Vista aerea

Recensioni per Hotel Rosamar Garden Resort

4 out of 5
Hotel Rosamar Garden Resort
Av. Magnòlia s/n, Lloret de Mar

Recensioni

7,6

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 66 su 212 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 79 su 212 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 36 su 212 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 17 su 212 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 14 su 212 recensioni" "

7,8/10

Pulizia

7,8/10

Personale e servizio

7,2/10

Servizi

7,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Alessandro, Loano

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Cordialità del personale
Soggiorno di 5 notti a maggio 2022
Risposta di Montse Vilella Direttore di Rosamar Hotels, il giorno 16 mag 2022
Gentile Alessandro, Innanzitutto grazie per aver dedicato il tuo tempo alla valorizzazione del nostro hotel. Siamo lieti di sapere che avete trascorso un piacevole soggiorno al Rosamar Garden Resort. L'obiettivo dell'intero team di Rosamar Hotels è soddisfare le aspettative dei nostri clienti. Grazie per la vostra fiducia e saremo felici di vedervi in un'altra occasione. Saluti,

10/10 Eccellente

Rosemar, Lloret de mar

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Ottimo per la famiglia *
Soggiorno di 3 notti a settembre 2019
Risposta di Montse Vilella - Direttrice Rosamar Hotels, il giorno 10 ott 2019
Stimata Rosemar, Grazie per esserti preso il disturbo di scrivere un commento sul nostro hotel. Siamo lieti di sapere che hai goduto appieno del tuo soggiorno negli Hotel Rosamar. L'obiettivo del nostro team è quello di impegnarsi ogni giorno per offrire ai nostri clienti il maggior grado di benessere, ed è questo il motivo per cui la tua opinione è così importante per noi. Speriamo di rivederti presto. Grazie infinite per la fiducia che hai voluto riporre in noi. Cordiali saluti, Montse Vilella Direttrice Rosamar Hotels

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
In complesso questo hotel ha tutto, per divertirsi specialmente per i bambini, per rilassarsi, vicino al mare e sopratutto ottimo cibo. Cosa da migliorare sono animatori, piscina interna, temperatura dell'acqua nelle piscine...
Soggiorno di 10 notti a settembre 2019
Risposta di Direttrice Rosamar Hotels, il giorno 2 ott 2019
Stimato cliente, Desideriamo ringraziarti per il tuo commento e per il tempo dedicato a descrivere la tua esperienza all'interno del nostro hotel. Siamo lieti di sapere che le esigenze dei nostri ospiti vengono soddisfatte nel miglior modo possibile. Grazie per la fiducia accordata agli Hotel Rosamar, e speriamo di rivederti presto. Cordiali saluti, Montse Vilella Direttrice Rosamar Hotels

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2019
Risposta di Director of Rosamar Hotels, il giorno 24 apr 2019
Dear guest, We would like to thank you for taking the time to rate our hotel to let us know how your stay went. We are pleased to hear that you enjoyed your holiday, and we hope to see you again soon. Thank you for relying on us. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

8/10 Buono

Brian

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager., il giorno 15 apr 2024
Dear Brian, Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Garden Resort and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

8/10 Buono

Kathleen

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The property is perfect for families with children. It is convenient to shopping, dining and beach. It is located up a fairly steep hill—not great for people who have limited mobility. The food was ok but not excellent. Perfect for younger families
Soggiorno di 8 notti a ottobre 2023
Risposta di Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager, il giorno 16 ott 2023
Dear Kathleen, We deeply appreciate your review. We are glad to read you and your family had a satisfying experience at the Hotel Rosamar Garden Resort. We will be very happy to welcome you again in the very near future. Thank you for placing your trust in us.Yours sincerely,

10/10 Eccellente

MICHEL

Soggiorno di 6 notti a settembre 2023
Risposta di Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels., il giorno 11 ott 2023
Cher Michel, Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Garden Resort et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

10/10 Eccellente

David

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great place would definitely return
Soggiorno di 5 notti a settembre 2023
Risposta di Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager., il giorno 2 ott 2023
Dear David, Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Garden Resort and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

