Materassi a doppio strato, una cassaforte in camera, una scrivania

Recensioni per Horseshoe Las Vegas

4 out of 5
Horseshoe Las Vegas
3645 Las Vegas Blvd S, Las Vegas, NV

Recensioni

7,8

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 4767 su 11940 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 3402 su 11940 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 1830 su 11940 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 1048 su 11940 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 893 su 11940 recensioni" "

8,0/10

Pulizia

7,8/10

Personale e servizio

7,4/10

Servizi

7,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

6/10 Soddisfacente

Alessandro

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Ho chiesto quasi 2 mesi prima di avere le camere comunicanti, mi è arrivata la conferma dall'hotel, poi al momento del soggiorno mi hanno declinato la mia richiesta.
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Kimberly, il giorno 25 mar 2024
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

8/10 Buono

Roberto

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Ok
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Christina Banks , il giorno 9 set 2023
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Carlotta

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Per prima il prezzo, ottimo, abbiamo speso di più in località molto meno conosciute e in strutture decisamente meno “ricercate”, ovviamente non il sabato notte ma la domenica notte. Posizione nel cuore di Las Vegas, non ci è mai servito utilizzare l’auto, tutti gli hotel più famosi sono intorno (10 minuti massimo) e in più il Paris Hotel è adiacente, per arrivarci si passa dall’interno, senza mai uscire, praticamente sembra di stare nello stesso edificio. La camera grossa e pulita con una vista sulla città e sicura, di sera, per prendere gli ascensori la sicurezza richiede la chiave per verificare di essere effettivamente degli ospiti dell’hotel. Check in facile, viene fatto tramite delle macchinette presenti nella hall in totale autonomia, forse unica pecca è che occorre avere un po’ di pazienza per farlo in quanto le macchinette sono, se ben ricordo 8, e la quantità di gente è impressionate. È possibile usufruire, sempre tramite le macchinette, del check in anticipato al prezzo di 40$ sin dalle 10 del mattino volendo, noi non lo abbiamo utilizzato e in una ventina di minuti siamo saliti in camera. Parcheggio collegato all’hotel comodo al prezzo di 18$ da pagare con la camera (noi siamo entrati nel parcheggio prima del check in e al momento di farlo ci hanno chiesto il bigliettino del parcheggio in modo da unirlo alla camera) al momento di partire abbiamo fatto il check out dal telefono e la chiave della camera l’abbiamo usata come come biglietto per uscire.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di JD, il giorno 31 ago 2023
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Ludovica

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Las Vegas impareggiabile per gli alberghi
Rapporto qualità prezzo di Vegas imbattibile
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Dan, il giorno 29 ago 2023
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 Buono

ALESSANDRA

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Servizi
Struttura centralissima di fronte al bellagio con tutte le più belle gallerie di negozi a due passi. La stanza molto grande e i letti comodi. Possibilità di usufruire della piscina con lettini e asciugamani gratuiti. Unica pecca la moquette e la pulizia che potrebbe essere un po’ più accurata, tuttavia basta chiedere al personale di servizio che provvede. Nel complesso lo consiglio !
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023
Risposta di ALM, il giorno 17 ago 2023
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 Soddisfacente

Thomas

Viaggio di lavoro
Scrive rinnovato ma e vecchio..
Soggiorno di 26 notti a giugno 2023
Risposta di Kimberly, il giorno 12 lug 2023
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

6/10 Soddisfacente

Leonardo

Mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Buon hotel in ottima posizione lungo la strip
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di asst hotel manager , il giorno 5 mar 2023
We’re thrilled you enjoyed your time with us. We appreciate you taking the time to provide your feedback and we hope to welcome you back to Horseshoe Las Vegas in the future.

10/10 Eccellente

Fabrizio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2021

6/10 Soddisfacente

Trichelle

Viaggio di gruppo, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Servizi
Parking is really far. The check in line was about 45 minutes.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Doug, il giorno 1 mag 2024
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

10/10 Eccellente

Scott

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Room was big, compared to the Room I stayed in at Park MGM, The night before. Enjoyed video poker at the bar. Service was great.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di John , il giorno 1 mag 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Tammi

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We really enjoyed our stay at the Horseshoe. The pool was wonderful. Hope to be back soon!
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Michelle, il giorno 1 mag 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 Soddisfacente

David

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Convenient centre strip location
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di Latrice, il giorno 30 apr 2024
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your stay. Guest satisfaction is our number one priority. We’re sad to hear that your stay was not fantastic, and you're disappointed with your recent stay. We apologize for any inconveniences that you may have experienced during your stay. We are working had daily so that the Casino/Hotel is at its best. Make today a great one.

