Sale per trattamenti di coppia, vasca idromassaggio

Recensioni per Caesars Palace

4.5 out of 5
Caesars Palace
3570 Las Vegas Boulevard South, Las Vegas, NV

Recensioni

7,4

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 4467 su 11201 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 2189 su 11201 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 1810 su 11201 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 1384 su 11201 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 1351 su 11201 recensioni" "

8,0/10

Pulizia

7,6/10

Personale e servizio

7,6/10

Servizi

7,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Fabio

Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di ALM, il giorno 1 feb 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

giampietro

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Mi hanno fatto pagare 39€ per dello shampoo in più e due asciugamani puliti
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2023
Risposta di Michelle, il giorno 19 dic 2023
We do not charge for those amenities. Please contact Caesars Palace directly to speak to a member of management regarding your experience or reach out to the billing department.

6/10 Soddisfacente

Fulvio

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di ALM, il giorno 20 nov 2023
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

8/10 Buono

attilio

Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Bella struttura. Prezzi dei negozi stratosferici
Soggiorno di 5 notti a settembre 2023
Risposta di Dan, il giorno 4 ott 2023
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

4/10 Scarso

Maria Belén

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
The hotel is located in the center of Las Vegas Boulevard, close to the main attractions, stores and hotels. The common areas are well decorated, illuminated and clean. Check-in was disappointing, after a very long and slow queue, the lady at the front desk proceeded only to the registration and key providing. When we asked for basic information such as the wifi password, pool hours etc, she invited us to check this information on the tv in our room. None of this information was displayed in the hotel’s channel. As the hotel is open also to visitors not staying in, we expected any security checks to access the rooms but people can take the lift and reach the room floors without any key. Our room was quite disappointing too as minimum amenities such a hairdryer were missing. Also, as some refurbishing works were in progress it was noisy and caused a problem with the floor sinks, causing flooding in our bathroom.
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di JD, il giorno 18 ago 2023
Hello Maria, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

4/10 Scarso

Giovanni Maria

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Camere vecchie e fatiscenti, ascensori rotti ( 1 su 6 in servizio ) Chiesto ed ottenuto un upgrade ( a pagamento ) , la stanza nuova era peggiore della precedente
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2023
Risposta di Dan, il giorno 19 apr 2023
Hello Giovanni, I would like to thank you for taking the time to express your experience concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issues you may have experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

2/10 Terribile

Chiara

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Doc erto il mio giudizio negativo non influirà sull fama del Ceasar ma spero serva a qualche viaggiatore a scegliere un altro hotel. Dormite i miei viaggi a vegas ho alloggiato : al Cosmopolitan al Venetian, al Planet Hollywood, all’ Exalibur e al Flamingo perfio ho dei termini di paragone. La stanza costava 98 dollari un lunedì notte. Arriviamo a mezzogiorno e siccome io check in è alle 16 ci propongono di pagare 30 per check-in anticipato o 60 per upgrade stanza , molto più nuova. Paghiamo 60 e entriamo. Vantano 7 piscine che per tutta la gente che c’è sono anche di lunedì molto affollate . Il servizio pessimo , una sola ragazza che va in giro ( parlo di una piscina ) a prendere ordini . Alle ore 14 di un lunedì di aprile , il Ceasar ha finito le patatine fritte e la Coors light che è la birra nazionale. Cioè , hanno finito 2 degli articoli che negli USA sono più facilmente reperibili . Da mangiare avevano solo la Ceasar Salad . L povera cameriera imbarazzata ma di certo non era colpa sua. Nella stanza che ci è stata venduta come Nuova , il rubinetto dell’acqua fredda non funziona e … zero bicchieri ! Mi chiedo se avessi voluto acquistare una bottiglia del loro costoso gin che hanno nel minibar , come avrei dovuto berlo secondo loro ? Imbarazzante . Ne’ accappatoio ne pantofole di cortesia , nulla , neanche la cuffia per i capelli . Neanche un asciugamano in più . Passiamo al parcheggio . Costa 18 dollari ( come in tutti gli hotel di Las Vegas ) peccato che la tessera per
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di ALM, il giorno 12 apr 2023
Hello Chiara , I would like to thank you for taking the time to express your experience concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issues you may have experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

8/10 Buono

Michela, arsiero

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Personale gentile,camera pulita e grande,posizione ottima.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023