10/10 Eccellente

Jose Antonio

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Todo muy bien la comida excelente y las habitaciones muy comodas
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels, il giorno 22 set 2023
Apreciado Jose Antonio, Gracias por haber dedicado tu tiempo en valorar nuestro establecimiento. Nos complace saber que la variedad del buffet ha satisfecho las expectativas. Desde Rosamar Hotels trabajamos año tras año con el objetivo de ofrecer un buffet variado y para todos los gustos. Agradecemos tu confianza y estaremos encantados de poderte ver de nuevo. Saludos,

6/10 Soddisfacente

Lukasz

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I am very disappointed of this hotel. Very noisy overcrowded and poor organised. Long queues to restaurants, lifts and bar. It seems not enough staff for so many quests. Room was in very bad condition our friends change room twice as broken AC and dirty bathroom and all rooms seems the same. Not recommended if you want get rest on your holiday unless you like place like this.
Soggiorno di 8 notti a settembre 2023
Risposta di Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager, il giorno 2 ott 2023
Dear Lukasz,We are very sorry that you had this bad experience. We will take action and try to do our best to make it better. Thank you for sharing it with us, We hope to see you again and change your mind,Best regards,

6/10 Soddisfacente

K.M

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Niet schoon eten viel echt tegen ok zwembad etc was niet goed schoon
Soggiorno di 14 notti ad agosto 2023
Risposta di Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager., il giorno 15 set 2023
Dear client, First, thank you for sharing your rating about our establishment. We are deeply sorry to hear your stay at Rosamar Garden Resort hotel was not fully satisfactory. We will continue working with the aim of improving to offer a good experience to our guests.Best regards,

10/10 Eccellente

Aerina

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good location and excellent food
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager, il giorno 13 set 2023
Dear Aerina, Thank you for your comment. We are glad to read that you had a nice stay and that the assortment of our buffet has achieved your expectations. From Rosamar Hotels we work year after year to offer a buffet with a great variety for everybody likes.Best regards,

8/10 Buono

azzeddine

Viaggio con la famiglia
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2023
Risposta di Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels., il giorno 23 ago 2023
Cher Azzeddine, Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Garden Resort et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

8/10 Buono

Stéphanie

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Le plus apprécié a été le parc aquatique dans l’hôtel qui est en plus bien surveillé par les maîtres nageurs. Les chambres sont simples mais bien nettoyées, les matelas sont de bonnes qualités. Le personnel de l’hôtel est dans l’ensemble très sympathique. Ce que nous avons le moins aimé ce sont les repas qui sont peu variés (toujours les mêmes entrées froides) et la qualité des plats sont moyens.
Soggiorno di 9 notti a luglio 2023
Risposta di Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels., il giorno 23 ago 2023
Chère Stéphanie, Merci pour vos mots. Nous essayons continuellement de prendre le plus grand soin de nos installations afin que les clients se sentent chez eux et nous sommes heureux de savoir que la propreté a été à la hauteur de vos attentes. Chez Rosamar Hotels, nous voulons toujours offrir les meilleurs services à nos clients.Cordialement,

6/10 Soddisfacente

Helen, Croydon

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Hotel Rosamar Garden was great for us, very family orientated, clean, friendly. There was a variety of food at mealtimes, there could've have been a bit more choice with the live cooking section, we did like the kids self service section. However I think this could have been improved if there was a self service drinks section - even getting water was sometimes difficult. The kids entertainment went on pretty late but they loved it. Pools are great! The room was small for four of us, could really do with a bit more space or more adjoining room options. We found it clean and overall had a great time.
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2023
Risposta di Montse Villella, Rosamar Hotels Manager., il giorno 23 ago 2023
Dear Helen, We want to thank you for taking the time to review our hotel. We are pleased to know that the assortment of our buffet has achieved your expectations. From Rosamar Hotels we work year after year to offer a buffet with a great variety for everybody likes.On the other hand, we will take note of your comment in order to keep improving our services to offert he best stay to all our clients.Best regards,

6/10 Soddisfacente

Benjamin

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Soggiorno di 5 notti a luglio 2023
Risposta di Montse Villella, Rosamar Hotels Manager., il giorno 7 ago 2023
Dear Benjamin, First, thank you for sharing your rating about our establishment. We are deeply sorry to hear your stay at Rosamar Garden Resort hotel was not fully satisfactory. We will continue working with the aim of improving to offer a good experience to our guests.Best regards,

