Terrazza/patio

Recensioni per Hotel Rosamar Es Blau - Adults Only +21

4 out of 5
Hotel Rosamar Es Blau - Adults Only +21
Passeig Acàcies, 5, Lloret de Mar, Girona

Recensioni

9,0

Meraviglioso

Valutazione di 10 - Eccellente. 109 su 189 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 68 su 189 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 8 su 189 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 1 su 189 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 3 su 189 recensioni" "

9,4/10

Pulizia

9,2/10

Personale e servizio

9,0/10

Servizi

9,2/10

Condizioni e dotazioni della struttura

9,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Lorenzo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Todo regular
Soggiorno di 2 notti a settembre 2021
Risposta di Directora de Rosamar Hoteles, il giorno 30 set 2021
Querido Lorenzo, Agradecemos sinceramente que hayas dedicado parte de tu tiempo en puntuar nuestro hotel. El equipo del Hotel Rosamar Es Blau lamentamos que vuestra estancia no haya cumplido del todo tus expectativas. Seguiremos dedicando nuestros esfuerzos con el objetivo de ofrecer una buena estancia a todos nuestros huéspedes. Gracias y saludos, Montse Vilella

10/10 Eccellente

Elisa, Torino

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel bellissimo. Cibo ottimo... Lo consiglierei a chiunque...
Soggiorno di 8 notti ad agosto 2019
Risposta di Montse Vilella - Direttrice Rosamar Hotels, il giorno 3 lug 2020
Stimato cliente, Desideriamo ringraziarti per il tuo commento e per il tempo dedicato a descrivere la tua esperienza all'interno del nostro hotel. Siamo lieti di sapere che le esigenze dei nostri ospiti vengono soddisfatte nel miglior modo possibile. Grazie per la fiducia accordata agli Hotel Rosamar, e speriamo di rivederti presto. Cordiali saluti, Montse Vilella Direttrice Rosamar Hotels

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2019
Risposta di Director of Rosamar Hotels, il giorno 4 set 2019
Dear guest, We would like to thank you for taking the time to rate our hotel to let us know how your stay went. We are pleased to hear that you enjoyed your holiday, and we hope to see you again soon. Thank you for relying on us. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Tranquillita, pulizia, servizi in buono stato, gentilezza del personale, buon cibo, orezzi convenienti
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2019
Risposta di Direttrice Rosamar Hotels, il giorno 29 ago 2019
Stimato cliente, Grazie per esserti preso il disturbo di scrivere un commento sul nostro hotel. Siamo lieti di sapere che hai goduto appieno del tuo soggiorno negli Hotel Rosamar. L'obiettivo del nostro team è quello di impegnarsi ogni giorno per offrire ai nostri clienti il maggior grado di benessere, ed è questo il motivo per cui la tua opinione è così importante per noi. Speriamo di rivederti presto. Grazie infinite per la fiducia che hai voluto riporre in noi. Cordiali saluti, Montse Vilella Direttrice Rosamar Hotels

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel ok .......................................................................
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2019
Risposta di Director of Rosamar Hotels, il giorno 26 ago 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to offer your comments on our hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time at Rosamar Hotels. Our team’s goal is to work every day to ensure the well-being of our guests, and as a result we are pleased to hear your opinion. We hope to see you again soon. Thank you for counting on us. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 7 notti ad agosto 2019
Risposta di Montse Vilella - Director of Rosamar Hotels, il giorno 23 ago 2019
Dear guest, We would like to thank you for taking the time to rate our hotel to let us know how your stay went. We are pleased to hear that you enjoyed your holiday, and we hope to see you again soon. Thank you for relying on us. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Struttura molto pulita con arredamento moderno. Location comoda per spostamenti e servizi spa gratuiti inclusi nel prezzo.
Soggiorno di 6 notti ad agosto 2019
Risposta di Montse Vilella - Direttrice Rosamar Hotels, il giorno 25 ago 2019
Stimato cliente, Grazie per esserti preso il disturbo di scrivere un commento sul nostro hotel. Siamo lieti di sapere che hai goduto appieno del tuo soggiorno negli Hotel Rosamar. L'obiettivo del nostro team è quello di impegnarsi ogni giorno per offrire ai nostri clienti il maggior grado di benessere, ed è questo il motivo per cui la tua opinione è così importante per noi. Speriamo di rivederti presto. Grazie infinite per la fiducia che hai voluto riporre in noi. Cordiali saluti, Montse Vilella Direttrice Rosamar Hotels

