously. We're committed to addressing these concerns promptly to enhance the overall experience for our guests. Please consider giving us another chance; we strive to provide a more satisfying stay in the future.

10/10 Eccellente

Shino

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Esther

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024

8/10 Buono

Muhammad Salih Bin Othman

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

khosru

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
This is our first trip to Malaysia and after this experience this will be our last trip. This experience has definitely put me off coming back. I booked 2 rooms in March 2023 for December 2023 and requested rooms to be next to each other because we're travelling with our children. The Hotel failed to acknowledge our request and we only found out when we arrived at the hotel. We had to wait a long time at the lobby. This hotel staff is very unwelcoming. The staff at the reception offered us 2 rooms in different floors, which is not suitable having the children on another floor. Other option given was rooms in the same floor but it is smoking room. The whole floor and the room smelling like an ashtray. The deco, bathroom and staff is nothing like a 5 star hotel. Sheraton Imperial Hotel as a 5 star is misleading. Ive witnessed how staff treat (bum lick) other communities (non Asian). Maybe thats how they are. I've travelled a lot but this is the worst, worst than 1 start hotel. NEVER AGAIN!!!!! DONT WASTE YOU MONEY AND EXPERIENCE
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2023
Risposta di Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel, il giorno 22 feb 2024
Hi Khosru, We sincerely apologize for the inconvenience and disappointment during your stay. We regret not meeting your expectations regarding room requests, options, and overall experience. Your feedback is taken seriously, and we will address the issues to improve our services. We appreciate your insights and hope you reconsider giving us another chance.

10/10 Eccellente

Debra

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

6/10 Soddisfacente

JUN KYU

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Servizi
I love to stay this hotel due to the location. However it was disappointing during this trip. I booked a room for three (3) persons however only two (2) towels & slippers were prepared. The lever of the toilet was broken. I requested a stuff to rectify them however he didn't. Therefore I remined another stuff of these.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel, il giorno 22 feb 2024
Dear Jun Kyu,We apologize for the inconveniences during your stay. We regret the oversight with towels, slippers, and the broken toilet lever. Your feedback is valuable, and we'll address these issues promptly. We appreciate your understanding and hope to host you again for a better experience.

8/10 Buono

Ashish

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Susan

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023

6/10 Soddisfacente

Ashish

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Damian

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti a novembre 2023

10/10 Eccellente

Damian

Soggiorno di 2 notti a novembre 2023

6/10 Soddisfacente

SOON HEE

Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia
복도청소 불량. 교통편좋아요. 호텔근처 모노레일역과 mrt역이 두군데가 있어서 이용하기 편리하네요.
Soggiorno di 6 notti a novembre 2023

10/10 Eccellente

Nadiah

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Had a wonderful stay at Sheraton for my mum's birthday - they even surprised her with a slice of cake when we ordered room service. Room service food was a bit of a letdown (the steak and lamb chops were under seasoned and quite tasteless) but breakfast buffet was wonderful. Would definitely come back for the service and comfort provided.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel, il giorno 24 nov 2023
Hi Nadiah, Thank you for taking time to share your staycation experience with us. Your experience during in room dining was not up to our usual standards. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of your expectations. We will take note of this and do our best to ensure this does not occur again. Thank you for your kind words about our breakfast. Hope to see you back again soon.

10/10 Eccellente

YONGHOON

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

10/10 Eccellente

Ian

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

10/10 Eccellente

Ezzat

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023

10/10 Eccellente

JAYNE

Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023

10/10 Eccellente

Amanmyrat

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023

6/10 Soddisfacente

Johnny

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Comfort della camera
So so
It was a sub-par Sheraton, it did its job for our over night stay in KL before heading to our final destination. The front lobby is pretty grand, rooms are decent in the Club level but service needs improvement. From check in to food service.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Sheraton Imperial Kuala Lumpur, il giorno 23 ott 2023
Hi Johnny, Thank you for taking the time to share your experience with us. We will continue to improve our services and provide better services to our guests. Hope to see you again soon!

4/10 Scarso

Joon

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

4/10 Scarso

Omur Arzu

Soggiorno di 3 notti a settembre 2023

10/10 Eccellente

Peter

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
My home in Kuala Lumpur.
Top notch in every aspect. This was my eighth stay since 2010. My family and I thoroughly enjoyed the comfort and convenience. Friendly and professional staff.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel, il giorno 27 ott 2023
Hi Peter, Thank you for taking time to share your experience with us. We are glad to hear that you enjoyed your stay at Sheraton Imperial. Hope to see you again.

10/10 Eccellente

jeffrey

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great stay at the Sheraton Imperial
The.hotel was excellent and very good value for money Only a short distance from the Pavilion shopping strip Staff were super helpful
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di Sheraton Imperial Kuala Lumpur , il giorno 23 set 2023
Hi Mr Jeffery,Thank you for taking time to share your experience at Sheraton Imperial Kuala Lumpur. We really appreciate your kind words about our staffs. Hope to see you again soon!

10/10 Eccellente

MUHAMMAD SYAFIQ HANAFEE

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great stay
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel, il giorno 16 nov 2023
Hi Mr Syafiq, Thank you for taking time to share your staycation experience. Glad to hear that you enjoyed your stay at Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel. Hope to see you back soon!

6/10 Soddisfacente

Song

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Room is not up to 5 stars standard. Need to upgrade. TV reception is bad, so is the wifi.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023

2/10 Terribile

Rahul

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023

8/10 Buono

MASAYUKI

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
施設はエレガントで、バスルーム含めてよくメンテナンスされていると思います。 残念なのは、チェックインの際に40分以上待たされたことです。5~6人が並んでいましたが、ひとり7~8分程度時間がかかっている印象(受付カウンターは3つ開いていました)で、改善して欲しい点です。 もう1点は、室内のアメニティで、タオルが補充されていなかった点です。これは、ルームサービスへ連絡すれば、直ぐにもって来てもらえました。
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023

4/10 Scarso

W

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Crap business centre
I went to print document out in business centre (as instructed by reception) but no paper in the printer and the printer was not one connected to your computer??? Poor poor approach - somebody should be checking??
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023

10/10 Eccellente

kiho

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023

8/10 Buono

Heather

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023

4/10 Scarso

hironobu

Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023

8/10 Buono

Oscar

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Very satisfied
Great service and the bed was super comfy. The room was very big, but could do with some refurbishing. Overall very satisfied with our stay!
Soggiorno di 3 notti a luglio 2023
Risposta di Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel, il giorno 11 ago 2023
Hi Oscar!Thank you for taking the time to share your rating with us and appreciate your kind words about our service and room. We glad to hear that you enjoyed your stay here! Hope to see you back!

8/10 Buono

Damian

Viaggio con la famiglia
Soggiorno di 4 notti a luglio 2023

10/10 Eccellente

Tetsuya

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
good
Nice building! nice hospitality. one thing, the bar drink quality is not so good.
Soggiorno di 4 notti a luglio 2023
Risposta di Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel, il giorno 7 ago 2023
Hi Tetsuya, We’re really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us. Your experience during drinks was not up to our usual standards.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of your expectations. We will take note of this and do our best to ensure this does not occur again.

10/10 Eccellente

Chheng

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023