8/10 Buono

Marie Pierre

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Séjour agréable. Nous avons apprécié la proximité de la plage et des commerces, le ménage dans les chambres et le tout inclus Merci à Anass d’avoir répondu favorablement à nos demandes.
Soggiorno di 5 notti a luglio 2023
Risposta di Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels., il giorno 7 ago 2023
Cher Marie Pierre, Nous vous remercions du temps que vous avez pris pour laisser votre avis. Pour Rosamar Hotels, il est très important de répondre aux besoins de nos clients et nous sommes heureux de lire des avis aussi positifs que le vôtre.Nous vous remercions de votre confiance et nous nous réjouissons de vous revoir bientôt. Salutations,

10/10 Eccellente

Mounira

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti a luglio 2023
Risposta di Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels., il giorno 31 lug 2023
Cher Mounira, Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Garden Resort et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

2/10 Terribile

Joshua

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff extremely rude, hotel filthy, DO NOT STAY
Soggiorno di 4 notti a luglio 2023
Risposta di Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager., il giorno 9 ago 2023
Dear Joshua,We do not understand how you can rate at all your stay with us, knowing that the state in which you arrived to the hotel was appalling. Let us remind you that you were drunk in the middle of the street at midnight, sleeping on the pavement. Furthermore, the Police officers brought you to our hotel and, out of compassion, we accepted to accommodate you that same night, despite the fact that the check-in time is at 2.00 pm. All our staff were very kind and polite to you. We also have the surveillance camera records of the check in time as well as the moment when you spoke to the Reception Manager.In conclusion, your opinion is not valid for us and we will try to ignore it.Yours sincerely,

10/10 Eccellente

Mohamed

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
On.cest regaler en famille tout etait parfait on satender pas a sa mais come grand et petit on cest regaler tout a proximiter on a pas eu besoin se prendre la.voiture c'était court mais nos prochainz vacances on cest ou on ira
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023
Risposta di Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels., il giorno 21 lug 2023
Cher Mohamed, Nous apprécions profondément votre opinion. Nous sommes heureux de lire que votre expérience à l' Hotel Rosamar Garden Resort a été satisfaisante pour vous et votre famille. Nous serons très heureux de vous accueillir à nouveau à une autre occasion. Merci de nous faire confiance.Cordialement,

8/10 Buono

houari

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Tous est super sauf le parking
Tout était parfait de l’accueil jusqu’à la chambre , hôtel, propre et très bien placé pour éviter les effets sonores . Le personnel est très accueillant 😁 . Par compte gros point négatif pour le parking , car lorsqu’on réserve il y a écrit parking mais lorsqu’on arrive à l’hôtel, il faut payer leurs propres parking alors que nous avons déjà réservé une chambre chez eux , je trouve ça dommage de payer un parking dans l’hôtel auquel on reside .
Soggiorno di 2 notti a giugno 2023
Risposta di Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels., il giorno 14 lug 2023
Cher Houari, Merci pour vos mots. Nous essayons continuellement de prendre le plus grand soin de nos installations afin que les clients se sentent chez eux et nous sommes heureux de savoir que la propreté a été à la hauteur de vos attentes. Cependant, nous regrettons de ne pas avoir étñe à la hauteur dans tous les égards. Chez Rosamar Hotels, nous voulons toujours offrir les meilleurs services à nos clients.Cordialement,

6/10 Soddisfacente

Marina

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a giugno 2023
Risposta di Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels, il giorno 5 lug 2023
Apreciada Marina, Agradecerte que hayas dedicado parte de tu tiempo en puntuar la estancia del Hotel Rosamar Garden Resort y que esta haya sido positiva. Nuestro objetivo es que nuestros clientes disfruten al máximo sus vacaciones en Lloret de Mar. Esperamos verte en una próxima ocasión.Saludos,

8/10 Buono

Marilyn

Soggiorno di 7 notti a giugno 2023
Risposta di Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager, il giorno 28 giu 2023
Dear Marilyn, Thank you very much for rating our hotel so positively, for us it is very important to know the satisfaction of our customers. We look forward to welcoming you back to the Rosamar Garden Resort very soon.Best regards,