10/10 Eccellente

Luca

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a luglio 2019
Risposta di Director of Rosamar Hotels, il giorno 11 lug 2019
Dear Luca, We would like to thank you for taking the time to rate our hotel to let us know how your stay went. We are pleased to hear that you enjoyed your holiday, and we hope to see you again soon. Thank you for relying on us. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

8/10 Buono

JUAN VIZCAINO

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
No nos dejaron salir un poco más tarde de la habitación. Y eso que éramos VIP
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels., il giorno 29 apr 2024
Apreciado Sr. Vizcaino,Le damos las gracias por haber respondido al cuestionario de EXPEDIA y saber la valoración de su pasada estancia con nosotros. Le adjuntamos las condiciones de los clientes VIP de Expedia, para que vea, que el Late check out, es siempre según disponibilidad del Hotel, y justo el domingo de su salida , teniamos un grupo de llegada que llenaba el Hotel, por este motivo no pudimos complacerle. Esperemos nos visite en una próxima ocasión.Reciba un cordial saludo.CONDICIONES VIP- 1 servicio de spa gratis para 2 por día- Wifi gratis (por día)- Registro de salida tardía (según disponibilidad)- Registro de entrada temprana (según disponibilidad)- Mejora de la categoría (según disponibilidad)

8/10 Buono

Zahra

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very modern and clean facilities with lovely spa
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Montse Vilella Rosamar Hotels Manager., il giorno 10 apr 2024
Dear Zahra,We appreciate you had the courtesy to write a review on Expedia. At Hotel Rosamar Es Blau 4*s - Adults Only, we take care of all the details to offer an exclusive and personal service. We are pleased to know we have satisfied all your needs and you have enjoyed our relaxation area in the Spa.Regards,

8/10 Buono

Anthony

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Ça passe.sur classé VIP .Faux
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels., il giorno 6 nov 2023
Cher Anthony,Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Es Blau et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

10/10 Eccellente

gary

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti a ottobre 2023
Risposta di Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager, il giorno 6 nov 2023
Dear Gary, Thank you very much for rating our hotel so positively, for us it is very important to know the satisfaction of our customers. We look forward to welcoming you back to the Rosamar Es Blau very soon.Best regards,

10/10 Eccellente

Quinton

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 8 notti a ottobre 2023
Risposta di Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager, il giorno 6 nov 2023
Dear Quinton, Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Es Blau and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

10/10 Eccellente

Florian

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Wunderschönes Hotel :)
Soggiorno di 7 notti a ottobre 2023
Risposta di Montse Vilella, Direktor der Rosamar Hotels., il giorno 27 ott 2023
Sehr geehrter Florian,Vielen Dank, dass du dir die Zeit genommen hast, eine Rezension zu schreiben. Für Rosamar Hotels ist es sehr wichtig, auf die Bedürfnisse unserer Gäste einzugehen, und wir freuen uns, wenn wir so positive Bewertung wie die Ihre lesen. Wir danken Ihnen für Ihr Vertrauen und freuen uns darauf, Sie bald wiederzusehen.Grüße,

8/10 Buono

Nicola Jayne

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel staff were lovely couldn't do enough for you. Rooms were very clean but small for two adults and the walls are paper thin, heard everything so take ear plugs 😊
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2023
Risposta di Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager, il giorno 23 ott 2023
Dear Nicola Jayne, Thank you for your words. We are continually taking care of our facilities, so guests feel at home, we are glad to know that the cleanliness has lived up to what you expected. On the other hand, we are sorry about the exterior noise. At Rosamar Hotels we always want to offer the best services to our guests.Yours respectfully,

10/10 Eccellente

John

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Amazing hotel with the best staff!
I had the most amazing stay at this hotel. I was there on a solo trip for 17 nights and all the staff made me feel so welcome and at home, in particular Salma, Marina and Nijat! The room was lovely, the food amazing, the amenities were perfect and the closeness to the beach was a big bonus. I would recommend this hotel to anybody looking to spend some time in Lloret de Mar
Soggiorno di 17 notti a settembre 2023
Risposta di Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager., il giorno 18 ott 2023
Dear John, Thank you very much for your review. We are very glad to hear that you enjoyed your stay at Hotel Rosamar Es Blau and that you were able to enjoy our facilities. We are constantly working to offer the best service to our guests and we would love to welcome you again.Best regards,