8/10 Buono

JERRY

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
video gameing had poor pay outs
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Michelle, il giorno 30 apr 2024
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

10/10 Eccellente

Daniel

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
There was a security guard our 2 night yelling at patrons about showing their room key. I understand the importance of security but he escalated several situations in in the amount of time it took me to get in my elevator. No I did not have a confrontation with him but several patrons did. I was not under the influence at all but most Vegas guest are and the way he was addressing patrons you guys will have an incident soon enough. I wouldn’t run him off but his verbal interactions need to be brushed up on. If he got up off his chair that particular night with the same tone he was using I’m almost certain I would be writing a witness statement not a review. Overall the stay was great, from house keeping to the great view of the strip. Thank you.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Michelle, il giorno 30 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 Soddisfacente

Julianne

i've nevered heard so many sirens at night in my life.. i've never been in a room where you can hear everything going on outside. The beds are comfortable but the room is ran down. The food selection is super high priced and sucks ... if your on a budget you can make it work. location is good . and Vallet/Bell was excellent and fast .. check in was simple and fast o used the kiosk.. The air conditioner is only ran for 30 min and Automatically shuts off and it only gets to 68° which it doesn't even feel like 68° more like 70°. I like my to fell fresh and brisk and it was hot and muggy .. i personally would not stay their again ..
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Doug, il giorno 30 apr 2024
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

10/10 Eccellente

Michael

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Michelle, il giorno 30 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!

2/10 Terribile

Johnathan

Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Servizi
paid for 1 king bed. Received a queen upon check in. Also, when gambling the waitresses never come around. takes an hour and a half to see one come to the blackjack tables.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di John , il giorno 29 apr 2024
Hello Johnathan, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

10/10 Eccellente

Terra

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent property!!!!😎
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Latrice, il giorno 29 apr 2024
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your stay. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 Soddisfacente

Janice

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Older hotel but clean room. Smokey and noisy downstairs. No good breakfast dining
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Latrice, il giorno 29 apr 2024
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your stay. Guest satisfaction is our number one priority. We’re sad to hear that your stay was not fantastic, and you're disappointed with your recent stay. We apologize for any inconveniences that you may have experienced during your stay. We are working had daily so that the Casino/Hotel is at its best. Make today a great one.

10/10 Eccellente

Jorge

Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
House keepers never came. We took out Do not disturb sign too.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Latrice, il giorno 29 apr 2024
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your stay. Guest satisfaction is our number one priority. We’re sad to hear that your stay was not fantastic, and you're disappointed with your recent stay. We apologize for any inconveniences that you may have experienced during your stay. We are working had daily so that the Casino/Hotel is at its best. Make today a great one.

10/10 Eccellente

Danielle

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was cool in the middle of everything
Soggiorno di 7 notti ad aprile 2024
Risposta di ALM, il giorno 29 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Jericho

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good location
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di ALM, il giorno 29 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 Soddisfacente

Sjoerd

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Servizi
The setting so close at the strip is fine.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Michelle, il giorno 30 apr 2024
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

10/10 Eccellente

Robert

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The only thing we did not like is there was not a coffee maker/coffee in the room. Other than that, we liked everything else
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di JD, il giorno 29 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Russell

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This hotel and casino has absolutely the most amazing staff and food service available in Vegas!
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Doug, il giorno 29 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Many

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Doug, il giorno 30 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Sam

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
I like it because it’s connected to the Paris and has lots eats between both.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Doug, il giorno 29 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Vicki

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We enjoyed our stay
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Michelle, il giorno 28 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 Soddisfacente