8/10 Buono

Karl

Soggiorno di 7 notti a giugno 2023
Risposta di Montse Villella, Rosamar Hotels Manager., il giorno 19 giu 2023
Dear Karl, Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Garden Resort and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

10/10 Eccellente

JACOBO

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Bien
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels, il giorno 14 giu 2023
Apreciado Jacobo, Agradecerte que hayas dedicado parte de tu tiempo en puntuar la estancia del Hotel Rosamar & Spa y que esta haya sido positiva. Nuestro objetivo es que nuestros clientes disfruten al máximo sus vacaciones en Lloret de Mar. Esperamos verte en una próxima ocasión.Saludos,

10/10 Eccellente

Ilir

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Empfehlenswert Tip top Parkplatz zu teuer 😳
Soggiorno di 4 notti a maggio 2023
Risposta di Montse Vilella, Direktor der Rosamar Hotels, il giorno 9 giu 2023
Sehr geehrter Ilir,es freut uns zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Haus hatten. Wir bedauern jedoch, dass wir nicht in allen Punkten dem Standard entsprochen haben. Unser Ziel bei Rosamar Hotels ist es, allen unseren Gästen den besten Service zu bieten. Wir hoffen, Sie bei einer anderen Gelegenheit wiederzusehen. Vielen Dank und herzliche Grüße.

8/10 Buono

Sandra

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a maggio 2023
Risposta di Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager, il giorno 22 mag 2023
Dear customer,Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Garden Resort and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

10/10 Eccellente

Antonio Garin

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Todo perfecto ideal para los niños
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2023
Risposta di Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels, il giorno 3 mag 2023
Apreciado Antonio, Agradecemos profundamente tu opinión. Nos alegra leer que tu experiencia en el Hotel Rosamar Garden Resort ha sido de lo más satisfactoria para ti y tu familia. Estaremos muy alegres de recibirte de nuevo en otra ocasión. Gracias por depositar tu confianza en nosotros. Cordialmente,

10/10 Eccellente

An

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Zeker een aanrader
Uitstekend, mooie hotel met veel accommodaties en ook veel faciliteiten, loopafstand tot strand en een loopafstand van 3 min tot de dichtstbijzijnde bushalte naar Barcelona/luchthaven (Barcelona), alleen het eten was niet echt super
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2023
Risposta di Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager, il giorno 3 mag 2023
Dear customer, Thank you very much for rating our hotel so positively, for us it is very important to know the satisfaction of our customers. We look forward to welcoming you back to the Rosamar Garden Resort very soon.Best regards,

10/10 Eccellente

Danielle

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di Montse Vilella, Directrice de Rosamar Hotels, il giorno 24 mag 2023
Cher Danielle,Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Garden Resort et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

10/10 Eccellente

ANGELA

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Encantada , con gusto volveré
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di Montse Vilella Directora de Rosamar Hotels, il giorno 26 apr 2023
Apreciada Ángela, Agradecerte que hayas dedicado parte de tu tiempo en puntuar la estancia del Hotel Rosamar & Spa y que esta haya sido positiva. Nuestro objetivo es que nuestros clientes disfruten al máximo sus vacaciones en Lloret de Mar. Esperamos verte en una próxima ocasión.Saludos,

10/10 Eccellente

tiphanie

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Super familial
Hôtel très agréable, personnel très sympathique, activités proposées super pour la famille, hôtel bien situé. Petit déjeuner avec du choix. La famille a été ravi de séjourner dans cet hôtel je le recommande.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2023
Risposta di Montse Vilella, Directrice de Rosamar Hotels., il giorno 24 apr 2023
Chère Tiphanie, Nous apprécions profondément votre opinion. Nous sommes heureux de lire que votre expérience à l' Hotel Rosamar Garden Resort a été satisfaisante pour vous et votre famille. Nous serons très heureux de vous accueillir à nouveau à une autre occasion. Merci de nous faire confiance.Cordialement,

6/10 Soddisfacente

AGHILAS

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Risposta di Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager, il giorno 6 feb 2023
Dear customer,Thank you very much for rating our hotel so positively, for us it is very important to know the satisfaction of our customers. We look forward to welcoming you back to the Rosamar Garden Resort very soon.Best regards,