8/10 Buono

Maria

Soggiorno di 7 notti a ottobre 2023
Risposta di Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager, il giorno 18 ott 2023
Dear Maria, Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Es Blau and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

10/10 Eccellente

Billie

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Lovely hotel, clean, nice pool, spacious room. Conveniently located for my holiday, shops/bars/restaurants all in a close walk, beach 2 minutes walk and on the quieter side of Loret de mar but with all amenities on doorset
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di Montse Villella, Rosamar Hotels Manager., il giorno 13 ott 2023
Dear Billie,Thank you very much for writing a review on Expedia. We are very pleased to read these gratifying words. At the Hotel Rosamar Es Blau, we strive every day, so our guests enjoy the facilities to the fullest. We hope you made the most of your visit to Lloret de Mar. We will be very happy to see you here again.All the best,

10/10 Eccellente

Carlacia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels., il giorno 6 ott 2023
Chère Carlacia, Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Es Blau et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

8/10 Buono

Choon Chay

Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels., il giorno 18 set 2023
Cher Choon Chay, Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Garden Resort et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

8/10 Buono

Jose

Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel is located within walking distance from the beach and restaurants. The A/C was not working properly or maybe it was the control, it was too late at night to be calling reception for maintenance.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager., il giorno 15 set 2023
Dear Jose, Thank you very much for your comment. We are glad that you had a nice stay at the Rosamar Es Blau. However, we are sorry that we have not been able to meet all your needs. Our goal is to offer the best services to all our clients. Best regards,

10/10 Eccellente

Quentin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Très bon hotel
Nous avons passé un très bon sejour. L'hotel est très proche de la mer et possède de bon équipements. Le personnel y est très agréable.
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Merci d'avoir évalué les Rosamar Hotels, il giorno 4 set 2023
Cher Quentin,Nous vous remercions du temps que vous avez pris pour laisser votre avis. Pour Rosamar Hotels, il est très important de répondre aux besoins de nos clients et nous sommes heureux de lire des avis aussi positifs que le vôtre.Nous vous remercions de votre confiance et nous nous réjouissons de vous revoir bientôt. Salutations,Montse Vilella Directrice des Rosamar Hotels.

10/10 Eccellente

Alexis

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
My boyfriend and I are from California and booked this hotel as a romantic getaway to celebrate my birthday. We had an excellent time and would stay again! FOOD We booked with "Full Board" which gave us access to an all-you-can-eat buffet for 3 meals a day. The selection was incredible with lots of Spanish cuisine and fresh local food. We had to pay for alcohol, but a bottle of wine was only $10-20 with lunch/dinner so we enjoyed that as well. ROOM Beautiful! Very clean, adequate space to store our things. We loved the balcony and found the space perfect for our needs. POOL/SPA The spa was lovely! We had a VIP service each day which included two hot tubs with massaging jets, a sauna, steam room, LED light showers, and a deck for sun bathing. I only wish it had been open longer - and the pool and spa are only open between 10am and 6pm each day (and the daily reservation is only for one hour). This was our only complaint. LOCATION Lloret de Mar is a beautiful town. Lots of tourists from the UK, so all service staff we encountered spoke English very well (we are also fluent in Spanish and used both languages). We absolutely loved the beach - the larger grains of sand do not stick and the water is a lovely warm temperature. There is so much to do from visiting the castle, tons of bars/clubs for nightlife, and cute shops. It is just an hour bus ride from Barcelona (and there is a bus that takes you straight from the airport to a stop that is a 3 minute walk to this hotel).
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager., il giorno 18 set 2023
Dear Alexis, Thank you very much for your review. We are very glad to hear that you enjoyed your stay at Hotel Rosamar Es Blau and that you were able to enjoy our facilities. We are constantly working to offer the best service to our guests and we would love to welcome you again.Best regards,

10/10 Eccellente

Inga

Soggiorno di 5 notti ad agosto 2023
Risposta di Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager., il giorno 15 set 2023
Dear Inga, Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Maritim et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

8/10 Buono

vanessa

Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels., il giorno 18 ago 2023
Chère Vanessa,Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Es Blau et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

10/10 Eccellente

Karen

Very nice and clean hotel, excellent location
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2023
Risposta di Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager, il giorno 14 ago 2023
Dear Karen, Thank you for your words. We are continually taking care of our facilities, so guests feel at home, we are glad to know that the cleanliness has lived up to what you expected. At Rosamar Hotels we always want to offer the best services to our guests.Yours respectfully,