Alfred

Did you really need to place a "convenance" counter near the elevators that charged us $20 for chips and Gatorade? Your casino prints money, so why the aggressive cash grab at every turn? Stop insulting your clientele and use some of your money to fix the smashed mirrors in your elevators. 3 of the four escalators providing access/egress to the strip were out of order the last day of our stay. As for our room, 1448: Paint the sink tower, it's worse than a Motel 8. Additionally, we booked a single room with a King-sized bed and were (without notice) assigned a room with two beds and a view of your parking garage. Put some plants on the roof of the lower pool level and fix the 14th Floor vending machine, which says it accepts credit cards but does not. Speaking editorially, design the spot so it looks like something other than a bus depot in Des Moines, make the Horeshoe a tribute to classic LV, like the excellent show we saw there. The great spots in Vegas now have clear and artistic themes, the Horeshoe does not - It looks (and feels) like nothing in particular.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Latrice, il giorno 28 apr 2024
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your stay. Guest satisfaction is our number one priority. We’re sad to hear that your stay was not fantastic, and you're disappointed with your stay. We are working hard daily to improve the Hotel/Casino so that our guest can have a fantastic experience. Please have a great day.

8/10 Buono

Ashley

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Michelle, il giorno 29 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 Soddisfacente

Kaleb

Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Thin walls so you hear everything, down to hearing your neighbor unroll toilet paper
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di John , il giorno 28 apr 2024
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

6/10 Soddisfacente

Ricardo M

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi
dated pool and lower level
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Michelle, il giorno 28 apr 2024
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

8/10 Buono

Derek

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
wood flooring nice.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Michelle, il giorno 28 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Savannah

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
First time I ever travelled anywhere and I couldn’t have been more happy! I had extreme anxiety and some issues with cards and the staff were so supportive and effective in helping! I couldn’t recommend this place more! Will definitely stay here again!
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di ALM, il giorno 28 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Claude

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Très bien situé sur la strip
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Latrice, il giorno 28 apr 2024
Bonjour, je tiens à vous remercier d'avoir pris le temps de nous faire part de votre retour sur l'expérience que vous avez vécue lors de votre séjour. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour parmi nous ! La satisfaction des clients est notre priorité numéro un. Au plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite !

8/10 Buono

Katelyn

Good
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Latrice, il giorno 27 apr 2024
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your stay. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Baiba

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Check in was fast and easy, friendly staff!
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Latrice, il giorno 27 apr 2024
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your stay. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Jose

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Was very good experience
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Kimberly, il giorno 28 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

2/10 Terribile

larry, Old Toronto

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Check in was horrible, no staff service, signs from parking garage sucked didn’t know where to go to front desk to check in Computers to check in sucked.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Doug, il giorno 27 apr 2024
Hello Larry, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

8/10 Buono

Craig

Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
We have stayed here a couple of times, back to when it was Bally's. The hotel hasn't really changed since it was rebranded. It is a nice enough hotel and I would recommend it if your looking for economy and convenience.
Soggiorno di 6 notti ad aprile 2024
Risposta di Doug, il giorno 27 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Jing

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
😊
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Doug, il giorno 27 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

marvin

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Centrally located
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Chuck D., il giorno 26 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 Soddisfacente

Mary

Viaggio con la famiglia
I signed up for a “fountain view” room but instead got a view of a rooftop. We paid for parking when we registered but the instructions on how to show we paid when getting out of the parking garage were unclear and we ended up paying twice. We were only there for a few hours (checked in after 10pm and left before 6am) so didn’t spend enough time to form an impression, but I was severely disappointed with the view I had been looking forward to.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Kimberly, il giorno 27 apr 2024
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

6/10 Soddisfacente

Krysta

Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Latrice, il giorno 27 apr 2024
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your stay. Guest satisfaction is our number one priority. We’re sad to hear that your stay was not fantastic, and you're disappointed with your stay. We are working hard daily to improve the Hotel/Casino so that our guest can have a fantastic experience. Please have a great day.

10/10 Eccellente

kimberley

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Nice
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Brandon, Los Angeles

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Doug, il giorno 27 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 Buono

Ramon

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
They can do way better
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di John , il giorno 26 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 Eccellente

Edgar

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di John , il giorno 26 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 Buono

Kourosh

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This hotel is in a good area
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di John , il giorno 26 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 Buono

Audrey Fay, Calgary

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
everything was good
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di John , il giorno 26 apr 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!