8/10 Buono

joke

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Leuk buitenzwembad. Dichtbij zee. Dichtbij de winkelstraat. Minpunt. Zeer kleine familiekamers. Wifi trekt op niks ; gaat enkel goed smorgens omdat alt volk nog slaapt Zeer vriendelijke mensen .lekker eten.
Risposta di Montse Vilella Rosamar Hotels Manager., il giorno 7 nov 2022
Dear Marleen, Thank you very much for taking the time to leave your comment. We are glad to read that you had a pleasant stay in the Hotel Rosamar Garden Resort. However, we are deeply sorry that we haven’t been able to meet all your expectations. We will take note of your comments in order to keep improving year by year. We hope to see you again on a new occasion. Best regards,

10/10 Eccellente

chantal

10/10 Eccellente

soedeshkoemar

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Uitstekend
Alles was naar wens mijn gezin heeft genoten
Soggiorno di 7 notti a ottobre 2022
Risposta di Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager, il giorno 31 ott 2022
Dear Soedeshkoemar,We deeply appreciate your review. We are glad to read you and your family had a satisfying experience at the Hotel Rosamar Garden Resort. We will be very happy to welcome you again in the very near future. Thank you for placing your trust in us.Yours sincerely,

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2022
Risposta di Montse Villella, Rosamar Hotels Manager., il giorno 26 ott 2022
Dear customer, We sincerely appreciate your time to rate our hotel. We are deeply sorry to hear that your stay at the Rosamar Garden Resort did not fully accomplish your expectations. We will keep working every day in order to offer the best services to all our guests. Best regards,

8/10 Buono

Michael Peter

Soggiorno di 3 notti a ottobre 2022
Risposta di Montse Villella, Rosamar Hotels Manager., il giorno 14 ott 2022
Dear Michael Peter,Thank you for taking the time to rate your stay at the Hotel Rosamar Garden Resort and for your positive feedback. We are glad to know that we have meet your expectations. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

10/10 Eccellente

monique

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Propreté, qualité, prix, amabilité du personnel, bon petit déjeuner et dîner.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2022
Risposta di Montse Vilella, Directrice de Rosamar Hotels., il giorno 14 ott 2022
Chère Monique, Tout d'abord, nous voulons vous remercier d'avoir pris le temps de noter notre hôtel. Nous sommes heureux de savoir que le traitement de nos travailleurs est un point positif que vous appréciez. L'objectif que nous avons à Rosamar Hotels est d'offrir un séjour unique et les meilleurs services à nos clients.Nous vous remercions de votre confiance et nous espérons avoir le plaisir de vous revoir à une autre occasion. Salutations,

8/10 Buono

Hajar

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Bien
Soggiorno di 1 notte a settembre 2022
Risposta di Montse Vilella Directora de Rosamar Hotels, il giorno 12 set 2022
Apreciado Hajar,Agradecerte que hayas dedicado parte de tu tiempo en puntuar la estancia del Hotel Rosamar Garden Resort y que esta haya sido positiva. Nuestro objetivo es que nuestros clientes disfruten al máximo sus vacaciones en Lloret de Mar. Esperamos verte en una próxima ocasión.Saludos,

2/10 Terribile

David, Saint Mandé

Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 14 notti ad agosto 2022

8/10 Buono

Mamadou

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia
points positifs : - extérieurs et piscines agréables - plusieurs toboggans et jeux extérieurs (mini golf, jeux d'eau, balançoires, terrain de football ...) que les enfants apprécient - mini club et animations pour les enfants - chambre familiale correcte avec balcon, mini frigo - bons matelas points négatifs : - le ménage laisse à désirer - les serviettes sont usées pour certaines et tachées malgré le lavage - climatisation non réglable (pré programmée) bouches aération très encrassées par la poussière - grand hôtel avec beaucoup de monde même si assez de transats dans les différents espaces se lever tôt pour choisir l'emplacement près des piscines (ouverture à 9h queue des 8h et querelles !) - restaurant très très moyen façon cantine et très bruyant toujours du monde et la queue - les ascenseurs sont petits et l'attente parfois longue - parking extérieur non couvert et payant 18 euros/j en été !
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2022
Risposta di Montse Vilella Directrice de Rosamar Hotels, il giorno 29 ago 2022
Cher client, Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de noter notre hôtel. L'équipe de l'Hotel Rosamar Garden Resort est désolée d'apprendre que votre séjour n'était pas à la hauteur de vos attentes. Nous continuerons à consacrer nos efforts afin d'offrir un agréable séjour à tous nos hôtes.Salutations,