10/10 Eccellente

Billie

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Modern hotel, clean and good facilities. Free 1 hour access a day to the spa room which was a nice touch. Nice pool area and rooftop solarium. 1 minute to the beach, practically on the seafront. My fav cocktail bar was just around the corner! I have booked again!
Soggiorno di 5 notti a giugno 2023
Risposta di Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager., il giorno 9 ago 2023
Dear Billie, Thank you for your comment. At Hotel Rosamar Es Blau, we take care of all the details to offer an exclusive and personal service. We are pleased to know we have satisfied all your needs and you have enjoyed your holidays in Lloret de Mar.Best regards,

10/10 Eccellente

Vivi

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Lækkert voksenhotel i nærheden af stranden. Lækker og varieret buffet til morgen og aftensmad. Rummeligt og dejligt værelse med en god altan
Soggiorno di 10 notti a luglio 2023
Risposta di Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager, il giorno 7 ago 2023
Dear Vivi, We appreciate your time sharing your feedback. For Rosamar Hotels is very important to meet customer needs and we are pleased to read reviews as positive as yours.Thank you very much for your trust and we will be delighted to see you again very soon.Best regards,

10/10 Eccellente

Mark, West Perth

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Food was amazing, facilities were perfect.
Soggiorno di 7 notti a luglio 2023
Risposta di Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager, il giorno 26 lug 2023
Dear Mark, We want to thank you for taking the time to review our hotel. We are pleased to know that the assortment of our buffet has achieved your expectations. From Rosamar Hotels we work year after year to offer a buffet with a great variety for everybody likes.Best regards,

8/10 Buono

Aein

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Fint og koselig hotell. Nærme Strand og flere restauranter i umiddelbar nærhet. Trygt og rolig. Koselig familiehotell. Ingen påtrengende selgere på stranda. Lurt å kjøpe billig parasoll og Strandstol. Da sparer man en del. Koster ca 8 EU per seng per dag!
Soggiorno di 14 notti a luglio 2023
Risposta di Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager, il giorno 26 lug 2023
Dear Aein, Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Es Blau and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

10/10 Eccellente

Gitte Frank

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Dejligt og lækkert voksen hotel
Fantastisk hotel, venligt og meget smilende personale. Meget meget dejlig morgenmadsbuffet, der manglede intet og der var rigeligt af alt. Poolen var ikke den bedste, kun 1,10 dyb og ikke særlig stor i omkreds. Men området var altid ryddeligt og pænt. Hyggeligt med baren og musik
Soggiorno di 12 notti a luglio 2023
Risposta di Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager, il giorno 26 lug 2023
Dear Gitte Frank, Thank you very much for your comment. We are very pleased to read these gratifying words. At the Hotel Rosamar Es Blau, we strive every day, so our guests enjoy the facilities to the fullest. We hope you made the most of your visit to Lloret de Mar. We will be very happy to see you here again. All the best,

10/10 Eccellente

Simon

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Rosamar es Blau Loretta de Mar
From the moment we arrived the staff were fantastic. I have been learning Spanish and they were so patient with me and helped me out. Some great advice about where to site see and bus connections etc. The room was very clean and comfortable. The dinning area had a great selection of meals for breakfast and dinner. Such a great holiday all made better for such a great team at the Hotel especially Najat & Krasi Definitely booking for a return trip next year.
Soggiorno di 7 notti a giugno 2023
Risposta di Montse Villella, Rosamar Hotels Manager., il giorno 30 giu 2023
Dear Simon, We appreciate you had the courtesy to write a review about your stay with us. At the Hotel Rosamar Es Blau, we take care of all the details to offer an exclusive and personal service. We are pleased to know we have satisfied all your needs. Best regards,

10/10 Eccellente

Manuela

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Wir waren sehr zufrieden...
Soggiorno di 4 notti a giugno 2023
Risposta di Montse Vilella, Direktor der Rosamar Hotels, il giorno 14 giu 2023
Sehr geehrter Manuela,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt im Hotel Rosamar & Spa zu bewerten und für Ihr positives Feedback. Unser Ziel ist es, dass unsere Gäste ihren Urlaub in Lloret de Mar in vollen Zügen genießen. Wir freuen uns schon heute, Sie recht bald wieder Mit freundlichen Grüßen,