6/10 Soddisfacente

MAURIZIO

8/10 Buono

Agnese

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Pro: hotel storico di Las Vegas, con posizione centrale lungo la Strip e ben collegato agli altri resort. Camera ampia, ben arredata e silenziosa. Letto comodissimo. Buon rapporto qualità-prezzo. Contro: pulizia non adeguata (c'erano capelli sul pavimento del bagno e nella doccia). Parcheggio a pagamento anche per chi alloggia nell'hotel (18$ al giorno).
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022

8/10 Buono

raffaele

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022

8/10 Buono

Filippo

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Buona
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022

4/10 Scarso

Marco

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
non ti puliscono la stanza...assurdo che in un hotel del genere saltano la pulizia e quando la chiedi non la fanno! mai vista una cosa del genere e io sono uno che viaggia tantissimo per il mondo e in strutture tutte lusso o extra!
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022

10/10 Eccellente

Jon

Mi è piaciuto: Servizi
All of the staff were exceptionally helpful and very kind! Will definitely go back! Best place to stay in Vegas!!
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

2/10 Terribile

MOHAMED ABDULLA A J, Doha

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
They didn’t give us the rooms that we booked (two king bed rooms), instead they gave us one 2 queen bedroom, and the other room they said was upgraded, which was also two queen beds, in addition to it being for handicapped. The theater and wear on the rooms were a lot, and rooms were not clean at all. It’s a disaster of an experience, never staying here again.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Dan, il giorno 30 apr 2024
I would like to thank you for taking the time to express your experience concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issues you may have experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

8/10 Buono

George

Viaggio con animali domestici
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Allow dogs
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Dan, il giorno 30 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 Buono

Brian

Viaggio di gruppo, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We had a small issue with our room it wasn’t huge but was an issue for the tier of room we had when checked out they removed 2 of the resort fees they made it right. We will for sure stay there again
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di ALM, il giorno 30 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Jaclyn

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Always a fun time. Centrally located. Pool is pretty.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Dan, il giorno 30 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

4/10 Scarso

Julie

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Bring your own k-cups. $500/night but if you want to use the Keurig in the room you’ll have to call for the k-cups at a cost of $24! Parking is not as stated and I was not given the guest price even though I asked customer service at check in and out. Learned there was an app with a map upon leaving - the check in line was outrageous and they gave us zero information including check out time.I learned AFTER I left they also offer EV charging with valet while at the EV chargers from a local who happened to be charging his car. I won’t be staying here again. However, the colloseum concert facility was fabulous! Great sound. I was in the 10th row so can’t speak to the visibility from all seats but it’s intimate enough a facility I can’t imagine a bad seat in the house
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Latrice, il giorno 30 apr 2024
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your stay. Guest satisfaction is our number one priority. We’re sad to hear that your stay was not fantastic, and you're disappointed with your recent stay. We apologize for any inconveniences that you may have experienced during your stay. We are working had daily so that the Casino/Hotel is at its best. Make today a great one.

8/10 Buono

Amy

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Lots of variety and options around the hotel, something for everyone! For the price being paid, there are no complimentary items in the rooms, such as water, a note pad or a pen.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Doug, il giorno 30 apr 2024
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

2/10 Terribile

Hatem, Huntington Beach

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Servizi
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Long line to check in and gave me a room key that didn’t work
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

6/10 Soddisfacente

Kendra

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Servizi
Central location and where our event was being held
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Christina Banks , il giorno 30 apr 2024
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

6/10 Soddisfacente

Susan, Thousand Oaks

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Charges for items thru out the hotel are outrageous. 7$ for a can of soda; 50$ for valet parking; 35$ for early check in (even when room is available). Won't stay there again.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Michelle, il giorno 30 apr 2024
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

4/10 Scarso

Caitlin

Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Non mi è piaciuto: Pulizia
The garbage left in my shower and the food left in the mini fridge (along with the stains all over the curtains (?!) and sitting area) made me deeply question if the room was properly cleaned. Hassle getting to and from room as signage wasn't super clear.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di John , il giorno 29 apr 2024
Hello Caitlin, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

10/10 Eccellente

Maria del Carmen

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
GREAT
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024

6/10 Soddisfacente

Nicole

Viaggio di gruppo, Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
The hotel room was looking old and a bit dingy. Some of the staff (other the the check in and out girls) were less than friendly. One bartender got pretty angry at me because I had my baby with me in the pool bar area trying to get food. There were no signs excluding minors. Then it was a big inconvenience for him to get a pre made sandwich. Other than that, it was a good stay. Would just like to see some updating of the rooms
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di Ruby , il giorno 29 apr 2024
Hello, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerningyour visit. We’re sorry you are disappointed. We will work hard to fix the issues you've experienced. Please have a great day