4/10 Scarso

Lahoucine

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia
Restaurant buffet à changer 20 jours la même chose
Soggiorno di 18 notti a luglio 2022
Risposta di Montse Vilella Directrice de Rosamar Hotels, il giorno 21 ago 2022
Cher client, Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de noter notre hôtel. L'équipe de l'Hotel Rosamar Garden Resort est désolée d'apprendre que votre séjour n'était pas à la hauteur de vos attentes. Nous continuerons à consacrer nos efforts afin d'offrir un agréable séjour à tous nos hôtes.Salutations,

2/10 Terribile

Daniel

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Der Geruch vom Zimmer war gar richtig wiederlich, wie auch die Sauberkeit, es lagen Harren am boden und imBsdezimmer war es richtig Dreckig. Die Poolanlage war I.O, auusser die Wasserqualität. Unter dem Bamen All Inclusive verstehe ich etwas anders, an der Snackbar belommt man nnicht mals ekne Portion Pommes Fritas, das Bier war nicht Geniesbar. Wir haben für eine Woche gebucht und bezahlt, wir sind 1 Nacht dort gewesen und sind am nächsten Tag abgereist in ein anderes Hotel. Nie wieder, auch nicht zum empfehlen. Das Hotel Prallt mit 4 Sternen, wir würden Max. 1 Stern geben.
Soggiorno di 7 notti a luglio 2022
Risposta di Montse Vilella Direktor der Rosamar Hotels, il giorno 29 ago 2022
Sehr geehrter Daniel,Vielen Dank, dass Sie unser Hotel für Ihren Urlaub gewählt haben, und wir bedauern, dass Ihr kurzer Aufenthalt nicht zufriedenstellend war. Ich hätte gerne Lösungen für all ihre Beschwerden gefunden und Chips an der Poolbar angeboten, denn das bieten wir All-Inclusive-Kunden am meisten an. Wir werden weiter daran arbeiten, uns Tag für Tag zu verbessern.Mit freundlichen Grüßen,

8/10 Buono

ismael

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a luglio 2022
Risposta di Montse Vilella, il giorno 27 lug 2022
Querido Ismael, Muchas gracias por puntuar tan positivamente nuestro establecimiento, para nosotros es muy importante conocer el grado de satisfacción de cada uno de nuestros clientes. Deseamos volveros a recibir en el Rosamar Garden Resort muy pronto. Saludos, Montse Vilella Directora de Rosamar Hotels

2/10 Terribile

Sabrina

Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a giugno 2022

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 6 notti a giugno 2022
Risposta di Montse Vilella, il giorno 4 lug 2022
Dear customer, Thank you for taking the time to rate your stay at Rosamar Garden Resort hotel and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time. Best regards, Montse Vilella Rosamar Hotels Manager

8/10 Buono

Sarah

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hôtel très bien pour les enfants
Soggiorno di 1 notte a maggio 2022
Risposta di Salutations, Montse Vilella Directrice de Rosamar , il giorno 29 giu 2022
Chère Sarah, Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Garden Resort et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.

8/10 Buono

Rawaa

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice
Soggiorno di 7 notti a giugno 2022
Risposta di Montse Vilella Rosamar Hotels Manager, il giorno 27 giu 2022
Dear customer, Thank you very much for rating our hotel so positively, for us it is very important to know the satisfaction of our customers. We look forward to welcoming you back to the Rosamar Garden Resort very soon. Best regards,

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
A basic stay
The hotel was ok. The facilities for children were great. The room was ok but had very poor air conditioning which when I complained about I was told to wait and it would eventually go cold. We ended up having to change rooms to a smaller room on the ground floor but the air con was still not great. There is a lot of food choice but all quite basic.
Soggiorno di 3 notti a giugno 2022
Risposta di Montse Vilella Rosamar Hotels Manager, il giorno 27 giu 2022
Dear customer, First, thank you for sharing your rating about our establishment. We are deeply sorry to hear your stay at Rosamar Garden Resort hotel was not fully satisfactory. We will continue working with the aim of improving to offer a good experience to our guests. Best regards,