10/10 Eccellente

Dovydas

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a maggio 2023
Risposta di Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager, il giorno 5 giu 2023
Dear Dovydas, Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Es Blau and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Mitigé
Hôtel propre à proximité de la plage. Déçue par la gestion du parking. Avant de réserver j’avais explicitement demandé sur lors de mon séjour je pouvais bénéficier d’une place de parking intérieur. Confirmation de l’hôtel, j’ai donc réservé. Au bout de 2 jours, nous sommes sortis et au retour, le parking était plus que complet. L’hôtel avait procédé à du surbooking. Méfiez vous donc des périodes de fortes affluences, vous paierez un parking pour lequel vous n’avez aucune garantie de place. Premier et dernier séjour en hôtel « adult only » car la clientèle n’est pas très tolérante mais ce point ne vient pas du fait de l’hôtel mais de l’étroitesse de l’esprit humain…
Soggiorno di 4 notti a maggio 2023
Risposta di Montse Vilella, Directrice de Rosamar Hotels., il giorno 6 giu 2023
Cher Client,On vous remercie d'avoir pris le temps de partager votre expérience au Rosamar Hotels, pour nous il est très important de connaître le degré de satisfaction de chacun de nos clients. Compte tenu du fait que vous avez laissé un commentaire préservant votre anonymat, nous ne pouvons pas vérifier votre numéro de réservation et vous donner une réponse plus détaillée. Il est vrai qu'un jour suite à une erreur informatique nous avons eu un surbooking de parking, mais nous avons géré ça rapidement et le deuxième jour la situation est revenue à la normale. L'hôtel a proposé une solution de stationnement 1 nuit à l'hôtel Rosamar Garden voisin et a restitué la différence correspondante. Nous sommes désolés des inconvénients causés. Nous prenons note des vos suggestions et nous travaillerons avec la ferme intention d'améliorer les services que nous offrons. Notre objectif à Rosamar Hotels est d'offrir les meilleurs services à tous nos clients. Nous aimerions pouvoir vous revoir à une autre occasion.Cordialement,

6/10 Soddisfacente

Beatrice

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Un peu déçu par la situation de l’hôtel
Bon séjour Hôtel propre mais bruyant la nuit proche du centre passage en voiture fréquent Chambre mal isolée Espace spa très bien
Soggiorno di 1 notte a maggio 2023
Risposta di Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels., il giorno 29 mag 2023
Chère Beatrice,Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes heureux de savoir que vous avez passé un bon séjour au l’ Hotel Rosamar Es Blau et que vous avez apprécié le spa. En revanche, nous sommes désolés que la insonorisation n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Nous vérifierons vos commentaires avec toute l'équipe pour nous assurer que des situations comme celle-ci ne se reproduisent pas. Notre objectif à Rosamar Hotels est d'offrir les meilleurs services à tous nos clients.Merci d'avoir choisi l' Hotel Rosamar Es Blau pour votre séjour à Lloret de Mar.Salutations,

8/10 Buono

Romane

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Hôtel très propre, cependant le lavabo dans l’entrée de la chambre et séparé de la salle de bain n’est pas très pratique.
Soggiorno di 5 notti a maggio 2023
Risposta di Montse Vilella, Directrice de Rosamar Hotels, il giorno 29 mag 2023
Cher client,Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Es Blau et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

8/10 Buono

CARINE

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Hôtel propre. Chambre assez spacieuse mais le petit lavabo dans l’entrée séparé de la salle de bain n’est pas l’idéal. On attend facilement les voisins de chambre. Rapport qualité prix ça reste largement correct.
Soggiorno di 3 notti a maggio 2023
Risposta di Montse Vilella, Directrice de Rosamar Hotels, il giorno 29 mag 2023
Cher client,Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Es Blau et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

8/10 Buono

lazaro

Soggiorno di 2 notti a maggio 2023
Risposta di Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels, il giorno 8 mag 2023
Apreciado Lázaro, Agradecerte que hayas dedicado parte de tu tiempo en puntuar la estancia del Hotel Rosamar Es Blau y que esta haya sido positiva. Nuestro objetivo es que nuestros clientes disfruten al máximo sus vacaciones en Lloret de Mar. Esperamos verte en una próxima ocasión.Saludos,