4/10 Scarso

Frances, Breckenridge

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
There was a sewer backup into the shower, toilet, bathroom and into the bedroom. That wasn’t the problem. The problem was the unwillingness of the hotel to give us a different room. They gave us a food voucher and wanted to send someone to clean the room. Mind you the sewage problem had not been repaired. It took several phone calls to very rude staff, 2 visits to the front desk and 2 managers to finally get a different room. This is not a props would visit again. There are so many better hotels with great staff and management.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Michelle, il giorno 29 apr 2024
Hello Frances, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

6/10 Soddisfacente

Steve

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Latrice, il giorno 30 apr 2024
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your stay. Guest satisfaction is our number one priority. We’re sad to hear that your stay was not fantastic, and you're disappointed with your recent stay. We apologize for any inconveniences that you may have experienced during your stay. We are working had daily so that the Casino/Hotel is at its best. Make today a great one.

8/10 Buono

Scarlett

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Latrice, il giorno 30 apr 2024
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your stay. Guest satisfaction is our number one priority. We’re sad to hear that your stay was not fantastic, and you're disappointed with your recent stay. We apologize for any inconveniences that you may have experienced during your stay. We are working had daily so that the Casino/Hotel is at its best. Make today a great one.

10/10 Eccellente

Mark

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Servizi
Non mi è piaciuto: Pulizia
Our carpet in our hotel room has not been vacuumed in awhile. Gross.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di ALM, il giorno 29 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Zulybel

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It’s a real palace! From the staff all the way to the little details….next time in Las Vegas the Caesars is the place to stay in…❤️❤️❤️
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di ALM, il giorno 29 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

2/10 Terribile

Rupal

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Doug, il giorno 30 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Robin

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Although was difficult to find the entrance, once we were inside it was a pleasure
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Doug, il giorno 29 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Issac

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Christina Banks , il giorno 30 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Everett

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Michelle, il giorno 30 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Charnjit

Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Clean luxury
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Ruby, il giorno 28 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Cristhian

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Love it
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Latrice, il giorno 28 apr 2024
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your stay. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Jason

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I Loved everything about this place I Would stay EVERYTIME!!! I come!! Highly Recommend!!!
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Christina Banks , il giorno 28 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 Buono

tonya

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Doug, il giorno 29 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Robert

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
All.very clean
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Kimberly, il giorno 28 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

GARY

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di John , il giorno 29 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 Buono

Mary

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I loved the facility. The room I upgraded to was fantastic. I wasn’t pleased with the casino floor. I’m not a whale by any means but couldn’t even get a bottle of water. Asked multiple times and I nvr changed machines and still didn’t get any water. I don’t drink alcohol. They were more than willing to bring me alcohol.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Christina Banks , il giorno 28 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Luis

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di ALM, il giorno 28 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

2/10 Terribile

Thomas D

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Rooms have bed bugs and are five miles from lobby. We had to ask for our room to be cleaned.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Dan, il giorno 27 apr 2024
Hello Thomas, thank you for providing your feedback on your most recent stay.  Please contact Caesars Palace directly to speak to a member of management regarding your experience.

6/10 Soddisfacente

Kevin, Everett

Viaggio di gruppo, Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
This is not the Ceasers of old, stayed here twice before this time. The rooms were in better condition than now, we stayed in the Octavious tower and although the room was clean, the paintwork was in dissaray , small tv. No complimentary coffee, you buy a box of 4 pods at the mini bar 16 dollars, what!!!. The shower had poor power and the free shampoo etc was miniscule. The room service is poor, we had no maid for 3 days, and when i called, the housekeeping liasion was very rude, they did finally come on day 4 of our stay. The hotel is very expensive and no comps. Apart from free drinks when gambling ( if your lucky). Cocktails are 20 dollars and up, beer 12. We had basicaly fast food with a fancy name and it was 50 dollars for 2 hambugers fries and one drink. Vegas strip has gone insane with prices and i probably will not visit again. I give the hotel 3 stars and that is generous,if we do go back it wont be to Ceasers, kind of sad..
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di Christina Banks , il giorno 26 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Laura

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Michelle, il giorno 27 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Jo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Excellent from start to finish. Jorge at the Front Desk and Mariella, head of Housekeeping, were so welcoming and professional. And the generous upgrade to a wonderful suite made my stay extra special. Thank you, Caesar’s Palace!
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Christina Banks , il giorno 27 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

James

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Desk service excellent
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Latrice, il giorno 27 apr 2024
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your stay. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 Buono

Raquel

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Dan, il giorno 27 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Maribel

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di JD, il giorno 27 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!