10/10 Eccellente

Pía

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
El hotel fue recientemente renovado y ello se nota en la calidad del baño, de la cama, etc. Está a pasos de la playa y desde allí hicimos buenas excursiones por la Costa Brava.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2023
Risposta di Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels, il giorno 3 mag 2023
Apreciada Pía, Muchas gracias por tu comentario. Nos alegra saber que has pasado una estancia agradable con nosotros. En el Hotel Rosamar Es Blau cuidamos de todos los detalles para ofrecer un trato exclusivo y personal, y nos complace saber que hemos satisfecho todas tus necesidades.Un saludo,

10/10 Eccellente

Eva María

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
La comida era muy variada
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels, il giorno 3 mag 2023
Apreciada Eva María, Gracias por haber dedicado tu tiempo en valorar nuestro establecimiento. Nos complace saber que la variedad del buffet ha satisfecho las expectativas. Desde Rosamar Hotels trabajamos año tras año con el objetivo de ofrecer un buffet variado y para todos los gustos. Agradecemos tu confianza y estaremos encantados de poderte ver de nuevo. Saludos,

10/10 Eccellente

Viorica

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2023
Risposta di Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels, il giorno 12 apr 2023
Apreciada Viorica, Agradecerte que hayas dedicado parte de tu tiempo en puntuar tu estancia en el Hotel Rosamar Es Blau. Nuestro objetivo es que nuestros clientes disfruten al máximo de sus vacaciones en Lloret de Mar. Esperamos verte en una nueva ocasión. Saludos,

10/10 Eccellente

Jose luis

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels, il giorno 12 apr 2023
Apreciado Jose Luis,Muchas gracias por puntuar tan positivamente nuestro establecimiento, para nosotros es muy importante conocer el grado de satisfacción de cada uno de nuestros clientes. Deseamos volveros a recibir en el Rosamar Es Blau muy pronto.Saludos,

10/10 Eccellente

Kirsty

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Risposta di Montse Vilella Rosamar Hotels Manager, il giorno 30 gen 2023
Dear Kirsty,Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Es Blau and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

10/10 Eccellente

Shu

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2022
Risposta di Montse Vilella Rosamar Hotels Manager., il giorno 23 dic 2022
Dear shu,Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Es Blau and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

8/10 Buono

Fernando García

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
En principio todo correcto
Risposta di Montse Vilella Directora de Rosamar Hotels, il giorno 7 nov 2022
Apreciado cliente,Agradecerte que hayas dedicado parte de tu tiempo en puntuar la estancia del Hotel Rosamar Es Blau y que esta haya sido positiva. Nuestro objetivo es que nuestros clientes disfruten al máximo sus vacaciones en Lloret de Mar. Esperamos verte en una próxima ocasión.Saludos,

8/10 Buono

stephane

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Pas satisfait
Déçu car séjour initial au es blau par le Rosamar et spa pour le même prix et moins bien .
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2022
Risposta di Montse Vilella, Directrice de Rosamar Hotels., il giorno 28 ott 2022
Cher Stephane,D'abord, merci d'avoir partagé votre commentaire de notre établissement. Nous sommes désolés que votre séjour à l'Hotel Rosamar Es Blau n'ait pas été entièrement satisfaisant. Nous continuerons à travailler afin de s'améliore constamment et d'offrir ainsi une agréable expérience à nos clients.Salutations,

10/10 Eccellente

Tanja

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Fantastisk
Soggiorno di 10 notti a ottobre 2022
Risposta di Montse Villella, Rosamar Hotels Manager., il giorno 26 ott 2022
Dear Tanja,Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Es Blau and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

10/10 Eccellente

Tamara

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
sehr schönes Hotel und freundliches Personal
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2022
Risposta di Montse Vilella, Direktor der Rosamar Hotels. , il giorno 17 ott 2022
Sehr geehrter Tamara,Zunächst einmal vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Hotel zu bewerten. Wir freuen uns zu wissen, dass die Behandlung unserer Mitarbeiter ein positiver Punkt ist, den Sie schätzen. Das Ziel, das wir bei Rosamar Hotels haben, ist es, unseren Kunden einen einzigartigen Aufenthalt und den besten Service zu bieten.Vielen Dank für Ihr Vertrauen und wir freuen uns, Sie ein weiteres Mal wiederzusehen.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 Eccellente

Melinda

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
super
Soggiorno di 10 notti a settembre 2022
Risposta di Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager, il giorno 14 ott 2022
Dear Melinda,Thank you very much for rating our hotel so positively, for us it is very important to know the satisfaction of our customers. We look forward to welcoming you back to the Hotel Rosamar Es Blau very soon.Best regards,